Ja daar zit natuurlijk al een hele structuur in zo! Ik zou dat denk ik dan niet veranderen. Je zou over de hele dag alles een kwartier kunnen rekken misschien, maar als dit voor jullie goed werkt zo houden toch? Je zou ook eens zo'n pakje goede nacht kunnen proberen, is de helft van een gewoon pak nutrilon en het is iets compacter en romiger dus ze raken er wat meer verzadigd door, maar of het bij Naomi helpt om er een uurtje langer op te slapen... volgens mij is het meer bedoelt dat ze er juist 's nachts langer op slapen en niet wakker worden tussendoor.
Ja, probeer ik wel es hoor, om het dan met een kwartiertje ofzo te rekken. Maar Naomi is vaak rond zes uur wakker, af en toe tegen 7 uur. En denk dat Goede Nacht idd is voor het niet meer tussendoor wakker worden. Ach ja, kan het altijd es proberen, kan geen kwaad. We zullen het maar gewoon ff moeten afwachten! Maar drinken jullie kindjes nu ook minder? Kan ook bij het sprongetje horen las ik net in Oei ik Groei. Al heeft ze er voor de rest niet zoveel last van (alleen vorige week dan wat slechter slapen). Nu ligt ze na wat gejengel ook weer plat.
Gooood morning ladies Hier een lekkere nacht gehad! Ben gisterenavond begonnen in de Eetclub van Saskia Noort. Die had ik nog niet gelezen. En voor erbij ben ik het achterhuis van Anne Frank aan het lezen. Wat ik al zo bijzonder vind aan het boek is dat ze in een van haar eerste brieven aan het dagboek (Kitty) schrijft: "Wie vindt het nu interessant om het dagboek van een 13-jarige te lezen?" Ze moest eens weten Mieke: Jeeeeeej! Wat lekker dat Boaz zo lang slaapt zeg Een fijne dag gewenst Deesje: Hier ook een jongetje wat om 6 uur wakker wordt elke ochtend hoor. Dat is gewoon zijn ritme. Ik kan hem 's avonds ook niet langer wakker houden, hij is dan echt toe aan de nacht Noppie: Heb je een leuke dag gehad gisteren? Imsala: Oh ik wist niet dat jij bv gaf. Wat lekker voor haar dat ze dan 's morgens nog krijgt zeg! En wat slaapt ze goed!
Goedemorgen! Lekker weekend, jee! Straks misschien even naar Villa Arena, willen kijken voor een nieuwe salontafel. @ Maka / Kuona, fijn dat we elkaar motiveren! @ Kuona, ik vind het badritueel eigenlijk altijd een gedoe. Douchen met hem wordt steeds zwaarder en ik ben toch bang dat ie uit mn handen glijdt. En in het (kleine) badje vind ik ook een drama. Heb die badzit, maar daarmee zit alleen zn kontje onder water. Als ik het zonder badzitje doe, vind ik het weer erg zwaar voor mn rug. In het grote bad doen we ook, maar ook dan krijg ik erg veel last van mn rug bij het tillen van Thije (bad is natuurlijk laag). Hoe doen jullie dat dan? Want iedereen vind het altijd maar zo leuk, dus ik heb gewoon het idee dat ik iets verkeerd doe ofzo. Afdrogen is idd ook wel een gedoe, maar dat vind ik wel een leuk gedoe. Dat kletsfilmpje van Morris is trouwens erg schattig! Top dat je in het openbaar hebt gevoed en dat het zo goed ging, ik vind het altijd best nog spannend hoor. Sterkte vandaag bij de crematie! @ Uk, hihihi, lachen die smileys!!! Ik 'kende' ze idd van het BV-forum, daar worden ze te pas en te onpas gebruikt. Je avatar is idd ook errug leuk! Het achterhuis is idd een heel mooi boek, heb hem tijden geleden gelezen, heel bijzonder. @ Maka, veel plezier vandaag bij de bruiloft!!! @ Mieke, is eigenlijk wel een goeie van dat balkje, ik dacht dat je het voor de gein deed. Ik denk daar misschien niet te veel over na Geweldig filmpje!!! HIj is idd erg lenig, hihi.. Hij hapt ook echt aan zn voetje, geinig manneke hoor! Leuke