Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #9421 Mieke8, 31 aug 2009
    Laatst bewerkt: 31 aug 2009
    Mink, Suske gebruikt de bamboeluiers of iig de 'natuurlijke' luiers.
    Je hebt al eens verteld dat je een stukje freelance werkt en een stukje in dienst. Maar wat wil je dan precies meer voor jezelf gaan opzetten?

Bij etos zijn ze trouwens nu in de aanbieding 3=2.

Oja, nu had ik op de website van de sportschool gezien (even geleden) dat ze ook zumba geven, was ik wel benieuwd naar door Married, zie ik op het nieuwe rooster dat het er niet op staat:(

2. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Married, hihi nou ik rapley niet echt hoor, ze krijgt gewoon haar gemalen groenteprakje. Maar dan is ze zo lekker bezig als wij zelf eten ;)

@Uk, nou geniet maar van je 2 vrije dagen! Thanx voor het compliment! Hihi ze heeft de ogen van mn moeder of van mn opa, de enige 2 in allebei de familie's met zulke felblauwe ogen!

@HummelkeSofie, he wat vervelend van je griep! Hopenlijk knap je snel weer op! Wat grappig Dat Lili Rose dezelfde ogen heeft!

@eppie, fijn dat het zwemmen zo geslaagd was!
    Oh spagetti, mogen ze dat ook al... mmm ga ik misschien ook maar eens een keer proberen!

@Vaam, wat een mooie foto's! mooi koppie heeft Daan zeg!!
    Ook al van die grote ogen!

@mieke, fijn dat jullie dagje strand zo geslaagd was! en inderdaad al dat gedraai is soms niet handig tijdens t eten... hihi

@Kuona, leuk filmpje :D!!!!
    mmm een hond is wel erg makkelijk ja met rapley :D

@Imsala, goed weer ff wat van je te horen. vervelend dat het daar niet bevalt... maar ja je bent niet voor niets weggegaan! Hopenlijk vind je snel een plekje naar je zin! Sterkte!

@Mink, wasbare luiers van bamboe zijn redelijk prijzig, ik denk dat je snel aan een euro of 18 per stuk moet denken. Maar tja het blijft goedkoper dan weggooi!
    Als ik me van te voren wat beter georienteerd had was ik zeker voor wasbaar gegaan. Helaas vind manlief het te duur...

Zo hier vanmiddag heerlijk in de tuin gespeeld, en nog gewandeld. De buren hebben een dochtertje van 2, en ze hadden ooit schoentjes voor t meisje gekocht. Heeft ze ze maar 3 keer aangehad, vroeg de buuf of ik ze wilde hebben! Nou heel graag!

3. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mieke: In Hilversum mocht D. niet op visite komen en in Vlaardingen mag dat dus ook niet, nu zie ik het niet zitten om steeds maar door weer en wind ergens af te spreken met die kids, die moeten wat dat betreft in een vertrouwde omgeving zijn is mijn visie..
    In zo'n opvang ga je nadenken, en daar in Hilversum kwam voor mij het besef, dat ik erg egoistisch bezig was door te zeggen dat ik ver weg zou gaan wonen, omdat ik op dat moment alleen aan mezelf denk en niet aan de kinderen en het belang om een vader te hebben in hun leven.
    Die urgentie duurt sowieso 9 maanden als je in de opvang verblijft, tenzij je aangifte doet, en dat wil ik dus niet. Want daar maak ik meer mee kapot dan me lief is.
    Mijn keuze om naar Vlaardingen te gaan heb ik mede gemaakt omdat mijn beste vriendin daar woont, onze oudste kinderen schelen 3 dagen, dus wat dat betreft hebben we heel erg veel aan elkaar.
    Hilversum was ook maar een tijdelijke voorziening, zou daar dus ook maar maximaal 3 maanden kunnen blijven, dus wat dat betreft is er geen verschil met Vlaardingen.
    Ik ben juist blij, dat D. en ik nu goed met elkaar kunnen praten over alles wat er gebeurt is. En dat we nu tenminste normaal samen door 1 deur kunnen, dat is gewoon heel erg belangrijk voor de kinderen. Kinderen hebben namelijk niets aan ruzieënde ouders die constant met elkaar in de clinch liggen over omgangsregelingen etc.. L. is nog maar klein, die merkt er weinig van, T. daarintegen merkt het dus wel, die heeft echt last van die eeuwige spanningen in huis gehad.
    Het voordeel in zoverre van dichtbij wonen is ook de kosten besparing qua reiskosten, zeker als we dalijk allebei in de sanering belandden, dan kan ik en hij geen 50 euro per weekend missen als de kinderen een omgangsregeling hebben. Buiten dat, kan ik dan ook makkelijker een keer doordeweeks een avondje weg zodat de kids naar D. toe kunnen. Ik kan en wil de kinderen niet weg houden bij D. dat zou niet eerlijk zijn tegenover de kinderen. Buiten dat zou hij dan bv jeugdzorg in kunnen schakelen en een omgangsregeling eisen, want sinds dit jaar is het vastgesteld in de wet, dat kinderen recht hebben op een vader en een moeder. En dat er dus verplicht een omgangsregeling moet komen. Het is dus niet meer zo, dat een moeder mag bepalen of een vader zijn kinderen (niet) te zien krijgt.
    D. vraagt me geregeld of ik aub weer thuis wil komen wonen en ik zeg hem elke keer weer dat ik dat dus niet ga doen. Dat ik het fijn vind dat het nu zo goed gaat tussen ons, maar dat dat geen afbraak doet aan mijn redenen om weg te gaan. Die redenen zijn er nog steeds, hij is hard aan het werk voor zichzelf om dingen op te lossen, en dat vind ik super van hem, maar niet genoeg om te zeggen: ik probeer het weer...
    Er is wat dat betreft teveel gebeurd en ik ben teveel gekwetst.
    Hij loopt nu bij maatschappelijk werk, krijgt anti-depressiva en slikt kalmeringstabletten, hij is druk om de sanering rond te krijgen voor hemzelf etc etc, dus wat dat betreft is hij goed op weg, maar wel te laat zeg maar..

