Mieke, wat fijn voor je, geniet van je welverdiende vakantie he!! Angela, mooi dat t tripje Londen geslaagd was! Leuke foto met Phoxy!! Kuona, ik zou wel operatie-assisent kunnen zijn hoor, maar ik zag t zelf niet meer zitten. Ik heb me ook al een paar keer geprikt aan een naald en dan was t steeds een enorm gedoe (toestemming vragen via arts, infectiepreventie, patient etc) om t bloed van de patient te laten onderzoeken. BOvendien gaat prikken (of bloedspatten) ook vaak ongemerkt. Iig, ik heb toen zelf besloten dat ik t niet meer wilde (en mijn vriend vond t helemaal eng ). MN ook omdat ik zwanger wilde worden (en er nog meer gevaren loeren tijdens de zwangerschap op een ok). Maar ja, achteraf gezien had ik niet eens kunnen werken tijdens de zwangerschap Ojee ojee ojee is t zo erg. KLinkt precies zoals hier t 6 maanden sprongetje was (of tandjes, want die kreeg ze toen ook?). Heeft Morris al tandjes, weet t ff niet meer? Vera wilde vanmorgen ook weer es NIET slapen. Uiteindelijk voor haar tweede slaapje in slaap moeten voeden, dat lukte gelukkig nog en ze ligt nu alweer 2 uur te slapen... Getver. Hopelijk duurt dit sprongetje (of hangerige periode, want volgens oei ik groei is er nu geen echt sprongetje) niet zo lang als de vorige keer. Ik hoop wel weer op een rustig kind volgende week op vakantie!! Ik koop idd ook maatje 80 nu voor alles. Zit nog lekker ruim, dus gaat echt wel goedkomen voor iig een deel van de herfst/winter. Mieke, nee dat huis was in Brabant. We hadden ff gespiekt (via internet) wat de vraagprijs was... 7 cijfertjes hoor Jemig Zeg moet jij niet vakantie vieren?!!! Axioma, hihi aan t breien! Nou ik wil wel een foto zien hoor als t klaar is!!! Iggy, mooi Levi is goed gegroeid dus! Hoezo móet Levi meer gaan spelen? Ieder kind ontwikkelt zich toch op zijn eigen manier? Vera speelt wel veel met al haar knuffels, al erg lang ook. Maar alles op zijn tijd toch. Deze week op zoek naar een fijne buggy. Ik denk dat we voor de Koelstra Simba gaan. We mogen maar 10kg babage voor Vera meenemen (incl buggy/maxi cosi) en ze moet op schoot in het vliegtuig...
@Mieke: nee, ik ben er om 14:30 mee gestopt en ben toen boodschappen gaan doen. Ik was het huis dan ook een echt grondige beurt aan het geven hoor. Moet overigens nog steeds de zolder doen. Ennuh...zijn jullie niet getrouwd? En zo nee, willen jullie dat dan wel (vraagje komt voort uit de 'trouwjurken passen' ). En uiteraard veel plezier!! @Noppie: wat vervelend dat je er last van blijft houden zeg. Heb je er echt pijn aan of is het iets 'zeurends'. @suske: een mooie foto van Silje op linnen misschien?? @married: misschien helpt het als je meer vezels eet? en ontbijt je? (anders mag je wel een beetje van mij hebben hoor ) @Dayenne: He meid!! Kort geleden kwam je hier nog ter sprake en vroegen we ons af hoe het met je zou zijn. Wat fijn te horen dat ze toch geluisterd hebben met betrekking tot je broertje en dus goed dat je je mond hebt open gedaan. Hopelijk zal het zo beter gaan werken. Maar vraagje...wil je broertje er eigenlijk wel heen? En wat goed dat de kleine het zo goed doet. Bij mij begint het al wel te kriebelen hoor, maar i.v.m. alle stress die ik nu hebt omtrent de omgang regelen met mijn ex wachten we daar nog maar een poos mee. @Married: hopelijk hebben jullie er goed weer op in Oostenrijk. Heel veel plezier!! @maka: haha, je, we hebben nog 3 jaar ja! Maar eerlijk gezegd zou het van mij wel wat vlugger mogen hoor. Oefenen is leuk, maar voor het echie ook . En lekker naar de film geweest. Dat willen wij binnenkort ook een keertje