Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #10041 Deurtje, 16 sep 2009
    Laatst bewerkt: 16 sep 2009
    @ Uk, Thanx voor de sprongetjes uitleg, een grijs gebied dus, hmm.. wat staat me nog te wachten dan, haha

@ febr, spekpootjes zijn juist lief, hihi.. Bij Thije zit het gewicht, uhm.. overal... Maat 80 past ie nog niet altijd hoor, deze is blijkbaar gewoon erg klein uitgevallen.

@ Noppie, fijn dat je kiespijn weg is joh!

@ Daffie, gefeli met je trouwdag!
    Zo, Myrthe groeit ook lekker door he!

@ Kuona, hoest met je tet?
    Hem tegen mn borst duwen als ie bijt lijkt me juist extra pijnlijk, straks bijt ie door? Het doet echt heel zeer, ik wil hem er dan zsm vanaf hebben. Vind het moeilijk hoor, want heb nu steeds geen zin om te voeden omdat ik bang ben dat ie weer gaat bijten. Als ie eenmaal goed zuigt gaat het goed, maar hij hapt soms (expres) verkeerd aan en bijt dan, als een soort spelletje. Tis eigenlijk sinds gister pas, dus ik hoop dat een tijdelijk iets is.

@ Iggy, lullig voor je werk?! Ben je helemaal gek geworden! ;) Ziek is ziek hoor, je moet echt goed uitzieken! Ik wil je niet bang maken, maar straks is het de mexicaanse variant en dan kun je maar beter helemaal niet gaan werken, stel dat je mensen aansteekt?! Heb je wel medicijnen?
    Ik blijf ook doorzetten hoor met eten en we rapleyen daarnaast ook nog met het eea (bijv. boontjes, wortel)

@ Vaam, leuk joh die playama's!

@ Eppie, had het shirtje al gewassen dus ruilen gaat niet meer. Ik doe hem de komende tijd gewoon heel veel aan, haha
    Vermaak je je nog lekker op vakantie? Hoe is het nu met Yannique?

@ Bbelly, leuk wat van je te horen!

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou ik heb dus iemand gesproken een 4 dagen terug die heeft mex griep gehad en is gewoon gaan vliegen en werken en naar de efteling geweest hij had wel dat medicijn gehad maar hij zei dat ie zich verder prima voelde,.... nou ik voel me echt....

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Noppie: hoera!! eindelijk van de tandpijn af!!

@Iggy: heb je de mex.griep dan? Sowieso vind ik het echt rot voor je dat je zo beroerd bent. Snel beter worden hoor!!

4. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Kuona, Toverland is een pretpark in Sevenum (hier vlakbij). Het is nog wat kleinschalig, maar wel erg leuk!

Daffie, welkom terug ;)leuke vakantie gehad zo te lezen!
    Gefelicitieerd

Uk, tja, door het jaar heen zijn we druk met werk en allerlei andere dingen, dus dan doen we in de vakanties eigelijk bewust allemaal leuke dingen. (en door het jaar heen ook wel natuurlijk :D)

Kuona, vervelend als Morris zo wakker blijft worden.... Hopelijk is dit dan ook weer een fase die overgaat......

Axioma, balen van je man zijn werk.... Hopelijk kunnen ze er nog uitkomen!

Febr21, leuk weer van je te horen. Fijn dat jullie even een vast stekkie hebben. Zeker nu Devi ook de wereld wat meer gaat verkennen! Heerlijk zo'n charmeurtje!!!

Esther, hopelijk trekt de uitslag nu dan echt weg.... Is toch altijd sneu voor zo'n kleintje. En nog iets leuks gedaan vandaag?

Suske, Toverland was echt heel leuk!! en inderdaad lekker dichtbij :). Ik vind het wel een hele volle blik die jij je vrouw toe werpt :p

Iggy, balen dat je zo ziek bent meid!! Heel veel beterschap.

Noppie, fijn dat je tandpijn eindelijk is opgelost ;) Beter laat dan nooit..... Nu hopen dat je arm ook snel over is!

