Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn ook (allang) weer terug!
    Was leuk zo met z'n allen. Weer viel mee maar het begon mooier en eindigde best frisjes. Paar spetjes regen gehad.
    Vriendlief had Boaz nog even in de babybjorn gedaan zodat hij de girafjes en olifanten goed kon zien en dat vond hij wel interessant.
    Maar verder keek hij niet echt, dus in de wagen gelegen en een tukje gedaan tussendoor. Ergens even een flesje gegeven en in de souvenirshop hele leuke bordjes, schaaltjes, bestekjes en een beker gekocht met een tijger, olifant, papegaai, ijsbeer en pinguin er op, leuk hoor! Hebben we straks toch allemaal nodig en is gewoon veel leuker dan wat er te koop is bij bijv. prenatal, oke het was dan ook wel iets duurder.
    We waren alle 3 weer blij thuis te zijn eigenlijk. Boaz was me toch een potje vrolijk aan het doen, ook tijdens het eten van een stukje geprakte banaan, maar dat ging er gelukkig wel in. Hij ligt nu een tukje te doen en het is zo flesjes tijd.

Married, leuk dat jullie goed geslaagd zijn.... foto/plaatje, hahaha we zijn hier altijd lekker nieuwsgierig he. Loopstoel zou ik ook niet gebruiken, denk dat ik het zelf ook niet aanschaf.

Iggy, oooooh papa van Levi, hahaha ik dacht al... je hebt niet zulk goed contact met je eigen ouders. Leuke foto weer van Levi.

Kuona, pfoeh heftig allemaal hoor en dan ook die kinderbegraafplaats, bah.

Daffie, gezellig weer een bbq.

Miireii, goh fijn hoor dat het oppassen met je zusje zo goed ging, daar kun je dus lekker van opaan, dat is fijn.

Nanni, geinig badje hoor, wel gek. Maar dat is dus wel pas vanaf dat ze goed kunnen zitten denk ik?

Martine, gelukkig geen mex. griep dus. Nu hoorde ik van mijn schoonzusje dat haar schoonmoeder het dus heeft opgelopen in Engeland. Dus is ze daar niet naar toe gegaan, gelukkig maar want ze komt ook weer in contact met ons. Maar ik begrijp dus ook dat het allemaal wel meevalt.

Ben een beetje duf van vandaag.
    We eten straks lekker een gegrild kippetje met vriedjes uit de oven en een rauwkostsalade, lekker makkelijk. (kippetje is al gegrild)

Oja voor de fanatieke bestellers bij H&M online: http://www.actiekortingsbonnen.nl/kortingscode/H_en_M

Er valt best wat te zoeken op internet naar kortingen etc.

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zo wij eten lekker patat!!! roy haalt ff zak frites bij c1000 handig hoor open op zondag!!! hahaha
    enne voor smurfje kook ik nu brocolie en een half klein aardappeltje... dat wordt weer smullen hij is nu echt aan jengelen want tis etenstijd, dat hebben ze wel erg snel door zeg

3. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Dames! Er is al 3 uur! niet gekletst, gaat het wel goed met jullie ;)

@Makaaaaaa!!: Hoe waren de worteltjes? Of was het een beetje een deceptie zoals bij ons :p

@Married: Ik ga ook geen loopstoeltje aanschaffen hoor. Dat werkt hier volgens mij toch niet op de tegels. Mijn oppaskindje had zo'n ding en werd altijd afgevuurd door haar twee broertjes. Of heel hard rondgedraaid :$ Ze liep ook altijd zijwaarts in dat ding...het leek net een krab.
    Hihi ik ga zo eens even ramptoerist spelen in dat topic. Naja...ik ga me er buiten houden hoor, of is hij al gesloten ondertussen?

@Mieke: Leuk hoor, spontaan naar Artis. Ik kan me voorstellen dat jullie nu bekaf zijn. Maar Boaz vond het dus nog niet bijster interessant? Ik kan niet wachten tot ze dat allemaal leuk gaan vinden. :)
    Handig he, dat je gewoon actiecodes op internet kunt vinden.

