Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Uk: wat grappig! Soms doet hij het ook als ie aan het zeuren is. En dat komt er dan helemaal vreemd uit. Dan lijkt het of hij hinnikt, maar dan met een 'e' hehehehehehe (trillerig).

@Mieke: Lekker zwemmen!! Wij gaan van het weekend ook een weekendje weg.
    Die Daffie heeft me wel een site gegeven hoor ;). Via vakantieveilingen een bod gedaan en ik had het hoogste bod :D.
    Dus 36 euro + kosten, 80 euro voor vrijdag na 15:00 uur tot maandag voor 10:00 uur. En aangezien er ook nog een vriend van ons met zijn dochtertje meegaat kost het ons maar 50 euro :D.
    Het is ook in zo'n comforthome op een recreatiepark. Ze hebben er ook een subtropisch zwembad en bowlingbaan e.d.
    Heb er al helemaal zin in.

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Kuona: En???? Heeft Morris weer goed geslapen?

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mieke: ach jammer is dat he? Als je het weer in moet leveren ;)
    Veel plezier met zwemmen, wij gaan morgen weer zwemmen met Ferry. :) Ik duim voor een mooie prijs bij de Staatsloterij! ;)

Vaam: Ferry kan het ook als hij mekkert ja, dan klinkt het helemaal irritant zeg :):D En ook al een weekendje weg! Lekker zeg! Jullie maken me wel jaloers allemaal!

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Iggy, haha lekker drollen in bad ;)

Kuona, ja het is uiteraard tijdelijk! Maar t is wel heuuuul vervelend :(
    Gelukkig is het gisteravond beter gegaan, hopelijk vannacht ook?!
    Ik heb Vera ook 1x paracetamol gegeven, ik had toen echt idee dat ze ergens pijn had (door haar huiltje). Ik hou i.p. ook niet zo van medicijnen, helemaal niet bij een baby, maar je moet natuurlijk een afweging maken van de kwaal en hoeveel verlichting t geeft. Als je t idee hebt dat ie echt pijn heeft en de pcm helpt, gewoon geven natuurlijk!
    Maar viel hij direct in slaap na de pcm? Das wel raar! Want zou toch minstens een kwartier moeten duren voordat het zou werken.
    Hoe heb je die boterham gegeven, gewoon kleine stukjes in zijn mond duwen? Ik ga dat morgen denk ik eens proberen :D!

Vera was vannacht even wakker om 3u :(, maar heb haar getroost terwijl ze in bed lag en toen sliep ze weer door tot half 7. Toen was ze klaarwakker en heeft goed gedronken, daarna nog even gespeeld in ons bed.

Uk, o dat klinkt hoopvol dat t 3e tandje niet zoveel pijn deed als de eerste 2. Ik denk dat die eerste 2 tandjes bij Vera ook heel erg meegewerkt hebben bij die dramaweken laatst!
    Hahaha, de baart in de keel :D Dan issie er wel heeeeeeel vroeg bij :D
    En grappig zeg, dat duimpje!

Iloiza, get wat ontzettend vervelend dat je zo ziek bent. Ze zeggen dat de allerergste piek bij 9 weken ligt, was bij mij wel zo. Hopelijk heb je er nu alleen het eerste trimester last van, ik vind t echt iets verschrikkelijks, vooral als je je er zo ziek door voelt, bah!! Gelukkig heb je t in vlagen, kun je nog een beetje bijkomen tussendoor... Dat had ik dus niet ;)

Mieke, wat lekker zeg! Was de zee niet ontzettend koud?!
    Die boeken van Hoesseini heb ik ook gelezen! Vond ik ook heel erg mooi.

Gisteren op buggyjacht geweest in Utrecht. Ik wilde de donkergrijze Koelstra Simba, maar die hadden ze nergens, alleen de zwarte. Heb m dus maar besteld bij Babypark, daar hadden ze er wel nog 1 op voorraad! Als t goed is, wordt ie morgen geleverd. Gisteravond nog een bikini besteld, en de boeken zijn onderweg... :D Dan heb ik alles wel voor de vakantie!
    Donderdagavond komt een bedrijf langs dat traphekjes verkoopt en installeerd. Wij hebben nogal een groot eng trapgat (boven en beneden), dus ik denk dat we t ook maar meteen laten installeren.

