Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Axi: oeps, ik bedoel om 10:00 uur het tussendoortje en om 15:00 uur het fruit (vergissingkje, hihi).
    Oh en ze mogen ook al krentjes

@married: yep om die tijd te overbruggen. Maar ik moet zeggen dat Daan niet zo is van de tussendoortjes. Hij krijgt dan een halve 'babyliga', maar die eet hij vaak nog niet voor de helft op. Als ik hem daarentegen een eierkoek geef ;).....daar is hij echt gek op.

@Kuona: nou, Daan komt waar hij wezen moet hoor! Niets is meer veilig, dus de sleutels van de kastjes moet ik ook verwijderen, want die trekt hij eruit.

@Iggy: raar mens dan zeg? Wie trouwt er nou in hemelsnaam met de moordenaar van je kind? Dan heb je volgens mij ook helemaal niks om je kindje gegeven.

2. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden

Heb het weer erg druk gehad met werken en de kinderen.

Heb vluchtig wat mee gelezen.

Erg leuke foto’s voorbij zien komen.

Slofjes: ik heb Zootjes voor Fuad gekocht ik vind ze niet echt mooi maar mijn ervaring is dat dit de enige slofjes zijn die ze niet uit kunnen trekken omdat het klittenband bij hun hiel zit.
    Ook nog leuke laarsjes voor hem gekocht voor de winter bij de Prenatal.

Anita: hopelijk is het slijm nu een beetje weg en knapt hij snel op sterkte.

Als ik tijd heb reageer ik vandaag nog even wat meer, ga nu even de kids aankleden en boodschappen doen.

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen!

Thije heeft lekker geslapen vannacht, hoorde hem rond 6 uur, maar ben toen gaan plassen en heb even een speentje in zn mondje gedaan. Eerste voeding om 07.30 uur.
    Net heeft ie mango op, zo’n 75 gram. Had 150 gram gemaakt, maar de rest bewaar ik maar voor tussen de middag.

Moet nu eigenlijk met mn auto naar de garage voor een onderhoudsbeurt, helemaal naar Veenendaal. Gelukkig is manlief zo lief om voor mij te gaan :D.
    Vanmiddag ga ik denk ik naar Babypark, moet oa een buggy hebben en slaapzakjes met lange mouwen. Daar hebben ze vaak net wat anders dan in andere winkels, vind ik wel leuk.

@ Joanjima, poeh hee dat lijkt mij idd ook geen pretje om te zien zeg! Fijn dat er bij hem minder af te zuigen was, dat klinkt idd hoopvol!
    Kabouterknuffels vond ik via deze link: http://adwords.knuffelparadijs.nl/?page=list-cat&id=8883&expand=no&id_cat=8506&gclid=CJqvpvGSh50CFU1_3godWV8vbQ Misschien is dat wat?

@ Angela, succes bij het CB!
    Hoop dat je canvassen mooi zijn geworden!

@ Kuona, veel plezier op je zakelijke borrel, hihi.. klinkt helemaal niet suf hoor! En succes met je naailes :D
    Heb idd ook het idee dat Thije vaster en langer slaapt op zijn buikie.

@ Bbelly, balen dat je BV tekort komt! Heb je geen vriezervoorraadje? Mengen met KV kan prima toch?

@ Vaam, eierkoek? Haha, Daan heeft duidelijk zijn voorkeuren! ;)
    Zwaai je straks wel even naar Maka? :p

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Suske: Jeeeeeeeeh!!! de eerste tand in de aantocht! Poetsen, poetsen, poetsen....

@married: haha, zal ik jou nog maar een keertje even noemen dan, wel zo netjes he ;).

@Uk: heeft de ocio...nogwat geholpen?

@Angela: haha, dus manlief houd het hier stiekem ook een beetje bij?

@Mieke: vreemd dat je nog niks terug hebt gehoord. Ik vind overigens wel dat ze de schoenen die er niet meer zijn van de pagina af moeten halen.

