Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Oja Axi, waar heb jij die koptelefoon voor Josanne gekocht? Was dat duur?

2. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    haha jij bent ook snel Kuona... hihi heb t haar via een pb gestuurd misschien dat dat wel werkt...

die koptelefoon heb ik van mn vader geleend. Ik weet dat je via internet speciale kunt kopen voor kinderen, die kosten 25 euro. Maar bij een praxis of iets dergelijks (hebben jullie dat in belgie?!?!) kun je denk ik ook wel goedkopere krijgen hoor!

3. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik weet niet of er in België een Praxis zit, maar ik zit toch dichter bij Breda en daar zit er wel een. Ik was aan het zoeken op internet maar kan het niet vinden. Hoe noem je zoiets? Als ik koptelefoon intyp krijg ik alleen maar van die muziekdingen.

4. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    jaaaaaa!!! dank, Kuona en Axioma. Had inderdaad niet in de gaten dat je het in het grote tekstvlak moest invullen...

moet nu alleen denk ik nog even geduld hebben want bij handtekening staat hij al wel maar nog niet in het forum...of nu wel?

5. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    devi is wakker....effe in de moederrol maar weer.....

tot later

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Kuona, ff googlen op Jippie's Kids Line, dan vind je die speciale voor kinderen. Tja en het zijn gehoorbeschermers... zo noemde mn vader die dingen gewoon..

@Febr21, hij doet t hoor :D Leuke foto's!!

7. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Goeoeoeoeoeoeiemorgen!

Wilde eigenlijk vanmorgen t forum openen, maar was al te laat. Uk was er zeeeer vroeg bij! :$

@Mieke
    En!? Hoe was het sporten!? Goed van je hoor! 8)

@Angela
    Vandaag naar Toverland! Leuk! Daar wil ik ook heel graag een keer nartoe want ben dr nog nooit geweest en het is heel dichtbij. Hoop dat jullie een hele leuke dag hebben. Als t goed is zit het weer iig mee!
    En nee, ik vind het niet eng om weer de straat op te gaan. Ben behoorlijk deescalerend in mijn manier van optreden dus ik heb eigenlijk nooit problemen met burgers. En als ik die wel heb ben ik er zo klaar mee! :D

@Daffie
    Fijn dat jullie ook zo'n lekkere vakantie hebben gehad.
    Wat een werk is dat he, als je zelf alle hapjes maakt. (ik besteed dat uit hoor... :p)

@Uk
    Ja, als ik n vroege heb moet ik er kei-vroeg uit. Zielig he!? :(;);)
    IBT ging prima. Bij hoge uitzondering vond ik t n keertje leuk ook! Vind jij die docenten ook altijd zo'n show-off's?
    Eet Ferry al 2 boterhammen!? Lijkt mij ook heel schattig om te zien hoe ze zo'n boterhammetjes wegwerken.

@Kuona
    Best een aardige nacht dus voor jullie. Silje heeft t ook niet slecht gedaan gister/vannacht. Om 21u naar bed (ze viel in mn armen in slaap, schattig!!) en vanmorgen om 5.45u werd ze wakker en wilde ze een flesje. Daar had ze recht op zei ze... ;)
    Leuke site trouwens! Vroeg me al af wat die zaza draagdoek was, maar nu weet ik t. Vraag me af of dat een fijne doek is.

@Axi
    Tssss, die baas van je man is wel heet gebakerd of niet. Ik begreep het verhaal niet helemaal, maar geloof dat die baas het wel goed bedoelde of niet? Maar wel balen dat het niet goed uitgepakt heeft. Hoop dat t allemaal niet teveel stress gaat geven.
    Luchtboksen hoefde gister niet. Ik mocht tegen een kussen schoppen en slaan en ik moet zeggen, ik had dr best lol mee! Heb gedaan of ik kei-fanatiek was met zoiets en daar werd die docent helemaal enthousiast van dus daar moest ik dan stiekum wel mee lachen want ik ben eigenlijk helemaal niet zo fanatiek dus hoe liet zich makkelijk foppen. :D

@Feb
    Lekker dat jullie nu voorlopig in dat huis kunnen. Voor Devi wel ff fijn om flink te oefenen met tijgeren. En die Burka... ik zit daar ook wel eens over te denken hoor :D:p

