Goedemiddag! Vannacht heb ik Thije voor het eerst ingebakerd in de pacco-doek en of het nou toeval is of niet,.. hij heeft prima geslapen! Gisteravond om 20.00 uur gevoed, daarna dus ingebakerd (uur of 9) en om 21.30/21.45 sliep hij.. ik verwachtte hem rond een uur of 23/24 voor de laatste voeding voor de nacht, maar ben zelf ook alvast gaan slapen en wat denk je? Hij kwam pas om 02.45 uur! Had hem dus beter rond 24 uur wakker kunnen maken, maar toen sliep ik dus zelf Maar ga voortaan maar even de wekker zetten. Heb hem toen verschoond en gevoed en toen weer geslapen tot 06.45 uur (vanaf 03.30 uur dus ongeveer). Vanochtend heeft ie na de voeding geslapen in het voedingskussen (niet ingebakerd dus) en daarna in de wagen, ook niet ingebakerd (sliep in de wagen gewoon door). Ik moest om half 10 naar de huisarts en toen heeft mn schoonmoeder op hem gepast, maar hij heeft de hele tijd liggen maffen. Net weer gevoed en nu ligt ie heel lief in de box De visite van mn collega's gister was erg gezellig, jaja, zelfs met mn leidinggevende. Ben weer erg verwend met cadeautjes! @ afvallen, ik doe ook mee dames! Ik moet nog een kleine 10 kilo van de zwangerschap... kan echt nog geen rokje of broek aan. Ik ga de Wii Fit maar weer eens van stal halen en over 2 weken begin ik weer met sporten. Ik woog altijd 56 en nu dus 65/66 Ik weet dat dat voor velen niet veel is, maar voor mij wel en ik vind het gewoon zonde om al mn kleren niet meer aan te kunnen. @ Mieke, wow, wat een supermooie foto van Boaz! En die in het ledikantje is ook al zo leuk! @ eten en BV, ik hou wel rekening met mn eten, ik probeer uien en koolsoorten zoveel mogelijk te vermijden, net als erg gekruid eten. @ Eppie, stond in de wasvoorschriften, dan neemt de doek beter zweet op etc.. heb het maar braaf opgevolgd . Gave foto van jou en Yannique! @ Bbelly, thanx voor het mailen van de gebruiksaanwijzing van de kolf! @ Iggy, ook al zulke mooie foto's zeg! @ Tir, Batuhan is echt een scheetje zeg! @ Uk, jouw ventje mag er ook wezen zeg! Wat een wijzerd! Idd heel erg leuk al die babyfoto's! Ze zijn allemaal zo verschillend, maar allemaal mooi en lief! Grappig dat je nichtje op Joep lijkt Gelukkig zijn jullie weer gerustgesteld door het zkh. @ deesje, als Thije niet uit zichzelf komt voor een voeding laat ik hem slapen, hij krijgt toch wel genoeg denk ik dan. Maar meestal komt ie max na 4,5 uur hoor. @ mannen en regelmaat.. hier ook hoor.. 'ow ik pak hem wel'.. uhh, nee dat is nou net niet de bedoeling! @ slaapplek kleine, Thije slaapt in zijn wiegje bij ons op de kamer, aan mijn kant van het bed. Dit in het kader van 'rooming in'. Maar idd.. ik word al wakker bij zijn eerste kreun/zucht, terwijl ie pas na een half uur dan echt honger heeft en begint te huilen.. ach ja, is misschien nog wennen. Wij hebben trouwens een wieg die aardig aan de maat is, dus snel eruit groeien zal hij niet. @ hoofdpijn, heb ik hier ook, voornamelijk na een slechte nacht. @ nagels knippen, durf ik echt niet. Hij draagt nu soms krabwantjes zodat hij zichzelf niet openkrabt. Ik wil zn nageltjes van de week wel eens proberen te vijlen. @ ooievaarsbeet, kan wel een jaar duren is mij gezegd.. vooral als ie boos is zie je het heel erg, haha.. ach ja, schoonheidsfoutje he @ Miireii Oww, wat een geweldige foto! Die lach zeg, dan smelt je echt! @ maatje, wat fjn dat jullie weer thuis zijn! Vanmiddag en vanavond weer visite.. en morgen eerste afspraak CB! En morgen is Thije alweer een maand/4 weken oud, wow!
