Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nanni, dat bloesje wat Djayson aan heeft op je banner is die van Noppies??? die heeft Boaz ook ;)
    Wat een gek badje, hoe groot is dat dan? Kan hij daar in zitten of zo, wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen.
    Tjee wat naar van je bekken zeg, dus je had er al last van voor je zwangerschap en tijdens de zwangerschap dus meer. Het zit je niet mee nu je ook al beide enkels hebt verstuikt.

Angela, leuk een nieuw bed voor Levy, tja kinderen zijn gewoon blij te krijgen met dat soort 'grote' dingen. Grappig dat Silje en Dani op de zelfde krantenpagina staan zeg, hihi. Hoe dichtbij woon je dan ineens he. Enne het zou dan een 5 serie zijn van de bmw dus dat is wel een grote hoor. Maar eigenlijk vind ik die iets te als die op onze oprit staat, dan lijkt het net alsof we echt bergen geld hebben.
    Nee het wordt de 335i touring, een occassion van mei vorig jaar.

Suske, fijn dat de zinkzalf lijkt te helpen, mijn s-moeder smeert overal zinkzalf op, deed ze vroeger al, zelfs op wondjes bij de hond, hahahaha. Ik denk dat bepanthencreme ook wel zou kunnen helpen, helpt bij Boaz iig wel bij zijn eczeem.

Uk, Simone vd Vlugt schrijft ook goede en spannende boeken he.
    Ik vond 'Het laatste offer' erg goed, bijna in 1 ruk uitgelezen op het ligbedje aan zee in Cannes, heerlijk. Heb 'Het blauwe water' en 'Schaduw zuster' ook nog liggen, eingelijk heb ik nog te veel ongelezen liggen. Maar goed, eerst die van Esther Verhoef, hopelijk zit ik er dan weer helemaal in en ga ik weer lekker door met lezen.
    Hopelijk kun je straks overstappen naar de standaard voeding, zou voor Ferry en jullie wel fijn zijn.

Iggy, helemaal vergeten. Maar het is idd een leuke slaapzak ;) lief van je vader.

Morgen gaan we geheel onverwachts samen met s-ouders, s-zusjes en nichtje naar Artis, gezellig dus. Eerste keer dierentuinen voor Boaz, hij zal er nog wel niet zo veel van begrijpen denk ik. 10 uur paraat staan, moet wel lukken. Hopelijk slaapt Boaz vannacht weer gewoon lekker door zonder te kreunen of wat dan ook en houdt hij dat er lekker in.

Zo nu uitchecken en oogjes toe :D

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemorgen :D

Ferry was weer lekker vroeg, maar echt aan het kletskonten! Ik hoefde er dus niet op stel en sprong uit.

Wij gaan vandaag met mijn zus/zwager en nichtje naar mijn ouders op de camping. Heb er wel zin in hoor!

Mieke: Ja, dat zijn ook goede boeken he?! Ik heb nog heel veel boeken liggen om te lezen. Ik denk dat ik hierna in Nicci French beginnen, daar heb ik ook nog 2 boeken van liggen.
    En wat leuk, naar Artis!! Ben benieuwd hoe Boaz het vindt! Als we met Ferry zouden gaan zou hij heel stil zitten, zo onder de indruk van alles. ;)

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Pffffff Ferry is alweer 8 maanden! :$ Nog eventjes en hij wordt 1! Heb gisteren al een beetje online gekeken wat we voor zijn verjaardag en voor Sinterklaas kunnen kopen...

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!
    Hier weer een uitgeslapen mama :) Boaz heeft weer heerlijk doorgeslapen. Kwam wat moeilijk in slaap gisteravond omdat hij nog wel wat wakker was, maar na een half uurtje spelen is hij toch om 22 uur in slaap gevallen en nu hoor ik hem weer kletsen. Lekker hoor en houden zo. En volgens mij is hij zonder zijn speen in slaap gevallen en dus ook de nacht doorgekomen.

Uk, jullie veel plezier, lekker zo'n dagje op de camping.
    Gefeliciteerd met Ferry zijn 8 maanddag, het gaat gewoon TE snel.

Fijne dag iedereen.