Oh jee, moet nu gaan opschieten. Ik ga met een vriendin babyzwemmen. Doei doei...misschien tot straks

5. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Anita: Ik kan me voorstellen dat je daar neit bij wilde zijn, klinkt erg naar. Maar wel goed dat het geholpen lijkt te hebben!
    Kabouterknuffels... ik zou het niet weten eigenlijk. Even ingetikt in google en ik kwam hier uit: pluche kabouter bestellen online winkel (15)

@Vaam: Hihi ja dat wordt nog wat, als Morris ineens overal kan komen!
    Veel plezier met babyzwemmen!

@Married: Oh hihi jij hebt dezelfde knuffels gevonden :D
    Hmmm naailes klinkt zo mogelijk nog wat stoffiger :p
    Veel plezier bij babypark!

Morris werd gisteren om 23.45 toch nog wakker voor zijn voeding. Hij heeft supergoed gedronken maar werd om 5.30 toch weer wakker... En daarna om 8.00. Ik heb last van een verstopt oor als ik ga liggen (hoe ik daar nou weer aan kom :() dus volgens mij was hij al even wakker voor ik hem hoorde. Hij was echt aan het huilen :( En de pamper was wéér doorgelekt :x Ik denk dat hij aan een maatje groter toe is. Ik zie het eigenlijk ook niet zitten om hem om 5.00 te gaan verschonen...

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Noppie, oh lekker op vakantie! nou heel veel plezier gewenst!! geniet ervan!

@married, hier zijn broodkorsten ook erg geliefd, vooral om ze naar de kat te gooien :D

@maka, hihi ik zie het al voor me de box optillen om Vera te pakken :D kleine actieve dame dus!
    veel plezier in de efteling!

@angela, succes op t cb!

@kuona, Nou hopenlijk wordt de 2e naailes inderdaad leuker! veel plezier!

@Vaam, mogen ze al wel krentjes?! Ik had pas een doosje op de markt gekregen voor Josanne maar ik durf ze nog niet te geven eigenlijk...

@Joanjima, bedankt voor de update. Ik kan me voorstellen dat je die behandeling niet wilde zien.
    Veel sterkte hoor!

Uk, hoe is het nu met je?

nou zo vreemd, Josanne was om 7:45 wakker dus haar eruit gehaald en aangekleed enzo. Wij naar beneden, geef ik haar rond half 9 pap, begint ze toch in haar ogen te wrijven en te piepen. leg ik haar op bed valt ze weer in slaap.. mmm heb ik nog nooit meegemaakt!
    Hopenlijk komt t ritme weer een beetje oke want we gaan vanavond uit eten met zn drieen.
    Een verrassing van mn man, tis precies 10 jaar geleden dat we verkering kregen :D

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Kuona, balen van het lekken! Welke maat pampers heb je nu?
    Heb je hem om 05.30 uur gevoed of pas om 08.00 uur?

@ Axioma, gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum!!! Wat een leuke verrassing van je man!
    Wij zijn in april 10 jaar samen en 10 dagen later 2 jaar getrouwd :)

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo Allemaal,

Hoe is het met iedereen??

Ik heb het de afgelopen maanden zó druk en zoveel aan mijn hoofd gehad dat ik helemaal niet meer ben geweest.
    We zijn inmiddels verhuisd en het nieuwe huis bevalt prima. Helaas wel grote problemen met ons oude huis waardoor we nu niet kunnen verkopen en dit ons nog heel veel geld gaat kosten. Maar oke, dat is een heel lan verhaal.
    Dit huis bevalt ons prima! :)

Ik heb hier ook niet meer meegelezen. Zijn er nog steeds zoveel mama's actief hier?

Ik zag wel op deze pagina dat er een kindje in het ziekenhuis aan de beademing ligt :(. Ik weet de achtergrond hiervan niet, maar het klinkt héél heftig.

Met Anne gaat alles goed. Ze is meestal een echt lachebekkie :).
    Alleen aan het kdv heeft ze écht moeten wennen. Waarschijnlijk omdat ze het eerste half jaar steeds bij mij is geweest.

Verder heb ik de voorbereidingen voor mijn site met zelf ontworpen kraam-/ cadeauartikelen weer opgepakt. We zijn het professioneler aan gaan pakken dan oorspronkelijk de bedoeling was. Met de aanschaf van plotter, transferpers en sublimatieprinter kan ik straks alle soorten textiel, maar ook hout, tegels, portomonnees, glas, kaarsen e.d. bedrukken.

