Noppie, C werkt altijd en B meestal, daarom zijn dat mijn uitwijkprocedures Dinkie, mijn wandelwagen past ook op tzelfde onderstel, maar ik vind t mandje onderin zo klein. Op de wagenbak kan ik een winkelmandje zetten en/of een extra tas. Dat gaat niet met de wandelwageninzet, dus daar moet ik dan ws nog iets anders handigs op bedenken... Ik ga t bananenfilmpje nu bewerken
Martientje, thanx. Ik had de rijstebloem idd nog niet gedaan, maar ze had wel doorgeslapen afgelopen nacht!! Vera in de wagen met de boodschappentas
Noppie; Myrthe ligt al iedere dag een aantal maal op haar buik met de speeltjes hoor, maar ze vertikt het om te draaien en gaat dan heel zielig na een aantal minuten op haar armen liggen snikken hahaha. Ze is heel sterk in haar hoofdje en houdt zich ook goed omhoog op haar buik, maar daar blijft het bij Married; nee, weet ook wel dat ik niet moet vergelijken, maar stiekem doe ik dat dan toch een klein beetje met beebjes van dezelfde leeftijd Heb je al een kado'tje in gedachten hihi. Kuona; gefeliciteerd met jullie 9-jarig samenzijn. Lekker hoor uit eten, hoop dat het lekker was. Smeerkaas; heb nu op diverse sites en voedingsadviezen gelezen dat smeerkaas juist één van de eerste dingen zijn die op brood gedaan worden. Ik denk dat wij het vroeger ook allemaal gehad hebben en slechter zijn we er niet van geworden. Als je het beleg (wat je dan ook geeft) maar heel dun erop doet, kan het volgens mij geen kwaad. Soms vindt ik het allemaal een beetje overdreven. Zolang er geen éénduidige richtlijnen zijn, moeten we maar gewoon ons gevoel volgen. vandaag heeft ze overigens appelstroop gehad en ook dat vindt ze heerlijk hihi. Nectarine; ook dat heeft Myrthe gegeten hoor en ze heeft er tot nog toe niets van gekregen. Ik luister alleen nog maar naar mijn eigen gevoel qua voeding en de richtlijnen die ik hier bij het CB krijg, anders maken we elkaar gek hier Kinderwagen; Myrthe zit nu alweer een poosje in de wandelwagen. Was al snel te klein voor de reiswieg, maar ze is dan ook een lange meid In de wandelwagen/buggy gaat het prima en heeft ze het goed naar haar zin. Meestal zet ik hem in de platste stand omdat dat toch beter is voor het ruggetje. Wij hebben een chicco light buggy, die is in 5 standen verstelbaar en ik vindt haar er niet heel klein in lijken. Maka; hahaha, zo kun je inderdaad ook zitten in de wagen, wat een leuke foto. Ga lekker mijn boek uitlezen in bed. Tot morgen....