gaan doen. Hoe was de film? @Iggy, dus jij hebt al kunnen oefenen met 2 van die doerakken . En mooie cijfers op het CB hoor! En dat wordt dus samen spelen met Levi! @Uk: dus je voelt nog niks bij dat 'gleufje' bij Ferry. Bij Daan is hij nu erg duidelijk door. En er langs zit ook een bobbel bij de hoektand, dus ik ben benieuwd.... @Esther: ja, het gaat nu echt heel snel met de tandjes. En hoe is het nu met Yannique? Is de verkoudheid al een beetje aan het afnemen? Leuk dat Loes bij je komt logeren, dan kun je alvast een voorproefje krijgen van die leeftijd he (al zijn alle kindjes natuurlijk anders). @Deesje: lekker joh! maar 1,5 dag werken. Hier helaas 5 dagen . @Martientje: dus je hebt weer plek gecreërd door al die dozen op te ruimen. Bij mij helpt dat nooit.. Is het ene opgeruimd dan leg ik er wel weer iets anders voor in de plaats. @Iggy: gefeliciteerd met het half jaar van Levi!! Hiep hiep HOERA!! @Angela: mooi dat Londen goed bevallen is! En nu dus nog lekker naar CP. Oh, ik ben stikjaloers, want ik moet nog bijna 2 maanden wachten. Wij gaan eind oktober (echt eind, want we gaan de 30ste). En wat een schattige foto zeg! @Kuona: wat vervelend dat Morris zo slecht slaapt. Hoe is het afgelopen nacht gegaan? En ik moet ook nog een winterjasje kopen, maar ben zo bang dat ik het te groot of te klein koop. Aj, lees net dat het niet zo goed is gegaan vanacht. Is het niet een tandje dat er aan zit te komen? @Mieke en Noppie: dat gevoel in je benen noemen ze 'restless legs'. Mieke beschrijft het al in het nederland, onrustige benen. Zoek maar eens op in google.... @Axioma: oeh...2 tandjes tegelijk. Hopelijk heeft ze er niet al te lang last van en groeien ze snel door. Breien....dat is heeeel lang geleden dat ik dat eens gedaan heb. Jaaaaaaaaaaaaaaaren! Geloof ook niet dat ik nog weet hoe dat het moet. En ik heb er overigens ook niet het geduld voor. Wel leuk en knap dat jij dat wel kan. @maka: heb het vast wel gelezen, maar waar gingen jullie heen en hoe lang moet je vliegen dan?
Vanmorgen contact met de huisarts gehad. Moest het in de gaten houden als ik het weer een keer krijg moet is een afspraak gaan maken. Ga zo Zoey de jas aan doen en dan voor het eerst fietsen. Even snel langs de winkels en dan Justin op halen. Ben benieuwd hoe zijn 1e schooldag is gegaan. Wel stil zo zonder hem. Heb nu wel lekker extra tijd om met Zoey door te brengen.
@Mieke, haha ja inderdaad afkicken ik vind breien echt heerlijk, lekker tijdens t tvkijken! Zo te lezen ga je op vakantie!? Veel plezier!! @Iggy, fijn dat alles goed was op t cb! kijk eens aan lekker aan de boterham! Hier zijn vooral speeltjes met geluid favoriet? Vind Levi zoiets niet leuk? @Kuona, hihi ja breien is leuk, heb vorige week een bolerootje (zo'n kort vestje) gehaakt ook uit mn hoofd. Want ik ben ook geen held in patroonbreien! maar ik kan gelukkig redelijk inschatten hoe de verhoudingen moeten zijn, en anders meet ik ze gewoon op Tjonge jij zit echt middenin het sprongetje dus... pff heftig hoor! Zeker als hij 's nachts zo in de weer is! sterkte!!! @Maka, haha nou als t vestje oooooit af komt zal ik een foto maken Oh jij gaat ook bijna op vakantie!! Lekker ze!! Naar iets warms en zonnigs toch? @Vaam, ach tis net als fietsen hoor! Dat verleer je ook niet! @Maatje, oei spannend zo'n 1e schooldag! En hoe vond Zoey het fietsen? Nou t eerste tandje is door voelde ik straks tijdens de fruithap, en zo te zien laat de 2e niet lang meer op zich wachten.. Hopenlijk is het dan ff gedaan met die tanden.. Vanaf wanneer begonnen jullie met t poetsen van die tandjes??
