Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Goeie nacht gehad! GIsteravond heb ik haar om 2315 maar wakker gemaakt, want ze werd maar niet vanzelf wakker en ik wilde ondertussen naar bed ;). Ze was wel helemaal gedesorienteerd, zat een beetje te trillen. Vond t wel een beetje raar, maar volgens mij gewoon van vermoeidheid of dat ik haar wakker maakte.
    Ze had goed gedronken en ik heb haar tanden gepoetst, voor t eerst met tandenborstel! Ze vond t wel ok geloof ik.
    Daarna heb ik haar de hele nacht niet gehoord!! Jeuj! Helaas maar tot kwart voor 7, maar ja, ze heeft ook maar 4 voedingen gehad gisteren :$. Mijn vriend ging eruit, ik zei nog eerst proberen te troosten, maar ze had echt honger. Wel weer goed gedronken en om half 8 terug naar bed.

Vanmorgen heb ik toch maar een afspraak bij de HA gemaakt, omdat ze nog steeds best vaak aan haar oortjes zit. IK heb meer t idee dat t of van vermoeidheid is (ze doet t altijd als ze moe is en bijna alleen 's avonds) of dat t jeuk is :( Maar iedere keer als ze t doet, denk ik toch weer, zou ze niet toch last hebben van dr oren...? Dus voor de zekerheid maar ff laten checken!

Toetjes, ik heb naar die baby-danoontjes gekeken en daar is gewoon suiker aan toegevoegd, dus dat ga ik echt niet geven. Danone Danoontje - assortiment (klik op mijn eerste danoontje voor de ingredienten)

Married, jij hoefde voorheen toch 's nachts nooit een speentje te geven? Is dat iets van de laatste tijd?
    Idd gelukkig maar dat Thije zijn flessen wel gewoon als maaltijd ziet! Vera raakt er ook wel vol van hoor, maar ze komt (kwam :)) altijd eerder voor de volgende voeding (miste de tiet denk ik). Ik denk dat dat nu toch ook wel aan t veranderen is.

Uk, nou 'veel plezier' dan op de poli!

Vaam, nee zou ik zeker op vakantie tegen onbekenden helemaal niet over uitwijden. Zolang niemand er naar vraagt, lekker in de waan laten!
    Maar dat je vriend tegen kennissen zegt (beaamd) dat t zijn kleine is, vind ik toch wel een beeje raar...?
    Gaat Daan hem ook papa noemen of gewoon bij zijn voornaam eigenlijk?
    Nou ja, sowieso erg lastig, ik zou niet weten hoe ik t aan zou pakken eigenlijk.

Winterkleding, Vera heeft nu al vaak 74 aan (zeker rompers). Maar ik koop of een grote maat 74 of maat 80 voor t najaar. Wel alleen nog dingen die ze nu op een frisse dag al eventueel aan zou kunnen. De kleertjes die ze van t voorjaar had en die nog passen vind ik vaak niet echt meer kunnen. Ze is nu al echt een kindje, die trek je toch net iets anders aan dan een baby, vind ik.
    Zwembroekje trouwens 86/92, over een luier past dat toch wel, zag niet veel verschil met 74/80 (en anders kan ze m over een half jaar aan met babyzwemmen :D).

Anita, tja ik wil niet zeuren, maar al dat soort dingen ga ik nog niet geven voordat Vera minstens 1 is.
    Lange vinger zit boordevol suiker, wat echt wordt afgeraden. Liga zal iets minder slecht zijn, maar zit volgens mij ook suiker in?
    Smeerkaas en leverpastei, daar zijn de meningen over verdeeld, maar ga ik ook nog niet geven, denk ik. (smeerkaas bevat erg veel zout en in lever zitten gif en afvalstoffen die een baby nog niet zo goed kan verwerken; lever is t afvalverwerkingsorgaan :p)
    Appelstroop, jam zonder suiker, gewoon geprakt fruit of alleen boter zou ik eerder doen...?

Seyla, meid wat een vreselijk nieuws :(. Gelukkig is Benine wel weer helemaal opgeknapt.
    Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Hopelijk gebeurt er een wonder...

Ik hoor Vera wakker worden, tot later!!

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Zo, gedoucht en gestofzuigd.

