Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen,

Haha mannen en auto's... nou ja ik hou ook wel van auto's hoor. Nu mijn vriend rond is gaan kijken en een nieuwe heeft borrelt het bij mij ook. Maar helaas heb ik de jackpot niet gewonnen :) (hij ook niet hoor).

Pfff merk wel dat nu Boaz doorslaapt en ik ook gewoon lekker door kan slapen dat ik dus wel weer vroeger wakker ben, als vanouds zeg maar. Ben nooit een uitslaper geweest eigenlijk. Nu is mama zelfs voor Boaz wakker, hihihi.

Vandaag beetje een druk dagje. We moeten de auto leegruimen, en die ligt echt heel vol. Het is zo'n beetje het kantoor van mijn vriend omdat hij altijd naar veel klanten moet. Daarbij is het er ook een vuilnisbelt. Ik hoop maar dat hij dat bij zijn nieuwe nu eens niet doet. Het wordt echt prachtig weer, dus we willen na het ophalen van de auto graag even iets leuks doen en genieten van het weertje.
    Rond een uurtje of 6 komen mijn ouders Boaz ophalen, hopelijk slaapt hij daar ook lekker door. Straks even een lijstje maken hoe en wat. Mijn moeder doet het gelukkig lekker zoals ik het ook doe, dus dat is fijn. En wat zullen ze saampjes genieten, hihi.
    Dan 's avonds naar Alkmaar, feestje van vriendje zijn nicht en haar man. En morgen dan weer die kleine dikkerd ophalen.

Dinkie, geef jij Sanne nog volledige BV dan? Vervelend he die lekkende boops. Hihi afleren dat ze niet in je tepel mogen bijten, klinkt wel een beetje raar en alsof ze een hondje is.

Kuona, zit jouw vriend niet op dat oldtimer forum ;):D

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning!

Manlief is gelukkig weer terug uit Zweden! En ik heb heerlijk geslapen vannacht, voel me herboren.
    Ga zo ff wat boodschapjes doen, mn nieuwe fiets uitproberen. Thije en papa vermaken zich wel thuis.

Tot later!

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    goedemorgen meiden

hier alles rustig... wilde nog even zeggen dat het op dit moment goed met mijn ouders gaat en mij, ze zijn dol op levi en dat vind ik eigelijk het allerbelangrijkste...
    dacht ik zeg hier als het niet goed gaat maar ook als het wel weer goed gaat, nu hoop ik echt van harte dat het zo blijft...

levi en papa liggen nog te slapen hahaha zit me ff op te maken achter de computer, ga zo eens even kijken hoe het met smurfje gaat en dan maar eens een appeltaart bakken denk ik heb ik zo´zin in

xxxx en fijne dag allemaal

4. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ kuona, mijn man heeft een bmw 320i ofzo? Hij is er veel mee bezig, staat nu alweer buiten te klussen want hij laat hem volgende week taxeren op zo'n meeting.

@ mieke, ja ik geef nog volledige borstvoeding! Soms best lastig het lekken ja maar goed hoort erbij. Merk alleen bij 1 wijziging, keertje eerder of later drinken dat de dag daarna het al van slag is, echt heel snel.

Meiden, wat een mooi weertje is het hier. Ga zo eens douchen en die kleine meid wassen en dan vandaag lekker veel naar buiten. Hebben ook een bbq bij mijn neef dus gaan daar vanmiddag ook helpen met alles klaar maken. Wordt een gezellig dagje.

Jullie ook allemaal een fijne dag alvast en misschien nog tot later

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iggy, fijn toch dat het beter lijkt te gaan allemaal tussen jou en je ouders. Hopelijk blijft dat ook zo! Hmm weer een appeltaart!

Dinkie, ah ik wist niet dat we nog een volhouder hadden in ons midden vwb de borstvoeding. Veel plezier vandaag.

Married, lekker even op de fiets ;)

Daffie, heb jij je fiets al binnen?

Zo hier inmiddels al veel gedaan. Wasjes in de machine, Boaz zijn bedje verschoont. Alle flesjes afgewassen en die kleine aap pap gegeven. Die gaat zo lekker zijn schone bedje in.

6. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden:

Mieke: wat knap dat Boaz zelf zijn fles vast houd.
    Applaus voor Boaz, en leuk dat je voor de auto en de lounge set bent geslaagd.

Kuano, soms doe ik het met zoutstof of met honing of ik heb een paar recepten waar je gaan suiker bij nodig bent.

Enna: geweldig die foto.

Noppie: volgens de diëtist is een portie 100 gram maar was niet erg als ze in het begin niet alles op eten.

Suske: volgens mij hoor je soms de gekste verhalen.
    Wel sneu voor die jongens.