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mieke hahaha niet mijn vader levi´s papa mijn man dus heeft de prenetal leeggekocht hihihi

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    goedemorgen iedereen

ga straks op iedereen reageren ff ego berichtje

roy was naar zijn broertje zijn verjaardag geweest en zou de laatste bus 1 uur naar huis nemen schoot om 2 uur wakker en geen roy!!! terwijl de bus er maar 15 min over doet
    ik hem bellen zou zijn vader hem naar huis brengen maar hij wilde me niet wakker smssen of bellen, lief maar ik was toch even ongerust

levi slaapt nog lekker in zijn nwe slaapzakje
    1 vraag he levi heeft omrollen nu zo uitgevonden dat die de hele nacht omrolt op zijn buik.... en verder slaapt maar nu ben ik zo bang dat ie met zijn koppie in matras komt te liggen... hebben jullie kindjes dat ook

las boaz aan de BMW is hahaha zo klein en nu al goede smaak voor auto´s hebben toppie boaz

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning!
    We zijn geslaagd voor een salontafel! Ben er helemaal blij mee :D

Gisteravond nog naar surpriseparty voor mn nichtje geweest, zij gaat een jaar naar Londen als au pair.

Vandaag ook weer de hort op, naar mn opa en oma.

@ Iggy, dat doet Thije ook. Hij legt zn koppie wel opzij en slaapt rustig verder op zn buik. We hebben wel een aerosleep, dus mocht hij zn koppie in het matrasje doen, dan kan ie alsnog doorademen.

Ik reageer strakkies ff verder!

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dan nu ff reacties :D Thije zit al wel een beetje te mieren (moet zo weer slapen), dus ik hou het ff kort.

@ Kuona, hoe was de crematie? En hoe is het met Morris gegaan overdag?

@ Maka, leuke bruiloft gehad?

@ Angela, leuk Levy een nieuw bed!!!

@ Iggy, relaxt hoor dat Roy zoveel koopt voor Levi, hihi

@ 2e kind, de ene dag kan het me niet snel genoeg zijn en de andere dag wacht ik liever nog ff, haha... denk dat we begin 2010 er eens serieus over na gaan denken ;)

@ Imsala, leuke danceparade gehad?

@ Nanni, vervelend dat je het nog steeds niet goed gaat met je enkels! En dat je last hebt van je bekken, lijkt me ook geen pretje.

@ febr21, leuk wat van je te horen!!! Fijn dat Devi weer gewend is daar.
    Vond het erg leuk om je te ontmoeten!

@ Noppie, lekker dan van je zus! Hoop dat ze 'tot inkeer' komt.

@ Mieke, wilde idd nog naar de grote Prenatal, maar dat ging niet meer qua tijd.
    En Boaz al een BMW, wow! hihi

@ loopstoel, vanaf wanneer kan een kindje daar nou in??? Mn schoonzus is nu met vakantie en nu heeft ze die van hun hier gezet :( Maar ik wil helemaal nog niet dat Thije daar in gaat, hij is pas 5,5 mnd en kan nog niet eens zitten!!! Of ben ik nou zo'n zeur?!

@ Suske, hoop dat de donor tijd (en iets anders ;)) voor jullie heeft begin 2010 :)

@ Uk, gefeliciteerd met Ferry zn 8 maanden :$ :D

Nou, ik ga iemand naar bed brengen en duik er zelf ook nog ff in!
    Tot later!

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    goedemorgen alle beebjes en mamaatjes

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ach Iggy wat een schatje!

Married: Zo'n loopstoel is echt nog te vroeg! Is helemaal niet goed voor zijn heupjes hoor! Buiten dat, vraag ik me af of hij al begrijpt wat hij moet doen in zo'n ding... Lekker afwachten tot hij echt wil staan enzo... En dan nog maar een paar minuutjes per keer.

11. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Goede Morgen Meiden!

Oh, oh, oh, wat ben ik kapot zeg!! Lag er al om half 10 in gisteravond en werd nu pas wakker hihi! Ik ben dat werken echt niet meer gewend, hopelijk komt er gauw verbetering in!