We vliegen zondag om 5u 's ochtends :$, dus half 3 op Schiphol, kwart voor 2 thuis vertrekken... Begint dus al met een gemiste nacht, ik ben erg benieuwd of Vera veel zal gaan slapen onderweg :(

5. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Maka, tjonge om 5 uur 's ochtends vliegen... pfoe jij liever dan ik :D Wel lekker dat je nu zo'n beetje alles in huis hebt voor de vakantie!

@MIeke, hihi mis je ons nu al? Klinkt goed hoor je prive strand! Veel plezier in t zwembad vandaag!

@kuona, en hoe is het vannacht gegaan?

Hier een kleine zieke Josanne :( Gisteravond al wat huilerig, dus ik denk ach nog lekker even in bad voor ze naar bed gaat. Vond ze heerlijk! Dus ik leg haar op bed, 20 minuten later een raar geluid en een half huiltje... ga ik kijken ligt ze in een grote plas kots! De hele fles eruit gespuugd, alles zat er zelf onder en haar hele bedje. Dus haar weer in bad gedaan, bed verschoont er toen ging ze lekker slapen. Om 3 uur was ze klaar wakker en had duidelijk honger. Dus flesje gegeven, gaat mn man vanmorgen bij haar kijken, ligt ze heel rustig rond te kijken in weer een grote plas kots... :( ze heeft niet gehuild of wat dan ook...
    Dus weer in bad... hihi overigens vind Josanne het geweldig om in bad te gaan :)
    Nu zit ze naast me op de bank te kletsen...

Zit alleen een beetje te dubben of ik haar nu eerst wat water zal geven of flesvoeding?!

6. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Maka: nou, dat is lekker vroeg vertrekken joh! Vera zal toch vast wel slapen in de auto?

@Axioma: zielige kleine Josanne :(. Hopelijk is ze snel weer beter.
    Ik zou overigens toch de flesvoeding proberen. Water kan er net zo goed weer uitkomen en stilt de honger natuurlijk niet.

7. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden:

Anita: Wat leuk dat je nog eens afgesproken hebt met de meiden van de zwgym.
    Op de fiets Fuad zit 2 keer per week 1 minuut op de fiets als ik hem naar het KDV breng is vlak bij ons huis, hij kan overigens al wel goed zelf zitten, op het CB zeiden ze dat hij zelf de balans op zijn billen moest kunnen houden. Maar in de kinderstoel heb ik hem nog nooit gezet.

Noppie: wat vervelend van je arm.

Uk: wat leuk dat Ferry mama zegt.

Suske: die silje lijkt wel een kwajongen met al dat gesloop van haar.

Miiriie: Gefeliciteerd leuk straks een broertje of zusje voor Soraya.
    Je hebt nu toch ook testen die aangeven hoe lang je zwanger bent.

Kuano: zou Morris misschien oorpijn hebben, herken je verhaal wel toen Fuad oorontsteking had. Lees net dat het weer wat beter gaat, gelukkig maar.

Maka: wat goed dat Vera nu bijna door slaapt, wel jammer dat ze om 6:00 uur al wakker is.

Iloiza :balen dat je zo ziek bent geweest.

Mieke: je hebt heerlijk weer volgens mij deze week, geniet er lekker van.

Vaam: leuk dat je ook een weekendje weg gaat.

Axioma: wat sneu Josanne ziek, beterschap met haar, als ze water wil drinken zal ik dat ook elke keer een beetje aanbieden en dan misschien de flesjes wat minder en wat vaker geven, zodat ze wat meer binnen houd. Sterkte er mee.

