@Eppie, wat vervelend zeg dat Yannique zoveel last van de uitslag heeft. Hopenlijk is ze er snel weer vanaf! @Suske, ach ook al een nachtbrakertje dus. fijn dat je vrouw en jij er toch over hebben kunnen praten (werkt t beste he) En ging het goed met lucht boksen?! @Mieke, bedankt voor je uitgebreide verslag van t cb, ik heb nu al antwoord op een aantal van mn vragen @Uk, eet Ferry al 2 boterhammen?! Wow, ik krijg er hier echt niets in he, baaahhh stukjes tuftuf! wow hij wordt echt groot he @Kuona, mn man is helemaal gek op spinazietaart, misschien deze versie maar eens proberen! gefeliciteerd met je moeders verjaardag! Naailes?! Wat leuk!!!!! whaahaa jij leest dus ook bij madame ZsaZsa kleine wereld... fijn zeg dat Morris heeft doorgeslapen op zn papfles!! @Dinkie, oh das een lekker vooruitzicht 1,5 week vrij! alvast veel plezier!! @Daffie, welcome back! Goede vakantie dus! Succes bij t cb! @Iggy, he weer ziek, sterkte meid! Zo mn vader belde vanmorgen al heel vroeg, mn moeder zou vanmiddag ff komen maar ze is ziek geworden. Dus helaas... en nog ff ego... en tis al een baaldag, mn man werkt momenteel gedetacheerd via zn oude werk bij gemeente den haag. Nu wil zijn oude baas dat hij een vast contract krijgt bij gemeente den haag zodat hij iemand anders aan kan nemen. Maar gemeente den haag wil hem pas per 1 januari een vast contract aanbieden en dus voorlopig de detachering doorzetten. nu heeft zn oude baas gisteren tijdens een gesprek stennis geschopt, en nu is ws de enige mogelijkheid nog dat hij per 1 oktober bij gemeente den haag in dienst komt, maar dan moet hij zichzelf wel binnen 1 jaar terug verdienen (en dat is vrij moeilijk en gaat dus veel stress opleveren) Zucht, ging het eindelijk allemaal goed, verknalt die oude baas zn kansen even in 1 gesprek! aaaaaaaaaaah
hoi meiden, Hier weer eens een berichtje vanuit het verre Oosten..... 8) Heb net weer eens wat pagina's doorgelezen en wat grappig om weer te merken dat al onze kleintjes nog steeds min of meer dezelfde software hebben meegekregen op hun chippie. Ook Devi is de laatste dagen weer aan het nachtbraken en ook zij lijkt wel mama-honger te hebben. Dus Kuona, Suske (en vlg mij nog wat anderen)...hier nog eentje die loopt te zoeken hoor! Op dit moment zitten we even niet op de boot. Het toeval wil dat we mensen zijn tegen gekomen die hier hun 2e huis hebben. Aan dit huis moeten wat klussen gedaan worden wat op afstand voor hun erg lastig te regelen is. Opgelost!!! Wij zitten in het huis, w.s. tot mid okt, en in ruil coordineren wij de klussen. dus voor Devi heerlijk de ruimte om te teigeren, te oefenen richting kruipen en (sinds gisteren) pogingen te ondernemen om te staan. M.n. even fijn omdat het op dit moment regenseizoen is en het werkelijk met bakken tegelijk naar beneden komt hier, ongelooflijk wat een hoeveelheid. Dus, terwijl de mensen hier aan het werk zijn, probeert Devi ze af te leiden met haar charme en gebrabbel "henne henne henne...henne henne henne". En dat lukt haar ook aardig! Iedereen die haar wat aandacht geeft, krijgt werkelijk een ontzettende zoete lach retour, wat een charmeur. Ze geniet van aandacht en mensen om haar heen. Dat wordt wat als ze 15 wordt, Rene heeft al aangegeven dat ze NOOIT maar dan ook NOOIT in haar bikini toestemming krijgt om rond te lopen, NO WAY! Burka!! Dat wordt het voor zijn dochter, ha ha... Ook weer even gekeken naar jullie informatie over voedingen. Ook op dat vlak ben ik nog wat aan het zoeken. Tot in de middag loopt het prima maar met tijd/hoeveelheid groente hapje tot fles/bedtijd is het nog wat zoeken.... 