Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, veel plezier en eet smakelijk!
    En goed zeg van Myrthe dat ze zich nu ook heeft omgedraaid.

Voor de liefhebber heb ik Boaz gefilmd met zijn rolkunst.
    Het omrollen begint wel pas in de 3e min. hoor.

YouTube - Boaz rolt om

Hij is iig lekker moe geworden want is nu als een blok weer in slaap gevallen.
    Hij eet trouwens nu ook kleine stukjes banaan ipv geprakt. Alleen de groente wil nog steeds niet zo lukken, na een paar happen ging zijn mondje weer op slot.

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi mama's ;)

Hier ben ik ook weer even!
    Heb weer lekker gewerkt vandaag.

Ferry is nog steeds in opperbeste stemming, slaapt lekker en is echt bezig met spelletjes met ons te spelen :)

@ Mieke: ahhh wat is het ook een lekker ding he?! Echt leuk dat filmpje! Manlief vond hem ook heel schattig hoe hij met zijn armpjes wijd aan het vliegen is :D
    Inderdaad handige tasinleggers!

@ Daffie: Eet smakelijk, veel plezier!

@ Miireii: Wow! Wat kan Soraya dat goed zeg! Ziet er erg leuk uit, is wel een druktemakertje en uitslovertje volgens mij :D Leuk hoor, ze zoekt je ook steeds op he?

@ Suske: Ook al van die leuke filmpjes. Ze is idd een echte multitasker zeg! In allebei haar handjes een speeltje en dan met haar voetjes op het activityboard :D

@ Kuona: Heel veel succes, ik duim dat jullie worden uitgekozen!

@ Lief09: Veel succes vanavond, zal wel pittig worden.

Oh het eten staat op tafel, ga lekker even eten! Tot later en anders tot morgen!

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ daffie, ik ken de connaisseur wel, leuk! Eet smakelijk! :D
    Super van Myrthe! Ze kon het natuurlijk allang, maar heeft t tot vandaag bewaard, hihi

@ Mieke, leuk filmpje joh! Boaz is echt een schatje!

@ Uk, fijn dat het zo lekker gaat met Ferry!

@ hyves, er staan echt veel onbekenden op onze februarimama-hyves he! Volgens mij is meer dan de helft niet van dit forum. Wel een beetje jammer eigenlijk, want in eerste instantie was het echt 'onze hyves'.

4. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @married: Wat leuk dat ze bij jou op het cb zelf over Rapley begonnen. Ik durf het hier eigenlijk niet eens te noemen :) Ik ga wel vertellen dat ik hem stukjes voer (hapklaar zegmaar) en dat hij af en toe zelf een beetje mag sabbelen op een wortel ofzo. Ik ben dan ook geen diehard Rapleyer, en Morris ook niet.
    Wow dan hebben jullie wel geluk gehad met jullie huis. Daarstraks gebeld met de makelaar en er hebben nu rond de 80 mensen ingeschreven bij die makelaar, maar er werken meer makelaars samen met het project dus dat is een beetje onduidelijk. Hoe lang heeft het bij jullie ongeveer geduurd van inschrijving tot verhuizing?

@maka: Ja dat zou ook ideaal zijn, een nieuwbouwhuis wat al af is. Dat hebben vrienden van ons ook gehad. De mensen die er eigenlijk in zouden gaan wonen gingen ineens scheiden. Daar hebben ze wel geluk mee gehad want verder staat er op Funda alleen maar belachelijk dure of hele verouderde huizen...
    Wat een zware nacht zo dan...ook al heb je dan wel redelijk kunnen slapen. Wij hebben een tijd terug ook een paar van die nachten gehad, dat hakte er bij mij toch wel in hoor. Ik hoop dat dat voorlopig ff niet meer aan de orde is.
    En de biobim al geprobeerd? Ben benieuwd of het bij jou wel bindt.

@mieke: Beterschap. Verkouden en ongesteldheid in aantocht...blegh. Wat een grappig filmpje van Boaz. Vooral dat moment dat hij bijna gaat rollen. Ik zat ook zo achter de computer: Jajajaja...neeeee hahaha Gelukkig ging het daarna toch nog goed.

@rootje/imsala: Fijn dat het goed met haar gaat. En best nog wel redelijk dan, een eigen kamer voor T. En leuk dat er ook een speelruimte e.d. is.