Met Soraya is alles goed gelukkig. Ze heeft wel haar huilmomentjes, vooral 's avonds, maar gister heeft mijn zusje opgepast en zij heeft Soraya gewoon in bed gelegd gister middag. Soraya heeft wel gehuild, maar mijn zusje heeft haar gewoon laten huilen! Ik vond het wel knap. Ze zei ook wel, Soraya huilde helemaal niet overstuur, het was echt zo'n zeurhuiltje en als ze echt overstuur zou raken dan had ze haar er wel weer uitgehaald. Nou, ik wou dat iedereen dat deed die hier heeft opgepast. Het is nu nog steeds zo geweest van: nee, ze huilde, dus had ze geen zin in slapen..... Sommige mensen snappen die link gewoon niet, dat wanneer kleintjes huilen, ze ook wel eens moe kunnen zijn.. :( Naja... Dit is de laatste week, als het goed is komen dan mijn schoonouders terug, dus dan wordt het allemaal wat makkelijker. '

Aan de andere kant, de ramadan begint ook weer over 2 weken..... ;)

Even een korte reactie:

Mieke: veel plezier in Artis! Ben ook erg benieuwd hoe Boaz het gaat vinden. Ik hoop dat het weer een beetje goed blijft.. ;)

Uk: Jij veel plezier op de camping! En feli met Ferry's 8 maanden-dag! :D Het gaat ook veel te snel....
    Ik moet nog naar een verjaardag van een jongentje van 1, maar ik weet echt niet wat ik hem moet kopen... Vind dat zooo moeilijk!!

Iggy: dat was een leuke slaapzak hoor! En idd lief van Roy dat hij zoveel koopt. Issam laat dat allemaal aan mij over. Misschien als we een jongetje hadden gehad, dat het dan wel anders was geweest. Oh, die laatste foto is ook lief zeg!!
    En Soraya rolt zich ook op de buik, meestal slaapt ze ook alleen maar op de buik haha, maar ook wij hebben een aerosleep matrasje, ben er super blij mee!!

@Angela: leuk een nieuw bed voor je zoontje! hihi, dat ze daar zo blij mee kunnen zijn hé.. mooi hoor..

@Nanni: hihi, ging ie staan in het badje! Ooh wat schrikken! Ik betrapte Soraya er laatst ook op dat ze zomaar ging staan. Ik had haar op haar buik op mijn buik liggen, en plotseling ging haar kontje de lucht in en stond ze op haar voeten, leunend met haar handjes op mijn borst. En maar springen dat gekke ding :p

@2e kind: hihi, tjah, jullie weten het wel van mij...... Misschien ben ik al wel zwanger ;) hahaha nee hoor, we hebben maar 1x sex gehad deze maand, nadat mijn ongi voorbij was dus ik denk niet dat het raak is, of ik moet een heeeeeele vroege ei-sprong hebben :p geen idee!

@Married: het schijnt toch dat de loopstoeltjes slecht zijn voor de heupjes en vaak gaan kindjes dan ook op de teentjes lopen toch? Hier komt er helemaal geen 1. Ik denk dat ik alleen zo'n ding wil hebben waar ze achter kan lopen. Geen stoeltje waar ze in kan zitten. Ach ik zie het allemaal wel.........

Soraya heeft het tijgeren echt ontdekt hoor! Soms gaat ze nog achteruit, omdat ze zich te hard afzet met haar handjes hihi! Maar ze kan ook echt goed vooruit komen. Zo leuk om te zien! Ik moet nu wel oppassen want ze doet het ook in haar bedje, ze heeft al vaak haar hoofdje gestoten, of aan de zijkant, of aan de voorkant van het bedje.. Naja, daar moet ze denk ik toch zelf achterkomen, kan er moeilijk allemaal kussens tegenaan maken toch?

Nu ze dit zo goed heeft ontdekt, kan het ook zijn dat ze nog last had van het sprongetje toch, de laatste paar dagen? Ze is nu wel weer goed te pas......