Toverland was geweldig!! Het was helemaal niet druk, dus in veel dingen konden we gewoon 3 keer achter elkaar in :D. Een erg leuk park voor kinderen!!! Dani heeft oma lekker beziggehouden. Hij heeft gewoon maar 1,5 uur geslapen vandaag...... Hopelijk krijgt hij zijn ritme snel weer terug. Voordeel hiervan is dat hij 's nachts beter slaapt. Hij wordt nu pas rond 7 uur wakker in plaats van rond 5 uur ;)

Ik had met trouwens geregistreerd op de site van nutricia en daar meegedaan aan een prijsvraag. Kreeg ik gisteren een brief dat ik gewonnen heb en een muziekmobile krijg thuisgestuurd. Erg leuk natuurlijk, alleen jammer dat ik er nu zo weinig meer aan heb.......

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hoihoi, hier even een kort berichtje uit t warme (maar best natte) menorca (kan t toch niet laten)! Best veel regen gehad dus, maar verder wel goed en warm weer.

De vliegreis ging op zich wel erg goed, Vera huilde alleen vóór het opstijgen (moe en honger). Ik kon haar gewoon voeden tijdens stijgen en dalen, maar met t dalen was t niet eens nodig. Ze vond het wel leuk. Bij het landen zat ze naar buiten te kijken en te lachen :D!
    Maar goed, veeeuuuuuuuuul te weinig geslapen natuurlijk (uurtje op Schiphol in de wagen en een uurtje in de bus in mijn armen). Daarna was t dus de hele zondag bijkomen van het vroege opstaan en de reis. Voor Vera waren de eerste dagen behoorlijk wennen. Ze wilde niet uit zichzelf gaan slapen en ook laten huilen werkte niet - steeds overstuur. Dus veel in slaap gewiegd...
    Maar sinds vandaag gaat t weer veel beter en heeft ze weer netjes 3 slaapjes gedaan. Verder doet ze t ´s avonds en ´s nachts wel gewoon prima (van 20- 2230-6u ongeveer :D). Verder is ze ook heel lief! We zijn al 3x uit eten geweest, met een potje voor Vera. Ze vermaakt zich dan ook prima.

Het is echt een buggy-eiland hier, zoals me verteld was. My God, overal baby´s en kinderen (in buggy´s)! En overal is het dus ook buggy-proof. Wel erg handig. In het vliegtuig hoorde ik dat er 26 baby´s aan boord waren, hahaha!

Verder begint Vera nu ook steeds wat achteruit te tijgeren. En ze heeft weer wat nieuwe geluidjes/techniekjes met haar mond ontdekt. En ze wil maar steeds staan staan staan (en zakt dan weer door dr hoeven).
    Oja, en ze zit steeds heel heftig enthousiast ja en nee te schudden. Ook aan mijn tiet, dan is ze net een specht. Wel grappig, maar ook een beetje raar :(

Ik heb alles snel doorgelezen, maar geen tijd (en geld meer bij me) om te reageren. Doe ik als we zondag weer terug zijn.
    Alleen nog ff Anita heel veel sterkte wensen met t herstel van Martijn, hopelijk gaat alles goed!

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Hey meiden! Even een korte reactie van mij. Heb geen internet meer dus daarom ben ik er even niet geweest. Dit is via mijn telefoon dus kan een hoge rekening verwachten Haha! Hier gaat alles goed. Ben met vlagen misselijk maar verder mag ik nog niet klagen. 28 september heb ik een echo om te kijken hoever ik ben. Spannend! Ramadan is bijna voorbij, nog een dag of 4 denk ik.. Met Soraya is ook alles goed. Vanmiddag trok ze zichzelf in de box vanuit zit op naar staan! Snel de box naar beneden gedaan! Ik hoop dat alles goed is met iedereen. Ik kan niet bij lezen, duurt veel te lang! Tot gauw meiden! Ik mis jullie! Liefs, Mireille.

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Tatatataaaaaaaaaaaaaaa Hierbij open ik weer het forum voor vandaag! ;)

Ferry's 4e tandje is al een tijdje onderweg, maar nu zie ik eindelijk een gleufje ontstaan ;) De 3e tand steekt intussen al een heel stuk uit. Is toch wel een grappig gezicht :D

Elke ochtend wordt hij kletsend wakker en dat is toch prettiger als huilen :) Hij heeft nu echt hele verhalen, en het lijken ook 'echte' woordjes.