@Suske: Ben toch wel benieuwd naar je mei tai hoor! Viel het naaien mee of tegen?
    Haha die Silje die echt geen kik geeft :D Terwijl het toch een behoorlijke boenks leek te zijn.

@Daffie: Haha wat een leuk cadeautje voor papa. Jij je allemaal zorgen zitten maken en zij maar denken: Ja maar mam, ik kan het wel hoor, maar ik bewaar het gewoon voor papa's verjaardag!!

@Uk: Leuk die interactie met Ferry! Ben wel benieuwd wat voor spelletjes hij speelt. Morris begint een beetje te ontdekken dat het leuk is om je speeltje op de grond te laten vallen omdat papa of mama het dan opraapt.

@Hyves: Ja er staan wel een hoop mensen bij die ik niet ken idd. Maar op zich is het ook wel een beetje dubbelop toch? Om daar ook nog te kletsen?
    Ik kreeg net trouwens dat filmpje doorgestuurd van iemand waar jullie het laatst volgens mij over hadden. Ik vond hem echt wel goed, knap in elkaar gezet. Alleen op een gegeven moment ging het: ze woont in M. in Nederland, haha. Zo goed geinformeerd zijn ze dus niet :D

Nou Morris heeft vandaag overdag maar één uurtje geslapen :$ En een minislaapje in de maxicosi. Toen we thuis kwamen was hij alweer wakker... Nu ligt hij al vanaf 19 uur te pitten. Ik moet eigenlijk nog twee uurtjes werken maar ben aan het spijbelen :$

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Kuona: tsja, huizen zijn erg duur he? Hopelijk vinden jullie gauw wat leuks en betaalbaars. Ik gebruik trouwens firefox als browser.

@ luier: wij hebben de 4 van pampers voor Ebbie. Moet echt nog niet groter, zijn pas net op deze maat over.

@ Daffie: gefeliciteerd met je man's verjaardag. Wat ben je goed bezig met de curves en het niet-snoepen joh! Ow wat goed van Myrthe dat ze heeft gedraaid, zie je nou wel. Veel plezier bij de Connaisseur, ken ik wel ja.

@ speen afbouwen: mijn vriend de kinder-en jeugdpsycholoog vertelde me laatst dat ze de speen voor haar dochter wilde afbouwen. Die is nu ongeveer 2 1/2 jaar oud. Ze heeft er een stukje ingeknipt, zodat ie niet meer lekker sabbelde zeg maar. Het was 1 dag huilen, toen nog 1 avond huilen en extra veel spelen en afleiding zoeken e.d. En nu loopt haar dochter trots te vertellen dat ze geen speen meer heeft. Het viel haar nog alles mee geloof ik.

@ Maka: oei, je zal best moe zijn nadat Vera zoveel wakker was. Misschien gaat het vannacht wel beter.

@ Mieke: wat leuk dat je weer ging baby-zwemmen met Patriessie. Ow, je voelt je niet zo lekker, hopelijk is het allemaal gauw weer over. Ebbie en mijn vriend zijn ook niet helemaal frisjes en wat snotterig enzo. Aaaach, wat goeiig, Boazje lekker draaien en vliegen. Leuk he?

@ Imsala: veel sterkte meid, je bent op de goede weg hoor.

@ Lief: sterkte me je schoonmoeder, hopelijk levert het gesprek wat positiefs op.

@ Suske: auwauwauw voor Silje, maar ze huilde niet eens :$. Hoe kan dat?!

@ Married: ik zit niet op hyves, dus voor mij zou het ook wat dubbelop zijn ja, net wat Kuona zegt, maar misschien mis ik wel veel aan dat hyves. Ik heb er alleen gewoon echt geen tijd voor.

Ebbie heeft 1 tandje door en vanmiddag zat ze weer een paar keer op handen en knieen als een hondje, zo schattig echt.

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Kuona: Ferry vindt het leuk om met zijn vader op het kleed te liggen en dan met zijn hoofd heel hard nee te schudden en dat moet papa dan nadoen. Als manlief stopt met schudden gaat Ferry weer schudden en als Ferry weer stopt gaat manlief weer schudden, echt heel schattig!

