Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    ;)Kuona, ja lief he hoe trots hij kijkt, heerlijk!!
    Ik zou de late fles een kv fles geven met 2-3 schepjes rijstebloem, hou er wel rekening mee dat je dan een speen neemt met een groter gaatje. Het heeft denk ik geen zin om deze rond 19 uur te geven omdat je dan later weer bv gaat geven. Als het nou goed gaat en hij slaapt er langer op, kun je deze fles steeds iets vervroegen. En deze kun je net zo lang aanhouden en hoef je toch nog niet verder af te bouwen, maar misschien werkt dit wel voor jullie goed en heb jij je rust en slaapt Morris er lekker op.

Ik heb al veel vaker voor ze gewerkt hoor, gewoon als freelance dtp'er. Maar door zwangerschap, crisis etc. niet meer gevraagd. Ach ze kennen zoveel freelancers dat ze dan die weer vaak vragen en dan in eens mij weer. Ik werk dus gewoon mee op de studio als het heel druk is en ze meer werk hebben dan dtp'ers. Ontwerpen doe ik daar dus niet

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dinkie, wat fijn dat de bv zo relaxt gaat bij jou en Sanne, heerlijk om dan lekker zo door te gaan he. Gekke is wel dat ik me niet meer zo heel goed kan inbeelden hoe het ook al weer was, dat vind ik eigenlijk wel jammer. Ik weet nog wel dat die intieme momentjes heel speciaal voelde en heerlijk zo dicht tegen elkaar aan. Lekker hoor dat Sanne het zo goed doet, ook 's nachts. Goh, Sanne gaat dan ook al hard he, Boaz heeft nog niet echt sterke beentjes hoor en onderneemt ook nog niet zo veel mbt het staan, hihi. Hmmm 24 hebben wij nooit gevolgd, maar hoor er wel meer mensen over dat het goed is.

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mireii, gefeliciteerd meid!! ik lees het nu pas..... Voel je je verder wel goed???

Married, leuke foto van Thije!! Leuk he als ze alles zo gaan ontdekken :)

Iggy, leuk Levi zo in zijn wagentje!! Echt heel wijs!

Sofie, wow, dat Lili al staat zeg. Wat gaaf om te zien!!!!

Anita, fijn dat het met Martijn goed is gegaan. Hoe gaat het nu verder??

Heb maar een paar pagina's bijgelezen hoor, was iets te veel anders :)
    De vakantie was heerlijk. We hebben veel gedaan met als gevolg dat zowel wij als de kinderen eigenlijk weer een vakantie nodig hebben om bij te komen :D. We zijn naar het dolfinarium geweest, naar bataviastad en naar het dierenpark in Amersfoort en dan moest er tussendoor natuurlijk ook nog gezwommen worden en dat allemaal in 5 dagen tijd..... We hebben het wel erg leuk gehad. Gisteren zijn we met mijn ouders, mijn zus en haar kinderen en Levy naar de Efteling geweest. Dani is bij mijn s-ouders gebleven. En maar goed ook, want het was daar onmogelijk druk. Bij de vliegende Hollander was de wachtrij gewoon 80 minuten :$. Die hebben we dus maar overgelsagen. Wel een hele leuke dag gehad. Nu nog lekker een weekje thuis, dus weer even rustig aan.

Dani tijgert de hele kamer door, dat is wel leuk om te zien. Ga je even in de keuken iets pakken, is hij ineens achter je.... Levy vindt het iets minder, Dani wilt nu steeds pakker waar Levy mee aan het spelen is.....

