Hihi grappig de berichtjes van vandaag zijn steeds van dezelfde meiden Boaz heeft papa een heerlijke ochtend gegeven zeg. Had hem vanmorgen om 9.15 in bed gelegd en hij was gelijk gaan slapen en hij werd pas om 12.00 wakker, dus ook lekker lang geslapen. Daarna maar 1 uurtje en nu slaapt hij weer lekker. Heb lekker creme's en gezichtsreinigingsspul gekocht en nog een scrub en ik kreeg nog een leuk cadeau en een manicure behandeling cadeau omdat ik boven de 50 euro besteeds had! Dus dat ga ik lekker met mijn mams binnenkort maar eens doen. Is ook wel eens nodig. Verder van mijn mams leuke kleertjes gekregen voor Boaz van ZARA kids, hebben ze echt leuke dingen en niet duur en leuker dan van de H&M. En een paar schoenen gekocht. Verder niks. Noppie, ow ik dacht dat het voor dit weekend was je jurkje, maar volgende week moet toch gewoon lukken? Nog een feestje vandaag, leuk! Married, tja in bepaalde kroegen zonder personeel mag weer gerookt worden. Ach eigenlijk heb ik daar niet zo veel moeite mee, vind het wel fijn dat het in andere openbare gelegenheden dan weer niet meer mag, zoals een restaurant. Leuk dat je de kaart op de post hebt gedaan. Volgende keer mijn beurt?? Miireii, oh het zou natuurlijk aan de nutriton kunnen liggen, hihi ik met mijn conclussie maar ja dan is het vreemd dat het eerst wel 6 weken goed ging? Hopelijk helpt het weer. Wat een stoere foto zo van Soraya met pet, leuk hoor. Maka, lekker hoor dat Vera het zo lekker doet nu met slapen. En grappig die geluidjes en gezichtjes hihihi. Uk, werk ze! Kuona, ik krijg er ook geen 2 ons in hoor! Haha ik denk nog niet eens 1 ons, tenminste groente dan, fruit lukt denk ik wel. Heb weer even wat potjes ingeslagen, want voor morgen op het strand is fruit wel handig om te geven, dan even geen groente denk ik, dat is weer zo'n gedoe. Ben nu al aan het denken wat handig is om mee te nemen morgen, we gaan er zo tussen 2-3 heen, het is in Zandvoort en het is met eten, dus iig voldoende voeding. Morgen wordt het wel redelijk weer. Toch maar een vestje met capuchon meenemen want er staat vandaag ook een fikse wind. Handdoek om op te liggen en wat schone kleding. Jullie nog tips, hihi.
@Miireii: Wat een stoere foto van Soraya @Married: Thije heeft dus een slaapdagje vandaag? Als ik jou was zou ik het ook gewoon een keer proberen zonder die laatste voeding. Heeft ie een tijd terug niet ook een keer doorgeslapen vanaf 20.00? Of heb ik dat verkeerd onthouden? @Noppie: WOw dan heb je idd wel flink uitgeslapen! Eigenlijk wordt je daar juist duf van he? Maar soms is het zo lekker. Alhoewel ik er vaak zo'n soort jetlag gevoel van krijg... @Maka: Daar heb ik nou nooit bij stilgestaan, maar dat zout komt natuurlijk ook weer in het maagje terecht ja. Nou is het hier al lang geleden maar toen Morris nog piep was had hij wel vaak een verstopte neus en hebben we dat regelmatig gebruikt... Hihi ik ben ook helemaal blij met ons soort-van-schema @Mieke: Zara-kids, die hebben we volgens mij niet. Wij hebben vandaag bij h&m kids wel een heel leuk vestje voor Morris gekocht. Meestal kan ik daar wel slagen. Tips: Eh... Zonnebrand? @Make-up: Ik gebruik meestal vanalles wat. Ook goedkope van de hema ofzo... Maar eigenlijk is dat niet zulke goeie make-up. Ik ben vaak te gierig om betere te kopen @schema: Ik ben ook trots, hihi. En vergelijken is altijd leuk, dus hier mijn schema, ik zit tegenwoordig op 5 voedingen: 7.00/8.00 voeding 1 à 2 uur slapen 10.30 fruit 1 uur slapen 12.00 voeding 1 uur slapen 16.00 voeding 1 uur slapen of niet slapen 18.00 groente 19.00/20.00 voeding slapen 23.00 voeding