Ook speelt hij kiekeboespelletjes, doekje op zijn gezicht en dan zelf wegtrekken :D
    En brilletje trekken is ook erg leuk, vooral als ik zeg dat het niet mag :D (heb ik van die fijne vette vingers op mijn glazen staan)

Ook als je hem een beetje laat schrikken door weg te kijken en dan ineens naar hem kijkt en BOE roept dan gaat hij keihard lachen, als je dan weer wegdraait blijft hij heel verwachtingsvol kijken, want hij weet dat je het dan weer doet :)

Ook heeft hij het trekken aan hondenoren uitgevonden. En nee zeggen maakt het alleen maar interessanter ;)

Ik kan nog wel even doorgaan :) Hij kan ook echt knuffelen nu, dat is heel schattig! Dan doet hij zijn armpjes wijd, en moet je naar hem toe en slaat hij zijn armpjes om je nek en doet hij zijn mond open!

Sinds een week kan hij ineens zoveel meer, echt heel schattig! (sorry hoor, ben heel trots :) )

Mijn nichtje doet dat trouwens ook, op de grond gooien en dan moet iemand anders het oppakken. Zij vindt dat ook heel grappig! :D

Pff maar 1 uurtje overdag! Dat is wel erg weinig ja! Was hij wel vrolijk?

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #8647 Deurtje, 17 aug 2009
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
    @ Kuona, pfoeh, even denken.. we schreven ons in voor het nieuwbouwproject eind 2002 denk ik.
    We kregen februari 2004 de sleutel en eind april 2004 zijn we verhuisd. dus alles bij elkaar zou ik een kleine anderhalf jaar rekenen als ik jou was. Idd best wel (erg) lang, maar bij ons kwam het juist goed uit omdat ik nog in Maastricht woonde (op kamers) en pas afstudeerde in mei/juni 2004.

Hoef idd ook niet echt te kletsen op hyves, maar t was gewoon leuker toen het exclusief van ons was vond ik. Slaat nergens op, maar toch.. haha

Filmpje van hyves klopte bij mij ook niet helemaal. Ze zeiden 'ze woont in 'een plaats met een hele moeilijke naam' in Nederland. Maar ik heb mijn woonplaats niet op hyves staan... dus tja.. (al is het wel een heule moeilijke naam ;))

@ Uk, wat leuk van Ferry zeg! Hij kan ineens wel veel meer he! Dat ie zn armpjes zo uitstrekt lijkt me ook echt geweldig!!
    Fijn he vette brillenglazen, hihi.. ik draag lenzen, maar 's avonds vaak een bril en die zit vaak onder!

@ Noppie, yes een tandje! Heeft ze veel last ervan?

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Noppie: Jeej Ebbie een tandje! Heeft ze er erg last van? En op handen en knieën zitten is heul knap!

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Lief09, sterkte met t gesprek vanavond, hopelijk levert t iets op. Vervelend zeg...

Suske, ahhh oepserdeboem! Tja, dat gebeurt idd nog wel eens! Grappig dat ze dan niet gaat huilen eigenlijk. Doet Vera ook vaak niet, volgens mij alleen als ze dr van schrikken ;). Gelukkig dat t geen winter is (en de verwarming aanstaat...)
    Nou, vannacht gaat ze echt niet doorslapen hoor, dat geloof ik niet, ook niet met wat rijstebloem. Ze wordt nu gewoon nog extra wakker van t sprongetje/tandjes.

Daffie, ahaaaa Myrthe heeft t rollen weer herontdekt. NU zou t opeens best wel snel kunnen gaan!
    En was t lekker??

MIeke, haha heel leuk filmpje! Zo grappig he, jajajaja nee... jajajaj, jaaaaaaah!! Grappig, die vliegende Boaz!

Uk, ahh grappig dat schud-spelletje!
    Ojee, trekken aan hondenoren, dat doet Vera ook bij onze katten. oortje trekken en poesje knijpen ;). "Nee, doe maar lief aaien", komt niet echt aan...