Ga straks de kids even in bad doen moeten vanmiddag met alle 2 naar de kinderarts.
    Ben heel benieuwd wat ze over Fuad zegt, de nieuwe melk gaf wel weer eczeem en krampen.
    Als ze me geen duidelijk antwoord kan geven da ga ik voortaan naar het ziekenhuis in Groningen dit heeft de diëtist en een moeder van mij werk die op de kinderafdeling in het ziekenhuis werk me aangeraden.
    Is wel wat meer gedoe om er te komen maar wil toch het beste voor mij kind.

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Nou meiden, ik ben echt wel misselijk hoor! Vind het eigenlijk een beetje eng allemaal want mijn litteken tintelt en heb een heel raar gevoel in mijn buik. Ik hoop dat de gyn snel iets voor mij kan betekenen, ben zo bang dat het niet goed gaat met mijn litteken! Maar goed, daar kunnen we nu nog niet veel over zeggen.
    Ik denk dat ik maar uitga van een cyclus van 31 dagen. Dan zou ik nu bijna 4 weken zijn en ben ik 23 mei uitgerekend. Misschien beval ik wel op mijn verjaardag! :D hahaha!

@Maka: tjeee das vroeg zeg! Ik hoop voor je dat Vera wel in de auto gaat slapen. Maar het kan best zijn dat ze van slag is!

@Axioma: goh, Josanne ziek :( Soraya had het laatst ook dat ze 3x over een hele fles uitspuugde. Heeft ze verder verhoging ofzo? Ik zou haar toch flesvoeding geven hoor.

@Mieke: bedankt voor de felicitatie! :D Fijn dat jullie het zo leuk hebben daar. Ben ik stiekem wel jaloers op hoor! Wij gaan helemaal niet meer weg dit jaar! Zwem ze!

@Kuona: gefeliciteerd met Morris zijn 7 maand! :D Is het beter gegaan vannacht?
    Soraya wordt nu ook al 3 nachten huilend wakker. Het is echt een hartverscheurend huiltje en ik weet echt niet wat er aan de hand is. Ze is ook ontroostbaar dan. Heel vreemd. Als we haar dan troosten, slaapt ze weer de hele nacht door...

@Vaam: oh lekker! ook een weekendje weg! Geniet er maar lekker van!

Zo, ik laat het hier maar bij. Werd echt wakker van de misselijkheid vanmorgen. En dat terwijl ik eigenlijk nog heel vroeg heb getest. Dat beloofd wat voor volgende week.....
    Straks weer aan het werk, ik heb echt moeite om het voor me te houden. Moet nog wel ff he..

9. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    dank voor de tips, heb haar net inderdaad al een kleinere flesvoeding gegeven, en die blijft er tot nu toe nog in!
    net meteen haar matras gewassen en afgespoeld en die ligt nu op de waslijn te drogen....

@Martientje, succes bij de kinderarts!!

@Miireii, oei misselijk, sterkte!!! Hopenlijk kan je snel bij de gyn langskomen!!

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mieke welk park zit je ??? lekker hoor...

wow spannend mireii

hoop dat josanne snel weer iets opgeknapt is

hahaha maka dat is vroeg op pad.... komt vast goed met jullie kleine prinsesje... ben best ene beetje jaloers op je hoor... zou dolgraag naar warm land op vakantie willen hahaha

wat ik heb weet ik niet maar ik ben zo happy de laatste dagen...voorheen maakte ik me echt om alles druk en kon ik niet stil zitten nu kijk ik iedere ochtend 2 afleveringen van mcleods daughters op de hallmark zender en doe ik alles op mijn gemakje en ga me niet meer bij voorbaat druk maken... roy is erg blij want ik kon mezelf helemaal gek maken hahaha
    aankomend weekend werk ik voor de 5e keer en dan weekend erop nachtdiensten
    wel beter want we hebben nog steeds geen een keer oppas nodig gehad.... roy is ieder weekend lekker vrij nu hij in opleiding zit

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Miireii: Gefeliciteerd!!!

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    *superdesupertrotsemamasmiley*

Daan is zojuist ZELF gaan zitten :D :D :D!!!