Vakantie, wij gaan naar Menorca!!!Daar is t momenteel 29C Axioma, ik poets Vera's tandjes sinds ze doorgebroken zijn, wordt ook geadviseerd. Ik doe t altijd voor haar langste slaapje, dus na de voeding van 23u.
ja levi heeft juist heel veel van die zingende speeltjes, de ene dreunt het abc op de ander zingt5 speel gitaar en zing met mij en een beertje die wil knuffelen ook heeft ie veel knuffels en bijtringen en rammelaars en enige waar hij echt mee bezig wil zijn is zijn beren tot, die houd ie echt vast en knuffelt ie echt maka wij hebben ook de koelstra simba echt een super makkelijk stevig ding
levi in de koelstra simba buggy we hebben een zwarte maar wel met een verkleining erin (dat oranje ding dus) hij kan helemaal plat liggen in de buggy
@Axioma: nou, volgens mij moet ik echt wel weer even uitleg krijgen hoor . Maar succes met jouw breiwerk in ieder geval . Ik ben overigens ook begonnen met poetsen, toen de eerste tand net door was. @Maka: oeh, lekker joh! en hoe lang is dat vliegen dan? @Iggy, maar dan speelt hij toch wel wat. Ik bedoel...met de knuffels bijvoorbeeld?
Oja, we hadden t er laatst ook over gehad, maar heeft iemand nog een goede boekentip? Liefst geen thrillers, maar gewoon een goed boek Ah, gelukkig, zo te horen is Vera weer zelf in slaap gevallen. Was vanmorgen een beetje bang dat t weer terug zou keren van een paar weken geleden (en t verhaal van Kuona).
Nou de 1e schooldag was een succes. Justin was helemaal hieper de piep. Gelijk een vriendje mee naar huis om te spelen. Vind ik altijd zo gezellig. Zoey vond het fietsen in het begin een beetje raar daarna alleen maar geluid maken dus dikke pret. Spelen. Hebben hier ballen van de fisher-price. Kan je stapelen en ballen van maken. Vind ze echt super leuk. Sinds een paar weken kan ik merken dat ze steeds meer begint te spelen. Oja Zoey begint haar eerste tandje te krijgen rechts boven. Dacht de ze meestal onderin begonnen.
@Iggy: Morris speelt wel heel veel. Maar ik weet eigenlijk niet meer of hij dat een maand geleden ook al deed... @Maka: Ja kan me voorstellen dat je dat niet ziet zitten idd. Wat deed je eigenlijk voor werk toen je moest stoppen tijdens je zwangerschap? Ja het is zo erg Overdag valt het heel erg mee. Dus iedere keer denk ik, oh nu is het over...maar gisternacht was dus echt heel erg. Ik ben benieuwd hoe het vanavond en vannacht gaat Nee Morris heeft nog geen tandjes...kan best dat ze eraan komen hoor. Hij zit wel wat meer met zijn handjes in zijn mond. Maar je zou zeggen dat hij er dan overdag ook pijn aan heeft? Achteraf gezien heeft Morris met 6 maanden niet echt een sprongetje gehad. Zeker niet in vergelijking met deze Na deze sprong moet hij toch op zijn minst kunnen lopen Ik ben trouwens wel jaloers op jullie aanstaande vakantie! @Vaam: Ja ik ben/was daar ook bang voor hoor, dat ik een te kleine/grote jas koop. Maar ik was ook weer bang dat straks alle leuke jassen al uitverkocht zijn. Nu dus maar op de gok gedaan. Hij zal het er niet een hele winter op redden maar hij gaat hem sowieso wel aan kunnnen. En beter te groot dan te klein natuurlijk. @Maatje: Wat leuk dat jullie al