@Tir, heeel veel sterkte, ik hoop dat je je mannetje zondag mee naar huis mag nemen! @poepluiers, Naomi heeft meestal 1 luier per 2 dagen. Volgens de KA heel normaal met BV, kan zelfs zijn dat ze maar 1x in de week hebben! Wat een weertje he meiden, heerlijk! Naomi wordt een beetje wakker merk ik, even verschonen en voeden en dan op naar mijn zus! Hopelijk staat er bij thuiskomst weer geen paard voor het keukenraam, hihi. Fijne middag meiden, geniet van het weer!
hahahahaha! www.tijgertje.nl is voor als je je kind alvast op wil geven voor karate www.tijgertje.com is voor kleertjes die ze nu al aan kunnen... Foutje...hihi...
Zo ben weer terug van de kolfbijeenkomst en het was weer leerzaam. Zo wist ik dus niet dat je afgekolfde melk tot 5 uur buiten de koelkast mag bewaren en dan ook gewoon op kamertemperatuur mag geven. Ook nog even gekeken wat het makkelijkste is met een voorraadje aanleggen van melk in de diepvries. Ik heb van Avent de bewaarbekers gekocht. Moet alleen nog even op pad voor een flesje, want dan kan papa Yannique ook een keertje melk geven en dan kan ze ook vast gaan wennen aan de fles. Als iemand nog iets wil weten, dan vraag maar hoor. Wie weer kan ik er nu antwoord op geven ! Het is tegen mijn principe, maar heb nu Yannique even in de maxicosi laten liggen, omdat ze zo lekker slaapt. Was anders bang om haar weer wakker te maken en zo tegen 14 uur moet ze toch weer eten! @Maka: wat een geweldige foto's van Vera. @Kuona: bij ons dus altijd hetzelfde probleem met schoonmaken. De ene dag is het schoon en de andere dag kun je weer aan de gang. Nou ga vandaag niet meer stofzuigen hoor. Die paar haartjes nemen ze maar voor lief en als het donker is valt het toch minder op : ! : Postnatale dementie: heel erg herkenbaar. Zie het onderstel daar al staan. Wel goed dat je er op tijd achter kwam en niet pas thuis ofzo! @Married: de lactatiekundige zei dat als beide borsten leeg zijn gedronken je het beste anderhalf uur later kan kolven, want dan zijn je borsten weer vol. Dus als Thije dan weer anderhalf uur na het kolven komt, dan komt dat dus precies uit. @HJ: wel goed dat je tegen je moeder hebt gezegd dat je het benauwend vond dat ze er zoveel was. Vindt ze natuurlijk niet leuk , maar so be it! Je moet ook aan jezelf en aan je gezin denken. @mamasim: draag nog steeds mijn positiekleding. Kan nog niet in mijn eigen kleren ! Het is niet erg hoor dat Teun in de kinderwagen slaapt. Het is maar net wat je zelf prettig vindt. @Mieke: ah joh, Sofia waakt gewoon over Boaz als ie slaapt en moet natuurlijk op het aankleedkussen, want dan heeft ze een goed overzicht :! Wij gaan niet op vakantie in September. Wij gaan in Mei wel een weekje met mijn schoonfamilie op vakantie naar een Landal Park in Friesland! @Caro: als je BV geeft kan het zijn dat je kleintje minder poept, omdat ze dan veel voedingsstoffen uit je BV opnemen. Kan dan soms zijn dat ze maar 1x in een aantal dagen poepen. Wat een mooi mannetje is Jort. @Iggy: Yannique heeft wel een speentje hoor, maar dat heeft ze niet zoveel meer nodig. @Angela: mooie foto van Dani. @Daffie: goh jullie verwennen jezelf goed met zo'n uitgebreid huisje! @Iloiza: wat jammer dat Dyon de hele avond verdrietig was. Maar hij had daardoor wel lekker geslapen! @Deesje: er staat een paard voor het keukenraam! Wel lekker dat Naomi toch goed geslapen heeft na zo'n intensief dagje gisteren. Misschien