Hoi meiden Kuano: balen dat Morris niet zo goed meer groeit. Maka: ik had ook al bedacht om volgende keer maar voorgeschilde wortels te kopen. Mink: Fuad vind het vreselijk om in de box te liggen op de grond vind hij het wel leuk, beetje claustrofobische denk ik. Noppie: Wij mogen op het werk geen kinderen op de buik leggen weet niet hoe dit bij gastouders is geregeld, het mag alleen als ouders een papier tekenen dat zij de volledige verantwoording nemen als er iets gebeurd al een kindje op zijn buik slaapt. Wel raar dat ze haar dan helemaal vast legt dit mogen wij dus ook niet doen. Miiriie: hoe is het nu met Soraya? Wat raar dat je schoonmoeder jou haar niet laat troosten. Lees net dat het weer iets beter gaat met de nutriton Sofie: ja hij zit het liefst de hele dag. Wat schattig met dat knipje in haar, haar. Ik zal jullie er onder hand wel mee gaan vervelen maar ik baal enorm. De aardappel ging helemaal niet goed na de 2e dag heeft hij s nachts vreselijke buik krampen gehad, hij is ook weer benauwd. Moet 9 sept naar de kinderarts wil toch eens vragen of hij niet iets anders aan zijn darmen mankeert Nu heeft hij ook al weer een paar dagen 38 graden s avond ben beetje bang dat hij weer bronchitis krijgt. Een fijn weekend nog voor iedereen.
Zat ff 'K2 zoekt K3 te kijken', my god, wat heb je toch rare mensen! Maar wel lollig. @ Mieke, Zara Kids is leuk he! Ik heb in Salzburg daar het eea gekocht, oa een kort broekje die Thije heel veel aan heeft. Echt leuk! Wij hebben hier verder geen Zara in de buurt helaas. Leuk dat je een manicure behandeling cadeau hebt gekregen! Goed plan dat jij de volgende keer de kaartjes post, hihi Tips voor morgen; een petje/hoedje, zonnebrand, zonnebrilletje, extra setje kleertjes ivm poep/spuug-gevaar, luiers, billendoekjes, jasje/vestje, speentje, spuugdoekje(s), speelgoed/rammelaar, kleed, parasolletje. @ Kuona, vooral een slaapochtend, vanmiddag is ie wat langer wakker geweest Thije heeft idd weleens zo lang doorgeslapen, denk ook dat ie dat wel redt, want bij de 2230/2300 voeding drinkt ie slapend en helemaal niet veel. Jij ook al zo'n mooi schema, wat zijn we toch goed bezig he, hihi @ martientje, balen van de aardappel! Sterkte met Fuad! Hoop echt dat het snel beter mag gaan met je mannetje!
He meiden, Het was erg gaaf in Gent. Wat een mooie en interessante stad zeg. We hebben heel veel gelopen en veel gezien, op het terras gehangen en lekker gegeten en gedronken. Ben nu blij dat ik weer thuis ben, want had mijn meisje wel gemist hoor en ben ook wel heel moe, dus ga nu niet reageren. Wilde jullie alleen even laten weten hoe het was! X Esther
@Martientje: Je verveelt ons er niet mee hoor! Ik vind het zo k*t voor jullie dat Fuad zo weinig verdraagt vwb eten... Lijkt me dat daar idd eens wat meer onderzoek naar gedaan moet worden? @Married: Haha volgens mij kunnen wij dat programma hier niet ontvangen, of komt het bij de publieke omroep? Ik weet eigenlijk niet eens welke K er nu niet meer bij zit. @Eppie: Kan me voorstellen dat je je meisje gemist hebt! Hoe lang ben je weggeweest? Wel fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Wij hadden vanavond een dubbele afspraak en geen oppas...lekker handig dus. Ik had een feestje van mijn tante die 50 werd (mocht mijn vriend ook mee naartoe hoor ) en mijn vriend had een of ander jubileumfeest van de voetbalvereniging. Maargoed... heel mijn familie ging dus naar mijn tante en heel de familie van mijn vriend naar dat feest van de vv (wonen allemaal in hetzelfde dorp). Nu ben ik dus tot 23.00 naar mijn tante geweest en heb mijn vriend afgelost en die is nu dus weg. Toen ik net thuis kwam zat hij samen met een vriend en Morris in de kamer. Morris was er net een kwartiertje uit, maar daar ben ik dus niet echt blij mee. Ik zit nu dus met een zeer wakkere Morris die niet wil gaan slapen En dan is er een paar huizen verder ook nog een flink luidruchtig tuinfeest aan de gang... Wel netjes aangekondigd hoor, maar het lawaai blijft Zo dat was het weer met mijn geklaag voor vandaag