Liefs, Mireille

12. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

t zonnetje schijnt hier weer heerlijk, wordt weer lekker buiten vertoeven vandaag!
    Ook een lekkere nacht gehad, Naomi sliep vanaf half 9 tot half 7 vanmorgen, Yeah! En zonder de laatste nachtvoeding!! Ben trots op mijn meissie :)
    Gisteren heb ik een activity centre voor haar gekocht, ze vindt het helemaal ge-wel-dig! Ligt er nu ook lekker onder te spelen. Papa ligt nog op te knorren, hihi.

@Mieke, veel plezier in Artis!! Lijkt me ook zo leuk!! Willen we ook nog een keertje doen, maar dan is Blijdorp of de Beekse Bergen wel ietsje dichterbij. En Boaz ook lekker doorgeslapen, jeej!! En ook al een BMW? Stoer hoor!!

@Uk, jeeeeeej, gefeliciteerd met Ferry! 8 maanden alweer .. wat gaat de tijd toch snel he .. en, heb je al iets gespot voor zijn verjaardag???

@Iggy, lieve foto! Enne, dat slaapzakje hebben wij ook, zo leuk met al die kleurtjes! Wij hebben ook een Aerosleep, dus mocht Naomi omrollen, dan kan dat niet zoveel kwaad. Ze rolt continue om, maar nooit in bed! En was Roy nog laat thuis??

@Married, fijn dat je bent geslaagd voor een salontafel! Nu zeker 10 weken erop wachten :D En ook nog een feestje gisteravond, leuk hoor!!

@Nanni, vervelend van je bekken. En dan ook je enkels erbij, dat schiet niet echt op zo.

@2e kindje, zit wel in de planning, maar nu nog niet hoor. Ergens 2010 willen we er ook wel weer voor gaan. Eerst nog maar van Naomi genieten! Vind 2.5 jaar ofzo ertussen mooi, maar ja, dat heb je natuurlijk niet altijd voor het zeggen he! ;)
    Ben nu natuurlijk gestopt met BV en slik nog de Cerazette-pil. Als die strip op is, ga ik weer over naar mijn eigen pil. Dan is alles weer bij het 'oude', hihi.

@Angela, leuk, zo'n nieuw bed! Waar een kind al niet blij van wordt he, heerlijk!!

Vandaag niet zoveel plannetjes. Vanmiddag komt mijn vriendin met de kleine (en man), ze blijven ook eten, gezellig. Tot die tijd (half 4 ofzo), lekker thuis relaxend, heerlijk!
    Oh Naomi zit errug te rammen met de speeltjes onder de activity, zal papa zo wel lekker wakker worden, hihi :)

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    @Mieke, Heel veel plezier in Artis!
    In zo een opla badje kunnen ze idd zitten, zit een speciaal zit gedeelte in echt ideaal ook voor onder de douche. Alleen Djayson ging dus staan, maar ja alles om hem heen is leuk :D

@Uk, Gefeliciteerd met Ferry zijn 8 maanden, jeetje wat vliegt de tijd zeg..

@Iggy, Lieve foto :D

Zo hier weer een lekker nachtje gehad..
    Djayson lag om half 8 in bed en ik werd om half 8 vanmorgen wakker gekletst door hem.. Om 8 uur lekker zijn fles.. Doen we nog steeds lekker in bed, vind hij echt heerlijk.. Daarna altijd ff spelen nog en weer terug naar bed.. Ga hem zo ook weer wakker maken hihi..
    Verder lekker een dagje tuin hangen.. Manlief moet om 15 uur beginnen met werken..

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

Mieke; veel plezier in de dierentuin vandaag...

Maka; hoe was de bruiloft? Het was wel mooi weer hoor!

Uk; gefeliciteerd met Ferry's 8e maanddag.....onze oudste boy!!:D

Iggy; leuke foto hoor...

Myrthe begon om 7:00 al heel hard te lallen hahaha. We hebben nog maar even een speentje geprobeerd, maar dat duurde ook maar een half uurtje. Daarna aan de pap begon ze ook te lallen en te spetteren :D:D de grootste lol dat ze had.....
    Net in bad geweest met papa en nu ligt ze weer lekker even te slapen.
    Ga zo zelf maar weer eens douchen.

Met mijn vriendin was het erg gezellig gister, alleen jammer dat er zo megaveel wespen zijn en dat je dus niet heel erg rustig kan eten buiten:(
    Vanavond dus BBQ-en bij mijn broer en dan is het weekend weer voorbij helaas...

15. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi Meiden

Gisteren druk dagje gehad zijn gezellig naar Nienoord geweest een grote speeltuin en kinderboerderij.

Imsala: Gelukkig dat je later nog wel kleertjes mag laten halen, die geitenmelk heb ik wel eens van gehoord, mijn dochter is alleen al 3,5 om die nou nog opvolgmelk te geven, en geitenmelk schijnt veel op koemelk te lijken dus daar kunnen ze ook snel een allergie voor ontwikkelen, ze hebben me aangeraden om haar vitamine pilletjes te geven, en dat ze de melk niet nodig is voor de calcium, ze accepteert het wel dat ze geen melk meer mag. En het lijkt te helpen meestal was ze 6 uur wakker en nu al een paar dagen om 7:30 hoop dat het zo blijft.

Mieke: klopt wel inderdaad, er kwam ook nog tomaat uit en nog wat dingen maar daarvan heb ik nog nooit gemerkt dat ze daar ziek van word, dus die geef ik gewoon.
    Ga ook niet alle Soya weg laten alleen maar de melk die kreeg ze best veel, en het lijkt al te helpen ze slaap veel beter, moet het even op langer termijn zien of ze nog vaak benauwd word.

Mijn zus heeft de griep waarschijnlijk niet, ze moest nog wel goed haar handen blijven wassen enzo, maar de koorts was gisteren weer weg. Ze kwam net terug uit Spanje en daar schijnen de meeste mensen het op te lopen, maar de griep schijnt zo wie zo wel mee te vallen.

Maka: Jumbo zit hier niet in de buurt schijnt wel te komen, pinda’s is inderdaad makkelijker om te laten staan.
    Ik moet het bij Jasmin nog wat uitzoeken, maar denk dat het nu al helpt dat ze geen Soya melk meer drinkt, ze slaapt al veel beter, even afwachten of de astmatische klachten terug gaan komen. Maar laat niet alle soya weg want dan zou ze niets meer mogen, ze is al gewend om veel dingen te eten en zo ziek word ze er ook niet van.

Angela: klinkt wel ingewikkeld, zal het eens uit gaan vogelen.

Mieke: ha ha volgnes mij snapt Boaz het nog niet helemaal, het doekje vond hij zo te zien lekkerder.
    Leuke foto van het badje.

Maka: ik laat Fuad ook niet huilen hoor helemaal niet als Jamsin al slaapt dan ben ik er ook erg snel bij voor dat hij echt wakker word om zijn speentje te geven meestal slaapt hij dan gelijk weer verder.

Eppie: beetje laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Kuano: leuke foto’s, hopelijk gaat Morris de fles nog snappen, kan me voorstellen dat je helemaal moe bent als je alle voeding zelf moet doen.

Sofie: erg mooie foto van Lili.

Nannie: leuke banner heb je, hoe maak je die?

Iggy: die slaapzak heb ik ook had ik al voor jasmin ben blij dat ik toen geen roze heb genomen.

Sorry de laatste 2 pagina’s vluchtig door gelezen, Fuad is weer wakker had Jasmin beloofd koekjes te bakken die zit al een hele tijd op me te wachten.

Fuad krijgt straks zijn eerst wortelhap ben benieuwd

16. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Even alleen een stukje ego om te laten weten dat ik nog leef ;) Ik heb wel alles meegelezen maar nu even geen tijd om te reageren.

De crematie gisteren was erg heftig. Mijn neef en nicht, tante (beetje ingewikkeld, zij en mijn oom zijn een jaar of 30 geleden al gescheiden maar hebben door de kinderen wel altijd goed contact gehouden en mijn tante heeft de afgelopen 1,5 jaar de zorg voor mijn oom op zich genomen, zo bijzonder vind ik dat!) en mijn vader hebben een praatje gehouden, erg emotioneel. Ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om je vader te verliezen aan zo'n slopende ziekte :(
    Daarna kwamen we ook nog langs de begraafplaats toen we naar de auto liepen en er was ook een speciaal stukje voor kindjes. Pffff de tranen zaten natuurlijk nog hoog maar dat vond ik ook heftig hoor!

