Hm, ik lees hier wel heeeel veel over moe-e-kindjes-die-niet-willen-slapen... Dan heeft dat misschien ook wel meegespeeld met Vera afgelopen week. Ik heb ook t idee dat haar derde tandje - rechts naast de 2 in t midden onder - zit te wringen. Hij schijnt al een beetje door en ze zit er steeds met haar vingertje op te duwen. ... Vanavond was helaas weer drama! Ze was al vroeg moe, maar kon toen niet inslapen, heb haar maar in slaap gevoed. Maar vervolgens werd ze al snel weer wakker - viel weer in slaap - weer wakker - in slaap moeten voeden - weer wakker - in slaap gewiegd - weer wakker - naar beneden - weer moe etc... En steeds gíllen!! Heb haar een paracetamol gegeven, ik dacht dat ze echt pijn had , hopelijk slapt ze dan vannacht wel. Nu zit ze naast me, ik wacht tot haar volgende voeding om dr weer in bed te leggen, tis goed met dr Hihi, ze deed vanmiddags iets knaps! ze pakt een speeltje op met haar voeten en geeft m zo door naar dr handjes!! Ons kleine apie!! Trouwens op vakantie goed kunnen oefenen met BV in t openbaar! In bus, vliegtuig, op t strand, kon me allemaal niet zo schelen. Vaam, dat stappen doet Vera ook! Maar vaak zakt ze dan door haar andere beentje als ze met haar ene wil stappen
Hello ladies, ook wij zijn weer in t land! Gisteravond lekker gegeten bij onze favoriete pizzeria! De gastvrouw daar is ook helemaal weg van Thije, ze gaat steeds tegen hem praten en vindt hem zon braves kind Zijn om half 5 vannacht vertrokken.. dat kon of goed gaat of helemaal verkeerd , maar gelukkig voor ons ging het top! Thije was eerst nog een tijdje lief aan het spelen in de auto, maar ging daarna weer lekker verder slapen. Om 8 uur werd ie wakker en toen zijn we gestopt om te tanken en heeft Thije zn eerste voeding (BV) gehad. Zn Oostenrijkse fruithapje heb ik in de auto gegeven, vond ie erg lekker! Hihi.. rest van de reis en voedingen ging ook voorspoedig. Thuisgekomen zijn bedje en box naar beneden gezet, word nu wel echt nodig, hij duwt zich erg hoog op zn armpjes. Vanavond heeft ie een half potje AH Biologisch 8 maanden met broccoli, rijst en kip op. Best goed... nu nog mijn verse dingen gaan eten en ik ben helemaal happy, haha Bijten heeft ie al een aantal dagen niet meer gedaan (ff afkloppen ) Heb alles gelezen, maar ga nu ff niet reageren, heb er geen puf voor, sorry.. Vanaf morgen ben ik weer up and running! Slaap lekker alvast!
Owja, wat ik ook nog wilde vertellen (weer ego ja ) Gisterochtend heb ik Thije een peertje laten Rapleyen (moest wel, aangezien ik de staafmixer had gesloopt ), maar dat ging niet helemaal lekker. Er schoot denk ik iets verkeerd en hij begon als een bezetene over te geven , de hele ochtend-BV kwam er uit, het was echt een zielig gezicht. Ik vrees dus dat ik toe moet geven dat Rapley niet echt wat voor mij/ons is.. Ik kreeg er sowieso de laatste tijd buikpijn van en ik vind het veels te veel gedoe en schoonmaakwerk . Ik laat hem nog wel bij ons aan tafel wat makkelijke dingen Rapleyen zoals wortel en boontjes, maar ik ga er geen halszaak meer van maken. Het lijkt me ook niet de bedoeling dat ik er helemaal gefrustreerd en opgefokt van raak, toch? Vind het nog steeds een hele goeie methode hoor, maar het werkt voor mij momenteel gewoon niet als hoofdmethode. Vandaar dus dat ik van de week de recepten van Noppie en Axi ga maken en ik Opperdepop tevoorschijn heb getoverd . En een staafmixer heb aangeschaft . Voelt wel een beetje als falen, want ik wilde het zo graag.. maar ja, let it go, let it go...