Anita: lange vingers ga ik echt niet aan beginnen, vind ik veel te veel suiker. Hier krijgt hij cracotte, soepstengels, korstje brood en heel soms(misschien 1 x in de 2 weken) een halve liga. Ik wil de suikers zo min mogelijk geven. Hij krijgt van mij alleen fruitsuikers.
    Op brood doen wij geen leverpastei, want ik heb gelezen dat wat daar allemaal in zit slecht is voor een baby. Wij kopen Tartex, dat is een nepsmeerworst zeg maar. :) Hij krijgt verder appelstroop, smeerkaas (is wel zout, maar moet toch afwisselen), boter, suikervrije jam (zonnatura). Hij krijgt af en toe een stukje jonge kaas om te eten en dat vindt hij heerlijk! Binnenkort gaan we dat op zijn brood doen.

Iggy: Tja, ik geef ook zo min mogelijk suikers dus hier geen toetje. Buiten dat zit hij vol van zijn avondeten en heeft dan geen zin meer om zijn mondje open te doen voor het lepeltje. Als hij vroeg slaapt overdag krijgt hij 'smiddags lekker wat yoghurt. Soms doen we er wat fruit doorheen of een scheutje diksap. Maar meestal doen we er niets doorheen.

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik heb vakantie!!!! Heerlijk meiden, ga er echt even 3 weken van genieten:D

Bedankt voor al jullie recaties op mijn stukje eergisteren. Het is ook gewoon zo dat iedereen het op zijn eigen manier doet, maar het is ook fijn te weten dat er meerderen zijn die toch ook wel een beetje dezelfde opvatting hebben, ander ga ik nog twijfelen aan mezelf haha.

Ik heb even op een paar mensen gereageerd...

Martientje: dat klinkt goed zo'n opvang. Zou voor ons inderdaad ideaal zijn. Maar bij ons doen ze dat helaas dus niet. Wij maken nu helemaal geen gebruik van prof. opvang hoor, regelen het met mijn ouders en een paar vriedinnen van me.

Iggy; gewoon volle joghurt met een paar drupjes diksap. Ik vindt dat zelf beter dan al die toetjes van de fabrikanten, daar zit toch al snel veel meer suiker in. Toetjes hoeven ze echter nog niet perse te hebben. Pas vanaf 7 maanden gaat dat tellen geloof ik.

Seyla; gelukkig dat het weer goed gaat met Benine en wat fijn om wat van je te lezen. Wel ontzettend naar nieuws over je schoonzus...heel veel sterkte!!

Maka; ik herken dat van die oortjes en moeheid wel. Heeft Myrthe ook al zo'n 1,5 week. Heb haar al een paar keer getempt omdat ik dacht aan oorontsteking, maar ze is verder heel vrolijk en lijkt geen pijn te hebben. Myrthe is ook echt snel moe en wrijft dan in haar oogjes en kriebelt aan haar oortjes.

4. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Married: Hee dat klinkt als onze nacht :D Ik moest er ook één keer uit en Morris werd uiteindelijk om 7.30 wakker. Prima vond ik.

@Uk: Succes vanmiddag in het ziekenhuis!

@Vaam: Haha stofzuigen als Morris slaapt doe ik niet hoor. (op zijn kamer bedoel ik dan) Wat goed dat Daan dan doorslaapt 8)

@Anita: Ik denk er hetzelfde over als Maka, Married en Uk ;)
    Ik ben wel benieuwd wat Martijn nu weegt. Die had vorige keer een behoorlijke groeispurt gehad toch?

@Seyla: :( Wat naar dat Bénine zo lang ziek is geweest. En verschrikkelijk nieuws van je schoonzus. Heel erg veel sterkte de komende tijd!

@Maka: :$ Die Vera zeg, wat een modelkind ;) Waarschijnlijk had je 2 weken geleden niet gelooft dat Vera het nog eens zou gaan redden op 4 voedingen? Veel succes bij de HA, hopelijk is het niks!

Morris is nu hard aan het oefenen om zijn knietjes op te trekken :)

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Tussendoortjes; Myrthe taalt er niet echt naar, dus geef ik het ook niet behalve dan fruit en een flesje diksap (met heel weinig sap) Hoe minder suikers ze nu binnen krijgt, hoe beter denk ik maar. Heel af en toe krijgt ze zo'n mini rijstewafektje van bambix, maar na een paar keer sabbelen is ze er weer klaar mee hahaha. Ze doet het prima op de normale maaltijden en zolang ze dat goed vindt, ga ik geen andere dingen geven. Als ze wel wat wil, dan wordt het rijstewafel, soepstengel o.i.d.