Married/Mieke, nou ik vind t momenteel helemaal niet goed te doen hoor!!! Ik word er stapelgek van dat ze nu overdag niet wil slapen! Ik heb geen moment helemaal voor mezelf. Het half uurtje dat ze dan slaapt, ben ik eerst bezig met de rommel opruimen, snel een wasje ofzo. Probeer ik even te kolven, hoor ik dr alweer! :$
    Ik doe verder geen extra moeite meer hoor om haar in slaap te krijgen. Als ze niet wil slapen, jammer dan, dan proberen we t bij de volgende voeding weer. Ik ga niet meer tussendoor voeden als ik zie dat ze moe is. Gelukkig is ze wel vrolijk, alleen wat meer prikkelbaar, zeg maar.
    Het is alleen dat die gebroken nachten wel wennen, in de zin dat ik me niet extreem uitgeput voel. Ik wil helemaal niet dat ze 's nachts naast me moet slapen, maar anders raak ik dus wel uitgeput, dus dan moet het maar even zo, tot ze weer wat beter (in)slaapt.

Vanmiddag heeft ze ook weer een half uurtje geslapen en vanavond heb ik haar 3x in slaap moeten voeden, steeds werd ze na een paar minuutjes weer wakker. Maar nu lijkt ze echt te slapen dan (HOOP IK). Ben benieuwd voor hoelang weer ;). Af en toe hoor ik weer een gilletje in haar slaap, kan 2 kanten opgaan...
    Het tweede tandje is nu ook bijna door, ik voel m ook al en ik zie een klein puntje. Maar kennelijk was t sprongetje toch ook nog niet helemaal over, want vandaag rolde ze terug van buik naar rug! En meteen had ze t helemaal door. Linksom naar de buik en weer terug en toen meteen door naar rechts op de buik en doorrollen (knalde met hoofd tegen de muur ;)). En trots dat ze is als ze terugrolt, grote smile en armen en benen zwaaien rond van enthousiasme :D! Schatje :)
    Ok, nu kan ze voorlopig wel weer genoeg dacht ik zo :D. Doe maar eventjes wat rust terug ;)

Dan hoop ik dat ik nu nog eventjes de tijd krijg om te kolven, zodat ik haar strax nog wat pap kan geven.
    Kan ik trouwens gewoon een speen wat groter maken met een hete naald daarvoor? Ik heb geen speciale papfles namelijk...

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oja, dat filmpje kreeg ik gisteren ook via mn hyves. Cool zeg. Bij mij zeiden ze ook 'plaats met een moeilijke naam'!

Noppie, Ebbie ook een tandje leuk! Echt knap dat ze al op handjes en knietjes zit!!
    Ik heb Vera's stompjes vandaag voor t eerst 'gepoetst'. Maar ik moet dat denk ik toch op een ander tijdstip gaan doen. Niet net voor een voeding ;)

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zo mijn schoonmoeder kwam even met mijn schoonzusje en gaven levi een liga dat vind ie zo lekker:D
    daarna ben ik met Levi in de buggy en Joey onze ´wegloop hond´heel eind wezen wandelen en hem lekker laten rennen aan een lange lijn en laten zwemmen
    Roy is met Igor en Lucky lekker op pad naar het bos geweest:p

toen hebben we gegeten wij bloemkool en voor levi heb ik speciaal witlof met appel gekookt, hij had gisteren al bloemkool op en toen hadden wij meer zin in patat

na het eten zijn we lekker saampies in bad geweest hahaha en hij wilde niet in zijn stoel hij wilde perse bij me liggen:p heb hem rond gevaren en schaterlachen dat ie steeds deed:D

@ pampers ik hoop dat ze er morgen nog zijn, ga voor 6 van die jumbo pakken:D

@ flessen levi zit nu op 3 x een fles van 240 cc + 8 scheppen
    dat gaat helemaal op, probeerde eerst fles der tussendoor te geven maar dan dronk ie niet

@ imsala mooi hoor nieuw begin, rootje bedankt voor ons op de hoogte houden en wat fijn dat ze haar zo goed helpen om een nieuw leven te beginnen

@ daffie gefeliciteerd met je man!!! heb je lekker gegeten???

@ lief pffff klinkt heftig jeetje meid succes

@ mieke balen meid dat je nu ziek gaat worden:( hoop dat het beetje snel over is

@ Uk die ferry zo lekker aan het spelen, heerlijk hoor

@ hyves kunnen we het niet weer onze hyves van maken??? kunnen er geen mensen verwijderd worden???