Uk en Kuona, hoe zijn de mutsen geworden???? Jullie zijn echt niet meer te volgen Hihi Noppie, als je niet zo ver weg woonde vond ik het helemaal niet erg.8) (kan ik van hier uit wel zeggen) Daffie, spannend de eerste afspraak weer bij de arts. Kan me voorstellen dat het voor jou heel heftig is om te lezen dat het voor anderen zo makkelijk kan zijn Evengoed heel veel succes en ik hoop dat ook voor jullie een tweede wondertje in de toekomst is weggelegd!! Anita, fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat met Martijn. Sterke voor jullie allemaal!! Mirreii, gefeliciteerd met jullie trouwdag. En goed suikerfeest gehad?? Suske, jij ook gefeliciteerd met jullie eerste trouwdag!! En succes met jullie kleine meid. Kuona, geweldige foto van Morris met zijn hoofdtelefoon!!!! Maka, fijne vakantie gehad zo te lezen. En veel bijgelezen en gereageerd Wij zijn gisteren voor het eerst met beide kids op de fiets weggeweest!! Ik had Dani dus voorop en Levy achterop. Is in het begin best wennen, maar het is goed te doen. Ook echt een verschil met zon mamafiets. Op mijn oude fiets kon ik amper op en af stappen als ik Levy voorop had en dat gaat nu heel goed. Dani vond het ook geweldig. Hij heeft met zijn handjes zitten wapperen (heel grappig om te zien) en vervolgens heeft hij geprobeerd om de hoofdrol op te eten Net bij de fotoservice van Wij 2 canvas doeken besteld van mijn mannetjes. Zal dalijk de fotos laten zien die ik daarop heb laten zette. Kreeg nu 10 euro korting op de doeken van 40x40. Is toch de moeite. Ben benieuwd hoe ze worden.
@Mink: Pfoe dat klinkt idd heel druk zeg! Wel goed dat je al begonnen bent! @Noppie: Is goed hoor, breng maar mee Wat goed dat je je tenniswedstrijd gewonnen hebt! Go Noppie! Arme Ebbie, ook al zo verkouden. Gelukkig was de verkoudheid hier van korte duur en heeft het niet echt doorgezet. @Uk: Haha, mijn vriend vond mijn muts juist heel leuk Ik heb die van Morris nu ook af. Hij lag gister natuurlijk op bed dus had hem niet gepast. Hij is wat aan de korte kant, dus ik wil er ook flapjes aan gaan maken. Als je er achter bent hoe dat moet, deel je je kennis dan? (Hij is trouwens matching met die van mij, zie je ons al samen over straat gaan? Hahaha) Wat goed dat Ferry steeds sterker wordt! Gaat helemaal goedkomen! @Mieke: Ja dan zal dat wel meevallen met die smeerkaas ja. De eerste muts heb ik gemaakt a.d.h.v. het filmpje wat Uk hier linkte. Die beschrijving heb ik gevolgd en dat was dus een volwassenmutsformaat. Gisteravond heb ik er ook nog één voor Morris gemaakt. Ik herken dat wel hoor, dat je minder geduld hebt als je niet lekker bent. Nu ben ik nog niet ziek geweest maar ik heb dat als ik echt heel moe ben. Dan heb ik ook wat minder geduld. Ik vind dat zelf ook altijd heel erg, maar ja we zijn ook maar mensen he. @Vaam: Wow wat gaat Daan hard. Eerst al zelf gaan zitten, en nu ook al pogingen tot lopen @Maka: Het drinken van Morris gaat al wel iets beter op het moment. Ik ga nu altijd in zijn kamer zitten en dan verduister ik zoveel mogelijk. Maar hij moet echt niks horen hoor, want dan laat hij los Mijn vriend begrijpt dat kennelijk nog niet altijd even goed en wil dan nog wel eens tijdens het voeden "nog even een kusje geven" Ja biobim is echt heel vies. Bambix bindt wel beter met kv maar met bv ging het ook prima. Ja Vera zal binnenkort wel