Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi mama's hier ik ook weer even, heb alles gelezen maar te druk om uitgebreid te reageren dus ik hou het even een beetje ego!

Middagje strand gister was heerlijk, het weer aan de kust was echt stukken beter, lekker veel blauw en een paar wolkjes, alhoewel dit tussendoor wel even een uurtje anders was. Lekker gebbqt en ik was geloof ik de enige aanhang die mee was, maar ja zo even naar het strand laat ik me niet aan mijn neus voorbij gaan hoor! Boaz heeft zich keurig gedragen alleen het slapen lukte hem niet en dat terwijl hij zo moe was, dus op een gegeven moment maar besloten dat het beter voor hem was dat we lekker naar huis gingen.

Af en toe kan ik zo geirriteerd raken van Boaz tijdens het eten geven, zucht (hihihi). Dat ongeinteresseerde en dan van links naar rechts kijken en dan natuurlijk net wanneer hij een hap neemt, zit weer alles onder. Hij moet ook vaak hoesten en niezen tussendoor zit ook alles onder en vaak zit ie ook nog eens met zijn voeten te spelen of duwt hij mijn arm weg met zijn voeten. Het is natuurlijk allemaal niet erg hoor, maar ja je wilt dan even gewoon rustig zitten en dat hij zijn eten naar binnen krijgt. Oh en nog iets wat zo irritant is, op het aankleedkussen bij het verschonen van de luier of aankleden dan ligt hij helemaal gestrekt met zijn beentjes en soms ook met zijn armpjes, die wil hij dan niet buigen. Doen die van jullie dat ook?

Nog een ander vraagje over het fontanelletje. Ik had begrepen van Twinkle volgens mij, dat wanneer deze wat ingezakt is ze te weinig vocht binnen krijgen, maar ik vind die van Boaz altijd wel een beetje ingezakt, ga ik me gelijk weer zorgen maken natuurlijk.

Aangezien ik 24/7 thuis ben zorg ik het meest voor Boaz. Vriendlief is overdag veel weg dus die routine heb ik nu eenmaal, vaak trek ik het hierdoor ook wel naar me toe. Maar hij doet zijn best op momenten wanneer hij er alleen voor staat of wanneer hij thuis is.
    Daffie, ik kan me in jullie situatie wel voorstellen dat je man zo veel doet en er ook die routine in heeft, omdat hij wel weer eens vrij is wanneer jij werkt, dus hij zorgt vaker op die manier voor Myrthe dan onze mannen (denk ik) ;) maar het is wel fijn dat hij het zo lekker doet met zijn dochter!

Enne ik bedacht me ook nog dat eigenlijk Lovelycr als eerste weer zwanger was maar dus een mk had gehad, mogen we natuurlijk ook niet vergeten.

Nou ik ga zo uiensoep maken voor morgen, kan het lekker trekken.
    Boaz is aan het zeuren die dus moet nodig naar bed.

2. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    @Mieke: Ja, dat met die beentjes op het aanklaadkussen is echt lastig hè! Lili Rose doet t ook ja (met "grommen erbij, heel charmant), dan begin ik altijd als een idioot te zingen :D Dan is ze meteen weer "ontspannen" zeg maar. Het ergste is; ze is helemaal weg van "Slaap kindje slaap" en Fab lacht zich een ongeluk over alle varianten die ik al heb bedacht..

"Lieve Lili Rose, nee mama is niet boos. Het is nu tijd om te slaaapen en daarom tel jij die schaaaapen"

"Lieve kleine meid, het is nu echt wel tiiijjjd. Om even lekker te slaaapen, mama ziet je al gaaaapen"

Enzo, enzo.. :p

Nog zoiets: ik ben verzot op lange kettingen en die zijn ook altijd de klos tijdens het verschonen.. Gelukkig heeft ze mn piercing nog nooit te pakken gekregen, want dat gaat pijn doen.. :)

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mieke: heel erg maareh...wie is lovelycr? Die naam zegt mij helemaal niks :oops:

@Maka: zo te horen gaat het steeds beter met de nacht. Nog even doorzetten en dan slaapt ze vast goed door :).

@Sofie: wat rot dat je buikgriep hebt zeg :(. Hopelijk knap je snel op.
    En lief he! de foto's. Iedereen zegt altijd dat hij veel ouder lijkt dan hij is. Hij kijkt nogal wijs ;).

