Mogge, reageer later wel even, maar voel me bar beroerd zeg, bah bah bah, wat een verkoudheid toch lichamelijk met je doet, blegh. Zo even naar het Kruidvat luiers kopen en dan denk ik lekker op de bank. Ga mijn lunch met vriendin ook maar afzeggen, geen zin om weg te gaan en echt leuk gezelschap ben ik ook niet voor haar.
Morning! @ Maka, hoe ging het vannacht? Ik bedoelde het niet verkeerd hoor. Maar je klinkt er zelf gewoon laconiek en relaxt onder. Vind ik echt knap van je hoor, respect! Kan me juist enorm goed voorstellen dat het NIET goed te doen is. Sterkte met het sprongetje! @ Iggy, leuke foot van Levi weer. En lekker gebadderd dus! @ Mieke, voel je je al wat beter? Ah niet dus.. beterschap meid! Gefeli met jullie samenlevingscontract! Leuk hoor!!! Ik vind het een mooi compromis. Scheelt maat 4+ veel met maat 4 pampers? Wil nl toch ook maar ff naar het Kruidvat van de week, maar heb de 4+ nog nooit geprobeerd. @ Esther, Yannique net in maatje 3 qua pampers? Jemig, zo klein is ze toch niet? Waarschijnlijk erg slank dus! @ Scoobje, jeetje meid, wat ben je er druk mee zeg met al die therapieën! Ik hoop dat het wel het gewenste resultaat heeft. @ nanni, typisch dat Djayson wakker word van de vaatwasser! Thije word hier 's ochtends ook weleens wakker van ons. Ik werk op di en do (ja, ben nu op t werk ) en ga er dan op tijd uit, daar wordt ie vaak toch waker van. Succes met KPN, hoop dat je niet zulke problemen krijgt als ik met Ziggo @ Kuona, denk idd ook dat er al wel een kilo of 2, misschien wel 3 verschil zit tussen de lichtste en de zwaarste baby hier. Wie de zwaarste is, heb ik wel een donkerbruin vermoeden van, maar wie is eigenlijk de lichtste? Mn schoonvader heeft blijkbaar van de week tegen mn man gezegd dat Thije toch wel erg dik is (te?), maar ja, wat moet ik daar nou weer mee? Ik geef hem alleen BV, verder nog niks (nog 2 dagen! ), dus dan kan ik er toch weinig aan doen? Kan er niet tegen als mensen een opmerking over hem maken, grrrr.... Ik vind het gewoon een lekker jong met idd genoeg babyvetjes, gaat er vanzelf wel af hoor denk ik maar. Hier zo taart op het werk! ..
Goeiemorgen meiden, Hebben heerlijk gegeten gisterenavond en het is echt fijn om af en toe lekker met zijn 2-tjes ergens heen te gaan. Even lekker kletsen saampjes hahaha. BEn altijd wel weer blij als ik thuis ben en ga dan gelijk bij mijn moppie kijken. Toen mijn schoonouders kwamen gisteren om op te passen moest ze er even niets van hebben...ze begon meteen te huilen en mijn schoonmoeder zij dat ze ook niet zo snel in slaap viel. Misschien dat de eenkennigheidsfase begint?? Bij mijn ouders zet ze meteen haar liefste lach op, want die waren er 's morgens ook, maar die ziet ze natuurlijk veel vaker. Ik denk inderdaad dat Myrthe haar rug/buikdraai heeft bewaard als kado voor papa meiden hahaha, ik ook met mijn ongeduldigheid.... We hebben gisteren ook weer in de keuken gestaan en heb weer 19 warm-eten potjes staan.....voorlopig genoeg dus. Ik had gisteren opeens een heel zeurende pijn in mijn arm. Dat heb ik wel eerder gehad en straalt dan van schouder naar pols en is een soort zenuwpijn alsof er iets beklemd zit...echt heel vervelend, want dan verminderd de kracht ook. Meteen pijnstillers ingenomen en een warmtepakking erop gedaan en nu lijkt het weer wat beter, het deed echt pijn Heb mijn moeder maar gevraagd of ze vanmiddag als mijn man gaat werken wil komen, zodat ze even kan helpen met Myrthe. Anders overbelast ik het weer en kan ik morgen niet werken en dat wil ik niet. Ze komt dus Myrthe tillen voor me hihi. Ga straks ook even luiers halen en verder met een tijdschrift de tuin in denk ik.....
