@vaam, ja is zeker snel gegaan, ze is nu stukken beter in haar doen ook! Gelukkig maar! tjonge Daan ook al 4 tandjes, welke tandjes heeft hij nu? ik had van elmex tandpasta gekregen in zo'n doos, maar deze heeft een mintsmaak, josanne vind deze zooo vies, heb nu een versie van de kruidvat met frambozensmaak, deze smaakt geloof ik stukken beter. Welke tandpasta gebruiken jullie?
@axioma: hij heeft nu 2 ondertandjes en 1 boventand links. De rechtse is nu aan het doorkomen (streepje zie je al, maar voel nog niks). De linkerhoektand is al wel te voelen, maar nog geen teken van doorbreken, dus dat kan best nog lang duren natuurlijk. En welke tandpasta? Volgens mij is het prodent. Zaten bij mij ook in een pakket. Daan had er eerst een met de teletubbies erop en daar zat ook een zoetig smaakje aan. Dit vond ie niks. Nu heeft hij juist een mintsmaakje en dat vind hij wel lekker.
Goedemorgen dames, Hier een zware nacht achter de rug. Sanne is gisteren ziek geworden, iniedergeval verkouden heel erg dus dat was heel de nacht huilen, zeg maar gerust krijsen. Gelukkig wel op mijn vrije dagen dus kan ik er wel zijn voor mijn meissie. Ze ligt nu sinds een half uurtje op bed en is alweer wakker. Gelukkig huilt ze nog niet maar zodra haar neusje vol is gaat ze echt door het lint. Heb wel neusdruppeltjes gebruikt maar om die erin te spuiten is echt een crime. Dat vindt ze echt NIET leuk. Vroeg me alleen wel af of dit het zou zijn, ze was zo overstuur. Mannetje dacht dat er misschien tandjes aankomen maar ik zie echt nog helemaal niks. Toch maar van dat spul opgesmeerd voor de zekerheid. Vanochtend temp opgenomen en ze had 38,0 dus ook verhoging. Maar even aankijken wat vandaag gaat brengen. @ joanjima, succes met de operatie! We zullen aan jullie denken. @ kuona, toch weer twijfels met de borstvoeding! Als jij het niet ziet zitten moet je stoppen met de bv maar volgens mij is het even een dipje omdat Morris aan het rommelen is of niet? Sinds de hapjes erbij zijn gekomen en binnen een paar weekjes een boterham iedere dag wordt de bv steeds minder en blijven juist de leuke momentjes over (vind ik dan tenminste)! Ik zou die momentjes erg missen en vindt het zonde om nu nog over te gaan op flesvoeding maar je moet het natuurlijk zelf weten! Dat bv alleen voordelen heeft is absoluut niet waar dus als jij wil stoppen moet je dat zeker doen. Tis al erg knap dat je het zo lang hebt volgehouden. @ maka, jij alvast een fijne vakantie voordat ik het vergeet. Vera doet het de laatste tijd echt goed hè! En jullie hebben dus de traphekjes al hangen. Top hoor. Wij willen het ook binnenkort gaan regelen voordat het ineens te laat is. Nu komt ze nog niet vooruit dus zal zo snel niet gaan maar voor je 't weet is het zover. @ tandjes, als de tandjes doorkomen is het dan van te voren heel dik en rood of kan het ook echt ineens er zijn? Ik zie bij Sanne nog helemaal niks behalve dat het tandvlees veel harder is geworden maar omdat ze zoveel in haar mond zit twijfelde ik wel @ axioma, vervelend dat je ziek bent. Kan me voorstellen dat je je beroerd voelt. Na overgeven heb je het idee dat je de marathon hebt gelopen. Alles doet dan zeer. Echt niet fijn. Beterschap!! Ik kom straks nog wel even langs, probeer zelf ook even te rusten na deze slapeloze nacht. (en je weet maar nooit of er nog zo'n nacht achteraan komt)
@Vaam, oh dan doet Daan het dus netjes volgens het boekje qua tandjes! hihi hij houdt dus wel van dat mintsmaakje! Zo zie je maar weer elk kindje is anders! @Dinkie, ach arme Sanne ziek, vervelend zeg! Hier was de neusspray ook een strijd, ze vind het vreselijk, maar het helpt wel goed! Sterkte ermee. Hier zag ik ook niets aan t tandvlees hoor, 1e paar dagen was ze telkens pieperig. uiteindelijk zag ik een soort wit/blauwig lijntje en toen was er "ineens" een tandje! Hopenlijk kun je zelf ook nog even slapen vandaag!!
