Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oh, Suske,je filmpje deed t eerst niet, maar nu wel! Geweldig!! En wat een lekker ding is Silje toch!

2. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Suske: Ik heb het filmpje samen met Morris gekeken. Hij zei: uh uh uh. Babytaal voor: wat een mooi meisje en wat knap dat zij al mama kan zeggen. Ik kan alleen nog maar uh uh uh zeggen. :p
    Haha ja zou zonde van die jas zijn toch ;)

@Daffie: Oei een poepexplosie. Vast om te vieren dat jij vakantie hebt ;)

@Vaam: Begrijpelijk hoor, hoe jullie erin staan. Gaat hij jouw ex dan gewoon bij zijn voornaam noemen? Of gaat hij die ook papa noemen?
    Grappige foto.

@Maka: Nja 5 voedingen is ook prima toch? Beter dan 6 of 7 (of 12 zoals ik soms wel eens lees op andere fora van mama's met even oude baby's :$)
    Gelukkig heeft ze niks aan haar oortjes.
    Wat een apart verhaal over die maagbacterie. Dat zou wel fijn zijn als het daar aan heeft gelegen? Ik neem aan dat ze er dan wat tegen kunnen doen toch? Alhoewel je dan nog geen garantie op succes hebt natuurlijk...

hmmm Morris ligt al een tijd in bed maar gaat niet slapen. En ik wil eigenlijk vanavond naar de verjaardag van mijn nichtje. Maar hij is al wakker vanaf half 1, dus neit echt handig. Hij heeft wel een minislaapje in de auto gedaan maar dat telt niet mee. Thuislaten is geen optie, want mijn vriend is niet thuis.

Ik ben nu trouwens aan het kijken naar huizen in een ander dorp hier in de buurt en daar zijn best wel wat leuke instapklare huizen te vinden. Nu nog even onderzoeken of het ook echt een leuk dorp is om te wonen met kinderen. Een kennis van mijn vriend is daar een tijdje terug gaan wonen met vriendin en kindje. Die kan ons daar vast mee helpen. Ik ben benieuwd want ik heb al wel wat leuke dingen voorbij zien komen 8)

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

we zijn weer thuis.
    Ik wist dat Ferry weer lekker gegroeid was, hij is nu 72 cm. :) Zijn gewicht had ik net iets hoger geschat, maar hij weegt nu 8820 gram. Hij zit met zijn hoofdje, lengte en gewicht precies op de middellijn. :)
    De fysio zei dat Ferry niet de snelste was, maar nog wel net op de curve zat ;) (de curve voor 6 maanden). Nou dan hebben we hier veel trage baby's denk ik... Maar ja, ik zei dat ik echt wel wist dat hij niet de snelste was. Hahha
    We hebben hem ook nog even geshowed op de Neo, en dat vonden ze weer erg leuk! :)
    Ook de kinderarts was blij verrast hem zo te zien en dat het zo goed gaat met hem. Ik heb haar ook gevraagd te kijken naar de blauwe bult die hij heeft en ze zei dat het idd een verwijd bloedvat is. Ze haalde er voor de zekerheid (en mijn geruststelling) nog een andere arts bij voor een second opinion en hij vond hetzelfde als zij.
    Hij zei dat de drain het vat omhoog duwt en dat hij daarom zo oppervlakkig ligt. Er zit geen pulsie in dus het is geen slagader gelukkig! We moesten er in oktober nog maar eens door de neuro naar laten kijken, maar het was niets ernstigs.
    De artsen zeiden allebei dat het heel bijzonder is en dat we veel geluk hebben dat Ferry geen problemen met zijn drain heeft gehad, want dat komt bijna altijd voor! Meestal krijgen ze de een na de andere infectie, dus we mogen in onze handjes knijpen ;)
    Is toch wel fijn om het zo weer even te horen. We moeten ook weer even lactulose gebruiken en kijken hoe het gaat.

Zo, we gaan nu eten en dan weer vroeg naar bed, want morgen weer vroeg op ;)

4. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Het is me niet meer gelukt om bij te lezen vannacht. Mijn collega bleef maar kletsen, dus kon het niet maken om te zeggen: klets onder tussen maar lekker verder, maar ik moet even bijlezen.

Moet trouwens wel zeggen dat Yannique de laatste dagen wat meer huilt als ik ze in de box leg en als ik dan wegloop. Misschien toch iets van verlatingsangst ofzo? Hebben meer beebjes daar last van?

@Vaam: wat een mooi mannetjes heb je toch! Die heldere ogen van Daan.
    Ik heb het ook dat als ik een zwangere zie lopen:dan mis ik dat echt hoor.

@Maka: fijn dat Vera jou vriend nu ook toelaat om haar te troosten.

@Mieke: fijn dat jullie dagje strand zo geslaagd was.
    Haha dat van het aankleedkussen is erg herkenbaar. Ons stijve harkje noemen we Yannique dan. Kan me voorstellen dat het soms wel frusti is om Boaz eten te geven als ie zo ongeïnteresseerd is. Yannique wil nu niet meer in haar stoeltje zitten tijdens het eten (dan gaat ze heel hard huilen), maar alleen bij mama op schoot en dan peuzelt ze lekker alles op. Yannique wil dan ondertussen ook het lepeltje pakken en daar mee spelen en dan zelf de leper in haar mond stoppen. Nou dan kliedert ze maar lekker hoor. Succes ermee!
    En was de uiensoep lekker?

@Sofie: jij bent wel crea met het bedenken van slaapliedjes:D! Ik hou voor het tandenpoetsen dat liedje van Vaam aan. Gaat nu al 2 avonden goed.

@Kuona: weet niet of je man zo impressed gaat zijn van al onze mannen die meehelpen in het huishouden. Wat een mooi mannetje is Morris toch. Wat heb jij een mooi groot speelkleed zeg. Ow wat schattig als je hem zo ziet dansen. Erg he, om dat je eigen stem terug te horen:(. Heb ik ook altijd hoor:p!