Hij heeft ook weer wat nieuws. Hij hapt op de kin van zijn vader ;) Ik heb het gefilmd en het ziet er zoo schattig uit. Zodra manlief hem optilt gaat zijn mondje open en hapt hij naar zijn kin :D Gek kind hebben we toch! ;)
    Hij klapt ook met zijn rechterhandje op zijn linkerhandje. Is ook alweer zo schattig!

Iggy: gewoon lekker uitzieken. Mijn werk zegt het ook. Goed uitzieken, want anders hebben wij het ook en ben jij ook zo weer ziek. Het zou best de Mexicaanse griep kunnen zijn hoor. De huisarts van mijn zus denkt dat iedereen die griep krijgt ;)

Maka: Het regent dus veel daar? Of valt het wel mee? Nou ja, het is in ieder geval ingericht voor kindertjes daar :D is wel lekker dat je met 26 andere baby's in het vliegtuig zat, dan hoef je je niet zo'n zorgen te maken als Vera gaat huilen he?
    En wat knap dat Vera ook aan het tijgeren is!

Miireii: wat gaan de kiddies hard zeg! Soraya zich ook al aan het optrekken tot staan! Tot snel hoor!

Angela: Wat leuk dat je had gewonnen! Alleen jammer dat je het niet meer kunt gebruiken. Dan maar op Marktplaats gooien? ;)

Married: Ferry lust ook geen courgette! Hij houdt ook echt zijn mond stijf dicht. Ferry zou graag in Italië geboren zijn, want hij houdt van alle pasta's :D

Noppie: Ze zei eigenlijk dat Ferry zich in zijn eigen tempo ontwikkelt. Dat we geduld moeten hebben. Dus daar maak ik uit op dat dat wel over gaat. Nu kon ik me helemaal niet veel voorstellen bij de hypotonie, want wij hebben niet het idee dat hij erg slap is. Hij heeft toch behoorlijk veel kracht. Tja, zijn rug en buikspieren zijn misschien nog niet sterk genoeg... De fysio zal het wel weten hoor, maar dat ze er zo een naam aan gaf, daar schrok ik wel een beetje van, omdat wij dat niet hadden verwacht. Wij dachten dat hij gewoon wat later was ;)

Daffie: Echt een schattig filmpje! Leuk ook om je man te zien :D Ik vind het altijd zo leuk als papa's met hun kindje zo schattig bezig zijn!

8. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

gisteren hebben we een erge tegenslag gehad, martijn heeft er een longontsteking bij gekregen .
    hij zit nu aan de antibiotucum en wordt ook nogslapende gehouden, nu even afwachten hoe het vandaag gaat.

verder heeft ie weer 2 tandjes erbij gekregen,dus heeft er nu 4.

gisteren heb ik staan huilen bij zijn bedje, martijn lag ook te huilen, maar je hoort niks,is zo raar.

gazo naar hem toe, ik ben nu in het RM huis, en mijn man is vandaag gaan werken, die kan de dagen heir niet om krijgen.

kom snel weer updaten.

anita

9. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Anita: och meid toch, ook dat er nog bij. Ik zit hier echt mijn tranen weg te slikken, want alleen al het idee dat je je kindje zo moet zien liggen en ziet huilen lijkt met een verschrikking. Ik wens jullie echt al het goeds in de wereld en hoop echt dat het vanaf nu af aan steeds beter zal gaan met Martijn en dat je snel je zoontje weer gezond en wel in je armen kunt houden.

10. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Angela: ik hoorde van mijn vriend (die is ooit met een vriend en zijn dochter geweest) dat Toverland inderdaad erg leuk is voor de kleintjes :D! Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is.

@Maka: zo te horen ben je beland in het buggyparadijs ;). Fijn dat Vera het, na een aantal daagjes wennen, zo goed doet! En 26 baby's in 1 vliegtuig!!!!!

@Miireii: oeh, spannend, je eerste echo! Ik weet nog precies hoe zenuwachtig ik daarvoor was, voornamelijk bij mijn tweede zwangerschap natuurlijk.

@Uk: haha, happende Ferry! Ik zie het al helemaal voor me.

Ik moest net even terug naar het KDV (was zijn tasje vergeten, dom, dom) en meneer zit in het hoekje te spelen....ja zit. En de leidster zei dat hij zelf was gaan zitten. Dit deed hij al wel eens eerder, maar niet zoals ik hem nu zag zitten. Want hij had dus echt zijn handjes omhoog!
    Wat gaat het nu ineens hard zeg.
    Overigens heeft hij het kruipen niet meer echt gedaan :(. Ben benieuwd of hij het vandaag op het KDV zal doen.