Ik ga vanaf nu echt weer proberen het hier een beetje te volgen (als ik nog welkom ben natuurlijk). Ik merk dat ik bij Anne toch mis wat ik bij Jikke wél had. Verhalen over andere kindjes en daarmee ook meteen wat tips oppikken.

Tot later.

9. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: hey wat apart. Bij deze nog een poging voor de link: Villa Ti Bihan We gaan er een week heen :).

@ Married: ja, dat klinkt als een flink spitsuur voor jou gisteren, langleve de vriezer van je s-moeder. Fijn dat Thije zo goed at. Hier werkt de broodkorst ook als een tierelier en een stuk rijstewafel ook. We gaan met onsw drietjes en mijn moeder, gezellig he? Enne, geniet jij nou maar lekker van die complimenten hoor.

@ Maka: wauw, jij ook een heel productief dagje gister! Ik denk inderdaad dat voor de non-bv-beebjes 3-4 uur niks eten te lang is. Ze laten namelijk steeds meer melk staan en eten op zich heel goed op de 3 echte voedingsmomenten, maar ik heb gemerkt dat het voor Ebbie duidelijk veel te lang is. Zal wel voor de meeste beebjes gelden want het staat vast niet voor niets in het CB-schema (van Utrecht) dat je ze tussendoortjes mag geven. Maar ik denk zolang de beebjes gewoon heel tevreden zijn (met BV of vaste voeding) je ze niets extra's hoeft aan te bieden hoor. Vanaf deze week bied ik Ebbie nu ook 2 boterhammen aan smiddags, kijken of ze het daar langer op trekt.
    Maar zit net jouw schema nog te bestuderen: Vera krijgt ook veel sneller dan 3-4 uur iets te eten toch?
    Ow, eng is dat kokken he? Had Ebbie eerst ook weleens. Nu af en toe verslikt ze zich nog een beetje, bijv. in een stukje rijstewafel. Vind ik ook doodeng. Krijgt ze ook helemaal tranen in haar ogen. Dan twijfel ik soms ook wel van: is ze daar dan al wel aan toe?
    Ow leuk, de Efteling, veel plezier!

@ Bbelly: ja, bv is toch wel echt mega-handig ja, want je hebt het in elk geval altijd bij je!

@ Angela: tjee, Levi al tandbederf? Zit dat in de familie slechte tanden?

@ Kuona: ja, een tijdje terug was dat nog wel anders met die voedingen en uren enzo. Maar ja, nu is er duidelijk een andere tijd aangebroken. Ebbie hielt die 4 uur ook nooit echt heel goed vol trouwens.

@ Anita; mooi dat zijn longen snel schoongespoeld waren. Kan me indenken dat je daar niet bij wil zijn. Misschien een kabouter in de webshop van de Efteling, geen idee hoor?

@ Axi: gefeliciteerd met het 10-jarig bestaan van jullie relatie. Veel plezier met uiteten vanaaf. Komt wel goed met Josannes ritme hoor.

@ Noralien: welcome back. Wat erg van die toestanden met jullie huis, voel je vrij het verhaal hier neer te pennen hoor. Succes met je webshop, klinkt leuk!

Moet nu gauw naar het gemeentehuis voor Ebbies paspoort. Later!

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemorgen ladies 8)

Ik durf nog niet zo goed te zeggen hoe ik me voel. Ik voel me wel ok, maar als ik diep ademhaal voel ik de griep nog in mijn lichaam, als je begrijpt wat ik bedoel... Als ik me zo de hele dag voel zal het eindelijk wat opknappen! Ik heb in ieder geval geen warmte-aanval meer gehad sinds de ocsilodinges! Het is duur spul, maar toch wel een aanrader! ;)

Ferry werd vanmorgen pas om 7 uur wakker! Yes! Lekker hoor!
    Hij is nu naar het kdv en we halen hem weer lekker op tijd op ;) Ik zit me eigenlijk af te vragen waarom hij nog op het kdv zit. Hij hoeft er in principe niet heen, want er is altijd 1 van ons tweetjes thuis. Maar ik vind het ook belangrijk dat hij leert spelen en delen enzo... Hmmm wat zouden jullie doen?

