Maka, jeeeej wat fijn zeg dat Vera weer lekker heeft doorgeslapen, oei die stuwing, hihi kan ik me ook nog goed herinneren. Oh het stoeltje was al iets in de ligstand, nou ja gewoon doen hoe je het wilt doen hoor! Maar wij maken Boaz nog niet vast, we zitten er tenslotte ook bij met eten geven en ik vindt die dingen nog zo groot. Wat zielig dat een van de konijntjes dood is gegaan zeg, ook wel zielig dat je nu niet weet wanneer en hoe lang hij/zij daar nu al lag, sneu voor het andere konijntje zeg. Logisch ja dat de melkpoeder dan al in de pap zit, lekker snugger van mij, hihi Smeerkaas: maar er is toch speciale kindersmeerkaas denk ik? Easyfix/Easybase: daar zit wel verschil in, niet in het kliksysteem maar in het bevestigingssysteem. De easyfix past in de auto het easofix systeem, dat zijn van die ijzeren ogen waar de haken in kunnen. En de easybase doe je vast dmv de gordel omdat je auto dan geen easofix heeft. Deesje, heb je al de Goede Nacht gegeven? Zo ja, hoe is het gegaan? Boaz was een een uurtje eerder wakker vanmorgen dus ook eerder dan normaal de fles, nu ga ik dus een bordje pap introduceren tussendoor om te flessentijd wat te verzetten zeg maar. Ik denk dat ik die dan straks na zijn slaapje geef, dus rond 11 uur. Boaz heeft het nu wel helemaal door hoor het doorslapen, zo fijn. Regeldagen, oh hebben ze die niet meer, had ik geen idee van hoor?! Married, had je al een bedje gekocht. Kreeg een nieuwsbrief van Baby-dump met daarin een bedje in de aanbieding van 69 voor 29 euro. Oh Daffie, lekker hoor 3 dagen weer vrij. Al wat gehoord van die andere functie op de recovery? Iemand nog tips waar ze niet al te dure maar toch kwaliteit lounge sets verkopen? Ben internet al aan het afstruinen. Oja, 210,00 gewonnen met onze 4 staatsloten, wel fijn dus.
Goodmorning! Ben weer present op mn werk! @ Mieke, yep nog steeds obstipatie helaas. Heb ook nog steeds medicijnen van de HA daarvoor, dat werkt redelijk. Heb jij er nog last van of is het bij jou helemaal over? Ik maak Thije wel altijd vast in de Bloom, hij is zo ontzettend beweeglijk, ben echt bang dat ie zichzelf eruit wurmt anders. Ah shit, heb inmiddels al bedje gekocht, de Koelstra, bij BabyPark 59 euro. Lekker hoor van je staatsloten! Heb geen tips vwb loungesets. Wij hebben die van ons een aantal jaar geleden bij de Tuinkamer (zit oa in Houten) gekocht. Regeldagen heb je alleen bij BV, dan wordt vraag en aanbod weer op mekaar afgestemd @ Maka, geen idee hoor of gewone rijstebloem ook bindt, maar las hier op het BV-gedeelte van Biobim. Kan de link zo snel niet vinden. Wat sneu van je konijntje!!!! Wat lekker dat Vera heeft doorgeslapen, yihaaa!! Lastig dan he die stuwing.. @ Rapley-dames, hebben jullie bij het CB aangegeven dat je (deels) gaat bijvoeden via Rapley? @ Kuona, Thije is ook nog weleens moe als ie net wakker is, maar dan heeft ie 9 van de 10 keer gewoon nog niet genoeg geslapen. Als ie na 3 kwartier of een uur wakker wordt, probeer ik hem altijd nog weer in slaap te krijgen met speen/knuffeltje etc, dat werkt meestal wel. Als ie te kort geslapen heeft is ie echt chaggie namelijk. @ nachtbraken, kan ik ook echt niet tegen zoals ik van de week al zei. Afgelopen zaterdagavond was ik met mn ouders naar een surpriseparty voor mn nichtje geweest en bij thuiskomst heb ik eerst Thije gevoed en daarna met manlief nog wat gedronken. Lag uiteindelijk pas tegen half 2 in bed ofzo. Dat voel ik nu nog... Fijne dag dames!