@Dinkie: precies wat axioma zegt. Een streepje blauwig en ik zag ook al wat wits en dan ineens is het er. Daan's tandvlees was dit keer overigens wel wat dikker bij het derde tandje. En wat zielig dat Sanne zo overstuur was . Daan gaat niet huilen van neuspray, maar hij kijkt er altijd boos bij en draait zijn hoofd alle kanten op om er voor te zorgen dat ik niet met dat ding zijn neus in kan. En als ik dan spray dan krijg je zo'n soort schrik reactie. Dan gaan die armen de lucht in en zijn ogen wagenwijd open en dan.....dan is het goed, hihi.
@Axioma: haha, ja, precies omgekeerd he! Ieder zijn eigen smaak denk ik . Volgens mij zijn er maar weinig online....het is echt heel erg rustig zeg (wel makkelijk bijlezen, hahaha)
Dinkie, ach Sanne ook al ziek. Sterkte! Misschien idd tandjes, maar daar wordt ze iig niet verkouden van. Bij Vera was t tandvlees niet dik en rood (is me tenminste niet opgevallen). Ik zag opeens een klein sleufje en een paar dagen later kwam t tandje erdoorheen (en de tweede direct er achteraan). Ben t ook helemaal met je eens wat betreft de BV. Hoe langer je t doet, hoe leuker het is, omdat ik nu niet mee zoveel voedingen hoef te geven, en 's nachts niet meer. Dat gaat wel tegenstaan. Maar tijdens sprongetjes/tandjes/moeilijke perioden hebben borstkindjes volgens mij meer behoeften aan voedingen, omdat dit troost geeft. Aan de ene kant is dit misschien vervelend, omdat je dan weer op meer voedingen zit, aan de andere kant is t ook fijn dat je ze daarmee wel altijd goed en makkelijk kan troosten. Ik hoop ook dat ik haar tijdens de reis zondag een paar keer in slaap kan voeden, zodat ze toch kan slapen... Axioma, o ik dacht dat je van de mex griep ook buikklachten kon krijgen (maar idd vnl luchtwegen). Gelukkig maar, want dat vind ik altijd veel minder erg dan misselijk en kotsen (diarree vind ik ook niet zo erg). Vervelend zeg dat je op de bank moest slapen om bij de wc in de buurt te zijn, blegh! Was t zo erg? Gelukkig zit je alweer achter de pc... Sofie, wat een vervelende oma zeg ! Mijn oma is ook een aparte, maar zo zou ze gelukkig nooit doen. Wel een leuke foto, ondanks je rare arm . Ben toch wel een beetje nieuwsgierig naar je oma geworden, eigenlijk!! Volgens mij is Vera niet zo heel snel hoor! Ze kan alleen goed zelf zitten (niet zelf gaan zitten), maar ze kan ook nog niet kruipen hoor! Nog lang niet! Ze probeert t niet eens. Alleen een klein beetje tijgeren; een paar cm naar voren 'zwemmen' om iets te pakken, en rondjes draaien op haar buik. De traphekjes zijn voor t doorrollen, want zo kan ze ook overal komen. We hebben beneden schuifdeuren en de katten kunnen die ook open maken. Dus dan is ze in theorie zo bij de trap (gelukkig nog nooit gebeurd). Gelukkig heeft Vera vannacht wel gewoon weer goed geslapen, ik heb haar helemaal niet gehoord (meestal wel even een kort huiltje rond 3u/half 4)! Ik was nl gisteren echt bang dat het drama van laatst weer terug ging komen. 's Middags en 's avonds lukte t dus echt niet haar te laten slapen. Uiteindelijk om half 9 wel, toen ging ze redelijk makkelijk slapen. Om half 10 heb ik haar nog een keer moeten troosten en om kwart voor 11 werd ze alweer zelf wakker. Dus laatste voeding maar gegeven. Koffers zijn ingepakt! Alleen de laatste dingetjes nog, doe ik morgen wel. Ff de lijst van married doorkijken, of er nog belangrijke dingen op staan die ik nog moet halen.