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ook ff niet geweest, ivm erge drukte op het werk en thuis, maar heb soms wel ff stiekem wat meegelezen .. vanmiddag nog werken en dan ben ik sinds heeeeeeeeeeeele lange tijd weer vrij tot woensdag, kan niet wachten!
    Misschien dat ik strax nog ga zwemmen, maar ligt er eventjes aan hoe laat Naomi wakker is (ligt er net op). Haar 3e tandje zie ik nu een heeeeeeel klein beetje verschijnen (bovenste), echt grappig! Merk wel dat ze last heeft, tenminste, ze kauwt veel op alles, drinkt de flesjes niet meer leeg, en nu ineens veel poepluiers. Was vorige x ook zo, dus zat er aan te komen. Maar daarnaast is ze erg vrolijk zoals altijd! Maandag naar het CB, ben erg benieuwd!

Ga nu ff gauw met de hondjes lopen, die staan ook op springen geloof ik, hihi.

@Anita, heeeeel veel sterkte met Martijn .... we leven hier allemaal met je mee! Hopelijk komt het allemaal snel goed en kan je je mannetje weer heerlijk veel knuffelen en mee naar huis nemen.

Tot later meiden!

12. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Allereerst even @Anita: Meid wat verschrikkelijk dat hij er nu ook nog een longontsteking bij heeft gekregen. Echt heel erg. Van dat zinnetje, dat je hem zag huilen maar dat je hem niet hoorde kreeg ik ook tranen in mijn ogen. Ik hoop zo dat hij snel opknapt en weer lekker met jullie mee naar huis mag! De duimen draaien hier!

@Noppie: Wat fijn dat je eindelijk geen kiespijn meer hebt! En wel vreemd dat het aan die andere kies lag.
    Je receptje klinkt weer erg lekker!

@Daffie: Wat een leuk filmpje. Leuk om jouw man zo gek te zien doen met Myrthe :D

@Married: Frustrerend he, hier gaat het ook weer met moeite. Een tijdje heeft hij heel goed gegeten maar nu gaan de bakjes niet meer leeg hoor.
    Ja kan me voorstellen dat je hem er zo snel mogelijk af wilt hebben. Ik geloof dat met dat borstduwen kindjes in een reflex/van schrik gelijk loslaten. Maar ik heb er dus geen ervaring mee ;)
    Met mijn tet gaat het gelukkig nu weer goed. Gister heel de middag/avond/begin van de nacht nog last van gehad. Ik heb Morris gewoon gevoed en een beetje gekolfd maar dat mocht niet baten. Gelukkig (dat ik dat ooit nog eens zou zeggen :D) werd Morris om 4 uur wakker. Toen heb ik hem aangelegd en hij dronk als een tierelier. Daarna was de plek weg. Ik was zo opgelucht, ik was echt heel erg bang voor een ontsteking.

@Iggy: Vervelend meid, ik hoop dat je toch goed geslapen hebt.

@Angela: Leuk dat je gewonnen hebt, maar een muziekmobile heb je niet meer zoveel aan idd. Dan heb je wel alvast een leuk kraamcadeautje voor de eerstvolgende baby in je kennisenkring ;)

@Maka: Leuk om even wat van jullie te horen. Jammer dat jullie daar ook regen hebben. Maar ook wel goed weer dus. En 26 baby's aan boord :$
    Fijn dat Vera zich ondertussen aan heeft gepast aan het vakantieritme!

@Miireii: Vervelend dat je geen internet hebt. Fijn dat het goed met je gaat. En bijna een echo, spannend en leuk!
    Wat knap van Soraya dat ze zich al op kan trekken tot staan. Zij is echt heel snel met haar ontwikkeling he!

@Uk: Haha Ferry vindt de kin van papa dus wel een lekker hapje :D

@Vaam: Wow wat goed van Daan zeg!! Jammer dat hij dat dan weer op het kdv doet :p

Gisteravond heb ik de papfles even achterwegen gelaten ivm gevaar voor borstontsteking. Voor het eerst was ik blij dat Morris om 4 uur wakker werd zodat hij de pijnlijke plek (eindelijk) weg kon drinken. Daarna werd hij om half 7 alweer wakker...Toen maar weer gevoed, want de andere kant moest ook nodig leeg ;) En nog even geslapen tot half 9. Nu hopen dat mijn tetten zich weer gaan gedragen.