Married, pfoeh lastig hoor dat je nog steeds zo'n last hebt van obstipatie, gelukkig helpen die medicijnen dan wel, maar liever niet natuurlijk. Ik heb er helemaal geen last meer van en het gaat weer gewoon lekker. Oh regeldagen bij BV, hihi die link had ik eigenlijk nooit echt zo direct gelegd geloof ik Boaz ligt ook weer te knorren, af en toe verbaas ik me er wel eens over dat hij na zo'n lange nacht dan al weer zo moe is nadat hij een uurtje wakker is geweest, hihi. Deesje, gefeliciteerd met Naomi haar 6 maanden
Yeah!! Onze kindjes zijn nu zes maandjes!!! Mieke en Dayenne, jullie ook gefeliciteerd, jippieeeeeeeeeeeeee! @Mieke, heb gisteravond Goede Nacht gegeven met bambix erdoor, ging prima! Ze sliep van half 9 tot half 7 vanmorgen, jippie!! En ook niet meer onrustig af en toe of een keertje wakker, lekker hoor! Vanavond dus weer ... Fijn dat Boaz ook lekker doorslaapt! Heeft ie het ritme eindelijk te pakken, heerlijk hoor! Boaz dus een uurtje eerder wakker? Kan natuurlijk! Ik probeer het ook meestal een beetje te rekken dan als Naomi het heeft. Met een bordje pap is een goed idee! Jeej, lekker wat verdient met de staatsloten!! Enne, een goede loungebank, hmmm ... wij zagen ooit een leuke bij Leenbakker en bij Groenrijk. Maar we zijn zelf ook nog steeds op zoek, dus ja. Easybase/fix: oh ja! Dat was het ja! Thanx voor de uitleg, hihi. @Married, weer lekker aant werk! Ik mag morgen weer beginnen. Vandaag nog lekker vrij, maar ja, t regent een beetje, mooie dag voor het huishouden, hihi. Vervelend, die obstipatie, bah. Had er tijdens mijn zwangerschap een tijdje last van, vreselijk. Naomi heeft nu ook al twee daagjes niet gepoept, dus dat wordt weer feest vandaag. Maar misschien valt het wel mee, afwachten maar ... Oh, hier ligt Naomi soms ook alweer vrij snel na haar nachtje slaap weer in bedje hoor! Ben dus niet de enige die soms echt verbaasd is dat ze dan zo weer een uur slapen, hihi. Konden wij dat maar Ga nu maar es ff wat strijken, er ligt me toch een berg, pffffffffff.
MIeke, Deesje en Dayenne, gefeliciteerd met de halve verjaardagen van Boaz en de Naomi's!! Mieke, haha regeldagen heb je alleen als je borstvoeding geeft Heeft te maken dat het beebje meer drinkt, zodat je productie wordt opgekrikt... O, ik zie dat Married dat ook al zegt. Oh, is dat t verschil tussen easybase en easyfix! Ik heb idd isofix haken in mijn auto. Maar ik dacht dat je de easyfix ook met de gordels kon vastmaken. Niet dus. Is idd een erg handig systeem, maar in het begin kreeg ik de maxi cosi er niet makkelijk uit, moest nog soepel worden ofzo. Nu gaat het wel makkelijk. Zo! 210 gewonnen, das toch weer lekker! Wij hadden nix geloof ik. Deesje, ahh een egeltje, ook schattig! Ja, mijn andere konijn gedraagt zich nu wel anders vind ik. En ze eet volgens mij bijna niet. Ik weet niet of ze eerst ook zo weinig at, want toen aten ze natuurlijk samen uit een bakje... Ik voed Vera idd altijd nog voor ik ga slapen, rond 2330/0u. Anders houdt ze het sowieso niet vol hoor. Ik moet har er nu wel meestal voor wakker maken. Maar als ze dan de nacht haalt, vind ik dat helemaal niet erg hoor. Juist heerlijk om nog even van haar te genieten voor ik ga slapen, nu ze de avonden zo goed slaapt! Married, jeetje wat vervelend dat je nog steeds obstipatie hebt, getver. Heb ik juist helemaal geen last meer van (tijdens de zwangerschap ook niet echt hoor, gelukkig), na de bevalling wel eventjes gehad. (Lekker verhaal weer) Ik moet morgen weer naar t CB, denk wel dat ik dat ga zeggen. Maar ik ga Rapley wel combineren met prakjes hoor, want ik wil wel dat ze ook wat binnenkrijgt. Ik wil zo snel mogelijk naar minder voedingen als het lukt! Ik had trouwens toch nog maar geen rijstebloem gegeven, doe ik binnenkort wel een keertje. Als t niet bindt, ga ik biobim ook wel eens proberen. Klopt, ik wist dat ook wel van de biobim, maar ik was niet in de buurt van de winkel die dat verkoopt en ik wilde t gewoon hebben (hihi) . Ach, proberen kan altijd toch, misschien heb ik wel speciale melk haha, ja vast! Ah, Vera wordt weer wakker, gaan we weer aan de wortels. Ze heeft gewoon nog 2,5 uur geslapen!! Even op geweest van half 7-half 8. Vanmiddag ga ik denk ik fruit halen .