Esther, mijn man heeft ook voorgesteld dat ik 's avonds als hij thuis is dan gewoon eens een keer naar de stad moet gaan met een vriendin. Al is het maar om even gezellig wat te drinken en bij te kletsen (en te shoppen natuurlijk ) Ga ik ook zeker doen! Slapen, Dani ligt gewoon in zijn eigen bedje. We hebben wel de deuren open zodat ik hem kan horen. Mieke, wat een schatje! Maatje, geweldig dat Zoey weer thuis is! Ik heb via marktplaats een maxicosidrager voor achter op de fiets gekocht. Zo kunnen we dan van de zomer toch met zijn viertjes met de fiets weg. (Levy zit ook al achterop, dus dankan Dani bijpapa achterop). Een vriendin van mij had ook zo'n ding en het lijkt me echt ideaal! Hoeven we niet alles lopend of met de auto te doen!
Maatje heyyyy lieve buddy GE-WEL-DIG! nieuws is dat schat geniet van Zoey. Ik hoop dat Batuhan ook zaterdag lekker helemaal gezond mee naar huis mag komen. Een hele dikke knuf voor Zoey en jou
Maatje, wat ontzettend fijn dat Zoey thuis is! heerlijk moet dat zijn om weer als een compleet gezin lekker thuis te kunnen pruttelen. Married, wat goed zeg dat Thije ingebakerd lekker geslapen heeft. Ach ook hierin zul je dus even een 'ritme' moeten krijgen. Haha en dat het toch nog gezellig was met je collega's en leidinggevende Wat heb je voor leuks gekregen? Angela, maxicosi drager voor op de fiets, hihi nog nooit van gehoord. Maar waar ik wel van gehoord/gezien heb is dat ze zoiets ook bij de supermarkt op de winkelwagentjes hebben. Tenminste heb het wel eens gezien, maar nu ik het nodig heb zie ik het dus niet meer! Jullie wel eens gezien? En wat een leuk cadeau zeg! Noppie, had te snel geroepen, hij was aan het dommelen maar kwam niet in slaap, helaas. Dus toen maar in zijn bedje gelegd en hij is nog steeds aan het protesteren maar is nu even stil, dus ik hoop dat hij zo gaat slapen. Maar ja ondertussen is het nu weer 2 uur geleden dat hij gegeten heeft, dus zal ie wel weer honger krijgen Warrig: Was laatst behoorlijk in de war, zal nog wel door de hormonen komen of zo. Ik was witlof voor in de oven aan het maken met ham en kaas. Baalde ik in eens want ik was het sausje vergeten... en daarna toen we zaten te eten vroeg mannetje, waarom zit er een gekookt eitje bij? Hahaha was ik toch in de veronderstelling dat ik asperges aan het maken was. Vanavond hebben we weer een uitje naar het theater. Schoonoma komt oppassen.