weer een ontwikkelingsinhaalslag doen. Ik hoop dat ze dan niet weer zo'n dramasprongetje krijgt... De koptelefoon vond hij wel prima ja. Het scheelt misschien wel dat hij met zijn handjes in de draagdoek zat en er niet zo makkelijk bij kon. Vera is misschien wel wat van slag omdat ze nu weer aan thuis moet wennen? Het klinkt overigens een beetje zoals het bij ons 2 weken geleden ging. Toen hebben we Morris er uiteindelijk ook maar uitgehaald. Ik hoop dat het niet hetzelfde is want toen ging de nacht ook dramatisch. Hoe is dat bij jullie gegaan? @Married: Geeft toch helemaal niks dat Rapley niks voor jullie is. Ik heb het nog veel sneller opgegeven Af en toe geef ik Morris nog wel eens iets maar meestal gooit hij het dan op de grond En als Thije af en toe eens wat makkelijks rapleyt is het toch ook goed! Ik herken dat gevoel van falen wel, maar het is idd niet de bedoeling dat je er helemaal gefrustreerd van raakt. En je kunt het over een tijdje misschien nog eens proberen? @Angela: Wat leuk dat jullie zijn gaan fietsen met de kids. Ik kan daar ook niet op wachten. Maar voorlopig vertoont Morris nog geen zitkwaliteiten Leuk die foto's van je kids op canvas! Gisteravond weer een papfles gegeven van 210/7. Die ging er helemaal in. Maar om 3.30 werd hij alweer wakker Waarschijnlijk niet echt van de honger maar ik kon al niet slapen van de stuwing dus ik heb hem wel aangelegd. Vanavond ga ik geen fles geven denk ik. Ik heb het toch wel ff volgehouden maar het maakt geen verschil en ik zit iedere keer met die nare stuwing...Misschien over een tijdje nog eens proberen. (wel een beetje zonde van die bus kv... jammer dat er niemand van jullie in de buurt woont) Helaas werd hij om 7.00 al wakker en had hij ook nog eens gekakt. Ik ben stiekem gewend om tot 8.30 minstens te slapen. Dan kan ik nog wel bekomen van die nachtvoeding. Maar nu ga ik zometeen maar even mee terug en hoop ik dat Morris eens wat langer dan een half uur slaapt.
Goedemorgen iedereen, Hebben een druk weekend achter de boeg en gaan zo inpakken voor ons midweekje weg dus heb geen tijd om bij te lezen, heb alleen ff de foto's gekeken op de laatste pagina's, vindt ik altijd zooo leuk haha... Ik probeer volgend weekend weer bij te lezen maar of dat gaat lukken, soms wordt er zoveel geschreven. Fijne week iedereen en tot volgende week. Groetjes,
goedmorgen meiden, heb vanmorgen de site weer even bijgewerkt. het laatste nieuws is dat ze het hele weekend niks hebben gedaan, martijn heedft toch wel een beetje moeite om van de longontsteking af te komen. de infectiewaardes dalen wel maar in zijn bloedgassen kunnen ze zien dat hij nog niet onder de beademing kan, hij gebruikt al zijn energie om van de ontsteking af te komen, vandaag kijken we verder. ook goed nieuws we hebben zaterdag avond hem voor het eerst WAKKER gezien.zoooooo mooi en emo. hij keek ons echt aan. ook zondag was hij een aantal keer wakker. wel kan ie moeilijk poepen nu, vrijdag voor het laatst gepoept, zal zo even horen hoe we vandaag verder gaan,hoop dat de beademing een standje naar beneden kan. als ik tijd en energie heb laat ik het weten. liefs anita
Anita, fijn dat jullie Martijn wakker hebben gezien. Zal inderdaad een erg mooi moment zijn!! Wel vervelend dat hij zoveel moeite heeft om van de longonsteking af te komen..... Wederom heel veel sterkte!!!!