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Imsala: wat supergoed om van je te horen. Ik vind dat je het goed doet meid! En ik weet helaas ook alles van de wet die dit jaar in maart is ingevoerd.
    En ik vind het knap van je dat je toch, ondanks alles, bij D. langs gaat onwille van de kids. Hopelijk vind je alsnog snel iets voor je zelf en hoef je geen 9 maanden te wachten.
    Veel succes.

@Axioma: ja, hele grote ogen kan hij op zetten net zoals op jouw foto met de broccoli (erg leuk overigens :D).

@Mieke:Ik ga ook zeker wachten en ga een mk inderdaad niet riskeren.
    Daan gaat op dinsdag en donderdag naar de KDV en maandag, woensdag en vrijdag is hij bij mij op het werk :D. Hier staat alles voor hem. Een bedje, speelkleed, speeltjes, wipstoeltje, noem maar op! Het gaat echt heel goed zo. Heb nu wel geregeld dat de telefoon met centrale, 2 lijnen kan doorzetten naar mij thuis, dus binnenkort kan ik ook thuis werken als ik wil.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Imsala, ik begreep je redenen wel hoor! En tuurlijk weet ik niet alles hoe het precies zit ;) maar ik vroeg het me zo af aangezien mijn gedachte dan zou zijn... laat hem maar hierheen komen. Uiteraard niet direct waar je zit, maar ergens 'neutraal'. Maar je heb zelf je overwegingen gemaakt om dit zo aan te pakken dus dan is dat toch goed. Ik bedoelde het niet met kwade zin hoor, vroeg het me gewoon even af. Nu is het helder :) Ondanks dat de situatie natuurlijk beter anders had kunnen zijn en D. eerder de dingen beter had moeten doen voor jou en de kids.

Axi, hebben jij en je man dan geen blauwe ogen of juist wel maar niet zulke felle... schijnt dat de kleur van de ogen wel tot hun 6e jaar nog een beetje kunnen bijkleuren.

vaam, oh dat zou ook fijn zijn he als je vanuit huis wat kunt gaan doen. Want 5 dagen zo op 'kantoor' zitten is ook wel heel veel van het goede.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mieke, klinkt heeeerlijk jullie middagje strand.
    Als Vera zo doet met eten stop ik er mee hoor. Dan wil ze gewoon niet meer (ook al doet ze haar mond nog open) of ze is moe. Ik wil wel nog proberen of zo'n speelding op t plankje helpt, dat ze niet zo naar beneden kijkt/hangt. Maar t is graag of niet! Komt denk ik vanzelf wel.
    Het beentjes/armpjes uitstrekken herken ik niet zo heel erg, maar Vera vindt aankleden altijd al een ramp. Ik laat haar nu vaak zitten en geef haar iets te spelen, dan gaat t wel wat beter. Zingen werkt idd ook!
    Helpt t niet om zijn beentjes te buigen door in de knieholten te duwen? Vera gaat altijd staan als ik haar in de kinderstoel zet. Als ik dan in haar knieholten druk, buigt ze haar beentjes.
    Uien schillen: water in je mond houden, mesje natmaken, kraan open en in de buurt ui snijden... Zonnebril op... :D