Married; niks van aantrekken hoor. Thije groeit gewoon heerlijk op de melk en daar is niets mis mee. Laat hem lekker kletsen....straks als ie gaat kruipen/lopen gaat dat er vanzelf weer af. Baby's mogen/moeten babyvet hebben!!
@ Uk: lekker gevoel he, zo lekker trots zijn op je kind. @ Married: ik denk dat Ebbie wel een beetje last had van haar tandje vorige week ja. Wat huileriger sochtends en een paar keer diarree gehad. Maar verders geen supergrote problemen hoor. Ah joh, lekker laten gaan die opmerkingen over Thije, ze bedoelen er niks kwaads mee. En je moet maar zo denken: die rolletjes heeft ie lekker van de BV en waarschijnlijk wordt hij juist daardoor een heel slanke vent! @ Maka: ha. Vera lekker aan de rol. Hopelijk heeft ze vannacht wat beter geslapen en jij ook. Hihihi, nee, tandjes poetsen net voor een voeding is niet heul (hihi) handig. Mijn vriend heetf ook al een tandenborsteltje voor Ebbie gekocht, geinig dingetje. Maar wij hebben hem nog niet gebruikt..... @ Mieke: ow wat fijn dat je vriend nu toch wel geregistreerd wil partneren. Sterkte met je verkoudheid meid, slim dat je even rustig aan doet vandaag. @ Eppie: Ebbie rolt ook niet veel meer van buik naar rug nee, apart is dat he, alsof ze de ene vaardigheid voor de andere inruilen . Ik zou inderdaad voorzichtig zijn met dat loopwagentje, wordt op diverse plekken afgeraden... Het ziet er natuurlijk wel heel geinig uit. @ Scoobje: goed om weer wat van je te horen. Fijn dat jullie 1 therapie kunnen afstrepen! @ Kuona: gelukkig ging Morris wel weer slapen na zijn schone luier vannacht. @ Nanni: wij hebben ook een erg gehorig huis. Lastig dat Dyason wakker wordt van de vaatwasser ja. @ Daffie: fijn dat je zo'n leuke avond had. Wat naar van je arm. Klinkt als ontsteking door overbelasting? Sterkte hoor. Ga zo naar een vergadering in Amsterdam Centrum. Tot later!
Married, je vroeg gister nog hoe het met Patriessie en Keano ging Volgens mij wel goed hoor, ze zag er lekker zongebruind uit (van de tuin) en Keano is ook zo'n leuk ventje!! Ik had per ongeluk een pak 4+ gekocht en dus ook nooit de 4 geprobeerd, maar deze zitten prima en Thije is ook een flinke beer, dus ik zou gewoon lekker de 4+ nemen hoor! Ik merk trouwens nu Boaz op de flesvoeding zit dat hij wel iets minder mollig is. Noppie, volgens mij is de 6 maandendag van Ebbie hier een beetje stilletjes voorbij gegaan... of heb ik het mis. Dus van mij nog een gefeli met Ebbie haar halve verjaardag!! Kuona, hoe is het met jouw pols eigenlijk? Nou net naar de kruidvat geweest en gelijk maar wat boodjes bij de appie gehaald, maar ben gelijk bekaf. Vriendin afgebeld, jammer hoor, maar ja! Daffie, lekker luieren vandaag dus! En fijn dat je mams je even komt helpen met Myrthe, doe maar voorzichtig met je pols dan. Scoobje, hopelijk zullen de therapieën langzaam aan steeds minder worden, kost veel energie van jullie gezin zeg! Sterkte. Nanni, succes met de KPN man hihi. Vervelend dat Djayson gisteravond niet echt lekker wilde gaan slapen, maar gelukkig is het toch gelukt Kuona, misschien kun je even naar nieuwbouwprojecten speuren op internet, weet dat er een bepaalde site voor is, maar moet ik ook even zoeken. Nou die kleine uk is weer wakker, ga hem maar fruit geven.