@Married: heel herkenbaar hoor, wat jij schrijft over interesse voor groenten en fruit. Weet je nog dat ik dat laatst hier ook schreef? Het is pas sinds de laatste weken dat groenten en fruit bij Yannique er in gaan als koek hoor. Het gewoon een beetje tijd gunnen en dan komt dat vanzelf. Thije is natuurlijk de eerste 6 maanden alleen maar mama's tiet gewend geweest he:D:p!
    Jammer dat je moeder wat sceptisch is wat betreft het stoppen met werken. Maar ja, je moet toch doen wat jij denkt dat goed is voor jou en Thije! Gewoon lekker stoppen. Werken kun je nog genoeg jaren. Had het er vannacht met mijn collega over: zij heeft ook niet gewerkt toen haar kinderen klein waren en dat vond ze echt heerlijk! Volg je hart meid!

@Mink: Wat vervelend dat je na het overlijden van je vader ook geen contact meer hebt met je moeder. Kan me voorstellen dat je er nu anders over gaat denken nu Zoe er is. Stel dat je wel weer contact zoekt met je moeder, kun je haar natuurlijk wel vertellen onder welke voorwarden.

@Axioma: ik dacht als ze aardappel mochten en rijst dat spaghetti dan ook geen kwaad kan. Ow en je hebt al schoentjes voor Josanne!

@Anita: beterschap met Martijn. Wanneer is de OK eigenlijk gepland?

Ik hou het hier even bij. Wil nog even relaxen op de bank voor ik straks weer mag gaan werken.

X Esther

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    vaaaaaaaaaaam wat een toffe foto wat een heerlijk ventje joh
    dat van dat tong uitsteken en prttttttttt zeggen is hier heel populair nou vind ik het helemaal leuk behalve als ie hapje eet hahaha zoals vanavond dus met zijn groente, ik zat der helemaal onder en een pret dat levi had!!!

vrijdag komen er logeetjes... meisje van 8 maanden en een meisje van 2 jaar hahaha ben benieuwd want ik heb zaterdag 6 uur vroege dienst dan moet roy het doen dus met 3 kleintjes en 3 honden...
    hij zegt maak je niet zo druk ik kan dat heus wel aan hoor heb in de marine wel ergere dingen meegemaakt hahaha

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh ja de 1e fles vervangen door pap is hier echt een succes... levi vindt happen leuker dan aan zijn fles lurpen

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hoi hier ben ik weer eens.
    Jeetje was is er weer veel geschreven. Lees wel mee maar heb helaas niet de tijd om te reageren. Vind het fijn om te lezen dat het met iedereen en alle baby's goed gaat.

Net met Zoey naar het consultatiebureau geweest.
    Ze is weer goed gekeurd.
    Gewicht 7,50 kilo
    Lengte 68
    Netjes volgens de wijkarts.
    De voeding die ze nu krijgt en bijvoeding was geen probleem. Ze zijn met een 2e makkelijker dan bij de 1e. Hebben jullie hier ervaring mee?
    Het is een kleine vlotte beidehandte meid. hihi
    We mogen nu ook met haar gaan fietsen. Ben ik zo blij mee. Eerder deden Justin en ik alles met de fiets. Van het weekend gaat manlief het fietsstoeltje erop zetten. Is wel handig we hebben bijna alles van Justin bewaard.

Kom snel weer kijken hier liefs Maatje

8. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Kijken of het is gelukt

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Kuona, ja ik had gelezen over die bacterie icm zwangerschapsmisselijkheid (wetenschappelijk onderzoek). Het ging dan m.n. om de samenhang met continue misselijkheid, niet perse overgeven. En dat is precies waar ik last van had.
    NU heb ik een verwijzing gekregen voor een test, maar dat is een ademtest waarbij je een of ander goedje vooraf moet slikken. Hm, dat zal wel niet icm BV mogen, bedacht ik me later.
    Tja, ht is idd geen garantie als ik die bacterie nog zou hebben en er vanaf kan komen. Maar t zou ook jammer zijn als ik t niet aanpak en t heeft wel effect...

Uk, nou dat is een mooi gewicht en lengte van Ferry!!
    Zo traag is Ferry toch niet voor zijn gecorrigeerde leeftijd?!
    Fijn dat jullie weer gerustgesteld zijn!

Vaam/Iggy, prrrrttt is hier ook Vera's handelsmerk. Laatst in de dierentuin deed ze t steeds als ik t muziekje in een van haar knuffeltjes afspeelde (die aan de wagen hangt). Iedere keer als t muziekje begon, zei Vera pffffffffrrttt pffffrrrtt!! Heel grappig, haha.

Iggy, nou wens Roy maar succes! Pff!

Hey maatje, leuk weer wat van je te horen. Fijn dat t goed met jullie gaat!

Vanavond ging papa weer troosten met inslapen. Was geen succes, t lukte m niet. Opeens hoorde ik 'help' door de babyfoon. Dus ik nam Vera over - en ze was meteen rustig... :( NOg een keer terug geweest om te troosten en nu slaapt ze. Zucht, ben ik niet zo blij mee. Nou ja, we blijven proberen.

Ze heeft vandaag echt weer meer honger, alsof ze t van gisteren moet inhalen. Ze heeft nu 5 voedingen gehad (waarvan 1 maar een paar slokken)., dus eigenlijk maar 4 qua hoeveelheid. Fruit en groenten ging al iets beter weer, maar ze wordt nog steeds snel moe. Vanmiddag ook zo'n 2 uur geslapen van 16-18u en dan toch meteen weer ogen wrijven na een kwartier (tijdens t eten).

10. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Iggy: nee, Ebbie wil echt die hele fles nog hebben, zit soms nog een half uur tussen, soms niet. Ze krijgt nu 3 1/2 tot 4 x melkvoedingen per dag, waarvan 1 verwerkt in een bordje pap sochtends en 1 savonds een rijstebloempapfles. Ebbie krijgt verder savonds helemaal niks meer, die ligt dan al te maffen.

@ Danoontjes enzo: zit ook heleboel gore kleurstoffen e.d. in. Ga ik ook echt voorlopig nog niet geven. Vandaag voor het eerst Ebbie een potje groente en kip gegeven. Een bio-potje, zonder allemaal kleurstoffen enzo. Voel ik me prettiger bij. Vraag me soms wel af waarom ik dan zelf wel allemaal van die zooi eet, maar ja, een mens blijft een tegenstrijdig iets.

