Hoi! Een paar weken terug had ik me bij jullie gemeld maar ik ga me weer afmelden. Door privé-omstandigheden red ik het niet meer om te reageren en regelmatig mee te lezen en is het voor mij beter om me weer af te melden. Meiden, heel veel liefde en geluk met jullie kleintjes! Liefs, Lief09
Even een vraagje.. Hoe gaan de flessen bij jullie? Hier vandaag totaal per keer: half 8 180cc 13 uur: 150cc half 8: 140 cc Krijg er echt niks meer in.. Dagen hiervoor was dat hij die van 13 uur veel minder dan en dan laatste fles wel meer, maar qua hoeveelheid op een dag dus niet veel.. Is dit erg??
Sorry meiden, ik ga ff niet reageren. Misschien morgen weer. Maar volgens mij hebben jullie het ook allemaal drukdrukdruk want er is niet veel geschreven vandaag. Of lekker aan het genieten van het warme weer? Hier een druk dagje achter de rug. Vanmorgen eindelijk het nieuwe parasolletje voor de kinderwagen opgehaald. (@maka: Toch zijn die parasolletjes teruggeroepen omdat die stangetjes af kunnen breken en dan zou er een stofje vrij kunnen komen... volgens mij kun je er gewoon nog mee terug om een nieuwe op te halen maar pin me er niet op vast) Daarna gaan lunchen bij s.vader en vrouw. En vanavond lekker pannekoeken gegeten op een terrasje met de opa van mijn vriend. Morris heeft zich voorbeeldig gedragen heel de dag. Wel een beetje jammer dat bijna niet (alleen paar inimini slaapjes) geslapen heeft. Nu ligt hij ook weer te mopperen in bed. Ik snap niet waarom hij nu ineens weer zo slecht slaapt 's avonds...dat ging al weken zo goed Verder zijn we aan het kijken voor een ander huis in Nederland. We hebben wel een aantal dingen op het oog. Spannend allemaal hoor! (de meeting zal wel nog gewoon hier zijn hoor, haha) Morgen familiedag bij de familie van mijn vriend. Leuk want er zijn nog een paar verse beebjes in de familie. Misschien tot morgenvroeg!
kijk eens wat levi al voor zijn 1e verjaardag heeft gekregen van mijn ouders !!! politiescooter op accu hihihi ze zeiden tegen de tijd dat ie echt jarig is krijgt ie weer nieuw kadootje hahaha
laat even wat horen, lig ziek op bed. vandaag dagje dierentuin emmen gehad, alleen werd er ziek smiddags, hebben wel de hele dag meegenomen, waren om 9 uur vanmorgen vertrokken en om 7 uur vanavond thuis om half 4 vanmiddag overgegeven, en eenmaal thuis weer. ohoh wat voel ik me lamlendig. kan ook niet op hyves, en msn, dus ga de pc afsluiten morgen probeer ik te reageren, kruip onder de wol. anita
Married, haha nee hoor zo zijn we alleen in slaap gevallen Daffie, fijn dat je man opeens vrij was! Werkze nog vanavond. Deesje, tuurlijk komt t goed met Naomi's fruit en groente! Hoe was Danielle? Martientje, prachtige foto! Wat een knappe kindjes heb jij toch Lief09, jammer dat je je afmeldt. Hopelijk is t niets ernstigs, wat er speelt. Je mag ook gewoon af en toe even laten weten hoe t met je is hoor Vanmorgen was weer erg lastig om Vera in slaap te krijgen. Om 830u opgestaan, meloen gegeten (vond ze geloof ik wel lekker) en om 930u werd ze alweer moe. Maar t slapen lukte weer niet. Uiteindelijk is ze rond 11u pas in slaap gevallen, op ons bed! Ik durfde haar niet te verplaatsen, dus ik heb maar kussens om haar heen gelegd, dat ze niet van t bed zou rollen (en heel vaak gaan kijken ). Ze heeft wel heel goed geslapen toen, zo'n 2,5 uur. 's Middags zijn we een boswandeling wezen maken, Vera viel in de wagen in slaap, maar werd alweer wakker toen ik haar in de MC wilde leggen. Net om half 9 in slaap gekregen (yes ), maar nu hoor ik haar net alweer huilen Oh, nu is ze weer stil Nou ja, we zien wel weer. Haar rechterondertandje is trouwens ook aan het doorbreken. Links is er al een wit puntje doorheen, en ik kan de hele rand van t tandje voelen. Op zich valt t dus nog steeds mee met de pijn zover ik kan zien, ze zit ook niet meer dan normaal in haar mondje. Eten gaat iets minder op zn Rapleys nu, maar als ik er daarna prakjes van maak, gaat het wel goed. Ze drinkt ook veel. Ze had vandaag maar één poepbroek, dat is echt weinig voor haar, normaal heeft ze er altijd 2-3. Maar t kostte wel wat meer moeite en is nu een stuk dikker dan 'vroeger' . Kuona, ojee. Ik heb een universeel parasolletje. Is het die, of een speciale van maxi cosi?? Wat leuk, een nieuw huis in nederland! Gaan jullie dan weer (terug) naar Breda? Anita, he getsie!! Beterschap meid!