Kuona: Dat zou goed kunnen dat hij een maatje groter nodig heeft! Ferry zit in maat 4 en die is voorlopig nog groot genoeg. 05:30 uur is toch niet slecht? Maak je hem nog wakker 's avonds? En als hij uit zichzelf wakker wordt, gaat hij dan huilen of ligt hij gewoon te keten? Want Ferry wordt ook wel eens wakker rond die tijd en valt dan zelf weer in slaap. Toen we net gingen proberen om door te slapen (Ferry kwam toen nog om 3 uur 's nachts) hebben we hem niet meer wakker gemaakt om 23 uur. Gewoon afwachten wanneer hij zou komen. En langzamerhand kwam er steeds meer tijd tussen en nu slaapt hij klokje rond. Ben benieuwd hoe je 2e naailes is. Een rokje maken is toch wel erg leuk! Maak je dan ook een foto van hoe hij geworden is? Ben heul benieuwd!

Married: Nog een paar weken en dan ben je lekker altijd vrij! :D Ben heus niet jaloers hoor :p Jij bent altijd onderweg of bezig he? Waar haal je de energie vandaan? Vanmiddag ga je weer lekker shoppen. Ik heb nooit fut om dat soort dingen te doen :(
    Oh ja, een cracotte is idd die voor volwassenen. Is nog gezond ook, want het zit vol met vezels! Ik geef hem gewoon een hele cracotte in zijn hand en hij bijt en sabbelt het er dan van af. Hij vindt het echt lekker en heel stoer 8)

Joanjima: Wat fijn dat ze hem even helemaal leeg hebben gezogen. En daar wil je ook echt niet bijzijn! Het gewone uitzuigen is al vervelend voor je kleintje, laat staan zo'n hele beurt. Maar hij voelt zich er waarschijnlijk wel al beter door! Kan heel veel schelen voor zo'n ukkie! Hou vol, jullie zijn al heel sterk en Martijn is gewoon een heel dapper mannetje!

Axi: Gefeliciteerd! Alweer 10 jaar samen! Wat een attente man heb jij zeg. Die van mij weet al niet meer welke datum het was ;) Hij zei het van de week nog :D

Vaam: Veel plezier met babyzwemmen!

Maka: Veel plezier in de Efteling! ik hoop dat het droog blijft en dat Vera nog lekker even in de wagen gaat tukken ;)

Zo, ik kap er even mee, ben toch alweer moe geworden van dit bericht ;)

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #10291 Mieke8, 23 sep 2009
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
    Mogge allemaa!

Noppie, hoe is het eigenlijk met je armen/handen. Gaat dit al weer wat beter eigenlijk? Vast een hele fijne vakantie, heerlijk. Hoe lang gaan jullie (of had ik dat al gevraagd?) Oh lees nu dat je een weekje gaat, ziet er mooi uit, krijg ook zin, hihi.

Married, wat naar dat je gister een uur over de terugweg hebt gedaan zeg. Reden te meer om lekker te stoppen :p Vergeet je niet dat vanaf morgen de mamamazzeldagen zijn bij Prenatal, dus op alles sowieso 20% korting en in het weekend 25% op de kinderwagens, volgens mij ook buggy's. Maar ja ze hebben er natuurlijk ook niet alles he. Veel plezier iig.

Kuona, oeh helemaal naar Nijmegen, dat is wel een hele rit. Leuk dat Morris mee mag, veel plezier. En Morris heeft toch redelijk geslapen he. Enne fijn dat je uit je dipje bent, goed hoor dat je gewoon nog even doorgaat, stoppen kan altijd nog. Maar die paar keer proberen daar kun je nu echt nog niet uit opmaken of Morris daar beter op slaapt hoor. ;)
    Boaz heeft maatje 4(+) van luiers die zitten prima en nooit overvol.

Axioma, gefeli met jullie 10 jarig jubileum. Wij zijn in maart 12 jaar samen. Gister nog bij mijn vriend geopperd wanneer we nou gaan registreren, dat we even een datum moeten prikken. (moet ook altijd overal achteraan) Hihi die Josanne, die wilde gewoon nog even lekker verder slapen, schattig hoor.

Angela, oh leuk dat de doeken al onderweg zijn, best snel he. Ik krijg ook best kriebels wanneer ik een dikke buik (zwangere wel te verstaan) voorbij zie komen hoor. Gewoon om het zwanger zijn. En succes op het cb.