Heb ik een bericht getypt, gaat Dani me helpen...... Alles weg Volgende keer dus weer beter!! Gisteren naar Belgie geweest, naar de verjaardag van mijn oom. We hadden on voorgenomen om op tijd naar huis te gaan (is toch een uur rijden) waren we dus toch pas om 10 uur thuis..... Vanmiddag gezellig naar de kermis hier in het dorp met mijn ouders. Die blijven dan vanavond hier en dan gaan wij lekker naar de bios. Soort van laat vieren dat we 12 jaar bij elkaar waren vorige week. Wat gaat de tijd dan supersnel!!!!
Goedemorgen meisjes Heb gisteren heerlijk en hard gewerkt, is toch vaak het fijnst he? De dag vloog om! Toen ik thuis kwam wilde ik Ferry een kusje geven, dus ik loop zijn kamer in, is ie wakker Hij lachte echt te schattig naar me, heb hem een kus gegeven en gefluisterd dat hij moet gaan slapen, want mama wilde ook graag slapen. Hij heeft tot 00:30 uur wakker gelegen en toen viel hij eindelijk weer in slaap. Vanmorgen om 06:30 uur was hij weer wakker, ik heb hem laten liggen tot 07:00 uur. Reageren doe ik morgen weer, ben echt best wel moe Als manlief zo thuis komt ga ik weer even een uurtje mijn bed in. Nog 1 avonddienst en dan ben ik er weer 2 vrij. Fijne dag allemaal!
@Sofie: jazeker, het was een heeeeeeeeeeeeeleboel tekst , maar leuk om allemaal te lezen hoor. Wat een leuke foto weer! En bij ons is de box en/of het bedje nog niet omlaag, maar hij kan dan ook nog niet zitten. Hij probeert het overigens wel. Hij schuift zijn been schuin onder zich en zit dan op een bil. Maar hij kan nog niet omhoog komen. @Maka: dat incontinent verhaal.....bah....niet leuk. Misschien wil ik nog een tweede, dus.....ieuwwwww..moet er niet aan denken joh. Dat was bij mijn eerste een van mijn grootste angsten, het inscheuren. @Spin: ik weet niet wat het hier is met spinnen op het forum, maar nu heb ik een verhaal. Vanmorgen Daan uit zijn bedje gehaald en zijn papje gegeven. Daan op het kleed gelegd en even naar de wc. Zit ik op mijn gemak , voel ik ineens iets in de zijkant van mijn nek kriebelen. Dus ik sla het weg, zie iets vallen en kijk op de grond. Is het zo'n megagrote spin. Weet je wel, zo'n soort hooispin, maar dan dik en heeeeeeeeeel groot. Oh, ik krijg er nog het kippivel van. Ik sprong ook echt van de wc en kreeg dat kreng toen niet meer gevonden. Uiteindelijk zat ie in een hoekje en heb ik hem om gelegd. Jasses, was echt heel akelig. @Noppie: hoe lang is Ebbie dan? En wat goed dat je al een positieve reactie hebt gekregen! @mieke: is die Olvarit a lá carte niet voor baby's vanaf 12 maanden? @Anita: Fijn dat je je hart even hebt kunnen luchten. @prrrrrrrrrrr: Daan is tegenwoordig erg van het kletsen in combinatie met prrrrrrrrrrrrrrrr en dan de tong erbij uit steken en met hoge toontjes baaaaa aaaaaaaaaaaah etc. Zo leuk! @hyves; Tja, ik doe er eerlijk gezegd ook niks meer mee. @Miireii: fijn dat de nutriton blijkt te werken. En gelijk heb je, dan maar even doorgaan he. @efteling: het was weer superleuk! Daan vind de droomvlucht geweldig en ook carnival festival vind hij leuk (ta tata ta tata tatata) en met de handjes zwaaien he (zoals de koningin). Er begint er hier een te mopperen dus ik ga hem maar eens terug op bed leggen.
Goeiemorgen meiden! Alles goed met iedereen? Moet nog bijlezen vanaf vrijdag, dus wish me luck Ff ego: gisteren naar Breda geweest met mijn mamsje en Naomi. Was errug geslaagd! ff naar de Ikea, heb ook dat boxkleed gekocht Mieke! Is errug leuk! En lekker groot, ideaal! Strax zal ik ze er es op leggen, ben benieuwd hoe ze het vindt! Voor de rest nog wat andere spulletjes gekocht. Mijn mams kocht voor Naomi d'r eerste sneakertjes, hihi. Roze met wit uiteraard. Echt grappig! Met Naomi ging het ook prima! Het is toch 45 min tot een uur rijden naar Breda vanaf hier, dus ze sliep lekker in de auto. Tussen de middag ff bij Ikea gegeten, kon ik mooi de fles geven en toen we rondje winkel gingen doen, heeft ze lekker in de wagen geslapen. Ging prima dus! Nu net flesje gegeven en ik heb ze even bij papa op bed gelegd, is ie ook meteen goed wakker, hihihi Vandaag een lekker relaxed dagje voor de boeg, nix gepland. Staat al wel een wasje te draaien, gisteren geen tijd voor gehad. Nou, ga zo maar es bijlezen, weet niet of er nog bijzondere dingen zijn gebeurd afgelopen dagen????
Mieke, ik vind Zara kids ook leuk! Wij hebben een redelijk grote Zara in Hilversum, maar voor baby's hebben ze daar niet zo heel veel vind ik. Maar Vera heeft wel een leuk jurkje en shirtje ervan. Martientje,je verveeld ons helemaal niet hoor. Ik hoop echt zo dat Fuad eroverheen gaat groeien, ik vind t zo sneu voor m. Ik vind t ook best bizar dat hij voor zoveel dingen allergisch is of er iig steeds zo heftig op reageert... Eppie, wat fijn dat Gent zo goed bevallen is! Je zal Yannique idd wel gemist hebben!! Kuona, nou ja fijn dat jullie t iig dan nog zo op hebben kunnen lossen! Niet zo erg handig nee van je vriend dat ie Morris uit bed heeft gehaald. Waarom had ie dat gedaan? Angela, gefeliciteerd met jullie 12 jarig jubileum nog! Gezellig weekendje gehad dus! Uk, oei! Ja, ik ga ook noooooit zonder reden Vera's kamer in als ze ligt te slapen, ze wordt heel snel wakker (de ene keer sneller dan de andere keer, maar toch). Soms wel om even om de deur te spieken, maar dat moet ik heel voorzichtig doen. In het begin sliep ze overal doorheen, maar dat doet ze nu helaas niet meer... Vaam, getverdemme dat spinverhaal, ieuw! Mooi dat de Efteling leuk was met Daan! Wij gaan in september!! Deesje, succes met bijlzen Vera zei gisteravond heel erg duidelijk 'mama'! Ze zegt wel vaker mamamama of mumumumum en papapa poepa enzo, maar dit was echt anders! Zo vanuit het niets heel duidelijk Het was zoooooo lief! Nou, gisteravond dus zonder voeding voor t slapen gaan in bed gelegd (wel net bloemkool achter de kiezen). 18u had ze een voeding gehad en 1915u boemkool (niet zo heel veel van gegeten). Het inslapen ging eigenlijk prima, niet veel anders dan normaal. Eerst heeft ze wel een kwartier als een islamitische zangeres lopen zingen en daarna heb ik haar 2x moeten troosten, maar na een dik half uur sliep ze. Ze werd rond 2215u wakker. Vond ik nog iets te vroeg, dus heb haar getroost. Maar om 2230u begon ze weer, dus toen heb ik haar gevoed. Die tijd durfde ik net aan voor de nacht . Om 5u was ze weer wakker en om 6u moest ze ook nog even hard huilen. Maar dat vond ik nog net iets te vroeg... Heb haar dus getroost en niet gevoed. Om kwart voor 9 werd ze (en ik) pas weer wakker!!!!!!!!!! De periode tussen 5 en 6 was wel weer behoorlijk wakker dus, maar hopelijk alleen even een terugval doordat het gisteravond anders was gegaan... Ze heeft dus 5 voedingen gehad gisteren. Das echt heel weinig voor Vera. Vandaag gaan we weer beginnen dat mijn vriend haar op bed legt. Eerst 's middags.
Hoi iedereen, Sorry dat ik er zo weinig ben, ben weer aan het werk, en ben s avonds dan best wel moe.. Moe t van 13-18 werken, maar ga om 11 uur van huis weg.. Eet een boterham bij me ouders, Djayson blijft dan daar.. En na mijn werk haal ik Djayson op, en ben ik pas tegen half 8 thuis.. Dus best wel weer een "lange" dag.. Aankomende week 5 dagen.. Wel heb ik gesolliciteerd bij een KDV hier, en zoals het er naar uitzag word ik aangenomen Is een heel nieuw KDV, Djayson kan 2 dagen mee, en dan 1 dag een papa dag, en 1 dag schoonzus waarschijnlijk.. Ik werk dan 4 dagen van 9 uur.. Ik kan het lopend af Met Djayson gaat alles goed.. Al zijn die rot tanden nog steeds niet door, en hij heeft er wel veel last van.. Zover we konden zijn 2 boven tandjes, en 1 ondertandje naast de andere 2.. Gelukkig gaat slapen wel goed, als hij eenmaal slaapt.. Het in slaap krijgen s avonds is vaak wel moeilijk, hij wil maar doorgaan met van alles, maar is wel moe.. Moet hem dan echt een soort van "dwingen" om rustig bij me te zitten en rustig te worden, anders slaapt hij gewoon niet.. Hij is gewoon zo druk, wil van alles maar lukt (nog) niet.. Djayson is alweer 7 maanden vandaag... Gaat zo hard...
@ Married: heb gister gewogen. Ik denk dat Ebbie tot nu toe iets van 150-175 gram groente binnenkreeg. Ik heb nu echt heel braaf porties van ruim 200 gram afgewogen. Gister had ze voor het eerst aardappel, witlof en appel-hapje op, de hele 200 gram gingen erin. Goed zo Ebbie! Dank voor het opsturen van de kaarten trouwens, lief van je. @ bv-mama's: bieden jullie naast de bv ook al ander drinken aan, zoals bijvoorbeeld slappe thee of iets anders ofzo? Of helemaal niet? @ Mieke: ha, lekker geshopd gister als ik het zo lees. Leuk, een manicurebehandeling kado! Hmmm, ik zou zeker wat warme dingen meenemen naar het strand. Misschien zelfs een lekker windjackje voor Boaz, je koelt gauw af denk ik met de wind zo. @ Martientje: maar hoe doen jullie dat dan als de beebjes gewoon uit zichzelf op hun buik draaien? Ik denk toch dat veel beebjes dat doen? Gaan jullie ze steeds terugdraaien? Lijkt me verstandig om nog eens langs de kinderarts te gaan. Fuad reageert zo ongeveer op elk levensmiddel allergisch ja. Kan me voorstellen dat je andere dingen nu wel eens wil uitsluiten ja. Sterkte ermee hoor. @ Eppie: ja, leuke stad he Gent? @ Kuona: he, jammer dat jullie gister geen oppas hadden. Dat is dan toch een voordeel als je ook een oppas buiten de familie hebt. Gister heeft ons buurmeisje weer opgepast met een vriendinnetje. Ging weer prima. Ze heeft Ebbie haar groenteprak en laatste papfles gegeven. Ze heeft nog eventjes met haar gewandeld buiten en toen is ze lekker gaan slapen. Ging Morris nog wel slapen uiteindelijk of was hij helemaal van de wap? @ Angela: gefeliciteerd met jullie 12-jarig jubileum! Veel plezier op de kermis en in de bios! @ Vaam: ieuieuieuieuieuieuieuieuieuie! Krijg ook kippevel van jouw spinnenverhaal!!!! Ik denk dat Ebbie zo ongeveer 70 cm lang is, weet het niet precies hoor. Ow wat leuk dat Daan de Efteling al leuk vond. Moeten wij ook eens heen met Ebbie. Mijn ouders hielden niet van pretparken dus wij gingen nooit naar de Efteling (wel met andere kinderen mee gelukkig). @ Deesje: ha, lekker geshopd bij Ikea. @ Maka: hihihi, zingen als een islamitische zangeres. Nou, Vera heeft echt een heel flinke tijd zonder drinken uitgehouden zeg! Ben benieuwd of ze