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mieke: Ferry zijn fontanel is altijd helemaal ingezakt, omdat zijn vocht natuurlijk te snel wegvloeit. Maar een beetje ingezakt is echt niet erg hoor! Als hij helemaal ingezakt is zou ik er wel even naar laten kijken, want dan is de mogelijkheid er dat hij te weinig vocht heeft. Wees maar blij dat het tenminste geen te bolle fontanel is, dat is nog veeeel erger ;)

Sofietje: Hihi, Ferry is echt de snelste niet hier hoor, dus wat bedoel je met wat je kunt verwachten? Hahha die slaapliedjes :D:D:D:D

Vaam: achhhhhh wat een superzwijmelfoto van jouw 2 mannen!
    En LovelyCR heette voorheen anders. ;)

5. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Married: haha ja die mannen hebben altijd makkelijk praten he. Als Thije wel gewoon lekker doorslaapt op een voeding om 22 uur dan zou ik die er ook nog even in houden hoor. Alhoewel ikzelf dan wel weer bang ben dat we nooit van die laatste voeding afkomen :D
    Heb je het er trouwens al met je vriendinnen over gehad? Over je belangrijke keuze?

@Sofie: Ojee, buikgriep is erg naar. Jouw thuiswerk klinkt best ideaal. En ik ben stiekem wel jaloers op jou hoor. (laat het mijn vriend niet horen ;)) Ik zou ook wel een vriend willen die zoveel op eigen initiatief doet. We zijn nu eindelijk zo ver dat hij 's avonds opruimt nadat ik gekookt heb. Maar dat gebeurt ook wel eens pas om 23.00 :x En ook denkt hij nog steeds dat de vaatwasser zichzelf leegruimt en dat de vieze vaat door het aanrecht zelf de vaatwasser inzakt ;)
    Maar verder is het een lieverd hoor! Zeker met Morris, maar toch wel wat meer de lusten en ik de 'lasten'

@Eppie: Wat stoer dat Yannique geen kik gaf met onderwater gaan. Duidelijk een stoere rockchick ;)
    En jij ook al zo'n huishoudman :p Ik denk dat ik dit eens aan mijn vriend moet laten lezen.

@Vaam: Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij was het gemiddeld ongeveer 14-16 uur per etmaal? Maka heeft dat in een boekje staan geloof ik.
    Wat is Daan weer veranderd zeg. Hij heeft ineens een bos haar :D
    Leuke foto met je mannen!

@Maka: Ja misschien dat ik dat wel eens kan proberen. Tegenwoordig valt hij ook meestal zonder speen in slaap omdat hij vaak eerst nog gaat brabbelen e.d. en dan haalt hij zijn speen er zelf uit. Alleen 's nachts gaat hij vaak slapen omdat hij zijn speentje krijgt.

@Mieke: Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad en dat het weer is meegevallen! En dat is soms wel jammer he, nu ze wat ouder worden, dat ze dan de slaap op onrustige plekken niet meer kunnen vatten.
    En ik kan me je irritatie wel voorstellen hoor. Morris is ook vaak wel afgeleid door de hond of de katten.
    Met het fontanelletje kan ik je niet helpen, daar heb ik eerlijk gezegd nooit zo op gelet. Maar jij weet toch precies hoeveel vocht Boaz binnen krijgt?

Daarstraks met veeeeeel moeite Morris in slaap gekregen. Uiteindelijk om 11 uur gevoed en daarna is hij zelf gaan slapen. Ik hoopte dat hij dan wel even voor pampus zou liggen maar na een half uur (!) werd hij alweer wakker. Zucht.
    Gelukkig is hij wel heel vrolijk dus eigenlijk moet ik er niet zo moeilijk over doen. Maarja...beetje control freak ben ik wel hoor :D

En dan nog een filmpje van vorige week.
    wel erg om mijn eigen stem terug te horen hoor :(

Morris kan dansen: morris :: MVI_1607.flv video by noukiester - Photobucket

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ik vergat nog even op de foto's te reageren want dat is natuurlijk niet aardig om te negeren.

Vaam wat een heerlijke mannen enne hij zo zo de echte papa kunnen zijn vind ik, ze lijken zo best op elkaar ;)
    Lovelycr is Sonya!

Axi, wat een mooie meid is Josanne zeg.

Married, zo hee die Thije die zich al opdrukt, hoe vaak moet hij dat oefenen van mama tijdens babyboothcamp haha.

Hihi Sofie, grappig eh die zelf verzonnen liedjes.