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Oja, tussendoortjes krijgt Morris ook niet. Nou is er ook nog niet echt 'tussendoor' tussen de 5 voedingen, het fruit en de groente en straks ook nog een boterham (alhoewel ik dan wel op 4 voedingen hoop te zitten).

Daffie: Fijn dat je vakantie hebt! Wel een beetje jammer van het weer. Of is het bij jullie wel lekker?

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Seyla: wat fijn weer van je te horen! Heb regelmatig aan jullie gedacht. Wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Ik ga zal duimen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn! Veel sterkte

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Kuona; het is in ieder geval droog....Hoop dat het volgende week een beetje lekker wordt, want dan zitten we in Drenthe.

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #9469 Deurtje, 1 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2009
    @ Uk, veel succes vanmiddag!
    Sterkte met Ferry zn ontlasting :(
    Ben ook zeer benieuwd hoe lang en zwaar hij is!

@ Vaam, haha, manlief wil idd heel graag oefenen :D :p, maar van hem mag het condoom ook achterwege blijven vanaf nu. Maar dat gebeurt echt nog ff niet.
    Hema aanbieding is tot 13 september.

@ winterkleding, Thije zit met sommige dingen al in 80. Ik heb wel 1 heel leuk jasje, iets dikker dan zomer en iets dunner dan winter zeg maar. Als ik een echte leuke winterjas zie koop ik hem in 80, daar kan ie vast nog wel lang in denk ik.

@ Joanjima, no way dat ik Thije een lange vinger ga geven. Dat valt bij mij onder de noemer 'zoete zooi'. Sowieso krijgt ie voorlopig nog geen koekjes, liga's oid, hij zal dat heus niet missen hoor, hij weet niet eens dat het bestaat ;), ik vind dat alleen maar dikmakers. Wellicht krijgt ie wel een keer een rijstewafeltje of een soepstengel, maar meer niet voorlopig. Als ie 7 mnd is begin ik met brood, vooralsnog alleen met appelstroop of zelfgemaakt fruitprutje.
    Succes op het CB!

@ seyla, fijn om wat van je te horen meid! Heb me vaak afgevraagd hoe het met jullie ging.
    Wat erg dat je Bénine zo ziek is geweest, maar gelukkig gaat het nu weer goed met haar.
    En verschrikkelijk van je schoonzus, heb er geen woorden voor... Ik hoop dat het sprankje hoop voldoende zal blijken te zijn!!!! Heel erg veel sterkte meid, wat is het toch een kl*te ziekte!!!!

@ Maka, lekkere nacht joh! En tandjes gepoetst, braaf! Ikke gister vergeten, oeps!
    Dat speentje 's nachts heeft Thije heel af en toe een nachtje, nu toevallig een paar keer achter elkaar. Ik ga dan meestal zelf ook maar even plassen en slaap daarna weer snel in, echt vervelend vind ik het niet.
    Succes bij de HA!

@ daffie, jee vakantie, lekker!!!

10. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Goeiemorgen vanuit de ziekenboeg! ;)

@Mieke
    Owja! Eigenlijk wordt brood nog afgeraden, das waar ook. Was er hier ook al bijna aan begonnen want ook hier, net als wat Noppie schrijft, Silje kijkt t bijna uit onze mond. :)

@Maka
    Silje werkt ook niet bewust mee bij het aankleden hoor. We vinden t allen zelf wel leuk om te dénken dat ze bewust dr armpje strekt om ons te helpen. ;)

@Kuona
    Bij t mama-zeggen t zelfde verhaal als met t armpje strekken. Ze heeft in de gaten dat wij t leuk vinden als ze ons na-praat dus als wij tien keer mama zeggen zegt zij t ook. Niet echt bewust dus, maar wel leuk!

Kmoet ff boven de boel zuigen want dan kan de vrouw daarna de douche in. We moeten nl sinds n paar dagen bij toerbeurt Silje entertainen want die kan nog geen minuut alleen spelen op t moment. Zal wel weer een huppeltje of een regeldag of gewoon slechte zin zijn! ;)

Straks meer!

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Daffie, jippie vakantie!! Lekker hoor. Idd niet zo'n geweldig weer, maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk volgende week wel weer.
    Ah, Myrthe dus ook een kriebeloortje of wat t dan ook is. Nou ja, ik denk ook dat t niets is, maar iedere keer dat ze t doet, denk ik toch weer 'Hmm'. Dus voor de zekerheid ff laten checken dan hoef ik me geen zorgen meer te maken!