@ gluten: die krijgt Ebbie nu 1x per dag sochtends in haar Bambix-papje. Gaat goed zo de eerste anderhalve week. Dus binnenkort gaan we denk ik pasta uitproberen.

@ Seyla: wat fijn dat je weer wat van je laat horen. We hebben ons hier nog weleens hardop afgevraagd waar je nou was. Wat naar dat Benine zo ziek was en nu ook nog je schoonzus. Heel veel sterkte en kom hier gerust wat van je hart luchten meid.

@ Daffie: yeah vakantie, geniet ervan!

@ Maka: gelukkig had Vera niks met haar oortjes. Ben benieuwd of jij die bacterie (nog) hebt. Goed om het in elk geval te laten onderzoeken, want jij bent zo ontzettend ziek geweest. Ter info: een heel goede vriendin van mij heeft na haar tweede bijna een jaar lang maagklachten gehad. Was niet duidelijk toen wat het kon zijn. Nu, jaren later (jongetje is nu 4) zegt ze dat ze oververmoeid was en dat het daardoor kwam. Misschien heb je daar iets aan voor het geval er nu geen bacterie meer is te vinden bij jou?
    Ebbie zit soms ook tijdens haar hapje in haar ogen/neusje te wrijven. Het lijkt dan soms ook alsof ze moe is, maar soms denk ik dan ook van: of heb je nou kriebel in je neus, omdat je het eten daar ook ingesmeerd hebt. Tis soms toch lastig bepalen wat het nou is wat ze dan zitten te doen vind ik.

@ Uk: wat fijn dat je zoveel goede dingen over Ferry hebt gehoord vandaag.

@ Maatje: ha, met Zoey gaat alles ook goed. Leuk dat ze op de fiets mee mag nu.

Ben doodop meiden. Heb hard gewerkt. Thuisgekomen voor Ebbie gezorgd en nog met s-moeder gepraat. Toen gekookt en toen toch echt een beetje hoofdpijn helaas. Mijn goede vriend kwam vertellen dat hij gaat trouwen leuk! Oh en nog goed nieuws: mijn jurkje is aangekomen bij Hippest.nl . Nu moeten ze nog snel even het ruiljurkje opsturen, misschien heb ik hem dan nog tijd voor zaterdag a.s. Maar ik vrees dat hij net te laat zal aankomen.....

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #9491 Mieke8, 1 sep 2009
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
    Zo heb ik een drukke dag gehad zeg! Bah, hihi heb het liever wat rustiger dat ik nog toe kom aan andere dingen. Maar goed gelukkig wisselen zulke dagen elkaar wel af.

Vanavond kwamen mijn s-ouders even langs, moet straks even de katten van s-zusje verzorgen omdat ze met vakantie zijn en mijn s-ouders gaan een weekendje naar Ameland, dus dan neem ik het even over. Mijn s-vader nam even het voeren van Boaz over en maakte er een leuk vliegtuigspelletje van en Boaz vond dat zo leuk dat zijn 'snaveltje' (vind dat zo'n leuke omschrijving) al ver van te voren open ging. Dit keer weer een biologisch potje van de appie met wortel, aardappel en rundvlees geloof ik. Moeten jullie kleintjes tijdens het eten ook wel eens hoesten of niezen... bij Boaz kun je de klok er op gelijk zetten dat het iedere keer raak is namelijk. Vanavond zat ik dus onder de wortel :( ik doe al een theedoek om hem heen, maar ik mag mezelf ook wel in een schort hijzen, hihi.

Suske, wat grappig dat Silje 'mama' zegt zeg, leuk zo vastgelegd. Enne wat is ze toch leuk :D haha een huppeltje ipv een sprongetje zeker, geinig.

Seyla, wat fijn weer even een berichtje van je. Oei Bénine zo ziekjes geweest, gelukkig gaat het weer beter. Maar wat een naar nieuws van je schoonzus zeg, hopelijk is er idd een sprankje hoop. Sterkte.

Daffie, heerlijk vakantie! Die werd mooi ingeluid met een flinke poepexplosie.

Married, past Thije al maatje 80, tjee wat is het toch een beer(tje) zeg!

Kuona, ik zou ook die test doen hoor als ik jou was. Maar toen had je dus een bacterie in je maag, hoe waren ze daar achter gekomen en hoe kunnen ze nu via een ademtest uitsluiten of je het wel of niet meer hebt?

Uk, Ferry lekker op de gemiddelde lijn, prima toch? Leuk om weer even met hem te pronken op de neo. Leuk dat ze dan altijd weer enthousiast reageren.

Maatje, Zoey gaat ook lekker he, al fiesten leuk hoor! En lekker gegroeid dus, maar ja ze eet ook zo lekker mee met de pot ;)

Kuona, oh leuk zeg dat je wat leuke huisjes hebt gevonden in een ander drop. Wie weet is het wel een heeeeel leuk dorp.

Esther, jammer dat je collega zo aan de klets was, hihi.
    Yannique ook al zo'n stijf harkje, hihihi. De uiensoep was heerlijk, moet eigenlijk altijd even een dagje extra trekken, dan is ie altijd nog lekkerder en het was eigenlijk best fijn dat het eten dus al klaar was, nou ja zo goed als klaar! Lekker stokbroodje in de oven met kruidenboter en aoli, hmmm.

Noppie, misschien kun je ze even bellen om te vragen wanneer ze hem op de post doen en of het ze misschien lukt zodat je het jurkje op tijd binnen hebt. Gaat zo best veel tijd overheen vind ik zeg. Ik geef Boaz nu dus ook die biologische potjes, vindt hij dus erg lekker en ik heb er ook een beter gevoel bij. Jammer dat je toch weer last van hoofdpijn hebt gekregen, maar idd een erg drukke dag. Wat zou je er toch tegen kunnen doen he om het te voorkomen. Leuk dat je vriend gaat trouwen. Ik vind bruiloften altijd erg leuk. In februari is er eentje gepland van S. zijn neef. Eindelijk weer eens een bruiloft.

Langevinger: vind het eigenlijk vreemd dat dat al gegeven wordt, is toch niks voor baby's? Boaz krijg heel af en toe een stukje liga, maar dat is niet vaak. Dan geef ik hem liever al wat stukjes brood.