Ik denk echt dat Morris 's nachts wakker wordt omdat hij overdag zo slecht drinkt. Hij laat 1000x los om om zich heen te kijken. Bij élk geluidje laat hij dus los. Op die manier krijgt hij natuurlijk nooit genoeg binnen en wil dat vervolgens 's nachts inhalen. Wat dat betreft is die papfles 's avonds wel een uitkomst, maar ik ben wel bang dat mijn productie daardoor te veel terugloopt. ('s nachts drinkt hij juist goed namelijk)

13. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Uk: het is heerlijk op vakantie hier. En ik geniet zeker hoor. Zeker nu Yannique weer beter is. En het wordt ook nog eens lekker weer vandaag. Ben je alweer een beetje opgeknapt?

@Daffie: Myrthe groeit goed dus. Altijd fijn om te horen. Nog gefeli met je 4de huwelijksverjaardag. Ow schattig filmpje! Wat kan ze toch al heerlijk lachen zeg.

@Axioma: jij bent lekker aan het koken geweest! Dat zal Josanne wel lekker vinden.

@Kuona: hoop voor je dat je geen borstontsteking krijgt. En heb je lekker geshopt?

@Mieke: haha beetje stiekem meelezen hier.

@Sofie: en jij ook al;) (stiekemert)!

@Noppie: hopelijk is nu je kiespijnprobleem over dan! Ow cute Ebbie op de foto. Was het een beetje goed gegaan? Ik heb gisteren voor Yannique macaroni met gepelde tomaten, wortel en courgette gemaakt. Alleen wil ze weer niet zo goed warm eten sinds ze ziek gweest is.

@Bbelly: leuk weer van je te horen meid. Ik hoop dat het bij jullie ook snel goed mag gaan.

@Married: weet hoe frusti het is als je kindje niet eet, maar dat komt vanzelf wel weer hoor.

@Iggy: beterschap hoor meid. Hoop dat je snel weer beter bent.

@Angela: gisteren niks meer gedaan, omdat Yannique gewoon nog veel sliep. Vandaag gaan we naar de Apenheul. Fijn dat Toverland leuk was. Leuk dat je wat gewonnen hebt. Idd beetje jammer dat je er niks meer mee kan, maar het idee is leuk toch?

@Maka: fijn dat het vliegen goed gegaan is met Vera. En zoveel mensen die daar met hun kindjes naar toe gaan!

@Anita: wat naar dat Martijn er een longontsteking bijgekregen heeft. Hopelijk knapt ie snel op. Tuurlijk ben je emotioneel. Het is ook niet niks als zo'n klein en weerloos mannetje daar ligt. Je wil hem helpen, maar je kan niks. Je bent machteloos en overgeleverd aan de heren doktoren. Sterkte meid. Denk aan jullie.

@Vaam: wat een draakje is Daan toch. Even snel gaan zitten als mama er niet bij is.

Zo ben weer bij hoor. Yannique is weer in haar oude doen. Lekker vrolijk en weer lekker aan het spelen. Ben blij dat het weer goe dmet haar gaat. Vandaag gaan we naar de Apenheul. Leek me altijd al leuk om naar toe te gaan.

Misschien tot vanavond meiden!

X Esther

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Bbelly: hey wat leuk dat je er weer eventjes bent. Wat voor troubles zit je mee meid?

@ Daffie: ach, wat is dat superleuk he, die schaterlachjes, geweldig.

@ Married: zie de club. Ik zat daar laatst ook te kijken, maar toen was er niet zoveel nieuws meer gekomen, dus ik dacht ik zet het gewoon in ons normale forumgedeelte. Maar bij deze dan. He get, wat naar dat Thije het bijten in je tet heef uitgevonden, geen pretje lijkt me. Hoe ik het de katjes heb afgeleerd toen ze klein waren en in mijn hand gingen bijten: mijn hand helemaal zover mogelijk in het bekje duwen, was binnen 5 dagen voorbij. Eigenlijk dus een beetje zoals Kuona....

