Wat grappig dat jullie kindjes met andere kindjes spelen op het kdv. Dat doet Ferry niet hoor. Tenminste, ik heb ze er nooit over gehoord en ik heb uberhaupt nog nooit gezien dat Ferry naast een ander kindje lag... Hij ligt altijd ergens alleen.
Uk, wat een gave foto's!!!! Bbelly, dat probeer ik idd wel, first in-first out Mensen, Thije zn derde tandje is door! Ik zag en voelde het zojuist: Linksboven!
Hoi meiden! Jeetje, je kan idd merken dat woensdags er veel vrij zijn, moest 3 pagina's bijlezen! En das nog niet echt gelukt, maar wel alvast ff een berichtje dat ik er ook nog ben, hihi. @Axi, sterkte met je mams ... jeetje, hoop dat alles goed gaat ..! Heb voor de rest ff geen puf om te reageren, vandaag een dagje gewerkt en ik ben me toch moe, echt ongelooflijk. Was nogal erg druk ... morgenochtend gelukkig vrij, ff bijtanken, hihi. Gisteren wezen shoppen, maar niet echt geslaagd voor dingen. Naomi d'r maatje was overal weg (tenminste, van die dingen die ik wou hebben). Echt balen. Heb wel via internet nog een toffe bodywarmer gekocht. Ff kijken of ik hem kan vinden (plaatje).
@ Uk: tsja, ik ben niet zo bekend met die ostheopaten, maar fysio's zijn hier ook wel mee bekend toch volgens mij? Ik vond het wel een goeie vent hoor, maar als het niet helpt zal ik een ostheopaat opsnorkelen. Wat raar dat Ferry altijd alleen ligt? Denken ze soms dat dat nodig is vanwege zijn drain ofzo? Moet je echt even bespreekbaar maken hoor. Ebbie speelt ook met de andere beebjes, d.w.z.: dan gaan ze op hun buikje tegenover elkaar liggen en dan dan elkaar aanraken, aaien en knijpen, hihihi. Ach, wat een leuke foto's zeg. @ Married: yeay! @ Deesje: leuk bodywarmertje ja. Meiden: ik meld me eventjes af voor de komende week. Veel succes allemaal!
Married: Jeujjjjj! tand nummer 3 alweer Deesje: Is zeker een stoere bodywarmer hoor! Leuk he? De Spaanse droom. Heb toen ook de Italiaanse droom gekeken, erg leuk! Heb ik morgen weer wat om online te kijken Noppie: Fijne vakantie en geniet ervan! Ik zal het ze eens vragen op het kdv. Ze zullen het dan wel doen hoor, maar toevallig nooit als ik er ben...? Ben net weer stom geweest Ging even bij Ferry kijken en aan zijn bolletje voelen, maar hij lag behoorlijk te zweten dus ik wilde in zijn nekje voelen of hij niet te warm was. Maar daar wordt hij natuurlijk wakker van... Kreeg ik de heerlijkste glimlach die er bestaat en toen ging hij met zijn konijn spelen Heb hem maar een kus gegeven en ben snel weg gegaan... het is nu stil, ga zo maar weer even kijken... Hij zal het toch niet te warm hebben?? Als hij in diepe slaap valt dan koelt hij altijd snel af, maar blijkbaar sliep hij nu nog niet zo diep...
Mieke, heb je de badring al geprobeerd??? Dani vindt het helemaal geweldig. En weer goed geshopt dus Axioma, sterkte met je moeder. Hopelijk is ze snel weer beter. Eppie, wat een geweldige fotos. Die van je kanjers is helemaal mooi!!! Patriesse, leuk om weer van je te horen. En wat gaat Keano hard zeg!!! Al overal langs lopen, wauw!! Wel minder dat je zelf zon last hebt met je tanden .. Hopelijk kun je snel in het ziekenhuis terecht. Married, leuke winterjas!! En het derde tandje al weer!!! Dani heeft er nog steeds geen. Noppie, klinkt heftig wat de fysio allemaal gedaan heeft. Hopelijk helpt het dan ook. Uk, wat een leuke fotos van Ferry. Is dat de zelfgehaakte muts?? Hopelijk slaapt hij weer lekker verder. Ben heel sportief geweest Ben met de overbuurvrouw een uur stevig wezen wandelen. Is wel lekker moet ik zeggen. We willen dat 1x per week gaan doen, want we kunnen allebei de beweging goed gebruiken. Had het net nog even met mijn man over de jonge gezinnen beurs. Ik wil eigenlijk toch wel graag gaan, maar ik werk op donderdag en vrijdag, op zaterdag is de meeting, dus dan blijft de zondag over. Weg weekend . Tja, zegt hij, als je dat leuk vindt dan ga je toch gewoon . Nu twijfel ik dus helemaal Zal eens gaan rondvragen wie er mee wilt, dan kan ik altijd nog zien .