Kuona, haha Vera een modelkind :D. Nouuuuu.... ik ben nog niet helemaal overtuigd dat dit de nieuwe trend is hoor!
    En ik had dit idd 2 weken geleden echt niet geloofd! Zeker niet dat t zo snel zou gaan. Al zie ik nu wel dat dat '6 maanden sprongetje' niet voor niets zo heftig is geweest. Het is echt een sprong naar meer zelfstandigheid geweest!

Married, o, tis maar af en toe dat speentje. Nou lekker doen dan. Helemaal als je dr geen problemen mee hebt. Prima toch.

Suske, haha heeft Silje last van een huppeltje :D ?
    O, nou ik vind t al best knap dat Silje mama (na)zegt nadat jullie t 10x zeggen. Vera zegt t alleen als ze dr zelf zin in heeft ;).
    Maar ja, tis ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. Silje hoeft alleen maar mama te leren en geen papa, dus das veuuuuuuuuul makkelijker :D hahahahihihi

Ik ga de kelder eens stofzuigen, want dat moet ik al een maand doen van mezelf ;)

12. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Daffie: Ik hoop ook voor je dat het lekker weer wordt. Hier regent het nu :(

@Suske: Ah Silje zit dus ook niet zo lekker in haar vel. Hier nog eentje ;)
    En toch knap dat ze mama na zegt dan. Morris zegt hier helemaal niks na hoor. Maar hij kan natuurlijk wel dansen ;)

@Maka: Ja dan is dat sprongetje iig niet voor niks geweest. Ben erg benieuwd of ze nu vaker maar 4 voedingen gaat vragen.

Morris wilde vandaag helemaal geen fruit eten :( Ik had nog wel mango voor hem. Ik heb eerst stukjes geprobeerd maar dat wilde hij niet. Daarna gepureerd en hij deed echt zijn mond niet open. Toen heb ik het zelf maar opgegeten. Eerst vond ik het heel lekker maar dat ligt wel zwaar op de maag zeg...het ging al snel tegenstaan. Stukjes mango is wel veel lekkerder :p

Ik krijg net een berichtje doorgestuurd dat er vanmorgen een gewapende overval is gepleegd op de supermarkt waar ik vaak boodschappen doe :$ Eng!

13. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Heb t filmpje geduinlood. Heb t gedeelte waar ik mama, mama, mama, mama, mamaaaaaa etc zeg maar ff weggelaten.... :D:D:D

YouTube - zeg ns mama

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Suske: Leuk filmpje! Kan me voorstellen dat je trots bent :D
    Ferry zegt sinds een week of 2 ook steeds vaker mama. Hij zegt het als hij honger heeft ;):D

15. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Netjes de boel boven gezogen. Vanmiddag kijken of ik nog energie heb om te dweilen, maar aangezien ik, zoals ik me voel, mezelf daarvoor zou kunnen gebruiken denk ik niet dat dat ervan gaat komen. De koorts is nog steeds niet gezakt geloof ik.
    Owja, Silje had trouwens mij aangestoken. Ik snap nu wel waarom ze de afgelopen dagen wat minder te genieten was. Erm kind!

@Iggy
    Hier doen we (nog) niet aan toetjes. Ik heb de idee dat Silje echt al wel genoeg binnen krijgt. Gaat anders wel erg had voor zo'n ukkie, alweer iets nieuws erbij. Maar als Levi eten fijner lijkt te vinden dan drinken zou je idd van 1 fles een papfles kunnen maken denk ik.

@Kuona
    De volgende in de winter mikken! Hahaa! Ja, dat zou anders echt zonde zijn van die jas. Zou ik ook denken hoor! :D
    Oei, n overval op de super!? Idd eng!

@Uk
    Het gaat ook zo goed met Ferry! Kan me voorstellen dat je het dus nu meer als een formaliteit ziet.