Deesje: gefeliciteerd met je nichtje, lekker hectisch dus hopelijk ben je weer een beetje uitgerust, met een 2e kindje heb je een heel ander ritme, en is het wel wat minder gestres

Denk dat ik zo even wandelen ga naar de appotheek en de c1000 heb het nog nooit gedaan omdathet voor Jasmin een best stuk lopen is, ben altijd bang dat ze dan op de helft niet meer wil. maar heb bedacht de draag doek mee te nemen mocht ze niet meer willen dan kan Fuad daar in en jasmin in de wagen.

Fuad kan al bijna helemaal alleen zitten, paar kussen op de grond achter hem, voor het geval hij wel valt, maar als hij valt dan rolt hij rusti op zijn buik en gaat dan verder spelen.

we hebben het fietsstoeltje op de fiets gemaakt denk dat ik hem maandag op de fiets naar het KDV breng, is 1 minuut fietsen, dit mocht wel van het CB. en is voor mij een stuk handiger, normaal duw ik de wagen in de andere hand hou ik mijn fiets waar Jasmin achter op zit.

en dan sleep ik nog alle tassen van ons mee.

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Suske, ow was t konijn wel ingeent? Dan zal t misschien niet zo ernstig zijn... Hopelijk haalt ie t!
    Die polspijn van mij zit op een andere plaats dan mijn oude blessure. Het lijkt nu wel beter (maar toen ik dat gistermiddag zei, was t er ook opeens weer ;)) Maar ik overbelast sowieso wel veel nu ja. Vooral met haar in/uit ons bed dragen, omdat er een bedje naast staat. (Op mijn knieen met Vera door het bed heen schuiven) Heb al een paar keer een spier flink verrekt...

Mieke, jeeeejjjj wat goed van Boaz!! (Maar van rug naar buik bedoel je denk ik :)?)
    Um, kun je niet beter wachten met die loungeset tot volgend jaar dan? Want anders is ie volgende zomer al helemaal verweerd lijkt me? ;)
    Goed dat je weer in je normale slaapritme komt!
    Hihi, ja ik heb wel eens gehoord dat de gemiddelde auto meer bacterien bevat dan de wc bril :D

Iggy, wat fijn dat het weer wat beter gaat met je ouders en jou. Dat is toch weer een heleboel stress en verdriet minder!

Gisteravond sliep Vera pas om 22u (2 mnd geleden vonden we dat nog netjes ;))!
    Toen ik naar bed wilde gaan, had ik geen zin om haar nog te voeden, omdat ik bang was dat ze weer moeilijk zou inslapen. Maar ik wilde wel nog ff aan de deur luisteren. Daar werd ze dus wakker van :s. Had t kunnen weten... Nou ja, toch maar gevoed, maar uiteraard viel ze weer niet in slaap. Dus toen hebben we haar ledikantje maar weer naar onze kamer verhuisd. Uiteindelijk heeft ze de hele nacht in ons bed geslapen, naast mij was ze wel rustig (met een tiet in haar mond). Om 5u nog een voeding, 830u opgestaan. Op zich valt dat dan weer mee.

Verder heb ik bedacht dat ik haar nu ook niet steeds meteen in bed ga leggen als ze in dr oogjes gaat wrijven, want ze gaat toch niet slapen. Ik wacht wel tot ze echt moe is. Bij de voeding geef ik maar 1 tiet, de ander bewaar ik maar voor t in slaap voeden. Ze drinkt nu overigens helemaal niet meer onrustig, ze blijft t liefst een uur lang vastgeketend, maar dat begint af en toe wel een beetje pijn te doen...
    Ik voel linksonder nu ook echt iets hards/scherps als ik over dr tandvlees wrijf, dus ik denk echt dat t een tandje is.

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Goedemorgen allemaal,

@Mieke: Wat goed dat hij kan draaien!! Succes met de nieuwe auto!

@Iggylover: Fijn dat het goed gaat!!

@Marriedgirl: Fijn dat je man weer terug is uit Zweden!

@Deesje: Gefeliciteerd met je nichtje! Ben benieuwd naar de naam!

Djayson is vanacht 1x wakker geweest, lag te kletsen en na 30 min viel hij weer in slaap.. (ben 2x heen en weer geweesy voor zijn speen)
    Vanmorgen kwam werd hij om even voor half 8 wakker, dus dat was lekker.. Hij was wel erg vrolijk vanmorgen, dus ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat..
    Zijn fruit staat al klaar, banaan met perzik.. Gister vers gekocht voor hem.. Banaantje kreeg ik erbij :D
    Verder weing doen vandaag.. Manlief slaapt, die komt uit zijn nachtdienst.. Einde van de dag wel even boodschappen doen, maar verder niks.. Ja lekker van het weer genieten :D

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemorgen!