@Suzan: wat een superleuke foto van Silje in het gras. Heel leuk genomen zo van onderaf. En zo te horen is Silje af en toe een echte hittepetit. Ik merk aan Daan ook dat hij af en toe boos wordt, omdat iets niet lukt of omdat hij iets niet wil. Echt een eigen willetje (hoe zal het zijn als ze nog ouder worden he! hihi). @Uk: ik wordt ook wel een (onterecht natuurlijk) boos op Daan. Hij heeft een periode gehad dat hij de hele dag zat te zeuren en daar wordt je dan ook echt gek van. Ik denk dat iedereen wel eens iets heeft van....hou nou eens op! En heeft Ferry weer goed geslapen vanacht? Daan heeft mij afgelopen donderdagnacht ook heel de nacht wakker gehouden. Hij heeft heel de tijd gehuild, sliep dan weer een kwartiertje of een half uurtje en werd weer huilend wakker. Zelfs het bij ons in bed leggen hielp niet, hij had volgens mij echt pijn. Uiteindelijk (had ik het maar eerder gedaan) een zetpil gegeven om 04:30 en daarna sliep hij door. Gelukkig was het maar eenmalig! En wat goed dat Ferry even los kon zitten! Nu veel oefenen en dan komt het vast allemaal weer goed! @Mieke: en...hoe is het nu met Boaz? Is zijn verkoudheid een beetje over? Daan is ook behoorlijk snotterig. Ben echt de hele dag aan snotvegen . Oh lees nu dat jullie allemaal verkouden zijn . Hopelijk snel weer allemaal beter dan! En even over de smeerkaas, ik gebruik slankie smeerkaas, maar daar zit toch niet zoveel zou in toch? En overigens geven ze het op diverse site's aan dat ze smeerkaas mogen en daar staat niet bij dat dit speciale moet zijn. Dus volgens mij mogen ze dat gewoon hebben. @Deesje: bij mijn eerste ongi heb ik geen hoofdpijn gehad, maar wel meer buikkrampen en ik liep echt leeg! Ik dacht dat het nooit zou ophouden en moest echt om het half uur verschonen. De tweede keer was het ook nog veel en daarna werd het steeds minder. Nu is het weer zoals het altijd was. Gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus! Wat leuk zeg dat ze allemaal zo kort op elkaar zitten. @Axioma: Daan heeft ook tijdens de vakantie spruw gehad en met een speciale gel was hij er na een dag al bijna helemaal vanaf! Wij deden die gel gewoon op zijn tut. Ben je al bij de dokter geweest? En die luieruitslag? Tja, gewoon goed smeren met een zinkzalf of sudocreme of dergelijke? @Mirreii, Daffie en suske: Allemaal gefeliciteerd met de trouwdagen . @Kuona: haha, wat een leuke foto met die oorbeschermers! Lijkt wel of hij stoere muziek aan het luisteren is . En als de papfles geen resultaat geeft, dan maar weer terug op de tiet! Niks aan te doen. Hopelijk zal Morris binnenkort toch beter gaan slapen....duimen draaien hier voor je. @Dinkie: veel plezier! Waar gaan jullie naar toe? @Anita: dat is ook fijn om even te horen dat je ook goed nieuws heb. Kan me helemaal voorstellen dat je heel blij was hem een aantal keer wakker te zien. Nu maar hopen dat hij snel van de beademing af mag. @Maka: welkom terug! dus al met al heeft Vera het toch helemaal niet zo slecht gedaan. En fijn dat je lekker weer had. En wel een paar vakantiefoto's hier plaatsen he! Ben erg benieuwd hoor! @Mink: wat goed dat je al aan de slag bent joh! Erg snel gegaan dus. Leuk hoor! @Noppie: Daan drinkt volgens mij ook geen 1000cc hoor. Hij drinkt sowieso zijn melkflessen niet altijd, maar dat zal totaal zo'n 600cc (inclusief de poeder overigens) zijn. Tussendoor krijgt hij water met wat roosvice, maar hier drinkt hij dus echt geen 400cc van hoor. Als hij daar al 150cc van drinkt is het veel. Verder zal er in de potjes ook wel vocht zitten en die eet hij beide helemaal leeg. Dus ik denk dat het echt wel goed zal zitten. @Daffie: Ik vind het heel begrijpelijk dat je het moeilijk vind om hier te lezen als er weer iemand zwanger is. Ik hoop dan ook voor jullie dat het met de medische hulp weer mag gaan lukken en dat het snel weer raak zal zijn. Lijkt me weer een erg heftige periode die er nu aan zit te komen. Heel veel succes ermee en hopelijk kunnen we ook jou snel feliciteren. Ik duim voor jullie. @Married: aha, ook weer terug van weggeweest. En volgens mij wel een hele leuke vakantie gehad. Hier ga ik ook zijn bedje en box omlaag gaan zetten. Vooral nu hij ineens zo snel vooruit gaat. En Rapleyen is toch niet verplicht . Lekker overgaan op de kleine stukjes, dat geeft toch niks. Het lijkt me inderdaad niet de bedoeling dat hij ervan gaat overgeven of dat jij in de stress zit. Lekker ermee stoppen. @angela: wat een superleuke foto's van de kids. En Dani zit echt al heel goed in die stoel zeg. Hij kijkt er ook zo wijs bij met die vinger in zijn mond, hihi.