Goeiemorgen ladies!! Was vanmorgen al om 4.30u uit bed. Had bijna niet gelspane, maar moest om 6.30u beginnen op het werk dus ik moest er wel op tijd uit. Gaaaaaaaaaaaaaaaaap!! Gisteren hadden mn vrouw en ik onze gezamelijke vaste vrije dag van het werk en zijn we gaan shoppen in Venray. Hebben natuurlijk weer vanalles voor ons kaboutertje gekocht. Waren eigenlijk op zoek naar een winterjasje (khad tegen mn vrouw gezegd dat ik hier had gelezen dat we daar op tijd bij moesten zijn en toen zei ze direct; ja, want anders is al het leuke weg!. Daar moest ik dan wel mee lachen want dat las ik hier ook, maar daar kan ik mij dan niets bij voorstellen. Maar helaas hebben we niets leuks gevonden in de goede maat. Dus moeten we volgende week weer. Vervelend! @Noppie Gelukkig lijkt het iets beter te gaan met je armen. En heeft je moeder 5 zussen??!! @Maka Celebrations icecream?? Klinkt wel errug lekker!! Hier willen we ook aan de traphekjes, maar we willen ze zo laten maken dat we geen gaten in de muren hoeven te boren. Moet nog ff kijken hoe we dat dan het best aan kunnen pakken. @Deesje En? Leuke trouwdag gehad van je beste vriendin? Hoop dat jullie goed weer hadden! Heb gister ook weer n boek van Karen Slaughter gekocht (owja! dus toch ook iets voor mezelf meegenomen gister!). Ik dacht eigenlijk dat ik al haar boeken al had, maar dit was een oude die ik nog niet kende. Welke ben jij aan het lezen? Heb trouwens nog een boek gekocht dat op 1 stond bij de Bruna en ik heb m nu al bijna uit. Supergoed boek. Ik leef soms zooo mee met de hoofdpersoon en dat heb ik bij dit boek ook. T heet Zondagskind. Aanrader dus! Enneuh... aardappelseizoen!? @Iggy Geinige foto van jullie hond! Viel mij ook op dat het lijkt of Levi een wat boller koppetje gekregen heeft. Schattig hoor! @Mieke Hahaaa! Dus Boaz kan prima spatteren? Leuk hè!? @Vaam Zet Daan er echt een rambo-gezicht bij op als hij aan t scheuren gaat? Lachen! Siljekijkt er vaak heeeel serieus bij. Echt zo'n geconcentreerde blik alsof ze aan het werk is. Of ze begint heel blij met t papier door de lucht te flapperen en kijkt daar dan bij of het het winnende staatslot is! Geweldig die zonnebril!! @Miireii Balen dat je nu al zo misselijk bent joh! En dat van je litteken lijkt me een heel akelig gevoel. Ik zou dr zowiezo wel wat huiverig voor zijn om weer zwanger te worden als ik een keizersnee zou hebben gehad. Ik heb zelf een kleine buikoperatie gehad als baby en en vond dat al een akelig idee toen ik zwanger was, dat die huid op zou gaan rekken. Ben daar een mietje in joh! Ik dacht trouwens dat je tijdens de ramadan geen seks mocht hebben? Of is dat weer zo'n broodje aap verhaal?? Vreselijk trouwens, dat van je schoonmoeder! Daar zou ik ook van balen als een stekker hoor! Ze zal toch zelf ook wel snappen dat dat niet goed is voor Soraya dr ritme? @Martientje Leuk dat je toch een badje in de badkamer kunt zetten en dat ze dr samen in passen. Ik heb al ff contact gehad met een vrouw bij ons in de buurt die pas een prakrijk als bioresonantietherapeuthe begonnen is. Ik heb daar eigenlijk niet zo veel mee, maar ik hoor er wel meer goeie verhalen over dus misschien dat we toch een keer naar haar toe gaan. We proberen nog twee dagen de hormoonzalf