kunnen fietsen met Zoey! Die toren/ballen van Fisherprice heeft Morris ook. 2x zelfs. Gekregen van kraamvisite. Hij vind ze ook erg leuk. En zo te zien heeft Silje die ook (op de foto in het hoekje ) @Axioma: Wow uit je hoofd breien, dat vind ik nog knapper! Met naaien durf ik dat nog wel aan, maar met breien niet. Wat goed dat Josannes eerste tandje door is! @Suske: Zit Silje nu los?? Wat staat ze er wijs op zeg! Wij zijn vanmiddag in ons nummer 1 huis gaan kijken. Het was erg mooi, heel netjes afgewerkt ook. Mooie vloeren, mooie keuken, mooie serre. De badkamer was wel aan de kleine kant. En er zat één heel klein kamertje in. Ik denk maar iets van 5 à 6m2. Daar kun je dus niet heel veel mee. Er past wel een bed in, maar meer ook niet volgens mij. Daarnaast nog wel 2 ruime slaapkamers en een ruime zolderkamer (die zou dan ingericht worden als kantoor). Nu ga ik maar eens een poging wagen om Morris in bed te leggen
Hoi meiden Maka: komt vanzelf dat je weer toe bent aan een 2e heeft bij mij ook 2,5 jaar geduurd. Angela: leuke foto. Kuano: Leuk een winterjasje, ik heb in Januari al een voor 8 euro bij vila hap gekocht voor 70 % korting heb hem laatst even gepast en volgens mij wil dat prima als het straks weer wat ander weer word. Heb er dit weekend al vast een leuke muts, sjaal en handschoenen bij gehaald was anders ook bang dat er niets leuks meer zou zijn. Succes met het sprongetje hopelijk slaapt hij vandaag wat beter. Axioma: leuk dat je aan het breien bent. Iggy: levi is goed gegroeid dus, even oefenen dus met spelen. Licht hij ook wel vaak in de box meestal gaan ze dan wel ontdekken. Fuad speelt heel veel hij wil juist alles vast pakken en dan het liefst gelijk in zijn mond stoppen, het is een echte jongen hij vind de littel people bus nu al het leukst. Maatje: en hoe was de eerste schooldag, jeetje bij ons zijn de kids al weer 3 weken naar school. Fuad: heeft ineens ontdekt dat hij een stem heeft het gaat de hele dag ,da da , pa pa, nog geen mama das wel jammer.
goedenavond allemaal, na een heel druk weekend, heb ik eindelijk even tijd o bij te lezen, neit echt zin om te reageren, probeer kleine dingen te onthouden. hihi zo ik heb vrijdag een vrijgezellenfeestje gehad, we kwamen om 12 uur M thuis ophalen, ze was met haar zoontje buiten aan het schommelen, en ze was helemaal verbaasd (stiekem had ik haar al een beetje ingelicht, ze is net als mij dat we niet van verassingen houden, en ze zat er van de week helemaal doorheen, heb dus toen een dag gezecht en verders niks) we hebben eerst met zijn allen bij M thuis soep en broodjes gegeten en zijn om 1 uur vertrokken naar Ruinen, om daar met zijn allen een rit te maken op de electrische step. zo leuk en heerlijk in de buitenlucht. we hebben 2,5 uur gestept, waarna we vertrokken zijn naar Emmen om een moorddiner te spelen. dit was erg gezellig en zeer geslaagd. zo rond iets na 12 uur was ik weer thuis, ben toen meteen mijn bedje in gedoken. smorgens mocht ik uitslapen, martijn was om 6 uur al wakker, en heb toen mijn mannetje naar beneden gestuurd, en hij deed het meteen, zal wel gedacht hebben, ik heb vandaag mijn feest, dus