Kuona, nee overdag weinig slapen is misschien idd nog wel vervelender dan 's nachts een (paar) keer even wakker worden!! Ojee, nachtelijke kak! Maar hij heeft t dus gewoon volgehouden tot 8u Hij begint t te leren!!! Nanni, wakker van de vaatwasser? Maakt die zo'n herrie dan? Vera had dat voorheen ook tijdens de sprongetjes, een hele erge dag (hele dag huilen). Maar dat heeft ze nog niet gedaan, vorige sprongetje ook niet. Maar dat heb ik liever, dan is t een dag heel zwaar en dan over!! Helaas heb ik t niet voor t zeggen MIeke, ahhh vervelend. Nou beterschap dan maar! Married, ja ik ben er ook wel een beetje laconiek onder, maar af en toe... Aaarghh, dan zeg ik ook tegen dr: "mens, ga nou toch es gewoon slapen, ik heb er nu even geen zin meer in hoor!" En dan laat ik haar gewoon ff huilen, maar dan vind ik t al snel toch weer zielig worden, omdat ik weet dat t niet helpt en ze er zelf ook niets aan kan doen. Arm kind. Ja, dat heb ik dus ook met die babyvetjes! Ik vind zelf vooral haar beentjes wel heel erg mollig. En dat vind ik dan wel een beetje eng met t oog op de toekomst. Maar ik vind Thije helemaal niet dik hoor, zeker niet té! Daffie, fijn dat jullie lekker saampjes gegeten hebben! Ja tuurlijk, Myrthe komt er echt wel hoor. Maar kan me je ongeduldigheid ook wel voorstellen, had ik tot voor kort ook...! Vervelend die, zenuwpijn. Doe maar ff rustig aan met die arm dan Noppie, nee maar ik weet niet wanneer ik dan t beste wel haar tandjes kan poetsen... Net na de voeding voor t langste slaapje. Maar op t ogenblik ga ik niet aan haar frutten als ze slaapt! Ach nou ja, komt straks wel weer. Gisteravond dus rijstebloem, ik had 100cc gemaakt met 1 schep biobim. En een aventspeen wat groter gemaakt met een dikke naald. Wat zitten klooien met water en rijstebloem en het leek te werken. Om 2330u werd Vera wakker, had dus best een goeie avond gemaakt. Eerst wilde ze de fles niet. Toen heb ik haar op bed gelegd en heel kort aangelegd en toen de fles erin geduwd. En ze begon te drinken. Het leek alleen of er niets binnenkwam, maar ze bleef maar (slapend) zuigen. Na een tijdje ging ik eens kijken, was er dus nog niets uit! Dus gaatje groter gemaakt, weer tzelfde... Maar ik was vastbesloten om die pap naar binnen te krijgen. Ik was niet voor niets zo lang bezig geweest met kolven etc!! Uiteindelijk met een scherp schaartje een grote opening gekregen, maar ook toen raakte hij af en toe nog verstopt. Maar goed, uiteindelijk is de fles opgegaan, hehe. Maar ondertussen was mevrouw natuurlijk klaar wakker. Maar ze vond het wel mooi met die fles. Ik ben zeker een uur bezig geweest, maar de pap zat erin. Nu moest Vera alleen nog in slaap vallen... Eerst ging ze spelen, uiteindelijk viel ze rond half 2, denk ik, in slaap. Vanzelf dus! Maar om 2u begon ze alweer te huilen. Onee, daar begint t feest weer, dacht ik. Dus ik heb haar weer naast me in bed gelegd. Ze nam een paar slokjes en sliep toen weer verder. Tot half 7. En daarna nog tot bijna half 10. Vandaag dus maar eens een goeie papfles kopen en dan nog eens proberen!
Maka, je kunt een M of L speen proberen of de 1-2-3 speen. Je bent er wel even lekker mee bezig geweest dus, jammer dat de pap niet door het gaatje kwam, was het zo dik of viel dat wel mee?