Meiden, moet ff spuien hoor... Hoe lang gaat het in godsnaam nog duren voordat ik hier weg kan? Ben het gewoon zoooo zat Vandaag weer gezeik met hem, loopt te zaniken dat ik een slechte huisvrouw ben en dat ik geen flikker doe in huis.. Terwijl ik dus wel de kattenbak sta te verschonen, de complete afwas alleen doe, de kinderen alleen verzorg, de boel aanveeg, de tafel afruim, de was draai etc etc.. En meneer? Die zit alleen maar achter zijn pctje te kankeren... Gisteren ook doe ik T. in bad omdat hij nogal plakte van zijn toetje en L. is beneden en had honger, en begon dus te krijsen.. Hoor ik van beneden de volgende woorden komen: Kankerkind kan je je kankersmoel niet houden? Waarom geeft je moeder je gvd geen fles ipv T. in bad te doen, houd je smoel! Vervolgens hoor ik dat hij haar met stoeltje en al oppakt en ergens anders in huis neer dondert en zegt: gaat daar maar zitten krijsen kutkind Ik was woest!!!! Is het gvd nou zoveel moeite om even bij je WoW-spelletje weg te gaan om even een fles voor d'r te maken? Hij hoort toch ook wel dat ze honger heeft? Kom ik vervolgens beneden en geef dr een fles en hoor ik weer: dat kutkind ken alleen maar janken En geloof me, ze huilt NOOIT!! Alleen als ze een vieze luier heeft of honger heeft, dan zet ze het op een krijsen ja... Ik heb werkelijk waar geen goed woord meer over voor hem, en zit er steeds meer aan te denken dat als me straks in bvml huis gevraagd word waar ik een woning wil zoeken, dat ik aangeef terug te willen naar waar ik vandaan kom en dat is 100 km bij hem uit de buurt... Dan moet 'ie maar moeite gaan doen om zijn kinderen te zien.. Ik maak me nu al ernstig zorgen als ik er aan denk, dat ze om het weekend naar hem toe moeten straks.. Hij zorgt nu al amper voor ze, zijn excuus: Ik heb last van me hernia, en jij bent er toch om voor ze te zorgen? Als ik hem dan vraag hoe hij dat gaat doen als hij de kinderen om t weekend heeft dan is het: Nou dan zal ik me daarover heen moeten zetten, dan kan het niet anders hè? Ik wil dat mijn kinderen een vader hebben, maar hij bewijst niet bepaald dat hij ook echt een vader is.. Zijn oudste werd opgevoed door zijn ouders en door mij de afgelopen 6 jaar.. Kind zit hele dagen op zijn kamer omdat papa hem maar lastig vind.. Zijn pilletjes (ritalin) krijgt hij vaak te laat of helemaal niet Oeh... ik geloof dat ik zo nog wel uuuuuuren door kan gaan met wat er allemaal fout is aan de vader van mijn kinderen....
Heeej Piepeltjes! Zit weeeer eens achter de tafel voor n nachtdienst dus heb tijd om bij te lezen. Vandaag zijn we met Silje naar de dermatoloog in Nijmegen gereden. Was nog n heel gedoe om op tijd te zijn voor het inloopspreekuur. Moesten we op een vrije dag om 6uur uit bed om tussen 8 en 10 in Nijmegen te zijn, maar het is gelukt. Het was daar trouwens druk man! Niet gedacht dat er zoveel mensen zijn met huidproblemen! Ook daar wisten ze niet met zekerheid te zeggen waar Silje dr bultjes van komen. Ze denken aan constitutioneel exceem, maar het kan toch ook een herpes-soort zijn. Kortom, we zijn niet echt veel wijzer geworden. Hebben wel n recept gekregen voor een cortisonen-creme, maarik weet niet of ik dat wel ga smeren want ik vind dat zo'n heftig spul en eigenlijk werkt de zinkzalf al heel goed. Maar als het over drie weken nog niet over is mogen we weer terug komen. Heb daar maar ff een afspraak voor gemaakt want dan konden we ook wat later komen en dan hoeven we onze kruimel niet weer voro dag en dauw uit dr bedje te plukken. Slaapt ze eens goed door en dan moeten we zo nodig naar Nijmegen.... We zijn natuurlijk nog ff Nijmegen ingewandeld en hebben n beetje geshopt. Daarna in Venlo n naaimachine gekocht. Was afgeprijsd van ergens in de 400 euro voor 299 dus ik dacht; neem mee, neem mee! Nu kan ik daar ook op de donderdag komen voor een naai-cursus. Ik heb nl de ballen verstand van naaien met zo'n ding! De verkoopster keek me nl met grote ogen aan toen ik zei dat t een impuls-aankoop is en ging me vanalles uitleggen en toen ben ik met haar nog achter een zelfde naaimachine in de winkel gaan zitten om wat dingen uit te proberen. Maar wat de verkoopster allemaal zei was voor mij hocus-pocus. dus vandaar t advies om naar de naai-kransjes te komen. Wel geinig hoor. Is een scrap-winkel of zoiets... Is hiero toch iemand die ook zoiets doet, dat scrap-gebeuren? Tja. Tis eigenlijk totaal niets voor mij (zie je het voor je? Zo'n tuinbroeken/leren motorjassen pot achter een naaimachine bij een naaicursus Maar ik hoop dr wat te leren en dan is het volgens mij best leuk om zelf een beetje te klungelen en wat in elkaar te frotten. Ben benieuwd! Ik ga eens rustig bijlezen van de afgelopen dagen.
