Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Zooooow! Heb n nachtdienst dus ff de tijd om bij te lezen en wat te reageren.

@Maka
    Poeheej, n goed boek. Daar zijn dr zoooveel van! Heb vorige week de nieuwe van Sarah Waters gelezen. Was wel ok, maar niet super.
    Heb je de boeken van Frank McCourt gelezen? Bv Angela's ashes en de Nieuwe Wereld. Die vond ik erg goed. Offeuh... het boek De kraaien zullen het zeggen van Ann-Marie MacDonald, is 1 van mijn favo's net als haar andere boek, Laten wij aanbidden. Echt heel heel heel mooi! (had ik al gezegd dat dat echt een heeel mooi boek is?? ;))

@Maatje
    Wat leuk! Meteen een vriendje mee naar huis. Dat lijkt mij ook zo leuk straks, als er speelvriendjes mee naar huis komen.

@Kuona
    Het huis beviel dus wel? En tja, zo'n ienie-mini kamertje, daar kun je idd niet heeel veel mee. Misschien een kleedruimte?
    En wat grappig dat iedereen hier al kleding aan het kopen is met in het achterhoofd dat anders straks al het leuke weg is! Dat zijn dan van die dingen waar ik weer niet aan denk. Dus Silje moet straks in van die laatste restjes rondlopen vrees ik! :D:D

@Joanjima
    Klinkt als een leuke vrijgezellendag/avond.

@Martientje
    Die Fuad! Dattie nog geen mama zegt... En dan had jij wel goed gescoord bij de VH met 70% korting!

@Noppie
    Wat shit dat je zo'n last hebt van je armen zeg! Ik denk dat het idd niet verkeerd is om ff goed op te letten wat je precies doet waardoor het eventueel verergert/opspeelt. Dan kun je die handelingen eventueel proberen aan te passen?

@Uk
    Haha! Als bij jou de wekker gaat mag ik weer bijna naar huis. Wisselen we elkaar af! :)

@Nanni
    Klinkt alsof het idd heel hard gaat nu met Djayson. Leu khoor! Maar ergens vind ik t ook wel jammer om te zien dat de ukkies allemaal zo'n haast hebben om groot te worden. Ik denk dat ik echt toe ben aan nog n keer zo'n klein babietje... :D

@Los zitten van Silje
    Op de foto lijkt het of Silje al kei-goed los kan zitten. Dat kan ze ook wel... ongeveer net zolang als dat ik nodig heb om een camera te pakken en een foto te knippen. Daarna kukelde ze om! :D Daar heb ik trouwens ook mooie actiefoto's van kunnen maken! :D
    Ze kan op zich dus best goed zitten, maar dan hou ik meestal n beentje vast en dan houdt ze het heel goed vol. Ik denk dat het dus niet lang meer gaat duren en dan is ook dat niet meer nodig. Staan kan ze ook al heel goed als ze zich vast kan houden. Ze vindt t trouwens helemaal geweldig om te zitten en naar alles te grabbelen dat ze om zich heen ziet liggen. Vooral touwtjes en riempjes waar dingen mee vast zitten en van die plastic klips die je in elkaar kunt klikken om bv een tas dicht te maken. Ben benieuwd wanneer ze ontdekt hoe die open moeten want dan kan ze niet meer in dr wipstoel. De mini-houdini! :D
    Die ballen van fisher-price die alle beebs kennelijk hebben vindt Silje ook leuk. Maar dan om ze tegen elkaar aan te slaan en herrie mee te maken. Of ze op de grond te gooien zodat de bal uit elkaar springt. Als ik er zo over nadenk vindt Silje het eigenlijk het meest leuk om dingen kapot te maken... ;)

Nouwwwww, ik ga maar weer zitten wachten tot er wat gebeurd in Limburg. Tis vrij rustig hier. Positief natuurlijk, maar wel n btje saai. Gelukkig kan ik n btje surfen anders hield ik het vannacht echt niet vol!

Enneuh... Jaloers op alle meiden die nu lekker op vakantie zijn! Geniet ervan, ook n bje voor ons! :D

Grtz, Susan

2. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Owja!
    @Angela
    Leuke foto! Volgens mij hebben jullie het heel leuk gehad als ik dat zo lees. Had die foto niet gezien in de krant want ik lees de sportbijlage nooit.

3. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Had iemand dit topic gelezen?

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/159355-thuis-bevallen-z-nder-vk-iemand-ervaring.html

Daar krijg ik nou echt jeuk van, zo'n zweefteef. Prima dat zij dat wil, maar dat neerbuigende, alsof zij al met dr gat in het Nirwana plaats heeft genomen en neerkijkt op t krioelende vrouwvolk dat nog zo onkundig is dat ze een VK bij hun bevalling nodig denken te hebben.
    Zow, dat moest ik ff kwijt, maar khad geen zin om in dat topic te reageren want ik gruwel al bij de gedachte dat die mamma maaike terug zou reageren met iets waar ze door de paus direct zalig voor zou worden verklaard. ;)

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Meiden!!!!!!!!

ff ego.. (zoals altijd, sorry!! )

Ik had gisteravond voor de gein een test gedaan, ik moet dit weekend ongesteld worden. Gisteravond was er niets te zien, het was donker hier in huis en ik heb ook geen 10 minuten gewacht voordat ik hem wegdeed. Nu keek ik vanmorgen weer en toen was hij licht positief? Ik ben er helemaal van in de war!! Ik had eigenlijk nog een test moeten doen, maar ben net naar het toilet geweest, dus moet ik het morgen maar doen.....

