Hihi dat balkje op de foto bij Boaz heb ik juist gedaan omdat zijn piem niet op internet hoeft te staan, je weet maar nooit wat voor gekken er mee kijken he! YE YES YES, bakje vers gekookte worteltjes is bijna leeg gegaan, dus dat smaakt dus beter dan een potje kant-en-klaar, logisch natuurlijk want vers is sowieso altijd lekkerder. Deesje, bij mijn laatste bezoek (23 juli) aan de arts van het cb, zei ze mij dat als het pak nutrilon 1 op was ik al kon overstappen op 2. Hij was dus iets minder dan 5,5 maand toen. Dus als je pak leeg is zou ik gewoon overstappen hoor. Suske, oeh wat schrikken zeg, hopelijk valt het idd mee voor je paps. Ik heb dat ook hoor, mijn paps is altijd zo actief, tilt in zijn eentje de wasmachine etc. en als hij dan zo ziek en zwak is dan ken je hem niet meer terug en dat doet pijn. Hopelijk valt het voor Silje ook mee en is het niks bijzonders, werk ze nog even. Daffie, jij ook nog een paar uurtjes, werk ze. Kuona, leuke foto's en schattig hoor hoe Morris lekker aan het spelen is met Woezel. Boaz kan zich ook zo lekker uitleven in de maxicosi of wagen met die strengel. Ik bind hem nu ook vast aan de kinderwagenzit. Enne Morris vandaag 6 maandjes, joehoe grote jongen!! Oeh gevaarlijk hoor zo in het wippertje. Sofie, wat is Lili een mooi meisje zeg, helemaal op de zwart/wit foto. Leuk dat je weer even langs wipt. Married, ach Thije zal straks vanzelf goed zitten in de badring. Wat heb je voor lekkers gekookt? Gezellig even op bezoek bij Joep. Hihi Boaz zit in zijn Bloom stoel en probeerd zijn teentjes in zijn mond te steken, haha grappig gezicht want hij zit al met zijn mond open maar het voetje komt er net niet bij, zijn dikke buikie zit denk ik ietwat in de weg. Maar hij blijft stug doorgaan... jaaaaa het is hem gelukt hoor WHAHAHAHA zit hier in mijn eentje heel hard te lachen. Het is me gelukt om het te filmen, zet ik er zo even op. Oh hij is ook moe maar hij moet het nog even een uurtje uithouden hoor.
Hahhaha Mieke! Leuk is dat he? Wacht maar, vanaf nu doet hij niets anders meer Ferry zit nu steeds met allebei zijn grote tenen in zijn mond! Echt superschattig!
@Uk: Hihi die bvsmiley kende ik al, maar die kolfsmiley niet. Jammer dat je die niet gewoon kan gebruiken he. Smiley's zijn vaak juist zo leuk! @Maka: Wat fijn dat het weer beter gaat. Succes met je ontwenningsplan. Ik laat die naarbedvoordenacht-voeding er nog even in hoor. Al is hij net uiteindelijk dus zelf in slaap gevallen nadat het na 2 slaaptietjes niet lukte. Ik weet dat ik het wat langer vol moet houden hoor. Dat van die rolluiken wilde ik eigenlijk maar één keer proberen omdat ik het eigenlijk liever niet doe maar stel nou dat het in gelijk super werkte dan... snap je? Maar dat van die tip ga ik proberen wat langer vol te houden En ik weet dat van 23-5 uur eigenlijk al doorslapen is, maar 7 uur zou net iets fijner zijn Ik weet even niet meer hoe je het nou morgen met Vera ging doen. Ze ging niet mee toch? Blijft ze bij je vriend of gaat ze naar een oppas? Ik hoop iig dat het goed gaat. Als we je niet meer zien: Veel plezier zondag met de worteltjes!! Wel filmen he @Mieke: Fijn dat de worteltjes wel in de smaak vielen bij Boaz. Hahahahaha ik heb erg hard gelachen om je filmpje. Het is niet zomaar zijn teen die in zijn mond gaat maar echt bijna zijn hele voet Wat een gaaf kereltje heb je zeg! 8) Morgen gaan we naar de crematie van mijn oom. Mijn s.moeder komt oppassen. Dat is voor het eerst dat er iemand overdag op Morris past. Ik ben benieuwd hoe dat gaat en of hij dan een beetje slaapt. Maar ik denk niet dat we heel lang weg zijn.