Toetje: is toch ook nog helemaal niet nodig. We zijn net begonnen met bijvoeden, daar hoort naar mijn idee nog helemaal geen toetje bij. Wij eten eigenlijk ook nooit toetjes? Nee hoor wat mij betreft hoeven we dat niet nu al aan te wennen. Straks willen ze alleen maar het toetje en doen ze moeilijk over het andere eten.

Iggy, fijn dat de pap er zo goed in ging bij Levi, Boaz smult daar ook altijd zo van. Vind het nu ook echt een leuk ritueel alszijnde 'het begin van de dag'.

Vaam, wat een leuke foto van Daan zeg. Oei die ogen, mooi hoor!
    Enne groot gelijk dat hij lekker papa gaat zeggen tegen je vriend hoor!

Ik heb zin in volgende week, dan gaan we ook lekker met vakantie, midweekje Port Zélande. Even lekker niks aan ons hoofd en lekker met zijn 3tjes weg. Donderdagavond uiteten met een vriendin en een andere kennis die zwanger is en deze maand is uitgerekend. Het is de vriendin van mijn vriend zijn beste vriend (zoontje 10 weken jonger dan Boaz) en die 'kennis' is weer een vriendin van een vriend van hun die wij ook kennen, hahaha volgen jullie het nog.

Oja eergisteravond was er hier nog heel wat aan de hand, het is zelfs op Hart van Nederland geweest. In eens veel sirenes en een helicopter hier vlakbij die maar bleef zweven op 1 plek. Bleek hier vlakbij een buurtcentrum in brand te staan en daarbij is ook een school heel erg beschadigd. En gister was er een fikse brand in Mijdrecht waarbij een caravanstalling is afgebrand en die rookwolken hingen helemaal boven ons huis en was dus in de verre omtrek te zien. Hihi zeg ik tegen mijn vriend, "oh ik ruik het hier helemaal," maar dat bleek zijn sigaret te zijn, lekker duf :)

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Mieke; wil zelf een bedrijf opstarten gericht op coaching/ gezinsbegeleiding. Ik heb veel met jongeren en kinderen gewerkt met gedragsproblemen en verschillende stoornissen. Nu wil ik dit zelf gaan doen, maar ben in alle rust bezig met mijn ondernemingsplan. Veel werk en wil het graag netjes opstarten. Dus ook dingen onderzoeken enzo..

axioma; kun je die luiers dan in zo'n natuurwinkel kopen?
    en passen de schoentjes. Zoe heeft al mt 17/18 tja hele grote voeten hahaha

vaamrile; wat super geregeld op je werk:$ dat hoor je niet vaak

maka; ja miijn moeder is wel op de hoogte. Ook wel toen ik zwanger was. maar ze heeft echt niks van zich laten horen, totdat ik bijna moest bevallen en toen ik bevallen was. Tja precies zoals ik verwacht had en ze wilde wel langskomen, maar daar was ik niet aan toe.. heb ze wel een geboortekaartje gestuurd, maar verder niet meer persoonlijk gessproken.

kuona; ja idd belachelijk veel. Dat zie ik nu achteraf ook:) tja ik vond het erg leuk om te doen hahaha
    blijf maar mooi bv geven, zolang je dat wil hahahah
    netjes hoor 150 gram:)

joanjima; hopen dat hij snel weer beter is

deesje; ik geef potje en daar staat het aantal gram op hahah gemiddeld 200 gram fruit, maar groente rond de 100 gram. Ik geef gewoon op gevoel hoor!

suske; ben heel benieuwd naar het filmpje hihih

noppie; ik ga idd richting coaching van kinderen en jongeren. Daarnaastw il ik trainingen geven in het omgaan met agressie en sociale vaardigeheden.
    Maar goed om te horen dat jullie contact nu beter wordt. :) Ooit gaat dat bij mijn moeder ook wel weer gebeuren, heeft even tijd nodig.

ontbijtpapje; zoe krijgt nu smorgens pap, alleen dan in de fles i.p.v savonds. dit wil prima hoor. Zoe krijgt nu ook later haar fruit en eet nu veel meer:)
    8,00 papfles 200cc
    9.00 tot 10.00 uur slapen
    12.00 fles 200cc
    13.00 uur tot 14.30 slapen
    14.30 fruit 200 gram
    16.30 fles 100cc
    18.00 warme pot 100 gram
    19.30 fles 180

dit gaat aardig goed, soms laat ze 30 cc staan, maar dat compenceert ze weer met andere flessen

broodkorstjes; zoe vind ze heerlijk:)

fotoalbum; ben ook bijna klaar met uitzoeken, maar bij de hema 15% korting?

aankleden; dat gaat hier de laatstedagen met gehuil. Ze vind het niks. Als ik haar laat zitten gaat het beter, nog tips!!

toetje; meestal yoghurt met roosvicee. Maar heel soms ook stikum een danoontje en lakker dat ze dat vind hahahaha

vaamrile; waar koop je die danoontjes?

uk80; hoe is het gegaan vandaag?

iggy; super geregeld zo:)

winterkleding; ben rustig aan het inkopen rond 74. ze heeft nu nog 68..

daffie; lekker genieten van je vakantie en ik hoop dat jullie het droog hebben, want dan heb ik dat ook hahaha woon in drenthe hahah

langevingers; nee hier ook niet, wel een soepstengel en broodkorstje. Heeeel soms danoontje hihihi

seyla; sterkte meis

juona; bah een overval!!

suske; hahah dat zou toch wat zijn, zie het haar al zeggen sperma donor hahaha

vaamrile; ik zit niet in jouwn situatie, maar kan me indenken dat het wel zo werkt en als jullie hiermee happy zijn, dan is dat super toch!!

foto's wat een mooie kinderen hebben jullie toch, zal binnenkort ook eens spammen hahaha

Fietsen; maatje wat leuk dat je al mag fietsen, zijn er al meer die fietsen? ik wil eigenlijk ook wel en zoe heeft hetzelfde gewicht als zoey (hahah klinkt dat grappig) en zoe is rond de 70 cm..