Sofie, haha leuke varianten!!
    Die van de lucifer ken ik ook niet (wel die van Kuona met de lucifer idd haha)

Kuona, haha jouw vriend klinkt als de mijne!! Maarrr hij kan wel heel goed koken en ik moet zeggen dat ie de laatste tijd erg vaak alles heeft opgeruimd, terwijl ik Vera naar bed bracht! (En dan had ik t soms nog niet eens door!!)
    Wel erg vervelend hoor dat Morris overdag niet zo lekker slaapt. Heel vermoeiend.
    Ahhh wat schattig, swinging Morris!!

Vaam, ik vond ook al dat Daan en je vriend best op elkaar lijken!!
    O,nou als ik aan de eerste symptomen denk, dan begint er helemaal niets te kriebelen hoor ;) Ik heb dat alleen als ik hele jonge baby'tjes zie of aan die periode met Vera denk.

Married, Vera eet ook vaak genoeg maar (hooguit) 80 gram hoor. Vind ik niet heel erg weinig. Hij is ook nog maar 2 weekjes bezig he.
    Ojaaaa, dat herken ik ook dat uitstellen. En dan vraag ik t voor de zekerheid nog een keer, 2 uur later, en zegt ie dat ie t jammer vind dat ik er niet op vertrouw dat ie t echt wel zal doen. Wat denk je, kom ik de volgende ochtend beneden en issie t toch vergeten!! Zucht!
    Haha, je moeder baalt gewoon dat ze dan niet meer 2x per week op Thije kan passen!!

Imsala, pff 9 maanden in de opvang. Ik hoop ook voor je dat je snel zelf een huisje vindt. Ik vind dat je ontzettend sterk bent hierin en knap dat je het belang van de kinderen wel voorop stelt. Zo te horen heb je een goed doordachte keuze gemaakt, hopelijk houd je t vol! Heel veel sterkte!

Thanx Mink!
    Jeetje, 3 maanden erna nog melk?! Hmmmzz
    Ja, mijn boobs zijn ook zeker slapper (als ze leeg zijn ;)). Maar t schijnt door de zwangerschap(shormonen) en de stuwing na de bevalling te komen.
    ..
    Wat moeilijk en jammer dat je t contact met je moeder verbroken hebt. Weet ze wel dat je een dochter hebt gekregen?

Nou, ik heb vanmiddag de hele stad weer eens leeggekocht, was weer een hoognodig :D Wel eigenlijk alleen maar dingen voor Vera... Een badring, 2 slaapzakken, een bodywarmer, een trui en een vestje van Obaibi, etenbewaarbakjes, tandenborstel, maillot, 2 maatbekers om in te pureren (want die ik nu hebt valt bijna uit elkaar), van die hard plastic slabbers, een zwembroekje... Oeps?!

Ik ga boontjes doppen ;)

7. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal,

had beloofd om vant weekend te reageren, maar heb een zieke martijn.
    al 3 weken is ie verkouden en snotterig, en sinds de laatste week ook erg hoesten.
    vanmorgen bij dokter geweest, en nu heeft ie een hele rode keel, dokter sprak neit va keelontsteking maar heb nu wel een peniciline kuur meegekregen voor 7 dagen (amoxiciline)

normaal krijgen kindjes geen peniciline kuur, maar omdat martijn fit genoeg moet zijn voor de operatie hebben we nu wel een kuur gekregen,

nu echt hopen dat het snel werkt, want hij hoest zo zielig, en heeft er vanavond ook nog verhoging bij gekregen 38,1.

zien hoe het morgen gaat.
    ga nu weg, kom morgen weer lezen.

anita

8. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Imsala: Goed om wat van je te horen. Jammer dat het op deze locatie minder fijn is dan op de andere locatie. Supersterk van je dat je niet toegeeft aan D. Jullie komen er wel met zijn 3tjes.

@Mieke: Ja haha ik heb het nog even nagezocht en het zwavel zou de uiendampen opnemen. Volgende keer dus maar eens uitproberen. Ik gebruik eigenlijk nooit uien (alleen als ze al in zo'n groentepakket zitten) dus heb de tip niet nodig.
    Het speelkleed heb ik gekocht bij babyplanet. Ik heb toen dus ook nog met dat speelkleed van de Ikea in mijn handen gestaan. Uiteindelijk deze gekocht omdat deze wat dikker is.