Rest lees ik zo weer, had even een pauze genomen van het uienschillen want ik stond me toch een potje emo te wezen, hihi.
    Iemand nog goeie tips voor tijdens het schillen van uien.

Enne nog bedankt voor jullie motiverende woorden over de sportschool, ik hoop deze wek te gaan, hihi hoop ... daar gaan we al.

Oh mijn lieverd is gewoon als een blok in slaap gevallen.

7. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Mieke: Een duikbril 8) ;)

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Anouk: whaaaaaa wat leuk om te zien dat hij lekker kan dansen! :D:D:D

9. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Uk: bedankt! Daan had ook echt plezier toen ik die foto maakte.

@Mieke: en lekker naar het strand geweest joh! Morgen geven ze ook heel goed weer aan....;).
    En weet je wat grappig is...sommige mensen weten natuurlijk niet hoe de situatie is en zeggen dan: ohhhhhh, hij heeft echt de neus of ogen van je vriend! hahaha.

Dan het sportschool gebeuren....ik geef je een digitale schop onder je kont richting sportschool, hahaha. Nee hoor, ik mag niks zeggen want ik ben liever lui dan moe.

@Kuona: Daan heeft al vanaf de geboorte redelijk veel haar hoor ;). Maar het is inderdaad wel een stuk langer geworden en dat valt natuurlijk ook op.
    En 14-16 uur. Ik zal eens even googlen.
    Wat super zeg dat filmpje. Morris reageert ook echt op de woorden: dansen dansen he! Echt heel leuk om te zien.

Daan is op het ogenblik heel veel bezig met dadadadadada en dan ineens gillen tussendoor (voor the fun he!). Echt hard gillen gewoon! Net een meid :D

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ons dweiltje is weer bezig hoor, haha.. hij moet zo eigenlijk slapen, maar hij lijkt nog niet echt moe?
    Volgens mij zit hem ook een poepie dwars, rotbanaan (gister)!

Vanochtend perzik en appel gepureerd, hij heeft welgeteld 80 gram op (niet rapley), das echt weinig he? Hij wilde echt niet meer…. Vraag me af of ie zich ooit gaat interesseren voor fruit en groente

@ Hummelke, beterschap!
    Klinkt als een hele leuke thuisbaan!
    Thije pakt vaak mijn oorbellen tijdens het verschonen, of mn haar! Auw!

@ Vaam, prachtige foto’s! Ik vind dat Daan echt op jou lijkt!!!
    Ben ook heel blij met het forum!

@ Eppie, voor het eerst kopje onder, goed hoor!
    Eet smakelijk met je tomatensoep!

@ Maka, de speen is eigenlijk alleen voor ’s nachts. Voor de rest probeer ik hem sowieso weinig te geven. Hij wil ’s nachts gewoon graag sabbelen op iets, vandaar de speen. Hij pakt hem soms ook zelf.
    Wat gaaf trouwens dat Vera mama zei!!! Late reactie sorry, hihi

@ Mieke, klinkt als een leuke middag!
    Thije zijn fontanelletje is ook wel vaak een beetje ingedeukt hoor. Ik maakte me daar een tijd geleden ook zorgen om nadat iemand daar hier iets over had gepost. Maar alles gaat prima met Thije, dus ik denk dat het gewoon normaal is (tenzij het gekke proporties aan gaat nemen).
    Ik draag altijd lenzen, dus ik kan kilo’s uien snijden zonder te janken, hihi

@ Kuona, mijn man kan heel netjes zijn, maar vaak moet ik dingen wel 100x vragen. Dan zou ie de vuilnisbak legen, maar dan wacht ie daarmee tot het rust is (voetbal op tv), ja dan heb ik het al 30x zelf gedaan natuurlijk! Maar hij is heel lief hoor. En meest van de tijd ben ik de slordige, vooral qua dingen achter je kont opruimen zeg maar ;)
    Superleuk filmpje!
    Heb het er ook nog met 1 vriendin en met mn ouders over gehad. Vriendin (zelf geen kids) snapt me helemaal en vindt dat ik er voor moet gaan, ik kan altijd weer gaan werken. Mn ouders staan er wat sceptischer tegenover, vooral mijn moeder. Maar ze is een beetje een wannabe feminist, vandaar! Zeggen mn broertje en ik ook altijd tegen dr ;)

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Married: dan lekker er voor gaan hoor! Je moeder went vanzelf wel aan het idee ;).