06.00 - 06.30 uur fles 210 cc/7 - slapen tot 08.00 dan even spelen in bed 09.00 - 09.30 uur fruit, water/kamillethee (drinkt matig, is er niet echt fan van en diksap kennen ze hier niet) 12.30 - 13.00 uur boterham en 180 cc/6 15.30 - 16.00 uur snack, rijstwafel of stengel aanvullend met water (wat ze nauwelijks drinkt dus extra melk) Rond deze tijd wordt ze onrustig maar voor groentehap vind ik het nog wat vroeg, toch? 18.00 - 18.30 uur groentehap en tot voor kort al snel de laatste fles. Wordt nu in de nacht weer wakker dus de laatste fles probeer ik een stuk later te geven. Kijken of dat werkt. Overigens... in de nacht probeer ik haar er niet uit te halen. Nu we de luxe van een huis hebben, slaapt ze dus in een andere kamer en laat ik haar huilen tot ze weer in slaap valt (tenzij het te lang/te erg is) Verder..... ga ik nog effe wat van jullie lezen. O ja, ik probeer mijn banner te uploaden. Tickerclub. maar de site zegt dat de file 'too large is'!?!? zegt jullie dat wat? meiden, liefs vanuit het regenachtige Phuket
Ha die Axioma, Balen...helemaal in deze tijd met al die onzekere werkplekken. en op stress zit niemand te wachten. lekker van die baas!! Zie dat jij ook tickerclub banner hebt. herken jij dat? "Remote file to large"
....poging om op pagina 1000 te komen, hi hi. Zag dat via de club niet echt meer wordt bijgehouden wat de huidige gewicht en lengte zijn. Maar die van Devi zien er als volgt uit. misschien wat moeilijk te lezen maar bij ruim 6.5 mnd is haar gewicht 7.800 gram en lengte 67 cm. Gemiddels dus (bron Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding)
@Axioma: Ah, jij leest daar dus ook mee. Leuke blog he! Ik ben altijd wel jaloers op haar leven, als ik zie wat zij allemaal doet dan vraag ik me altijd af waar ze de tijd vandaan haalt. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon te lui aangelegd En wat wordt dan bedoeld met zichzelf binnen een jaar terugverdienen? @Febr: Hee leuk dat je weer eens langs komt wippen. Wat leuk dat jullie nu tijdelijk in dat huis kunnen verblijven. Vooral als het zo regent ja. Fijn dat alles goed gaat met jullie. Maar Devi is dus ook een beetje aan het rommelen. Dan zal het de leeftijd wel zijn zeker? Ze groeit iig wel goed. Grappig dat ze zo precies op het middellijntje zit! Nu misschien pagina 1000? (ligt schijnbaar ook aan je instellingen, maar bij mij is het ook bijna pagina 1000. Sommigen hebben meer berichten per pagina ingesteld dus die zitten nog lang niet aan pag. 1000 )
de laatste....nog even spammen... Misschien kennen jullie deze stoeltjes? Bumbo, komen vlg mij uit Zuid-Afrika maar wordt hier door veel moeders gebruikt. Devi (en vriendje Henri) vindt het stoeltje helemaal geweldig! Staat 's-avonds op de tafel en kan dus met ons "mee tafelen" en op de boot kan ze overal bijzitten...hi hi
jaaaa pagina 1000 Wat een leuke foto zo met z'n tweetjes! Ik ken het stoeltje wel maar heb hem niet. Volgens mij heeft Scoobje er ook ƩƩn.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.................PAGINA 1000!!!!!!!!!!!! Wel een beetje flauw he, val binnen maanden weer eens binnen en trek meteen de eer naar me toe effe nog een laatste plaatje, mijn favoriet!
....maar goed....nu nog die banner.... iemand een idee? Hey Kuona! Alweer effe geleden! Alles goed? Op de gebroken nachten na?
jahoor alles gaat goed hier. Alleen een beetje jammerlijk weer (herfstig) maar bij jullie is het dus nog erger begrijp ik . Wat lukt er niet met je banner?
@Febr21, leuk weer wat van je te horen. Lekker zeg dat jullie met al die regen in een huis kunnen verblijven. hihi zo te lezen heeft Devi het prima naar haar zin Vreemd dat je banner t niet, t enige wat ik me kan herinneren is dat je m niet bij t veld voor t plaatje moet invullen maar echt bij t tekstveld de url code moet invoeren. leuke foto's !!! Tja die stress is in deze tijd inderdaad niet handig... en raad eens wat mn mans grootste angst is... jaja zn baan kwijtraken @Kuona, hihi ja andersmans leven lijkt altijd groener he. Nou hij moet dan binnen 1 jaar genoeg opdrachten binnenhalen en succesvol beeindigen zodat hij voldoende geld binnenhaald om zn eigen salaris te betalen zeg maar. Dat betekend dat hij elke maand een grote opdracht moet binnenhalen en afwerken en dat is gewoon erg veel en erg moeilijk!