Verder zit Morris overduidelijk in een sprongetje en ook zijn sprongetjeshuiltje (heel hoog en gillerig) is weer aanwezig. Hij valt 's avonds nu ook heel moeilijk in slaap terwijl dat al weken geen probleem meer was. Gisteravond werd hij om 22.30 wakker en was ontroostbaar. Dat had ik nog niet meegemaakt :$ De tiet werkt echt altijd, maar nu moest ie die ook niet. Uiteindelijk is het wel gelukt en viel hij weer in slaap. Hij heeft geslapen tot 6 uur zonder tussendoor wakker te worden. Best wel goed dus. Hij had toen ook lekker gekakt. Gebeurd echt nooit zo vroeg! Komt vast door de bijvoeding. Daarna nog tot 7.30 geslapen en toen is mijn vriend er met hem uitgegaan.

Daarstraks wilde ik de tip van Maka om voordat hij echt wakker wordt al zijn speentje te geven uitproberen maar ik heb dat punt net gemist. Normaal slaapt hij altijd een uur maar nu was hij al eerder wakker. Nog geprobeerd met het speentje maar dat werkte al niet meer. Voor mijn gevoel is Morris ook gewoon *ping* klaarwakker. Straks/morgen weer een poging. (Noppie, je hebt gelijk dat ik dingen langer uit moet proberen hoor, maar ik stond toch niet helemaal achter dat hele rolgordijn gebeuren omdat het bij ons wel gelijk pikdonker is dan, vandaar dat ik dat toch maar weer achterwege laat)

Ahum, sorry voor het egobericht dames. Vanavond of morgen ga ik weer reageren. Nu ga ik naar mijn ouders met Morris. Ik blijf daar ook lekker eten. Fijn hoor, hoef ik zelf niks te verzinnen en te koken!

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Euh weet niet, heeft me nichtje gedaan :D

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    levi is aan het slapen al vanaf 11 uur hahaha slaapkoppie
    roy kijk ere divicie of zo voetbal gedoe

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Wat een rust hier meiden,

Martientje; had je zus de griep...dat had ik even gemist. gelukkig blijkt het mee te vallen. Ik vindt het allemaal een klein beetje overtrokken hoor, eerst zien dan geloven met die mexicaanse griep;)
    Hoe waren de koekjes?

Hier begint de zon er af en toe een beetje door te komen...de was droogt in ieder geval snel nu buiten....

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #8180 Deurtje, 9 aug 2009
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
    Hallo hallo,
    Wij zijn weer terug van een bezoek aan mij oma en daarna mijn opa & oma. Thije heeft iedereens hart weer gestolen, hihi..

@ Uk, thank you!!!! Dat was dus ook helemaal mijn idee! Maar mijn schoonzus laat haar zoontje (4 wk ouder dan Thije) dus al wel in dat loopstoeltje. Hij gaat dan 'staan' en laat zich vallen, ja zo gaat t stoeltje wel vooruit ja. Maar echt de bedoeling lijkt het me niet. Ik sta er dus helemaal niet achter en laat Thije er ook nog absoluut niet in. Leuk dus dat ze hem bij ons neergeplempt hebben, maar ze krijgen hem ongebruikt weer terug, haha.. ach ja, is allemaal best goed bedoeld natuurlijk.

@ Miireii, wat fijn dat je zus heeft opgepast en dast het zo goed ging. Wat vermoeiend zeg dat mensen Soraya op gaan houden terwijl ze duidelijk moe is!
    Wat leuk dat ze tijgert!
    Jij dus ook geen fan van loopstoeltje, hihi

@ Daffie, BBQ ze!

@ Kuona, heftig hoor zo'n crematie. En die kinderbegraafplaats, wat erg he... dat soort dingen horen niet te gebeuren.
    Balen dat Morris last heeft van het sprongetje, maar wel lekker dat ie zo goed geslapen heeft!
    Veel plezier bij je ouders!

Het oorbeltopic is trouwens ook lekker uit de hand gelopen, hihi: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/157264-oorbellen-schieten-baby.html

Deel Deze Pagina