Wij hebben gisteren een andere auto opgehaald. Het is helaas niet zo'n nieuwe, maar we moesten het halsoverkop doen dus we hadden het geld niet voor een nieuwere. Maar we zijn helemaal blij, want we hebben zoveel ruimte dat er wel 3 maxicosi's en 3 onderstellen in kunnen :D

Wat gaan jullie kindjes ineens hard zeg! Ik lees van alles over tijgeren, zitten etc. Ik weet dat ik het niet moet doen en dat het nergens op slaat, maar dan vraag ik me weer af wanneer Ferry dat allemaal gaat doen.

Ferry gaat sinds gisterenavond ineens een sprong in. (of tanden?) Zal dan de 6 maanden sprong wel zijn. Hoe lang duurde die bij jullie?
    En ik ben benieuwd wat hij daarna kan...

Ik heb vandaag avonddienst en ben erg moe. En dan wordt het ook nog eens heel warm vandaag. Daar kan ik nooit zo goed tegen.

Ik hou trouwens al sinds de bevalling een beetje vocht vast bij mijn enkels, maar gisteren waren ze helemaal dik! Misschien toch maar eens naar de huisarts ;)

Ik reageer even kort:

Mieke: Hoera voor Boaz!

Deesje: Gefeliciteerd met je nichtje!

Maka: whaaa spannend, tandjes! Ik hoop dat ze niet zoveel pijn er aan heeft!

Enna: ahhh wat een leuke foto's! En ze kan ook al zelf zitten? Jeetje wat is ze ineens hard gegaan he? Fijn dat jullie niet meer terug hoeven te komen!

Martientje: Fuad ook al zelf zitten! Jeetje wat goed zeg!

Married: ahh Tijger Thije :D Zal er wel heel grappig uitzien he?!

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Martientje, jeetje wat een gedoe met 2 kids zo!! Je hebt ook wagens met een plankje waar een groter kindje op kan zitten...

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #8551 Deurtje, 15 aug 2009
    Laatst bewerkt: 15 aug 2009
    Zo, weer terug, toch maar met de auto gegaan.. winkels waar ik hee moest vond ik te ver uit elkaar liggen, haha
    Ook nog ff bij de hema langs gegaan. Hele oude collectie is afgeprijsd :D, heb gelijk maar wat dingen maatje 80 ingeslagen 1 euro per stuk!

@ Mieke, hoera voor Boazje!!!]

@ enna, meeting staat in club :D 7 nov.
    Katie is ook lekker gegroeid zeg, top!

@ Kuona, wat goed dat Morris zn knietjes optrekt zeg!!!
    Ik prop tijdens het voeden meestal een spuugdoekje aan de andere kant :D

@ martientje, je hebt ook meerijdplankjes voor diverse kinderwagens, daar kan een ouder kindje dan op staan zodat ze niet de hele tijd hoeven te lopen, hier zie je er een paar: Babypark | Meerijdplankjes - Accessoires - Buggy's & kinderwagens

@ Uk, stel je niet teveel voor van dat tijgeren hoor! Het klinkt alsof het heel wat is, maar het is niks meer dan zichzelf afduwen op de grond waardoor ie naar achteren gaat.
    Maak je nou geen zorgen gekkie!!! Ferry doet het juist supergoed! Zitten etc is hier ook echt nog niet aan de orde hoor.
    Gefeli met je nwe auto, 3 MC's, plannen? ;) :D

@ Maka, wel een vermoeiende nacht dan denk ik? Of heb je wel goed geslapen ondanks dat Vera aan je vastgeketend lag?

@ Iggy, fijn dat het beter gaat met je ouders!!!

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

manlief is plots vrij, dus even tijd om wat te schrijven....
    Ik zelf moet vanavond weer werken en heb er nu al geen zin in hahaha.

Uk; ik draag zeker op het werk die steunkousen van de Hema, die zijn niet zo dik en weren wel het vocht. Ook heb ik onder mijn matras bij het voeteneind een kussen gelegd, zodat 's nachts mijn benen iets omhoog liggen en bij mij werkt dat prima. Ik had ook echt last van het vasthouden van vocht!

Mieke; nee, heb nog niet mijn fiets. Hij zou afgelopen week binnenkomen en dat is ie ook, alleen het kinderstoeltjespakket komt volgende week pas. Moet dus nog effies geduld hebben. Ze kan er toch nog niet in, dus doe het maar even met mijn oude fiets.