Ja, het weer is hier echt vreselijk, regen regen regen maarja dan wel met andere temp, korte broek en t-shirt... dus mag niet klagen.. Banner - Het is toch de handtekening waarbij je hem upload?? en dan bij Optie 1 - Voer de URL in van de afbeelding op een andere website... als ik dan http://www.tickerclub.com/cache/24b26b82bc.png invul.... (wat vlg mij klopt) geeft hij aan "Remote file is too large" kan me niet anders voorstellen maar het is toch de handtekening? Ze spreken daar ook over de banner en ik zie niet echt iets anders waar ik het onder zou kunnen uploaden
@Axi: Tsss dat is wel een hele zware opdracht zeg. Mogen ze dat echt van hem vragen? @Febr: Je moet onderstaande link kopiƫren in het tekstvlak. Je moet dus niks uploaden. Dus niks met die opties. ]
ja je hebt gelijk dat je het bij handtekening moet invullen, maar ik heb de bcc code gebruikt. Je krijgt bij de tickerclub verschillende code's. Jij hebt nu alleen de url en die heb je ingevuld bij de optie 1. Maar je kunt ook de bcc code gebruiken en deze rechtstreeks in het grote tekstvlak kopieren! en heb je je met t maken van de banner wel aan de pixelgroote gehouden die het forum verreist??
Jeetje:x:x:x, had ik echt een heel stuk tekst getypt en per ongeluk geduwd op een verkeerde knop en toen was mijn hele lap tekst weg. Kan ik weer opnieuw gaan beginnen. Yannique is gisteren de hele dag huilerig geweest. Ze had veel last van haar uitslag. Ze was er zelfs aan aan het krabben. En het erge is, dat je dan niks voor haar kan doen behalve haar troosten en met creme insmeren, maar het is gewoon iets wat ze door moet maken. Gelukkig voor haar sliep ze wel veel gisteren. Vannacht was ze rond 4:20 aan het huilen, want mevrouw had echt een enorme poepbroek en toen zag ik tijdens het verschonen dat de uitslag alweer aan het wegtrekken was. Ze heeft nog een klein flesje gehad en daarna heeft ze nog geslapen tot 8:15. Dat zijn we niet van haar gewend, maar daar kan ik wel aan wennen hoor. En is het niet ons meisje die ons hier wakker maakt, dan is het wel ons hondekindje, want die kan altijd maar moeilijk slapen op vakantie. Dat resulteert dan weer in het slapen op de bank van mijn man. Aangezien Yannique zich weer wat beter voelt, gaan we even kijken wat we vandaag gaan doen. Het zonnetje is hier net gaan schijnen, dus dat is mooi. @Suske: wat vervelend voor jullie nachtrust dat Silje weer zo'n last heeft van mamahonger. Kan je daar geen tips voor geven, want dat heeft Yannique eigenlijk nooit gehad en die slaapt normaal gesproken altijd wel door. Wij kibbelen ook wel eens als we moe zijn. Hoort erbij en als je het maar uit kan praten daarna. Dat machogedoe voor je werk is niet echt aan jou besteed dus? Succes ermee! @Mieke: fijn dat Boaz goed gegroeid is en dat is gewoon eten nu wel lekker vindt. Jij hebt ten minste wel leuke mensen op het CB. Ik mag volgende week weer met Yannique en dan is de doos die wij normaal hebben op vakantie, dus ben benieuwd wie er dan gaat zitten. Sport ze vanochtend en alvast succes met de spierpijn. Vorige week heb ik een proefles Zumba gevolgd. Jeetje, wat was ik lekker aan het zweten en 2 dagen later had ik echt spierpijn. Heb me wel ingeschreven nu. @Kuona: de papfles ging er goed in bij Morris dus. Mooi zo. Hopelijk slaapt ie dan 's nachts ook lekker door voortaan. Wij sexen ook niet zoveel hoor. Mijn man is meer voor 's ochtends sex, maar dan moet ik dat gepluk nog niet hebben, maar op mijn gemak wakker worden. Ik ben meer voor in de avond, maar dan heeft mijn man vaak geen zin. Gefeli met je moeder haar verjaardag. @Dinkie: lekker dat je na je dagje werken van vandaag, anderhalve week vrij bent. Geniet er maar lekker van. @Angela: fijne dag vandaag in Toverland. @Daffie: welkom terug meid. Fijne vakantie gehad? Ja zo te lezen. @Iggy: jeetje meid wat een koorts. @Axioma: beterschap met je moeder meis. Das niet zo mooi van het werk van je man. Vervelend dat dat waarschijnlijk weer een hoop stress gaat opleveren. @Febr: leuk om weer van je te horen. Lekker hoor dat jullie nu in een huisje zitten. En Devi gaat ook al lekker aan de slag met teigeren en staan. En ze hangt een beetje de charmeur uit tegen anderen. Haha en dat arme kind moet dan van haar papa later ook nog een Burka aan.Jij bent wel een paginavuller hoor. Wat een handig stoeltje zeg. En je hebt als eerste pagina 1000 gehaald hoor. Als je maar genoeg spamt! Wel schattige foto's hoor. Nou ben toch weer even bijgelezen en heb alles opnieuw getypt. X Esther
Ow lekker handig, ik had de link dus al goed gezet voor je, maar nu maakt hij er automatisch een link van. Nougoed, je moet het iig in dat tekstvlak zetten.
hihi dat deed ik dus ook, maar dan maakt ie er automatisch een link van en dan heb je er nog niks aan. Haha en nu staat er ... Ik had het stiekem al gelezen hoor.