avatar! Heeft je vriend het een beetje netjes gehouden qua drank gister? Ah lees nu je bericht over de alcohol en knoflook, hmm Wow, wat slaapt Boazje goed zeg! @ Noppie, de Bloom is tot ongeveer 6 jaar geloof ik (36 kilo), best lang dus. Gelukkig ben ik niet de enige die het badderen/douchen een gedoe vind. Ik ga mn best doen voor dat diploma, haha.. en anders wil ik ook best wel je koffiejuffrouw worden hoor @ Imsala, wat goed dat je nog 1x BV geeft, dat wist ik helemaal niet. Lukt dat nog goed wat betreft productie? @ famveenstra, gefeliciteerd met Martijn zijn verhalfjaardag! En al een tweede tandje, zozo! @ Deesje, ah ook jij vindt het badderen een gedoe. Jij hebt het natuurlijk nog lastiger met al dat haar van Naomi, hihi In een dorp hier verderop is het dit weekend Trekkertrek, hahahaha.. ik moest gelijk aan jou denken!
@Uk, de eetclub is een leuk boek, heb het ook gelezen! En Ferry is dus ook zo vroeg wakker, gelukkig. Is Naomi niet de enige hier. Lees soms echt dat er van die langslapers tussen zitten, wowie! @Married, Trekkertrek?? Laat manlief het maar niet horen Weet niet of je in de buurt van Zeeland woont (anders rijdt ie er nog naar toe ook ..!). Hier is het eind augustus, doet ie altijd mee. Snap echt niet wat ze daar nou aan vinden, maar goed. Tis altijd een hele happening hier in de omgeving, hihi. Leuk, naar Villa Arena? Oh, nu ik dat lees, woon je vast niet in de buurt van hier, hihi. Veel plezier! En met badderen, hoor ook altijd dat het megaleuk is, maar vind het ook vaak een gedoe hoor. Afdrogen vind ik ook niet zo erg Heb er ook geen hekel aan hoor, totaal niet, maar toen ze wat kleiner was, ging het toch een stuk gemakkelijker! Nou, Naomi heeft weer wat banaan op, ging nu redelijk goed (zijn het toch maar een paar lepeltjes, maar: ging er nu grotendeels in, hihi). Het bordje waar het vandaan kwam, vond ze ook erg interessant, hihi. Ze heeft nu het huhuhuhuhu ontdekt. Tis net zo'n aapje af en toe, hihi.
@ Deesje, ik woon in het midden van het land, dus denk dat je man dat te ver rijden vindt, hihi Fijn dat de banaan er zo goed in ging! Heeft ze daarna geen last van verstopping? Ik ben daar nl best wel bang voor.
@ 1 x bv: Ik denk niet dat er nog echt voeding in zit, dat het meer vocht is wat er uit komt.. Het is gewoon mijn momentje helemaal alleen met haar 's morgens, zij lekker aan de tiet en mama nog ff verder dutten Ik kan er wel de eerste fles mee rekken tot 10 of 11 uur in ieder geval Moet wel zeggen dat het steeds pijnlijker word omdat mevrouw d'r tandjes lekker in me tepel zet *datdoetauwsmiley* Ik geef nu een maand of 3 denk ik alleen maar de ochtendtiet.. Leg tegenwoordig wel een kussen naast haar neer, want vorige week was ze uit me bed gestuiterd *voeltzichheelschuldigsmiley* Gisteren brood geintroduceerd, was wel ff kokhalzen, maar mevrouw sabbelde het vrolijk weg in ieder geval
Married, leuk naar Villa Arena, is hier om de hoek Badderen, Boaz gaat vaak met papa mee onder de douche, dat gaat nog wel goed. In badje gaat het ook nog prima, Boaz is er niet echt fan van en weet niet echt wat hij met dat water moet hoor. Afdrogen en aankleden vindt hij absoluut niet vervelend en we hebben altijd wel lol samen. Uk, De Eetclub, leuk boek! Achterhuis nog nooit gelezen, denk ook niet dat ik dat ooit zal doen??? Vanmiddag naar de BMW dealer (zwager) nieuwe poging, vorige keer ging hij naar huis want zijn beide meiden waren ziek thuis. Boaz ligt al weer te knorren. Ik ga douchen en vriendlief wordt net wakker.