Goeiemorgen allemaal, Mijn man had nachtdienst en kwam om 7 uur thuis. Heeft ie onze slaapkamerdeur dicht gedaan en gewacht tot Myrthe wakker werd om 8:00. Hij heeft haar pap gegeven en toen ik om 9:00 wakker werd was ze lekker met hem aan het spelen. Lief he!! Heb dus even iets langer kunnen slapen en nu liggen ze allebei te slapen op bed. Mieke, Deesje en Dayenne; ook alweer 6 maandenbeebjes...gefeliciteerd! Ik ga er een rustig dagje van maken. Manlief slaapt wel tot halverwege de middag, dus dan kan ik toch het huishouden niet doen. Kan ik eindelijk alle tijdschriften weer eens bijlezen (ouders van nu, kekmama en de wij). Ook mijn boek moet nog uit, dus lekker potje thee erbij en ik vermaak me wel als Myrthe slaapt Morgen gaan we naar ciske de rat. Mij trekt het niet zo, maar mijn man wilde er al heel lang naartoe. Hebben nu kaartjes 2 voor de prijs van 1 1ste rang geloof ik. Gaan morgenmiddag al naar scheveningen en Myrthe slaapt dan bij mijn ouders. tot later
Hey meiden. Ik ben goed ziek geworden. Baal er als een stekker van. Gister was het alleen nog maar een verkoudheid, maar nu heb ik er ook koorts bij en ik voel me helemaal niet lekker. Ik hoop dat het gauw over gaat, want ik heb hier echt een hekel aan.. Ik ga ook niet reageren, heb ik helemaal geen puf voor. Sorry meiden! Liefs, Mireille
@Miireii, beterschap meis!! Lekker op bed liggen en goed uitzieken! @Daffie, lekker relaxed, ff lezen! Zou ik ook wel effe willen, maar Naomi eist nu ff de aandacht (plus was met een berg strijk bezig, ben op drie kwart, was het toen beu, maar ja, die andere dingen moeten toch ook nog ...!). Veel plezier bij Ciske de Rat morgen, leuk! @Maka, Vera heeft lekker geslapen dus, heerlijk! Ben benieuwd hoe het met de worteltjes gaat, hihi. Hier net een perzik gegeven, heerlijk dat ze het vond! Ze heeft alleen nog niet precies door hoe het lepeltje werkt, hihi. Maar ze heeft hem bijna helemaal op, go Naomi!!! Ga zo de rest dus maar ff afstrijken, dan ist maar weg. Naomi ernaast in de wipper, hihi. Half 12 t flesje en dan kan ze weer naar bedje. Het regende hier trouwens net keihard, bah!
Miireii, beterschap meid, ziek maar lekker uit en doe rustig aan! Daffie, alvast veel plezier voor morgen dan! Ook niet echt mijn ding hoor musicals, of vind je alleen Ciske de Rat niet zo leuk? Lief weer van je man zeg! Lees ze dan maar Maka, haha ik zag dat ik easofix had geschreven, vond het al zo'n raar woord en dacht al dat er iets niet aan klopt! Maar de easyfix kan ook met gordel hoor, ik heb beide bevestigd voor meer zekerheid, hihi. Zo Vera toch lekker geslapen zeg. Boaz heeft een klein uurtje net geslapen, met papa mee gedoucht en net een heel bord pap op. We gaan nu naar Tuincentrum Osdorp even loungesets kijken.
@ mireii, beterschap Djayson heeft weer heerlijk geslapen 1x wakker, lag met zijn benen buitenboord maar kon nie terug hihi.. Hij is nu een boterham aan het eten met papa.. Hij is wel heel snel afgeleid met eten merk ik, echt alles om hem heen is erg leuk.. Straks denk ik even een speelding voor op het blad halen, met zo een zuignap.. Hij had trouwens gister zelf zijn fles van 16 uur niet genomen, ja 20cc, maar dat is de moeite niet.. dus gister was het s morgens 200cc, tussen de middag 120cc, en de laatste fles 200cc.. Niet echt veel maar ja kan het er niet in proppen..