Maka, veel plezier vast morgen op de bruiloft, leuk een bruiloft. Oh zondag is het zover, spannend voor Vera maar ook voor jullie, mij benieuwe. Kuona, hihi dank je hoor, vond het ook zo jammer dat hij niet mee kon met de meeting! Ik miste hem toen echt hoor, voelde me zo kaal zonder hem, hihi. Overal waar ik nu heen ga is hij er voor 95% bij. Sterkte op de crematie. Boaz hield het echt geen uurtje meer vol hoor, hij werd jengelig. Heb toen toch maar een fles gemaakt met nutrilon goede nacht, ben benieuwd hoe hij het daarop doet. Papa is met een vriend Japans gaan eten in het Okura en daarbij hoort veel Sake en ander drankt, tenminste bij hun. Dus de late fles die hij altijd nog geeft vervalt nu een beetje, tenzij ik uit mijn bed ga straks. Maar ik hoop eigenlijk dat Boaz het gewoon lekker volhoudt op deze fles.
@ Mieke: hihihi, goed dat je Boaz z'n privacy zo goed beschermt 8). Geestig filmpje!!! Nou joh, gewoon een beetje laten proeven aan die groente en verders niks Komt vanzelf hoor, zeker weten. Ebbie zat trouwens gister bij die eerste hapjes rauwe tomaat ook zo vol overgave te gruwelen. Maar nadat het eventjes gekookt was + beetje rijstebloem at ze het hele bakje zo leeg. Vanmiddag geen gegruwel bij dezelfde maaltijd, maar lekker happen. Zo geinig, zodra ik haar in die stoel zet gaat het bekkie al open . Ooow, nog zo'n leuk filmpje, hihihi, mooie stoel is het toch ook hoor. Maar kan je die Bloom-stoel nog heel lang gebruiken? De stokke-stoel kan je for ever gebruiken, vind ik wel handig, maar duidelijk minder hip dan de Bloom. Oh ja, Ebbie doet ook haar voetje in haar mond, hihihi. @ Daffie: wow, eet Myrthe al hele boterhammen . Werk ze vanaaf! @ Maka: tuurlijk, iedereen moet uit al die boeken oppakken wat het beste passend is en wat je het meeste aanstaat! Nogmaals: ik laat Ebbie alleen huilen als ik weet dat ze geen honger, geen poepbroek en geen pijn heeft. Maar eigenlijk huilt ze dus nauwelijks, ze is behoorlijk voorspelbaar voor ons. Huilt meestal alleen als ze honger heeft of schrikt en jengelen als ze moe is. Tis net wat Mieke zegt: wat is de betekenis van het huilen. Ow leuk, veel plezier morgen op de bruiloft (met je nieuwe jurkje!). @ Kuona: ow jammer dat het niet hielp, de rolluiken dicht voor Morris. Ik denk trouwens wel dat als je een verandering uitprobeert, dat het handig om het meerdere keren te proberen, bijvoorbeeld een week, het is logisch dat een beebje het eerst niet begrijpt en zich er lekker tegen verzet bijvoorbeeld of er van schrikt of het gewoon niet snapt nog. Maar dat is dan in z'n algemeenheid natuurlijk. Ebbie vindt het ook zo leuk om naar andere mensen te kijken als we op het grasveld hiervoor liggen, grappig is dat he. Goed van je dat je durfde te voeden in het openbaar. Hihihi, leuke foto's van Morris en Vera. Ik gebruik de wipper ook nauwelijks meer, alleen als ik met Ebbie ga douchen en dan houd ik haar heel goed in de gaten als ze er eventjes inzit voor ik haar eruit pak. Ze probeert er ook uit te komen en bovendien zit ze er gewoon echt niet goed in. vandaar dat we 2 weken te vroeg met de kinderstoel begonnen zijn, voor het bijvoeden. Ik haal