@ Maka: hey, wat leuk dat je even langskomt. Jullie hebben de reis dus overleefd. Ja, zal best even wennen zijn voor zo'n kleintje, maar nu is ze gelukkig weer een beetje gewend geraakt. Geniet ervan meid, en we duimen nog eventjes voor stralend weer voor jullie!

@ Mireii: gauw weer internet fixen! Sterkte met de misselijkheid.

@ Uk: oh okay. Ik denk dat je er dan gewoon vanuit kan gaan dat het inderdaad over zal gaan, maar dat hij voor sommige dingen net even wat meer tijd nodig heeft ja. Maar het komt vast helemaal goed hoor.

@ Anita: ach meid, tuurlijk heb je staan huilen. Wat naar dat hij nu longontsteking heeft gekregen. Het komt vast goed hoor. We denken aan jullie en sturen allemaal positive vibes naar Martijn!

@ Vaam : jemig, wat gaat Daan toch hard, zelf zitten, wow!

@ Deesje: ow lekker dat je straks veel vrije dagen hebt.

@ Kuona: fjew gelukkig dat die harde plek weg is, zo;n rotgevoel he.

@ Eppie: ja, het was goed gegaan met het maken van de pasfoto. Ze moest op een krukje zitten, waarbij ik met mijn rechterhand haar beide armpjes in haar schoot moest houden en mijn linkerhand steun geven in haar rug. In 1x raak. Ze vond die mevrouw erg interessant. Oh, lekker hapje voor Yannique. Komt wel weer dat eten, ze is vast nog aan het herstellen. Veel plezier in de Apenheul, is erg leuk!

Vanmiddag vergadering met de 'grijze-mannen-in-pak-commissie'. Van te voren heb ik afgesproken met de voorzitter met wie ik laatst problemen had. Ik vind toch dat we een en ander eens even naar elkaar moeten uitspreken, maar zie er best tegenop.... Duimen jullie even voor me?

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Toch weer even een berichtje van mij, kan t niet laten… ben echt even uit mn hum vandaag. Thije is echt uit zijn doen namelijk, dat ben ik echt niet van hem gewend. Hij sliep om kwart voor 10, maar was om 10.10 uur alweer wakker!!! Hij slaapt normaal echt vrijwel altijd 1,5 uur ’s ochtends of toch minimaal een goed uur. Hij is ook chaggie en huilerig. Banaan ging er vanochtend ook niet in, een paar hapjes en toen ging het mondje weer op slot. Frustrerend! Welk kindje houdt er nou niet van banaan?!

Hij maakt ook vreemde geluiden, alsof ie zn adem inhoudt, heel pieperig, klinkt best eng. Komt iemand dat bekend voor?

Bijten heeft ie vandaag nog niet gedaan (ff afkloppen!), maar het voeden is steeds spannend nu :(.

Sorry voor mn gezeur. Misschien krijgt ie wel al boventandjes en is ie daarom zo uit zn doen? Kan niks zien en voelen en vorige keer heeft ie geen last gehad, dus lijkt me wat vreemd en zou ook al wel erg snel zijn, toch? Toch een sprongetje/huppeltje misschien? Hij heeft geen koorts oid.

@ Anita, jemig dat ook nog… ik denk aan jullie, het lijkt me verschrikkelijk je mannetje zo te moeten zien!!!!!! Heel veel sterkte en een dikke knuff!

@ Kuona, ik heb op het BV-forum een vraag gesteld over mn bijtprobleem en daar kreeg ik deze link: http://www.lalecheleague.nl/Dossier-Borstweigeren/Als-je-baby-bijt.html Daar staat dus ook in wat jij zei! Ik hoop het niet nodig te hebben, maar ik zal het anders misschien toch moeten gaan proberen.
    Ik denk dat je gelijk hebt dat Morris overdag wellicht te weinig BV binnen krijgt en daardoor ’s nachts komt. Thije is net zo hoor vwb afgeleid zijn. Super irritant!!! Ik voed hem daarom alleen nog op onze (donkere) slaapkamer en zo mogelijk vóór een slaapje ipv erna. Hoe moeier hij is, hij minder afgeleid en hoe beter hij drinkt. Misschien een tip? Denk idd dat de papfles niet goed is voor je productie, je zou eventueel wel pap van je BV kunnen maken, maar ja, dan moet je dus kolven.
    Als ik jou was zou ik hem gewoon overdag vaker aanleggen op jouw verzoek (ook al zit je dan op 8 voedingsmomenten), des te meer krijgt hij binnen en hopelijk slaapt ie dan ’s nachts door.
    Wel een gekl**t he :(
    Fijn trouwens dat je van je harde plek af bent!