Moet ik deze test nou als positief beschouwen? Ik kan er geen foto van maken helaas. probeer het zo nog wel even met de digitale........... Help?!

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahahaha mireii dat is geen help dat is toch gefeliciteerd??? je wilde het toch graag!??? leuk spannend hoor ik hou het even bij.... doe je nou zo'n digitale test van CB???

levi ligt wel eens in de box maar ik voel me zo vaak schuldig, zit tussen mijn oren, dat ik hem dan daar aan zijn lot over laat.... net of ik geen tijd voor hem hebt tis de klinklaarste onzin maar ja zo voelt het voor me

hij ligt nu dus in de box... hahaha en ik vind het echt niet zo leuk levi ligt beetje rond te kijken

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    ff snel voor Miireii, volgens mij is een test maar een half uur ofzo echt betrouwbaar... Dusss zsm een nieuwe doen!!!

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Maka: je hebt gelijk hoor! En ik heb net een nieuwe gedaan want als hij van gisteravond positief kan zijn, dan kan het nu ook toch :)

en hij is weer licht positief! Maar wel positief dussss!! :D :D :D

8. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    ff voor Miireii (moet Naomi ophalen van het KDV, ze mocht op de schoolfoto, hihihhi)

YEAH!! licht positief is positief!!! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd meis!!!!!!

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ik hoop dat jullie hem kunnen zien...

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Issam is helemaal blij hahahaha! YEAH zei hij!

Maar daarna ook gelijk: nu moet je de gyn bellen!

Ooh wat een schat hé :D

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    even tussendoor meiden *schaam schaam* ben weer een hele tijd niet geweest

Miirei wauwwwwwwwwwwwwwww! meid posi is posi en dat elfs 2x :D super gefeliciteerd meid

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Maka: 2 uur valt inderdaad wel mee ja.
    En een goed boek....bloemen op zolder. Ik vind het echt een topper.

@Suske: haha, die Silje. Zittend en wel aan het spelen. Wat goed zeg!
    Oho! Stiekem een trucagefoto gemaakt he ;).

Oh en over dat topic....whahahahahahahaha, lig hier dubbel van het lachen! Hoe verzin je het! Jij weet altijd wel op een manier te reageren waardoor ik helemal in een deuk lig (en heb het topic nog niet eens gelezen, zal ik dus eens gaan doen).

@Maatje: wat leuk dat de eerste schooldag goed is gegaan.
    En tandjes komen meestal onder, maar kunnen in principe overal doorkomen heb ik gehoord.

@Kuona: mooi huis dus, maareh....ook geschikt voor jullie of niet?
    En hoe is de nacht gegaan?

@Martientje: dus Fuad is ook druk bezig om zijn stem te laten horen :D. Leuk is dat he!

@Anita: leuk is dat he om al die baby's dan te zien en te kunnen vergelijken.
    En dus ook een geslaagd vrijgezellenfeest gehad (foei dat je het al een beetje verraden had ;)).

@Noppie: klinkt erg naar en pijnlijk. Ben je er al mee naar de dokter geweest?

@Miireii: aaaaaaaaaaah, SPANNEND!!!! Ben je gek joh, dat je moet wachten op een andere test. Als je een 'sterke' pakt kunt je ook gewoon je urine van dadelijk pakken. De ochtendurine is het meest geconcentreerd, maar als je nog niet heel veel gedronken hebt dan is de urine daarna ook nog voldoende geconcentreerd.
    En anders die van matcare ultra bestellen (werkte bij mij 6 dagen voor mijn nod).
    Maar de streep kan een drooglijntje zijn he, dat weet je toch?
    Maar ik hoop voor je dat het raak is, want dat wilde je toch graag he!!

Ik moet eens leren eerst verder te lezen.....WHAAAAA, VOLGENS MIJ HEBBEN WE EEN GEFELICITEERD. Een lijn is een lijn meid!!
    (begint toch te kriebelen hier hoor, maar ik hou me sterk)

13. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Miireii: duidelijke lijn hoor!!

14. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Jeeeej! :D hahaha bedankt hoor!

Het is wel ontzettend spannend, ik weet mijn cyclus niet, dus ik weet ook niet hoever ik ben, maar zal nog maar een week of 3 á 4 zijn ofzo.... ooeeh! :D

15. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Miireii
    Meid alvast voorzichtig gefeliciteerd. Net wat vaamrile zegt matecare proberen. Maar posi is posi. joepie

16. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    meiden, de test was van matcare :p

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @miireii: ik zag het al aan de foto ja, dat de test van matcare was. En volgens mij ook de ultra of niet?
    Vind het echt geweldig voor je!:D

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    yupz, ook nog de ultra!

Ik vind het zelf ook geweldig, en issam is ook super blij... :D

Wanneer moet ik de gyn nou gaan bellen dan? Moet ik wachten tot de test echt duidelijk is?

19. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    nou gefeliciteerd Miireii! Spannend zeg!!! wow...

Vanmorgen op mn buurmeisje van 2 gepast, Josanne vond het geweldig!!! Hihi buurmeisje bleef maar speeltjes bij haar brengen, en we hebben met zn drieen pieter post gekeken :D

20. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Gewoon bellen joh, als de gyn het te vroeg vind dan hoor je dat vanzelf toch?
    Vind het echt helemaal super voor je hoor. Zelf ik zit hier te stralen, hihi.

Deel Deze Pagina