@Mink: Hier ook slappe boobies hoor. Behalve natuurlijk als ze vol zitten. Maar ik vrees voor het moment dat ik stop met de bv...
    Wow 60 uur :$ Dat is echt wel heel veel ja.

@Axi: Wat lief van je buurvrouw! Je kunt ze maar alvast hebben he :)

@Vaam: Je hebt het vast al eens verteld, maar wat voor werk doe jij ook alweer?

@Maka: Dan heb je wel geluk met een vriend die goed kan koken. Mijn vriend háát het echt. Toen ik heel misselijk was tijdens de zwangerschap kreeg hij opdracht van de gynaecoloog om voor mij te koken. Nou, misschien dat hij het één keer gedaan heeft. (nou was het ook niet leuk om voor mij te koken want ik had nergens zin in :D)
    Hihi, lekker inkopen gedaan dus. Ik heb nu al zin om winterkleding te gaan kopen voor Morris. Maar ik wacht nog even zodat ik zeker de goede maat koop. Je weet nooit, misschien krijgt hij ineens nog een groeispurt voor de winter :p

@Joanjima: Arme Martijn. Beterschap!

Morris was vandaag wat uit zijn hum. Zijn klaaghuiltje was nadrukkelijk aanwezig. Gelukkig was hij met wat entertainment van ons wel redelijk vrolijk. Nu ligt hij lekker in bed. Ik ben wel benieuwd hoe de nacht gaat.
    Oja, hij heeft vanavond witlof met peer en aardappel op. Hij vond het volgens mij erg smakelijk. 150 gram ging erin :)

9. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden:

Heb een heel rustig avondje Jasmin was ziek geworden omdat ik vandaag en morgen werk en mij man cursus heeft, heeft mijn moeder haar opgehaald nu logeert ze daar een nachtje, Fuad heeft om 18:00 zijn laatste fles al gehad en die ligt nu al heerlijk te slapen.

Daffie :Ik heb er ook niet zo heel veel moeite mee om mijn kinderen naar een opvang te brengen. Zolang ik weer dat ze in goeie handen zijn, maar vind 2 dagen kdv wel genoeg.

Op het kdv waar ik werk zijn we van 6:45 tot 19:15 open en kun je flexibele opvang aanvragen minimaal 30 uur per maand dat komt overeen met 1 dag in de week, je mag ook je kindje 2 week niet brengen en dan b.v 2 weken 2 dagen. Veel ouders die in de zorg werken maken hier gebruik van.

Axioma: wat heeft Josanne mooie blauwe ogen.

Maried: snap je probleem wel wat over mensen die op een kdv werken, ik heb een aantal collega’s waar ik niet goed op kan vertrouwen mocht ik mijn kinderen daar op de groep hebben.
    En ben nu over het kdv waar Fuad heen gaat ook niet helemaal tevreden hun overdracht is erg slecht en ze hebben Jasmin laatst koemelk gegeven. Daarom heb ik Fuad laten overplaatsen naar mijn eigen kdv wij gaan in januari uitbreiden, weet al wel op welke groep hij komt maar hoor deze maand pas welke collega’s er gaan werken, als dit me niet aanstaat dan vraag ik of hij naar een andere groep mag. Ik moet toch 100 % vertrouwen hebben helemaal met al zijn allergieën en ik vind het wel fijn dat hij dan dicht bij mij in de buurt is.

Vaam: wat een mooi ventje is Daan.

Imsal: mijn eerste gedachten was inderdaad ook waarom moet je dan perse terug naar D. als hij zijn kinderen wil zijn kan hij ze ook op halen of bij jullie komen. Lees nu je uitleg, wel knap dat je zo om je kinderen denkt en het beste voor hun wil.
    Wens jou heel veel sterkte de komende maanden.

Anita: sterkte met Martijn.

10. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

lees trouwnes veel over de hoeveelheid warm eten en fruit jullie, jullie kindjes geven, heb hier het fruit en de groente nog nooit gewogen, of bekeken hoeveel martijn eet, kijk naar hem en neit naar de hoeveelheid.

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Na mn geklaag van vanochtend heeft Thije vanavond wel goed gegeten! Ik had witlof met aardappel gemaakt en er was iets van 185 gram op! Er zat ook wat op zn slab, dus ik denk dat ie zo’n 170 gram binnen heeft gekregen! Hij vond t best lekker volgens mij, raar kind. Perzik vind ie vies, maar witlof lekker?!