want het lijkt er nu op dat Silje daardoor veel minder last heeft van de jeuk en dat vind ik het belangrijkste voor nu, maar op de langere termijn wil ik heel graag weten waar t door zou kunnen komen en wie weet dat die vrouw daar achter kan komen met dat apparaat. Ik ga trouwens morgen beginnen met pro-biotica van ABC Dolphilus. Schijnt de weerstand in de darmpjes van zuigelingen met eczeem te verhogen. Ik dacht bij mezelf, baat t niet dan schaadt t niet! Had t van deze site Eczeem Ken je die al? Ik kan mij voorstellen dat je naar dat andere ZKH gaat. Tuurlijk wil je het best voor jullie ventje! @Kuona Neeee! Niet stoppen met de BV hoor want soms ben ik het ook wel eens moe, maar als ik hier dan weer lees dat jij en Maka, Dinkie en Married (oa) het nog steeds volhouden is dat voor mij ook weer een hart onder de riem en ik wil eigenlijk nog niet stoppen dus ik heb jullie nodig!! Neeee, geintje, als je denkt dat het voor jou beter is om te stoppen... 7 maanden is super toch? Maar aan je BV zal het denk ik niet liggen. Kolven is echt iets dat heeeel veel vrouwen moeten leren. Ik kolf nu al bijna 7 maanden dus hier gaat het best redelijk. Maar zeker de eerste melk ziet er heel waterig uit. Dat is de voormelk. Maar als je die een tijdje in de koelkast zou zetten zou ook daar een vetlaagje op te zien zijn hoor. Maar nogmaal, als je denkt dat het je meer rust geeft om te stoppen dan is misschien het moment gekomen om af te gaan bouwen. En ben jij zo'n piekeraar? Dat was ik ook altijd. Tot ik mn huidige vrouw leerde kennen en veeel beter in mn vel ging zitten. Voor mij was het echt zo dat ik nu mn rust heb gevonden in mn relatie, mn werk (hoewel ik soms ook wel ns denk, ik wil iets anders en niet zo onchristelijk vroeg mn bedje uit!! ) en in mn totale privé-leven. Maarja, ik ben dan inmiddels ook n oud veenlijk dus t werd tijd dat ik ns wat balans in mn leven kreeg! @Joanjima Keispannend joh!! Nog maar 1 weekend dus! Kan me voorstellen dat jullie daar ff van staan te kijken, maar misschien ook wel fijn ergens want dan kun jej je er ook niet te lang druk over maken als t al zo snel gaat gebeuren. @Eppie Goed bezig in huis dus tijdens de vakantie! Klussen is ook iegenlijk best wel leuk hè? En in de droomvlucht!? Dat vind ik altijd t leukst van de Efteling! Zal Yannique dr oogjes wel uitgekeken hebben! @Axi Beterschap!! Klinkt alsof je het flink te pakken hebt! @Maatje Kan me voorstellen dat je baalt van je werk. Ook al heb je een 0 uren contract, ik vind dat ze je wel de kans moeten geven om wat uren te maken. Verstandig dat je verder gaat kijken hoor! @Sofie Wat vervelend dat je niets hebt met je oma. En als ik dat zo lees dan kan ik mij dat heel goed voorstellen. Dat ze LilyRose zo laat huilen zeg! Tsk tsk! Dat je haar van die foto hebt getoverd!! @Dinkie Och! Arme Sanne! Enneuh... ik vraag me dat ook wel ns af met die tandjes. Niet dat ik iets kan zien bij Silje want die draait telkens dr hoofdje weg als ik in dr mondje wil pieren. Als ik dan eindelijk dr mondje open heb steekt ze heeeel ver dr tong uit zodat ik nog niks kan zien. @Destructiebeebs Gelukkig zijn er dus meer ukkies die alles wat ze in de vingers krijgen in snippers scheuren. Gister kregen we bij de H&M een kortingsbon