Heey meiden! Ben net terug van werk. Pff, wat was het druk zeg. Onvoorstelbaar. Maar goed. Dat hebben we weer gehad. Mijn schoonouders zijn thuis! Jeeeej! Eindelijk vaste oppas. Zal Soraya goed doen! Maar ik denk dat het vorige week toch een sprongetje is geweest hoor. Ze kan nu echt goed op dr knietjes zitten en iets naar voren komen. Vind het erg leuk! Ik heb dr mondje nog geinspecteerd en onderin kan ik de tandjes wel goed zien zitten, maar er zitten geen bultjes of streepjes of weet ik wat. Het is wel wit, naja, ik denk niet dat het doorkomt hoor. Soraya heeft vandaag wel slecht gegeten. Zou het door het weer komen? Groente en Yoghurt heeft ze maar voor de helft opgegeten, 2 flesjes heeft ze 90cc van laten staan en fruit ging ook met moeite... Wel 2 dikke poepluiers! Brood en drinken ging overigens wel geweldig. vreemd.. @Anita: Beterschap! @Lief: hé jammer hoor dat je je komt afmelden! Ook ik hoop dat er niets ernstigs is! Laat je af en toe wel weten hoe het met je gaat? @Maka: toch de tandjes aan het doorbreken! Gelukkig heeft ze er niet zoveel last van. Ik hoop dat je er tijdens het voeden ook niet teveel last van krijgt hoor.. @Kuona: leuk, een huis in Nederland! @Nanni: hier gaat eten niet zo goed hoor.. zal wel aan het weer liggen denk ik. @Martientje: mooie foto hoor! Leuke kids! @Daffie: werk ze vanavond! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt! @Mieke: jeeeej! Boaz omgerolt! (of had ik daar al op gereageerd?) @Uk: succes met het sprongetje bij Ferry! Misschien leert hij ook wel tijgeren en zitten... Nou, dat was het wel zo'n beetje. Ik ga nu ff eten bestellen, heb honger haha! Soraya ligt alweer lekker in bed en ik denk dat het bij mijzelf ook niet zo lang meer duurt Fijne avond! Liefs, Mireille
************************************************** Hoi meiden, Even kort een berichtje van mij over Imsala. Alles gaat goed met haar en de kids. Ze is nu een paar dagen bij mij thuis. Maandag kan ze naar een opvangplek in Hilversum. Ze probeert even tijd te vinden om zelf even een keer wat te plaatsen, maar we weten nog niet of dat gaat lukken. O ja sorry als ik nog niet op pb’s gereageerd heb, ben een beetje druk geweest met alles regelen hier voor Imsala en de kids ************************************
@Iggy: haha dan zijn ze er wel op tijd bij zeg. Wel grappig ding hoor. @Joanjima: Beterschap! @Maka: Vaag he... hier lijkt het sprongetje ineens ook weer terug te zijn na een pauze van een paar dagen. We gaan niet naar Breda maar willen wel naar een van de dorpen er omheen. Ik vind het iig belangrijk dat het een beetje levendig is en dat er wat winkels zijn (supermarkt, kruidvat, dat soort dingen). Ik mis het nu gewoon dat ik niet even naar de super kan wandelen, zeker omdat ik natuurlijk veel thuis zit. Nu moet ik echt bijna alles (behalve de bakker) met de auto doen. Hmmm...volgens mij ging het idd over een parasolletje waar echt maxicosi opstond. Dan zal die van jou wel goed zijn. Nu heb ik ook een universele met een speciale klem van maxicosi. @Miireii: Fijn dat je s.ouders weer terug zijn. Dat zal wat rust brengen bij Soraya. Hoop ik dan voor je...Jouw s.ouders vonden het toch lastig om Soraya op bed te leggen? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Zo ik ga nu echt uitchecken voor vandaag. Morris nog even voeden en hopen op een lekkere nacht.