@Nanni: Pff lekker handig tussen 8 en 18 uur. Dus jij zit heel de dag binnen te wachten? Niet echt handig dat Djayson wakker wordt van de vaatwasser. Hier is het heel verschillend, soms dan slaapt hij echt overal doorheen. Maar soms wordt hij al wakker als je de gangdeur opendoet. Ligt ook aan het moment van zijn slaapcyclus waarschijnlijk. @married: Sja zo maakt iedereen er wat anders van. Hier krijg ik alleen complimentjes over zijn grootte en dingen als: Hollands welvaren enzo. Jij kan er idd niks aan doen. En het is zeker een lekker jong! Zo dik is hij helemaal niet, hij is toch ook best lang. Lekker laten praten hoor. Volgens mij is Katie de lichtste, maar goed, die komt ook van ver natuurlijk. @Daffie: Fijn dat jullie zo lekker gegeten hebben. En balen van je arm. Ik heb ook nog steeds last van mijn arm, maar het is meer een zeurend gevoel en niet echt pijnlijk gelukkig. Lief van je mams dat ze je komt helpen. @Noppie: Vergader ze @Mieke: Beterschap! Jammer dat je je lunch nu af moet zeggen. Ik heb al heel wat afgespeurd idd. Helaas worden er op dit moment vooral veel appartementen gebouwd of juist hele grote vrijstaande huizen... Heel weinig voor jonge gezinnen dus. We hebben ook nog gekeken voor bouwkavels om zelf een huis te bouwen (mijn schoonvader werkt in de bouw en heeft veel connecties en kennis) maar alleen zo'n kavel is vaak al duurder dan wat wij in totaal uit kunnen geven Ik heb nog steeds wel last van mijn arm tijdens het computeren...gelukkig wel al minder dan een tijdje terug. @Maka: Ja als ik zou mogen kiezen geef ik liever een nachtvoeding en dat Morris dan een slaapje van een uur of 2-3 maakt overdag. Maar zo lang hij overdag zo weinig slaapt ben ik erg blij (!) met nachten als vannacht. Ik snap even niet wat je dan nog met water hebt gedaan met de biobim, werd de pap zo dik dan? hihi en die pap die gáát erin! Morris heeft daarstraks weer heerlijk gesmikkeld van een perzikje. Op een gegeven moment zat hij echt heel rustig te happen en toen viel het me ineens op dat zijn oogjes een beetje dicht begonnen te vallen. Haha hij viel dus bijna al etend in slaap. Zonder protest heeft hij dus een uurtje geslapen, maar nu is hij weer wakker. Nouja het is toch weer drinktijd. Ben wel benieuwd wanneer dat zich een beetje begint af te bouwen. Dat zal zeker nog wel een paar maanden duren?
Mieke, nee de pap was niet heel erg dik. Zelf kreeg ik t er wel goed uit. Maar kennelijk ging ie na een paar teugen steeds dichtzitten. Ik ga zo es kijken voor een andere fles/speen. Jammer dat je moest afbellen, maar ziek is ziek. Anders steek je haar strax ook nog aan Kuona, ik had van te voren even zitten testen met de bambix en biobim met water, kijken hoe dat ging. En het viel me op dat de bambix ook met (warm) water erg dik wordt (dikker dan met biobim)! Dus ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom dat met BV niet zou binden? Maar goed, ik deed dat om te kijken of t door de speen zou gaan en of ik m nog groter moest maken. En...jajajajajaaaa! Vera is net uit zichzelf in slaap gevallen, YesserdeYes! Eerst had ze een half uurtje gespeeld in bed, wat op zich al bijzonder was sinds de afgelopen dagen. Want ik hoefde maar 2 meter van haar bedje af te staan en ze begon al te pruilen. Daarna begon ze toch te huilen, wat niet ophield. Dus maar even in badje gedaan en weer terug in bed (you never know ). 