@Noppie Vervelend dat de gastouder telkens zo'n volle flessen geeft. Had ze idd beter tussendoor eerst een half flesje kunnen doen anders zit je al snel aan je dag-hoeveelheid. @Maka Kei-schattige filmpjes/foto's van de eerste hapjes. Ziet er idd naar uit dat de gepureerde worteltjes heel wat meer rotzooi hebben opgeleverd! Zoals Married al schrijft, rijstebloem mengt slecht met BV. Geeft niet echt een papje. Ik vind ook de Biobim weinig papvorming geven, maar wel ietsjebeetje meer dan bv de bambix rijstebloem. Wij geven wel af en toe de Biobim, maar eigenlijk niet als ze ook 's avonds dr groente heeft gegeten want dan vind ik t niet zo nodig. Silje slaapt wat dat betreft best redelijk door en dan vind ik t alleen maar extra calorien die ze niet nodig heeft (ons spekkie! ) Het konijn van mn schoonzus heeft mixematose (geen idee hoe je dat schrijft...) en zij zijn op vakantie en wij zouden voor t konijn zorgen en toen kreeg ze dat. Nu moeten we 4x daags zals in de oogjes doen en 2x daags AB geven en 4x daags vloeibaar eten met een spuitje toedienen... Tis net of we weer met een baby van een paar weken zitten zoveel zorg vraagt dat konijn! Maar als we t beestje drmee kunnen helpen... Want t ziet er nu wel heel akelig uit met die rode ontstoken ogen. Misschien dat jullie konijn ook zoiets had? @Anita Martijn ook zn voetjes ontdekt. Ziet er schattig uit hè, maar idd op t aankleedkussen wel eens onhandig. @Married Hier ook nog steeds geen ongesteldheid sinds de zwangerschap. Vind dat ergens wel n beetje raar, maar 14 maanden schijnt het gemiddelde te zijn bij voll. BV dus i kwacht t maar gewoon af... @Kuona Heb je al geprobeerd om het lepeltje goed op het midden van de voorkant van zijn tongetje te duwen? Bij Silje hielp dat in het begin goed met het afhappen. Ze hapte daardoor eigenlijk automatisch met dr mondje om het lepeltje en dan hoefden we het niet af te strijken zodat ze t in dr mondje kreeg. @Daffie Hoe was t bij Ciske de Rat? Enneuh... Silje doet ook alleen maar wat als ze de goeie pet op heeft hoor! Soms ligt ze maar een beetje te koekeloeren alsof ze tegen dr speeltjes wil zeggen; komen jullie nog mijn kant op want vandaag zit t er andersom niet aan! Af en toe gaat ze dr zelfs bij bleren en mopperen en tegen dr speeltjes praten om ze in beweging te krijgen. Zoals iedereen al schrijft, ieder kind heeft dr/zn eigen ontwikkeling. Wat n kadootje namens Myrthe betreft, dat kan van alles zijn denk ik. Ik hou niet enorm van n bos bloemen, maar kreeg pas een bos van mn vrouw en ze had op t kaartje gezet dat t van haar en van Silje was omdat ze van me houden... Nou, toen ik dat las en vooral die naam van Silje, toen was ik helemaal en intens gelukkig. Maakt dan