Maatje, wat fijn dat jullie weer thuis zijn....is Zoey weer helemaal opgeknapt? Tirtilisko, we duimen mee hoor dat Batuhan het zo goed blijft doen! Nageltjes knippen; ik heb het hier 2 weken geleden gedaan toen mijn man de fles gaf. Ging prima, dat vijlen vindt ik juist zo'n gedoe. Het moet nu al weer gebeuren, want die nageltjes beginnen weer aardig lang te worden Net even naar de stad geweest en heb me ingehouden hahaha. Heb wel 8 paar sokjes gekocht, kun je er niet genoeg van hebben vindt ik. Liefs Daffie
Uk en miireii: bedankt dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Uk : wat een schat is ferry en wat een blauwe oogjes al. Kan me voorstellen dat je schrikt als je ineens dat vocht ziet zitten, hopelijk valt het mee. Angela: wat een leuk cadeautje van je baas. Fijn dat je man je snapten dat je wat tijd voor je zelf kan nemen. Leuke fotos. Kuano: wat vervelend dat Morris zo onrustig slaapt, hopelijk komt er nu snel verbetering in. Iggy wat een mooie fotos. Tir: wat een schatje is Batuhan, hij lijkt wel een beetje op Fuad. Leintje: Fuad slaapt sinds deze week om die reden op zijn eigen kamertje, dit bevalt prima. Miireii: geweldig die foto dat ze lacht. Maatje: fijn dat je weer thuis bent. Maried: hopelijk werkt de inbakerdoek. Sinds Fuad nieuwe voeding krijgt is hij veel hongeriger hij word nu dus s nachts wel weer wakker, mag natuurlijk nog niet klagen met maar 1 keer voeden s nachts. Groetjes Martine
Heej meiden Even snel want Naomi is erg onrustig...Vanochtend naar CB geweest en alles was goed. Ze weegt alweer 4205 gram en is 53 cm. Wss bij geboorte fout gemeten, want 3 cm was te weinig. Wss dus zo'n 48 cm bij geboorte. Ze heeft verschrikkelijk luieruitslag (ligt helemaal open ) en dat schijnt van de spruw te komen. Dus moet nu de creme smeren die ik voor mijn tepels had. Verder alles goed . Dus ze is weer APK gekeurd. Vanmiddag krijg ik kraambezoek, dus hopelijk vanavond tijd om te reageren op jullie. Als Naomi tenminste rustig is want ze is de laatste dagen ontzettend huilerig en drinkt slecht . Wss van de uitslag . Arme meid. Fijne dag en geniet van het mooie weer!
Hoi meiden, ff snel een berichtje vandaag. Naomi wil absoluut niet slapen ondanks dat ze gewoon moe is. Ben dus zelf ook best moe en we hebben nog een middag! zit te twijfelen of ik toch niet even ga wandelen of de stad, ze slaapt in de wagen altijd wel ... vanmorgen kraamvisite gehad, mijn nichtje met twee kids en die is ongelooflijk druk, pff. Had Naomi ook maar in haar kamertje gelegd, de groeten ermee hoor! @Maatje, wat fijn dat jullie weer thuis zijn, heerlijk! @Tir, ik hoop dat je jullie mannetje zaterdag mee naar huis mag nemen! Duim voor je! @vloeien, hier net ineens een groot stolsel en weer wat meer bloed ... zit te twijfelen of ik even naar de vk zal bellen of niet ... pffffffff, Naomi huilt alweer even zonder te slapen, probeer het een kwartiertje nog uit te houden en dan pak ik ze maar weer. Ze heeft ook haar groeisprongetje nu denk ik. Ik probeer nog wel op iedereen te reageren hoor!