haar er direct weer uit na het hapje, maar ze vindt het errug leuk. Sterkte morgen op de crematie. @ Suske: he wat vervelend dat het eventjes tegenzit. Ik zou inderdaad ook sneller willen weten wat het is, dan maar eventjes vroeg naar zo'n inloopspreekuur ja. Komt vast goed. Sterkte voor je vader ook. @ Hummel: wat een prachtige zwart-wit foto van Lili Rose! hihihi, hier hangt de mobiel dus buiten de box en niet er binnen. Moest eerst van de fysio om haar hoofdje goed naar rechts te laten draaien, maar komt nu dus ook wel van pas zodat ze hem niet kan mollen, hihihihi. @ Iggy: hahaha, snap helemaal je zorgen over 'komen er dan niet van die eindeloze verkopers aan de deur'. Grappig dat je nu toch eens eventjes 'lekker gek' doet. Ik ga misschien ook eens kijken! @ Married: wij vinden het badderen ook wel een gedoe, zeker nu ze te zwaar wordt voor op de arm mee onder de douche. En wij hebben nog geen eens een bad . Whahahaha, moet je gauw even een psychologie-diploma behalen, ben jij de eerste die ik aanneem . @ Uk: wat een geweeeeeldige smilies echt!!!! Wat leuk dat je dat soort dingen vind op het net, ben ik helemaal niet mee bezig, maar zo ontzettend grappig. Goeie voor Maka, Married en Kuona. @ Angela; yeah, wat goed dat Dani tot half 7 doorsliep!!! @ Eppie: ooh, wat een leuke kadootjes! Nou, ik ga zo naar boven ladies (maar eerst nog ff een krakeling wegpeuzelen, hihihi). Tot morgen ofzo!
@ Doorslapen: L krijgt rond half 8 dr laatste fles en daarna leg ik dr op bed, dan valt ze vanzelf in slaap als ze al niet tijdens de fles in slaap valt en dan slaapt ze door tot half 7 of half 8 en dan krijgt ze d'r enige bv die ze nog krijgt op een dag
Noppie, wat voor snode plannen heb je nu? Je hebt mij (ons) nieuwsgierig gemaakt hoor..... Ja gewoon even doorzetten met de hapjes. Hij moest hoesten met een mond vol worteltjes... je raad het al, ik en alles zat onder, hihi. De bloom kun je gebruiken tot je kindje 36 kg weegt, dus ook best lang. Nou ik duik er ook maar eens in.
goedenavond laat allemaal> voor mijn doen ben ik al veel te laat nog op, maar moest en zou nog even bijlezen, maar heb geen energie om te reageren. hier gaat het redelijk goed. martijn vierde gisteren zijn halfverjaardag. heeft zijn tweede tand gekregen. en is ondanks dat super vrolijk. vandaag wou ie neit echt slapen, had erg last van de warmte. morgen kom ik reageren, ga nu op bedje. trusten allemaal flieberen = kwijlen anita
Goeiemorgen meiden! @Mieke, wat een leuk filmpje! Boaz is idd errug lenig, hihi! Naomi pakt haar voetjes al wel vast, maar gaan nog niet in de mond. Kwestie van tijd denk ik. Ik vind die stoel ook errug gaaf! Heb zelf de tripp trapp van Stokke, vond die Bloom ook erg mooi (maar wel duur). hihi, en dat balkje op die foto, vergat ik ff te zeggen, GEWELDIG! En? Mocht je er nog uit vannacht voor een papfles? @Imsala, wat goed dat ze doorslaapt! En nog 1x bv, super joh! Bij mij was toen de productie vrij snel weg Ben je er al uit welke setjes je mag meenemen? @Uk, geweldig die smileys!!! hihihi @Maka, veel plezier op de bruiloft! En beetje late reactie, maar leuk jurkje hoor!! Is ie van Esprit (zag volgens