Noppie, veel plezier!!!! geniet en rust uit. Hopelijk helpt de behandeling van de fysio. Wat hij zegt klinkt wel aannemelijk vind ik eigenlijk. Ik heb ook veel blokkades en ben ook vaak gekraakt (best eng he). Axi, oei wat schrikken van je moeder, bah en dat zo op jullie 10 jarig jubileum. Ga je toch ook niet echt feestelijk uiteten. Hoe gaat het nu, heb je haar al gezien of gesproken misschien. Sterkte. Esther, wat een leuke foto's en een leuke buggy Married, stoer jasje en heel apart hoor! Lekker vrolijk kleurtje ook. Wat een lekker ding is Thije toch, hij zit weer zo lekker eigenwijs in de stoel met zijn kuif, hihi. En al een 3e tandje, joepie! Uk, is dat je zelf gehaakte muts!!! zo ja, leuk is ie hoor! Haha en die Ferry met zijn super blauwe kijkers, ook al zo'n lekker ventje. Lieve foto met papa saampjes. Eigenlijk zo lief om hem uit te vergroten of zo. Maar Boaz was in juli al de hele maand naar het kdv en nu was het ook de 4e keer en hij heeft het echt iedere nacht, niet alleen de nachten dat hij naar het kdv is geweest die dag. KDV: andere kindjes spelen ook met Boaz hoor. Vandaag was er een ouder jongetje wat dan naast Boaz gaat liggen en dan een beetje gek doen en Boaz heeft flink liggen schateren vertelde de juf. Vorige week dus het chinese jongetje wat een boekje met hem had liggen lezen. Dus hier ook met elkaar spelen hoor. En de juffen zijn dol op hem en volgens mij vind hij het daar ook leuk hoor. Deesje leuke bodywarmer, had hem zien hangen vandaag in de Noppies winkel en bij Prenatal. Jasjes: ben dus vanmiddag ook nog even naar de Noppies winkel geweest voor een ander jasje wat ik daar had gezien. En deze ook gekocht, dan gaan we kiezen en passen thuis. Kan gewoon terug. Deze is wel meer multifunctioneel, is ook een bodywarmer die ook binnenste buiten gedragen kan worden. Dus ik denk dat deze het gaat worden. Die andere is iets pofferiger en wat synthetischer van binnen. Gek genoeg is die van Noppies mt 74 en die van de Bijenkorf 80/86 en ze zijn even groot. Patriessie, tjee wat is Keano toch een vluchtertje zeg, vond ik al in het begin bij zwemmen, maar nu dan ook al staan en stappen. Hier ook af en toe een kleintje die zijn melkie weigert hoor, hoort er een beetje bij geloof ik. Misschien even informeren op het cb. En jij nog steeds bezig met die rot kaak/wortelkanaalbehandelingen, bah bah bah. Sterkte daarmee, daar kan je je flink naar door voelen volgens mij. Gaan we vrijdag weer zwemmen? Bbelly, gezellig hoor dat je er weer vaker bent. Hoe is het met de beestjes buiten in de tuin Vaam, denk dat ik met een eierkoek nog maar even wacht. Hij begint net met liga en andere dingetjes. Beetje veel soorten dan denk ik. Angela, tjee dat je man het leuk vindt om naar de JG beurs te gaan, hihi die van mij hoef ik niet eens te vragen hoor. De badring nog niet letterlijk in het badje uitgeprobeerd maar wel even in de woonkamer, hij zat er eigenlijk heel goed in. Kan hem ook wel gebruiken om hem naast me op mijn bureau neer te zetten als ik aan het werk ben, hihi. Oke, vast iemand vergeten.... sorry daarvoor. Liefs