van 20%. Hadden die in de wandelwagen gelegd (Silje zit tegenwoordig bijna alleen nog rechtop in de bak) enh bij de kassa wilden we die inleveren. Moesten we dat ding uit Silje dr knuistjes trekken. Nou, dr was weinig van over en dat wat er over was had ze helemaal tot pap gewijld. De korting kregen we wel natuurlijk, maar ik hoop dat Silje niet te veel van het papier binnengekregen heeft! Kga dr ff mee stoppen want ik ben nu al een paar uur verder sinds t begin van dit bericht. Tis inmiddels hiero wat drukker geworden qua werk en ik moet nog kolven!! Grtz, Susan
Suske, er bestaan ook klemhekjes. Ik weet niet wat voor trapopening je hebt? Bij ons was dat echt niet mogelijk, was al blij dat er wel traphekjes bestaan voor onze trapopeningen Mag je tijdens de ramadan geen seks hebben?! Hihi, nou Miireii, dan hebben jullie nog wat uit te leggen...!!!! Fijn dat de zalf wel iets lijkt te doen, al wil je t natuurlijk liever niet te lang geven. Hopelijk werkt die probiotica ook, is dat tegen candida ofzo? Hihi, een oud veenlijk Wel fijn dat jij balans in je leven hebt gekregen. Daar blijf ik ook nog steeds wel naar op zoek. Al moet ik zeggen dat ik best tevreden ben over hoe t momenteel gaat Maatje, vervelend zeg van je werk. Erg is dat he, dat je als moeder niet zo makkelijk een leuk/goed baantje kan krijgen. Hopelijk zit er wat beters tussen de banen waar je nu op gesolliciteerd hebt!
Meiden, ik ben er ook wel hoor! Het gaat wel goed, ben alleen helemaal kapot. Vind het soms wel jammer dat Soraya na de eerste fles niet meer meteen wil slapen. Ik wil ook nog even! ahahaha! @Axioma: hé gut, ziek! Niet leuk! Beterschap hoor! Ik hoop dat het vandaag wat beter gaat. @Dinkie: oh, Sanne ook al ziekjes! geef dr maar een dikke knuffel. Vind het altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn! @Anita: jeetje! Maandag al! Kan me voorstellen dat je uit je doen bent. Heel veel succes hoor!! @Suske: hahahah ja je hebt gelijk hoor, in de Ramadan mag je ook geen seks hebben. Behalve als je getrouwd bent! En dat zijn we! Mijn schoonmoeder gelooft niet in ritme. Helaas. Baby's hebben dat niet nodig volgens haar. Ach ja, Soraya is gewoon erg vrolijk hoor dus er is niet veel aan de hand. Ze wil alleen overdag niet in haar bedje slapen. 's avonds is geen enkel probleem en dat vind ik toch nog wel het belangrijkste. Ik heb het nog eens van de andere kant bekeken en het is nu wel zo dat Soraya gewoon overal kan gaan slapen. Als het maar eerst op schoot is hahaha. Naja, ik zie wel hoe we het gaan oplossen. En mijn litteken... Tjah, het is echt een heel erg vreemd gevoel. En nu zet mijn bm nog niet eens uit. Laat staan als ie dat wel gaat doen. We zien het wel toch.. Kan zo de gyn bellen als het nodig is. @Vaam: jeetje dat gaat ook hard met de tandjes zeg! Leuk joh! Soraya is dr gebit nog steeds kwijt hoor! @Maka: fijn dat Vera weer goed heeft geslapen. Nu volhouden! @Kuona: Jij ook al een piekeraar. Hmm.. ik kan dat ook zo goed. Soms om helemaal gek van te worden. En de BV, dat is echt een keuze die je zelf moet maken en ook zelf achter moet staan. Denk je niet dat je spijt zult krijgt als je er nu mee gaat stoppen? Hij doet het er zo goed op!! Ik vind dat je het super hebt gedaan hoor!
@Axioma: Tnx, Ja zou kunnen dat het aan de vermoeidheid ligt. Maar ik ben bang dat ik gewoon een rusteloos typje ben. (wat ook erg vermoeiend is ) Wat is dat toch met mannen dat ze niet wakker worden van huilende baby's? Bij vrouwen is dat toch wat meer voorgeprogrammeerd dan he... @Maka: Ja ik weet dat het een fase is, maar die fases zijn wel behoorlijk vermoeiend. Gisteravond en vannacht was het weer feest. Ik heb moeten voeden om 19.30, 21.00, 22.30, 1.00, 3.30... en daarna pas weer om 10.30 (hij werd om 9.30 wakker) Hmmm bij jullie dus ook weer wat gerommel... @Maatje: Ja dat is wel een nadeel he zo'n 0-urencontract. Dat heeft volgens mij ook alleen maar voordelen voor de werkgever. Ik hoop dat je succes hebt met je sollicitaties. @Joanjima: Fijn dat Jildou uit logeren kan, dan krijgt ze er hopelijk niet al te veel van mee. @Sofie: ah dus jij kan ook zo lekker piekeren. Ik moet de dingen idd wat meer gewoon op me af laten komen. Ik ben er de laatste tijd wel achter gekomen dat ik wel wat controlfreak trekjes heb Wat een irritante oma heb jij. Hier krijg ik Morris altijd gelijk terug van iedereen zo gauw hij een kik geeft Dan is hij ineens niet leuk meer ofzo? Goed dat je haar eraf geknipt hebt, hihi. @Vaam: We hebben nu een huurhuis. In principe is het een prima huis. Vooral héél groot. Maar nogal verouderd. En dus in België en ik wil toch wel graag terug naar Nederland. Bedankt voor je adviezen. Ik had echt nooit verwacht dat het al dan niet stoppen met borstvoeding zoveel los zou maken bij mij. @Dinkie: Ach arme Sanne, ook al zo verkouden. Doe jij dan eigenlijk ook aan troostvoeden of niet? Hier ook weer een slapeloze nacht achter de rug helaas. Ik hoop dat ze zich snel beter voelt! Tnx voor je peptalk. Als ik jullie allemaal niet had was ik allang gestopt denk ik @Suske: Zie je nou, alle leuke winterjasjes zijn al weg Ik heb al wel vaker gekolfd maar op één of andere manier wil het nu niet meer zo lukken. Voorheen kolfde ik gerust een hele voeding uit één tet. hihi een oud veenlijk Ben je gek! Maar wel een geruststelling dat het ooit misschien nog wel goed komt Hihi die Silje, eet ze zo jullie korting op. @Miireii: Balen dat Soraya niet meer in haar bedje wil slapen! En ik ben dus idd bang dat ik spijt ga krijgen, dus sukkel nog maar even verder. En jij bent dus ook al een piekeraar, vermoeiend he. Hier weer een zware nacht gehad. Ik ben bang dat Morris zijn ritme even kwijt is. Ik heb gevoed (anders ging hij niet slapen...) om 19.30, 21.00, 22.30, 1.00, 3.30 en toen ging hij pas aan zijn lange slaap beginnen tot 9.30. Bah, balen zeg! En mijn vriend is er ook uitgeweest maar dat heeft dan echt geen nut. (sneu ook voor hem, want hij wil hem zo graag terug in slaap kunnen krijgen) Vanmorgen zouden we eigenlijk gaan zwemmen maar we hadden allebei geen zin En Morris is ook verkouden dus dat leek me ook niet handig.