is het borstschild te groot of te klein voor je en moet een andere maat hebben. @Tir: jeetje meid, het zit jullie niet mee. Nou je moet maar zo denken dat Batuhan nu op zijn plek is in het ziekenhuis! Blijkbaar is hij ernog niet klaar voor om naar huis te gaan, hoe verdrietig dat ook voor jullie is. Sterkte meid. @mamavanstef: Yannique schreeuwt ook moord en brand als ze op haar buik ligt. Behalve als ze op haar buik op mijn borst ligt. Mooi foto van Tijs + grote broer. En die andere ook natuurlijk . Zal straks even verder kijken om te reageren, want Yannique wil tietje lurken nu :. X Esther
Poepluier en BV: nu lees ik hier al een aantal keren dat je bij BV dus minder poepluiers kunt/mag hebben. Nou Boaz heeft iedere luier een poepluier, niets minder dus Zou dat dan niet goed zijn? Heb mijn 'oude' spijkerbroek weer aan, nog een beetje strak om mijn bips maar hij past! joehoe! Heb net op google maps gekeken en ik loop gewoon door de straat toen de foto's werden genomen om op internet te zetten http://maps.google.nl/maps/mpl?layer=c& ... m_term=svl Je moet dan inzoomen naar je straat en het gele poppetje bij het zoombalkje er naar toe slepen. Ah mannetje wordt eindelijk wakker, hihihi. Altijd stipt 3 uurtjes slapen hoor.
hmm, bij ons zijn dus nog geen foto's gemaakt kennelijk.. het gele poppetje is ook blauw als ik bij mijn straat ben
Tirtilisko Hoop dat je mannetje geen daling meer krijgt. Zoey moest op 95 gemiddeld zitten. Hoop zo voor jullie dat hij zondag mee naar huis mag. Dikke knuf Vakantie Wij gaan in de bouwvak (zoey ongeveer 6 maanden) Met de caravan naar de camping. Doen we elk jaar dus nu weer. Heerlijk heb er nu al zin in. Vannacht ging het super met Zoey. Flesje om 19uur en naar bed tot 22:30 flesje en weer slapen. Om 2:30 hoorde ik ze en heb haar speentje gegeven toen tot 6uur geslapen. Het gaat super met haar lijkt wel een heel ander kind. Wij zeiden de 1e week al wat slaapt ze veel ja en nu weten we hoe dat kwam. Morgen gaan we Lucky ophalen bij mijn schoonouders dan is de hele familie weer compleet heerlijk. Genieten jullie ook zo van de zon vandaag?
Vakantie, Ik vlieg 13 mei met Daan naar Nederland. Volgens de dokter was het geen enkel probleem en mogen kinderen al vanaf 8 dagen vliegen.
Nou ja, klik ik die link van Mieke open en zit naar mijn straat te zoeken... Gaan ze het ineens op de radio over google earth en google street hebben. Apart! MMHuybrechts kaal? Huu ! Vera heeft ook poep in vrijwel iedere luier. ... En nu spuugt ze mijn rug onder. Getsie. Beeb laten huilen... Hm interessant. Het ligt er heel erg aan of ik weet waarom ze huilt of ik haar even laat huilen (ze heeft honger; ik maak nog even af waar ik mee bezig ben). En als ze bv honger heeft stopt ze echt niet uit zichzelf, ook niet na een kwartier. Oftewel, als er echt iets 'mis' is, dan stoppen ze denk ik niet met huilen. Gelukkig heb ik geen huilbaby, maar kan me voorstellen dat sommige huiltjes (bv uit moeheid) beter overgaan als je ze even laat... Het avond-huilen bij Vera kunnen wij iig het best in toom houden door haar bij ons te houden. Maar dat is gelukkig maar 1-2 uurtjes per dag. Verder betwijfel ik of een baby wel zo kan 'denken' als beschreven staat. Volgens mij doen baby's op deze leeftijd nog vrijwel alles uit instinct, niet omdat ze denken 'als ik nu dit doe, gebeurt er dat...' Nu ga ik ff een ander shirt aantrekken .