Moet ik wel bijvertellen dat hij zijn bovenlijf niet recht kreeg en dus met zijn handjes ondersteuning zocht op de grond, maar hij schoof vanuit het buikliggen zelf zijn voeten naar voor. Dus eerst ging hij half op zijn knietjes zitten en ja hoor...eerst een been naar voren en toen de andere er bij! Hij kon al wel schuin zitten, maar nu dus met beide benen netjes naar voren.
    Vond het echt superknap van hem. Daan vond het volgens mij zelf ook erg knap van zichzelf ;).
    Ben benieuwd of hij het nog vaker gaat doen. Daarnet probeerde hij het nog een keer, maar lukte het niet (hij was wel moe en ligt nu dan ook op bedje).

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hello!
    Even snel een berichtje van mij vanuit het warme (jaja! :D) Oostenrijk!
    Alles gaat goed, met Thije ook. Hij had wel wat moeite met poepen, maar nadat ik hem maandag wat geholpen heb, staan de sluizen open :$ Gister 4 poepluiers en net wortelpoep!
    Gister heeft ie bijna niet geslapen overdag. We hebben vrienden een paar dagen 'op bezoek' en ik merk dat het dan toch wel lastig is om aan Thije zn ritme vast te houden. Manlief wil de hele dag de hort op, terwijl ik juist ook Thije zijn rust wil gunnen.

Alles gelezen, maar geen tijd om uitgebreid te reageren!

@ Maka, boekentip: de boeken van Daphne Deckers vind ik altijd erg leuk om te lezen. En ik heb nu het boek 'ik hou van new york' mee, nog niet in begonnen overigens ;)

@ Iggy, spelen, Thije houdt wel dingen vast en speelt ermee, al is spelen bij hem voornamelijk 'het zo ver mogelijk in zn mondje proppen'. ;) Maar je hebt levi toch niet de hele dag op schoot neem ik aan? Komt vast goed joh!

@ tweede kindje, de discussie laait weer op zie ik ;).. Mijn mening is nog steeds 9 mnd op, 9 mnd af en daarna zien we wel verder ;)

@ Miireii, wow gefeliciteerd!!! je wilde het zoo graag he en dan nu al gelukt, wat fijn zeg! Ik zie het streepje niet echt op de foto trouwens? Zal wel aan mijn laptop liggen denk ik.
    Maarre denk je echt dat het met je litteken niet goed zit? Tis op zich natuurlijk ook pas 7 mnd geleden dat je bevallen bent, dus dat het gevoelig is, lijkt me niet raar toch?

@ Iloiza, fijn de echo goed was! 10-04-10 zou wel een hele mooie datum zijn zeg! balen dat je zo misselijk bent!

@ Vaam, wat knap van Daan!

Tot zover, ik kom van de week weer ff langs hoor dames!
    Wiedersehen!

14. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Mieke: Balen he, dat je zoveel belasting moet betalen :( Wat dat betreft kun je beter in loondienst werken, dan heb je dat niet zo door.

@Vaam: Wat leuk dat jullie een weekend weg gewonnen hebben! En wat goed dat Daan zelf is gaan zitten!!

@Maka: Hij viel niet gelijk in slaap nee nu je het zegt. Ik heb het hem gegeven en mijn vriend heeft toen nog even met hem op schoot gezeten. Daarna kon ik hem wel zo wegleggen. Dus denk dat het wel even in heeft kunnen werken.
    Ik had de boterham idd in stukjes gesneden en mijn vriend heeft het hem gegeven. Zijn mond ging wagenwijd open dus dat kon zo naar binnen geschoven worden. Daarnet heb ik hem even laten 'spelen' met de achterste boterham. Hij heeft dus even een boterham gerapleyd :D Dat ging best goed, hij heeft hem natuurlijk niet helemaal op.
    Ja traphekjes, haha, daar moeten we ook allemaal aan gaan geloven natuurlijk.
    Pffff dat is wel heel vroeg ja. Hopen dat ze niet te veel uit haar ritme raakt dan.