@Maka, och onze "nieuwe" bank slaapt redelijk comfortabel hoor... en met diaree is het wel handig als je niet al te ver hoeft te lopen! Ja je moet toch wat he, tv is ook niet veel soeps, dus maar met de laptop op de bank Fijn dat Vera vannacht gewoon goed geslapen heeft! En heb je nog dingen nodig voor je vakantie! @Suske, oei das wel erg weinig slaap, sterkte met werken dan maar. Hihi vervelend he shoppen voor de kleine... hihi moest wel lachen om jullie kortingsbon verhaal! @Miireii, nou hopenlijk vind je nog een manier om wat extra slaap te krijgen!! @Kuona, ja veel piekeren is inderdaad vermoeiend. Hopenlijk kun je snel rust voor jezelf creeren. Ik denk inderdaad dat vrouwen meer voorgeprogrammeerd zijn, al sliep ik voordat Josanne er was heel vast, ik heb zelfs doorgeslapen terwijl een brandweer met sirene hier vlak voor het huis stond, en ons raam stond open! Maar tegenwoordig ben ik met elk piepje gelijk wakker! Och meid wat een nacht, echt respect voor je hoor. Want dat is zo zwaar!! Tja heb geen tips maar wil je wel sterkte wensen... Ach en Morris ook nog verkouden.. beterschap!!
@axioma: Tja en ik zit op mijn werk, dus kan helaas niet constant online zijn. Moet zo af en toe ook even werken he . Oh, ik zie nu weer een bladzijde erbij....volgens mij hebben wij ze wakker gemaakt, hihi. Nog maar een paar uurtjes en dan gaan we lekker een weekendje weg . Heb er al helemaal zin in! Moet straks nog wel een paar dingetjes inpakken, dus niet vergeten. Tis ook altijd een hele volksverhuizing met een kleine erbij. Moet altijd goed nadenken dat ik niks vergeet.
hey meiden iuk lees wel mee maar even snel wat meer info over seks tijdens de ramadan. Sowieso mag je geen seks hebben met iemand als je niet getrouwd bent. En ben je getrouwd dan mag je geen seks hebben tijdens de uren die ja vast dus s'avonds gewoon weer wel
@Suske: ja, rot voor je dat je volgende week nog een keer moet zeg...poehee, dat is weer helemaal naar de stad en ALLE winkels weer in . En Karin Slaughter? Daar heb ik nu twee boeken van gelezen en ik vind ze geweldig goed! welke heb jij nu dan? Ik heb Nachtschade en zoenoffer gelezen. En wat betreft het papier: nee geen rambo, die heeft een scheve bek...nou ja, daar kan Daan ook wel wat van hoor. Ik heb thuis (zit nu op het werk) leuke foto's waarop hij bezig is met inpakpapier....Die zal ik wel eens een keer hier plaatsen. Daan heeft overigens vorige keer in de appie ook mijn folder opgegeten.... En stoere bril he, alleen maatje te groot... Ben trouwens benieuwd of dat ze iets kunnen vinden tegen het eczeem van Silje. @Miireii: dan wordt het tijd dat je eens met haar een nieuwe aanschaft he , haha. Maar dat litteken moet toch geen kwaad kunnen joh? Heb je het al nagevraagd of niet? En heb je overigens de vk of gyn al gebeld of wacht je daar nog even mee. @Kuona: misschien helpt het juist wel om erover te praten. Zo kun je bepalen wat je nou echt voelt wat betreft het stoppen met bv. Vind het alleen erg belangrijk dat je het zelf geen 'moetje' gaat vinden, want dat lijkt met nergens voor nodig toch. Maar ik denk aan jouw reactie dat je het toch nog moeilijk vind en dat het nu meer te maken heeft dat Morris zo slecht slaapt....of niet? En wat een ontzettende rotnacht heb je achter de rug zeg. Hopelijk gaat hij dit niet te vaak doen, want dat breekt echt op! Zie je echt nog steeds niks aan tandjes ofzo?