Goedemorgen ladies Ik voel me toch niet helemaal lekker. Gisteren ging beter dan vandaag. Heb mijn werk weer even gebeld dat ik nog niet beter ben. Ik voel me daar wel schuldig om, dat heb ik altijd als ik ziek ben. Maar ja, ik kan het nu maar beter uitzieken anders loop ik er echt nog weken mee. Ferry is momenteel echt superschattig! Hij wil constant zitten. Hij wil heel veel, maar het lukt hem nog niet. Hij wil ook alleen maar aandacht, want bij papa en mama zijn is toch echt het leukst! Vaam: Ach, Daan had dus ook pijn. Zielig he? En de hele dag huilen en doen is doodvermoeiend! Vannacht heeft hij weer goed geslapen. Hij was wel al om 6 uur wakker, maar ja, hij lag er ook al vroeg in Maar Daan ging dus al lopen, het moet niet gekker worden met hem Voor je het weet ga je naar de wc en als je eraf komt staat hij voor de deur op je te wachten Kuona: Ik denk dat ik vandaag even aan zijn mutsje verder ga. Ik ga gewoon wat proberen en ik zie wel En wat balen dat hij weer niet doorsliep zeg! Lijkt me echt doodvermoeiend. Ik zou hem dan ook snel aanleggen en weer gaan slapen hoor. Blijkbaar is dat het enige wat helpt. Maka: Hey welcome back! Whahaha jullie Vera is echt een aapje! Echt superknap van haar zeg! Hebben jullie het lekker gehad? Zal wel weer veel te snel voorbij zijn gegaan. Married: Maakt toch niet uit dat het niets is voor jullie? Dan maar lekker zelf maken en/ of potjes. Het is allemaal net zo goed hoor! Ferry eet soms met de pot mee en soms een potje. Ik ga niet meer voor hem apart koken, vind ik echt veel gedoe Hij eet trouwens al zeker een maand de potjes voor kindjes van 12 maanden. Daar zitten tenminste echt stukjes in. Angela: Jemig wat zit Dani lekker in die stoel zeg! Fotogenieke kindertjes heb je! En ook al lekker gefietst met beide mannekes. Leuk hoor! Joanjima: Wat fijn dat hij even wakker werd! Die oogjes die je dan even aankijken en zeggen "ik weet wel dat jullie er zijn papa en mama" <3 Ik duim dat de longontsteking nu eindelijk weggaat zodat hij zijn energie naar zijn hartje en ademen kan sturen! Dinkie; Veel plezier op vakantie! Als het goed is blijft het weer mooi! Zo, Ferry heeft weer 3 kwartier geslapen en dat vindt meneer weer genoeg denk ik
Goedemorgen! Zoals beloofd ben ik er vandaag weer helemaal bij (uhhh .. ) Thije heeft heerlijk geslapen vannacht en wij dus ook . Vanochtend een appeltje gepureerd met mn nieuwe staafmixer en er ging best veel in moet ik zeggen (in Thije wel te verstaan ). Nog geen hele appel maar hij deed er iig zn mondje voor open, das al heel wat, haha Vanmiddag ga ik voor het eerst een boterham proberen, spannend! @ Anita, wat fijn dat jullie Martijn wakker hebben gezien zeg! Kan me goed indenken dat dat erg emotioneel is. Vind het allemaal zo ontzettend heftig voor jullie! Heel veel sterkte en ook ik stuur wat positieve vibes jullie kant op! @ Angela, wat een leuke fotos van je kids zeg! Kan me voorstellen dat je die uit laat vergroten hoor! @ Maka, welcome back! Ben zeer benieuwd naar je fotos! Ik ga die van mij vandaag ook eens uitzoeken, maar die zijn wat druileriger dan die van jou gok ik, hihi Top dat het BVen in het openbaar zo goed ging joh!! Ik heb het in de vakantie ook weer wat meer gedaan, daar boeit het me minder op de een of andere manier. Hier in NL heb ik vaak het idee dat mensen denken dat ik een kleuter aan de tiet heb @ Vaam, ik weet niet meer wat ik wilde zeggen, maar ik wilde niet niks tegen je zeggen, haha.. ja ik ben een