Morris heeft het vandaag eigenlijk best goed gedaan. Vanmiddag bij mijn ouders zowaar gelijk gaan slapen voor een uur. En daarna nog een klein uurtje in de kinderwagen. Verder gezellig gedaan met mijn ouders en broers en tijdens het eten lief gespeeld op het kleed. Daar deed hij wat Ferry-trucjes met het kleed (zich er lekker in oprollen dus 8))
    Om 20.00 waren we thuis en heb ik hem nog even gevoed en is hij gelijk gaan slapen. Wat een liefje weer he!! Nu gaat hij vast tot morgenvroeg 8 uur slapen :p;)

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Imsala, wat fijn dat je nog 1 borstvoeding kan geven! Ik ben bang dat als ik afbouw (wat ik nog niet ga doen ;)), t heel snel zal teruglopen en in een keer afgelopen is. Maar lekker hoor, heb je alle voordelen van FV en toch nog een keer per dag genieten van BV!
    :$ uit bed gestuiterd?!!! :$ help...

Deesje, ja t jurkje is idd van esprit.
    Super van Naomi, van 20-6 uur geslapen!! Tenminste, dat vind ik dan ;)
    Eh, nee Vera drinkt tijdens dit sprongetje echt belachelijk veel. Maar of dat alleen van de honger/dorst is, betwijfel ik!

Mieke, geweldig van Boaz dattie 12 uur geslapen heeft! Ben je nu al begonnen met de nutrilon? Want die vult toch ook beter dan de HA geloof ik?
    Hihi wat grappig een BMW loopauto!
    Leuk artis! Lijkt me geweldig met een kleintje naar de dierentuin. Moeten wij binnekort ook eens doen :D Is t leuk geweest? Ja dus leek ik! Leuk, dat artis-servies!!

Married, en geslaagd voor de nieuwe salontafel? O, ik zie dat dat zo is :D
    Badderen in t grote bad kun je misschien ook doen door zelf op de badrand te gaan zitten met je voeten in het water. Maar ja, krijg je misschien ook last van je rug van.
    Maar ik doe Vera dus meestal nog wel in t kleine badje. Vind ik nog t makkelijkst. Doe t nog bijna iedere dag, zeker met t warme weer. Gewoon ff door t water heen halen; kontje, tussen vingertjes en teentjes (zitten altijd pluisjes) en dr haartjes (want iedere dag spuugt ze wel een keer zodat t via dr nekje in dr haren loopt).

Noppie, gaat t alweer beter met je zusje dr voet?

Suske, fijn dat de zinkzalf helpt bij de bultjes!
    Ik kan me herinneren dat je een keer vertelde dat jullie evt volgende kindje misschien door je vrouw gedragen zou worden...? Maar aangezien haar broer de donor is lijkt me dat lastig?! Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Nanni, huh? Stónd Djayson in zijn badje??? Ehhh, is Djayson zo belachelijk snel of is t een heel bijzonder badje?!!! O, het is een heel bijzonder badje zie ik! Maar dan nog erg knap van Djayson zeg!!! (maar wel heel erg schrikken idd!!!)

Angela, o wat apart dat je nu na Dani zo snel geen last meer hebt van je bekken. KOmt dat omdat je preventieve oefeningen hebt gedaan en rustiger aan ofzo? Heb je dit ook verteld aan de gyn, dat de klachten nu zo snel weg zijn? Misschien verandert dat nog wat aan zijn advies?

Uk, jeeeeetje Ferry alweer 8 maanden! Dat klinkt al echt een stuk ouder dan 6 maanden ;)

Iggy, heb je geen aerosleep? Dat vind ik wel een prettig idee met t omrollen.
    Rolt Levi ook in zijn slaap om dan?
    Leuk, die foto van Levi! Die handjes zo in elkaar, doet Vera ook heel vaak, schattig is dat he!!! Vind ik zo lief :)

Miireii, doe jij ook mee aan de ramadan dan?
    Wat goed dat Soraya al kan tijgeren!!! Knap hoor!

Daffie, haha Myrthe zat te lallen? Wat had je dr gegeven dan ;)?!!!

Martientje, klinkt leuk Nienoord!
    Gelukkig heeft je zusje dus ws geen mexicaanse griep. Al hoorde ik dat de griep nogal lijkt mee te vallen tot nog toe (gelukkig ;))
    FIjn dat t beter lijkt te gaan met Jasmin nu ze minder soya eet!