@Tir: hey meissie, Wat dacht je....ik zal eens even het juiste antwoord gaan geven daar bij die meiden . Hoe is het met jou en met Batuhan?
@ axioma, oké dus jij zag ook niet echt iets aan het tandvlees. Dan maar afwachten hier. vanochtend was ze alweer wakker maar nu heb ik haar net in bed gelegd, ga even reageren en dan ff dutje doen @ vaamrile, als ik haar neusje spray komt er meteen een zooi uit en dat vindt ze echt niet leuk. Paar minuutjes daarna gaat het wel hoor. Heb zelf ook een hekel aan een dichte neus dus ga ervanuit dat het fijn is voor haar als hij weer open is. Hopelijk gaat het snel beter. Nu overdag lijkt het beter te gaan maar goed. @ maka, ja juist, ik ervaar op dit moment bijna alleen nog voordelen van de bv hoor. Soms is het wel lastig natuurlijk als je weg ben en ze is bij de oppas maar gelukkig gaan de flesjes ook erg goed en is ze gek op fruit, een boterham en bijna alle prakjes tot nu toe! Hier vindt ze de potjes trouwens echt niet lekker tot nu toe qua prakje dan..... Maar die gebruik ik alleen als we weg zijn. @ suske, hier laat Sanne haar mondje wel open maar kan ook weinig zien ja. Lastig dat Suske het papier opeet!! Hier is ook niks meer veilig voor Sanne, ze stopt alles in haar mond dus met papier kijken wij ook uit ja. @ Miireii, bedankt voor de knuffel voor Sanne . Jij trouwens van harte gefeliciteerd met je positieve test. Lijkt me wel zwaar om weer zwanger te zijn maar hier kriebelt het ook wel hoor. Willen iniedergeval wachten tot Sanne 1 is maar daarna..... @ Kuona, hier ook wel eens een troostvoeding hoor. Gisteravond ook 2 x extra gevoed maar vannacht wilde ze niet helaas. Maar ook het troostvoeden vindt ik echt een voordeel. Zo kan je je kleintje toch sneller troosten met bv. Een fles maak je niet zo snel denk ik. Fijn dat onze peptalk werkt. Hoop dat Morris snel weer in zijn ritme zit want dan is het wel zwaar hoor! Petje af. Ik ben na 1 nacht al versleten.... Ik ga snel ff liggen voordat die kleine meid weer wakker is. Tot later meiden.
hahahaha vaam ja las mee dacht even reageren de pc staat de hele dag aan maar ben meestal met batuhan aan het spelen. nu slaapt hij dus dacht weer even meelezen. Ja het gaat met ups en downs alleen ik moet eerlijk toegeven dat ik vooral de laatste 2 weken behoorlijk mee zit van wat er allemaal is gebeurd het voelt heel gek ik ben zo moe, zo krachtloos ik weet het niet huil om de kleinste dingen. ben vaak duizelig heb nu ook flinke! hoofdpijn ben bang dat het omkeerd in een migrene aanval waar ik dus echt niet op zit te wachten. Zit er dus helemaal doorheen. Heb helemaal nerens zin in. (ja uren lang naar batuhan kijken) maar voor de rest echt niet eens zin om bij te praten tv te kijken enz maar weer genoeg geklaag hoe is het verder met jullie lekker een weekendje wreg ooowwww lijkt me zooooo heerlijk alleen ik durf dat niety aan ivm batuhan