Maatje wat heerlijkd at het nuz o goed gaat met ZOey ik hoop dat Batuhan haar snel volgt. We zijn om 13:00 uur weer opnieuw begonnen met sparen. Ik denk dat we nog langgg aan de gang blijven zo. Het komt echtd oor het bad door de oververmoeidheid. Hij dronk zijn flesje van 2 uur ook niet heeft maar 10 cc op was zo moe. En ik zat zo huilend met hem te praten van wil jij nog niet naar huis komen doe goed je best enz. En toen gingen die lippen echt helemaal omlaag en begon hij echt van die huil geluidjes te maken met zo een diepe snik zooo lief en toen kon ik er helemaal niet tegn dus begon hem kusjes te geven en toen kwam er echt zo een big smile op zijn gezicht ( ik weet dat hij niet bewust lacht maar was zo lief en vooral dat huilen )
Goedemorgen! Thije is vanochtend APK gekeurd bij het consultatiebureau. Alles zag er goed uit. Meneer weegt inmiddels 4785 gram en is alweer 57 cm lang. Gaat lekker dus. Vandaag is ie precies een maand oud. De nacht is wederom goed gegaan, tot nu toe ben ik dus heel erg blij met de pacco-doek! @ foto's, wat een knappe kindjes zie ik hier weer voorbij komen! @ Tir, nee he, dat is een domper zeg dat het weer minder ging! Sterkte meis! Hopelijk mag ie zondag mee naar huis! @ vakantie, wij zijn van plan om in juni naar Oostenrijk te gaan, naar het huis van mn schoonouders. Thije is dan bijna 4 maanden. Wordt wel een wat langere reis, wat vaker stoppen om te voeden en zodat hij uit de maxicosi kan, maar het CB vond het prima. De hond gaat hier ook gewoon mee, zal dus wel een hele volksverhuizing worden, maar goed.. ski-koffer op het dak doet wonderen voor de ruimte @ kolven, vanochtend 100 cc uit de toetjesborst gekolfd en probeer er zo nog 20-30 cc bij te kolven. Vanavond gaan we voor het eerst een flesje proberen. @ Kuona, dat heb ik dus idd ook.. ben bang dat ik het hele BV-systeem ontregel door het kolven, haha.. lekker hoor die bioscoop avondjes! @ Eppie, bedankt voor je kolf-raad! @ Mieke, MM Huijbregts is idd kaal, hij haalde zijn 'cavia/marmot' eraf bij DWDD Thije heeft ook zeker zo'n 4 poepluiers per dag. Super dat je je broek alweer past! (ikke = zeer jaloers!) Heb een foto van Thije in zn berenpak (volgens Peter zn carnavalspak ) in mn album gezet! Liefs van mij!
Wordt ze me toch wakker om half 3, terwijl ze nu pas mag eten! moest ik haar dus een uur zien te vermaken.. nou, een speen (waar ze eigenlijk nog te jong voor is) en de maxi-cosi doen wonderen!
Kuona, Jort is 54 cm. Misschien al langer, maar ze trekken zijn beentjes niet helemaal recht ivm stuitligging. Jort moet niet te druk zijn als ik hem omdoe. Poepluiers: Toen Jort 100% borstvoeding kreeg had hij meerdere poepluiers op een dag. De ontlasting varieerde ook veel kwa kleur en vochtigheid. Nu krijgt hij ongeveer 80% fv en is het 1 keer per dag en veel constanter kwa kleur en vochtigheid. Hijnheeftvwel veel last als hij deze luier produceert. Echt zielig Mieke, het is de tricot slen http://www.babyplezier.nl/tricot-slen-h ... -a-20.html . Het knopen is wel even wennen, maar het werkt bij mij echt goed.