@ noppie dus bij je meisje al 1 tandje wat worden ze toch snel groot he:D

12. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi meiden,

een erg druk weekend gehad en vandaag een hele dag gewerkt, ben de punt af nu, pfffffffffff. Maar heb nog wel ff snel de filmpjes gekeken, wat superleuk!

@Mieke, wat ontzettend leuk van Boaz! Je zit echt continue van: JAJAJAAJAJAJAAAAAAAA! Hihi, zo grappig! Goed hoor, nou heeft ie het door!

@Susan, ook al zo'n leuk filmpje! Al was het wel een au-filmpje! Maar Silje gaf geen kik!

@Miireii, wat een schatje, Soraya!

De rest lees ik morgen wel terug, ben nu ff te moe.

truste allemaal!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi ja ben ook trots op mijn lieverd! Dank voor jullie leuke reacties op het filmpje. Ik was al bang dat hij nooit zou gaan rollen,hahaha.

Maka, ik begrijp wel hoor dat het niet fijn is allemaal en dat je het liever niet hebt dat ze naast jullie slaapt, maar voor het moment dat het even werkt is het toch goed zo. Dat is meer wat ik bedoelde ;)
    Volgens mij heeft Vera altijd wel wat meer last van sprongetjes of heb ik het mis. Ik heb niet het idee dat Boaz in het 26 weken sprongetje zit, het zou natuurlijk nog kunnen komen. En nu ook haar 2e tandje en lekker aan de rollebol, hihi grappig dat ze dan ook zo trots op zich zelf zijn he.

Noppie, Ebbie een tandje.... jeeeej.

Uk, wat heerlijk zeg dat Ferry terug knuffelt, dat lijkt me zo'n heerlijk gevoel.

Hyves: tja dat hadden we het misschien toch niet openbaar moeten maken. Was ik toch niet echt voor, maar ja dan krijg je dit. Maar ik en Sjors en Twinkle moeten nieuwe mensen accepteren en dat doe ik eigenlijk verder nooit of zo? Vraag me dus af hoe het komt dat er dan zoveel nieuwe onbekenden er bij zijn gekomen.

Nou meiden ik ga aftaaien, het snot loopt zo mijn neus uit en ik wil lekker onder de wol. Heb morgen afgesproken voor een lunch met mijn vriendin, hopelijk voel ik me morgen beter.

Oja, mijn vriend en ik gaan geregistreerd partneren, yes! Ben ik op zich wel blij mee aangezien hij niet wil trouwen maar wel ja heeft gezegd op mijn aanzoek vorig jaar, dus dan is dit zijn ja voor mij. Ik wil namelijk geen samenlevingscontract, vind dat ik meer verdien dan dat, hihihi. Zo nu ga ik echt.

14. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Nanni: Djayson zit al lekker aan de boterham dan? Wat gaat het toch snel he? Wat kan ie toch lekker eten he?

@Mieke: doe met eten gewoon ook wat jou goed lijkt hoor. Er worden zoveel verschillende adviezen gegeven. Volg je hart! Zit Boaz al in maatje 4 qua pampers:$? Yannique heeft net maatje 3 aan. Daar heb ik laatst met van die bonnen wel even 6 pakken van ingeslagen.
    Beterschap meid, met je verkoudheid! Dat hebben wij hier alle 3 in de afgelopen 2 weken gehad!
    OW wat is Boaz toch schattig. En lekker vliegen! Het duurt even, maar dan rolt ie ook lekker!

@Martine: ons nichtje van 8 vindt Yannique echt helemaal geweldig en zorgt dan ook goed voor haar hoor!

@Mink: leuk he zo'n vrijgezellenfeestje?! En wat leuk dat je naar een andere baan gesolliciteerd hebt! Wanneer hoor je daar meer over?

@Lovelycr: yannique ligt nu nog in de bak van de kinderwagen, maar dat gaat denk ik niet zo heel lang meer duren hoor. De buggy staat al op haar te wachten!

@Maka: leuk voor een nieuwe bikini shoppen! Yannique heeft dat dus ook helemaal uitgevonden: de geluidjes op de babygym! Kan het liedje al helemaal mee neuriën:D! Lees net dat Vera al een tandje heeft (goh ik loop maar een beetje achter hoor;);)?!). En slapen was gisteren niet echt Vera haar prioriteit dan? Wel vervelend dat ze vannacht ook weer zoveel gekomen is! Kom jij ook niet echt aan je nachtrust toe!