Schaam schaam schaam.. Meld me hier aan bij jullie, klets ik heel even mee en vervolgens niet meer.. Heb het best wel druk gehad.. Djayson zijn 26 weken sprong, enkels die nog steeds niet goed gaan, schoonmoeder opgenomen in het ziekenhuis... Maar verder gaat alels goed.. Djayson eet en slaapt weer lekker gelukkig.. Groente wil nog niet echt, maar ach komt wel.. Wel begonnen met brood, en dat at hij zo weg.. At op dag 3 al een hele boterham weg Manlief is met een dieet begonnen, dus ik doe mee in de zin van gezond eten, en veel water drinken
gisterenavond wou martijn neit slapen, hij was zooooo moe om 6 uur, maar slapen ho maar, fles wou die ook niet hebben. om half 8 kwamen mij ouders om een bakje koffie, waren ent terug van vakantie, dus is martijn tot 8 uur op geweest, toen nog 150 flesvoeding met nutrix en omhalf 9 in bed, en sliep meteen. vanmorgen om kwart voor 8 werd ik wakker, en hoorde martijn ook wakker worden, 8 uur ben ik hem op gaan halen en hij lag nog met zijn speen in de mond, normaal dus nooit, weet neit of ie hem de hele nacht in heeft gehad of dat ie hem vanmorgen per ongeluk in zijn mondje heeft gestopt. wil wel een beetje brood proberen, maar hoe doen jullie dat, het binnenste van het brood met niks erop of een beetje boter????? vandaag lekker een gezinsdagje, heerlijk bijkomen . kom straks even weer bijlezen en reageren. knuff anita
wat doen jullie smorgens door de fles? martijn krijgt smorgens een normale fles. smiddags pap (flesvoeding met bambix ontbijtpap. en savons nutrix door de fles. wil nu beginnen met brood, en dan een paar stukjes en dan nog pap erachter aan geven. hoe ziet jullie schema er nu uit? anita
Vandaag ben ik begonnen met een pap fles om 8 uur.. Tussendoor alleen wat drinken.. Om half 12 een boterham, ditmaal met kindersmeerkaas en boter daarna een halve fles.. vanmiddag rond 4 uur halve fles en fruit rond 18 uur eten 20 uur laatste fles.. Dit ongeveer allemaal hoor.. Gister had hij maar 3 hele flessen en om kwart over 6 al de laatste maar hij slaapt dan wel gewoon tot half 8 door.. 1e boterham was hier met boter en smeerworst..
goedemorgen mijn papa heeft de prenetal weer eens leeg gekocht wat vinden jullie van een van de 2 nwe stoere slaapzakjes???