Kuona, altijd heftig een crematie, helemaal bij familie... En die kindergrafjes, slik :(.
    Sterkte met t sprongetje! O, het gaat al beter lees ik ;). Bij Vera gaat t ook de ene dag extreem bagger en dan weer best aardig...!! Denk je dat t over is en blijkt dat toch niet zo te zijn. Erg fijn! Gek sprongetje :$
    De worteltjes waren leukkkkk!!! Ik zal strax een filmpje uploaden ;). Vera is echt een super Rapley-er hoor :D :D
    Ach, wat zielig voor je oppaskindje waar zo lekker mee gesold werd in de loopfiets! Ik heb daar nog helemaal niet over nagedacht eerlijk gezegd. Handig zo'n forum af en toe ;) Vanaf wanneer mag dat eigenlijk?

Zooo bijgelezen! Viel mee gelukkig. Nu ga ik nog even opruimen hier en dan komt mijn egobericht en filmpje van Vera's eerste worteljes :D

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    En vanavond weer wat nieuws..
    Als meneer zit pakt hij mijn vingers en gaat gewoon staan, duwt zichzelf met zijn benen omhoog..;)
    Gaat wel heel snel nu hoor hahaha..

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    @Mieke, Leuk he al die spulletjes met dieren erop.. Ik heb de vorige keer bij blijdorp gekeken, maar nog niet meegenomen.. Doe ik de volgende keer, hihi..

@Maka, Ben benieuwd naar het filmpje :D

Ik heb hier wel een loopkar, maar als hij erin gaat is het voor hooguit 10 min.. Nu nog niet hoor..

Ff een vraagje, hoe gaat de groente bij jullie?
    Ik maak vers, want meneer wil stukjes, maar meestal gaan er 5 happen echt goed in (soms iets meer) en dan vind hij het genoeg.. Dit gaat echt al een hele tijd zo.. (nou ja hiervoor 1 hapje haha)
    Wat is verstandig om te doen?
    Hij krijgt nu:

8 uur papfles 180cc
    half 12 boterham
    12 uur 120cc fles
    15 uur fruit
    16 uur 120cc, maar gaat niet op
    17.30 uur groente
    19.00 uur papfles 180cc

7. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Married, ik heb het oorbellentopic nog gelezen........wat erg zeg........hoezo vooroordelen:(

Zijn er hier trouwens die bij de meisjes al gaatjes hebben laten schieten of dat willen gaan doen???:D

Dani is vandaag 6 maanden!!!!!
    En dan te bedenken dat een oom en tante van mij vandaag nog op "kraamvisite" zijn geweest......Ach, het is leuk dat ze komen, het is natuurlijk geen moeten. Een leuke badcape en een beertje met zijn naam er op gekregen. Meteen maar de handdoek en badhanddoek erbij besteld....:D

Mijn ouders zitten nu in Marokko, in het plaatsje waar mijn ex-schoonbroer vandaan komt. Te horen aan hun verslag valt het een beetje tegen en ze komen pas dinsdag over een week terug..... Gelukkig vertrekken ze morgen richting zee. Hopen dat dat beter bevalt.

8. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Inde tussentijd komen er gewoon weer een paar reacties bij....

Maka, dat kunnen ze bij BI niet zeggen helaas. Ik ben dit keer wel al met 8 weken zwangerschap begonnen met fysio. De gyn is er van op de hoogte, maar zijn reactie was: als je de rest van je leven op krukken wilt lopen moet je het nog een keer doen. En hij bedoelde dit niet zo cru als het overkomt, maar ook hij had in de gaten hoe ik ben denk ik ;). BI is gewoon niet te voorspellen en dat ik er dit keer na de bevalling bijna geen last van had wilt helemaal niets zeggen voor een volgende keer.

9. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: nou, af en toe confronteer ik mijn zusje wel hoor. Ze weet wel hoe ik erover denk. Ik zeg er ook altijd bij dat het allemaal is uit liefde en bezorgdheid is voor haar. Ze kan van mij aardig wat hebben. Maar ja, ze moet het natuurlijk zelf doen. Het is een heel proces voor d'r om afstand te nemen van die vent van d'r. Ik hoop wel dat het ooit lukt. Ik heb de hond naar mijn moeder gebracht.
    Dat zou ook een bak zijn als Boaz het beter op de standaard dan de hypo-allergene voeding zou doen. Hahahaha, Boaz een yup in spe met zijn bmw-loop-auto, lachen! Ha en ook nog goed geslaagd voor zijn uitzet in de dierentuin lees ik.