Hier een foto van Dani in de stoel op vakantie:

4. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mijn mannetjes samen in bad

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Angela, oh jullie vakantie klinkt echt super hoor! Hoe vonden de kids het dolfinarium? En hoe vond je Bataviastad?
    Leuke foto's enne wat een leuk speelding voor in badje. Gelukkig hebben jullie nog een weekje vrij ;)

6. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Ja, we hebben het echt leuk gehad. Het Dolfinarium was heel leuk. Zelfs Dani heeft af en toe helemaal gebiologeerd ziten kijken! Levy vond Igor de Walrus geweldig!!
    Bataviastad vond ik een beetje tegenvallen. Hier vlakbij in Roermond zit ook zoiets. Levy vond de batavia wel helemaal geweldig!!
    De badring is van de Cotoons. Die hadden we nog van Levy. Daar zitten ze vrij stevig in.

Hoe was jullie vakantie in Port Zelande?

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen, hierbij mag ik eens het topic openen! hihi.

Angela, Port Zélande was ook heerlijk, lekker uitgewaaid want aan de kust staat altijd zoveel wind. Heerlijk dagje strand en verder naar Zierikzee geweest en gerelaxt in en buiten het huisje. Keertje gezwommen met Boaz en lekker gelezen.

Nou misschien dat Boaz toch in een soort sprongetje zit, soms weet ik het niet hoor of herken ik het niet. Maar omdat hij al 1,5 week 's avonds moeilijk doet met zijn fles en dan later op de avond weer een keer wakker wordt en 's nachts nu ook...

Oh ik hoor mijn mannetje, ga hem er uit halen, we moeten om 9.30 bij het CB zijn. Het huisje wordt ondertussen ook weer lekker gepoetst.

8. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Dan ga ik vandaag het forum openen ;)

@Dinkie: Ik eet juist liever geen Hollandse pot ;) Ik denk dat ik dat vroeger teveel gegeten heb.
    Als Morris gewoon lekker door zou slapen dan zou ik ook met liefde borstvoeding blijven geven. Het zijn juist die nachten die me opbreken. Maar voorlopig blijf ik nog bv geven. Heel misschien dat ik binnenkort eens een papfles om 23.00 probeer, maar dat weet ik nog niet.

@Mieke: Misschien dat ik het vandaag of morgen eens ga proberen. Ik heb zo'n 1,2,3 speen liggen, is dat voor pap? Nu nog hopen dat hij dan uit de fles wil drinken. Laatst een keertje overdag was geen probleem, maar 's avonds snapt hij er meestal niet zoveel van.
    Ah je hebt al vaker voor ze gewerkt. Hoe vind jij het trouwens om thuis te werken zonder collega's. Mis jij dat nooit?

@Angela: Jullie zijn dus lekker bij aan het komen van jullie drukke vakantie? Wat goed dat Dani al zo goed kan tijgeren. Ik kan me voorstellen dat Levi er wel even aan moet wennen :D
    Leuke foto's!

Vannacht was het om 0.30 al bingo... ik denk dat hij om 22.30 (toen maakte ik hem wakker) niet goed genoeg gedronken had. Daarna heeft hij wel tot 7.00 geslapen, dus dat valt wel mee. Nu ligt hij nog even lekker te tukken. Normaal ga ik altijd nog even terug naar bed, maar vandaag ben ik zo verstandig om dat niet te doen. Ik word daar altijd een beetje depri van, ik weet niet hoe dat komt.

9. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    hahahaha en ik dacht nog, wel even checken of ik nog steeds de eerste ben. Is Mieke me toch nog voor :D:D

Boaz is dus ook een beetje van de leg. Vervelend is dat toch he, dat je dan ook niet weet waar dat door komt. Succes op het cb!

10. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

voor alles laatste nieuwtjes en het verslag van gisteren verwijs ik jullie naar de web-log.

anita

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemorgen :)

Ik zit met griep thuis, blegh!
    Ferry is ook snotterig en heeft ook een hele droge hoest.
    Van mijn werkgever moest ik de huisarts bellen ivm Mexicaanse griep dus dat heb ik even gedaan. Ze vonden het niet nodig dat ik belde, en terecht hoor, maar mijn werkgever wilde dat graag ;) Dus als ik de komende 3 dagen geen koorts krijg of niet tot 39 graden dan hoef ik niet te bellen. Wel goed uitzieken, dat is heel belangrijk. 7 dagen na de eerste verschijnselen kun je weer naar buiten...