mag morgen uitslapen, haha. na de fles m weer op bed, en toen werd om half 8 j wakker, en kon mijn mannetje met haar naar beneden. om kwart over 9 kwamen ze mij wakker maken, want meost om kwart over 10 bij de kapper zitten. haar zit weer keurig in model, en toen ik thuis kwam kon mijn mannetje weg voor zijn feest, ze hebben A overvallen, en zijn hem in een kippenpak gaan hijzen, was een erg leuk gezicht (foto's gezien) ze hebben met zijn allen gepaintballd. daarna de kroegen in gedoken, om half 2 snachts was j thuis. ik heb smiddags met de a.s. bruid de laatste dingen geregeld, en savond gezellig gegeten emt nog 2 vriendinnen, lekker ongezond patat gegeten. de dochter van 1 was met haar hood tegen de kachel gevallen, kwam meteen een dikke paarsblauwe bult op. na het eten alles opruimen, iedereen uitzwaaien en toen de kids op bed brengen. om 8 uur kwamen een stel mensen kijken voor de kinderwagen. en deze heb ik dus verkocht, complete set, combi kinderwagen met maxicosi. zondag had ik een meeting van de zwangerschapsclub, zo leuk em lief om alle kindjes weer te zien, was toch al 5 maanden terug dat we elkaar voor de laatste keer hebben gezien, wat een verschil per baby, had echt verwacht dat martijn de grootste en dikste zou zijn, maar een kindje wat jonger is weegt gewoon al meer als 10 kilo en is 75 cm lang, zozozozozozoz. en zo is er ook 1 kindje wat nu net 6 maanden is en die tijgert de hele kamer al door, de eerst 4 maanden heeft het kindje niks gedaan, alleen maar bij mama willen hangen, en nu ineens doet ie alles. zo'n mooi gezicht. over een half jaar spreken we weer af, net voor de eerste verjaardagen van de kids. ----------------------------------------------------------- martijn zit sinds van het weekend wel eens in de loopstoel, en hij vind dit geweldig. hij gaat alle kanten op. en kan nu op zijn manier communiceren met de hond, zijn op gelijke hoogte nu. sinds vandaag heb ik martijn in de 2de autostoel. en super dat hij het vind. hij kon nog net in de maxi cosi, maar zet zich zo af tegen de leuning van de stoel, dat hij zijn nekje over de rand van de cosi knakt. dus heb vandaag voor j bij de karwei een nummer 3 autostoel gekocht, en ze vind het super. een mooie blauwe met roze. ---------------------------------------------------------- lees veel over het kriebelen van een tweede/derde kindje: nou hier lekker niet, vind zwanger zijn super geweldig, maar heb 2 neit al te leuke bevallingen gehad, en wil het niet meer, en ook zeker de afwijking van martijn speelt een hele grote rol. tuurlijk: zeg nooit, nooit. maar zoals het nu staat blijft het lekker bij 2 kids. meeting: ik kom weer niet vind het echt te ver rijden, ben neit zo'n held in ver rijden, en met openbaar vervoer zie ik niet zitten. spelen van de kinderen: denk dat je veel varieteit hebt in hoe kinderen spelen ze ontwikkelen zich natuurlijk op hun eigen manier. m pakt alles wat ie maar pakken kan, het gaat allemaal nog neit in zijn mond (deed j altijd, alles ging bij der in de mond) m zijn fijne motoriek is ook prima, ook weet ie precies waar de speen in moet, als eht hem neit lukt, draait ie hem een paar