Eppie en Axioma, ik doe ook weer mee met de afvalstrijd hoor. Was ook 20 kilo afgevallen en er zijn er nu nog best veel blijven plakken aan kont en bovenbenen Als ik weer mag lijnen en sporten, ga ik er weer voor Knuf Daffie
Mieke: Het is gelukt! Dank je wel Hier gaan we leuk mee klooien Afvalstrijd: Ik wil het ook proberen! Alleen ik ben niet zo van het sporten
Anita, jeempie wat heeft Martijn heerlijk lang geslapen zeg (jaloers hier).[/quote] lang niet hoor, 11 uur savonds laatste fles, en om half 4 vanacht en toen tot half 8 vanmorgen. had ook getypt na de nachtvoeding, maar ben zelf ook jaloers op kindjes die wel vanaf de laatste fles doorslapen tot de volgende ochtend 7 uur, zonder nachtvoeding. hhihihihih
@ eppie om diezelfde reden hebben wij martijn ook naar zijn eigen kamer gedaan, ik werd al wakker bij het eerst moppergeluidje dat hij maakte. en lag dan zelf wakker tot hij echt ging huilen voor de honger, nu wordt ik wakker van zijn eerste huiltje, en hoor dus neit het gemopper. wij hebben hem op zijn kamer met de deur open, zodat het beter hoorbaar is. vind het prima zo gaan, geef de fles beneden pmdat ik last van mijn rug heb, kan dus beter zitten op de bank. vond het wle moeilijk hoor de eerste nacht op zijn iegen kamer, is toch anders als bij jou op de kamer, maar dat ook hoe langer ikhet uitstel hoe moeilijker het wordt.
@Eppie,Daffie en Uk, hihi nou dat wordt gezellig! Ik baal gewoon ben 2 jaar aan t lijnen geweest, en nu in de zwangerschap kwam ik nogal snel aan en ik beken ik heb me ook wel laten gaan hoor... Enne Uk, ik ben ook geen sportliefhebber hoor, maar ik wandel graag! Liep voor de zwangerschap elke dag 10 km... Hopenlijk gaat het me lukken om dat weer in mn schema in te bouwen! @Eppie, nou dat geeft me ook wel wat meer moed hoor, ik weet dat ik t kan, dus t moet goed komen. aaah ik wil gewoon mn maatje 42 weer aankunnen Moet alleen de dicipline weer even goed te pakken krijgen...
Er gebeurde net zoiets raars 2 dagen nadat Ferry mee naar huis ging werd opeens het gedeelte waar het slangetje onder zijn huid loopt dikker. En het zag er eigenlijk heel opgezet uit. Ik heb toen de neurochirurg gebeld en die zei zolang het niet rood wordt, niet dikker wordt en Ferry geen koorts krijgt is het goed. Maar anders moesten we weer bellen. Het werd dus niet dikker, maar was wel behoorlijk dik... Al die tijd (dus nu 2,5 week) is het diezelfde dikte geweest. En net zegt manlief ineens: "Kijk dan, het is allemaal weg!" Dus ik kijk en ik zie dat het echt allemaal weg is! Je ziet nu alleen nog een heel klein hobbeltje op zijn hoofd en een heel dun slangetje lopen van een paar mm. Terwijl daarvoor was het wel een paar cm dik Nu ziet het eruit als het eruit hoort te zien, maar is het niet gek dat het echt in 1 x weg is? Manlief drukte net in zijn nekje en dan zie je het weer iets dikker worden, dus er zit echt vocht of pus ofzo onder? Morgen maar even bellen... Misschien was hij daardoor wel huilerig al die tijd? Had hij er toch last van... Hmm, vind dit wel erg spannend weer hoor. Want dat vocht (of wat het ook is) moet toch ergens heen? Sorry hoor, word er wel een beetje onzeker van..
Axioma: Ja, wandelen gaat me wel lukken! Dat vind ik wel leuk Kinderwagen ervoor en gaan met die banaan
Hihi, ik heb in de voorgaande 2 jaar een hele nieuwe garderobe aangeschaft omdat ik zoveel was afgevallen. Allemaal shirtjes maatje M en broeken 42/44 (was 46/48). Kan ik nu allemaal niet aan en ik zal en moet er weer in kunnen hoor!