Ferry wordt nu ook ineens 's nachts weer wakker. Vannacht om 03:30 uur. Hij had gepoept. Dus ik hoopte vanmorgen uit te kunnen slapen, maar toen had hij weer gepoept. ;) ben ik op zich wel blij mee hoor, want hij poept nog steeds moeilijk.

Gisteren is ook de fysio weer geweest. Ferry ontwikkelt zich op zijn eigen tempo. Dat hij nog niet kan zitten en dat het terugrollen moeilijk gaat komt omdat hij een lage spierspanning heeft. Dit heet hypotonie. Dus door de combi van hypotonie en de drain lukt dat niet. Zijn spieren zijn nog niet sterk genoeg. Daarom ligt hij ook nog veel in kikkerhouding, met zijn benen wijd zeg maar.
    We moeten weer veel met hem spelen en laten oefenen met tijgeren. Hij moet veel op zijn buik spelen, daar worden zijn spieren het snelst het sterkst van. Ze was in ieder geval heel tevreden. Ze zei als je nou eens kijkt naar 2 maanden geleden en nu, dat is echt een heel verschil! Gelukkig maar, want ik heb altijd de neiging alleen naar de 'slechte' dingen te kijken. Ik ging natuurlijk gelijk googlen op hypotonie, maar daar word je ook niet vrolijk van, dus ben maar snel gestopt.

Mieke; ahhh wat een leuk filmpje! Heerlijk he? Dat gespetter :D Goed dat je die klus hebt aangenomen, extra centjes kunnen nooit kwaad ;) Succes bij het cb, en als je terug komt blinkt alles weer! Heerlijk zeg!

Angela: Dat klinkt als een heerlijke tijd! En die knappe Dani zo lekker aan het tijgeren? Hihi, grappig dat hij dan ineens achter je is :D

Kuona: Ferry heeft ook nooit mamahonger. Hij heeft ook maar 2 maanden bv gehad, en dat was ook gekolft. Het ging op een gegeven moment heel goed met aanleggen enzo. Hij dronk steeds meer uit de borst en ineens was dat afgelopen. We hebben er toen een lactatiekundige bijgehaald en van alles geprobeerd. Elke verpleegster vond het zo belangrijk dat we niet opgaven en had haar eigen trucjes. Maar het mocht niet baten. Het lukte niet meer. Achteraf bleek hij spruw te hebben, arme kind had dus gewoon pijn in zijn mondje :( Jammer hoor, want ik vond het wel heel bijzonder! Ik weet nog de eerste keer dat Ferry uit zichzelf op zoek ging naar mijn tepel. Hij was toen 3,5 week oud. Hij woog toen 1850 gram ongeveer. Ik was zo trots dat hij dat deed, dat dat instinct er al in zit...
    Maar...... ik weet ook nog de eerste nacht dat hij doorsliep. Dat was ook een godsgeschenk! ;) Je kunt het altijd een keer proberen. Als je daarna spijt krijgt dan geef je hem toch niet meer?

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #9952 Deurtje, 15 sep 2009
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
    Hey dames!
    Ik probeer wel steeds bij te lezen, maar van reageren komt het niet altijd. Maar neem aan dat jullie dat wel begrijpen ;).