Hey meiden, het was weer druk op mijn werk, maar dan vliegt de tijd ook lekker haha. Mijn man heeft beloofd morgen vroeg op te staan voor Myrthe en ik mag dus lekker bliijven liggen...geniet ik nu al van Nanni; wij zitten dagelijks op2 flessen van 200 en een bordje pap van 200 melk met bambix. Als toetje na de warme hap nog 90-120 cc en alles gaat bijna elke dag helemaal op, heel soms zo'n 30 cc niet. Nu ga ik lekker slapen!
Enna, fijn dat je niet meer terug hoeft te komen!!! Geeft toch weer een stuk rust denk ik ?! Leuke foto met dat zwemvestje!!! Kuona, ja , dat is het nadeel van 2 kindjes. Bij de eerste heb je zelf nog vaker de gelegenheid om even een tukkie te doen of iets voor jezelf. Levy slaapt ook al niet meer, dus dan ben je echt de hele dag bezig. Wel heel leuk, maar af en toe ook vermoeiend..... Ach, volgend jaar mei gaat hij naar school en wordt het weer wat rustiger Hoe was de tortillataart? Noppie, jouw vriend een kamerolifant, hihihi En Ebbie dus ook weer goedgekeurd!!! Suske, zo maak je ook wel weer hele "leuke" dingen mee!! Deesje, gefeliciteerd met julli nichtje. Hoe heet ze? Kan me voorstellen dat het dan ineens erg hectisch is!! Mieke, Hoera voor Boaz!!! En de auto gekocht!! kunnen jullie weer vooruit voorlopig!! Iggy, fijn dat de band met je ouders weer beter is! Married, gelukkig je man weer lekker thuis. Uk,ook al een nieuwe auto!! Wel lekker wat meer ruimte! Martientje, leuke foto! Wij hebben trouwens wel zo'n plankje en het is echt een uitkomst. Kostte 50 euro. Maar ik doe ook veel te voet, omdat wij (bijna) alles op loopafstand hebben. Lief09, jammer meid! Wie weet tot weer eens als het weer wat rustiger is! Iggy, errrrug leuk zo'n scooter!!!!!!! Rootje, thanks voor je updates. Ga je zo ook even een pb sturen.