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Noppie, haha ja dat dacht ik vandaag ook nog! Zelf eet ik super veel suiker enzo, maar Vera mag al die shit niet hebben. Maar ik hoop dat zij het gewoon goed aanleert. Niet dat mijn moeder t verkeerd heeft gedaan hoor. Ik vind dat een baby nog zo 'schoon' en puur is en dat wil ik graag zo lang mogelijk zo houden ;)

Die maagklachten heb ik nu niet hoor ;) Jaren geleden heb ik die ABC-kuur gehad om die bacterie te verwijderen. Daarna (en nu nog steeds) zijn mijn maagklachten veel minder (maar dus niet compleet verdwenen). Af en toe heb ik er nog wel eens last van, maar niet meer zo vaak als vroeger. Er zijn goede medicijnen voor en die werken direct, vervolgens is t dan weer weg voor een jaar ofzo.
    Het gaat me echt om de zwangerschapsmisselijkheid.
    Ik ben ook niet oververmoeid hoor! Alleen tijdens dat sprongetje (of wat t ook was) zat ik er ff doorheen ;).

14. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hier even een snel berichtje tussendoor...
    Heb wel bijgelezen, maar ga nu niet uitbebreid reageren, wil zo lekker naar bed....
    Zijn gisteren lekker naar het zwembad geweest en morgen ga ik met Dani naar PSV. Daar mag hij op de foto met alle leden onder de 1 jaar. En dan donderdag lekker naar LOnden. Al met al lekker druk dus en aan het genieten van onze vakantie!!

Dani zit ook al steeds meer op handen en knieen en weet ook meestal wel bij het speeltje te komen wat hij wilt hebben. Wat ben ik dan weer heerlijk trots op mijn kleine ventje!!

Had vanmiddag even gefilmd, maar heb dus nog steeds geen kabel (is een verhaal apart :( ). Zodra ik het op de laptop krijg zal ik het hier neer zetten!

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Haha even op de Married toer: dan verklaar ik het forum voor vandaag voor geopend:D:)!
    Zo daar zit ik dan in de nachtdienst. Heb alles alweer gedaan, dus kan nu op mijn gemak even bijlezen.

@Vaam: had die foto van Daan idd al op je hyve zien staan. Echt helemaal geweldig.

@Maka: fijn dat je een verwijzing hebt gekregen om alsnog die test ivm die bacterie te kunnen doen. Mooi dat Vera niks aa haar oortjes heeft.
    Ik denk ook dat gewoon eten voor kindjes vermoeiender is dan BV of de fles. Ik merk ook dat Yannique dan sneller moe is hoor.

@Kuona: en ben je nog naar die verjaardag geweest? Spannend dat je naar huizen aan het kijken bent. Wordt ik wel erg nieuwsgierig van hoor.

@Noppie: is toch best vermoeind he: werk en dan als je thuis komt gaat het ook gewoon allemaal door. Haha hoef je je niet meer druk te maken om dat jurkje. Idd wat Mieke zegt: gewoon even bellen ivm dat jurkje. Misschien heb je hem dan toch nog voor zaterdag in huis.
    Leuk dat je vriend gaat trouwen!

@Mieke: van hoesten of niezen heeft Yannique geen last tijdens het eten hoor. Mijn schoonmoeder gaf vroeger ook al lange vinger aan mijn man toen ie zo klein was. dat mocht toen wel. Dus ik zeg: maar daar zit toch zuiker op enzo? Maar goed, zal wel goed zijn dan ofzo!
    Ik vind het eten zoals stamppotjes e.d. altijd lekkerder als het een nachtje gestaan heeft. Hmmm en dan nog stokbrood met aoli!
    Wat ik me dus afvraag: aan die gewone potjes van Olvarit zit echt geen smaak. Is dat bij die biologische potjes wel beter dan?
    Ow lekker, jullie gaan volgende week al weg op vakantie. Wij die week erna. Wij gaan naar Drenthe. VOor ik het vergeet: geniet er lekker van.

@Uk: fijn dat Ferry zo goed gegroeid is. Goed te horen dat die ader op zijn hoofdje niks ernstigs is. Is mama ook weer gerustgesteld.

@Iggy: lekker druk dit weekend dan met 3 kids en 3 honden. Nou je mannetje maakt zich in ieder geval geen zorgen. Hij liever dan ik hoor.

@Maatje: mooi dat Zoey zo goed gegroeid is. Leuk dat jullie nu ook mogen gaan fietsen.

@Mink: wat goed dat je je eigen bedrijfje op wil gaan zetten. En op wat voor termijn? Of zie je wel hoe het loopt.

@Angela: veel plezier in Londen.

@Seyla: he, wat leuk om weer vanje te horen. Alleen minder dat Bénine zo ziek geweest is. Tuurlijk hakt dat er emotioneel gezien ook in. Gadver wat een nieuws van je schoonzusje. Daar zijn geeen woorden voor. Heel veel sterkte de komende tijd.

Zo dit is het weer even.

X Esther

16. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Goede Morgen meiden, ben ik ook weer even.

Eindelijk weer een dagje vrij zeg, pfff! Maar goed!

Met Soraya gaat alles echt goed, ze spuugt gelukkig niet meer, dus de JHBM lijkt wel te werken. Vandaag moet ik naar het CB, ben zo benieuwd wat ze weegt!

Ik ben gister op mijn werk mijn sleutels vergeten, die liggen nog in de kluis, nu heb ik de voordeur sleutel van mijn man gekregen, maar de auto staat aan de achterkant en de quinny ligt nog in de auto, dus moet ik een heel eind lopen met Soraya in de maxicosy! Ooh, wat dom ben ik toch zeg.....

Ook heb ik gisteren ipv een 6 maanden potje, een 8 maanden potje gekocht voor Soraya. Oeps! Maar ze heeft het wel allemaal opgegeten :D In de Ramadan ga ik het niet vers maken, vind ik zielig voor Issam, dus dan maar even een potje hoor!

Ow en trouwens, Soraya krijgt hier wel toetjes, maar dat zijn toetjes met alleen natuurlijke suikers. Dus dat vind ik dan wel weer prima. Ik vind yoghurt ontzettend lastig scheppen en hier hebben we in alle supermarkten alleen maar magere kwark... terwijl volle kwark zo goed is voor ze.... Maar goed, ik geef haar toetjes van Tjakka, kennen jullie dat? Daar zitten dus geen gewone suikers in..