@Kuona: ow een tortillataart klinkt wel erg lekker hoor! Maar datz al wel niet in mijn Weight Watchers dieet passen;)!
    Ik weet dat er in Bosschenhoofd nieuwe huizen gebouwd gaan worden en die zien er ook wel leuk uit hoor. De bouw daarvan moet nog beginnen!
    Zo'n familiedag klinkt wel erg gezellig.

@Dinkie: Sanne kan dus ook al lekker kletsen. Nou bij Yannique komt er dus ook vanalles uit hoor. Van bababa tot aan krijsen tegen een knuffel schaapje (wel van blijdschap dan he:)!).

@Daffie: wat goed dat je al 2 kilo kwijt bent. Ik was de afgelopen weel maar 0,2 kilo afgevallen, maar ben de afgelopen week ook wel ongesteld geweest hoor. We gaan vrolijk verder!
    Ik gebruik eigenlijk altijd babydry luiers. Zou active fit beter zijn dan?

@Miireii: wat een schattig filmpje van Soraya. Wat is ze toch alweer gegroeid! Haha die kruipt voor ze het zelf in de gaten heeft.

@Married: gezellig zo'n ochtend van het CB!

@Rootje: bedankt voor de update over Imsala! Goed dat ze thuis weg is.

@Lief09: jeetje, wat erg dat je schoonloeder je leven tot een hel maakt. Hoe is het gesprek met haar verlopen?

@Suske: leuk die vroege diensten he? Die heb ik morgen en dan mag ik er weer om 5:45 uit. Wat kan jullie kabouter toch lekker rollen (ook al is het tegen de verwarming aan;)).

@Rollen: Yannique rolt nu echt lekker van haar rug naar haar buik hoor, maar terug rollen kan ze nu ineens niet meer. Dan gaat ze huilen als ze het beu is op haar buik. Leg haar op haar rug en in 2 seconden ligt ze alweer op haar buik.

@Noppie: wat schattig dat er bij Ebbie een tandje door is. Bij Yannique zitten ze er wel, maar zet het nog niet echt door.

@Uk: brilletje trekken en vette vingers op de bril klinken mij heel bekend in de oren:).

Zo ben weer bij hoor. Gisteren is het nog verder bij lezen er ook niet meer van gekomen.

Met Yannique gaat alles goed hoor. Alleen sliep ze vandaag maar weinig. Daardoor at ze vanavond ook niet zo goed, maar ja, ze zal er wel genoeg aan hebben. Net hebben we haar wakker gemaakt voor een fles en nu ligt ze weer op bed. Had ze gisteren wakker gehouden voor de laatste fles, maar dat is het toch ook weer niet helemaal. Het is nu dus weer even een nieuwe balans zoeken hoor. Maar ze doet het goed.

Gisteren hebben we haar loopwagentje in elkaar gezet en haar daar in gezet (maar een paar minuutjes hoor). Ze had het helemaal naar haar zin in dat ding. Zal kijken of ik zo nog filmpjes kan plaatsen!

X Esther

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mieke gefeliciteerd en tuurlijk verdien je meer meid
    enne beterschap dan maar bah

16. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Hoi,

Sorry maar ik ben hier wéééken niet meer geweest, denk dat van begin juli geleden is. Shame on me maar er zijn echt te weinig uren in een dag voor mij.
    We sukkelen nog steeds met het niet-willen-eten van vooral groentenpap of soep van ons meisje. Fruitpap lukt soms enkele happen maar het gaat zooo moeizaam... we proberen nu al sinds half juni en er lijkt maar geen vooruitgang in te zitten.

Gelukkig heeft ze wel een enorme sprong gemaakt qua motoriek dus de psycho-motorische kine gaan we voorlopig even stilzetten en ons focussen op de cranio-sacrale therapie. Zo wordt het voor ons hopelijk ook wat minder vermoeiend. Elke dag moet ons meisje wel naar de therapeut en zo kan ze zelf ook niet tot rust komen want vaak moeten we ze wakker maken etc. Vanaf volgende week zullen we dus 2 vrije dagen hebben... Yihaa !