Ik ga zo even naar het winkelcentrum. Moet een kado'tje kopen voor mijn man van Myrthe. Wij hadden elkaar gelukkig al de loungeset gegeven, dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken;). Ook nog een kado'tje kopen voor mijn moeder. Het is hier echt verjaardagentijd. 4 aug. was mijn schoonzusje jarig, mijn man maandag de 17e, mijn moeder de 20ste, mijn andere schoonzusje de 24ste en ikzelf de 27ste...druk druk druk dus. Oh, en eigenlijk was opa de 30ste nog jarig, maar die is natuurlijk niet meer.
    Weet nog steeds niet wat ik ga kopen, wordt denk ik maar gewoon een luchtje ofzo...met een lief kaartje namens Myrthe. Heb echt totaal geen inspiratie.

Wordt wel helemaal vrolijk van dat mooie weer:):)

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Married: Hihi, dat weet ik ook wel hoor, maar als ik moe ben dan ga ik weer denken ;) Maar dat afzetten met zijn voetjes op de grond is heel goed! Mijn fysio wil graag dat Ferry dat gaat doen. Hij zoekt langzamerhand wel meer steun met zijn voetjes, maar houdt eigenlijk zijn beentjes nog opzij. ;)
    Enneuhh nee geen plannen hier hoor! :$ Hahaha. Ik moet zeggen dat ik het babyschap best zwaar vind. Nou is Ferry ook niet het makkelijkste kindje, dus wie weet hebben we de volgende keer mazzel ;)

Daffie: ojee cadeautjestijd! Ik vind het ook altijd zo moeilijk om iets te verzinnen, maar toch wil ik dan weer iets origineels. ;)
    Jammer dat je fiets er nog niet is.

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Uk, hij zet zich af met zn handjes en armpjes, vandaar dat ie naar achter gaat. Afzetten met zn voetjes kan ie nog niet, althans, hij snapt niet dat dat moet kunnen, haha

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi meiden!

Ff snel, want we gaan zo op kraamvisite, jippie! Vanmorgen ff een superschattig jurkje met legging en truitje gescoord! (en stiekem ook een jurkje voor Naomi, kon het niet laten ...).
    Als Naomi strax wakker wordt, dan gaan we kijken. Oh, ze heet trouwens Danielle, lekker stom dat ik dat er niet bij had gezet, hihihihi.

Wat is het warm he! Heerlijk weertje weer, yeah! Tis ook nog kermis in de stad, misschien dat we daar ook nog wel even langs lopen. Zien wel ff.

Wil nog wel ff zeggen tegen de BV-meiden dat ik het echt SUPER vindt dat ze het zo goed volhouden hoor! Chapeau!!!

Naomi vindt fruit en groente toch nog maar nix hoor. Twee drie hapjes en dan gaat haar mondje op slot ... nou was d'r papa ook een moeilijke eter, wie weet lijkt ze wel op hem. Nou ja, gewoon blijven aanbieden, het zal toch wel een keer goedkomen??

Ga nog gauw effe de was opruimen e.d. voordat we zo weg moeten! Ben erg benieuwd weer, naar zo'n babytje!!

16. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden

Ben weer terug en ging prima het wandelen we hebben bij de winkel even een broodje gekocht en die op gegeten toen weer rustig terug gewandeld.
    Wel jammer dat Jasmin viel nu haar knie op en een bult voor haar hoofd gelukkig waren we toen bijna thuis.

Uk: zal wel niet lang meer duren dat Ferry ook kan zitten en tijgeren.

Maka, en maried: ach ja maar voor die ene keer wil ik eigenlijk niet zo’n duur plankje aanschaffen en je kan dan helemaal niet meer goed achter de wagen lopen.
    We hebben ook een supermarkt om de hoek, en de apotheek daar ga ik normaal met de fiets of auto heen, dus eigenlijk is het plankje overbodig voor ons.

Deesje: veel plezier op kraamvisite.

17. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Jasmin en Fuad samen in bad.

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #8558 Deurtje, 15 aug 2009
    Laatst bewerkt: 15 aug 2009
    @ martine, wat een plaatjes van kinderen heb je zeg!!! Jasmin is echt een fotomodelletje!

@ deesje, veel plezier met de kraamvisite!

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Martientje; allebei van die prachtige bruine ogen.....:)

Hier ook weer terug. Heb bij de hema wat rompertjes gekocht en mijn moeder heeft een pyjamaatje gekocht voor Myrthe die ze in de winter aan kan....helemaal leuk. Verder nog een kado'tje voor mijn man, maar zeg niet wat, want hij leest ook af en toe over mijn schouders mee hihi.

Ga nu naar mijn werk, gelukkig is het op de IC/MC lekker koel, dus dat is geen straf:D

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Werkse Daffie!
    Jij ook geslaagd dus bij de Hema! Ik heb toevallig ook van mijn moeder een pyjama voor Thije gekregen :D
    Ben benieuwd naar je cadeau hoor...

Deel Deze Pagina