We vermaken ons nog prima hier in Oostenrijk, ondanks het slechte weer. Er ligt zelfs sneeuw op de toppen :$. Gister hele dag regen gehad, maar we zijn lekker gaan shoppen en sushi gaan eten 's middags, hihi... Maar wellicht was het niet zulke goeie sushi, want ik had 's avonds best buikpijn :)

Thije heeft ontdekt dat ie een stem heeft en wil dat zo ongeveer de hele dag laten horen. Ik krijg een beetje Soraya visioenen ;).. hij gilt de hele tijd en slaakt vreemde kreetjes. Ook voert ie hele gesprekken met zichzelf ;) :D. Vannacht om 4 uur vond ie het ook wel een mooie tijd om te gaan kwekken :$. Lag ie helemaal blij geluiden te maken.. pfff, heel schattig natuurlijk, maar daar zit je echt niet op te wachten om die tijd.
    Uiteindelijk is ie wel weer in slaap gevallen, geen idee hoe laat, en vanochtend was het 07.20 toen ik hem ging voeden. Ben er maar uit gegaan met Thije en manlief ligt nog lekker te ronken nu.

Fruit en groente gaat aardig. Fruit de laatste dagen zelfs goed, maar groente - broccoli - wil ie niet. Of dat nou komt door het tijdstip of door de broccoli weet ik nog ff niet. Potjes wilde hij van de week wel heel graag, dus wellicht dat ik toch ook een paar van die bio/a la carte dingen aan ga schaffen. En ik zag een leuk recept van Noppie voorbij komen, dat zou Thije toch niet moeten kunnen weerstaan lijkt me?
    Hoe geven jullie (galia)meloen trouwens? Ik heb hier een staafmixer en pureer het dan een beetje, maar het wordt zo dun, tis meer meloensap dan. Hij vindt het wel erg lekker iig.

Zag ook weer hele leuke foto's voorbij komen zeg, oa van Boaz met een shirt op zijn koppie :), van de prachtige Lili Rose en van Dani en Levy (ik vind behalve Dani, Levy ook zo'n mooi manneke!)
    En een leuk filmpje van een spetterende Boaz!

@ Joanjima, heftig allemaal meid, ik leef met jullie mee! Dikke knuff voor jullie in deze heftige periode!

@ Mieke, leuk zo'n klus!
    Succes bij het CB!

@ Kuona, ik heb ook wel dat wanneer ik blijf liggen, ik juist alleen maar chaggie wordt, haha.. stom he?
    Je zou misschien ook een keer rijstebloem 's avonds kunnen proberen door een flesje afgekolfde BV? Maar ik meen me te herinneren dat jij niet echt zo'n kolver was, toch? En anders idd een keer KV/pap proberen, je weet nooit!

@ martientje, gelijk heb je, alleen naar het CB voor de prikjes. De KA houdt Fuad toch wel goed in de gaten!

@ Angela, dat klinkt als een leuke vakantie zeg! Ik ga binnenkort toevallig weer eens naar Bataviastad met een vriendinnetje. Vind het wel leuk voor de outlet-merk-kinderkleertjes, maar verder is het niet super idd. Er zijn nu wel veel nieuwe winkels bijgekomen geloof ik?

@ seks, jemig meiden, als ik lees dat sommigen van jullie het nog maar 2x sinds de bevalling gedaan hebben, verbaast me dat wel zeg. Wat vervelend dat jullie zo'n pijn hebben! Als je al weet dat het zeer gaat doen, ga je er natuurlijk al helemaal tegen op zien. Hadden jullie voor de bevalling wel een wat actiever seksleven of deden jullie het toen ook maar eens in de maand/paar maanden?
    Hier gelukkig geen klagen, gemiddeld zo'n 1 à 2 x per week, al mag het van manlief nog wel vaker :$.

@ ontwikkeling, wat hebben we hier toch snelle beebjes zitten zeg! Lili Rose die al staat, pfff.... Thije doet het best aardig volgens mij, maar is geen voorloper qua ontwikkeling. Hij gaat telkens op handjes en knietjes en tijgert om zn as en achteruit. Het kwartje dat ie ook naar voren zou kunnen, is nog steeds niet gevallen ;) maar hij gaat dus wel op zijn manier de hele kamer door en stopt daarbij alles wat ie tegenkomt bij voorkeur in zijn mond :$
    Zitten kan hij nog niet, hij kukelt dan erg snel om. In de kinderstoel zit hij al wel aardig tijdens het eten, maar daarna haal ik hem er snel weer uit.
    Vind het soms wel lastig/verwarrend om te zien wat beebjes hier al kunnen hoor. Dan ben ik helemaal trots dat Thije op zn knietjes zit, maar dan lees ik hier alweer over zitten/staan/kruipen. Ach ja, ieder kind doet het op zn eigen manier denk ik maar.