@Mieke: ligt Bolletje nét op mn arm te slapen, lees ik je stukje over dat gekookte eitje... schiet ik KEIHARD in de lach! en Bolletje vloog met mij een meter omhoog van de schrik hahaha probeer nu ik dit typ, niet te lachen maar die slappe lach om jou blijft goed hangen! wat een vreselijk mooi foto in dat bedje... @Maatje: wat een geweldig nieuws! helemaal blij voor julie toen ik t las! @Tir: wow, hopelijk ist bijna zover! duimen draaien! hier trouwens nog geen lachje te bekennen, al doe ik nog zo mn best.. meer dames die dit hebben? knuff So
@ Mieke: mooi dat jij Boaz al beter in slaap krijgt, met name als ie wakker zijn mandje ingaat. Okay, dus dat beweeglijke is ook een vermoeidheidsteken, zal er beter op gaan letten. Heb Ebbie net verschoond, gevoed, even in bed (ging na 15 minuten stil huilen), toen in badje gedaan en daarna echt in bed (was al meer dan anderhalf uur wakker). Heb net hier met de wekker beneden 15 minuten gewacht en nu is het dus toch binnen de 15 minuten stil. Yes! Duimen jullie mee dat het nu gelukt is, want ze was wakker toen ik haar in bed legde..... Dat van die nageltjes knippen vond ik dus ook erg eng, maar ze waren zo lang en zo scherp dat ik het toch maar geprobeerd heb. Ik heb zo;n heel klein knippertje gebruikt en het gedaan na n voeding toen ze helemaal relaxed en soezerig was en dus niet aan het bewegen was met haar armpjes en handjes. Het ging goed, maar ik vond het dus ook erg eng.... Dat vijlen had ik ook wel een paar keer geprobeerd, maar dat schoot echt voor geen meter op. @ Maatje: dat is geweldig nieuws. Ik neem dus aan dat Zoey goed opgeknapt zal zijn en dat die penicilline kuur goed is aangeslagen. Mooi! Hopelijk kunnen jullie nu allemaal weer een beetje ontspannen? @ Married: wat goed zeg, dat die Pacco-doek zo'n goed effect op Thije heeft, yes! Heb jij de Pacco-piccolo of die kleinere? Wij hebben per ongeluk die kleinere, maar daar had ze zich binnen 5 minuten uit gewurmd... We kregen die andere niet mee in de Thuiszorgwinkel omdat we het niet op het CB hadden besproken.... By the way: hier krijgt Ebbie haar laatste voeding ook meestal om 19.00-20.00. Vaak komt ze dan ook pas weer om 02.00 hoor. Toevallig ging het vannacht weer anders: om 19.11, om 00.15 en dan weer om 03.50 en om 08.20. Nou ja, nog steeds best netjes dacht ik zo, alleen ging ik dus zelf pas om 22.30 slapen, dus voor mezelf allemaal van die korte stukjes slaap. @ Dayenne: ow wat zielig dat Naomi zulke erge luier-uitslag heef. De creme zal vast snel helpen hoor. Misschien wat meer op haar buikje leggen, dan ligt ze niet zo in de wondjes? @ Martientje: tjee, wat n plaatje die 2 kids van jou! Nou, ik heb weer eens te vroeg gejuichd: ze was net een paar minuten stil, maar nu is ze toch weer gaan huilen . Heb nu weer braaf voor de tweede keer de wekker gezet op 15 minuten. Eens kijken wat er nu gebeurd dan.
Heb toch maar ff de vk gebeld ... is wrs het stolseltje geweest dat nog vastzat. Als het goed is, moet het nu minder worden. Hoop het ... Naomi is STIL! WOW! Wou eigenlijk ff de stad in, maar ze slaapt nu net, dus laat haar maar liggen. Anders hebben we er vanavond weer een zware kluif aan ... @Sofie, hihi, zo grappig, bolletje! Wij noemen Naomi altijd poppetje! @Mieke, moest ook echt lachen om het ei, haha! Zou ik ook zo kunnen hebben! @Kouna, welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen! En qua drinken, is hier ook af en toe zo hoor. Laat ze los, drinkt ze weer, laat ze los ... uiteindelijk wat gesabbel en valt ze in slaap. Dan vraag ik me ook af of ze nu wel genoeg heeft. Meestal wordt ze vanzelf weer wakker na een paar minuutjes, dan bied ik de andere borst aan, dan merk ik vanzelf wel of ze nog wilt of niet. Effe nog een vraajge, zijn jullie beebjes ook wel eens onrustig als ze gedronken hebben? LIjkt wel of Naomi dan de melk moet verwerken ofzo, dan ist even spartelen met armpjes en beentjes en uitrekken, hihi.