mij zoiets soortgelijks)? @Kuona, hoe is het nu? Gaat het al beter met de BV-dip? Sterkte met de crematie vandaag. Spannend weer hoe Morris het ook bij de oppas gaat doen! @Married, hier nog een die badderen een gedoe vindt hoor! Heb nu zo'n lig/badzitje in het kleine badje, gaat prima, alleen het haar wassen weer minder makkelijk. In het grote bad is het ook lastig en onder de douche helemaal als je alleen bent, pfff. Dus je bent niet de enige hoor!! @famveenstra, Martijn sliep ook minder door die warmte? Gefeliciteerd met zijn halfverjaardag gisteren!! @Noppie, was je krakeling lekker @Hummel, wat een mooie foto, wow!!! Leuk om je weer te lezen! Nou, Naomi gisteren weer vier flesjes gegeven, laatste rond kwart voor 8 en ze sliep tot zes uur ofzo (hoorde haar wel ietsje eerder, maar ze viel weer in slaap). Dus dat gaat eigenlijk wel goed, toch?? Vanmorgen dronk ze maar 100cc, ze duwde echt de fles weg. Nou ja, kan het er toch ook niet inproppen. Moet zeggen dat ze de laatste dagen toch minder goed drinkt en dan met die warmte! Kan natuurlijk bij het sprongetje horen. Ach ja, hopelijk de volgende fles beter ... Las dat Mieke Nutrilon goede nacht geeft, is dat voor speciaal doorslapen ofzo? Nou, vandaag nog niet veel op de planning, misschien ff de stad in, wil nog naar de markt om fruit. Manlief moet weer werken (altijd op zaterdag in de zomer), das altijd minder gezellie. Mijn mamsje komt misschien ook nog en die gaat dan misschien wel mee. Zullen wel effe zien. Zit iig wel al een wasje in de wasmachine, goed bezig!! (wow wat een lang bericht is het weer geworden zeg ... sorry ...!)
Goeiemorgen! Ik ben weer blij hoor en trots natuurlijk ook. Boaz gister om 21.20 een laatste fles gegeven en hij slaapt nu nog, dus al bijna 10 uur, hihihi. Ik hoefde er dus niet uit Deesje heb hem helemaal niet gehoord, alleen mijn vriend die om 4.30 vannacht het bed in kroop met een lekkere kegel, mengeling van alcohol en bergen knoflook Deesje, Naomi doet het dus ook goed op de laatste fles, misschien wanneer je deze nog een uurtje later geeft dat ze ook nog een uurtje langer slaapt? Maar 6 uur is ook mooi toch, maar nog wel vroeg... tenminste voor mij wel hoor. Ik heb gister voor het eerst nutrilon goede nacht gegeven hoor en 2 schepjes rijstebloem er door, maar dat zou niet eens hoeven. Daar wil ik ook mee stoppen wanneer het pak leeg is. De 2 voorgaande nachten heeft hij dus ook doorgeslapen, dus of vannacht nu beter is gegaan door de goede nacht voeding? Maar normaal krijgt hij tussen 00-01 uur nog wel een papfles van papa en nu dus niet. Veel plezier op de markt, lekker fruit halen. Anita, Martijn ook al weer 6 maanden, gefeliciteerd!!
Jeej voor Boaz!!!! Lekker joh!! En zes uur vind ik ook nog wel vroeg hoor (gaaaaap). Kan idd misschien de fles wat later geven, maar dan heb ik het volgende: ze krijgt dan een flesje rond half 4, 6 uur groentehapje en dan meestal half 8 weer een flesje (de laatste dan nu). Als ik die dan verlaat naar 9 uur ofzo, zit er dan niet te lang tussen de flessen? En ze slaapt meestal rond 8 uur, dan moet ik ze weer wakker maken. Das ff mijn dilemma. Wat zou jij (jullie) doen????