Ik heb hem ook binnen Mij lijkt het makkelijk voor een dagje weg oid.. Ben benieuwd of de pakken echt goed sluiten als ze open zijn geweest.. Ga straks even een flesje proberen nou ja Djayson dan
Ik kreeg een uitnodiging via de mail Iggy, dus denk dat je daar op moet wachten. Mij lijkt het ook erg makkelijk voor dagjes weg en op vakantie. Of voor de oppas.
Deesje: De verbouwing bedoel je denk ik? Ik heb dat boek ook, maar ik vond het een beetje tegen vallen eigenlijk. Vond de weg naar de climax erg lang. Nog is het wel aardig om te lezen, maar ik zou er geen 20 euro meer aan uitgeven Oh en Bamix is pap en Nutrix is johannesbroodpitmeel Iggy: Je moet uitgenodigd worden. Maar ze willen alleen kindjes vanaf 6 maanden, omdat het opvolgmelk is Nanni: welkom terug! Hoop dat het snel beter gaat met je voeten!
hoi meiden, Inmiddels weer terug op de boot. De eerste dagen terug waren behoorlijk rommelig, tijdverschil van 5 uur en het forse temp verschil. Devi heeft er weer aardig last van gehad en de eerste avonden heeft ze hartverscheurend gehuild, erg zielig om mee te maken. Nu, ruim een week aan boord, zijn de warmtebultjes alweer aardig weggetrokken en kan haar lijfje de warmte weer beter aan. Van het tijdsverschil heeft ze ook geen last meer, slaapt weer prima en is inmiddels aardig bijgekomen van de drukte in nederland. Slaapt goed, drinkt goed, blij en speelt heerlijk op zichzelf... dat boekje van Ria Blom was toch wel even fijn om te lezen, Mieke. Bedankt! was me toch niet erg bewust hoeveel het slaap en drinkpatroon met elkaar te maken hadden.... Op dit moment liggen we voor anker en wachten op goed weer om de oversteek te maken richting Thailand. M.a.w. zit in een internet cafe en alles meelezen lukt dus niet. heb wel wat pagina's geopend die ik strakt lekker ga nalezen op de boot. Meiden, ik blijf jullie met tijd en wijlen volgen! Geniet van jullie kleintjes en tot forums Liefs vanuit maleisie
@ feb: hey, goed om van je te horen en fijn dat jullie weer een beetje een ritme hebben! Het gekke is dat ik dat juist dacht dat jullie al in Thailand zaten, maar dat was Maleisie . Goeie reis in elk geval! Meiden, heb gelezen, maar ben doodmoe en ga nu niet reageren, sorry. Vanmorgen belde mijn zusje. Is vannacht in 1 of andere domme kroef op het Leidse Plein in glas gaan staan. Gevolg: zeer diepe snijwond in haar voet, met d'r dronken kop afgevoerd met een ambulance naar spoedeisende hulp. Daar is het gehecht, maar de verdoving werkte niet goed (denk mede door de alcohol, dat verdunt bloed, dus volgens mij spoelde de lidocaine er zo weer uit). Dat was allemaal om 04.00 sochtends en om 06.00 was ze pas weer thuis. Ze belde me om 10.00 en was helemaal overstuur, veel pijn en het bloedde nog steeds heel erg. Haar ex-achtige-vriend (nog steeds niet duidelijk, zucht) ging nieuw verband halen, maar moest vanmiddag weer voetballen (lul). Ben onmiddellijk naar haar toegegaan om van alles te regelen, haar hond (labrador, niet opgevoed) op te halen etc. Ze vliegt namelijk a.s. dinsdag naar de VS. Ze is zo verkeerd bezig echt. Ik hoop dat ze dit ongeluk nou eens als een existentieel teken aan de wand ziet: dat ze eens rustig aan gaat doen, die vent voorgoed vaarwel zegt en eens goed voor zichzelf gaat zorgen. Maar ja.....