@Axi: Ach arme Josanne ziek. Maar ze spuugt alleen, en verder lijkt ze geen last te hebben? Dat scheelt al wel veel denk ik toch? Ik hoop dat ze haar voeding vandaag wel binnen houd.

@Martientje: Ik denk dat Morris echt last van tandjes heeft. Maar je weet het natuurlijk nooit. Had Fuad daar heel de dag last van? En had hij overdag ook koorts?
    Succes bij de KA vanmiddag!

@Miireii: Pfff balen dat je zo misselijk bent. Had je dat vorige zw.schap ook?
    Misschien heeft Soraya last van het mama-ga-nou-niet-weg-sprongetje of hoe dit sprongetje ook heet ;)?

@Iggy: Goed dat je je nu niet meer zo druk maakt! Ik heb daar ook snel last van hoor! Mijn vriend zegt ook altijd da tik me niet zo druk moet maken :D

@Married: Fijn dat alles goed gaat met jullie. Lijkt me ook wel lastig om op vakantie een ritme te krijgen. Mja Thije zal er ook niet vrolijker van worden als hij zo weinig slaapt?

Hier gelukkig een rustige avond en nacht achter de rug. Of iig, in vergelijking met de nacht ervoor :D Om 19.30 in bed 21.45 voeding 0.00 voeding en toen om 5.30 weer. Dus dat is wel vrij veel, maar gelukkig sliep hij daarna gelijk weer verder, dus ik vond het niet zo erg. Vanmorgen ook lekker tot 9.30 geslapen. Nu is hij wel weer heel klagerig, dus ik denk dat hij toch echt last heeft van een tandje. Ik kan het zo moeilijk zien, maar volgens mij komt zijn rechter-onder hoektand door. Ik heb er net dat tandenspul opgedaan. Geen idee of het werkt. Hij ligt nu wat te zeuren in zijn bedje. Hopen dat hij zo nog ff gaat slapen.

15. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Vaam; wat knap van Daan kan me voorstellen dat je trots bent.

Maried: fijne vakantie nog verder .

Kuano: vooral als ik hem in bed wilde leggen ik moest echt bij hem blijven zitten en dan werd hij snel weer wakker en ging krijsen, eerste dagen had hij verhoging tegen de avond later hele dag rond de 39. succes er mee, kan ook best tandjes zijn inderdaad, fuad ging op een gegeven moment ook steeds minder drinken

Oh oh fuad zit bij me op schoot beweegt hij ineens naar voren komt hij met zijn hoofd tegen de kast aan, heb er maar blauwe blekken zalf op gedaan, word wel wat dik en blauw.

Ga nu even boodschappen doen.

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Axioma, ach wat zielig voor Josanne. Goeie tip van Martientje om drinken in kleine beetjes aan te bieden, zodat hopelijk wat meer binnenblijft.

Martientje, natuurlijk wil je t beste voor je kind. Zou ik ook zeker doen!

Miireii, ojee ben je nu al misselijk?! Je litteken aan t tintelen, in of op je buik? Tja, dr gebeurt natuurlijk wel vanalles in je buik. Maar als je je zo'n zorgen maakt, zou ik toch ff snel een afspraak maken bij de gyn (of telefonisch consult misschien?), zodat hij je wat gerust kan stellen.
    Ja, ik ben ook een beetje bang dat Vera helemaal van slag zal zijn door de reis, zo midden in de nacht. Ze zal in de auto ws wel in slaap vallen, maar we hoeven maar 45 minuten in de auto, dus dat zet ook maar weinig zoden aan de dijk. Nou ja, buggy plat, misschien een doek ervoor hangen en lekker rijden maar op Schiphol dan...? Haha, nou ja we zien wel, misschien valt t erg mee :).

Iggy, wat fijn dat je je niet meer zo druk maakt!

Vaam, wow wat knap dat Daan zelf is gaan zitten!!!

Married, fijn dat alles lekker gaat daar! Oei, succes met de poep, haha!!