@Vaamrille
    Tja, kwilde niet de zoveelste zijn, maar ik doe t toch... Hij lijkt echt n beetje op je vriend!! :D:D:D Leuk hoor! En ik kan me 100% voorstellen dat je soms de waarheid niet helemaal verteld. Gaat toch ook niet iedereen aan! 8)

@Joanjima
    Owja! N tijdje terug had je trouwens die mooie foto van alle twee je trotsen geplaatst. Had er nog niet op gereageerd, maar ik vond het een erg mooie foto. Jilou is ook een prachtig meisje om te zien hè!?
    Wij zijn hier al heel hard aan het nadenken wat we straks op t brood gaan doen (Silje krijgt voorlopig nog helemaal geen brood, maar tis leuk om voorruit te denken hè! :D). Vooral ook omdat we vegetarisch eten en er dus al een paar dingen afvallen. We gaan waarschijnlijk zelf wat broodbeleg maken want we willen er in het begin n btje op letten dat ze niet teveel binnen krijgt met allemaal E-nummers en zout zoals in de meeste smeerkazen/worsten enzo. We moeten ons dr dus nog ff n btje op gaan orienteren.
    Ik ben zelf niet zo'n voorstander van de lange vinger omdat daar allemaal suiker op zit. Mn schoonvader geeft dat altijd aan de kids als hij oppast (zijn vriendin is ook onze vaste oppas dus ik hou mn hart nu al vast voor alle lange vingers die ze straks te verstouwen gaat rijgen, tegen die tijd maar ns voorzichtig bespreekbaar maken). Heb ook begrepen dat in de lange vingers ook gluten zitten dus die kun je beter niet geven voor de 7 maanden. (je kunt ze ook zonder gluten kopen bij speciale winkels geloof ik) Ow, ik lees dat de meesten hier zo'n beetje hetzelfde denken over de vingers... Goed bezig dus, dat Martijn dat dus ook niet krijgt!

@Seyla
    Jeetje! Fijn te horen dat het et jullie nu goed gaat, maar dat van je schoonzus... Veel sterkte!

@Daffie
    Jippie!!! Vakantie!!!

@Married
    Wat leuk dat je man al zo enthousiast is over n 2de. Maar ff nog maar niet dus.

@Maka
    Ja, tis voor Silje ook wel veel makkelijker, omdat ze alleen maar mama hoeft te leren, maar straks moet ze t woordje sperma-donor leren... :D:D:D:D:D

@4 voedingen
    Las dat er een aantal zijn die dat geprobeerd hebben. Bij ons is dat heel geleidelijk gegaan. Ik heb langzaam de tijd tussen de voedingen opgerekt tot 4 uur en dan kwamen we op het eind rond 21u met de laatste voeding uit, maar wilde ze eerst rond 23u toch nog n keer drinken en dat om 23u drinken viel na een tijdje weg omdat ze doorsliep. Tja, is dus vanzelf gegaan dus ik denk dat de beebs het zelf aan gaan geven als ze dat niet meer nodig hebben.

Onze kruimel ligt net in bed en moet slapen tot 14.30 uur, maar ik hoor dr nu alweer lol trappen! ;) Kga dr maar eens kijken...
    Grtz!

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zoooo, net een megapoepexplosie gehad:$:$ Had net met Myrthe een boterham gegeten en ze zat haar flesje te drinken toen ze moest poepen. Heb nog even gewacht tot ze het flesje leeghad en vond het al wel megastinken.....nou, dat klopte ook wel, want der hele kleren zaten echt onder en mevrouw zelf ook. Heb haar maar effies ingesopt en in bad gedaan. Nu ruikt ze weer heerlijk schoon en ligt lekker te slapen. Was zit al in de machine....ben altijd bang dat ik het er niet uitkrijg:)
    Broccoli werkt hier iedere keer weer supergoed op de darmen:D:D

Straks als mijn man thuis is ga ik effies boodschappen doen en sporten. Zit nog te bedenken wat ik vanavond moet eten. Ga denk ik maar weer eens wat uit het Sonja boek maken. Staan wel lekkere recepten in en dan ben ik verantwoord bezig hahaha. Voor de rest doe ik het niet, maar voor de avondmaaltijden kan ik altijd wel kiezen uit de boeken.