Goeiemorgen meiden, Lekker weekend!!! Ben vanmorgen al wezen sporten en ben nu aan het opruimen (althans nadat ik jullie goeiemorgen heb gezegd hahaha). Vanmiddag kotm een vriendin en die blijft ook eten, mijn man moet werken vanavond en dus heb ik toch nog gezelschap. morgen gaan we barbeknoeien bij mijn broer en dan is het weekend weer voorbij Fam. Veenstra; Myrthe krijgt een heel klein beetje boter met appelstroop op de boterham en dan geef ik eerst het binnenste en daarna laat ik haar zelf knabbelen op een korst. verder krijgt ze om 8:00 pap met een lepeltje van 200 cc opvolgmelk met 4,5 schep bambix erdoor, om 11:00 1,5-2 stuks fruit en rond 12:30 1 boterham en een flesje van 180/6. Om 15:00 diksap 150 cc en om 17:00 groentehap en soms een flesje van 90/3 toe. Dan om 19:30 een fles van 210/7 schepjes met 2 schepjes bambix. Daarna slapen. Ben de rest alweer vergeten, dus dat schiet niet op. Mijn man is boodschappen doen met Myrthe, dus ga gauw even gebruik maken van de tijd en opruimen....tot straks!
Imsala, lekker hoor zo'n momentje 's ochtends met je dochter! Er gewoon inhouden zolang dat lukt. Anita, ah Martijn die niet wilde slapen maar wel moe is, oh oh oh die kleintjes toch ook. Ninni, geeft niks hoor meid. Soms zijn andere dingen gewoon even belangrijker. Fijn dat het goed gaat met Djayson en die boterham gaat er dus goed in, hihi. Hoe gaat het met je enkels, is het gips er al af? Nou wij zitten klaar en gaan zo weg, laters weer.
Ja gips moest er ineens vanaf, terwijl het eigenlijk nog niet gaat.. Ik moet een brace laten aanmeten, gaat 2 tot 4 weken overheen.. Maar moet wel a.s dinsdag al terug om te kijken hoe het met de brace gaat, terwijl ik deze dus niet heb... Maar we wachten dinsdag gewoon weer af..
@Nanni, geeft niets hoor, is ook leuk om af en toe wat te lezen. Had Djayson veel last van het sprongetje, deed ie echt slecht eten/drinken? Voor een brace terug die je nog niet hebt?!? @boek Anne Frank, is ook iets wat ik niet snel zal lezen eigenlijk. Kent iemand het nieuwe boek van Saskia Noort (weet ff de titel niet meer). Is die leuk?? @Married, oh nee, das ff te ver (gelukkig maar, hihihihihi). Hij gaat nu beetje rommelen in de schuur. En, gelukt met een salontafel?? @Ismala, is toch fijn, zo'n momentje samen he? Die mis ik ook wel eens hoor. Met de fles is dat toch anders. @schema, wat is nu Nutrix en Bambix??? (sorry, ben ff blond ...) @Daffie, lekker vrij nu, heerlijk! En wezen sporten ook! You go girl!! @Mieke, thanx voor de tip qua opvolgmelk. Denk dat ik halverwege morgen overstap op standaard 2, dan is de andere bus wel leeg. Hoe gaat het met Boaz, merk je verschil nu je bent overgestapt? En vanmiddag dan voor een andere auto kijken, leuk! Een BMW dus?? Station??? Heb vanmorgen de tripp trapp in elkaar gezet, pfff. Maar: hij staat, kan ook net aan de tafel (toen ik hem in elkaar aant zetten was, was ik ff bang dat ie te laag was, maar dat gaat net gelukkig ...!). Heb Naomi er nog niet ingezet, ze was zo moe, dus heb haar maar op bed gelegd. Wacht nu af tot ze wakker wordt, kan ik ff naar de markt. Meestal is ze vroeg wakker, zul je net zien, vandaag niet ... neem maar flesje mee, als het lang duurt, dan geef ik dat wel ergens ff. Tis hier weer heerlijk weer, ga ff buiten int zonnetje zitten!
Ja had er wat meer last van dan normaal.. Slechter slapen, moeilijk eten, maar gelukkig niet extreem.. Ow ja wat sneller geiriteerd hihi..
Heb de buzzkit binnen van de dreumesmelk. Inderdaad een zwaar pakket met heel veel pakjes melk en knuffeltjes. Lijkt me handig voor tijdens de vakantie en mijn man wist al wel wat collega's met kindjes tussen de 6-12 maanden doe het konden gaan proberen hahaha.