geen drol uit wat het is dat je krijgt. En dat voelt jouw man vast net zo als hij weet dat t iets is namens zijn meisje! (maareuh... misschien met wat vingerverf en een klein canvas doekje van bv de Xenos oid en dan Myrthe zelf wat laten kliederen?). @Miireii Beterschap! Altijd vervelend als je je zo ziekjes voelt hè?! @Deesje Ja hoor, hier soms ook emo. Vanmiddag kwamen er twee oude mensen (denk rond de 80 jaar) bij ons staan en de vrouw pakte Silje dr voetje heel voorzichtig vast en lachte lief tegen dr (silje natuurlijk weer direct terug sjansen ). Toen zei de vrouw; ik denk dat we deze maar meenemen! Mijn vrouw zei; nee, die laten we niet los hoor! En ik zei nog; ja ja, dat willen dr wel maar, maar we hebben dr maar 1 exemplaar van. Toen zei die oude man; je, wij wilden ook graag kinderen, maar dat is nooit gelukt en mijn vrouw wilde dat zooo graag dat we zelfs in het ziekenhuis zijn geweest (ik denk dat dat in die tijd niet zo gebruikelijk was als nu?). Toen zei die vrouw dat ze er nog steeds verdriet van had dat ze zelf nooit kinderen gekregen hadden... Daarna kneep ze nog 1 keer in het voetje van Silje en toen liepen die oudjes gearmd saampjes weg. Ik kreeg de tranen in mn ogen en mn vrouw moest ook best ff slikken. We wisten niet wat we drmee aan moesten, met dat gevoel, maar eigenlijk kun je er ook niks mee. Dan besef je je wel weer dat het echt niet vanzelfsprekend is (dat was het voor ons natuurlijk ook niet...). @Lovelycr Tjeee! Sterkte met het verwerken en wat fijn dat je meiden je er doorheen helpen! @Enna Wat super hoe het nu gaat! En fijn dat Rob weer terug is. Echt leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent hoor! @MamavanStef Poeh! Wat een zorgen! Kan mij indenken dat je erg ongerust bent. Ik hoop dat t mee blijkt te vallen en dat hij snel weer flink gaat drinken. @Angela Leuk hoor, koekiemonster! Die vond ik als kind t leukst. Misschien dat dat koekie me extra aansprak!? @Mieke Boaz ookalweer 6 maanden! En komt hij nu toch in actie bij de muziekmobielbeestjes? @Iggy Gelukkig zijn de honden weer thuis. Is toch spannend hè!? @Nanni Joh! Nog zes maanden klungelen met de enkels!? Vervelend hoor! @Staan Silje kan nu ook met wat hulp al heel aardig staan. Zitten lukt ook al een paar seconden zonder hulp. Gaat idd allemaal wel heel snel nu hè. Als ze op dr buik ligt drukt ze zich nu ook helemaal op tot met gestrekte armpjes. Onze kleine krachtpatser! Heeeeeeej! Ik mag bijna naar huis dus ik kap er ff mee. Ondertussen was hier ook het hele systeem opeens uitgevallen. Gelukkig was er een back-up dus was ik niet alles kwijt wat ik getyped had want ik liep al te balen als een stekker en te vloeken als een bouwvakker! Ik ga zo lekker slapen!