Hier zijn net de hometrainer en crosstrainer bezorgd Dus, manlief moet ze even in elkaar zetten (zijn bouwpakketen haha) en dan als ik maandag de controle bij de gyn. heb gehad, gaan we maar eens rustig aan beginnen
Maatje, wat fijn dat het zo lekker gaat met Zoey! Nu Lucky er nog bij en zijn jullie weer compleet om lekker het weekend te vieren Morgen ook nog van dat mooie weer, dus dat wordt wandelen met het gezin. Of mag Zoey nog niet zo veel naar buiten ivm herstellen. Sjors, heerlijk dat je zo snel al naar NL gaat, even familie bezoeken. Daffie, oh dat wordt puzzelen met al die stukjes. Hopelijk kun je het weekend al lekker trainen. Caro, ik was net naar Koter & Co, zit in A'dam en zag daar jouw draagdoek. Heb hem dus gekocht en ga 'm straks even uitproberen met omdoen. Mij benieuwe. Moest daar zijn omdat ik een nieuwe grotere slaapzak wilde voor Boaz. Die van 60 cm is alweer te klein En ik merk dat hij het wel lekker vindt die slaapzak. Heb er nu 2 gekocht van Jersey ipv badstof. We hebben net even buiten gezeten, Boaz in de wipper, maar hij werd huilerig... lees: hongerig zucht die vreetzak. Hij ligt nu maar weer even in de box met de bal te spelen met een belletje er in, beetje trainen om zijn koppie de andere kant op te hebben ipv naar de voorkeurshouding. Married, top dat het kolven nu gelukt is. Het is even zoeken maar ik denk zoals wij hier hebben aangegeven dat het wel moet lukken en dat Thije voldoende voeding daarna weer krijgt hoor. Leuk dat berenpakje. Heb hem ook liggen, mijn zus had hem voor haar dochtertje, maar heb 'm nog niet aangedaan. Denk dat Boaz het warm krijgt daarin, hij heeft het al snel warm. Tir, ik denk dat je het maar moet proberen los te laten, want dit kost jullie zoveel energie telkens opnieuw beginnen. Weet dat je dat niet wil doen natuurlijk, maar dit is slopend voor jullie meis. Sterkte. Ik duim nog steeds hoor. Maka, nou dat is ook toevallig zeg dat je net op die site ging kijken en dat je het toen ook op de radio hoorde. Ja ik wist niet wat ik zag dat hij kaal is. Dat schijnt hij al 1 jaar te zijn en dus al zolang een pruik had, hihi. Goeie pruik dus. Uk, top he die WIJ fotoservice.
Heb even geen tijd om te reageren maar wilde nog even snel proberen of ik er een foto op krijg. Mijn lieve mannetje
@ Mieke, het is idd een heel warm (beren)pakje, had hem aangedaan voor naar buiten met alleen een rompertje eronder.
Hoi meiden, Miireii: ik geef 150 cc en dan 5 schepjes. Ene Fuad drink af en toe zijn flesje niet helemaal leeg, dan zit hij tog gewoon weer op zijn cc die hij binnen moet krijgen. Mama van stef: Fuad vind het heerlijk op zijn buik als ik hem laat liggen valt hij zo in slaap (doe ik niet hoor) Wat een super mooie fotos echt geweldig. Maka: Bassie haha alleen de rode haren nog. Noppie: fijn dat Ebbie nu toch wat beter in slaap valt. Kuano: mooi dat Morris nu wat langer slaapt, hopelijk vannacht weer. Mooie fotos hoor. Mieke: grappig dat je, je zelf op de foto zag, heb ons huisje ook even bekeken, zag de auto wel staan maar verder niets. Fuad is weer zo relaxt vandaag, heerlijk zon kind hij slaapt tussen de voedingen door, als hij wakker is zit hij alleen maar te lachen, leg ik hem weer in bed gaat hij weer heerlijk slapen. Kan wel merken dat hij door de koemelk vrije voeding veel minder last van zijn darmen heeft, Pukkeltjes worden langzaam minder. Groetjes Martine