@ Suske: fijn dat de zinkzalf helpt bij Silje.

@ Iggy: Ebbie draait zich al weken op haar buik snachts. Wij waren eerst ook wel wat bangig en gingen haar steeds terugdraaien. Inmiddels zijn wij er redelijk van overtuigd dat ze haar hoofdje goed genoeg draait en dat het okay is. Maar ja, geen 100% garanties I guess. Lastig he?

@ Married: ik zou het niet doen die loopstoel, tenzij Thije al kan kruipen en staan. Las ik iets niet-zo-positiefs over in mijn baby-bijbel.

@ Mireii: kan me voorstellen dat je doodop bent na al dat gewerk. Hopelijk went het snel. Fijn dat je zusje begrijpt wanneer Soraya moet slapen.

@ Martientje: gelukkig dat je zus niet de mexicaanse griep heeft!

@ Kuona: heftig de crematie. Hopelijk is Morris gauw weer over z'n sprongetje heen.

@ Maka: hoe was de bruiloft? Ben benieuwd naar het filmpje met Vera's wortel-eet-sessie, hihihihi.

Met mijn zusje gaat het matig. Vandaag druk aan de poets geweest in huis. En net nog aan mijn businessplan zitten werken :D. Ebbie ging weer prima vandaag!

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #8190 Deurtje, 9 aug 2009
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
    @ Mieke, fijn dat Artis zo leuk was. Maar lijkt me idd best vermoeiend met zo'n kleintje hoor. Leuk al dat servies, hihi
    Hoe smaakte de kip? :D

@ Kuona, topic is volgens mij gesloten inmiddels, haha.. vind het altijd erg vermakelijk om dat soort discussies te lezen ;)
    Fijn dat Morris het vandaag zo goed heeft gedaan!

@ Maka, goeie badtip, ga ik van de week eens proberen!
    Ben benieuwd naar het Rapley filmpje!!! Nog ff en dan mogen wij ook!!

@ Angela, gefeliciteerd met Dani zijn 6 maanden! Jeeee!
    Leuke 'kraam'cadeautjes hoor!

@ Noppie, je bent er maar druk mee.. ben errug benieuwd naar je business plan hoor!
    Vind de loopstoel zelf idd ook niks, maar zocht hier ff bevestiging, haha... die ik in ruime mate heb gekregen :D

Ik ga uitchecken... welterusten en tot morgen!

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    #8191 Arevinol, 9 aug 2009
    Zooo, moest nog ff t filmpje in elkaar knutselen.
    Even ego dan nu!

De bruiloft gisteren was erg mooi. Het was ergens in een pittoresk kasteel en kerkje in zuid-limburg, dus vandaar dat t een heel weekend-werk is geworden (en dus zoveel voorbereiding vereiste).
    Mijn ouders hebben op Vera gepast en vannacht hebben we daar ook overnacht. Zij wonen halverwege ons en zuid-limburg, dus was vannacht niet zo'n enorm stuk rijden meer ;).
    Maar goed, bruiloft was dus erg geslaagd, ze had een prachtige jurk (de bruidegom had ook een mooi pak hoor ;)), alles tiptop geregeld, leuk feest, lekker gegeten, goeie muziek.
    Ennn, ik heb het bruidsboeket gevangen, dus - haha - wie weet!! (hij kwam toevallig aangestuiterd zo in mijn handen, ik heb er niet voor over de grond gerold hoor haha :D)

Vera heeft het niet zo heel geweldig gedaan van zeg maar zaterdag 0u tot 23u... (o.a. gezien t sprongetje ;))
    De nacht van vrijdag op zaterdag heb ik daardoor zelf welgeteld 3 uurtjes geslapen, aangezien mevrouw 2x 1,5 uur wakker is geweest die nacht :$ :$. Drama dus, is nog nooit voorgekomen, zo erg. Kwam dus lekker uit!
    Bij mijn moeder heeft ze ook flink van zich laten horen en wilde niet erg makkelijk uit de fles drinken, terwijl ik toch 2x een flesje geoefend had afgelopen week. Uiteindelijk is t toch gelukt haar uit de fles te laten drinken en in slaap te krijgen om 23u :$. Arme mama van mij!!
    Score: 2 flesjes gedronken, 3 weg moeten gooien! Zonde van mijn witte goud (en al dat werk afgelopen week...)