2 minuutjes gejammerd, en ik hoorde dat het een ander (lees:haar normale) huiltje was. En ja hoor, ze slaapt!!! Wiehoeeee!! Als ze nu ook nog eens langer daneen half uur slaapt, ben ik helemaal gelukkig . Vanmorgen appel gegeven (5 minuutjes gekookt) en dat vond ze met Rapleyen best lekker. Na 10 minuutjes begon ze te spelen, dus toen heb ik t gestaafmixt. En dat vond ze geloof ik wat minder, ik denk wat zuur, want ze trok toch gezichten als t naar binnen kwam!! Haha, maar toch heeft ze t hele bakje leeggegeten! Hoeveel geven jullie eigenlijk als groente/fruit hapje? Want ik begreep dat ze 200g mogen hebben ofzo? Maar dat zijn volgens mij wel 2 appels (als je het afval en wat verloren gaat met staafmixen eraf trekt)...??? Ik denk dat ze nu zo'n 75gram per keer binnenkrijgt. Kuona, ik denk dat de voedingen langzaam minder worden als ze echt substantieel wat binnen krijgen met bijvoeding. Ik verwacht dus wel dat Vera iets minder melk zal gaan vragen... Volgens mij houdt ze t wel langer uit tussen 2 voedingen nu. Maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen, omdat haar voedingen zo onregelmatig zijn, helemaal de afgelopen weken. Ik denk dat ik maar vast wat ga kolven voor vanavond
@Noppie Ook al tandjes!? Wat gaat t toch snel opeens met alle kiddos hier! Wij hebben een paar maanden geleden bewust het speengebruik afgebouwd tot enkel s nachts om in te slapen. Ik heb begrepen dat de zuigbehoefte vanaf een maand of 9 afneemt dus dan gaan we ook het s nachts sabbelen proberen af te bouwen, maar ik ga daar denk ik niet te geforceerd bovenop zitten. Zolang ze niet overdag met n speen zit te spelen en probeert te praten (net zon bouwvakker met n peuk op dr lip ) vind ik t niet zon probleem. @Mieke Heeeeel leuk filmpje! Die vlieghouding van m, geweldig! En ger. partneren, tof hoor! Geloof dat je echt flink ziek bent he? Beterschap hoor! @Eppie Ook al van de vroege diensten!? Hoop dat t vanmorgen een beetje ging! Benieuwd naar t filmpje van Yannique in dr wagen. @Scoobje Leuk om weer eens te horen hoe het met Kaylee (daar is zon mooi nummer van, van die naam, krijg ik altijd tranen van in mn ogen als ik dat nummer hoor!) gaat. Fijn dat ze naar iets minder therapeuten mag want iedere dag dat lijkt me idd geen doen hoor. @Dinkie Sanne kan dus al dansen!? Zou idd erg leuk zijn om daar een filmpje van te zien. @Kuona Wat heeft Morris weer goed geslapen! Dat gaat nu echt veel beter hè dan een paar weekjes terug! Wij hebben vannacht ook Silje dr luier verschoond, maar daar raakte ze helemaal van overstuur. Ze lag te schreeuwen als een mager speenvarken! Ik dacht bijna dat ze ergens heel veel pijn had ofzo. De afgelopen tijd heeft ze dan ook dat ze zich helemaal aan me vastklampt als ze moet huilen. Dat is dan wel weer heel schattig, maar vannacht deed dat gewoon pijn aan mn oren zo hard gilde ze. Samen met mn vrouw hebben we dr toen kunnen troosten en na gekke bekken trekken en n verhaaltje voorlezen en dr handje vasthouden tot ze sliep kon ik eindelijk weer naar bed. Dramas!!! @Nanni Goh, dat zou wat zijn, als t aan de vaatwasser ligt. Dan zou ik m ook s avonds aan gaan zetten. Wij hebben hier ook best n gehorig huis en moeten dr ook n btje rekening mee houden. @Maka Je hebt t op t moment wel ff te stellen met je ukkie hoor. Ik hoop voor je dat het sprongetje (of wat het dan ook is van Vera) snel voorbij gaat! @Married Nou zeg! Dat zou ik ook vervelend, als er zoiets wordt gezegd! Over Silje zeiden ze dat in het begin ook best vaak (zo zeg, wat een dikkerdje ed, vond ik ook heel stom! Puh!). Ik vind dat die ukkie echt niet snel te dik zijn. En als ik de fotos van Thije zie dan vind ik t ook een lekker mannetje. Onzin dus en niet meer over nadenken! Zo! 8) @Rapley Heb t geprobeerd, n paar keer, maar Silje gaat enorm kokhalsen en hoesten als dr stukjes achter in dr keel komen. Loopt ze paars aan en heb al een paar keer een golf over me heen gehad van dat wat er al wel ingegaan was, omdat ze zo erg moest kokken Niet lekker! Dus ik pureer gewoon. Kauwen komt strakkies wel. @Maat