Wat betreft t slapen van Silje 's nachts... Tjaaaa, ik snap de theorie van mn vrouw ergens wel hoor, over dat ze er aan zou kunnen wennen als ik dr 's nachts voed. Maar ik doe t toch! :D Want als t om Silje gaat en mn vrouw en ik komen er niet over uit qua hoe we het gaan doen dan zet ik altijd mn 'weetjenogweldatikdebevallinghebgedaanenkunjejenogherinnerenhoeikbeningeknipten36uurhebliggenkreperenendaarnabengehechtenwiljehetlittekennogeenszien-blik' op en dan is mn vrouw meestal stil. Dus komt het erop neer dat ik net dat kleine beetje meer te bepalen heb over hoe we het met Silje aanpakken. Hahaaa! *evilsmiley

Zow! Grtz, Susan

8. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @suske, ja hij bedoelde het deels wel goed hoor, hij wilde gewoon zorgen dat mn man een vast contract kreeg (maar dat was ook in zn eigen voordeel zodat hij iemand anders kon aannemen). Maar hij hield zo stug vol aan zn eigen eisen, en de andere partij had ook eisen. Dus tja...
    Haha dus jouw tacktiek heeft gewerkt :D Fijn toch! ohoh datisweleenheleslimmeomtegebruikenargument blik :D

9. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Kuona: wat een superleuk verhaal zeg en inderdaad een hele leuke draak! haha.

@Daffie: ja, ik neem het je zeker kwalijk ja dat je niet eventjes de bladzijdes terug leest ;). Zeg nou zelf, het valt toch reuze mee de laatste tijd, hihi.
    Dus een fijne vakantie gehad! Gelukkig maar. Nu weer even bijkomen (gek he, meestal na je vakantie) en weer op naar het dagelijkse leven :D.

@Uk: Daan houd de boterham nog niet zelf vast. Ik geef echt kleine stukjes. Maar het is wel superleuk te zien hoe uitgebreid hij gaat zitten kauwen ;).

@Axioma: nou dat is ook lekker van die oude baas zeg :(. Had hij niet even kunnen wachten tot januari?

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hello!

Is er rond 29/30 weken misschien een sprongetje? Heb Oei ik Groei niet bij me, dus kan het niet opzoeken. Thije is de laatste dag(en) namelijk anders dan normaal. Hij huilt anders, slaapt slechter (overdag) en vindt zichzelf regelmatig errug zielig. Vannacht hoorden we hem om 05.15 uur, maar gelukkig ging ie weer slapen en niet party’en zoals de nacht ervoor. Deze weken slaapt ie bij ons op de kamer, dus hoor je alles sowieso veel beter dan anders.

Thanx voor de meloentips! Heb het vanochtend gemengd met banaan en dat ging er ook goed in. Wilde eigenlijk al het fruit apart geven ivm het wennen aan diverse smaken, maar dat is bij meloen niet al te handig dus ivm het waterige. Nja, hij heeft 2 dagen alleen meloen gehad, dus die smaak kende hij inmiddels wel, haha
    Ik geef het fruit nu trouwens rond een uur of 9 ’s ochtends (deed eerst rond 12 uur). Dan heb ik tussen de midden wat tijd om vanaf volgende week een boterham te geven.

Als jullie zelf eten maken voor de kleintjes, hoe bewaren jullie dat dan in de vriezer? Heb je daar speciale potjes voor? En als je iets voor meerdere dagen maakt, kun je dat dan ook een paar dagen in de koelkast bewaren?
    Warmen jullie het gewoon op in de magnetron?

Wat een vragen he, hihi

Thije bijt me de laatste dagen steeds vaker in mn tiet, auww!!! Ik koppel hem af en zeg heel hard auw, maar hij gaat dan alleen maar lachen. Iemand tips?