Oh Noppie, je zou het wel van de daken willen schreeuwen tegen haar volgens mij! Eens even flink zeggen wat je er van vind en wat je zou vinden wat ze zou moeten doen. Maar ja dat doe je niet. Wel balen voor haar dat haar voet nu verwond is en ze naar de VS gaat. Gaan jullie nu voor haar hond zorgen dan? Febr. fijn weer even wat van je te lezen. Ik zag ook al mail binnen komen dus die ga ik straks lezen. Weer een overtocht terug naar Thailand en dan... en tja weer even acclimatiseren he, dat hoort er wel bij voor ons makkelijker dan voor zo'n kleintje. Gelukkig is Devi weer helemaal terug in haar oosterse ritme. Lekker meissie hoor. Nanni, hihi terugkomen voor iets wat je nog niet hebt, hoe doen ze het he! Wel balen dat het maken van die braces zo lang duurt. Dus de regeldagen/sprongetje van Djayson zijn weer voorbij? Married, nog een mooie tafel gevonden. Is wel even leuk he zo'n bezoekje aan villa arena. Nog even naar de grote prenatal geweest Daffie, leuk dat er al wat anderen zijn die je ook kunt mee laten proeven/testen. Ik twijfel nog. Moet ook even bedenken aan wie ik wat verpakkingen kan geven, want er zijn wel babies in mijn omgeving maar die zijn nog jonger dan 6 maanden. Maarre nog even een ander vraagje over de dreumesmelk, ze zeggen toch dat de babies altijd 2 weken moeten wennen aan een nieuwe melksoort, kan het dan geen kwaad dat je ineens dit er tussendoor doet? Deesje, soms kan iets inelkaar zetten best een hele klus zijn he. Maar hij staat wit met het zelfde zitje als Noppie dus. Ik vind de nutrilon standaard trouwens zoeter smaken dan de hypo allergene voeding, hihi heb even geproefd. Ik vind dat Boaz het er goed op doet en gelukkig ziet hij er ook nog goed uit. Zijn eczeem wordt zelfs al minder, wie weet reageert hij veel beter op de gewone standaard voeding. We hebben 3 mooie auto's 'gezien', 1 stond in de showroom en 2 staan ergens in Limburg, zijn voorraad auto's en daar willen ze vanaf dus geven ze extra korting. De voorkeur gaat uit naar een hele zware 3 serie station waar alles al op zit wat vriendlief wil, deze komt uit Duitsland en is dus een stuk goedkoper dan wanneer je hem nieuw besteld. De andere 2 zijn een 5 serie sedan en een station, dus even alles afwegen. Qua kosten liggen ze allemaal gelijk. En wie weet kan zwangerlief ook nog iets van een kleine korting regelen. Boaz heeft trouwens al zijn eerste BMW hier staan, hihi gekregen van mijn zwager, zo loopauto.
Jee, dat is wel heel anders, als je eenmaal aan het werk bent, qua reageren op het forum. Ik lees telkens maar een beetje bij tijdens mn diensten en als er gelegenheid is dan reageer ik. Wat was dat toch een luizeleventje tijdens mn ouderschapsverlof! Als onze donor terug ik van vakantie dan ga ik toch eens een balletje opgooien over een eventuele tweede donatieronde. Kijk nl nu al uit naar het volgende ouderschapsverlof!! Heb gister zelf ns ff op t internet zitten surfen wat je kunt doen met bultjes bij kleine kindjes en als tip las ik dat je dr zinkzalf op kunt smeren. Zijn we gister mee begonnen en ik zie de bultjes nu al minder worden. Gelukkig maar! @BV Dames Ik vind t ook altijd wel prettig dat er hier nog n paar dames zitten die nog steeds BV geven. Dat geeft idd net dat btje steun in bange dagen! @Mieke Leuk filmpje! Had ff nog dat wortellefilmpje gekeken samen met Silje. Die moest ermee lachen. Ze riep nog: Boaz! Gebruik nou je handjes! Moest ik uitleggen dattie dat niet kon horen... Boaz al n BMW? Decadent mannetje hè!? Enneuh... zwangerlief... waar het hart vol van is... Freudiaanse verspreking zeker hè!? @Deesje Ook wel lekker eigenlijk dat ze om 20u al slaapt. Heb je iig iets aan je avond al moet je er dan wel vroeg uit. Is dat nieuwe boek van Noort niet iets met blauwe water ofzo? Want dat heb ik gelezen en dat was een goed boek vond ik. Niet heeeel bijzonder (want ik kan me dr weinig van herinneren), maar wel ok. Ow, ik lees net dat het ee nander boek is dat Uk wel gelezen heeft. Recentie komt wel overeen met die van dat blauwe water! @Uk De eetclub, heb ik geloof ik niet gelezen, maar is geloof ik best spannend hè? @Married Pfff, badderen. Tis datSilje t zo leuk vindt, maar meestal was ik haar gewoon met wat washandjes. Gaat sneller. @Imsala Was ze uit bed gekukeld?! Schrikken joh! Enneuh... Silje kan ook zonder tandjes heeel hard bijten. @Nanni Djayson ook al aan het brood en hij vindt t nog lekker ook. Leuk hoor! @Fam.Veenstra Jeeej, wat heeft Martijn dan lag geslapen zeg! Lekker hoor. En ik ben ook wel benieuwd hoe anderen dat doen met het brood. Ergensdenk ik, ze moet ook kortsjes leren eten, maar zo in het begin iseenboterham zonder misschien wat makkelijker. @Iggy Dat slaapzakje hebben zij ook. Ik vind m zo schattig met die beestjes! @Daffie Dat had ik ook in gedachten.T brood zo geven zonder korst en dan de korst apart geven. Misschien dat ik gewoon eens met een korstje ga beginnen. @Febr. Kan me voorstellen dat het weer ff wennen was voor Devi. Succes met de overtocht naar Thailand! @Noppie T zit je zus niet echt mee hè? Tja, sommige mensen hebben zo'n "uitdagingen" met relaties nodig lijkt het. Ik weet niet hoe oud ze is, maar misschien groeit ze er nog overheen?
Noppie, het zit jou ook niet echt mee wat betreft je familie he.... Hoe is het nu met je zuslje, al weer wat beter??? Blijft de hond bij jullie als ze naar de VS gaat? Febr. Weer lekker terug op de boot!! Kan me voorstellen dat het voor Devi heel verwarrend is met het tijdsverschil en het grote verschil in temperatuur! Hopelijk kunnen jullie de oversteek snel maken. Married, en nieuwe salontafel gekocht?? Mieke, Boaz nu al een BMW???? Doet 'ie goed Heeft de sedan niet een redelijk kleine kofferbak?? (tenminste dat was onze ervaring) Suske, valt tegen he, als je weer aan het werk bent om dan alles bij te houden..... Ach en je hoeft maar een reden te hebben om aan nummer 2 te beginnen . Fijn dat de zinkzalf lijkt te helpen tegen de bultjes. Hopelijk is ze er snel vanaf. Ik kwam jullie geboorteadvertentie uit de krant vanmiddag nog tegen. Ik was bezig met het album van Dani en had de hele pagina toen uit de krant gehaald zodat de advertentie niet kwijt zou raken. Daar staat Silje dus ook bij Wij hebben vanmorgen een nieuw bed voor Levy gekocht. Hij had het oude bed van Ferry, maar dat is toch echt op. Hij is helemaal gelukkig!!! En het wordt as over 6 weken geleverd....waar je een kind al niet blij mee kunt maken
Suske: Blauw water is één van mijn favoboeken en die is van Simone vd Vlugt. De eetclub ben ik gisteren in begonnen, maar hij schijnt heel spannend te zijn. Ben pas bij hoofdstuk 7 dus nog geen idee Het is wel lekker makkelijk geschreven, dus leest goed weg. Oh, denken jullie al aan een 2e? Of was het een geintje door het ouderschapsverlof? Ik vond dat ook heerlijk hoor! Het gaf me in ieder geval de tijd om Ferry goed te leren kennen na de ziekenhuisperiode. Anders zou ik na 3 weken moeten werken toen hij uit het ziekenhuis kwam. Mieke: Ik weet niet precies hoe dat zit met die melk en het wennen. Ik weet wel dat Ferry het er (nu) erg goed op doet en we over een tijdje gaan proberen om over te stappen op Nutrilon standaard. Misschien poept hij dan ook weer beter!
Angela: Ik weet nog dat ik als kind een nieuw bed kreeg en ik was er niet vanaf te rammen! Ik bleef er op spelen en hij lag zo lekker!
@Angela Heeej, dan zal ik ns kijken want mn vrouw heeft die krant ook bewaard en dus moet Dani dr ook bij ons instaan. Kan me alleen nog herinneren dat er toen heeeeel veel beebs in de krant stonden. Was geloof ik na het weekend ofzow? Of net dr voor? Opeens is het hier heel rustig op t werk. Dat wisselt altijd zo hier. Is geen pijl op te trekken!