Heb sinds vanmiddag al koppijn, blegh!

@ tweede kindje, grappig dat het bij zoveel alweer kriebelt! Hier ook wel hoor, maar voornamelijk bij mijn man, haha

@ Kuona, moeders he…. ;) Ik heb wel gestudeerd (HBO) maar als ik (tijdelijk) thuis zit doe ik daar dan dus weer niks mee, dat vind mijn moeder wel zonde denk ik. Is ook wel zo hoor, maar dat diploma heb ik en dat heb ik over een half, 4 of 7 jaar nog steeds denk ik dan maar.
    Morris ook al aan de witlof, hihi.. had je de peer er doorheen gepureerd of apart?

@ Imsala, sterkte meid! Balen dat je het hier minder naar je zin hebt dan in H’sum.

@ Mieke, als het goed is heb ik donderdag weer een gesprek (morgen heb ik weer vrij genomen, s-moeder is op vakantie) met mijn leidinggevende, spannend!
    Thije heeft trouwens nog gepoept hoor, en hoe! Hihi…
    Wat leuk dat Boaz het boterhammetje met appelstroop zo lekker vond!
    Jammer dat Zumba niet op het rooster staat! Maar je kunt natuurlijk ook altijd de tell sell dvd kopen he :p

@ mink, na 3 mnd nog melk, jeeeemig! Mijn boobs zijn nog steeds ruim een cupmaat groter, maar ik geef nog steeds BV. Ben bang dat als ik eenmaal stop er vrij weinig overblijft…
    Wat heftig dat je het contact met je moeder verbroken hebt joh!
    60 uur in de week werken als je hoogzwanger bent, poeh hee! Ik wil idd ook alleen werk doen wat ik echt leuk vind en waar ik echt voldoening uit kan halen.

@ Axioma, dat is nog eens leuk,zomaar schoentjes krijgen!

@ Vaam, wel handig dat Daan met je mee kan naar je werk joh! Een soort tweede thuis, hihi

@ Maka, ik ben te ongeduldig qua eten, ik weet t ;).. jullie hebben me obsessed gemaakt met dat geweeg, hihi
    Lekker geshopt zeg!!
    Mijn man kan trouwens niet koken!

@ Joanjima, beterschap voor Martijn!!!

@ martientje, jouw KDV is zeker flexibel ja! Wel handig voor mensen in de zorg.
    Fijn dat Fuad naar jouw KDV komt. Fijn dat je me wel begrijpt qua KDV, je moet de leidsters idd wel 100% kunnen vertrouwen.

Fijne avond!

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Kuona, zo Morris heeft goed gegeten vandaag!

Ik heb Vera om 18u sperziebonen gegeven (ze was net wakker na haar slaapje van een uur), maar ze was alweer moe en heeft bijna niets ervan gegeten (hooguit 50g).
    Mijn vriend heeft haar daarna (om 19u :$) op bed gelegd (jaja!!) en ze is gaan slapen na wat gejammer :$. Bizar gewoon.
    Dus ze heeft nu nog maar 3 voedingen gehad... de laatste om 16u. t Moet niet gekker worden :( (ze doet veels te 'normaal')
    8u voeding - 11u wat meloen - 13u voeding - 16u voeding - 18u paar happen sperziebonen ...

Ik hoop dat t idd een groeispurt is, dat ze steeds zo snel moe is, zoals Eppie zegt. Maar dan zou je toch verwachten dat ze juist meer eet? Ze drinkt overigens wel best goed hoor (die 3 voedingen).

Anita, natuurlijk kijk je naar je kindje met eten, maar jij kijkt toch ook hoeveel Martijn uit zijn fles drinkt? Ik ben ook wel eens benieuwd hoeveel ze nu binnenkrijgt!!
    Balen dat Martijn ziek is en aan de antibiotica zit. Hopelijk slaat t snel aan.

Trouwens, ik heb laatst ook gelezen dat baby's in t begin van de bijvoeding nog niet doorhebben dat bijvoeding ook de honger stilt. Vera vond t in t begin allemaal wel interessant geloof ik, maar nu heeft ze er ook niet meer zo'n zin in.
    Zal wel langzaam gaan bijtrekken. Ik vind t op zich niet zo heel erg. t Heeft vlgs mij vnl met de vermoeidheid te maken.

Martientje, ik heb wel met je te doen zeg, steeds een ziek kindje...vervelend. Gelukkig kan je moeder je af en toe helpen.