Het kolven ging gelukkig wel aardig. Ik heb 2x 150cc gekolfd (12u weggeweest, ervoor en erna direct gevoed uiteraard...). Niet erg last van stuwing gehad. Vandaag wel, maar dat kon Vera dan lekker wegdrinken.

Vandaag ging het weer een stuk beter met Vera's sprongetje. Toen we thuiskwamen van de bruiloft heb ik haar gevoed om 230u, daarna heeft ze doorgeslapen tot kwart voor 8. Zelf dus maar weer krap 5 uurtjes slaap, ach ja.
    Verder was ze vandaag ook weer lekker vrolijk en heeft 3 korte slaapjes van ongeveer een uur gedaan.
    Vanavond om kwart voor 8 op bed gelegd zonder in slaap voeden en rond 2030 is ze na wat te kwebbelen en vervolgens een klein beetje gejammer in slaap gevallen. Gek toch! Ben erg benieuwd naar de nacht. Hopelijk kan ik weer een beetje bijtanken!!

De wortels gingen dus erg leuk! Volgens mij deed ze t prima volgens het (Rapley ;)) boekje, maar heeft alleen nog maar wat gesabbeld, niet echt iets binnen gekregen. Ze vond het trouwens niet zo heel lekker, maar toch bleef ze t in haar mondje steken. We vonden t zelf iig geweldig!!
    Nou, kijk zelf maar :D:
    YouTube - 09-08-2009 Vera's allereerste hapje

12. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Hihi ik kwam speciaal nog even snel kijken naar Vera's filmpje. Wat doet ze het goed zeg! Echt volgens het boekje he. Morris trommelt nog steeds liever met zijn eten en ook met zijn lepel.
    Als Morris met eten tegen zijn lip/tong komt trekt hij al een vies gezicht.

Hoe lang heb jij die wortels nu gekocht? En heb je ze warm of koud gegeven? Morris knijpt alles tot nu toe fijn, maar misschien kook ik het ook altijd te lang...

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    #8193 Arevinol, 9 aug 2009
    Ik vond t ook wel lastig hoe lang ik ze moest koken. Eerst wilde ik ze stomen, maar dat duurde wel erg lang en toen was t water opgestoomd... Begon opeens te stinken, oeps, pannetje zwart ;) (is goed gekomen hoor)
    Dus nieuwe worteltjes...toch maar gekookt, ik denk 15-20 minuten. Niet te zacht. Ik denk zelfs dat ze nog een beetje te hard waren, omdat ze niet echt iets eraf kon sabbelen...
    Ik heb ze lauw gegeven. Na t koken even in koud water gezet om af te koelen.

Na afloop wilde ik eigenlijk nog een prakje maken, zodat ze toch ook wat zou binnenkrijgen. Maar ik kreeg t in de blender niet fijn (was te weinig ook). En mijn staafmixer heb ik pas weggegooid. ;)

Dus probeerde t te prakken en door de zeef te duwen, maar t was wat te hard en kon er geen goede moes van maken. Morgen maar ff een nieuwe staafmixer halen.

Uiteindelijk heb ik zelf dus meer rotzooi gemaakt dan Vera (die heeft t erg netjes gehouden!) :D :D Ik moet dus nog veel leren op t gebied van babyvoeding maken, hahaha!!

Oja, hoeveel dagen achter elkaar doen jullie met de introductie van een nieuwe groente/fruit?
    Ik denk dat ik haar steeds iedere 2-3 dagen hetzelfde geef (om te kijken of ze er last van heeft ofzo) en dan pas weer iets anders. Is dat te kort, of is dat niet nodig??

En dan nu naar bed. Ik zit weer erg te twijfelen of ik haar wakker zal maken. Volgens mij slaapt ze nu erg diep.