imsala knap dat je je kan inhouden als mijn man dat over levi had gedaan zo geschreeuwd en k. kind had gezegd krijg het niet eens over mijn lippen was ik hem naar zijn strot gevlogen... wat betreft levi ben ik nogal snel pissig en ik vind het niet normaal als een vader dat over zijn kinderen zegt... sorry voor jou maar ik ben nog blij dat jij er zelf bij bent daar in dat huis en dat ie vreemde vent niet alleen met zijn kinderen is wat een galbak... sorry hoor ik kan hier absoluut niet tegen
goeiemorgen meiden, ben erg weinig actief aanwezig geweest hier de afgelopen dagen Heb ook geen puf om alles bij te lezen vandaag. Want onze meid is vannacht tussen half 1 en half 4 aan t spoken geweest... ahum heel fijn, want mevrouw is blijkbaar wel uitgeslapen en ik niet Maar goed Josanne is ook wat ziek geweest zondag en maandag, hoesten, snotterig, koorts... maar sinds maandagavond ging t weer goed. Dus gister een dagje naar mn ouders geweest! @Imsala, meid dat je het volhoudt, respect hoor! Ik hoop dat er heel snel een plek is voor je in n huis! Maar om eerlijk te zijn zou ik niet willen dat mijn kinderen in de toekomst naar hem zouden moeten elk weekend! Als je beschrijft wat er nu gebeurd? Tuurlijk snap ik dat je wilt dat ze een vader hebben, maar als ik dit zo lees vind ik hem echt totaal geen vader!!! Ik zou er eerder voor kiezen dat hij langs kan komen om bij jullie op bezoek te komen, maar mn kinderen meegeven aan hem?! Maar ik wens je ontzettend veel succes en sterkte!!! @Suske, ach wat een verhaal van die 2 oude mensen... daar zou ik spontaan van gaan janken hoor! wat leuk je naaimachine, wij kregen vroeger al van mn moeder "les" heel spelenderwijs. En t is uiteindelijk net als fietsen!!
axioma ik ben het met je eens maar denk je dat imsala er zelf wat aan kan doen dat de kids niet ieder weekend er heen hoeven??? tis trouwens toch 1x in de 2 weken een weekend??? misschien toch zelf mee gaan op visite want ik zou hele weekend in angst zitten als mijn kids zo bij der papa waren
oh oh smurfje vind het te lang duren voor de fruithap hahaha hij heeft wat nieuws prtttttttttt zeggen met veel speeksel hij lijkt wel een oude zevert!!! vandaag staat er op het menu: banaan, sinaasappel, appeltje, perzik en gele kiwi gister andyvie gekookt voor meneer en dat ging er in als koek hahaha bij iedere hap maakt hij nou al voordat de lepel in zijn mond zit een heel hard oer geluid MJAMMMMMMMMMM roy gaf hem gister andyvie en ik lag dubbel in de keuken... smurf lag me echt aan te kijken van mens spoor je wel ik geniet gewoon van mijn hapje!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah typ net een bericht: verzend hem en dan krijg ik een fout in de pagina... nog een keer proberen... Goede morgen! Vannacht er vaak uitgemoeten, Tijs sliep erg onrustig, veel hoestbuien.. Heeft 2x ene klein beetje gedronken vannacht. Denk dat dat wel fijn is zo met al dat hoesten... Op zich oogt hij verder niet ziek, zijn ogen zien er een stuk beter uit. Alleen die hoestbuien en niet goed drinken... Ook speelt hij niet als vanouds, maar dat deed hij al niet echt meer na de ziekenhuisopname een maand geleden... Morgen moet hij naar het cb, zal wel niet goed zijn met zijn ontwikkeling ben ik bang, hij staat al meer dan een maand helemaal stil, nou zeg maar : hij gaat achteruit... Brabbelt niet meer en rolt niet meer... Wandelwagen: Tijs zit al lang in de wandelwagen, paste ook niet meer in de