Maka, veel plezier in de Efteling vandaag. Jullie treffen er heerlijk weer voor. Productief dagje gehad zeg.

Anita, toch weer een positief puntje toch. Logisch dat je daar niet bij wilde zijn hoor! Lief dat je toch iedere keer weer even komt vertellen hoe het gaat. Sterkte.

Vaam, eierkoeken.... mag dat dan?

Uk wat fijn dat je je voorzichtig weer wat beter begint te voelen. Ik zou die ene dag gewoon aanhouden hoor voor Ferry. Het is gewoon hartstikke leuk en als hij straks 2,5 is dan mag hij naar de peuterspeelzaal voor ochtendjes, kun je dat dan toch doen ipv kdv.

Zo nu even mezelf. Ik weet het niet hoor, Boaz is natuurlijk de afgelopen week niet echt fit geweest. Maar hij wordt nu al 2 weken steeds laat in de avond wakker, echt heel overstuur en 's nachts ook nog een keer. Hij is dan echt heel moeilijk te troosten, drinken wil hij meestal niet, tenminste geen melk, 's nachts dan soms wel omdat hij dan wel honger heeft. Nu zeiden ze op het kdv dat het misschien te maken heeft doordat hij weer steeds meer leert en ontdekt en nu ook 's nachts bewuster gaat dromen en zo. Dat van het dromen daar dacht mijn vriend ook al aan, maar ja je zou toch denken dat hij daar toch niet iedere nacht zo overstuur van wakker wordt. Begin me nu toch wel wat zorgen te maken hoor wat het nu kan zijn. Gisteravond zo'n zielig mannetje op schoot gehad. En dan eindelijk ligt hij weer te slapen. Ik heb gewoon even zitten huilen naderhand omdat ik er zo verdrietig van werd omdat je dan gewoon niet weet wat er met hem aan de hand is, heeft hij pijn of ... herkennen jullie dit?
    Oja, ik heb gister Boaz een boterham met geprakte banaan gegeven, heerlijk vond hij het! Echt een aanrader dus.

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

Uk; je moet doen wat jullie zelf prettig vinden vwb het KDV. Myrthe gaat niet en ik denk dat ze ook pas echt leren delen als ze peuter zijn. Voor die tijd hebben ze dat vermogen nog niet of ze nou op het KDV zitten of niet. Ik vindt het heerlijk dat ze iedere dag bij me is of bij mij man, maar dat moet ieder voor zich weten. Ik denk alleen dat het een beetje zonde van het geld is om een kindje op een KDV te laten omdat ze misschien leren delen, terwijl ze dat later op de creche ook gaan doen. Maar goed...dat is mijn mening hahaha. Myrthe blijft gewoon heerlijk thuis;)

Verder weet ik eigenlijk allemaal niet zo goed wat er geschreven is hahah. Heb gisteren weer gewerkt en mocht vanmorgen lekker blijven liggen van mijn husband.
    Vanavond gaan we lekker uit eten met mijn ouders, die zijn 37 jaar getrouwd en gaat Myrthe even naar een vriendin. We halen haar dan 's avonds weer op.

Ga zo maar eens even een bloemetje kopen voor mijn ouders.

13. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Anita, kan me voorstellen dat je dat niet wilt zien…Goed dat ze steeds minder slijm weghalen!! Ik weet dat ze hier bij de Read Shop ( weet niet of dat bij jullie in de buurt ook zit??) poppen e.d. verkochten van plop. Misschien een idee??

Noppie, tandbederf zit (gelukkig) niet in de familie, maar dat wilt helaas ook niets zeggen… Ik vind het wel heel erg en probeer bij Dani dan ook veel meer op te letten wat ik hem geef. Alle beetjes helpen denk ik dan maar….
    Voor ik het vergeet: alvast een fijne vakantie!!!

Mieke, Dani is ook al een paar keer overstuur wakker geweest ’s avonds laat. Wat het is weet ik ook niet, maar het is zo zielig voor zo’n manneke!!

Bij het cb weer alles goed, hij weegt 9150 en is dik 72 cm. Een flinke knul dus voor zijn leeftijd. Ze vond wel dat hij snel was met kruipen en staan, maar ja, dat heb je zelf niet in de hand….