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Maka: met kennis, bedoel ik iemand die hij wel kent maar die hij dus bijna nooit ziet hoor. Tegen vrienden vertellen we uiteraard het hele verhaal. Sowieso leerde ik die pas kennen toen ik zwanger was he ;). En als iemand hem vraagt of hij papa geworden is dan is dat ook waar. Hij heeft er ook voor gekozen om een papa te worden, dus is dat geen leugen. Het is natuurlijk een redelijk zeldzaam verhaal. Welke man kiest er nou namelijk voor een zwangere vrouw? Mijn vriend deed dat destijds dus wel en koos daarbij ook voor Daan. Omdat we al snel een relatie kregen was hij er dus bij met het hele proces: een groot deel van de zwangerschap, de bevalling en daarna de zorg over Daan. De papagevoelens komen dan ook vanzelf, ook al is het niet zijn biologische kind. Je kunt het misschien een beetje vergelijken met een adoptiekind voor hem. Daar wordt je ook papa van en daar ga je ook van houden alsof het je eigenste is.
    Daan zal mijn vriend daarom ook papa gaan noemen. Mijn ex-man heeft zich hier ook bij neergelegd en begrijpt het ook.
    Als ik mijn vriend pas na de zwangerschap was tegengekomen dan had dit een heeeeeeeeeel ander verhaal geweest. Dan zou ik Daan geen papa laten zeggen tegen hem.
    Heel verhaal;), maar ik wilde mijn mannetje even verdedigen, want dat verdient hij:).

18. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @suske: hoe meer, hoe beter hoor! :D. En laat dat dweilen lekker zitten joh, morgen weer een dag.

@married: hij moet zijn 'jasje' dus nog maar even aanhouden dan he ;). En bedankt voor de datum, dan ga ik nog gauw aan de slag.

@Uk: die Ferry, lekkerbek....weet precies hoe hij zijn mama moet paaien....door haar te roepen, hihi.
    Daan wil het ook nog wel een per ongeluk roepen, maar de laatste tijd is het meer dadadada of blablabla en dan een hoop speekselwerk erbij.
    Tong uitsteken en prrrrrrrrrr zeggen is ook altijd een succes....en gillen tussendoor.

@Daffie: lekker naar Drenthe? hoelang gaan jullie?

19. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    hihi, moest ik even aan jullie showen (misschien dat sommige hem al op mijn hyve hebben zien staan)

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Kuona, nou vandaag iig geen 4 voedingen!!
    Zit nu al op 4, al telt één niet echt mee, waren maar een paar slokken. Maar ze deed alsof ze honger had ;)
    Fruit ging vandaag wel weer beter, we wisselen elkaar weer af, geloof ik ;)
    Getsie, een gewapende overval :$

Suske, hihi ja sperma-donor, das idd wel een lastig woord!
    Tja, als t zo makkelijk ging met voedingen afbouwen... Ik maak Vera bijna altijd wakker voor de laatste voeding, want anders komt ze m midden in de nacht opeisen (voorheen zou ze dan 2x 's nachts zijn gekomen).
    Gisteren zat ze dus opeens op 4 voedingen (incl een voeding om 2330u waar ik haar voor heb wakker gemaakt). Ze blijft dus gewoon heel onregelmatig drinken, want vandaag moet ze dat echt weer wat inhalen...
    Ik probeer nu gewoon op 5 voedingen te mikken en verder op verzoek, dat werkt t beste. Rekken vind ik meestal ook niet zo handig, want dan kom ik vaak in de knoei met slaapjes. En de ene keer heeft ze na 5 uur pas honger ('s ochtends), de andere keer na 2,5 uur al. En ik geef haar echt wel de tijd om zoveel te drinken als ze wil, maar ja als ze constant los blijft laten dan is t na 5 minuten proberen echt klaar!

Daffie, haha een echte ouderwetse poepexplosie! Heb ik hier alweer een tijdje niet meer gehad. Wel prettig eigenlijk :D

Vaam, nou klinkt hardstikke goed, dat hij een soort pleeg/adoptie-papa is. En als je ex zich er bij neer gelegd heeft is t helemaal mooi natuurlijk. Gelukkig!
    Mooie foto!!

Net bij de HA geweest, was uiteraard niets met haar oortjes. Maar ik ben zelf wel blij dat dat nu zeker is en ik me geen zorgen meer hoef te maken!
    Verder heb ik nog gevraagd naar een test voor mezelf. Ik had een tijd geleden info gevonden dat er aanwijzingen zijn dat die heftige zwangerschapsmisselijkheid van mij door een maagbacterie veroorzaakt kan zijn. Die bacterie heb ik in t verleden gehad en abc-kuur voor gehad. Maar t is nooit getest of ie daadwerkelijk weg wis, ik heb soms nog wel klachten maar minder (volgens mijn oude HA kon je dat dan nl niet meer testen :p). Maar goed, ik heb een verwijzing gekregen voor die test. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina