Goeiemorgen meiden, Wat een heerlijk weer is het toch en wat ziet de wereld er dan toch altijd goed en positief uit hahaha. Ik ben alweer wezen sporten en heb net even gedouched. Myrthe is bezig gehouden door haar vader en die is nu boodschappen doen. Ik ben lekker vrij vandaag, mijn hubbie moet om 14:00 beginnen en gaat dus tegen 13 uur weg. Ga vanmiddag lekker in de tuin zitten met Myrthe. Myrthe heeft met dit warme weer alleen een rompertje zonder mouwtjes en een slaapzakje zonder mouwen aan. Eroverheen wel een lakentje zodat ze niet haar hele bed doorgaat. Hoor er ééntje wakker worden, dus het is tijd voor fruit. Ga kleine stukjes peer geven zodat ze meer moet kauwen, ben benieuwd
@Maka: Ik vind eigenlijk alleen de efteling leuk. Ik ben nogal een mietje en durf nooit zo in achtbanen. De efteling is het enige pretpark waar ik overal (behalve het schip) in durf. Naja durven... ik vind gewoon dat gevoel van dat hele snelle dalen heel vervelend. Het over de kop gaan ofzo vind ik niet eng. Morris heeft de laatste week geen problemen meer met inslapen gelukkig. Net is hij zelf na een kwartiertje murmelen in slaap gevallen, het leek net of hij zichzelf in slaap zong, heel schattig. Nu hopen dat hij nog een uurtje of 2 blijft liggen. Hoe is jullie nacht verlopen? @Mieke: Vanavond krijgt Morris een hapje met alleen worteltjes. Ben benieuwd wat hij doet...misschien is hij nu gewoon gewend aan de groenten? Maar het kan natuurlijk idd ook door het mengsel komen. Werk en geniet ze vandaag! @Axi: Ik heb nog aan jullie gedacht dit weekend Jullie hebben wel geluk gehad met het weer! En wat heerlijk dat Josanne het ook naar haar zin had. Ik ben benieuwd naar de foto's! @Joanjima: Spannend hoor, je schoonzusje hoogzwanger! Morris draagt in bed nu een romper korte mouw en een dun slaapzakje zonder mouwen. Als het heel warm is ligt hij overdag alleen met rompertje in bed, maar 's nachts doe ik hem altijd een slaapzakje aan omdat hij het anders heel vroeg 's ochtends koud krijgt. (Ik leg zelf dan ook altijd het dekbed weer op bed bij onszelf) Ik gebruik nooit lakentjes of dekentjes. @Daffie: Weer lekker actief geweest dus. Knap hoor. Morris heeft net ook stukjes perzik gegeten, dat gaat erg goed bij hem. Ik ben benieuwd hoe Myrthe de stukjes vindt. Morris ligt lekker te slapen, nu hopelijk iets langer dan een half uur. Vanmiddag op visite bij mijn schoonzusje, lekker relaxen op hun terras.
Morning (nog net)! Vannacht om 3u een voedinkje van 5min gegeven, daarna om half 7. Tot half 8 wakker en vervolgens weer lekker tot half 10 geslapen. Ik vind wel dat ze weer zo'n beetje de oude is. Gelukkig! Nu nog helemaal doorslapen , maar ja ach. Vanmorgen heeft ze 8 druiven gegeten . Anita, Vera ligt ook alleen in romper met korte mouwen (of zonder mouwen) en slaapzak zonder mouwen. Maar nog is haar rug soms kletsnat als ik haar de voeding om 0u geef (tijdens de voeding doe ik de rits altijd open om te luchten). Geen lakentjes, als ze slaapt, blijft ze gewoon op dr plaats liggen.
Even een spoedvraagje Manlief gaat zo een lesje babyzwemmen met Ferry doen. Nu heb ik zwemluiers gekocht, maar daar hoeft toch geen broekje meer overheen? En wat moet ik verder nog meenemen?! (de camera natuurlijk)
Kuona, hihi wat schattig dat Morris zichzelf in slaap zong! Daffie, en hoe gingen de stukjes? Ohhh ik heb zo'n zin in de vakantie!!! Nog 3 weken
Uk, nee hoor hoeft niet! Ik had Vera wel een zwempakje aangetrokken, heel cute. Verder kun je evt een extra handdoek of badjasje meenemen om m warm te houden als je uit t water komt?
Morning! Eigenlijk weinig te melden hiero.. een goedenacht gehad en ga zo even een broodje voor mezelf maken en fruit voor Thije. @ Joanjima, spannend voor je schoonzusje! @ Kuona, ah zou het aan de naam liggen? Ik durf ook niet in achtbanen, mij doe je dus echt geen plezier met Six Flags oid. Efteling vind ik wel heel erg leuk, vooral Carnaval Festival, tatata tatata tatataaaaaaaaa... hihi @ Maka, een goeie nacht dus, mooi zo!!! Ik ook zin in vakantie, wij vertrekken het weekend van 5 september, jullie? @ Axioma, ik miste je al hoor! Ben erg benieuwd naar de foto's! Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben.
Ahh bedankt voor jullie snelle antwoorden! Dacht dat ik geen zwembroekje had, want degene die we hadden zijn natuurlijk te klein geworden. Maar ik bedenk me net dat we ook een grotere (soort boxer) hebben Manlief heeft er ook veel zin in! Als Ferry het leuk vindt ga ik de volgende keer Ik heb namelijk helemaal geen badkleding dus dat moet ik nog kopen. Ok, ik ga even spulletjes bij elkaar zoeken, dan een broodje voor Ferry maken. Het is van 14 - 14:30 uur. Iggy: jij hebt ook al eens gewoon gezwommen met Levi toch? Gewoon vrijzwemmen bedoel ik. Dat vind ik namelijk iets leuker, want dan kunnen we gewoon met z'n drietjes zwemmen. Maka: Oh ik wist niet dat jullie er ook mee begonnen waren. Vind Vera het net zo leuk als jij?
ja klopt uk dat is erg leuk.... vooral met die hitte lekker met papa en mama het water in en rond zwemmen in je band!!! waarom doe je dat dan niet als je dat leuker vind??? ze zeggen dat het zwemwater warmer is met babyzwemmen maar ik merk er maar weinig van hoor
Volgens mij is dat ook niet zo hoor, maar goed. Ik heb nu nog geen badpak, maar het trekt me wel meer om gewoon zo lekker vrij te zwemmen. Maar we hebben nog nooit met hem gezwommen dus is het een beetje lastig in te schatten hoe en wat... We hebben ook niet zo'n zwemband. Waar kun je die kopen? De zomer is natuurlijk bijna voorbij...
Oh das een goeie, de blokker! Dan ga ik straks even een badpak kopen en een band en dan gaan we gewoon vrijzwemmen. Dan kunnen we tenminste met z'n drietjes zwemmen.