Moet nu snel Levy gaan halen!! Tot later.

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Uk, Oei een zware griep (gehad) :).
    Ja, dat spul (oscilococcinum ;)) is idd duur, maar help goed!

Ik denk dat wel of niet naar het kdv een persoonlijke keuze is. Bij Jikke was ik heel blij dat ze er altijd heen is gegaan omdat zij een tijd heeft gehad waarop groepen kinderen haar overrompelde en dan sloeg ze dicht. Denk dat dat haar wel heeft geholpen.
    Maar echt samen spelen / leren delen gebeurt pas als ze wat ouder zijn.

Mieke, Anne wordt nu ook vaker helemaal in paniek wakker. Volgens mij is zij echt aan't dromen dan. Vanmorgen heb ik haar 2x huilend in bed aangetroffen, maar toen was ze nog niet helemaal wakker. Ze is dan ook moeilijk te troosten.
    Dus zou idd wel kunnen.
    Ik kan me dat van Jikke ook nog wel herinneren.

15. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @married, bedankt :) Oh jullie ook al zo lang bij elkaar :D Wij zijn in november ook alweer 3 jaar getrouwd...

@Noralien, welkom terug dan maar, en sterkte met alle drukte en perikelen rondom jullie oude huis!

@Noppie, wow die villa ziet er mooi uit zeg wowie!!
    enne bedankt :D Oh komt ook wel uit maar normaal gesproken gaat ze aan t eind van de middag slapen en is ze de hele avond wakker. maar denk niet dat we nu helemaal uit gaan komen met de slaapjes...

@Uk, ik begrijp helemaal wat je bedoeld met ademen en dan de griep nog voelen.. echt nog even rustig aan doen hoor!
    Tja qua kdv moet je het helemaal zelf weten.. wat jullie en Ferry prettig vinden. hier hebben wij er puur voor gekozen dat ik thuisblijf, maar wie weet dat ze over een jaar ofzo ook wel een ochtend of middag gaat...
    enne hij is inderdaad attent, maar hij moest wel ff navragen of hij de goede datum had :D

@Mieke, oh jullie dus ook al lang samen. irritant he als mannen geen iniatief nemen bij dat soort dingen! Ik herken het niet het huilmoment van Boaz 's avonds en 's nachts. wel moeilijk als je niet weet wat er is dan! als het elke avond is lijkt me inderdaad geen dromen... misschien mamahonger?

16. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Weer even de tijd om hier mee te lezen. Yannique hebben we vanochtend toch gewoon naar het KDV gebracht. Nu alleen voor een halve dag ipv een hele, want haar nicht wordt vandaag 1 jaar en daar moeten we natuurlijk een taartje gaan eten. Heb net het kaartje voor haar afgemaakt.

@Afvallen/gewicht: ik ben gisteren weer begonnen met de WW na ons weekje vakantie. Maar ik durfde niet zo goed op de weegschaal te gaan staan, want dat zal wel tegenvallen.

@Uk: voel je je vandaag alweer wat beter?

@Daffie: wat leuk dat Myrthe het fietsen zo leuk vond.

@Married: jij ook welkom back meid. En je bent alweer snel aan het werk. Nog even afzien en dan ben je lekker altijd bij Thije! gecondoleerd met dat meisje wat overleden is. Dan wordt je wel even van je roze wolk afgehaald he? Yannique is ook zo'n klets tante. Ik vind dat zo gezellig. En haar tweede tandje is ook al aan het doorkomen.

@Mieke: wij waren laatst ook naar Criminal Minds aan het kijken en daar wilde een man een baby iets aan doen. Nou, daar kan ik dus niet meer tegen he. Ik zeg tegen mijn man: jeetje, wat voor softie ben ik geworden zeg. Het kon me niet ruig en bloederig genoeg zijn, maar als er een baby in voor komt, wordt ik helemaal week:D!
    Hoe is het nu met Boaz? Voelt hij zich alweer wat beter? :DWat grappig dat ie gewoon verder ging slapen terwijl jou vriend hem uit bed wilde halen. Zo van: bekijk het maar papa:p!