Oh! Soraya heeft gisteren tot half 12 geslapen! Mijn man bleef bij haar thuis en hij schrok zich helemaal kapot! Toen had ze dus de eerste fles en het fruit al gemist hahahaha! Naja, vandaag maak ik haar wel wakker hoor...

verder heb ik eigenlijk vrij weinig te vertellen. Saai hé!

Ik kom vanmiddag als ik bij het CB ben geweest nog wel ff reageren.

Liefs, Mireille

17. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Gisteren dus met Martijn naar het consultatiebureau geweest, had me een beetje vergist in de tijd, maar goed, moest er om kwart over 10 zijn, en zelf dacht ik half tien, onderweg kwam ik erachter, dus ben maar weer huiswaarts gelopen, en heb daarna de fiets gepakt. Martijn weegt nu 9120 gram en is 71,5 cm. Gewicht was met 5 maanden een hele spring naar boven gegaan, en loopt nu mooi in zijn lijn mee, en kwa lengte maakt Martijn een groeispurt, dit merken we ook aan de kleren.
    verder was de verpleegkundige erg tevreden en nu hebben we de volgende afspraak voor 27 oktober.

hier nog niet echt het idee dat de medicijnen helpen, zien het nog mooi even aan, martijn is nu elke morgen wakker om 6uur, maar no way dat ik dan zijn bord pap ga oplepelen, dan krijgt ie lekker een fles hoor, als hij wel later wakker is lepel ik het wel op natuurlijk.
    Zal nu even op iedereen proberen te reageren:
    Eppie25:
    een lekkere kletscollega dus, mag ook wel eens op zijn tijd natuurlijk, hoezo verslaafd aan het forum, hihi geeft niks hoor, hier moet ik ook elke dag lezen, van reageren komt niet altijd wat, maar lezen elke dag zeker (behalve van weekend.) de operatie wordt deze maand of begin oktober gedaan, hier krijgen wij een paar dagen van te voren bericht van, en als ik half september nog niks gehoord heb kan ik zelf bellen om te horen of er al een datum bekend is. Wordt erg spannend.

Vaamrile:
    je moet maar zo zien dat je vriend het geweldig doet, hoe hij zich met Daan bezig is, en natuurlijk is het zijn kind, niet biologische maar ik vind het geweldig hoe jullie er mee omgaan.
    en laat anderen maar kletsen jullie weten wel beter.
    leuke foto van Daan, met die heldere grote ogen. super

Seyla:
    leuk wat van je te lezen, had je indd al een hele tijd gemist.
    Wat een vreselijk nieuws van je schoonzus, hopen op het sprankje hoop, sterkte ermee.

Daffie76:
    lekker vakantie vieren meid. Lekker he die poepexplosies, die hebben we hier nooit, vorige week een keer haalde ik Martijn uit bed,

Suske:
    heerlijke meid hebben jullie, zo mooi mama roepen, Martijn probeert baba, wij tikken elke keer op zijn lippen, vind ie geweldig, en dan doet hij wawawawawawawawawawawawawa, en als we ophouden probeert ie het zelf, en dat horen we bababababa. Zo lief.
    bedankt voor je reactie op de foto, ben ook super trots.

Maka123:
    tis wat met vera en haar borstvoedingen, haha, ach voeden op verzoek is ook prima, en als je de ene dag meer voedingen geeft als de andere maakt toch niet uit, soms krijgt martijn ook nog een 4de voeding, die zit normaal gesproken op 3 voedingen, tis maar net hoe de dag verloopt. Gisteren had hij geen zin in warm eten, en hij had smiddags geen brood gehad, dus heeft ie voor het eerst een broodje met een heeeeeeeel klein beetje leverpastei gehad, (had verder niks voor op brood in huis)
    fijn dat je die test nu kan laten uitvoeren, ben benieuwd wat daar nu uit komt, en hoop natuurlijk dat de bacterie weg is. super dat Vera het op 4 voedingen toch goed heeft gedaan, en kwart voor 7 is toch een mooie tijd. Indd misschien het naar de oortjes grijpen dat het een teken is van vermoeidheid, hier doet Martijn het ook, maar Martijn lag met 1 arm bij zijn oor/hoofd in de baarmoeder, dus bij hem is het echt zijn houding. Fijn dat er niks was met de oortjes, geeft weer een gerust gevoel.

Uk80:
    ferry is netjes met zijn gewicht en lengte toch, fijn dat de artsen tevreden over hem zijn, en dat hij het super doet met zijn drain. Echt een wondertje.

Maatje:
    Zoe groeit goed hoor, ieder kind groeit op zijn/haar eigen manier.
    mag ze nu al mee op de fiets, bij mij op het cb praten ze er niet eens over, zit Zoe al zo goed zelf dan.
    ik zou ook al willen dat Martijn mee kan op de fiets, puur en alleen omdat ik dan niet elke keer de auto hoef te pakken, doe nu veel lopend, maar vind fietsen ook heerlijk, maar wil niet te snel. Jildou had ik met deze leeftijd al wel op de fiets.

Winterkleding --
    hier ook al wat winterkleding, heb wat broekjes met een binnenvoering, heeft Martijn nu ook al aan, en verder nu gewoon nog shirtjes met lange mouwen of een romper met lange mouwen en een t-shirt erover heen. Verder kan Martijn kwa rompers nog steeds 62/68 aan, maar wordt langzaam aan wel krapper, maar zolang ze niet af knellen kan het prima. Wel kwa shirts zit Martijn in 74 soms 80, en broekjes zit hij in 68.

Lange vingers en zoet spul --
    hier krijgt Martijn ook absoluut geen van dit soort dingen, maar in mijn omgeving wordt het veel aan baby’s gegeven, vandaar mijn vraag.