nu anders zal drinken vandaag. @ Nanni: ow wat spannend van je sollicitatie zeg. Ik duim voor je dat je het wordt, maar vaak zegt je gevoel al genoeg. Gisteravond een feestje bij een vriend die een soort weekendhuisje met grote tuin bij de Maarsseveense plassen heeft. Echt compleet met kampvuurtje, gitaar en(valse) liedjes zingen, hihihi Idols was er niks bij en allemaal lekkere happen. Was heel gezellig en heerlijk de hele avond buiten en lekker een eind fietsen. Ik vind het vandaag maar bewolkt en ongezellig bah. Ben ook ongi geworden, bleeeeegh. Hebben al wel braaf een wasje gedraaid, Ebbie heeft met mij gedouched. Ze heeft al lekker fruit gehad en ligt nu weer te maffen. Vanmiddag weer een familiefeestje. Pfffff, wordt er wel een beetje moe van hoor.
@Angela: Haha die Dani! Veel plezier bij de kermis en bioscoop. En nog gefeliciteerd met jullie anniversary. @Uk: Oeioei, wakkere Ferry. Maar hij was dus al wakker? Ik durf ook nooit Morris' kamer op als hij slaapt, die wordt van ieder geluid al wakker. (Als hij slaapt ben ik me ook bewust van elk geluid wat ik maak) @Vaam: Ieueueuew vies spinnenverhaal. Ik was net tijdens mijn ontbijt bij aan het lezen maar toen ik het woord spin las ben ik even doorgescrolled. Maar ik heb het dus net even gelezen en brrrrrrr. @Deesje: Dan had ik je gisteren zomaar tegen kunnen komen, wij waren ook aan het shoppen in Breda. Het was druk he! Mijn ouders waren ook in Breda aan het winkelen. Ze waren op de fiets maar de stallingen waren vol. Dus maar buiten de stalling, goed op slot gezet. Heeft niet mogen baten want zijn fiets is dus gestolen :x Hihi roze sneakertjes, schattig hoor. Hier staan ook Morris' eerste sneakertjes al te wachten. Hele stoere nikes! @Maka: Tja... hij zegt dat Morris niet meer wilde gaan slapen, maar ik verdenk hem er ook van dat hij hem graag aan zijn vriend wilde laten zien. (die had hem al een tijd niet meer gezien) Ik geloof dus wel dat hij wakker was geworden, maar ik denk niet dat hij echt zijn uiterste best heeft gedaan om hem in zijn bed te laten liggen. Wow, Vera's eerste mama, leuk hoor! Islamitische zangeres. En wat heeft ze het uiteindelijk goed gedaan zeg! Superfijn! Had je geen megastuwing? @Nanni: Gefeliciteerd met Djaysons 7maanddag En wat fijn dat je een nieuwe baan hebt. @Noppie: Dat feestje was toevallig niet in een dorp net over de Belgische grens? Als ik nu zeker zou weten dat Morris goed slaapt zou ik dat misschien wel aandurven, een andere oppas, maar Morris kan best spoken 's avonds en dan vind ik het niet zo. Naast borstvoeding hoef je geen ander drinken aan te bieden omdat daar de productie van kan dalen (omdat baby dan minder borstvoeding wil drinken) Af en toe een slokje proberen kan natuurlijk wel. Morris vindt het bijvoorbeeld heel spannend om slokjes water uit een spaflesje te drinken. Veel plezier op je familiefeestje. Jullie hebben het er maar druk mee he? Gaat Ebbie vandaag lekker mee? Hmmm ik heb best een dramatische nacht achter de rug. Morris is gisteren uiteindelijk na een extra aanlegmomentje toch gaan slapen rond kwart voor 12. Maar om half 2 werd hij weer huilend wakker... Ik er naartoe om te troosten maar dat hielp niet. Na nog een aantal pogingen toch maar even aangelegd en daarna ging hij gelukkig slapen. Ondertussen was het al bijna 2.30, kom ik terug op onze kamer *******vies verhaal******** zit er weer zo'n MEGA spin! En mijn vriend was dus nog niet thuis. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen want ik was al uit mijn doen en hij was zo groot dat ik het niet eens met de stofzuiger aandurfde. Toen heb ik heel zielig mijn vriend opgebeld en die was toevallig net op weg naar huis. Ik heb dus nog op hem gewacht en mijn vriend heeft hem voor me gekilled. Ik was er echt helemaal naar van. Het tuinfeest was toen nog bezig dus heb ik daar nog even van mee kunnen genieten Ik denk dat het wel tot een uur of 4 geduurd heeft, en dan echt met harde muziek. Ik ben in slaap gevallen op de macarena, vogeltjesdans en de kabouterdans (<--- geen grapje, België hè, Kabouter Plop is hier een nationale held ) Gelukkig heeft Morris wel geslapen tot 8.30. Ik hoop dat hij wakker is geworden van het feestje en niet dat dit iets nieuws is. Oja, hij heeft ook nog een nieuw trucje. Tijdens het verschonen gaat hij heel ritmisch stampen met zijn voeten op het kussen. Het is een soort Riverdance maar dan horizontaal 8)
Oja nog een vies verhaal Ik ging net een boterham opsmeren. Ik wil hem doorsnijden. Kruipt er ineens een oorwurm tussenuit Brrrrrrrrrr waar die nu weer vandaan kwam?
Hoi meiden! Het sporten gaat nu echt een feit worden hoor, ik heb me vandaag weer ingeschreven!! yiha! Abon gaat in per 1 sept. en ik denk dat ik maar ga sporten op de dagen dat Boaz naar het kdv gaat. Ze hebben daar ook kinderopvang en is de eerste 1,5 gratis, daarna betaal je 5 euro per uur. Maar ik moet dat eerst eens goed bekijken en de mensen eens spreken voordat ik Boaz daar zomaar drop, ook al is het maar voor 1,5 uur. Het was er echt heel druk, maar gelukkig was ik net de drukte voor en de eerst wachtende, dat scheelde wel. Married/kuona, thanks voor de tips voor vanmiddag, zonnehoedje was ik denk ik wel vergeten. Maar ik vind het weer niet zo eigenlijk, had het mooier verwacht, maar ja aan de kust kan het toch weer anders zijn. Maar de wind is best frisjes. Vaam, ieuw wat een spinnenbelevenis zeg bah bah bah! Olvarit à la Carte is er voor 6+ 8+ en 12+. Vanaf morgen dus een actie bij de AH 2 = 1. En Boaz vond die ik had geprobeerd best lekker. Nanni, gefeliciteerd, nou ja bijna dan... leuk dat je een nieuwe baan hebt. Pfoeh 4 dagen van 9 uur is wel lang zeg. Maka, nou Vera heeft het dus redelijk goed volgehouden zo en dat op 5 voedingen. En lekker uitgeslapen dus. Ik werd vanmorgen ook pas om 8.45 wakker en had nog niets gehoord. Maar toen ik ging kijken lag hij wel wakker in zijn bedje, gewoon lief te spelen, de schat. Martine, he bah wat vervelend dat Fuad nu ook al zo op aardappel reageert. Ik hoop ook dat hij over de meeste dingen weer zal heen groeien hoor, want dit is niks zo. Stertke. Noppie, neem een lekker vestje mee met capuchon. Jullie feestje klinkt leuk zeg, lekker hippieachtig zo, hihi. Bah ongi geworden en dan nog een visite vanmiddag. Zo gaat je weekend ook weer snel voorbij he. Angela, gefeliciteerd met jullie 12 jaar samen zijn, veel plezier vandaag. Deesje, jullie dagje klinkt als goed geslaagd zeg. Leuk kleed he. En Naomi heeft het dus goed volgehouden en zo hebben jullie lekker kunnen shoppen. Nou ik ga maar zo de tas vast inpakken, haartjes föhnen en Boaz hoor ik steeds al een beetje murmelen, maar ik hoop .... oke die hoop is nu vergaan... want papa loopt net zijn kamer binnen, hahaha. Ik wilde dus zeggen dat ik hoopte dat hij nog even in slaap zou vallen. Fijne zondag nog.