bak.. hij zit prima in de wagen! Wij hebben een stokke... Imsala: Heb jouw sitautie nog niet zo goed gevolgd, maar jee wat een onhoudbare situatie... Pfff erg zeg zo voor jou en je kinderen ! Inderdaad wat Iggy zegt: ik was piswoest geworden... Suske: Wel makkelijk die nachtdienst, zodat je alles mooi kan bijlezen! Silje gaat dus ook heel hard! Super!!! Nectarine: Hier op het lijstje van de dieetist staat ook dat nectarine mag... Heb julie advies nodig: Tijs drinkt zaols ik al schreef erg slecht, w3at zouden jullie doen. Helemaal geen bijvoeding geven, met de hoop dat hij meer drinkt? (heb ik gisteren gedaan, helaas dronk hij niet veel meer) of toch bijvoeding geven, omdat daar ook vocht en voedingstoffen inzitten die hij nodig heeft! Vind het zo moeilijk. kijk qua bijvoeding krijgt Tijs misschien 2 happen binnen, want het meeste laat hij uit zijn mond lopen... En nog een vraagje: Tijs eet prima als ik stukjes in zijn mond doe, dan kauwt hij en doet ook goed zijn mond open. Dan doe ik dat met mijn vingers... Alleen die stukjes doe ik zo klein, omdat ik bang ben dat hij zich verslikt, dus dat duurt heeeeel lang voordat hij een beetje binnen heeft. Met ene lepel doet Tijs erg moeilijk: Heb al diverse lepels geprobeerd, maar hij duwt de lepel zijn mond uit met ziojn tong, als hij zijn mond al open doet... Rapley : Tijs zit nog niet goed dus als ik hem in zijn trip trap zet heeft hij zijn energie nodig om goed te zitten en dus onderneemt hij weinig om dingen naar zijn mond te brengen. en vooor rapley moet je rechtop zitten... Wat zouden jullie doen? Heeft er ene kindje meer moeite met een lepel?
@imsala; Wat een vervelende situatie zeg voor jou en de kids.. Hoop dat het snel over is.. @mama van stef; Ik snij een boterham eerst door 4-en, en dan 1 zo een stukje in 6-en.. Kleintjes hebben hun kokhals reflex nof achter op de tong zitten, dus kokhalzen ze eerder.. Dit kan geen kwaad, ziet er misschien een btje eng uit.. Als hij goed rechtop kan zitten komt het wel goed.. Lepeltje misschien schuin houden? en als hij zijn mondje opendoet echt het puntje van de lepel op zijn tong "duwen"? Zo net met Djayson naar het CB geweest.. Hij is 67 cm, en weegt 7870, dus hij zit nu netjes rond het gemiddelde.. Eerst qua lengte er onder.. De arts vond hem qua motoriek erg snel, sneller dan gemiddeld.. (dus iedereen die zich zorgen maakt, niet doen) Qua eten zo door gaan, bijvoeding mag nu meer hoofdvoeding gaan worden..
De ellende is dat tegenwoordig het zo geregeld is dat je mee moet werken aan een omgangsregeling, is een nieuwe wetgeving.. Ik heb dus geen keus.. Anders loop ik zelfs nog de kans dat de kinderen bij mij weggehaald worden omdat ik de omgang frustreer door ze niet mee te geven..
@Imsala, tjonge wat is het toch een ongelofelijke wereld he... misschien ga ik erg ver nu hoor, maar als je zijn gedrag op video of iets dergelijks vast zou kunnen leggen. Dan heb je toch bewijs dat hij zeer verkeerd met zn kinderen omgaat? Ik hoop dat er toch ergens een oplossing is voor jou en je kids! @Nanni, fijn dat alles goed was op t cb en dat Djason het zo goed doet qua ontwikkeling!! @mamavanstef, ik weet niet hoeveel hij binnen krijgt qua voeding? Josanne drinkt op een dag als ik geluk heb 500 cc aan melk, en verder wat water fruit eet ze wel goed, groente niet echt. Volgens het cb was dit prima en kreeg ze voldoende binnen! ben erg benieuwd wat ze op t cb zeggen morgen! Succes hoor!