Eten:
    hier soms een beetje te dubben wat ik Martijn zoal kan geven, wij zijn zelf niet echt aardappel eters, maar omdat de kids mee eten eten wij het ook. En kwa groenten ook niet zoveel variatie.
    vaak eten we aardappels met : bloemkool, worteltjes, rodebietjes, rodekool, witlof, sperziebonen, andijvie, boerenkool, doperwten. Nu willen we Martijn straks ook pasta introduceren, maar hoe zou dit moeten, als wij macaroni eten vind ik het voor hem te scherp. Wat doe je dan door zijn macaroni heen, of gewoon kale witte macaroni geven.
    HOE DOEN JULLIE DAT?

ik zal even wat in huis doen, straks naar mijn vriendin om een vrijgezellenfeest nog even door te nemen, morgen weer druk met jildou naar school brengen en ophalen, vrijdag vrijgezellenfeest. we gaan smiddags steppen in ruinen en gaan vanaf 7 uur aan een moorddinner mee doen in emmen. zo leuk, dus meoten nu de laatste dingen nog even regelen, wordt dus vrijdag een hele laten avond/nacht en zaterdag ochtend moet ik om kwart over 0 weer fris en fruitig bij de kapper zitten. ach, ga dan zaterdag middag als de kids op bed liggen, ook maar even bijslapen, mijn man heeft zaterdag middag/avond het vrijgezellenfeest. en woensdag hebben we de trouwerij.

iedereen een fijne dag en kom vanavond weer even lezen.

knuffel anita

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning!

Thanx voor het openen van het forum Eppie, scheelt mij weer werk he, hihi ;) :D

Thije was vannacht maar liefst 3x wakker! Ben best moe nu..
    Was gistermiddag en vandaag ook best druk. Zal ff proberen op het meeste te reageren.

@ Kuona, ah Morris wilde geen fruit eten dus! Gister had Thije ook niet heel veel zin in zijn peertje geloof ik…
    Wat eng van die overval!!!
    Leuk dat je huizen aan het spotten bent!
    Nog naar die verjaardag geweest?

@ Suske, superleuk filmpje!
    Ik zit op 5/6 voedingsmomenten en dat vind ik prima. Ik probeer nog zoveel mogelijk op verzoek te voeden, vandaar dat ik niet ga rekken tussen voedingen. Dan kom ik ook in de knoei met slaapjes enzo.

@ Daffie, hihi lekker dan zo’n poepexplosie!

@ Vaam, had de foto idd op je hyves gezien, hij is echt superleuk!!!

@ Maka, fijn dat alles goed is met Vera dr oortjes!
    Apart verhaal van die maagbacterie, maar als dat zo is geweest, kun je er wellicht wel wat mee en ben je minder bang voor een eventuele volgende zwangerschap.
    ‘help’ door de babyfoon, hahaha… mannen! ;)

@ Uk, mooie lengte en gewicht hoor! Enne Ferry traag?!?! Nou sorry hoor, maar wat is dat voor een onzin!! Dan zou 90% van de feb-beebjes traag zijn en dat geloof ik echt niet!

@ Eppie, verlatingsangst heb ik hier nog niet gemerkt

@ Iggy, een huis vol zeg, gezellig hoor!

@ Maatje, leuk wat van je te horen! Zoey is mooi gegroeid!
    En nu al fietsen zeg! Poeh!

@ Noppie, ik zou er ff achteraan bellen voor je jurkje!
    Wat leuk dat je vriend gaat trouwen zeg! I like bruiloften! :D
    Ik ben zelf idd ook regelmatig van het slechte makkelijke eten, maar no way dat Thije dat krijgt, haha.. hoe tegenstrijdig he! Net als Maka zegt, hij is nog zo puur.

@ Mieke, niezen moet Thije heel af en toe, maar niet standaard tijdens het eten eigenlijk.
    Ik eet zelf idd ook amper toetjes, dus ik vind het ook helemaal niet nodig dat Thije dat wel doet. En idd straks wil ie geen eten meer maar alleen zn toetje en das niet de bedoeling.
    Jij ook lekker op vakantie! Zal hier wel rustig worden de komende weken.. jij, daffie, maka, ik en misschien wel meer vakantie…

@ mink, yep tot 13 sept is het bij de hema 15% korting op alle digitale fotoalbums.

@ Miireii, fijn dat alles goed gaat!
    Balen van je sleutels!
    Succes bij het CB!

19. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Oh trouwens, ik ken een klein ventje van, hoe oud zou hij nu zijn, een jaar of 5 denk ik? Hij is grootgebracht met alleen maar danoontjes en pap. verder wou hij helemaal niets hebben! De hele dag door dus alleen danoontjes en pap, en het is me een lief, wijs, slank ventje zal ik je vertellen hhahaha! Wat maf toch..

20. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Seyla: Wat rot voor je dat je zoveel slecht nieuws te verwerken hebt en hebt gehad met de kleine. Hopelijk is jullie sprankje hoop terecht en zal er verbetering komen in de ziekte van je schoonzus. Dat is echt niet niks om zoiets ineens te horen zeg. Sterkte daarmee.

@Maka: goed dat je toch even naar de dokter bent geweest, nu weet je het in ieder geval zeker.
    En je hebt het over loslaten. Nu weet ik niet of het het zelfde is, omdat Daan de fles krijgt, maar die is nu ook regelmatig bezig met het loslaten van de fles. Dan kijkt hij om zich heen en drinkt weer wat, laat los en drinkt weer wat etc. Uiteindelijk drinkt hij toch bijna de hele fles op. Misschien is het een idee om het toch wat langer te proberen?

@Kuona: waarschijnlijk zal hij mijn ex ook gewoon papa gaan noemen. Ik zelf zal hem 'je vader' gaan noemen, zodat Daan ook weet wie wie is. Dus mijn vriend is bij ons papa en mijn ex is zijn vader, anders wordt het denk ik erg verwarrend. Om hem bij zijn voornaam te noemen heeft denk ik geen zin, want mijn ex gaat hem natuurlijk ook leren om papa tegen hem te zeggen (en dat is ook begrijpelijk).
    En op zoek naar een nieuwe huisje? Wat leuk joh :)! En de reden als ik zo brutaal mag zijn?

@Uk: wat fijn dat het zo goed gaat met Ferry! En tja, langszaam of snel....who cares! Hij doet het goed genoeg, niet dan? En mooi dat die drain geen problemen bij hem veroorzaakt en dat die bult niks bijzonders betekend. Vast weer een opluchting.