Noppie; de paccodoeken kun je gewoon via www.pacco.nl bestellen zonder tussenkomst van het CB. Hoop dat het na de 2e 15 minuten stil is voor je! Ben hier toch aan de race....waterdun en moet vanmiddag nog naar mijn werk..er is een diplomering waar ik graag naartoe wil Hoop dat het dan over is... Daffie
Jeetje mamavanstef, hoe krijg je t voor elkaar met de voedingen...? Soms lukt t me wel om een voeding een half uurtje te rekken naar wat mevrouw wil, maar over t algemeen bepaald zij toch echt de tijden! Angela, wat leuk zo'n stoel met naam! Goed dat je alles er eens uit gegooid hebt. Hopelijk kun je nu af en toe wat tijd voor jezelf krijgen om lekker te genieten dat je geen last meer hebt. Een fietsdrager voor de maxi cosi? Oh, wat goed. Vanaf welke leeftijd mogen ze daarin mee? Tir, krijg je eigenlijk nog (uitgestelde) kraamzorg als Batuhan strax weer thuis is, aangezien je nog maar 3 dagen gehad hebt? *Ach wat lief, ze hebben de pleister in een hartvorm geknipt! Heel veel sterkte nog en ik hoop echt voor je dat ie zaterdag met jullie mee mag. Op je laatste foto's ziet ie er al goed uit hoor! Hihi trotse Iggy! Prachtige foto's hoor! Vera laat de tepel ook vaker los de laatste dagen. Soms moet ik even wachten, maar haar toch steeds weer aanleggen, want dat betekent niet dat ze al klaar is (ze begint anders weer snel te huilen). Leintje, Vera slaapt ook in de wieg op onze kamer. Ze wordt meestal niet wakker van ons (maar wij/ik van haar Maar alleen als ze echt huilt). Overdag slaapt ze ook wel eens in de kinderwagen of box. Ik vind t heerlijk dat ze bij ons slaapt. Overdag en 's nachts slaapt ze eigenlijk overal makkelijk of is gewoon rustig wakker, maar 's avonds... *Inbaker/rust en regelmaat-moeders, zijn jullie beebjes 's avons nu ook 'gewoon' rustig of toch nog steeds een huiluurtje? *Ik ga vanavond een gekolfd flesje van 's ochtends geven, kijken of ze t daarop langer volhoudt en dus 's avonds rustiger is... HJ, suc6 met de prikjes... 4 voor jou dus Afvaldames, ik wens jullie ook heel veel succes. Ik moet er geloof ik nog steeds 2, maar komt vanzelf wel. Mijn buik word nog steeds wat platter gelukkig. Ik heb alleen nog steeds die streep (nu veel duidelijker dan in de zwangerschap), wanneer gaat die es weg?! Mieke, ik heb ook heel veel dorst! Tenminste, ik drink enorm veel. Ik neem ook steeds een glas bij het voeden. Idd hele mooie foto's van Boaz zeg. En zijn ledikantje is leuk zo met die blokjesdekentjes! Hihi, wat een superleuke lach van Soraya, Miireii! Wat een lol ! Zo geweldig die big smiles . Nageltjes: heb ik gedaan met mijn eigen vijl. Ik heb zo'n plastic vijl van de etos met 2 kleuren roze en blauw. Alleen hiermee kan ik -ook bij mezelf- vijlen zonder haakjes/scherpe puntjes over te houden. Eerst blauw om af te vijlen en daarna roze om glad te maken. Wel lastig hoor, die inieminie nageltjes! Ik geloof dat je vanaf 1 maand wel mag knippen. Maar ik heb t met dat schaartje bij mezelf geprobeerd en vind t helemaal niets. Ik hou harde puntjes over. Maatje, o wat een geweldig nieuws! Ga lekker genieten van je gezinnetje! Noppie, ik hou eigenlijk geen rekening met eten voor de BV. Ik merk ook niet veel verschil. Echt krampjes die ik