luiers Voor de enkele keren dat we wegwerp gebruiken heb ik nu maat 4 in huis (van die die extra flexibel zijn weet f niet hoe ze heten, kun je zien hoe bekend ik ermee ben!). Geen idee of ze al in maat 4 past want vorige week paste ze nog in maat 3, maar dr is altijd zon overlap van 1 a 2 kilo toch? Maar die actie, das dus nix voor ons want daar gebruiken we ze te weinig voor. @Speelgoed met muziek Wij kopen bewust geen speelgoed waar batterijen in moeten. Geven dat ook aan aan familie en vrienden die graag iets voor Silje mee willen nemen. Tot nu toe pas 1 speelding gekregen met batt. (een bij die de hele tijd iets mummelt over een babbelbij met blij knipperende lampjes erbij, Silje is dr n btje bang voor ) Maar dr mobile boven de box is een uitzondering. En die vindt ze gelukkig erg leuk en kan ze met dr voetjes bedienen (lees; dr tegenaan schoppen tottie aan gaat). Mn vrouw is net thuis en we gaan zo naar de dierenarts met de Nijno met myxemathose. Gaat op zich best goed met m, maar zn oogleden blijven maar opzwellen. Ik weet niet of we dr nog wel goed aan doen om voor m te blijven zorgen of dattie niet te veel lijdt nu. We horen t zo wel! Vanavond ga ik proberen nog even de rest te lezen en te reageren op de rest, sorry! Grtz, Susan
Suske, sterkte met Nijno Ja voel me niet echt top fit, maar heel ziek ben ik nou ook niet echt, maar voel me wel een beetje zielig. Gelukkig slaapt Boaz al bijna 2,5 uur, kon ik even lekker luieren op de bank met een flimpie. Maka, vriendje wil gewoon niet trouwen! Hij wil geen JA zeggen zeg maar, ach weet je ik ben al blij dat hij dit wil doen met me. Hij zegt steeds al dat hij echt voor me gekozen heeft en voor zijn gezin, dus dat is voor hem voldoende. Ik wel toch wel net dat beetje meer. Ga zo toch maar even een klein stukje wandelen met Boaz als hij wakker is, even voor beiden een frisse neus halen, anders zit hij ook maar een beetje binnen.
Imsala, trap er niet in met de berichtjes van D.!!!!! Je hebt een goede keuze gemaakt voor jou en je kinderen!!!! Mieke, Levy ging zelf VVV kijken Ik snap het echt niet meer Daarna stond hij meteen te springen dat hij naar de speeltuin wilde , Dus al met al viel het wel mee. Goed van Boaz dat hij zich omrolt!!!! Gefeliciteerd met jullie geregistreerd partneren! Beterschap! Kuona, op het moment kom ik op mijn werk wel tot rust, ja, tot vervelens toe....8) Ik werk toch echt liever met wat druk dat dingen af moeten, want werk zoeken gaat echt vervelen.... Succes met jullie huizenjacht!! Spannend! Rootje, thanks voor de update. Klinkt alsof ze daar wel tot rust kan gaan komen!! Lief09, balen dat het met je s-moeder zo moeilijk gaat... Hopelijk levert jullie gesprek iets op! Laat je iig niet gekmaken!!! Daffie, Hoera, Mirthe draait zich ook om!! Married, er staan idd ineens veel onbekenden op de hyves. IS op zich wel jammer, maar ik kom er eerlijkgezegd ook zelden. Ik zou me er niet te druk om maken wat anderen zeggen over Thije hoor. Hij doet het toch goed op jou voeding!!! En, was de taart lekker? Scoobje, leuk dat je er weer bent!! vervelend dat jullie nog steeds zo veel naar de therapie moeten. Daffie, lekker genoten met zijn tweeen dus! Vervelend dat je zo'n last hebt, wel fijn dat je moeder je dan komt helpen. Maka, ging dus goed de pap Hopelijk gaat het vanavond beter! Succes. En alleen in slaap gevallen!!! Suske, en, hoe is het nu met het konijn? Zo, poeh, ik ben weer bij Er was weer veel geschreven. Maar goed dat ik het niet te druk heb op het werk, anders hield ik jullie niet bij Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Lekker aan het genieten van het mooie weer. Vanavond mijn ouders ophalen van het vliegveld. Zijn ze eidnelijk weer terug uit Marokko.