@ Vaam, hihi, mijn man lijkt wel een maniak als je het zo allemaal terug leest he, haha!
    De pil is idd echt een libidokiller, toen ik daarmee stopte jaaaren geleden merkte ik dat gelijk ;). Ik geef nu nog BV en dat schijnt ook een echte libidokiller te zijn (is in mijn geval ook zeker zo!)
    Ik maak me ook geen zorgen over Thije zijn ontwikkeling hoor, maar t valt me soms gewoon op dat er hier zoveel snelle zitten en dan vallen Thije zn prestaties in het niet, haha. Hij is idd pas de 20e jarig, dus scheelt soms wel 3 wk met andere beebjes.. en het is een jochie, scheelt vast ook ;) :p

@ Eppie, ah gossie Yannique de 6e ziekte.. beterschap!
    Ah, slaapt je hondje niet goed op vakantie, wat sneu zeg! Bonax blaft hier soms op rare momenten, ook zo vaag…
    Hopelijk heb je volgende week een leuk iemand op het CB ipv je vreselijke ‘vriendin’!

@ Suske, ben het ook wel een beetje met je vrouw eens… ik voed Thije ’s nachts in principe ook niet, de bar is tussen 24-07 uur dicht! Hihi.. ben echt bang dat ie er anders aan gaat wennen dat er ’s nachts ook wat te halen valt. Maar tis idd ff kut! Fijn dat jullie er over hebben kunnen praten.
    Haha, lees nu je volgende bericht! Die blik wil ik weleens zien! :p

@ Kuona, vervelend dat seks zo best een issue wordt. Ik heb helaas geen tips voor je. Moet wel eerlijk zeggen dat ik soms ook wel zin moet ‘maken’, maar dat ik daar dan achteraf wel weer blij om ben, haha…
    Morris heeft het best goed gedaan op de papfles dan toch?
    Gefeliciteerd met je mams!

@ Iggy, beterschap! Wat zei de HA?

@ Mieke, wat een handige cb-tips! Ik mag over 2,5 wk weer, zal mij benieuwen wat ze mij dan zeggen, of dat een beetje een BV-vriendelijk advies is, haha
    En Boazje lekker gegroeid dus! Thije is wel echt een dikzak dan hoor, die is zwaarder, maar een flink stukkie kleiner, oeps!
    En dat je dat gevraagd hebt van zn piem, hihihihihi.. geweldig!

@ Angela, veel plezier in Toverland!

@ Daffie, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Fotooooos!!!!
    Lachen (of niet) dat Myrthe geen potje wil, maar wel jouw lekkere eten! Dan kook je tenminste niet voor niks, zoals ik weleens..
    Succes bij het CB!

@ Axioma, balen van je man zn werk! Maar hoe moet ie zichzelf terugverdienen dan? > ah lees het nu, heavy!!! Sterkte alvast voor je man (en voor jou natuurlijk, want wellicht krijg je met een chaggie-vent te maken op deze manier?...)

@ vitamines, ik geef Thije (bijna) elke dag trouw zijn vit. D druppels. Zelf slik ik nog steeds Puur Mama van VSM, is voor voor/tijdens/na de zwangerschap en tijdens de BV-periode. Zit helemaal goed dus, mocht ik weer zwanger willen worden heb ik een overschot aan foliumzuur in mn lichaam, hihi

@ febr21, haaaai there! Gave foto’s! En een nette curve!
    Lekker dat jullie nu even op iemands huis passen, kan me voorstellen dat je met die regen weinig zin hebt om op de boot te verblijven, dus dit komt wel ff lekker uit.
    Bij mij zitten we trouwens pas op pagina 333/334 ;) :p :D
    Banner had ik bij het overgaan naar de nieuwe site ook last mee. Je kan geloof die teller er niet onder kwijt ofzo? Weet het niet meer precies, maar bij mij moest ik het toen in tickerclub aanpassen en toen deed ie het wel. > oww hij doet het al, je hebt dus helemaal niks aan mijn spuit 11-info :D.. erg leuke banner!

Heeft iemand nog weleens wat gehoord van Imsala????
    En hoe is het met Sjors? Na haar verontrustende berichtje hebben we volgens mij niks meer gehoord vanuit Portugal?

Hmm.. volgens mij zit er eentje te kakken… poepalarm!

11. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Vaam, ja dat vroeg ik me ook al af

@Married, ik bewaar eten wat ik invries gewoon in boterhamzakjes! gaat prima!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He meiden, even kort want ben mega druk en heb echt veel te doen.
    Gister werd ik gebeld door het reclame bureau dat ik niet nodig ben vandaag en waarschijnlijk ook niet voor de rest van de week :x zo gaat dat dus heel vaak, nou ja ben er inmiddels aan gewend geraakt en het kwam voor vandaag goed uit, want er kwam een hoop werk binnen wat ook weer af moet. Boaz zit lekker op het kdv, die meiden daar zijn dol op hem, hihi.