keer van de ene hand naar de andere, en zo krijgt hij het toch voor elkaar o deze zelf weer in zijn mond te stoppen. het echte spelen komt vanzelf. lees dat er al een aantal zijn van wie de kindjes mee mogen op de fiets, hebben jullie dit zelf gevraagd bij het cb, of vroeg het cb jullie. zoals hier ook, martijn kan best goed zitten, maar valt ook wel om. en staan gaat ook super, het wordt voor mij ook makkelijker als ie mee gaat op de fiets, maar vind het toch wat te vroeg. zeker voor de rug. heb wel een fietskar, maar dat is zo'n onding. makkelijk als je hem hebt, maar kan neit eens de schutting door hier. wie o wie heeft de kids al op de fiets? over dit bericht heb ik de hele middag en avond gedaan. ben om 2 uur begonnen, en eht is nu bijna half 9. net onverwachts koffie drinkers gehad, dus ohohohohoh. ga nu lekker even bankhangen, morgen en overmorgen heb ik geen tijd, dus beloof jullie dat ik donderdag kom reageren op (hoop ik ) iedereen. fijne avond allemaal, kom vanavond nog wel eventjes lezen, maar neit meer reageren. anita
@ Kuona: had jij het ook in beide armen? En hoe deed jij dat dan, dat rustig aan doen? Lastige is dat ik natuurlijk wel moet werken (en forummen, help?)? Wat vervelend dat Morris zo slecht slaapt. Hopelijk gaat het gauw beter, is slopend he? Ebbie was zaterdagnacht ook om 03.00 wakker... Hihihi, een truitje voor een aapje. Ow wat leuk dat het huis zo mooi was. En nu? Gaan jullie het kopen? Hier is dat kleine kamertje Ebbies kamer de komende jaren, is denk ik nog wel kleiner dan dat kamertje. Vind ik juist wel knus voor zo'n kleintje eigenlijk (en ik wilde mijn studeerkamer nog niet afstaan ). @ Iggy: nou Levi's eten gaat dus geweldig. Het spelen komt ook vast gauw. Ebbie is wel echt geinteresseerd in speelgoed moet ik zeggen. Ik weet eigenlijk niet precies hoelang al. @ Mieke: jurkje zat geweldig. Onrustige/zware benen ook regelmatig gehad, ook tijdens zw ja. Is het leuk in jullie huisje, heel veel plezier meid, geniet van het mooie weer! @ Axi; sterkte met Josanne's tandjes. Brei ze! @ Vaam: nee, tis meer uitstraling dan pijn zeg maar, kan mijn vingers daardoor niet goed bewegen..... Ook wel iets pijnlijk. @ Maka: wat ik heel goede boeken vond: Joe Speedboot (echt geweldig, ook al is het wat jongensachtig), de Chinese Knoop (ook echt geweldig), alle boeken van Pauline Slot (Blauwbaard, Zuiderkruis etc). Misschien zit hier iets tussen? @ Sus: goh, wat kan Silje al goed zelf zitten zeg, kan Ebbie nog niet hoor. @ Maatje: ow geinig dat er dan vriendjes komen spelen. @ Martientje: hier ook een hoop 'bababababa' schattig he? @ Anita: ik heb ook eens een keer zo'n moordspel-diner gehad, geinig wel he? Wat leuk om nog een keer samen te komen met je zw-club. Vandaag weer gewerkt. Mijn jongere collegaatje was weer terug van vakantie. Niks voor mij zo;n gezellig collegaatje op mijn kamer erbij, ik ga alleen maar zitten kletsen en krijg echt weinig gedaan . Moet echt leren mijn klepje te houden, ben nu officieel ook nog haar functioneel leidinggevende . Verders veel last van mijn rottige armen. Dus ga nu weer afnokken. Met Ebbietje gaat het prima verder.
@Martientje: hihi dan was je er al vroeg bij. Toen kocht ik volgens mij Morris eerste winterjasje voor afgelopen winter. Leuk dat Fuad lekker begint te kletsen! @Joanjima: Jammer dat je niet naar de meeting komt. Wel begrijpelijk hoor, ik denk dat ik ook niet was gegaan als ik jouw kant op had moeten komen Volgens mij mag een kindje mee op de fiets als ze zelfstandig kunnen zitten, en ook blijven zitten als je ze een duwtje geeft. Als Martijn nog omvalt zit hij denk ik nog niet stevig genoeg. Morris kan sowieso nog niet blijven zitten dus wij fietsen ook nog niet met Morris. @Noppie: Tja... ik deed eigenlijk alleen rustig aan met computeren. Maar ik hoefde ook niet te werken idd. Ik las wel gewoon op het forum maar ik had maar aan één kant last dus deed dan ook dingen met de andere kant. Ah jullie dus ook zo'n klein kamertje. Past daar dan wel een bedje en commode in? Of hoe doen jullie dat? Dat kamertje zou namelijk voor het evt. volgende kindje zijn. Ik weet niet of we het gaan kopen hoor. Het voelt zo impulsief om gelijk het eerste huis te kopen. Ik denk dat we nog wat huisjes gaan bekijken zodat we wat kunnen vergelijken. Hihi niet zo kletsen op je werk he. Je moet wel het goede voorbeeld geven Morris zit ondertussen weer bij ons. Hij heeft daarnet een uurtje geslapen maar was daarna weer zo zielig Hij had daarstraks ook 38.1 Hij is sinds gisteren ook ineens verkouden, hij heeft dus lekker alles bij elkaar. Ik vrees voor de nacht
Noppie: Vergeet het steeds te zeggen, maar dat gevoel heb ik een tijd geleden ook in mijn arm gehad. Echt alsof er een baan in je arm niet goed is. Bij mij kwam het écht door de laptop! Heb toen een tijd niet teveel gelaptopt )) Ik had het trouwens in 1 arm, en later in de andere. Af en toe voel ik het nog wel eens, altijd in mijn rechterarm. Dan probeer ik wat minder achter de pc/ laptop te gaan, want dat helpt echt. Oja, ik had het trouwens ook als ik een boek vasthield. Ik lees altijd in bed en hou met mijn vingers aan de bovenkant van het boek de bladzijden open zodat het boek op mijn arm rust. Is niet echt bevorderlijk Veel sterkte ermee hoor, is echt een rotgevoel! Gelukkig gaat met Ebbie alles goed! Anita: Dat klinkt hartstikke leuk zeg! Maatje: wat fijn dat je zoontje het zo leuk heeft gehad op school! Kan me voorstellen dat hij helemaal hyper was En ook gelijk een vriendje meenemen, leuk hoor! Martientje: Hier is het juist mama wat hij zegt En dan zeg ik altijd: "Mama, ja goed zooo" En dan gaat hij hard lachen Iggy: Wat fijn dat Levi weer lekker gegroeid is en dat hij het zo goed doet. Ferry speelt toch wel al een hele tijd met speelgoed. Sinds hij goed kan pakken eigenlijk! Daarvoor speelde hij er met zijn ogen wel al mee, maar begreep hij niet hoe hij het moest pakken. Angela: (was jij toch die het over het tandje had?) Ferry zijn tandje is echt druk bezig! Het bovengedeelte is nu open en ik zie al wat wits verschijnen. Hij laat me bijna niet kijken dus het is wel lastig om te zien Kuona: Wat balen van je nacht zeg! Misschien zit er hem toch iets dwars? Tandjes, sprong(etje), iets anders? Ik hoop dat hij vannacht wel goed slaapt en jij ook natuurlijk! Zo dat was het even snel, ik ga lekker mijn bed in! Morgen om 05:30 uur gaat de wekker weer. Ga ik weer aan het werk Slaap lekker allemaal straks!
Hoi iedereen, Hier even een snel berichtje van mij... Ik lees al jullie berichtje, maar heb weinig tijd om te reageren.. Ben weer druk aan het werk, en als ik thuis ben gaat bijna alle aandacht naar Djayson.. Meneer tijgerd er op los, en gaat overal aanzitten wat niet mag (honden oren enz) Ook kan hij al een klein stukje kruipen.. En nog maar heel ff en meneer gaat zelf staan, hij trekt zich nu al op zijn knietjes.. Pfff meneer gaat snel.. Vind hem echt geen baby meer.. Tand 3 is door, naast de andere 2 onderin.. Vreemd genoeg nog geen boventandjes, al drukken die wel al.. Hij doet dus lekker een verkeerde volgorde Verder doet hij het echt prima, slaapt goed, klets de oren van me hoofd de hele dag.. Eten doet hij nu als een bouwvakker, zoveel dat hij eet.. Het is dus vanzelf goed gekomen.. Sorry dat ik niet op jullie reageer, maar daar heb ik echt even geen puf meer in nu