Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zet ze wel even onder een nieuw onderwerpje in de club.
    Kunnen we het steeds weer aanvullen met nieuwe codes ;)

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oja, ik had nog ff een collage gemaakt ;)

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mieke, kun je die dan onbeperkt gebruiken eigenlijk, die kortingscodes?

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    daffie; fijne vakantie!!

Citta; welkom, die dag zou ik ook uitgerekend zijn, uiteindelijk is zoe op de 19de geboren. (Dus mijn banner klopt idd niet hahaha) Hoe heet je dochtertje?

Maka; lekker hoor, even er tussen uit ia altijd goed!!

verhuizen; wij hebben 2 jaar geleden ons huis gebouwd. Maar we wonen in een dorp waar ik niet zoveel mee heb:) Tja mijn vriend echter wel, want hij is hier geboren. ooit willen we wel verhuizen, maar alleen als het huis echt echt helemaal aanstaat.

boterham; hihih ik zag jullie het allemaal proberen, dus ik dacht ook, gewoon doen. Ze vind de korstjes lekker en ze heeft vandaag een paar droge stukjes gehad en dat vond ze ook wel lekker...wat doen jullie er op??

vaam; aha het 3e tandje gespot, ja dat is niet altijd fijn voor die kleintjes. Hier ook een meid waar nummer 7 al doorkomt:$ Tja kan de rem er ook niet opzetten hahahaha

mieke8; zo kun je zien he, de ene baby heeft nog geen tandjes en die van mij nummer 7 op komst. Stiekum gaat het hier wel erg hard hoor!! Gelukkig is ze er wel vrolijk onder. Tja en eigelijk is dat hetzelfde met leeftijden hahahah Ik zeg altijd, je bent zo oud als jij je voelt toch? leeftijd zegt mij weinig...

ik ben vanaaf alleen, man zit in duitsland. Bah niks aan hoor!!

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    maka; wat een heerlijk meisje hebben jullie toch. Zal eens even neuzen op die site

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maka, hihi dat staartje echt gaaf!
    Volgens mij kun je de codes niet onbeperkt gebruiken hoor!
    Ik heb wel een hyvesgroep waar je ook codes op kunt vinden en als je googled vind je er ook nog wel een paar.

Citta, welkom... Yannique is ook een valentijntje.

Mink, ja hoor je bent zo oud als je je voelt en ik voel me zo lekker jong, komt door jullie hier allemaal 8)
    7 tandjes al, jeetje wat veel.
    Grappig, want Zoey van Maatje is ook op de 19e geboren, 2 Zoë-y's dus, hihi.

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Mieke
    Mijn Zoey is op de 17e geboren. Maak niet uit hoor.

Maka
    Wat een mooie meid heb je toch. Daar moet je straks de jongens bij wel slaan. hihi

Mink
    Zo 7 tandje dat is al aardig wat. Hier nog niets ze zitten er denk ik wel aan te komen.

Vandaag ons laatste dag je van de schoolvakantie. Aan de ene kant vind ik het lekker dat de school weer begint maar aan de andere kant ga ik hem wel heeeeeeeel erg missen.

Daffie
    Fijn weekend. Hoop dat je een beetje redelijk weer krijgt.

Oja hoop dat het nu eens goes is gegaan.

Dit is op de camping.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeps Maatje.... begint mijn leeftijd al te werken op mijn geheugen, hihi sorry!
    Tjee wat een leukerd is Zoey zeg, en wat is ze verandert zeg, op je avatar is zo zo anders en nog wat rossiger.

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Minke: Jeeemig, nummer 7 al :$ Gelukkig heeft ze er geen last van, dat scheelt wel he?

Maatje: Ahhh wat een scheetje is Zoey zeg!

Mieke: Er staan wel data bij de codes, van tot wanneer ze geldig zijn, maar ik denk dat Maka bedoelt of wij ze allemaal kunnen gebruiken. Dus én Maka én ik én jij dezelfde code. Snap je?

