heerlijk he!!! Oja er is ook een twaalfling op komst! 'Vrouw zwanger van twaalfling' - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
Mieke: kijk nou ff naar mijn leuke filmpe, staat hierboven . Okay, hier nog een keer dan: YouTube - Ebbie is een hondje
Oh wat geweldig van Ebbie zeg, dat zie ik Boaz nog lang niet doen hoor! Wat lekker pittig van haar... ook een applausje vanuit hier. Ik zal het even aan Boaz laten zien... wie weet brengt het hem nog op een idee 8)
Haha ik was even iets anders aan het doen en ik had je bericht niet gezien, zp sprong weer eens over je bericht heen :x
Hoi hoi het hoost en het onweert nu een beetje, maar zie ook de zon weer komen Noppie: jeeeej wat ziet dat er leuk uit zeg!!! Ferry heeft gisteren en vandaag op zijn knietjes gezeten, maar zijn armpjes kan hij nog niet strekken
Ik heb oprah niet opstaan, maar is dat niet van Mary Kate + 8? (zoiets?) Ze hebben een serie en die komt op een net als je digitale tv hebt van Ziggo of UPC kun je hun huishouden volgen. Mijn zus kijkt dat altijd.
Nee Uk, dat is die amerikaanse vrouw die vorig jaar oktober is bevallen van 8 baby's. Ze heet Nadya S....nogwat.
Mieke, volgens t voedingsschema van bv.com mag spinazie wel hoor. Nitraatrijke groenten mag je alleen niet vaker dan 2x per week geven. Ze vond t trouwens lekker. Tenminste, ze trok geen raar gezicht en heeft bijna 100 gram opgegeten!! Hm, denk t niet. Want ze ligt beide kanten op in bed, op onze kamer, op haar kamer, in de kelder in t campingbedje... Maakt allemaal niet zoveel uit. Noppie, jaaaah wat goed van Ebbie!!! Knap zeg. Cool
Noppie, leuk filmpje zeg! Wat ontzettend knap van Ebbie!!! Nou, hier hebben we gerapley'd. En ik moet zeggen, ik vond het geen daverend succes. Thije is zeker niet zo'n talentje als Vera. Wortels stonden er op het menu. In eerste instantie pakte hij het en stopte het in zn mond (en moest kokhalzen), maar hij trok me toen toch een vies gezicht! Volgens mij vond ie het zo smerig dat ie niet meer hoefde, haha.. Ook was ie nog wel een beetje moe en afgeleid denk ik. Maar ja, morgenochtend een peer, misschien vindt ie dat zoete wel lekker. Hier 2 foto's:
Hij heeft volgens mij ook niks binnen gekregen . Hij moest net een beetje spugen, maar dat was alleen melk, zat niks oranjes bij. Heb ook gefilmd, maar weet niet of daar wat bruikbaars tussen zit. Zo ja, dan laat ik het ook nog wel ffies zien.
Married, kan best dat ie geen wortel spuugt hoor, dat valt zwaarder. Je zult t morgen ofzo wel in zijn luier zien (of niet). Ik dacht de eerste keer ook dat Vera niets had binnengekregen, maar was toch zo (en werd al snel meer en meer en meer ). Foto's zien er goed uit hoor, hij is goed bezig!! En die poep nu!!! Hihi, het loopt iig niet meer langs dr rug omhoog, dat scheelt Ik durf t bijna niet te zeggen, maar... Vera slaapt! Na de voeding wakker op bed gelegd om 1915 . Ze heeft wel een paar keer wat gehuild, dan weer stil. Ik ben 1x wezen troosten. Ben zeker niet ontevreden dus .
Meiden kom even snel doorgeven dat batuhan gisternacht in het ziekenhuis is opgenomen. Hij had ineens eergisteren en gisteren meer dalingen waarbij hij flink verkleurde en geluid maakte net als of hij stikte en erg ademnood had. Het is nu afwachten. Ik ben helemaal kapot hij was al vanaf 5 uur in de ochtend wakker en slaapt net 10 minuten. Ik heb last van maagzuur dus ga melk halen uit het winkeltje er is een verpleegster waarvan ik weet dat zij heel! goed voor batuhan zorgt dus ben met een gerust hard melk gaan halen. en hier even snel een berichtje typen ben net 5 min beneden. Ga zo weer naar boven even de melk halen ik heb barstende hoofdpijn ik hoop dat het allemaal goed komt en we niet WEER OPNIEUW BEGINNEN willen jullie allemaal duimen. Iggy meid ik had jou gesproken dat batuhan die daling had. (tijdens de daling sprak ik je) en zo is het dus nog een paar keer gebeurd. we hadden het erover om weer een beetje bij te komen dat de zon ging schijnen eerlijk gezegt weet ik het even niet meer... Alhoewel het belangrijkste de grootste reden van mijn leven is batuhan bij ons is. Maar vind het zo vreselijk om hem te zien. Sorry dat ik ineens weg was op msn en niet meer terug kwam dikke kus