@Axioma: wat goed dat jij alweer in een kleinere maat broek past. Ga zo door meid. Ik ben gisteren weer Zumba gaan doen. Heb wel weer wat spierpijn nu, maar dat is alleen maar goed toch.
    Josanne ook weer goed gegroeid dus, maar zelf vindt je van niet? Dat met die Vit D druppels blijft ook maar veranderen. Ik zal het morgen wel horen, want dan mogen wij meer, maar de gebruikelijke doos is met vakantie. Wie weet heb ik morgen wel een leuk iemand. Wel fijn dat jij dat schema hier hebt neergezet. Had namelijk voor morgen ook een vraag opgeschreven qua hoeveelheden die de baby's mogen hebben?!

@Maka: wat fijn dat het slapen en gaan slapen bij Vera ook weer beter gaat. Geeft jezelf toch meer rust he? En je moet het gewoon doen op de manier die jou voor Vera het beste lijkt toch. Ik kan Yannique ook niet zo lang laten huilen hoor.

@Deesje: mooi dat Naomi is goed gekeurd op het CB. En toch prettig dat je de bevestiging krijgt dat ze toch gevarieerd genoeg eet. En ben je geslaagd met nieuwe kleertjes kopen? Wat een straf he om te shoppen:p;)?

@Slofjes: ik heb voor Yannique van die Pardoes slofjes gekocht in de Efteling. Ze zijn gewoon te schattig en het mocht eigenlijk niet van mijn man, want die vindt het belletje dat er aan zit héél irri, maar daar trekken wij ons lekker niks van aan. Hier even klikken voor een foto van de slofjes! Ik heb ze zelf ook al een aantal jaren!

@Angela: jij ook alweer aan het werk. Ik mag komende maandag weer.

@Vaam: ik ben ons kikkerlandje niet uitgeweest hoor;). Zat alleen wel dicht bij de Duitse grens. Wij hebben een heerlijke week gehad hoor. En we hebben leuke dingen gedaan. 1 Dagje naar de Apenheul en we zijn zaterdag naar het Noorder Dierenpark in Emme geweest. Verder hebbenn we veel gewandeld en we zijn ook met Yannique gaan zwemmen. Kon mijn man eindelijk eens zien hoe leuk Yannique het vindt in het zwembad.

@Iggy: niet zo verstandig dan om toch te gaan werken? Haha jij ook al zo'n kletser in de box. Yannique hier ook hoor. Hele verhalen en dan soms nog eens heel hard, omdat ze denk ik bang is dat papa en mama haar niet horen:D!

@Kuona: ik kijk even hoeveel haar er ligt van Joepie en dan stofzuig ik. Dat is meestal toch maar 1x per dag hoor, want anders kan ik bezig blijven.

@Suske: haha een kunstgebit voor jullie kabouter?! Haha en voor je vrouw, de goudvis, helaas weer iets extra's waar ze aan moet denken. Gefeli met haar eerste tandje!

@Noppie: hele fijne vakantie meid. Geniet er maar lekker van.

Ik bennog niet helemaal bij, maar ga zo mijn kleine meisje ophalen op het KDV en dan naar de verjaardag!

X Esther

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Uk: gelukkig voel je je wat beter, maar nog wel ff rustig aan als ik het zo hoor. Wat betreft Ferry en kdv: volg je eigen intuitie zou ik zeggen. Voor beide opties is wel wat te zeggen.

@ Mieke: gaat nog niet goed met mijn armen. Vanmiddag naar fysio voor het eerst, die was vorige week ziek. Hopelijk komt je vriend gauw met een datum voor het registreren enzo. Wat sneu dat Boaz al een paar keer zo overstuur is wakker geworden. Heel eerlijk gezegd weet ik niet precies waar het aan kan liggen. Maar misschien: nieuwe tandjes, mama-honger (want nieuwe fase in hechtingsproces volgens mij nu ongeveer) ivm niet snappen als ik mama niet zie dat ze er dan toch heus wel is in huis, restantje van het ziek zijn? Gaat vast gauw weer over hoor Miekje.

@ Daffie: veel plezier met het etentje vanaaf!

@ Angela: tsja, balen van dat tandbederf van Levi. Goed dat je nu extra oplet hoor. Fijn dat Dani zo lekker groeit.