He lieve meiden, Alweer 5 dagen geleden dat ik hier meegekletst heb. Mijn verjaardag was erg geslaagd en we hebben gewoon lekker buiten kunnen zitten. Wel de meeste een vest aan op een gegeven moment, maar het was goed te doen. Zaterdag hebben we geBBQt en toen hebben we ook tot 22 uur buiten gezeten. Zondag kwamen nog vrienden van ons uit Hengelo en ook toen hebben we weer lekker buiten kunnen zitten. Met Yannique gaat alles goed hoor. Die rolt nog steeds lekker van rug naar buik (nog steeds niet terug) en ze is gewoon lekker vrolijk. Vrijdag is ze alweer 6 maanden. Vandaag naar het CB geweest en ze woog 6840 gram en was 67 cm lang (voor Maka haar statistieken!). We moeten nu gaan afbouwen qua voedingen, want ip heeft te nu aan 600cc genoeg. Dat is dus 3 flessen ipv de 5 die ze nu nog krijgt. We gaan vanaf morgen maar eens afbouwen naar 4 flessen. Ook mag ze nu bij haar groenten aardappelen of rijst en als ze dat gewoon lekker eet, mogen we over een paar weken met een boterham gaan beginnen. Ook hoeft ze geen hypo allergene voeding meer, omdat fruit en groenten ook goed gaat! De arts vond het jammer dat ze geen speentje wil en op haar vingers tut, omdat dat moeilijker is om af te leren. Nou, daar maakt zij zich maar lekker druk om, ikke niet in ieder geval. Heb nu even geen tijd om verder te reageren. Hoop dat ik daar 1 dezer dagen even de tijd voor kan vinden! X Esther
Mieke, ja, werd wel weer eens tijd he Maka, je kunt het bedje denk ik beter te vroeg naar beneden zetten dan te laat......Ik ben benieuwd of je strategie gaat werken. Succes. Leuke foto zo met de boodschappentas, maar het lijkt me toch niet ideaal Kuona, gefeliciteerd!! Was de film leuk?? Nanni, balen dat het zo lang gaat duren met je enkels.... Beterschap! Djayson dus ook goed gegroeid. Noppie, kan me voorstellen dat je waarde hecht aan het oordeel van je vriendin. Maar als jij denkt dat je idee goed is, en je durft het aan dan zou ik de sprong wagen. Niet geschoten is altijd mis (ja, ik weet het: cliche) en misschien krijg je er achteraf anders wel spijt van. Dayenne, tjee, nog steeds zwaar dus.. Knap dat je het zo volhoudt!!!! /hopelijk blijft alles goed gaan! Imsala, ik zou hem geloof ik wat aangedaan als hij zo tegen mijn kinderen deed!!!!!! HEt wordt echt tijd dat je daar wegkomt! Zijn er geen andere mogelijkheden dan een bvml-huis?? Suske, ik krijg na je verhaal een heel verknipt beeld van je . Maar wel leuk dat je een naaicursus gaat volgen. WIl ik ook al jaren doen, maar het komt er gewoon niet van. Vanmorgen met Dani naar het cb geweest, hij is 70,7 cm en 8540 gram!! Echt Hollands Glorie!!! Verder alles goed. Ze stond versteld van zijn ontwikkeling, vond ze meer iets voor een kindje van ca 9 maanden..... Ik vindt het allemaal nogal meevallen . Toen ze zijn handjes pakte wilde hij dus gaan staan en dat vond ze toch wel echt veel te vroeg. Ach, ze ontwikkelen zich toch in hun eigen tempo!
Zit ie net: kan je niet weekje wachten met weggaan? dan heb ik weer geld blablabla, en als je eerder weggaat, kan je mij dan wat geld geven? Ehm... het geld wat ik nog heb zal ik heel lang mee moeten doen totdat ik een bijstand heb of wat dan ook, dus wat denkt hij wel niet? Hij gaat straks ff weg, en dan ga ik toch bvml maar weer eens bellen kan ik in ieder geval vrijuit praten...
meid je gaat hem toch geen geld geven??? zodat hij met dat andere wijf uit eten kan ofzo??? meid kom op je hebt je geld hard nodig je huisje zo in te richten... hebben jullie omgangsregeling wel al geregeld???