@Uk, ze denken daaraan omdat mn moeder al ruim 1 week griepverschijnselen heeft, zelf geloof ik t niet echt en denk ik dat t meer met haar nieuwe medicatie te maken heeft... Nee mn vader mag er wel zo heen maar moet wel een mondkapje voor doen als hij ziekenhuis weer uit loopt, en mag bv geen gebruik maken vand de faciliteiten daar. wat vervelend dat je je toch nog steeds naar voelt... hopenlijk kan d ehuisarts je morgen helpen! Wat is je muts goed gelukt zeg!! Geweldig!!! hihi die foto dat ferry is papa's kin bijt @Married, woohoo voor Thije 3e tandje! @Deesje, dank je wel meid! @Angela, goed voornemen hoor wandelen!! Ik vond de jg beurs leuk hoor vorig jaar.... hihi vooral de aanbiedingen @Patriessie, zo dan is Keano snel zeg!! Tjonge al lopen! Sterkte met de kaakontsteking! Hopenlijk kun je snel bij de kaakchirug terecht! @Vaam, hihi ja maar dan kauwt al goed he... Josanne doet dat nog niet echt. Maar zal het eens proberen! eierkoek is ook wel een goed idee! @Noppie, dank je wel! En fijne vakantie!!! @Bbelly, we zijn toch gegaan, was erg gezellig! Nou we zijn toch uit eten geweest, was voor mij wel raar hoor! Maar mn man was zo trots dat hij t georganiseerd had T restaurant waar we heen wilden was wegens omstandigheden gesloten. Dus ergens anders heen gegaan was erg leuk en lekker (zeker na al dat lijnen ) En Josanne deed het geweldig!! Heeft geen kik gegeven en vond t prachtig. Mn man moest zn radiouitzending doen vanavond dus wij zijn met de bus naar huis gegaan, geweldig die ogen zo verbaasd! Ze is van 5 tot 9 uur wakker geweest, en viel binnen 1 minuut in slaap Net meteen mn vader gebeld, t gaat erg slecht, ze zijn er nu al achter dat haar nieren niet of nauwelijks functioneren. Verder kunnen ze niet vinden waar de ontsteking zit... Mn vader maakte zich in elk geval erg zorgen, en dat is niets voor hem... t maakt mij ook wel wat angstig. sorry trouwens dat ik jullie ermee lastig val!
Axioma, wat erg dat het met je moeder zo slecht gaat.... en dat inderdaad op zo'n dag...Wel fijn dat jullie toch even zijn wezen eten met zijn drietjes. Heel veel sterkte in ieder geval. Mieke, mijn man gaat echt niet mee hoor!!!! Die heeft juist zoiets van als je wilt gaan, veel plezier, maar als het niet hoeft ga ik echt niet mee. Hij is de eerste keer meegeweest naar de 9 maanden beurs, en op zich vindt hij dat wel leuk, maar voelt zich niet helemaal happy tussen al die vrouwen.......
Axioma, o jee dat klinkt wel ernstig van je moeder, meis heel veel sterkte want je maakt je natuurlijk hartstikke veel zorgen en je kunt er nu niet naar toe. En uiteraard val je ons niet lastig met je bezorgdheid, ben je gek, gewoon hier schrijven hoor. Wel fijn dat jullie toch nog een leuke avond hebben gehad en dat Josanne zich keurig gedragen heeft. Angela, ohhh dat maakte ik op uit je berichtje, zeker niet goed gelezen, hahahaha lekker suf van mij dus. Enne goed hoor dat wandelen.