Voor de rest begint ze leuk te brabbelen en heeft ze momenteel een echte mama-periode. Als mama in de buurt is wil ze absoluut bij mama zijn. Daarstraks bij de kine was er ook geen troosten aan zonder dat ze bij mama was. Dus heeft mama haar op haar rug op de behandeltafel gelegd en Kaylee op mij en zo heeft de kine toch nog oefeningen kunnen doen met haar :)

Nu ga ik een beetje proberen bij te lezen in de laatste pagina's want ben wel benieuwd hoe het met iedereen gaat en hoe mijn meisje het nu doet in vgl met de andere babietjes van haar leeftijd.

17. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Hoi meiden,

Zo eerste werkdagje zit er weer op. Net bij mijn ouders gegeten en het melk voor morgen gebracht. Sanne blijft vandaag daar slapen omdat mijn moeder morgen ook oppast.

Wat een leuke filmpjes zag ik voorbij komen. Wel een flinke boem voor silje ja, maar het leek haar niet veel te schelen volgens mij. Wat leuk om al dat gedraai te zien zeg. Gaat nu echt ineens snel. Sanne moeten we toch ook eens filmen. Het draaien wil nog niet zo (2 x gelukt maar verder echt niet) maar ook staan is zo leuk om te zien, ze kan echt al soort van stappen aan je handen en ik noem het dan maar soort hoelahoepen wat ze doet, ze danst echt (staat nog niet helemaal stevig). En op haar buik probeert ze ook haar billen in de lucht te krijgen, heerlijk om naar de kijken!

@ pampers, hier nog maatje 3 voor zowel overdag als s'nachts, ik vindt de active-fit ook erg fijn moet ik zeggen. Heb nu ook huggies staan maar kan er niet echt blij van worden, misschien is ze daar nog te slank voor, blijft gewoon niet lekker zitten

Reageren lukt me verder niet, heb wel alles gelezen en probeer morgen weer even bij te lezen.

Slaap lekker allemaal

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Scoobje, jee wat erg dat jullie zoveel met Kaylee naar therapie moeten. Ontzettend vermoeiend, voor haar, maar zeker ook voor jullie.
    Fijn dat het wel beter gaat! Die groentehap hebben meer kindjes moeite mee hier begrijp ik, komt vanzelf wel.

MIeke, Vera heeft idd nogal last van die sprongetjes! Het lijkt ook wel steeds erger te worden. Ze heeft nog nooit zo slecht geslapen als nu, vooral overdag. Terwijl t juist zo goed ging eigenlijk de laatste tijd.
    Maar ze heeft dan ook wel echt veel nieuwe dingen geleerd en gedaan binnen 2,5 week (rollen buik/rug en rug/buik, los zitten, optrekken, bijvoeding, 2 tandjes)

Waarom wil je vriend dan wel geregistreerd partneren eigenlijk? Je kan toch ook 'gewoon' trouwen, zonder een groot feest/jurk en dergelijke?
    Beterschap, hopelijk voel je je morgen beter!

19. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Noppie: Volgens mij mis je niet veel aan hyves hoor. Ik zit dan wel op hyves maar doe er vrijwel niks mee. Ik vind het wel leuk om eens te spieken op de profielen van oud klasgenoten, gewoon om te kijken hoe het daar nu mee is. Maar meer doe ik er niet mee.
    Wat gaat Ebbie hard ineens! Een tandje en ook al op handen en knieën. Wat goed!

@Uk: Wat een leuke spelletjes! Vooral dat knuffelen klinkt zo schattig!
    Morris was wel redelijk vrolijk. Rond een uur of half 6 werd het wat minder maar toen wilde ik hem niet op bed leggen omdat hij anders 's avonds weer niet zou slapen.

@Married: Ja anderhalf jaar daar ga ik maar op rekenen idd. Op zich zitten we hier best goed. We hebben iig genoeg ruimte, het is alleen allemaal zo oud. Het is echt een jaren 70 interieur (veel hout, houten keuken, beige badkamer) maar verder hebben we niks te klagen.

@Maka: Vervelend he dat overdag niet slapen. En mijn vriend snapt maar niet dat ik nergens aan toe kom :p
    Ben benieuwd wat ze van de pap vond.