@Uk Tis n beetje n geintje van die tweede, maar ergens ook niet. We denken al wel aan een tweede, maar dat wordt dan hopelijk ergens begin 2010. Ligt n btje aan de donor, of hij nog n keer wil dononeren. Maar ik denk dat hij dat wel wil. Alleen willen hij en zn vriendin volgens mij rond diezelfde tijd ook nog n kleintje dus dan wordt t voor ons waarschijnlijk wachten...
Hier voorlopig ook nog geen 2e.. Dit ivm mijn bekken, daar ga ik bijna 100% zeker weer last van krijgen, en ik mag dan totaal niet tillen en kan weinig.. Wij willen voor een 2e gaan als Djayson ongeveer 3 jaar oud is.. Dan kan hij al veel zelf namelijk.. Ow leuk een nieuw bed Wat zal hij lekker slapen zeg hihi.. Die dreumesmelk gaat er tot nu toe goed in hier, even afwachten wat het morgen doet.. Moet wel zeggen dat Djayson op de standaar friso zit, sinds hij op de opvolg melk zit (hiervoor comfort en extra gemengd) Boaz al een eigen BMW Djayson kreeg bij onze nieuwe auto zijn eigen Hyundai van de dealer.. Zal wel zelfde idee zijn Djayson ligt al lekker op bed.. Ik ben blij dat ik zijn ritme even veranderd heb.. Hij ging ineens s morgens na zijn eerste fles verder slapen tot half 12, en toen pas rond 4 uur weer tot half 6 -6 uur.. e ndan s avonds met geluk om 9 uur weer.. Nu maak ik hem s morgens uiterlijk om 10 uur wakker.. en dan is hij om 1 uur moe, slaapt dan tot 3 uur.. vanmiddag nog een klein slaapje van nog geen half uur om 5 uur gedaan..
Suske: Anders blijft er natuurlijk niets meer over Spannend hoor! Ben benieuwd hoe het allemaal uitwerkt! Duim voor jullie dat de donor weer mee wil werken. Nanni: hier ook voorlopig geen tweede hoor! Vind het allemaal behoorlijk zwaar en bovendien komt het risico van vroeggeboorte er ook weer bijkijken. Het hoeft natuurlijk niet, maar je weet het gewoon niet. Dus jij heb een instabiel bekken? Dat lijkt me ook zeer pijnlijk!
Ik ben zelf geboren met heupdysplasie en luxatie.. Uiteindelijk links geopereerd, rechts niet nodig.. Wel zit daar nog steeds een dysplasie in maar net niet erg genoeg om te opereren.. Ook heb ik in beide heupen artrose daardoor.. Maar ach je leert ermee leven.. Wonder boven wonder is het sporten al die jaren goed geweest want na mijn zwangerschap was de instabiliteit heel snel alweer over
Ik schrok me vanmiddag trouwens het appelaserus.. Ik heb een opla badje voor Djayson, daar kan hij inzitten, en nie voorover in het water vallen dus geen gevaar.. Ik kijk 2 tellen de andere kant op, staat meneer er in En lol dat hij had..
Uk, nou, ik hoop dat dat voor Levy ook gledt. In de winkel lag er een dekbed op met dolfijnen en dat wil hij er ook bij hebben. Hij heeft het er dan ook over dat hij een dolfijnenbed krijgt......... Suske, volgens mij was het de zaterdagkrant, en er stonden inderdaad 2 rijen kindjes in. Nanni, jij ook last van je bekken.... Ik heb het bij allebei gehad en na Levy heb ik er een jaar over gedaan voor ik het idee had dat ik weer alles kon. Nu, na Dani, had ik bijne meteen vrijwel geen last meer. Heel apart. Ik wilde dan ook wel een derde, maar de gyn heeft me dat met klem afgeraden..... Oh, lees nu dat het bij jou wel een andere oorzaak heeft.... Lijkt me wel zwaar dan! Wat voor badje????? Maar het zal idd wel schrikken zijn geweest! Hier lekker rustig, mannetje is werken tot 23.30, en de kids liggen lekker te slapen......... Tijd voor mama!!!!