Ferry is lekker aan het kluiven geslagen! Sinds een week of 2 knaagt hij aan de spijlen van zijn bed en box ;)

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Uk, oh dat ja dat kan hoor!
    Het zijn uitdeel kaarten, dus die liggen of ergens op een stapel bij de sportschool of bij de VK of waar dan ook. Duh lekker suf dat ik dat dan weer niet zo snapte ;)

11. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Eppie: Onze nummer 1 is nog niet afgevallen. Het is aan de buitenkant niet supermooi, en het ligt in een wat smal doodlopend straatje waardoor je er niet echt goed kunt parkeren. Maar van de andere kant...dan komt er ook vrijwel geen verkeer. En de binnenkant ziet er op de foto's echt superleuk uit.
    Jij hebt dus flink gepoetst vandaag. Goed hoor!

@Married: Hmm ja mijn cv is niet denderend. Ik ben natuurlijk 'pas' 24 en heb het grootste gedeelte van mijn leven op school doorgebracht. Het enige wat ik langer dan een vakantie heb gedaan is wat archiefwerk en de laatste jaren heb ik als gastouder gewerkt. Niet echt iets waar ik wat mee kan...
    Maar iets administratiefs lijkt me dan wel het leukste.
    Fijn dat het goed is gekomen met Ziggo!

@Noppie: Ja daarom kijken we nu echt naar huizen die zoveel mogelijk onze smaak zijn. Dus dat de keuken ook al aanspreekt. En het huis waar we nu gaan kijken heeft ook al een hele mooie zolderkamer 8)
    Mijn interesses/talenten vind ik zo moeilijk...Daarnaast heb ik ook nog last van faalangst icm wat perfectionistische trekjes :) Ik zit dus alweer lekker in de stress nu ;)
    Hoe vond Ebbie de boterham?

@Mieke: Ik stuur je wel ff een pb'tje met de link ;)
    Werk in een drogist lijkt me dan ook nog wel wat. Ik moet er nog eens goed over na gaan denken.

@Vaam: Wat goed, alweer 3 tandjes!! Hier nog steeds een tandeloos bekkie 8)

@Maka: Ik was vandaag niet echt vrolijk iig ;) Ik kan het mijn vriend natuurlijk ook niet kwalijk nemen. Maar ik heb zo géén zin om te gaan werken (beetje verwend natuurlijk). Vooral omdat het dan niet echt op niveau zal zijn en ik zal ook geen megasalaris binnenhalen.
    Wat jammer dat je vriendin niet kon komen vanmiddag. Wel leuk dat je ouders langs komen. Naar welke film gaan jullie?
    Wat een leuke vrolijke foto's van Vera. Ik vind haar haar nog steeds geweldig, kan me niet schelen dat iedereen dat al zegt :p

@Uk: Ah jij dus ook vaste bezoeker van Funda op het moment :p Leuk is dat he, een beetje rondneuzen. Ik kan me wel voorstellen dat je een tuin wilt, is wel zo leuk met kindjes natuurlijk.
    Hihi die Ferry... lekker knagen op de spijltjes. Ik weet dat ze voor de bovenrand van bedjes van die beschermers verkopen...maar voor de spijlen niet denk ik. Staan zijn tandafdrukken er nog in?

@Daffie: Fijne vakantie voor jullie 3tjes!!

@Mink: Wij gaan morgen of overmorgen voor het eerst een boterhammetje geven en ik heb net peren/appelstroop van zonnatura (zonder toegevoegde suiker) gekocht om er op te doen.
    Saai he, als je zonder man thuis zit...

@Maatje: Wat een schatje is Zoey zeg! Echt een mooi meisje.

Poeh..Morris is echt uit zijn doen. Heel zielig. Daarstraks heeft hij een dutje gedaan in de maxicosi en daarna was hij echt sjaggie! Ik heb hem zijn groentehap gegeven en die vloog er echt in :$ Maar daarna was het nog niet goed. Toen maar gevoed en om 19.00 naar bed maar hij bleef maar huilen :( Nu is eindelijk in slaap gevallen (we hebben natuurlijk wel getroost).

Oja, we zijn weer gaan zwemmen vanmorgen en Morris deed de 'hondjes-move' à la Ebbie in het water. Dat zag er zó grappig uit! Hij leek net een dolfijntje :D Op de grond kan hij het overigens nog niet hoor, maar hij probeert het wel altijd, en in het water ging het hem dus wat gemakkelijker af.