Zo, weer een dagje gewerkt. Was wel weer leuk. Morgen nog een dagje en dan ben ik er weer een aantal vrij, heerlijk! Iggy: leuke foto van Levi! Hij wordt ook al een hele jongen he?! Angela: Oh je ouders weer ophalen, zal wel weer gezellig bijkletsen worden dan. Mieke: Gefeliciteerd! Geregistreerd Partnerschap is ook een hele verbintenis he? Leuk hoor! Suske: Ik vind zelf ook houten speelgoed het leukste hoor! Ik zag nu trouwens bij de Ikea precies de dingen die ik zocht. Dus daar moet ik dan morgen maar even naar toe Sterkte met Nijno! Married: Thije is echt niet te dik hoor! Is juist lekker! Een vriendinnetje van mij heeft een meid (inmiddels 8) en die was als baby wel echt dik. Dat kwam ook idd omdat ze teveel eten kreeg. Maar toen ze ging lopen was het er zo ineens af. Tis nu een mager meisje No worries dus! Jaaaaa nog 2 dagen en dan is hij (en Ferry, hihi) 6 maanden! Daffie: hoe was het gisteren? Heeft het gesmaakt? Maka: Oh best wel drama dus bij jullie. Ik vind het ook erg vermoeiend als hij niet slaapt hoor. Dat is heel normaal volgens mij! En je hoeft je geen zorgen te maken over haar spekkies bij haar benen hoor, echt niet! Ik vind haar echt een knap meisje Scoobje: welkom terug meid! Ik vroeg me al een paar keer af hoe het nu zou gaan. Gelukkig gaat het weer ietsjes beter en kunnen jullie er een therapie vanaf halen. @ Hyves: heb ik een paar maanden geleden gedag gezegd. @ luiers: Zit al een hele poos in maat 4 en kan er ook nog een hele poos in blijven volgens mij. De babydry en Active Fit zijn wel verschillend van pasvorm. Kuona: Oh Morris een lekker perzikje gegeten Aghh hij viel in slaap tijdens het eten? Het is ook wel vermoeiend allemaal he? Schattig hoor! Maka: Wij geven hier 1,5 - 2 grote stukken fruit op een dag. Zeg maar een appel en een nectarine of 1/3e meloen. Hij vindt het ook echt heel lekker dus dat is geen probleem. En hij eet ook zijn brood heel goed nu en heeft er dus een fles minder door Groenten (warme maaltijd) vindt hij nog steeds niets en daar eet hij een paar happen van. De fysio is vandaag weer geweest en ze was weer tevreden! We moeten gewoon zo doorgaan zoals we nu doen. Steun laten zoeken met zijn voetjes en hem zelf uit evenwicht laten gaan als hij op schoot zit. Als hij op schoot zit voelt hij zich veilig en durft hij van alles uit te proberen. Dat moeten we nu meer toelaten (dag laptop, dag telefoon en afstandbediening ) en hem laten ontdekken dat hij dan om kan vallen. Zo, ik ga nog even snel iets doen, hij zal zo wel weer wakker worden!
Uk, dat wordt zeker weer lekker bijkletsen. Ze zijn o.a. naar het dorpje geweest waar mijn ex-schoonbroer vandaan komt, dus dat is wel apart. Fijn dat de fysio zo tevreden was!!! En goed dat Ferry zich zo goed ontwikkelt!!