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Ik zat net bij de forumonderwerpen wat dingen te bekijken over de eerste symptomen en de tests enzo en dan begint het toch echt wel te kriebelen hoor :D. Maar ik wil sowieso wachten totdat alles geregeld is wat betreft de omgang van Daan en mijn ex. Eerder wil ik niet i.v.m. alle stress en zorgen. Die heb ik bij Daan tijdens mijn zwangerschap al genoeg gehad en waarschijnlijk is hij door die stress ook in het ziekenhuis beland wat betreft zijn 'niet kunnen eten'. Dus als het aan mij ligt dan gebeurt dat geen tweede keer.

13. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Vaam: Ja hij reageert echt op de woorden. Ik hoef het niet voor te doen ofzo. En daarnet was ik het filmpje af aan het spelen met geluid aan en toen ging hij ook liggen dansen op zijn kleed :D
    Ik heb dat ook heel erg, als ik lees over testen en als ik dikke buiken zie, dan begint het te kriebelen. Maar wij wachten nog maar even af. Nou heb ik sowieso nog steeds geen cyclus (niet dat ik die ooit gehad heb hoor, en de medicijnen die ik daarvoor kreeg mag ik ook niet gebruiken tijdens de bv) dus wij wachten ook nog even af.

@Married: 80 gram is best aardig toch? Morris heeft ook wel eens mindere dagen er tussen zitten. Het heeft ook echt wel even geduurd voordat hij zoveel ging eten als nu. En dat ging ineens van de ene op de andere dag goed!
    Ja mijn vriend en ik zijn allebei slordig...niet echt handig. Maar sinds Morris ben ik wel iets netter geworden.
    En gewoon er voor gaan dus! Mijn moeder vond het eerst ook niet zo'n goed idee dat we nu al kindjes zouden krijgen (voor mijn zwangerschap dus) omdat zij zelf nooit de kans heeft gehad om te studeren en ik dus wel maar doe het dan weer niet (of maak het iig niet af ;)) Maarja... nu vind ze het alleen maar super natuurlijk.

14. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    @Uien: een lucifer (of 2) tussen je lippen nemen (houtstuk in je mond, niet t aansteek-stuk :p) tijdens t snijden. Neem blijkbaar de "geur" (ofja, hoe ze dat noemen bij uien ;)) op.

Bij mij werkt t!

15. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    hahahaha daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Ik neem aan dat je ze niet aan moet steken toch? :$ Of wel? Ik ken wel de lucifertruc na een grote boodschap, maar dan moet je m wel aansteken. :p

16. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    sja... je zal m toch wel aan moeten steken want zo'n houtje zal weinig doen zeker? haha nu voel ik me echt dom.

17. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ben ik weer even ;)

Ben nu dus bij D. we blijven hier eten vandaag voor T. zijn verjaardag.. Dan vanavond weer met de bus terug naar Vlaardingen, moet om half 8 binnen zijn daar met de kids..
    Echt naar me zin heb ik het daar niet, mis de luxe van thuis zoals lekker ff internetten achter de laptop..
    De begeleiders zitten continue op je neus te kijken wat je allemaal doet enzo, buiten dat heb je erg weinig privacy. In Hilversum had ik het veel meer naar mijn zin, maar ja was wel lastig om dan met de kids naar D. te gaan want dan zat ik gewoon 2,5 uur in de trein :$.
    Het is echt een kwestie van overleven daar. De mensen die daar zitten zijn verder wel gezellig hoor, maar er is voor ons gewoon bar weinig te doen daar.
    Begreep dat ik 9 maanden in de opvang moest verblijven voordat ik recht zou hebben op een urgentie :$ nou dat word dus nog wat, geen idee of ik het uberhaupt wel zo lang vol zal houden daar.. Nu zit ik dus ook op een crisisplek, en dat is voor maximaal 3 maanden, daarna zal ik door moeten stromen naar een begeleid wonen traject ofzo, dan woon ik samen met een andere ouder en kind(eren) in 1 huis en daar komt dan 1 keer in de week begeleiding langs ofzo, ik wacht het allemaal maar af, meer kan ik ook niet doen nu..
    Ik blijf gewoon reageren op woningen en hopen dat ik gewoon zonder urgentie een woning zal vinden...

Weet niet wie het vroeg of zei, maar ik ga niet terug hierheen hoor ;) Ik wil dat gewoon niet meer, want ik weet dat dat niet goed gaat, ondanks dat D. heel erg zijn best doet momenteel..