Suske, vervelend dat jullie nu nog niet weten wat het precies is wat Silje heeft. Haha, het is een impuls aankoop!! Ik zie je daar idd al zitten Mijn konijnen zijn inge-ent tegen myxomatose en vhs, dus ik denk niet dat ie dat had. Dan zou t andere konijn t ws ook moeten krijgen. Ik denk dat t een combi is geweest van de warmte en teveel appels eten. We hebben nl een appelboom in de tuin, en dagelijks vallen er heel veel (vaak rotte) appels uit. En dat vinden die konijnen natuurlijk geweldig, maar t is niet zo goed voor ze. Misschien heeft ie gas gehad, dat kan dodelijk zijn bij konijnen... Ach wat een sneu verhaal van die oudjes... Gelukkig zijn ze nog wel nog saampjes Imsala, jemig. Liever geen vader dan zo'n vader, zou je denken... Wíl hij wel voor ze zorgen in de weekenden dan? Want t lijkt erop dat ie daar ook niet zoveel zin in heeft. Axioma, oei, dat had Vera vrijdagnacht ook gedaan. Volgens mij was dat van t sprongetje. Nu slaapt ze gelukkig weer 'normaal'. mamavanstef, ik zou wel bijvoeding geven hoor, als ie dat lekker opeet. Zo krijgt ie idd toch wat vocht binnen. Gewoon blijven proberen met de lepel. Ik heb gelezen dat je beter niet kunt afschrapen, maar gewoon de lepel een beetje op de tong duwen. Hij leert t vanzelf wel. Eerlijk gezegd zou ik niet met m Rapley-en, omdat ie nog niet goed rechtop kan zitten en ziekjes is. Nectarine/smeerkaas e.d., tja t lijstje van borstvoeding.com is een voorzichtig introductie-schema. Ik hou me daar gewoon aan, wat voedsel betreft doe ik gewoon rustig aan. Zo heeft iedereen wel iets waar ze meer op let. Echt heel slecht zal t niet zijn. Eppie, haha laat die arts zich idd maar lekker druk maken. Je doet er toch niets aan Wij zijn vanmorgen ook naar t CB geweest, Vera is alweer 8895g en 68cm!! Ik had nog ff gevraagd aan de arts hoe t nou zit, of je met BV echt niet teveel voeding kunt geven. En ze zei dat bv kindjes meestal dikkere baby's zijn, maar over t algemeen later slankere kindjes worden. Wist ik natuurlijk wel, maar ja moet t af en toe toch van een deskundige horen. Ze heeft eigenlijk niet echt testjes gedaan en alleen maar lichamelijk gecontroleerd. Haar fontanel is nog steeds klein, maar groeit goed mee. Over de bijvoeding, ze kende Rapley dus niet. Had er wel eens van gehoord zei ze. Maar goed, ik heb dus maar gezegd dat ik t een meer natuurlijke methode vind en dat ze t goed doet, dus dat ik t wil blijven doen. Ze was t er niet helemaal mee eens, want ze keek me nogal raar aan . Ga er verder dus niet meer over uitwijden daar. Vanmorgen alweer 3x Vera op dr buik, overdwars op t voeteneind huilend in bed gevonden. Toen ik haar wakker ging maken om naar t CB te gaan lag ze ook zo te slapen... Gelukkig blijft ze 's nachts wel rustig op dr plekje liggen. Ik heb haar net ook voor t eerst in t zitje van de kinderwagen gezet en dat zag er nu prima uit. Ze zat goed en ze vond t prachtig. Toen we bijna thuis waren werd ze moe en toen heb ik m plat gelegd. Vaarwel wagenbak dus... Gisteravond heb ik ook maar meteen t bedje omlaag gezet, dat voelde toch wat rustige voor mezelf Goed, dan ga ik nu de statistieken eens even bijwerken!