@ Maka, hee wat leuk om wat van je te horen! 26 baby’s in 1 vliegtuig, wow!
    Fijn dat Vera het zo goed doet! Dat ze eerst moest wennen is niet gek toch?
    Fijne vakantie!

@ Angela, leuk dat Toverland zo leuk was!
    Lachen hoor een muziekmobile, alvast voor je kleinkinderen! :p

@ Miireii, spannend hoor je eerste echo!!!

@ Uk, hihi Ferry dus een klein Italiaantje :D

@ Vaam, hands up voor Daan!

@ Eppie, fijn dat Yannique weer beter is!!!
    Jij weet dus ook hoe frusti het is… balen he, je wil ze zo graag zien genieten van je eten.
    Veel plezier in de Apenheul!

@ Axi/Noppie, thanx voor de recepten in de club!

@ Noppie, ik duim voor je!

16. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Noppie, wat fijn zeg dat je eindelijk de oorzaak weet van je kiespijn en dat het verholpen kon worden! Heerlijk joh!
    sterkte vanmiddag met je gesprek!!!

@Angela, hihi leuk dat je wat gewonnen hebt, helaas dat je er niets aan hebt.. misschien weggeven of inderdaad marktplaats.

@Maka, Nou hopenlijk krijgen jullie vanaf nu lekker veel zon! Fijn dat het vliegen ook zo goed ging zeg! Nou geniet ervan!!

@Miireii, oei spannend de 28ste!! Nou sterkte zonder internet dan maar!!

@Uk, hihi ga je er een gewoonte van maken het forum te openen :D
    Happen in de kin van papa... tja ;) Oh en t 4e tandje is er bijna...

@Joanjima, he meid wat naar dat Martijn nu ook een longontsteking heeft. Heel heel heel erg veel sterkte voor jullie allemaal de komende tijd!

@Vaam, wow zelf gaan zitten! Hier echt nog geen sprake van hoor.
    Knap!

@Kuona, vervelend zeg die dreigende borstontsteking, hopenlijk zet het niet door! misschien gaat hij juist wel beter drinken overdag als hij 's nachts gewoon doorslaapt op de papfles!?

@Eppie, oh fijn dat Yannique weer opgeknapt is zeg! Veel plezier in de apenheul vandaag! Is echt jaaaaaaren geleden dat ik daar geweest ben :D

@Married, misschien heeft Thije gewoon wel last van een vervroegd sprongetje joh! Maar wel vervelend zeg! Hopenlijk is hij snel weer in zn hum!

Zo hier vanmorgen naar de markt geweest. kreeg Josanne toch verdorie al een doosje rozijntjes toen ik griesmeel kocht. Tjonge blijkbaar wordt ze echt groot!!

17. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Eppie: Wat leuk dat jullie naar de apenheul gaan! Daar zijn wij vroeger ook wel eens geweest, we hebben nog een hele leuke foto van mijn moeder met een aapje op haar hoofd :D

@Noppie: Hoe gaat het ondertussen eigenlijk met jouw katten? Hier helaas nog steeds veel gepis :x
    Ik duim voor je!

@Married: Oh ik kan daar ook zo sjaggie van worden als Morris ineens weer slechter slaapt dan normaal (het is al geen goede slaper)
    Morris vond banaan eerst heel lekker maar op eens wilde hij geen fruit meer eten. Ik heb het nog een paar keer geprobeerd met banaan maar dat wilde hij niet. Appel vond hij wel lekker en vanmorgen lustte hij ineens weer perzik. Ik ben benieuwd of hij binnenkort dan ook weer banaan wil gaan eten.
    Thije is dus ook zo afgeleid. Heel vervelend he! Hij doet het ook tijdens de tsr. Dan moet ik er echt met een doek bijzitten, anders wordt het zo'n knoeiboel ;) Hij drinkt idd veel beter als hij moe is (zoals 's nachts dus)
    Ik heb nu een beetje afgekolfde bv staan, misschien dat ik dat vanavond eens probeer te geven (met bambix). Het kolven lukt ook niet echt heel goed momenteel.
    Vaker aanleggen doe ik nu idd. Maar dan ben ik wel weer bang dat hij gewend wordt om kleine beetjes te drinken en dat hij dan 's nachts ook telkens voor wat kleine beetjes komt. Haha wat een gedoe he!
    Ik hoop voor je dat Thije zometeen weer wat vrolijker wordt!