als zodanig herken heeft ze sowieso niet zo heel veel... Ook spugen hangt volgens mij niet samen met wat ik gegeten heb. Whahaha, Mieke! Das wel behoorlijk warrig ja! (Waarom zit er een eitje bij, HIHI geweldig!) Leuk naar t theater, waar ga je heen? Ik ben nog helemaal niet weg geweest zonder Vera eigenlijk. Weet ook niet of ik t al aankan... Dayenne, jeetje liggen Naomi's billetjes open? Zielig.. Hopelijk werkt de creme snel. Gisteravond werd ik gebeld door Felicitas (van de etos-babydozen). Ze wilde langs komen om de babydoos te brengen. Nou vooruit dan maar (ik had ze niet eens op de hoogte gebracht van de geboorte, maar goed). Dus ze kwam vanmorgen langs. Zucht... wil je hier een abonnement op met korting? Wil je dit kopen? Nee nee nee! Ik heb kortingsbonnen voor Center Parks gekregen en die gaan me binnenkort nog bellen om te vragen of ik er gebruik van ga maken. Gelukkig begon Vera te huilen, want ze had honger, dus die vrouw was weer snel weg toen . Bah, nou ja, de doos is binnen. Hopelijk wordt ik nu niet te vaak belaagd met aanbiedingen en dergelijke. In de kraamweek werd ik ook al gebeld voor kinderboeken... "Ehh, mevrouw ze is net 1 week oud." Verder niet erg interessant, die doos. Proefpakjes melk, pap en fruithapje en een warmtelepeltje en wat tijdschriften. Martine, wat een mooie kindjes heb je! Yasmin is echt een prinsesje zeg.
Goedemiddag meiden: Pfff ben wel erg moe vandaag zeg! Terwijl het best goed ging vannacht. Ik ging om 22:00 uur naar bed, en heb even gelezen. Manlief heeft om 00:15 uur de laatste voeding gegeven. Om 05:15 uur kwam Ferry weer en toen heb ik hem de fles gegeven. Daarna heeft hij nog anderhalf uur geslapen, maar toen was hij het wel echt zat in bed Manlief moest naar zijn werk dus ik heb hem om 09:00 uur weer eten gegeven en daarna op bed gelegd. Hij wilde echt niet in bed slapen, dus ik heb hem er weer uit gehaald. Maar ik was zo ontzettend moe dat ik het aankleedkussen op mijn bed heb gelegd en Ferry daarop. Konden we toch saampjes even uitrusten en uiteindelijk hebben we nog een uurtje geslapen Volgens de wijkverpleegkundige huilen prematuurtjes meer als a therme kindjes. En dat had ik al vaker gelezen. Ik moest hem maar zoveel mogelijk troosten en niet laten huilen (voor zover ik het zou trekken). Hij moet nog leren dat hij zich bij ons veilig mag voelen en dat we er altijd voor hem zijn. Vond ik dus ook wel een mooie gedachte Ze vond ook dat als hij in de box wel slaapt en in bed niet, dat ik hem dan gerust in de box kon laten slapen. Hij voelt zich daar waarschijnlijk veiliger door alle geluiden Net even geïnformeerd naar de antislipcursus voor de motor voor mijn man. Ze bellen me straks even terug. Ik kon alleen vinden dat ze dat in Leeuwarden doen, maar ik hoop ook in Lelystad. Dat hoor ik straks. En anders doen we het gewoon in Leeuwarden hoor, zijn ouders wonen daar vlakbij dus dat is geen probleem Mijn zwager vond het een superleuk idee (ook diehard motorrijder) en die wilde eigenlijk wel mee Dus ik denk dat ze samen gaan, gezellig hoor! Seyla: Bij een antislipcursus hoef je niet met je eigen auto hoor! Je rijdt daar in een auto van de slipschool Ben zelf rij-instructrice geweest en ik zou