Goeiemorgen! Even een snel berichtje, ga zo vriendlief wakker maken en dan gaan we zo rond 10 uur richting mijn ouders Boaz ophalen. Heb mijn mams gisteravond half 11 nog even gebeld vanaf het feestje, op zich ging het goed, alleen toen ze hem in zijn bedje legde was dat even vreemd en heeft hij even ontroostbaar gehuild, maar met zijn eendje, speentje en muziekje van Pip voelde het weer vertrouwd en was hij heel lief gaan slapen. Gistermiddag zijn we even in Loenen a/d Vecht langs het water op een terrasje wat gaan drinken en daarna door de auto opgehaald. Vriendlief is helemaal heppie! Even wat reacties van wat ik onthouden heb hoor, heb niet zo veel tijd en wil graag mijn mannetje weer zien, hihihi. Daffie, jammer dat de zitjes nog niet binnen waren, maar ach wat je zegt, Myrthe kan toch nog niet zitten. Straks kun je wel lekker fietsen. Lief, jammer dat je je door omstandigheden weer afmeldt. Hopelijk gaat het wel goed met je. Wie weet wip je nog eens een keertje langs. Uk, wat voor auto hebben jullie nu dat ie zo lekker groot is. En was de ander stuk? Merk dat onze nieuwe auto (nou ja die van mijn vriend) nu wel een stuk kleiner is dan de oude A6 stationwagen, maar we zullen hier ook alles wel in krijgen als we naar CP gaan. Joanjima, beterschapjes! Miireii, ik vond het hier in de supermarkt gister ook zo belachelijk druk enne je had het nog niet gezegd geloof ik hoor en anders maakt dat toch niet uit. Soraya al een beetje kruipen, hihi lijkt me een grappig gezicht. Martine, wat een mooie kindjes, volgens mij is Jasmin heel lief voor haar broertje. Rootje, dank voor je update. Dus geen Arnhem meer maar Hilversum. Zit ze toch een stukje dichter bij haar roots, dat is wel fijn. Wens haar sterkte. Kuona, verhuizen... oh leuk huizen kijken. Waar willen jullie gaan wonen en waarom weer terug naar NL? Boaz wilde gister overdag ook niet echt slapen. Nu heeft hij daar niet heel veel de kans voor gehad omdat we veel weg waren, maar ook bijna geen hazeslaapjes. Married, hmmmm wilde je toch even noemen, maar weet niet meer wat je geschreven hebt hihi Oja, leuk en goedkoop geslaagd bij de Hema, hihihi. Maka, oh leuk de tandjes bij Vera, gelukkig nog niet zo veel last, hopelijk blijft dat zo. En jammer dat het slapen gaan wat moeilijk ging. Iggy, haha wat een cadeau zeg! Wel heel erg leuk hoor. Nou de rest weet ik niet meer hoor. Sorry daarvoor. Later vandaag hoop ik weer meer. We moeten voor 12.30 weer terug zijn want dan begint Ajax op tv en s-vader en vriend van vriendlief komen voetbal kijken. Dus ik ga denk ik maar mijn boek uitlezen, beetje forummen, dat soort dingen. Fijne dag en tot later.
Goedemorgen meiden hihihi appeltaart was weer heerlijk levi ligt lekker in de box te spelen, hoor de hele tijd het abc, komt van een van zijn speeltjes.... allemaal van die v tech dingen heb wasje aangezet en ga zo stofzuigen en de honden uitlaten Levi zijn bedje is verschoond dus zo ga ik fruithapje maken en dan kan hij als ie aangeeft moe te zijn zo een schoon bedje in @ dinkie was de bbq gezellig? en lekker? @ maka ik moet steeds zo lachen om je als je het woordje tiet gebruikt hahaha @ uk nwe auto is altijd leuk, wat voor merk heb je dan?? want als er 3 maxi cosi's inkunnen en 3 onderstellen klinkt het meer als een vrachtwagen @ martientje wat een schattige foto meid, echt mooie kindjes hoor @ lief09 jammer meid ik wens je in ieder geval verder veel geluk en ik hoop dat prive alles goed verder gaat @ kuona veel plezier vandaag op de familiedag meid @ married welke maat heeft thije nu dan??? @ rootje fijn dat je imsala zo goed opvangt!!! @ mieke dus volop genieten van de nwe auto?? zo ga roy wakker maken want die heeft een partime dienstje vandaag en een paar uur verlof opgenomen hihihi dus van 1 tot 5 vanmiddag moet ie werken xxxx