Ah, het zonnetje breekt door! Ik ga eens bij manlief kijken en Thije weer naar zn bedje doen...
    Tot later!

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Uk, balen dat Ferry vannacht wakker werd! Ik ken het dus ;)
    Je mag dus weer lekker met hem gaan oefenen, maar dat deed je toch al! Je moet idd niet naar de dingen kijken die niet goed gaan, maar juist naar alles wat wel heel goed gaat! Ik blijf Ferry een topper vinden!!!! Wat hij allemaal heeft moeten meemaken (en jullie ook!), petje af hoor!
    Enne, beterschap!

14. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @hummelke, ach wat sneu dat Lili Rose ook zo'n last van haar tandjes heeft... sneu he!
    wat leuk die speelgoedbeurs!!

@vaam, ja ik vond het ook vreemd van hen. Maar goed hij schijnt ook geen fruit/groente te eten, maar later begreep ik dat ze hem nog 5 a 6 keer de fles geven. Logisch dat hij dan geen fruit/groente eet. en ze vond het allemaal wel een gedoe hoor met dat eten. Ze was ook blij dat hij nog geen tanden had, anders moest ze tanden gaan poetsen!?! stel je voor hoeveel tijd dat kost...echt ongelofelijk he...
    ach die arme Daan helemaal uitgeput dus, is het 4e tandje al door?

@Mieke ah schattig, dat Boaz je herkende en met je mee wilde :D wat een geweldig filmpje van Boaz :D Dat Koppie!! en telkens even kijken of jullie nog wel kijken :D
    Hoe was t bij t cb?

@dinkie, veel plezier met 24!!

@angela, zo das een goed gevulde vakantie zeg! heerlijk joh! Leuke foto's ook! Mijn hemel 80 minuten wachten in de efteling pffff... tis al jaren geleden dat ik daar ben geweest, hihi mn vader renden dan gelijk naar droomvlucht, dat vond ik toendertijd (12 jaar) t mooiste en dan kon ik daar rustig 3 keer in zonder dat er een rij stond..

@Kuona, knap hoor dat Morris al zo bezig is. hier komt mevrouw niet verder dan omrollen en buikdraaien..
    en hoe was de spinazietaart? hier geen mamahonger 's nachts, alleen speentjeshonger, overdag heeft ze wel haar momentjes dat ze gewoon bij me wil zitten om te knuffelen :D

@Joanjima, fijn dat het goed is gegaan zeg! zal wel een hele heftige dag zijn geweest! sterkte hoor!

@martientje, fijn dat het weer wat beter gaat met Fuad!
    Inderdaad groots gelijk dat je alleen voor de prikken naar t cb wil, het wordt wel een beetje veel van t goede he!

@Noppie, ja je komt inderdaad wel aan jezelf toe als je een week weg bent, maar ik zou t niet kunnen. Pff nee zie het niet zitten om 2 van die kleine frummels te hebben, zeker omdat mn neefje nog een nachtvoeding krijgt! heel misschien gaat mn schoonmoeder van 75 t doen.... ben benieuwd..
    hihi heerlijk he onze kids!! onvoorwaardelijke liefde :D

@uk, wat vervelend dat je ziek bent meid, en Ferry ook niet lekker beterschap voor jullie allebei!
    Fijn dat de fysio wel een vooruitgang zag in die 2 maanden! Inderdaad maar in gedachten houden dat Ferry het gewoon op zn eigen tempo doet... en niet teveel gaan "zoeken" (al kan ik me dat goed voorstellen hoor!)