muts. @ Axi, hoe is het nu met Josanne en haar spruw? @ Dinkie, have fun! @ Uk, wat goed dat Ferry even los kon zitten zeg! Thije gaat ook steeds stabieler worden volgens mij, leuk om te zien he! Ah Ferry dus al aan de 12 mnd potjes! Ik wil eerst dat ie redelijk eet van 8 mnd en dan ga ik ook snel over denk ik, hoe eerder ze wennen aan stukjes hoe beter. Beterschap! @ Kuona, mijn man houdt Thije idd ook wel van het drinken af hoor komt ie weer langs gelopen en zegt ie wat.. uhh ja, zo werkt het niet. .. Ik verwacht muisstilte als Thije moet drinken, haha Leuke foto met die koptelefoon! Balen dat KV geen verschil maakt.. ik zou idd maar weer gewoon op verzoek BV gaan doen dan, scheelt een hoop stuwing. Het kwartje gaat echt wel weer vallen bij Morris. Heb me trouwens rot gelachen om al jullie muts-perikelen
Married, jij ook welcome back! Hm, das niet de bedoeling nee dat je opgefokt raakt van het Rapleyen. Ik geef Vera ook vnl prakjes hoor, veul makkelijker Jij hebt echt niet gefaald hoor, en Thije ook niet!! Zo moet je dat echt niet zien! Angela, super geweldige foto's van je mannen! En wat leuk op de fiets! Kuona, nee dat schiet ook niet op als je pap geeft en met stuwing komt te zitten en de pap vervolgens niet voorkomt dat Morris 's nachts wakker wordt. Dan kun je door de stuwing ook niets ondernemen om de nachtvoeding af te wennen... Hier ging het precies hetzelfde toen. Die pap maakte echt niets uit. Het probleem was hier echt de gewenning en het idee dat ze niet weer zelf kan inslapen als ze 's nachts wakker werd. GIsteravond heb ik Vera om 22u gevoed (paar slokjes ) en in bed gelegd (nadat ze dus weer een tijdje beneden zat). Gelukkig viel ze in bed in slaap. Ik ben ook meteen gaan slapen, want ik was kapot (om 4u waren we opgestaan en ik had ook nog es een beginnende keelpijn...). Om 1u was ze alweer wakker. Ik dacht eerst, nee ik ga niet voeden! Maar toen toch maar gedaan, omdat ze om 22u niet veel had gehad en anders ws niet goed zou inslapen... Maar weer dronk ze slecht en viel al snel in slaap. Om half 3 was ze weer wakker, maar nu was t gejammer, dus ik dacht DE BAR IS GESLOTEN!!! Ik ben blijven liggen en kennelijk is ze weer zelf in slaap gevallen, want om 4u werd ik wakker door de katten Vera werd ook wakker, maar slaakte een kreetje en ging verder niet huilen. Om 7u ook weer wakker, nu weer jammeren, maar ik was nog zo moe en dacht even aanhoren... Toen is ze dus kennelijk toch ook weer in slaap gevallen. Om 8u was ze aan t huilen en heb ik mijn vriend erop af gestuurd om dr te halen. En gevoed. Nu ligt ze ook alweer 3 kwartier te slapen, zonder moeite ingeslapen. Gelukkig. Al met al dus best een lastige nacht, maar ik ben tussen 1 en 8 mijn bed niet uitgeweest, dus dat valt dan weer mee. Ik ben goed uitgerust en mijn keelpijn is ver weg Anita, o wat heerlijk dat Martijn even wakker is geweest! Das toch weer een enorme mijlpaal, zo heerlijk voor jullie! Uk/Vaam, hier ook wel eens hoor dat ik gek word van Vera's gedrag en een beetje boos wordt. Maar toch probeer ik mijn boosheid even af te reageren voor ik naar haar toe ga Sta ik bv te g*dveren in de woonkamer en op de trap, maar ga toch weer heel lief en rustig haar kamertje in voor de volgende poging Uk, goed dat Ferry het zo lekker doet! Ik ben meestal ook weer erg blij om weer terug van vakantie te zijn hoor Hier wat fotootjes van de vakantie: Picasa-webalbums - Lonneke - Menorca Ik ga snel douchen voor Vera weer wakker wordt...