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Kuona, nee ik denk niet dat je hem moet aansteken, want dan staat je neus in de fik toch? :p Maar die tip kende ik dus nog helemaal niet. Ben nu al klaar, maar ik maak vaak genoeg uiensoep of doe uien ergens anders door dus....
    Enne, eiuw weer zo'n vette spin dus, tja het is spinnentijd nu! Ik kom ze ook echt overal tegen helaas, gelukkig nog niet zulke grote! bah.
    Leuk zeg dat Morris al kan 'dansen' en wat een mooi speelkleed is dat, waar heb je die gekocht?

Vaam, idd wachten tot alles rond is lijkt me ook beter ondanks dat het misschien al kriebelt bij jullie. Maar je zit niet op weer een mk te wachten natuurlijk. En het is gewoon fijn als het allemaal goed geregeld en wel achter de rug is. Waar gaat Daan eigenlijk heen als jij werkt? of neem je hem mee? Ik vind Daan ook echt veel op jou lijken hoor, nu weet ik niet hoe je ex er uit ziet, maar dat doet er ook niet toe!

Married, wanneer ga je het bespreken met je leidinggevende? En wanneer wil je dan stoppen? Toch wel spannend he, huismoeder worden, ach is toch ook een beroep en wat voor een, eentje die wel eens onderschat wordt hoor.

Fontanel: thanks meiden, stelt me weer een beetje gerust. Stom he dat je zo nu en dan van die dingen hebt waar je je dan in eens ongerust over kunt maken, terwijl je toch eigenlijk ook wel een beetje weet dat er niets aan de hand hoeft te zijn.

Sofie, shame on me! beterschap meid, hoop dat je er niet al te lang last van hebt. Enne ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat je nou precies doet ook al heb je het verteld :) ben ik nu heel dom?

Kriebels voor een 2e: ik vind het wel heel moeilijk eigenlijk. Ik zou alles zo weer over doen en dan er nog veeeel meer van genieten dan ik al gedaan heb. Maar ik weet het gewoon nog steeds niet. Ik ben best druk met Boaz en mijn werk thuis en dat geld hebben we toch ook best nodig en met een 2e is dat dus best moeilijk te combineren denk ik. Aan de ene kant ben ik tevreden zoals het nu is en ben ik super blij met ons gezinnetje, aan de andere kant vind ik het toch ook wel heel moeilijk om me in te beelden hoe het zou zijn met nog een kleintje er bij.

Ik ben overigens gezwicht en ben Boaz nu een boterhammetje aan het voeren met appelstroop. Hij vindt het om te smullen. Vanmorgen vers peertje met wat banaan gegeven.

Married, dat Thije ook wat last heeft van de banaan... zit in de familie?? hihi.
    Boaz heeft daar echt geel last van hoor, die kakt zo 3x per dag.

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    maka; allereerst wil ik je complimenten geven, hoe jij je dochtertje volgt. Tuurlijk twijfel je een keertje, maar dat doen we allemaal. Een mix van meerdere methodieken en als hoofdmood je eigen moeder instinct, kom je een heel eind. Ik vind het echt knap dat je nog borstvoeding geeft . Kan er alleen maar respect voor hebben. Ik vond een maand al pittig...
    Wat betreft speentjes, ach je hebt alles geprobeerd en idd ze hoeft het niet meer af te leren. Zolang dit werkt, hoef je niks te veranderen toch?

Luiers; waar kun je die luiers van bamboe kopen dan? En die inleggers. Is dat kwa prijs verhouding vergelijkbaar? Ik vraag dit omdat vrienden van ons zwanger zijn en ook op een natuurlijke wijze met producten enzo omgaan. Stiekum vindt ik het zelf ook wel interessant.

leintje; knap hoor, alles met de bakfiets.. super leuk he, dat babyzwemmen

angela21; en geniet je lekker van je vakantie? helaas is die bij ons al voorbij. maar in november gaan we naar peru.

married; ik sla ook wel eens groente over. Soms komt het gewoon niet uit en tot een jaar is het toch bijvoeding.

mieke; tja mannen, Hij snapt soms ook niet waar ik mee bezig ben hahaha en dan ga ik weg en moet hij het zelf doen, dan moet ik eerst alles voor hem klaarzetten. De laatste keer heb ik gezegd dat hij het nu zelf maar moet doen. Hahaha viel hem wel wat tegen hahaha Tja die van mij is een echte softie... dus schrik als zoe even hoest hahaha

buikliggen; elk kindje vind toch zijn eigen manier om lekker te slapen. Meestal slaap Zoe op haar rug, maar soms ook op haar buikje als ze in de boks in slaap valt. Maakt mij niet zoveel uit. Als ze goed met hun hoofd kunnen wegdraaien, dan doet natuur de rest wel...