@Married, fijn dat jullie het zo heerlijk hebben! Ik geef ook regelmatig meloen, soms combineer ik het met banaan om t wat dikker te maken soms ook een beetje rijstebloem erdoor..

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh married dus jij bent lekker aan het genieten meid...

hahaha en ja wat betreft dat sex!!! wat weinig allemaal... voel me nu net zo´n verslaafde we doen het zeker 2 keer per week en soms wel vaker ook...
    las vaak in die boekjes van we hebben een baby en we zijn te moe om sex te hebben.... dat begrijp ik niet zo... maar ja das in iedere situatie weer anders natuurlijk... denk dat wij wel een makkelijk kindje hebben dat scheelt natuurlijk ook en het ligt er ook aan hoe veel je het voor je zwangerschap deed

16. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Sofie: wat een leuk speelgoed zeg! Zo te zien ziet het er nog perfect uit!
    En al zelf gaan staan? Dat is echt heel snel zeg. Daan kan zich al wel met een beetje hulp van mij optrekken en gaan staan, maar helemaal zelf lukt nog niet hoor.
    Oh en dat kruipen...dat doen mijn nichtjes altijd aan hem voor. Die van 4 zegt dan: kijk Daan, zo moet je dat doen...Daaaaaaaan kijk dan!
    En de jongste van 2 gaat dan: Daan hé (ze plaats nog heel veel achter alles).
    Hahaha, het kontje van je vriend. Tja, dat is alleen maar goed toch, dan zit de liefde nog wel goed ;).

@Mieke: Nou dat is anders ook errrrrrrug lief van Boaz. Gaan huilen, omdat mama hem niet gelijk uit de box haalt en vasthoud....zwijmel...zucht....
    En goed joh, die reclameklus. Alle extraatjes zijn natuurlijk mooi meegenomen.
    Leuk filmpje van Boaz spetterend in zijn badje. Daan deed dat eerst nooit, maar sinds kort heeft ook hij door hoe het moet. Dit houd in dat heel de badkamer inclusief mama en/of papa onder gespetterd worden, want hij ramt dan echt in het water :D.

@Kuona: Daan valt normaal ook echt niet zomaar in slaap in mijn armen hoor. Hij wil echt alles zien en heeft geen tijd om dan te slapen of te knuffelen. Alleen in de Efteling, toen we hem dus in de wachtrij moesten dragen, viel hij in slaap (was ook een wachtrij van een uur).
    Oh en even een tip. Je zegt dat Morris wegschuift....dat deed Daan ook. Als je hem met zijn blote beentjes of kort broekje en zonder sokjes op de vloer zet (als die niet te koud is natuurlijk), dan heeft hij meer grip.
    Enneh....spinazie, feta en PERZIK???? Klinkt me een beetje als blegh, maar wie weet.
    En de (gelukkig) sporadische keer dat Daan wakker wordt....dan krijgt hij geen voeding en wil hij overigens ook geen voeding (ik geef dus fles). Ik geef hem de tut, blijf even bij hem staan en aai hem over zijn bolletje, stop hem weer lekker in (hij kruipt er dan onderuit namelijk) en dan gaat hij meestal weer meteen slapen. Soms moet ik er daarna nog een keertje uit, maar meestal niet.
    Ik moet er wel bijvertellen dat Daan al na een aantal weken door ging slapen, of in ieder geval te sussen was met de tut, dus ik ben niet echt een goed voorbeeld hoor ;).
    En ik vind de tip van Mieke overigens wel een goeie. Vervang de avondvoeding eens door een papfles, misschien slaapt hij wel door? Daar kun je overigens de 1-2-3 speen voor gebruiken.
    Ik schud de fles dan ook regelmatig tussendoor en zuig af en toe aan de speen, want soms gaat de rijstebloem voor de 'uitgang' zitten en dan komt er niks meer uit.