Miireii, beterschap! Daffie, geniet lekker van je tijdschriften, lekker hoor!! Het eten gaat echt iedere keer beter, onvoorstelbaar! Ik had eerst geRapleyd. Ze begon nu echt stukken af te bijten en te kauwen. Zeker de helft kwam ook weer naar buiten, maar er is toch ook wel wat binnen gebleven geloof ik. Toen ze echt begon te knoeien, heb ik de rest gepureerd. Het was nogal weinig, dus het lukte niet zo goed om t glad te krijgen, dus t was meer een prakje. Maar dat ging ook heel goed! Ik heb geprobeerd haar armpjes weg te houden, want ze wil steeds die lepel afpakken. Maar opeens ging toch steeds die mond open en op t einde zat ze echt te happen! Steeds huilen als ik even wachtte met de volgende hap en toen t op was, was ze ook not amused. IK weet niet zeker of ze er gewoon klaar mee was, of dat ze t echt niet leuk vond dat t op was, maar daar leek t wel op Toen zag ik haar na afloop daar in die stoel zitten en kreeg ik echt een beetje heimwee naar 'dat kleine baby'tje'. Wat wordt ze nu opeens snel groot zeg Daarna gevoed en toen heeft ze heel lang en heel rustig gedronken Toen ze klaar was kreeg ik een hele grote smile. Smelt!!
O MY GOD !! Ik liet Vera net even zitten in bed, strekt ze haar armpjes uit naar de bedrand. Dus ik denk, ze wil zich vasthouden, voor het evenwicht... Begint ze zich op te trekken (vergezeld met enorme oerkreten)!! Haar billetjes kwamen van de vloer. Even later wilde ze weer, en weer en ze kwam steeds hoger, de laatste keer ging ze gewoon bijna op eigen kracht staan (ik hou haar natuurlijk wel vast). Help ! Ik had wel gelezen in t oei ik groei boek dat t kon, maar toen dacht ik nog, haha ja-ja!! Dat zitten vond ik nog wel leuk, maar staan gaat me wel heel erg snel hoor
Dat herkin heel erg hahaha.. Djayson heeft ook ineens door, en alles wat hij nu wil is staan.. Gaat ineens erg snel he.. Zijn niet echt baby'tjes meer, maar kleine mensjes Gelukkig was ik wel wat gewaarschuwd door mijn schoonzusje.. Me nichtje liep met 7-8 maanden al om te tafel heen.. Heeft ook nooit echt gekropen..
@ Maka, haha, Vera denkt, ik ben nu een half jaar, laat ik eens gaan staan! Goed van haar zeg!!!! Ik denk dat je haar gewoon moet laten gaan, toch?! Je kan het toch niet tegen houden lijkt me. En ik werd helemaal emo van je mooie voedingsverhaaltje.
@Maka, jeej!! Applausje voor Vera, hihihi!! Ze is een snelle tante! Wow!! En idd zo leuk opgeschreven, het voedingsverhaaltje, hihi. Ooh, dan worden ze ineens echt 'groot' he? Manlief en ik kijken elkaar ook wel es aan, wat gaat het hard allemaal ... @Nanni, Djayson heeft lekker geslapen dus!! En gisteren niet zoveel gedronken? Je kan het er idd niet inproppen he ... heeft Naomi ook wel es, terwijl ze wel goed slaapt en vrolijk is. Ach, zelf heb je ook wel de ene x meer dorst/honger als de andere. @Mieke, succes met het uitzoeken van een loungeset!! Ff vraagje, zijn jullie soms ook nog wel es zo emo? Ik las net in de krant dat in de buurt er een babytje van 5 dagen is overleden (overlijdensadvertentie was het). Was 1e kindje, stonden ook best wat advertenties van in. Vind ik dan zo erg om te lezen, dan kan ik zo een potje janken. Dan besef je pas weer hoe een wondertje het is dat alles zo goed mag gaan ...
ff spammen hoor! Naomi voor het eerst in de kinderstoel. Maar paar minuutjes, want ze zakt nog wel een beetje scheef, hihi
hallo iedereen. ik ben erg lang niet op het forum geweest en heb ook een nieuwe naam. Ik was sonya one love.. Heb even de laatste bladzijdes gelezen en wat fijn dat alles en met iedereen het goed loopt. wat gaan de tijden snel he. Royenna maakt het prima en met grote zus verloopt het allemaal ook goed. Helaas heb ik 4 weken geleden een miskraam gehad en het hakt er geestelijk er nog al in. Gelukkig houden mijn 2 meisje me op de been. heel veel liefs van ons
och meid wat erg voor je, heel veel sterkte en zoek maar troost bij je 2 mooie meiden!!! pffff heftig hoor... leuk dat je weer terug bent!!!