Borsten; Ik heb heel lang nog melk gehad. Ik heb een maand borstvoeding gegeven en na 3 maand kwam er tijdens het douchen ineens melk uitzetten:$ ahahaha toen ging ik nog twijfelen hihiihi neh toch maar de fles. Idd goed wegmasseren.
    Trouwens zijn jullie boobs ook slapper geworden? die van mij zeker wel helaas;)

Noppie; en hoe staat het ervoor. Ik ken je gevoel als het gaat om voor jezelf te beginnen. Ben er ook druk mee bezig, maar daarnaast ben ik ook gewoon nog aan het solliciteren hoor!! weet niet of ik er al helemaal klaar voor ben. Tja en jij bent niet afhankelijk van PGB enzo. Dus dat maakt het al makkelijker in die zin, voor mensen is de drempel dan lager om dat de therapie uit ziektekosten vergoed kunnen worden. Ik ga denk ik eerst nog een erkende coachingsopleiding doen. Tja keuzes maken valt niet altijd mee. Maar ook hierin volg ik mijn gevoel en dat werkt bij mij het beste.

Trouwens ik las dat jij weer wat contact hebt met je vader? Mag ik vragen hoe lang je geen contact met hem hebt gehad? Ik vraag dit omdat ik al 2 jaar geen contact meer met mijn moeder heb. Nadat mijn vader plotseling was overleden, zijn er veel dingen gebeurd en toen heb ik de beslissing genomen om geen contact meer te willen. Echter nu Zoe geboren is, vind ik eigenlijk wel dat zoe het recht heeft om haar oma te kennen? Maar weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit wil aanpakken... Wil eigenlijk niet weer steeds gekwetst worden enzo... pff lastig hoor..

married girl; tja werken of thuisblijf moeder. Lastige keus. Ik ben inmiddels 6 maand thuis en werkte hiervoor gemiddels 60 uur in de week:$:$ Ja ook hoogzwanger hahaha hoe zo gek!! En nu wordt mijn contract niet verlengd vanwege economische redenen. Tja en om heel eerlijk te zijn, bevalt me dit best goed. Financieel gaan we dit niet redden, dus ga wel weer werken. alleen mijn gezin heeft prioriteit gekregen. Ik wil ook alleen maar werk doen, wat ik echt super leuk vindt!! en anders niet!!
    Het lijkt me heerlijk om voor mijn kindje te kunnen zorgen en daarnaast een beetje bij te hobbien. Dat is toch gewoon luxe als dat kan. Heerlijk hoor!! Succes met je keuze..

kuona; je mannetje ziet er hartstikke goed uit hoor!! en een curve zegt mij niet zoveel. Als hij verder een vrolijke baby is en lekker tevreden, dan zou ik me daar niet zo druk om maken. Zoe is lang en kwa gewicht ook minder zwaar. Tja dat kan. Mijn man en ik zijn allebei dun, dus kan ook niet verwachten dat zoe heel mollig wordt. Ik vindt de curve er keurig uitzien.

nou ik ga nog effies van het zonnetje genieten en ga later even verder met reageren..

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Imsala, je zult er wel zo je redenen voor hebben hoor!
    Maar wat ik niet helemaal snap is dat je richting Vlaardingen gaat om dichter bij Schiedam te zijn voor de bezoeken aan je D. Maar je had ook ergens op neutraal terrein kunnen afspreken en in H'sum kunnen blijven. Waarom zou je iedere keer naar hem moeten als hij ook richting jou kan komen. Zo kost dit jou iedere keer geld etc. En je bent er niet voor niets weggegaan lijkt mij. Zo maak je het hem wel weer heel makkelijk. Begrijp ook wel dat je het enigszins doet uit oogpunt voor de kids hoor, maar toch... vind het wel een beetje dubbel. Nu kon je niet voorzien dat het in Vlaardingen minder zou zijn dan in H'sum, maar ik had dan daar gebleven als die mogelijkheid is was of misschien proberen er weer terug te gaan als je er zo lang moet blijven eer je een urgentie krijgt.

Deel Deze Pagina