Zo hier schijnt het zonnetje weer lekker. Ik hoorde op de radio net dat het dit weekend 25 graden wordt! Heerlijk nog even nazomeren dus!

Ik ga ff snel douchen (lekker op tijd) want ik hoor Morris wakker worden en dan komt het er ook niet meer van :p

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Pfffff Ferry gaat echt helemaal niet meer slapen lijkt wel! Hij heeft vandaag nog maar 20 minuten geslapen... Net alvast brood gegeten, lekker toetje erna. Maar hij ligt nu te keten. ;) Nu vind ik dat niet zo erg, maar dat eindigt altijd in mekkeren...
    Hij heeft wel last van zijn tandje, dus daar zal het wel weer door komen.

Married: hier dus ook uit zijn doen! En het zou wel kunnen hoor, boventandjes! Waarom niet? beebje van Mink kreeg er 7 op een rij geloof ik, dus het zou best kunnen ;)

Noppie: Veel succes met de mannen-in-pakvergadering! Komt vast goed ;)

Ik kom zo weer terug, zoals voorspeld, hij krijst nu! ;)

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Married: Het piepende ademen ken ik hoor. Bij Ferry is het iets wat hij heeft ontdekt dat hij dat kan. ;) Zijn longetjes worden regelmatig beluisterd en hij mankeert er echt niets aan ;)

Noppie: Ik duim voor je!

Kuona: 25 graden het weekend? Nou, dan hoop ik dat ik beter ben, want dan kan ik tenminste even lekker de deur uit ;)

Axioma: ahh een doosje rozijntjes! Ja, dan wordt ze groot he? Anderen zien haar niet meer als een beebje :)

Eppie: Veel plezier op de Apenheul! Ik ben er ook vaak geweest en vind het nog steeds leuk :D Fijn dat Yannique weer beter is!

Deesje: Lekker lang vrij dus. Nog even volhouden vandaag! Werkze!

Vaam: jemigdepemig! Ging ie uit zichzelf zitten! Wat ontzettend knap!! *heelgrotestaandeovatievoorDaansmiley*

Anita: Ik lees op je weblog regelmatig bij. Ik weet hoe het is als je kindje huilt, maar je hoort hem niet. :( Dat komt door de beademingsapparatuur. Gelukkig geeft hem dat wel veel rust zodat zijn hartje kan wennen aan de nieuwe omstandigheden! Hoe vinden ze dat hij het doet? Weet je al wanneer hij misschien van de beademing mag? Als hij straks van de beademing is, heeft hij een schorre stem, dat komt omdat de apparatuur langs de stembanden is gaat. (daarom hoor je hem ook niet huilen)
    Heel veel sterkte, ik duim elke dag voor je ventje!!

20. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Married: wat lastig dat Thije zo uit zijn doen is en dat hij niet goed wil eten. Zouden toch heel goed zijn tandjes kunnen zijn hoor. Misschien moet je maar gewoon echt even loslaten hoelang hij normaal slaapt en hoeveel hij normaal gesproken eet. Kennelijk was hij uitgeslapen en kennelijk geen trek om echt te eten. Lekker maar laten en geen doelen hebben waar hij aan moet voldoen. Als hij echt honger heeft dan eet hij wel. Misschien komt er een griepje aan, kan ook nog.

@ Kuona: de laatste 2 weken geen gepis gehad, maar dat kan zo weer omslaan. Waarschijnlijk weer als we volgende week op vakantie. Rot is dat he.

@ afgeleid zijn bij drinken: een hart onder de riem voor de BV-mama's. Ebbie is ook superafgeleid tijdens het eten hoor. Vooral als er katten langskomen krijg je er geen hap meer in, zooooooo interessant. Gister ben ik even gestopt met eten geven en een half uurtje later weer verder, toen ging het er zo in!

@ Uk; jij ook sterkte met Ferry's tandjes....

Heb net per ongeluk de link van Anita weggeklikt: kan iemand die nog even geven aan mij?

Deel Deze Pagina