@maka, nou dat klinkt heerlijk hoor jullie vakantie! Hoe vind Vera het om weer thuis te zijn?Haha speeltjes met haar voeten pakken @Suske, ohoh een driftige Silje...Succes @Kuona, waar blijft de mutsfoto?? He vervelend zeg weer zo'n nacht, nou hopenlijk kun je inderdaad zo nog ff slapen! @Mink, nou succes met alle drukte!! @Noppie, nee ik geef al heel lang geen bv meer hoor, had ook nooit verwacht dat ze nog spruw konden krijgen! Hier ook geen 1000cc aan vocht hoor! Is volgens mijn cb ook niet verplicht hoor.. Josanne drinkt hooguit 550 cc aan melk, en een paar slokjes water op een dag.. Hopenlijk knapt Ebbie snel weer op! @uk, wow ferry kan zelf zitten goed zeg!!! He vervelend dat je nog steeds ziek bent, inderdaad gewoon goed uitzieken hoor en je niet schuldig voelen!!! @Mieke, hoe gaat het met jullie? @Vaam, tjemig looppogingen... dat gaat snel... @Married, nou welkom terug in nederland dan maar! Fijn dat de terugreis zo goed verlopen is! Groots gelijk als je niet doorzet met t rapleyen, aan de ene kant vind ik het een goed iets maar als ik zie hoe Josanne geniet van haar gemalen fruit.. en als ik een stuk geef eet ze er niets van op terwijl ze het heerlijk vind. ik geef af en toe een stukje in haar hand, maar verder gewoon alles gemalen! @Angela, oh wat leuk dat het fietsen zo goed bevalt! Leuke foto's heb je besteld zeg!! @dinkie, fijne vakantie!!!! @Joanjima, oh wat fijn dat jullie Martijn weer een poosje wakker hebben gezien! Hopenlijk is hij snel van de longontsteking af!! veel sterkte hoor!! Zo vanmorgen om 8 uur meteen de huisarts gebeld, hadden ze nog een plekje om half 9! Dus als een haas aangekleed en Josanne uit bed geplukt, fles gemaakt en in de auto gesprongen! Nou het is inderdaad spruw, en de luieruitslag is dus ook dezelfde schimmel als de spruw. Heb nu 4 x daags 1 ml Nystatine in t mondje en 3 keer daags miconazolnitraatcreme op haar bips smeren. Ben erg benieuwd hoe snel dit gaat helpen.. verder inderdaad spenen flesjes fopspenen uitkoken, speelgoed schoonmaken, kleding ed wassen op 60 graden.. Heb maar een spuitfles met verdunde dettol gemaakt om schoon te maken. dus vandaag genoeg te doen
Heb tijdens de vakantie al wat foto's geplaatst, maar hier nog een paar om het af te leren Met papa bij het water kijken (en later bij een geitje, was op een kinderboerderijtje beheerd door Nederlanders)
Poseren met mama (een aantal van jullie heeft deze foto al op hyves gezien, maar vind hem zo leuk, hihi)
@ Maka, wat een geweldig leuke foto's zeg!!! Leuk zeg zo'n tentje op het strand! En het boobaholic rompertje blijft geweldig! Thije heeft hem in het blauw, zal zo ff foto plaatsen @ Axi, fijn dat je zo snel terecht kon, dus toch spruw he! Sterkte met schoonmaken, uitkoken etc. Hoop dat Josanne snel weer de oude is!