Goedemorgen, Zo weer een lekkere nacht gehad hier Djayson werd 1x wakker, speen erin en viel zowaar op zijn rug in slaap Vanmorgen toen manlief thuis kwam uit zijn werk ging hij even kijken bij Djayson.. Daar werd hij volgens mij wat wakker van, en dus heeft hij hem de fles gegeven... Was om half 8 dus een mooie tijd.. Hij viel wel snel na zijn fles weer in slaap, en word nu ik dit typ wakker Zo hij is eruit.. Zit nu aan zijn smoothie @iggylover: die v-tech dingen vallen hier ook heel erg in de smaak @ martientje: Wat een mooie kindjes! @ kuona: Een leuke en fijne familidag gewenst
Iggy, leuk he die v-tech dingen Klinkt als de spelend leren puppy (hier ook bij allebei zeer gewild), af en toe wordt ik er wel een beetje maf van hoor Mieke, veel plezier vanmddag met je boek Manlief is werken tot 3 uur en hij had al tegen Levy gezegd: als papa thuiskomt dang moet íe eerst VVV afkijken en dan gaan we daarna naar de speeltuin..... Hoezo gemeen, Hij zit nu al te wachten tot papa thuiskomt, want dan gaan ze naar de speeltuin.... Gaat nog leuk worden
Goedemorgen meiden, ach gos Angela, arme Levi.....das gemeen pas na het voetballen. Succes vanmiddag hihi. V-tech, hier ook een aantal dingen van gekregen, maar ze vindt ze ook leuk als het geluid niet aanstaat hahaha. Myrthe heeft uitgeslapen tot 8:30 en is net lekker gebadderd en al weer in bed gelegd. Ligt nu te huilen (hebben haar geen speentje gegeven), dus ga zo maar eens even kijken. Vanmiddag weer een dagje werken en dan 2 dagen vrij. Morgen ga ik met mijn man uit eten op zijn verjaardag en komen mijn schoonouders weer een avondje oppassen.
Hoi hoi meisjes Zo ik heb gisterenavond heerlijk gewerkt! was wel weer erg lekker! Ben nu behoorlijk moe, maar daar moet ik me even overheen zetten. Mijn schoonouders komen straks en blijven hier eten. Ik ga een pastasalade en een tonijnsalade maken met een stokbroodje. Lekker, makkelijk en snel Ferry zit toch niet in een sprongetje, tenminste geen mentale, maar een fysieke. Hij slaapt ineens weer een gat in de dag! Heeft het gisteren met 3 flessen gedaan en vanmorgen ook alweer 2 uur geslapen. Dus ik denk dat hij de lengte weer in gaat. Wel lastig hoor, inschatten wat er allemaal gebeurt Hij zit nu lekker yoghurt met banaan te eten. Heerlijk vindt hij het Iggy: hihi het is een Peugeot 406. Die is echt groot ja hahaha Ik hoor ook regelmatig muziekjes uit de box komen en dan vooral: "de wielen van de bus gaan rond en rond" en "blauwe auto" hahaha Mieke: Die andere werd afgekeurd door roest Het is een Peugeot 406 station. Van binnen heeft hij dus heel veel ruimte. Dus de BMW heeft minder ruimte dan de Audi? Welke serie is de BMW dan? 3-serie? Dan is de A6 inderdaad een stuk groter. Ach, ze zijn allebei heeeeel mooi Miireii: Hoera je s.ouders weer thuis Heb je geen filmpje van Soraya op haar knietjes? Lijkt me zooo leuk om te zien! Kuona: Ohh verhuizen! Kan me voorstellen dat je de bedrijvigheid mist hoor. Lekker in de buurt, maar toch in een dorp, dat lijkt mij ook wel wat! Maka: Ach, je ziet dus al een wit puntje! Leuk hoor, het staat ook zo schetig 2 van die ondertandjes Rootje: Thnx voor de update! Knuffel aan Imsala! Lief09: Kom gewoon weer langs als je de tijd of zin hebt. je hoeft niet op iedereen te reageren hoor Nanni: het is hier heel verschillend hoe de flessen gaan. Ik kan er geen zinnig woord over zeggen!
Daffie, werk ze....En lekker uit eten morgen!! Veel plezier! Oh, het zal allemaal wel loslopen. Dan kijkt hij vanavond de samenvatting maar, daar draait het dan meestal ook wel op uit. Hij staat er niet bij stil als hij zoiets belooft dat zulke kleine kinderen nog geen geduld hebben.....