@Mieke: Nou gefeliciteerd met je aanstaande geregistreerde partnerschap dan maar ;) Wij moeten dat ook nog steeds eens gaan regelen :)

@Eppie: Yannique pas net in maatje 3 :$ Wij zitten ook alweer een hele tijd aan maatje 4. Dan heb je wel een slanke dame zeker?
    Bosschenhoofd... haha dat ken ik alleen van naam. Ik zal wel eens kijken. Maar het liefst gaan we toch naar een dorp hier in de buurt. (Chaam, Ulvenhout, Bavel)
    Ben benieuwd naar je filmpje!

@Scoobje: Pfff dat klinkt echt zwaar vermoeiend. Fijn dat het met haar motoriek nu beter gaat.

@Dinkie: Ah jij dus ook al zo'n slanke dame. Maar ik geloof dat er ondertussen al wel een kilo of 2 verschil zit tussen de lichtste en zwaarste baby's. (ik weet verder niet wie de lichtste en zwaarste zijn hoor) Dus dan is het niet zo gek, die verschillende maten luiers.

Morris heeft weer lekker geslapen vannacht. Hij werd om half 3 wel wakker. Bleek dat hij ontzettend gekakt had! Dat is nog nooit gebeurd zo midden in de nacht. Hij werd er niet echt vrolijk van dat zijn luier verschoond moest worden. Gelukkig kon ik hem daarna zonder voeding weer wegleggen en ging hij weer lief slapen tot bijna 8 uur! Nu ligt hij nog wat te kwebbelen in zijn bedje... ik denk niet dat hij nog gaat slapen :D

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Goedemorgen allemaal,

Hier een redelijke nacht gehad.. Djayson wilde niet slapen gister avond, maar na even met papa op ons bed te hebben gelegen is hij toch lief gaan slapen.. Om 1 uur werd hij even wakker, speen erin en meneer sliep lekker verder tot kwart over 7 :D
    Het lijkt erop dat hij wakker word van de vaatwasser, had hem expres nu eerder aangezet, en werd nu ipv 3 uur 1 wakker, en ik zet hem normaal altijd zo dat hij rond half 2 aan gaat, en nu dus expres 2 uur eerder gedaan.. Vanavond de vaatwasser eens niet aanzetten zo laat, maar gewoon gelijk na het eten.. (oké duurder stroom, maar ff uittesten) W hebben best een gehoorig huis, en hij slaapt oo precies boven de keuken..
    Hij is gister de hele dag aan het miepen geweest, echt niks was goed.. Sliep heel weinig, echt hazenslaapjes.. Vanmorgen na zijn fles al heel snel moe, en hij slaapt nu nog steeds.. Beetje slaap inhalen denk ik..
    KPN komt vandaag (tussen 8 en 18 uur :S) krijg ik nieuw internet, tv en telefoon. Eindelijk van UPC af, ik had meer geen internet/telefoon dan wel..

@Scoobje: Vervelend zovaak therapie. En het groente hapje ging hier eerst ook niet. Nu hij 2 grote flessen en een bordje pap krijgt vreet hij het ineens, echt ineens van de 1 op andere dag. Terwijl het ervoor hooguit 5 hapjes waren.

@Mieke: Heerlijk dat filmpje van Boaz, en dat lachen van hem erbij :D
    Gefeliciteerd met je aankomende geregistreerd partnerschap!

@Susan: Leuk filmpje, en dat boem komt me heel erg bekend voor de laatste tijd.. Hier gewoon door "lomp" omdraaien, eerst met hoofd gooien en dan de rest, en ja dat doet zeer. Silje maakt het volgens mij niet echt uit.. De boem momenten zullen vast vaker komen..

@eppie: ja echt ineens eet Djayson zoveel. Zo maak ik me "zorgen" of hij ooit wel goed zou gaan eten, en ineens vreet ie me arm hahaha.. Djayson heeft gister ook heel even in het loopkarretje gezeten, was heel erg interessant..

@maka: fijn het die sprongetjes, hier lijken ze ook steeds erger te worden :S Maar komt denk ik ook, doordat hij zoveel wil ineens dan, maar nog niet kan.. Meestal hier 1 hele erge dag en dan is het over.. (ik hoop het nu ook weer, want gister was een hele erge dag)

Deel Deze Pagina