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ slaaptenue: heb Ebbie nu een romper met lange mouwen, een legging, een zomerslaapzakje zonder mouwen (die met mouwen zit in de was....) en een dekentje gegeven, hopelijk heeft ze het dan niet koud.

@ Vaam: ja de boterham ging schoon op hoor. Oh geweldig, Daan een derde tandje, hihihihi. Kan me voorstellen dat je eerst wat rust in je tentje wil.

@ Mieke: wat is nou in hemelsnaam weer een internet dongel, hihihihi?

@ Citta: welkom bij de feb-mams!

@ Maka: ow wat een leukige collage heb je nou weer gemaakt!

@ Mink: tjeeee al 7 tandjes :$. Hier alleen wat boter op Ebbies broodje vandaag.

@ Maatje: ow wat een leuke foto van Zoey.

@ Kuona: ha, jij ook links en rechts wat faalangst en perfectionistisch. Maar je weet het he, angst is de slechtste raadgever (sprak de angsthaas). Je komt vast iets leuks tegen enne, je VWO-diploma laat al zien dat je op niveau kan nadenken, dus niet jezelf onderschatten hoor. Misschien een wat grotere organisatie uitkiezen zodat je intern kan doorgroeien naar andere functies?
    Hihihihihi, Ebbie is een hondje en Morris is een dolfijntje. Ben benieuwd wat voor diertjes er nog meer zullen volgen.

Even klagen hoor: heb al een paar dagen last van een soort typische uitstraling van mijn ellebogen naar mijn handen in mijn onderarmspieren. Daardoor kan ik niet mijn handen niet helemaal 100% normaal bewegen lijkt het. Mijn vriend denkt dat het een soort rsi-achtig verschijnsel is. Wat denken jullie?

13. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Rustig hier vanaaf zeg? Net alle spulletjes voorbereid voor de bruiloft morgen. Ben er pas zondagavond weer meiden. Iedereen een heel fijn weekend alvast!

liefs
    Noppie

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mink, wowie 7 tandjes al :$:$! Gelukkig heeft ze er niet echt last van.

Maatje, ahh wat een poepie!! Heeeele lieve foto zeg.

Kuona, voor administratief werk zou ik idd naar een uitzendbureau gaan.
    Ik heb ook het grootste deel van mijn leven (na de middelbare school) op school doorgebracht en ik word binnenkort 30 :8)...
    Kan mij ook helemaal niet schelen dat iedereen dat zegt hahaha :D!!!
    Haha, Morris een dolfijntje! Wat grappig!

Uk, dat doet Vera ook! Niet knagen dan, maar lebberen.
    Gisteren kwam ik haar kamertje binnen, ligt ze innig verstrengeld op haar zij een spijl te tongen. Ik krijg ook steeds van die heerlijke natte zoenen (vind ik zooo lief) :)

Noppie, komt het niet van het griepje dat je last hebt van je onderarmen?

Nou vanmiddag Vera niet meer in slaap gekregen, dus ze heeft maar 3 kwartier geslapen ipv de normale 1,5 a 2 uur. Ze had weer eens behoorlijk gepoept.
    Dus tijdens haar aubergine om 1730u werd ze alweer moe. Ik hoopte dat ze dan nog ff een uurtje zou slapen, maar dat wilde ze niet. Ze had honger! Na de voeding is ze zonder problemen om 19u in slaap gevallen. Ben beniewd of ze morgenvroeg dan wel haar 'normale' tijd aanhoudt...

15. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Noppie: Tnx voor de peptalk :)
    Veel plezier op de bruiloft, ik zal duimen voor een zonnetje!

@Maka: Kan natuurlijk best zijn dat Vera nu langere nachten gaat slapen en daardoor overdag iets minder gaat slapen. Morris doet dit ook al een hele tijd. Die gaat eigenlijk altijd om 19.00 naar bed en slaapt tot de volgende dag 9.00/9.30 (met voedingen ergens rond 22.00/23.00 en 7.30). Op die manier valt er natuurlijk overdag een slaapje af.
    Welke opleiding had jij ook alweer gedaan?