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    @ marriedgirl: Thije heeft dus lekker gegeten :D

@ Imsala: Sterkte!

@ Vaam: Heerlijk he als je je kleintje mee kan nemen. Ik kan Djayson straks ook lekker meenemen :D

@ Joanjima: Sterkte met Martijn!

Hier vandaag een papa dag gehad :d
    Gind super goed, Djayson heeft heel veel gegeten, lekker geslapen en vooral veel gespeeld :D
    Ik geef hem niet lang meer en meneer kruipt, en komt nu elke keer kleine stukje vooruit op handjes en knietjes..
    Als hij nu op de bank staat (tegen de leuning aan) klimt meneer gewoon omhoog om ff over de bank heen te kijken.. Klimgeit..
    Hij is ook altijd bezig, kan geen tel stil liggen, en als het nie lukt word ie boos.. Ik zeg wel eens voor de grap dat ie een klein adhd'ertje is:p

14. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben ik weer ff! Vandaag gewerkt, was errug druk, pfff. Na zessen pas thuis, nog koken, Naomi verzorgen en die ligt nu lekker te slapen sinds half 9. Kon ik mooi de hondjes uitlaten en nu ben ik MOE (gek he, hihi). Manlief heeft het ook nog erg druk, zal ook pas strax tegen tien uur thuis zijn.
    Maar es nalezen wat er vandaag allemaal weer geschreven is! Morgen lekker een dagje vrij, heerlijk! Gaan morgenochtend nog naar het strandje in de buurt hier met alle beebjes vd zw-yoga, hopelijk valt het weer nog mee. En anders bij iemand thuis, ook gezellie!!

Oh ja, dat las ik net nog wel ff, ik weeg de groente en het fruit eigenlijk ook niet echt moet ik zeggen ... zou dat echt moeten??
    En Naomi is de laatste dagen wel erg onrustig met het drinken hoor, pff. Met die beentjes trappelen en met d'r handjes tegen de fles slaan, hihi. Ze kwijlt ook enorm en zit maar in d'r mondje te poeren, misschien komen de twee boventandjes er wel aan, al kan ik nog nix vinden. We zullen zien!

Tot later en als ik niet meer kan reageren, fijne avond meiden en hopelijk een goede nacht ...!!

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Mn "Thije zn eerste half jaar" fotoalbum is zo goed als af!!! Jeeee, nu nog even heel goed nakijken en dan bestellen! Met 15% korting, goed getimed :D

@ Maka, zozo, pas 3 voedingen :$ :D, Vera is goed bezig vandaag! Leuk om je 'schema' te zien. Thije doet t vandaag ook iets anders dan 'normaal':
    7 uur voeding - 9.45 uur alweer voeding :( - 12.30 uur perzik/appel (80 gr) - 13.50/15.15 uur voeding (in 2 gedeelten :p) - 18.00 uur witlof/aardappel (170 gr) - 19.30 uur voeding
    Daarna is ie gaan slapen. Straks nog een avondvoeding.

@ Nanni, wow die Djayson van jou is zeker een klimgeit! Knap hoor!
    Thije is ook al druk bezig met voorbereiden op het kruipen, haha... Hij gaat dan een beetje op zn knietjes met zn kontje wiebelen, zo schattig!

@ Deesje, nee joh, je hoeft dat echt niet te wegen hoor. Maar ik las dat een aantal meiden hier dat deed en toen ben ik het ook gaan doen, was weleens benieuwd.
    Veel plezier met je yogaclubje!

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hey meiden ik leef nog hoor...
    pfff beetje druk met alles hahaha

ik ga later op iedereen reageren heb niet zoveel puf de laatste dagen sorry

met levi gaat het echt super goed.... hij zit op 3 flessen per dag en verder eet ie al lekker met ons mee
    mieke ik las dat je broodje geeft he hoe begin je nou met zoiets???

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh anouk weeg jij het fruit af???

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland

ahhhh wat een leuke foto en wat is die kleine man lekker wijs;)

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou zoals jullie weten is roy begonnen met de machinisten opleiding en we hebben sinds ik werk 2 1/2 maand alweer nog geen enkele dag oppas nodig gehad sluit allemaal mooi aan...
    kwam vorige keer thuis en was ie net hapje aan geven zo schattig

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Oa Maka en Kuona doen dat en ik ben het vandaag ook gaan doen. Alleen als ik het pureer hoor, rapley weeg ik niet af, dan ligt het meeste toch op de grond. ;)

Deel Deze Pagina