het iedereen aanraden! Buiten dat, geeft het een gigantische adrenalinekick Stiekem is het ook een beetje eng tir: Batuhan krijgt niet te weinig drinken hoor En wat een scheetje om te zien, die kanjer van jullie Ik hoop dat hij geen sat. dalingen meer heeft. Ferry had dat ook in het begin van het badderen en soms ook van het flesje. Gelukkig leren ze dat vrij snel. Het is ook behoorlijk veel wat ze allemaal moeten kunnen na de bevalling: ademen, drinken, slikken en dat alles tegelijk. En als je dan uit een lekker warm badje komt is dat heel erg moeilijk, want je bent dan zo relaxed Ferry stopte meestal met ademen als hij op mijn borst lag. Dan werd hij zo ontzettend rustig dat hij even vergat te ademen. Heel eng is dat he? Mieke: Boaz is echt knap he? En wat een geweldig dekentje! Staat erg leuk En ik moest ook erg lachen om je gekookte ei-verhaal Sofie: wij noemen Ferry Bollie Vind het wel erg schattig staan hoe jullie Lili-Rose Bolletje noemen Deesje: dat lijken wel krampjes. Ferry doet dat ook altijd, en dan heeft hij dus krampjes Nagels knippen: Ik doe het gewoon bij Ferry hoor, zijn hele gezichtje ligt soms open Slapen: Hier ligt Ferry gewoon in zijn kamertje in het ledikantje. We hebben de deur op een kier open met een haakje erop, anders gaan de honden naar binnen Regelmatig als Ferry huilt horen we *boink* , want dan stoot de hond haar koppie tegen de deur, omdat hij op het haakje staat Maatje: Yes! Zoey is dus weer thuis! Angela: Nou, zo'n aanbod niet laten liggen Shop till you drop Married: Ohh wat fijn dat Thije zo goed geslapen heeft! Dayenne: Ahh wat zielig voor Naomi! Welke luiers gebruiken jullie? Misschien toch andere proberen? Martine: Ohhh wat een prachtige foto ! Wat een schatjes en zo ontzettend mooi! Miireii: *jaloers* Ik wil ook zo'n mooie lach van Ferry krijgen! Tot nu toe krijgt alleen papa de lachjes... En ze zijn nog wel zeldzaam @ plek op Ferry's hoofd: Het is nu weer dik. Het vocht is weer naar boven gegaan Snap er geen hol van, maar dinsdag moeten we toch naar de neurochirurg dus kan ik het gelijk even vragen.
@Uk we hebben alles al geprobeerd. Andere luiers, andere luierdoekjes, sudocrem, bepanthen...Niks helpt. Volgens de CB ligt het echt aan de spruw, en kan je dat alleen wegkrijgen met creme van de HA. Omdat het een schimmelinfectie is.. . Dus maar goed smeren nu!
@Noppie, inderdaad, op haar buikje liggen vind ze fijn. Zo wilt ze ook alleen maar slapen. Wel eng ivm wiegendood, maarja zo slaapt ze tenminste wel goed. @Iedereen thanks voor de complimentjes van de foto van Naomi . Ben zo trots . Ze is nu eindelijk rustig....Pff weet niet wat er was, maar ze bleef maar huilen. Denk door de uitslag, want ik had net die creme gesmeerd. Zal wel flink prikken denk ik . Moet nu snel het huis opruimen, want we krijgen zo kraambezoek. Vriendlief komt pas laat in de middag thuis helaas....
Wat zielig voor Naomi Dayenne..die luieruitslag! Hoop dat de creme snel gaat werken, want dan zal ze ook weer minder huilen denk ik. Maka; Myrthe is 's avonds ook veel rustiger sinds we haar inbakeren en rust en regelmaat gebruiken. We doen haar gewoon bij de eerste vermoeidheidstekenen weer naar bed en dat lijkt goed te werken. Daffie