Morris werd om 21.15 alweer wakker en was héééél zielig :( Ik heb hem maar weer in slaap gevoed. Nu twijfel ik natuurlijk weer of ik hem om 23.00 ook nog wakker moet maken voor een voeding. Hij valt momenteel wel erg slecht in slaap dus het staat me tegen om hem wakker te maken. (als hij dus zelf niet wakker wordt)

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #9636 Mieke8, 4 sep 2009
    Laatst bewerkt: 4 sep 2009
    Kuona, leuk huis hoor, leuk dat ik even mee mag spieken! Idd aan de buitenkant 12 in een dozijn of is het 10 in een dozijn... ben daar zo slecht in :) maar van binnen erg af, wanneer gaan jullie kijken? Spannend wel he. Ach joh en een baantje.. gewoon een beetje de kranten in de gaten houden of idd eens een gesprekje aangaan op een uitzendbureau, daar weten ze wel wat er gevraagd wordt en wat bij je zou kunnen passen. Voor 2 dagen ligt het natuurlijk niet altijd voor het oprapen denk ik. Morris ook al zielig vanavond... misschien toch een sprongetje... bij week 29-30 hoort het verlatingsangst-van-mama sprongetje.

Boaz was ook wat onrustig toen we hem in bedje legden vanavond. Hij heeft het de hele dag weer prima gedaan en was super lief en vrolijk. Goed gegeten en gedronken, maar ik ben bang dat de avonden wat moeilijker zullen gaan, hopelijk duurt dat niet al te lang. We hebben hem er 2x uitgehaald en mijn vriend heeft hem in slaap gewiegd, dat kan hij als de beste. Ik heb overigens niet het idee dat doordat hij overdag veel slaapt hij 's nachts minder slaapt of andersom. Hij heeft vandaag 2x 2 uur geslapen, best veel.

Noppie, veel plezier morgen tijdens de bruiloft, hopelijk beter weer dan vandaag, brrrrr ik hem zelf ook maar iets met lange mouwen aangetrokken voor in bed. Ken je die reclame niet van KPN met die dongel en interneppen en zo... dat is een soort usb-stickje die je in je laptop steekt en daarop is dan een internetabo voor afgesloten bij een provider. Dus op plekken waar je geen internetaansluiting hebt kun je dan interneppen ;)

Hmm Piet voorspeld dinsdag en woensdag 25°C en hoger, heerlijk zeg, we treffen het echt en ook de andere vakantiegangers, maar voor de thuisblijvers is dat natuurlijk ook heerlijk.

Maka, vond Vera de aubergine lekker? Hoe heb je dat klaargemaakt, want ikzelf hou niet zo van aubergine dat gekookt of gebakken is, wordt zo klef.

Nou lig al lekker in bed, even shownieuws kijken en dan lekker warm slapen, bah heb helemaal geen zin in de hersft/winter, wat een k-weer vandaag zeg, bah.

Oja, 7 nov. is de meeting... maar die valt gelijk met de Jonge Gezinnenbeurs, voor degene die daar naar toe wil.. dacht meldt het maar even.

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Maka: hmm, ik weet het niet, zou dat van een griepje kunnen komen die onderarmen? Ik vermoed zelf dat het iets anders is, maar wat? Ben benieuwd hoe vroeg Vera vanmorgen is gekomen.

@ Mieke: ha, dus dat is een internetdongel, nooit van gehoord echt, als ik jullie hier niet had zat ik nog als een holbewoner in mijn holletje, hihihi. Fijn dat Boaz het zo goed deed gister. En hoe ging de avond uiteindelijk?
    Ik heb hier 3 dagen het Keukenkikker-receptje met aubergine gegeven: rijst, aubergine, tomaat, koken en rozijnen wellen, dan allemaal in de blender + een beetje kaneel, zie recept op keukenkikker. Gaat er in als koek, ook omdat het een beetje zoet is door de rozijnen en de kaneel natuurlijk.
    En voor jezelf: aubergines vullen met gekruid gehakt en feta en dan in de oven, hmmmmmmm!

Applaus voor Noppie voor het openen van het forum!!!!! Heb Ebbie net een papje gegeven, maar ze eet het toch echt niet helemaal op hoor, papje van 180/6 niet, maar vanmorgen van 150/5 ook echt niet. Nou ja, ze eet verder genoeg, dus ga me er maar niet druk over maken.
    Fijn weekend allemaal! Ik ga strakjes naar de bruiloft....

18. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Goeie morgen meiden.