Nou, tis me nog niet gelukg om bij te lezen, Naomi heeft me nogal beziggehouden (op een positieve manier hoor, hihi)! @Mieke, veel plezier! Hier wilden we ook naar het strand, het was prachtig weer, maar nu betrekt het af en toe wel, jammer ... misschien maar over de boulevard wandelen dan. En wat goed, sporten, yeah!! Nu ook volhouden he, hihi. Veel plezier vanmiddag! @Kuona, wij zijn niet in de stad geweest, waren alleen bij de Kids Factory en op de woonboulevard. Wou wel graag de stad in (was er al ff niet meer geweest), maar dat vond ik toch iets te veel voor Naomi. En een lekker nachtje gehad dus, gelukkig sliep ie uiteindelijk wel. Ieeeeeeeeeeeeuw, een oorwurm tussen je boterham?!?! @Noppie, lekker veel feestjes heb je, gezellie! Al snap ik wel dat je er af en toe wel moe van wordt. Ff vraagje aan je, hoe zit Ebbie in de stokke? Naomi zakt nogal es opzij (prop er dan iets tussen, zodat ze toch wat steviger zit). Oh, mijn mannetje heeft broodje Filet gemaakt, yeah! Ff eten dus!
Nanni, jeetje 4x9u werken, das best veel!! Wel fijn dat Djayson dan 2 dagen meekan. Vervelend van die tandjes en dat hij niet zo goed wil inslapen. Ik ken t probleem . Maar hier gaat het nu gelukkig erg goed. Gefeli met Djayson's 7 maanden. Noppie, nee ik geef nog geen ander drinken naast de BV. Maar ik zit er wel aan te denken om misschien naast het fruit wat te geven, aangezien ze dan dus altijd maar een paar slokjes bij me drinkt; geen honger meer heeft dus? NEt heb ik haar na t fruit op bed gelegd, zonder die paar slokjes voeding dus en ze slaapt nu zo te horen. Ik heb t idee dat ze ook wat minder plast, ga t vandaag eens bijhouden. Ze zeggen wel dat je productie kan teruglopen als je ander drinken gaat geven (maar ja als ze dat wel wil drinken naast t fruit; al zit in fruit natuurlijk ook vocht). 150-175g groente is goed zeg!! Vera krijgt hooguit 100 a 120 binnen nu. Gisteren maar 70 (ik had ervoor en erna gewogen wat ze op had), was erg weinig. Vanmorgen had ze 110 mango op. KLinkt als een supergezellig feestje!! Kuona, ik had redelijk stuwing ja, maar ik had gisteravond ook nog iets van 70 gekolfd na de voeding van 2230 (meer kwam er niet uit), omdat t toen al best vol aanvoelde. Getver weer zo'n enge spin. Ik zou echt slecht slapen (ze zeggen dat spinnen nooit alleen zijn...). Maar dit was natuurlijk t broertje van die andere van van de week! Dus nu zijn ze echt weg Ik heb ook een keer zoiets gehad met een enorme tor op onze slaapkamer toen ik alleen thuis was . Ik heb er toen een slakom overheen gegooid! Doodeng Zal vast van het feestje zijn geweest dat Morris wakker is geworden. Hahahaaa, lekkere verhalen heb jij! Mieke, wat goeedddddd!! Go Mieke!! Redelijk goed?! Ze heeft van 2230u tot 845 zonder voeding gedaan! Ik vind dat geweldig, dik 10 uur Als ik dat vergelijk met maximaal 5 uur, de laatste maanden (ok, af en toe een keer 6 of 7). Haha, ...die hoop is nu vervlogen... fijn dat eigen initiatief van mannen Fijne dag!!