@uk, kan me voorstellen dat je onzeker wordt van die bult die ineens weg is.... inderdaad wel slim om morgen even te bellen naar de arts! zou best mogelijk zijn dat Ferry daar zo'n last van had... Haha ja ik vind wandelen ook heerlijk, probeer nu elke dag te gaan. Vandaag ook ruim 2,5 uur gewandeld
2,5 uur achter elkaar Ik vindt wandelen ook leuk, maar ga dan toch leiever een half uur op de crosstrainer staan hoor en daarna een klein uurtje wandelen hahaha.
@Daffie, erg herkenbaar, ik ben van maat 56 naar maat 42 gegaan.. en helaas ik pas nergens meer in, en dat zal ook wel even gaan duren ben ik bang. En heel slim heb ik alle maten kleding groter dan 42 weggedaan... heb nu van ellende kleding van mn moeder geleend... die heeft van mt 44 tot maat 52 liggen ivm jojoen Maareh even doorzetten en we passen er vast wel weer in! hihi anders is t wel zonde van al die kleding!
nee 's ochtends 2 uur en 's middags nog een half uurtje Tja en als je geen crosstrainer hebt, en absoluut niet naar een sportschool wilt moet je wat he
We hebben toch maar even naar de VU gebeld, want anders slaap ik natuurlijk niet lekker... Maar volgens de artsen klonk het allemaal heel onschuldig en is het zoals je wel eens bij een blauw oog ziet. Dat de zwelling naar beneden zakt en je dan een zakje hebt. Natuurlijk opletten of hij geen koorts krijgt of moet spugen, maar dat denk ik zeker niet hoor Ben toch wel weer opgelucht
Axioma; ook ik had alle kleding weggedaan. Heb nu maar 2 broeken gekocht in een grotere maat ter overbrugging, want ik was die zwangerschapsbroeken echt zat...
Tirtilisko, de duimpjes draaien dat jullie kleine man snel naar huis mag! Hopelijk dus geen incidenten meer! Married, leuke foto's! Dat STOER T-shirtje heb ik ook nog van Levy, is allen een paar maatjes groter, dus dat moet nog even wachten! Axioma, Waarom doen ze zo moeilijk over gewicht en lengte? Dat trekt toch wel weer bij? Wel vervelend dat de bilplooi niet symmetrisch is.. Gelukkig is dat met een spreidbroekje vrij goed te verhelpen. Seyla, fijn dat de eerste kennismaking zo positief was! Hopelijk blijft dit zo. Dayenne, mooie foto! Waxientje, hefitg meid! Beterschap! Hummelke, Sterkte! Eppie, als ik weet dat ik weg wil leg ik Dani ook wel in de reiswieg te slapen, dan kan ik gaan als het uitkomt. Als ik met de auto weg moet is het lastiger, maar dan zet ik hem pas in de maxicosi als het echt nodig is. Anouk, welkom! Iloiza, geweldige foto! Afvallen, ik wil er nu nog 7 af, ben er door de zwangerschap dus al 8 kwijt.... Dus hier ook binnenkort weer naar de sportschool! Vanavond is mijn baas met zijn vrouw op kraamvisite geweest. Erg leuk dat hij is gekomen! We hebben een houten stoel met Dani er in gebrand gekregen, die hebben we ook voor Levy van hem gehad toen. Dus nu hebben ze allebei een stoel met de eigen naam er in! Vanmiddag een flinke huilbui gehad, mijn man schrok er een beetje van. Ik heb alles wat me dwarszat er uit gegooit en dat heeft wel even opgelucht! We hebben wel afgesproken dat ik wat meer tijd voor mezelf ga proberen te maken en er dan ook echt even uit ga. Ik kon in de zwangerschap bijn nergens heen omdat ik bijna niet kon lopen, en nu ik bijna nergens last meer van heb heb ik het idee dat ik nergens meer kom vanwege de kinderen.... Daar had ik het erg moeilijk mee, maar ook dat komt weer goed! Zo, een lang bericht geworden, maar we zijn weer helemaal bij!