@Scoobje: voel je vooral niet schuldig. Ik heb nu ook niet meer zoveel tijd om hier mee te kletsen en het moet allemaal wel vrijblijvend blijven toch. Gewoon leuk om af en toe te horen hoe het met jullie meisje gaat. Jammer dat het eten nog steeds niet wil lukken. En iedere dag naar een andere therapeut is ook niet echt bevordelijk voor de rust in huis! Hoop dat het vanaf volgende week wat rustiger wordt voor jullie. @Dinkie: en was het logeren van Sanne bij je moeder goed gegaan? @Kuona: wij hebben idd een slanke dame hier thuis. Ow is dat de buurt waar je wil gaan wonen. Daar moet toch zeker wel iets leuks te vinden zijn? En jij hebt een midden in de nacht poepert?! Fijn (NOT):x! Wel lekker dat hij daarna weer gewoon door sliep! Ben filmpje aan het uploaden bij you tube! @Nanni: Djayson heeft toch uiteindelijk nog lekker geslapen dus? Misschien dat ie idd wakker wordt van de vaatwasser. Yannique had ook zeer weinig geslapen gisteren en is dat vandaag weer aan het inhalen. Wat een schattige foto. @Mieke: gefeli met het geregistreerd partnerschap! Beterschap meid. @Maka: wel vervelend dat Vera zoveel last heeft van de sprongetjes. Hier tot nu toe niks van te merken (even afkloppen natuurlijk)! Ach ja, jullie kleine meid moet natuurlijk nog wennen aan zo'n papfles. Die gaan er hier in als koek hoor! Hoop dat het vanavond goed mag gaan. Je moet vaak goed schudden hoor met die papfles, want anders gaat het klonteren en dan raakt ie idd verstopt. *applausje voor Vera* die zelf in slaap gevallen is vandaag. En lekker fruit gegeten lees ik zo. @Married: niks aantrekken hoor, van het feit dat je schoonvader Thije wel dik vindt! Daar verander je toch niks aan en dat zal ie straks weer gewoon ontgroeien! @Daffie: goed dat jullie etentje zo in de smaak gevallen is. Is idd goed om af en toe iets zonder Myrthe te doen. Eenkennig kan al wel denk ik. Als ik maar wegloop bij Yannique begint ze de laatste tijd ook steeds vaker te huilen. Naar dat je last hebt van je schouder. Ben je hiermee al eens naar de HA geweest? @Noppie: lijkt idd of ze de ene vaardigheid voor de andere inruilen! @Suske: had geen moeite met opstaan vanmorgen hoor. Daar heb ik meestal alleen last van in de winter! Moest jij nu vanochtend ookw eer zo vroeg op? Succes en sterkte met Nijno! @Angela: dus bij jullie loopt alles goed thuis? Goed om te horen. @Uk: fijn he, als je werkdag erop zit en je weer naar huis mag naar je mannetje? Fijn dat de fysio tevreden was. Er was vandaag niet zo veel gekletst en ben nu al weer helemaal bij. Yannique was vandaag weer alleen met papa. Ze hebben lekker boodschappen gedaan samen en toen ik thuis kwam heb ik haar eten gegeven. Aardappel, witlof en een appeltje en dat mondje bleef maar open gaan. Daarna was ze moe, dus ze ligt nu op bed. Denk dus dat we vandaag op 3 flessen uit gaan komen! X Esther
Filmpje!!! (je moet even op de naam van Yannique hier onder klikken! Yannique is hier lekker aan het gillen! Ben benieuwd of het zo gelukt is en of jullie het filmpje kunnen zien!? X Esther
Dat vind ik nu zo tof aan dit forum seh. Ik ben hier helemaal nog niet vergeten en ook al ben ik geen kletstante hier toch doet iedereen de moeite om even te reageren op mijn berichtje. Thanks ! Doet echt deugd hoor. THANKS ! Ik heb even naar het filmpje van Yannique gekeken en zat hier te schaterlachen achter mijn schermpje... zo aanstekelijk