Iemand de film cold moutain op canvas aan t kijken? Als je t hebt over ergens niet meer tegen kunnen na het krijgen van een kind... Ik kon t gewoon niet meer aan met die film dus zit nu achter de comp... Heb vandaag eindelijk de router kunnen installeren die ik hier op de braderie 2de hands had gekocht. Kan nu met mn wii t internet op en heb n 2de computer boven op het net gelinkt en een netwerkje gemaakt. Nu bezig de computer boven helemaal leeg te halen en alle oude bestanden en foto's weg te schrijven op dvd zodattie weer wat extra ruimte heeft. Kan mn vrouw t net op als ik op de pc beneden zit te gamen. Heeft mn vrouw vandaag wel de hele dag boven de logeerkamer voor op moeten ruimen. Wat hadden we daar veel zooi opgeslagen!! Vooral ik... Ik hou t ff kort met reageren want tis stiekum alweer best laat. @Axi Jeetje! Das schrikken denk ik, mbt je moeder. Sterkte hoor! @Noppie Fijne vakantie! Heb ff gekeken maar das een erg mooie villa! Mooi gebied ook. Sterkte met je lijf! Wat de wantsen betreft, ik heb ff goed gekeken naar de signalen die er zouden moeten zijn en die zie ik niet dus ik twijfel toch heeeeel erg of het wel wantsen zijn geweest. Dus vooralsnog doen we ff niets. De plekjes worden steeds minder dus dat is positief. @Deesje Lekker wezen shoppen? Leuke bodywarmer hoor! @Uk Oooooh! Heeeel lief, die foto waarop hij in de kin bijt van je man/vriend! Mijn muts werd meer een baret dus ik doe geloof ik iets niet goed. Ben een tweede keer begonnen, maar tis zo'n getel! Misschien dat ik me dr dit weekend weer op werp, maar ik koop denk ik eerst een boek waarin de technieken goed worden uitgelegd want ik snap nog niet goed hoe ik die muts moet laten ronden zonder teveel te ronden zal ik maar zeggen. Die van jou is wel heel goed gelukt! Hoe heb je dat gedaan??!! @Angela Goed bezig hoor! Met t wandelen. En eigenlijk nog wel lekker ook denk ik!? Lekker naar de JG beurs gaan joh! Is misschien wel een druk weekend, maar anders zit je die zondag te balen dat je niet bent gegaan. (heb ik dan tenminste altijd) @Mieke Je pakt t goed aan met t jasje! Wij hebben eigenlijk min of meer de 1ste die we zagen en wel ok vonden mee naar huis genomen. Kga ff wat op de schijf veranderen en dan lekker knippen. Trusten! *forumsluitendesmiley(denkik)*
goedemorgen allemaal goed nieuws::::: DE BEADEMINGSBUIS IS ER UIT gistermorgen vertelde de zuster dat de beademing smiddags eruit gehaald zou worden , rond 2 uur. alles ging prima, alleen vond martijn het eerst niks, steeds wat huilen en snotterig. mocht hem voor het eerst weer op schoot hebben, wat een genot en geneiten. martijn vond eht een beetje vreemd, en na 10 minuten hebben we hem lekker op bedje gelegd, met speelgoed was ie wel tevreden, hij had smiddags neit veel geslapen dus was erg moe, ik heb hem in slaap gesust, en ebn toen naar huis gegaan, thuis even gebeld, en hij lag nog lekker te slapen, als ie zijn speentje maar heeeft. savonds met mannetjelief erheen geweest, super om hem zo te zien, hij kan weer wat zitten en spelen. vandaag mag hij naar de afdeling en dan hopen dat we snel met hem naar huis mogen, bedankt voor al jullie lieve berichtjes. anita
@Joanjima, wat een heerlijk nieuws!!! Geweldig zeg!!! Fijn dat je hem weer lekker hebt kunnen knuffelen! nou ik duim voor je dat hij snel weer naar huis mag!
Morning! @ Axi, oh meid dat klinkt idd niet echt goed van je mams! Sterkte!! En je valt ons absoluut niet lastig!!! Fijn dat jullie wel lekker gegeten hebben. En weer wat gewicht eraf zie ik, top! (hoeveel wil je eraf als ik vragen mag?) @ Joanjima, fijn dat het zo goed gaat met Martijn!!! @ Mieke, erg leuk jasje ook! Moeilijk kiezen, hihi.. raar soms he die maatvoering. Ik ben weer op mn werk nu, mn moeder is met vakantie, dus manlief blijft bij Thije... zal mij benieuwen, heb duidelijke instructies achtergelaten voor hem. Weet dat jullie mannen bijna allemaal heel handig zijn met de beebs, maar mijn man is vooral speelpapa, dus moet nog maar zien hoe dat gaat vandaag een hele dag