@Esther: ik merk wel dat Daan wat meer huilt als normaal, maar nog niet als ik even wegloop. Gisteren was hij een dagje bij opa en oma en toen huilde hij wel toen hij wakker werd, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij in een vreemde omgeving was (hij is er wel eens een keertje eerder geweest, maar dat is al even geleden).

En van dat stoeltje komt me ook bekend voor. Ik heb ook het idee dat hij daar even helemaal geen zin in heeft.

@Iggy: bedankt hoor, ik vond die laatste foto ook zo ontzettend grappig.
    En jij zat dus onder de groentehap! Ik laatst ook, maar niet omdat Daan prrrrrrrrrrrrrrrrt zei, nee hij moest ineens met volle mond niezen.....ik zat echt helemaal onder. Hij keek me ook daarna echt verbaasd aan.
    Ben benieuwd voor Roy.....ik ben 2 en ik zeg nee :D.

@Noppie: ik geef Daan af en toe wel een danoontje, maar hoorde dus hier pas achteraf dat er suiker aan is toegevoegd. Maar aan de andere kant....wat denkt je dat appelstroop is. Het is dan wel vruchtensuiker, maar het is en blijft suiker. Laat een diabetes maar eens veel fruit eten....zijn suikerwaarden schieten dan omhoog bij bepaalde fruitsoorten. Dus ik denk dat zo af en toe 'iets' echt geen kwaad kan.
    Ik geef Daan geen koekjes of snoepjes, maar ik laat hem bijvoorbeeld echt wel eens een keertje likken aan mama's magnumijs ;) (vind hij overigens heeeeeeeerlijk, hihi).
    Het gaat er volgens mij om in welke mate je suikers geeft aan je jonge kind. Ik zou niet willen dat Daan straks alleen nog maar snoepjes of koekjes wil (krijgt hij overigens dan toch niet).
    Verder geef ik hem wel zoveel mogelijk verse zelfgemaakte potjes fruit en groente/vlees.

@Maatje: al mee op de fiets? Dat mag normaal toch pas als ze zelf kunnen zitten of is dat bij jullie ook het geval?

@mieke: 'vliegtuigje' vind Daan ook een leuk spelletje. En niezen.....lees hierboven, doet Daan dus ook tijdens het eten.
    Volgens mij heb je te veel gekeken naar de fabeltjeskrant......snaveltjes toe.

Oh en de lange vinger wordt vaak gegeven, omdat die zacht wordt als ze erop sabbelen. Ik vind zelf ook dat er te veel suiker op zit, dus geeft ik het hem niet. Op het KDV hebben ze het hem op de laatste dag wel gegeven, omdat hij de koekjes van de andere kindjes uit de mond zat te staren en omdat ze hem voor die laatste dag voor de vakantie nog even wilde verwennen. Ik vond dat niet zo erg, maar ga wel aangeven dat ik niet wil dat hij dit elke keer krijgt.
    En Daan krijgt het toetje (lees danoontje) alleen als hij na de fles nog honger heeft. Soms heeft hij er net niet genoeg aan en huilt dan als zijn fles op is, dan pas krijgt hij een danoontje, anders niet, want je hebt wel gelijk dat het absoluut geen 'moetje' moet zijn.
    Bedankt...dat ook jij vind dat hij papa tegen mijn vriend gaat zeggen. Is toch fijn te horen.

Oh, en ik ben jaloers op je....lekker volgende week weg! Kan ik niet mee in de koffer samen met Daan ;).

@Mink: wat spannend om zelf je bedrijf te gaan opstarten zeg! Goed dat je er ook de tijd voor neemt.
    En op mijn werk.....ik werk bij mijn ouders in de zaak en neem deze begin 2011 over samen met mijn broer, vandaar dat het zo goed geregeld is ;).
    En ik koop die danoontjes gewoon in de supermarkt. Sommige supermarkten hebben ze overigens niet hoor.

@married: Wat lees ik nou bij Mieke.....Thije in maat 80! Wauw, wat een kerel zeg! Daan begint nu net over te gaan naar maatje 74. Sommige shirtjes passen nog wel van 68, maar ook die worden wel wat aan de korte kant. En broeken pas hij nog wel redelijk van 68. Ik merk het voornamelijk aan de rompertjes, die worden echt te krap.

@Angela: Leuk om even van je te horen en dat je een leuke vakantie hebt. Lekker joh, naar Londen toe! Niet te veel shoppen he, het is daar heeeeeeeel duur ;).

@Esther: je verklaart het forum voor geopend, maareh....dat kan niet he! Want er staat bij dat je het bericht om 23:47 uur geplaatst hebt....dus.....hihi

@Miireii: ben benieuwd hoe het op het CB zal zijn. Wel even laten weten he!

@Anita: ook jij bedankt voor je lieve reactie, echt fijn te horen.
    En goede 'cijfers' op het CB! Nu maar hopen dat de medicijnen nog gaan aanslaan bij hem.
    En qua voeding lijkt het me dat je toch best veel variatie in de groente hebt hoor. Wij zijn overigens ook geen aardappeleters (doet me denken aan een verse wat ik vroeger van mijn vader kreeg voorgelezen, zal het hier zo eens even plaatsen), maar gaan het straks wel eten voor Daan. Nu maak ik nog voeding apart klaar voor Daan en vries het dan in. Dus dan kook ik een heleboel aardappels en mix deze met diverse groenten en vlees, zo heb ik een heleboel verse 'potjes'.
    En pasta....Misschien dat je macaroni of spaghetti kunt klaarmaken met wat zelf gepureerde tomaat, wat verse groene kruiden of groenten en een beetje rundergehakt er doorheen? Daan krijgt dit dus wel uit een potje, want anders moet ik echt alles apart gaan koken.
    Het vrijgezellenfeest klinkt overigens erg leuk!

@aanbieding: ik weet niet of het geld voor alle appie's in Nederland, maar ik kreeg een folder binnen waarin stond dat elk tweede potje friso gratis is! Dat is dus 2 potjes voor 0,89 cent! Vind het een goede deal, dus ga straks maar eens inkopen :D.

Deel Deze Pagina