Kuona, nou das best redelijk geslapen toch! Hopelijk gaat t tandenspul werken.

17. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Martientje: Ach arme Fuad. Soms kunnen ze zulke onverwachtse bewegingen maken he!

Ik heb het idee dat het tandenspul werkt. Morris heeft net een dutje gedaan en is een stuk vrolijker wakker geworden.

Omdat ik over een tijdje misschien weer moet gaan werken voor een dag of 2 heb ik net weer geprobeerd om Morris een flesje te geven. Dat was al lang geleden en vorige keren wilde hij daar niks van weten. Het was ook al lang geleden dat ik gekolfd had en dat ging nu echt voor geen meter :( Ik kreeg er maar een beetje uit en dat was ook nog eens heel waterig...
    Ik heb geprobeerd dit aan Morris te geven met een flesje (gelijk na het kolven) maar hij moest er niks van hebben. Ik weet niet precies waarom maar ik heb daarna ook wat kunstvoeding klaargemaakt (had van die probeerzakjes liggen uit zo'n zw.doos). Ik had 200cc, ik dacht hij zal het wel niet lusten omdat het zo anders smaakt. Maar hij dronk het in één keer leeg :$ Van de ene kant wel een geruststelling dat hij best uit een flesje kan drinken. Maar van de andere kant ook wel een raar gevoel dat hij mijn melk niet wilde en de kv wel... (niet lullig bedoeld he ;))

18. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Kuona: ach Morris heeft vast en zeker liever jouw melk, maar dan uit de tiet ;)! Maar ze komen nu in een periode dat ze andere smaken willen proberen en zo te horen vond Morris de melk wel lekker. Volgende keer weer proberen te kolven en dit weer proberen te geven.
    En fijn dat de nacht weer een stuk beter is gegaan!

@married:ehh....wortelpoep? Handig toch, heb je meteen verse groenten bij de hand :D.
    En kon je het ook niet laten om op je vakantie toch te komen bijlezen ;).

@Martientje: arme Fuad met zijn blauwe bolletje. Tja, kinderen maken echt vaak onverwachte bewegingen he. Daan gooit zichzelf weleens achterover als ik hem vast heb. Dan schrik ik me echt rot.
    Maar ze weten dan ook niet dat er wat kan gebeuren als ze ineens een plotselinge beweging maken. Maar daar weet jij vast al alles, aangezien het je tweede is.

19. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Kuona, ja das wel een beetje raar van Morris!
    Maar misschien wil hij jouw melk gewoon niet uit een flesje, omdat die combi voor hem niet klopt (slimme jongen ;))!

stoten, vallen en andere enge dingen...
    Vera zat gisteren op de commode, ik stond ernaast. Doe ik wel vaker, zit zij lekker te spelen (doet ze liever zittend dan liggend, zeker op de commode), en dan kan ik alle spulletjes opruimen enzo. En dan denk ik dat ik haar snel heb, als ze haar evenwicht verliest, omdat ik er toch naast sta. Maar ik was dus net te laat, knalt ze zo achterover met haar hoofd achter t aankleedkussen op t hout :( Ahhh zo zielig... ze ging (gelukkig) meteen keihard huilen (en was zo weer stil toen ik haar troostte). En ik was me natuurlijk kapot geschrokken :( :(

Zoooo, net even een berg strijk voor de vakantie weggewerkt, terwijl Vera haar bijna-3-uur-durende-middagslaapje deed :)

20. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Wow 3 uur slapen! Ik ben jaloers ;)
    Ja het was ook wel waterige zooi, kan me voorstellen dat hij het niet lekker vond. Maarja...aan de tiet zou hij dat natuurlijk ook binnenkrijgen.

Morris is weer lekker vrolijk. Hij heeft heel lief gespeeld en net heb ik hem op bed gelegd en is hij zonder een kik te geven in slaap gevallen <3 (Ik mis een hartjessmiley!!) Ben benieuwd voor hoe lang ;)

Deel Deze Pagina