Heb gister weer een heerlijk dagje gewerkt.
    En de laatste dagen heerlijk geslapen, nu Fuad geen bij voeding meer krijgt word hij helemaal niet meer wakker ’s nacht.

Mink: wat een mooie foto’s, mooi meisje hoor.

Suske: wat vervelend helemaal als ze een stukje weg moeten snijden.
    Weet niet hoe je tegenover alternatieve geneeswijze staat.
    Maar de Bioresunantie therapie ons super geholpen, ze kunnen zo zeggen waardoor de kleine eczeem of uitslag krijgt (voeding, wasmiddel,huisstof,maar ook bepaalde ziektes) je had laatste en foto van silje geplaatst met haar vlekjes dit leek veel op de uitslag de Fuad ook heeft,ik zou eerlijk gezet het niet gelijk met die hormoonzalf en helemaal niet aan de operatie beginnen, artsen in het ziekenhuis schrijven ons ook alleen maar zalfjes en pufjes voor, verder weten ze het ook niet, door dat ik zelf enorm op zijn voedinglet word de eczeem steeds beter.

Maried: dus toch je baan opgezegd fijn dat je de knoop hebt door gehakt.

Kastje: heb eerst mijn kast uit de woonkamer in de keukengezet ga nu een nieuwe kast voor de woonkamer kopen.

Ga straks even de stad in er is van alles te doen met springkussens schminken enzo,
    Nog even voor wat kleertjes voor Fuad kijken.

Groetjes Martine

19. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mieke: eh...:) oeps....hihi. Ik vind 37 ook helemaaaaaaaaaaal niet oud hoor8).
    Maar even zonder gein, hij zou het wel graag voor zijn 40ste willen. Ik neem ook aan dat als jullie zouden besluiten om voor een tweede te gaan dat je ook niet heel lang meer zal wachten, toch?
    En is er weer een meeting in de planning? welke dag valt dat en waar is het?

@married: oh, was het daarvoor. Nou dan hoop ik maar dat we haar snel weer mogen begroeten. Ze is nog wel de 'openingsdame' van het februariforum, die mag toch niet ontbreken he ;).

@Uk: bij Daan is er echt al een stukje door. Ik dacht toen ik het zag ook dat het alleen ene streepje was, maar toen voelde ik toch duidelijk een scherp randje.
    Zijn onderste tandjes zijn nu heeeeeeeeeel erg zichtbaar, zo schattig:D.
    Enneh....foto van knagende Ferry!! hihi, dat wil ik wel eens zien. Daan heeft het pas 1 keer gedaan en had helaas geen fototoestel bij de hand.
    Volgens mij geef je Ferry gewoon te weinig te eten ;).

@Citta: Welkom hier! Ga je met ons meekletsen?

@daffie: tot over 1,5 week!! Veel plezier!!

@maka: leuk gedaan joh, die collage. En wat heeft ze toch een bos haar he:$.

@Mink: het 7de tandje:$. Ja dat gaat zeker heeeeeeeel snel zeg!! Maar je kunt het maar gehad hebben he;)

@maatje: ook al zo'n mooie foto. Lekker in het gras! :)

@Kuona: dan leer je Morris toch gewoon kruipen in het water, hihi. Ik zie het al voor me, Morris als een hondje in het water (of is het nou een dolfijn).

@Noppie: heeft ze een hele boterham op joh? Daan krijgt met moeite een halve op.

Zo, nu ga ik maar weer eens verder met poetsen, want dat is hard nodig. Ben al vanaf vanmorgen 07:15 uur bezig.

Toedeloe en fijn weekend allemaal

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tjee Vaam, waar je zin in hebt zo vroeg op de zaterdagochtend.... ben je al klaar?
    Ja klopt, als we voor een 2e zouden gaan dan wil ik geen 39 zijn nee.
    Meeting staat in de club, ik geloof dat het 7 nov. is.

Gisteravond dus weer wat moeite gehad om Boaz in slaap te krijgen, hij is ook een paar x wakker geweest vannacht, heb ik niet gehoord. En vanmorgen was hij al om 7.15 wakker, dat vond ik niet zo'n goed idee dus heb zijn speentje gegeven, toen geslapen tot 10 uur!

Deel Deze Pagina