@ Eppie: gefeliciteerd met je nichtje. Enne, gogogo met de WW, komt vast goed!

Zo, Ebbies paspoort is binnen. Weer een wasje gedraaid en opgehangen. Pfff, ben niet helemaal lekker, hang ook tegen een griepje aan. Denk dat Ebbie me heeft aangestoken....

18. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Axi: Gefeliciteerd met jullie jubileum. Leuk dat jullie al 10 jaar samen zijn. Wij ook al 9 jaar. Best lang he! Een leuke verrassing van je man. Eet smakelijk alvast ;)

@Married: We hebben nu maatje 4, dus volgende keer maar maatje 4+ proberen. Ik heb hem om 5.30 gevoed en om 8.30 omdat hij toen helemaal overstuur was, arm ding. En daarna om 10.00 voor zijn dutje weer... het hongerlapje.

@Noralien: Er zijn wel wat mama's afgevallen, maar volgens mij kletsen we nog net zo hard :D
    Wat balen van die problemen met jullie oude huis!
    Leuk een eigen webshop! Die is nog niet online begrijp ik?

@Noppie: Ja je hebt ook gelijk hoor! De beebjes worden natuurlijk ook steeds groter en hebben daarom ook meer energie nodig. Mijn idee van een schema over een tijdje is: ontbijt - fruit - lunch - tussendoortje - avondeten. Wat dat tussendoortje dan gaat worden weet ik nog niet. Maar dat schema zal nog wel even duren schat ik.

@Uk: Ja 5.30 is best wel redelijk. Ik maak hem 's avonds over het algemeen niet wakker. Meestal wordt hij zelf wakker rond 22.30/23.00. Hij wordt dan ook echt hongerig wakker, dus troosten helpt op dat moment niet.
    Ik ga wel een foto maken als het rokje klaar is. Ik moet ook nog een foto van het mutsje van Morris maken, die is ook heel geinig geworden.
    Ik weet niet wat ik zou doen. Als jij het zelf lekker vind om af en toe een dagje voor jezelf te hebben zou ik dat dagje kdv in stand houden. Voor het leren spelen en delen zou ik het niet doen denk ik. Dat leert hij vanzelf wel lijkt me.

@Mieke: Haha ik weet wel dat die paar keer niet uitmaken, maar ik kreeg zo'n last van stuwing en ik kan dus niet goed kolven. Misschien dat ik het over een tijdje nog eens probeer.
    Arme Boaz. Ik herken het niet echt, Morris wordt over het algemeen wel mopperend wakker maar niet echt overstuur. Soms wordt hij daarna wel overstuur maar dat is weer anders dan bij Boaz.

@Daffie: Veel plezier vanavond!

@Angela: Fijn dat Dani zo goed gegroeid is. Ja en je gaat de ontwikkeling van je kindje toch ook niet tegenhouden :(

@Eppie: haha dus jullie hebben nu matching sloffen om papa te irriteren?

Ik sprak mijn vriend net en blijkbaar was Morris vanmorgen al 3x wakker geweest zonder dat ik dat gehoord had :$ Mijn vriend was er voor hij weg ging 3x naar toe gegaan en het muziekje aangedaan. Echt stom dat ik dat niet gehoord heb. (Hij dacht al dat ik niks gehoord had... had hij dus beter even kunnen komen zeggen voordat hij weg ging... Mannen...;))

19. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Eppie, nou succes met de ww gaat vast goed komen toch.. hihi resultaten behaald in het verleden bieden hierbij wel garantie in de toekomst :D

@Noppie, ach niet ziek worden hoor, zou wel jammer zijn nu je niet op vakantie gaat...

@Kuona, dank je wel! Ja als je er goed over nadenkt is het wel heeeeeel lang ja ;)
    Kan gebeuren joh dat je Morris niet hoorde... heel soms overkomt mij t ook wel eens..

Nou de slofjes van lievevoetjes zijn binnen! erg schattig! Hihi Josanne zat er gelijk al aan te pulken :D
    Ze zijn eigenlijk nog wat aan de grote kant, maar ach dan kan ze ze voorlopig mooi aan :D

20. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Een foto van mama met Yannique! Ff kijken of het zo ook lukt!

X Esther

Deel Deze Pagina