@Anita: wat fijn om even van je te horen. En heeeeeel fijn dat Martijn's operatie zo goed is gegaan. Nu is het dus afwachten.
    Wel prettig dat je in het RM mag verblijven hé.
    Veel sterkte meid!

@Martientje: heel begrijpelijk dat je het CB wilt 'verminderen'. Je hebt op deze manier natuurlijk heel veel afspraken en als je alles al weet wat het CB te vertellen heeft dan is het ook dubbelop toch?
    En gelukkig gaat het weer wat beter met Fuad.

@Noppie: Daan deed dat dus ook niet meer, maar nu ineens wel. Dus wie weet gaat Ebbie het binnenkort ook wel weer doen.

@Dinkie: veel kijkplezier, want zo te horen zijn dat veel afleveringen ;).

@Angela: wat is Dani toch een droppie. En tijgert hij al zo goed? Dus Levy vind hem af en toe 'niet leuk', omdat hij zijn speelgoed inpikt, haha, kinderen he ;).

@Uk: wel fijn dat je nu weet waarom Ferry bepaalde dingen nog niet doet en hoe je het kunt bevorderen. En altijd leuk om te horen dat het eigenlijk harstikke goed gaat he!

@married: die meloensap zou je hem ook uit een bekertje kunnen laten drinken. Het is toch wat dikker, dus makkelijker voor hem en zo leert hij uit een beker drinken.
    haha, ja...jouw man wil vaker, maar die wil ook 'zijn' (.)(.) terug he! Hier ook 1 á 2 keer per week hoor. Merk wel dat nu ik aan de pil ben ik minder zin heb. Was vorige keer ook al. En ik heb het hier al vaker gehoord dat meerder meiden daar last van hebben. Ach, over een tijd gaat die rotpil de deur weer uit en als er eenmaal een tweede mag bijkomen dan neem ik daarna wel een mirenaspiraal.

Oh, en Daan is qua ontwikkeling best ver, maar het een kan hij wel goed en het ander weer niet. Hij probeert nu beetje bij beetje soms een knietje te verzetten. En hij 'gooit' zichzelf naar voren nu...angstaanjagend, want dan wil hij nog wel eens zijn hoofdje stoten.
    Zelf gaan zitten gaat ook steeds beter nu, maar hij kan nog niet echt rechtop gaan zitten.
    En Thije doet het echt heel goed hoor. Sommige kindjes zijn net een paar weekjes ouder en dat kan ook al veel schelen. Plus het ene kind is het andere niet. Sommige kindjes kunnen niet eens op de knietjes zitten en die denken weer dat Thije heel snel is natuurlijk.

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @axioma: 5 a 6 flessen????????? WOW, nee, geen wonder dat ie geen fruit en groente eet. Gaat ze nooit naar het CB? Ik neem toch aan dat daar verteld wordt wat ze zo'n beetje moeten eten. En krijgt die kleine dan juist niet veeeeeeeeel te veel binnen aan opvolgmelk?
    En eten geven lastig? Ha! hadden ze Daan de eerste maanden moeten hebben, dat was pas lastig. Ik was blij dat er wat flesvoedingen af konden omdat hij deze zo slecht dronk en over kon gaan tot de bijvoeding.
    En tanden poetsen is ook al lastig? Tjonge jonge, je zou toch zeggen dat ze beter geen kind hadden kunnen krijgen.
    Ik vind het altijd wel grappig om te proberen Daan's tandjes te poetsen. Nr. 4 en 5 zijn overigens al door nu.
    Hij heeft een tijdje heel goed zijn mond open gedaan, maar met het doorbreken van de tandjes had hij daar natuulijk geen zin in.
    Gisteren had hij er de grootste lol in om zijn mond open en dicht te doen en zijn tong uit te steken. Dus telkens wanneer hij lachte poetse ik gauw een tandje en dan stak hij vlug zijn tong weer uit :D. Tis echt een boeffie!

18. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Vaam, ja volgens mij vinden ze het wel handig om hem gewoon flessen te blijven geven. Ik heb heel voorzichtig eens geopperd dat zoveel opvolgmelk niet goed was (5 a 6 keer 180 cc), maar dat werd gelijk van tafel geveegd, want t CB had er niets van gezegd?! Ik verbaas me er ook wel eens over dat ze een kindje hebben hoor, tuurlijk ze zijn gek op t kind, maar de verzorging is niet hun ding, t zijn allebei echte carriere mensen en ik heb soms t idee dat dat mn neefje op de 2e plaats komt.
    Logisch dat Daan t niet prettig vond om tanden te poetsen als hij pijn had... maar tjonge 5 tanden alweer, hij is wel heel snel he!!
    hihi zn tong uitsteken :D Geweldig! Josanne doet haar mond open om te proeven wat dat nu weer voor ding is, en dan probeerd ze m zo snel mogelijk met haar tong eruit te duwen.

19. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Zo meiden, nog even een berichtje vanaf ons vakantie adres. Mijn vriendin die ook met ons mee is, heeft haar laptop meegenomen en nu kunnen we toch even op internet!

Yannique zit echt helemaal onder de uitslag en daardoor is ze niet in haar hum. Veel huilen enzo. Had gisteren voor we weggingen nog even een creme tegen jeuk gehaald bij de drogist. Dat mogen we 2 á 3 keer per dag smeren. Als het de 6de ziekte is, zal het na vandaag toch weer beter met haar moeten gaan. Is maar niks hoor als je kleintje zo ziek is.

@Sofie: Lili Rose dus ook niet echt in haar hum door haar tandjes. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter. Wat heb je een leuke dingen gekocht daar. En ze staat al lekker in de box. Ze is er snel bij.

@Vaam: Daan ook al veel last van zijn tandjes! Succes ermee.

@Mieke: wat goed dat het zo goed gegaan is met Boaz op het KDV. Leuk die klus bij dat reclamebureau en de oppas is zo geregeld zie je wel. Hopelijk is het sprongetje snel over.

@Kuona: wat schattig dat Morris nu leert kruipen. Yannique is daar ook mee bezig. Dan zit ze op haar knietjes, maar dan legt ze haar hoofd op de onder grond.

@Anita: fijn om te horen dat de OK goed gegaan is. Vreselijk volgens mij om je kleine mannetje aan al die apparaten te zien liggen. Succes en sterkte!

@Martine: kan me voorstellen dat je ook niet nog eens naar het CB wil. Misschien kan de kinderarts ook nog de prikjes geven ofzo?

@Dinkie: Yannique staat nog niet echt hoor. Alleen op schoot. Zitten kan ze ook nog niet zelf, want dan valt ze om.

@Angela: jij weer terug van vakantie? Jullie hebben het goed gehad lees ik. Mijn zwager en schoonzusje zijn ook zondag naar de Efteling geweest en die vertelde ook al dat het zo druk was. Wat is Dani toch weer gegroeid zeg. En Levy ook zo'n lekker blond manneke. Geniet nog maar van jullie vrije weekje. Na deze week hebben wij ook nog 1 weekje.

@Uk: jeetje meid, heb je de griep? Toch niet de mexicaanse he? Beterschap. Fijn dat de fysio tevreden was.

@Married: jullie ook lekker aan het genieten van jullie vakantie. Haha kan ie lekker tegen Soraya gillen.

Zo ik ben weer een beetje bij. Mijn man blijft hier in het huisje, want Yannique ligt nu weer te slapen. Ach het meisje. Ik ga met mijn vriendin even boodschappen doen. Misschien nog tot straks en anders probeer ik morgen nog wel even bij te lezen. Maar ja, mijn vriendin blijft tot donderdag, dus daarna kan ik even niet bij lezen tot maandag.

X Esther

20. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Esther: wat zielig voor jouw kleine meisje. Hopelijk is het de 6de ziekte en verdwijnen de bultjes weer snel.

Deel Deze Pagina