Ik reageer even niet hoor, moet echt weer door, anders kom ik in tijd nood.
    Vanmorgen een half uurtje gesport, moet het wel even opbouwen. 15 min. loopband en 10 min. fietsen.

Tot laters x

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Axioma, ow dat is ook een goeie natuurlijk! Per 200 gram ofzo?
    En hoe warm je het op? In de magnetron?

@ Mieke, lekker dan van dat reclamebureau!!! Grrr.. ik zou er behoorlijk de balen van hebben zeg!
    Goed dat je hebt gesport!
    Werkse!

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    zo ben ik weer, moest even wat dingen regelen.

@febr: eh! wat leuk weer eens van je te horen. Fijn joh, dat je nu voorlopig in een huis zit, voornamelijk met dat pokkeweer daar ;). En wat een sprongen voorruit maakt Devi zeg? Al bijna staan nog wel!
    En wat een superleuke stoeltjes ja! Ik heb ze geloof ik wel eens gezien, maar ze zien er superhandig en comfortabel uit. Ga ook eens neuzen voor zo'n ding.
    En wat schattig die foto van hun beide handjes....zwijmel.

@Esther: dat heb ik ook zo vaak, dat ik weer iets verkeerds doe en alles dan kwijt ben...grrrrrrrrrrr.
    En gelukkig is Yannique weer iets beter. Wel weer een rotnacht gehad dus.

@Suske: je bevalling als 'drukmiddel' gebruiken he ;) (maar het werkt dus wel :D).

@Married: haha, lag helemaal krom van jouw stukje. Je 'koppelt' Thije af :D!
    Overigens maak ik de groentehapjes klaar en bewaar er dan 1 of twee in de koelkast (het is allemaal al gekookt of gebakken, dus blijft het echt wel 2 dagen goed). De rest doe ik in die hersluitbare plastic diepvrieszakjes.
    En ik laat het overigens ontdooien en daarna doe ik het in een bakje de magnetron in.

@Mieke: nou lekker is dat zeg, laten ze je zomaar ineens stikken?

15. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Oh, oh, voor ik het vergeet.

Daan KROOP gisteren :D *superdesuperdesupermegatrotsemamasmiley* :D

Het was nog niet helemaal zoals het zou horen, maar het leek er heel erg veel op. De knietjes ging om de beurt naar voren en ook de handen deden mee. Alleen leek hij een beetje op een harmonica, omhoog en dan zakte hij weer een beetje in en schoof dan naar voren! Ik heb het opgenomen, maar zet die filmpjes niet graag op Youtube. Daar kan iedereen de filmpjes bekijken en dat vind ik helemaal niks.

16. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    moest deze even plaatsen, ze zijn echt te leuk!

Playama's

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    en deze voor de meiden natuurlijk

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja net de huisarts gebeld en ik ben dus thuis gebleven met lood in de schoenen mijn werk gebeld...
    heb nu 39,4 maar das nog te hoog, krijg nu een receptje van de huisarts voor de koorts... ben er alleen nu vreselijk misselijk bij geworden sinds een paar uur...:(
    lig me eigen in de weg op de bank en op bed bah en ik moet morgen mijn werk weer bellen omdat ik vrijdag drie nachtdiensten heb en eigelijk wil ik die graag draaien vind het zo lullig anders

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hebben gister trouwens een leuk shirtje gekocht met de tekst:

Wenn mama + papa nein sagen, ich frage oma + opa :D

Kon kiezen tussen maat 80 en maat 92. 92 duurt me nog te lang voordat ie erin kan, dus toch 80 gedaan. Vandaag heeft ie t shirtje aan, maar t spant al om zn buikje :x

20. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Iggy: arme jij :(. Wat rot dat je zo ziek bent zeg. Hopelijk helpen de medicijnen en knap je er snel van op.

@married: wat jammer van dat shirtje, had je dus toch 92 moeten pakken.
    En ik zie ook dat je profielfoto is aangepast. Wat ziet Thije er toch stoer uit!

Deel Deze Pagina