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zal wel dom zijn maar wat is zo´n aerosleep

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!
    Weer lekker wakker worden met het zonnetje, jippie! Moet om 10 uur op het CB zijn, ga denk ik maar lekker lopen.
    Naomi heeft weer een heerlijke nacht gehad, sliep van half 9 tot kwart voor 7 vanmorgen! Wel eventjes rond half 6 wakker geweest, toen lag ze overdwars tegen het voeteneind aan, dus heb ze maar ff recht gelegd, hihi. Vandaag lekker vrij, vanmorgen dus ff naar het CB, ben erg benieuwd hoeveel ze weegt, vanmiddag ff nog om wat boodschapjes.

@Maka, leuk dat de bruiloft zo gezellig was! Jammer dat Vera zo'n last had van het sprongetje ... hopelijk gaat het snel weer allemaal beter! Fijn ook dat je geen last had van stuwing, das toch altijd weer ff afwachten. En wat een geweldig filmpje van Vera d'r Rapley methode, heerlijk om te zien!!! Wat is het toch een schatje!

@Iggy, een aerosleep is een soort ademend matrasje. Als kindjes dan per ongeluk op hun buikje draaien met het gezichtje in het matrasje, dan kunnen ze makkelijker blijven doorademen (zoiets). Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar heb er zelf ook eentje.

@Married, beetje late reactie op je, maar ik geef idd nog niet zoveel banaan hoor. Ben ook beetje bang voor verstopping. Af en toe heeft ze er wel es last van, zo zielig is dat ... Dus hier matig met banaan!

@Noppie, jeetje, dat is ook wat met je zusje zeg! En de hond is nu naar je moeder begreep ik?

@oorbellentopic: te erg voor woorden gewoon, hihi! Wel leuk om te lezen trouwens ... vind het ook erg leuk, maar dat duurt nog ff eer Naomi ze krijgt hoor. Ook pas vanaf 6 ofzo en als ze het zelf natuurlijk wilt! Maar om dat nu al te doen, dat vind ik nogal errug ver gaan ...!

@Martientje, gelukkig heeft je zus geen mexicaanse griep!!

@Suske, fijn dat de zinkzalf ook helpt. Maar gaan jullie desondanks toch nog naar Nijmegen?

@Nanni, groente gaat hier ook nog niet zo goed, net als fruit hoor. Maar ja, ze moeten er gewoon aan wennen. Ga het strax ook maar es vragen op het CB.

Nou, er ligt er hier eentje te krijsen in de box (aandachttrekkerij volgens mij ;)), maar ga toch maar ff checken.

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    dankjewel deesje ik zat even op prenetal site te kijken maar je hebt een hoesje en nog wat mag ik vragen wat jullie hebben ik ga namelijk roy zo naar de prenetal sturen

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning!
    Ben vannacht helemaal lekgeprikt door de muggen, aaarghhh!!!!

@ Maka, wat een geweldig filmpje!! Ze doet het echt goed he!
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad en dat het is gelukt met kolven enzo. Jammer dat Vera zo'n last heeft (had) van het sprongetje.

@ Deesje, ah jij dus ook matig met banaan.
    Veel plezier/succes bij het CB!

@ Iggy, eerst leg je een speciaal dekje op het matrasje - de aerosleep baby protect heet dat ding - en daarop doe je een hoeslakentje van aerosleep. Beide hebben ademende gaatjes.

18. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Married, altijd lekker, die muggen, grrrrr.

@Iggy, klopt idd wat Married zegt. En je moet een aerosleep matrasje hebben. Vind alleen dat ze niet zulke kleuren hoeslakentjes hebben (hou zelf meer van een beetje felle kleurtjes).

Leuk naar de Prenatal! Hier is ie dicht wegens verbouwing tot begin sept, grrrrr. De andere dichtsbijzijnde is Vlissingen of Bergen op Zoom (tenminste, denk dat je er daar eentje hebt). En in Breda zit wel een grote, maar ja, das weer een klein uurtje rijden. Wacht dus maar rustig af tot sept, kan ik ook nix uitgeven ook, hihi.

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    anouk dus ik heb drie dingen nieuw nodig van aerosleep, dacht dat ik dit matrasje gewoon kon gebruiken

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Iggy: ik heb hem besteld via internet maar weet niet meer waar. Daar kreeg ik dus een matrasje bij, een baby-sleep protect en een hoeslakentje..

Deel Deze Pagina