joehoeeeee goedzo meis!!! tuurlijk mag je meeschrijven!!! het gaat alleen super snel, ik kan het behoorlijk vaak niet meer bijhouden en dan heb ik alles gelezen en dan heb ik geen zin en puf meer om te reageren
ahhhhhhhhh wat een skatje.... tis dat levi al een wachtrij heeft van 3 dames hahaha heb je als je enige jongetje ben in een kenniskring met 3 baby meisjes
@ Sofie, met de flessen kan ik je niet helpen, maar volgens mij zijn er al aardig wat dames die nog maar 3 flessen geven. Brood geef ik - Een korst waar ie zelf de stukken afhaalt en in zn mondje propt - Een boterhammetje met boter, ander beleg doe ik (nog) niet. Ik snij dit in stukjes en stop het in zn mondje met een plastic vorkje of met mijn hand. @ Karina, hey there!!! Superleuk juist dat je weer mee komt schrijven! Ik had je al een paar x gespot en kijk af en toe fotos op je hyves hoor Tis echt een knappe meid!!! Slim hoor fruit door de groente, hihi En Jade dus ook al zon flinkerd En wat heftig van je depressie, maar gelukkig gaat t nu beter! Is het trouwens weer helemaal goed gekomen met je vriend/man? @ Iggy, hier juist allemaal jongensbeebjes om Thije heen!
@Iggy: Goed hè?! @Married: Het is allemaal in wat rustiger vaarwater beland. Het heeft deels ook wel te maken gehadmet mijn depressie alleen wisten we dat toen nog niet... Maar verder gaat het prima hoor! Dus alleen maar Thije's.... Waar kan ik Jade aanmelden....
anouk ik zal even vrijdag erop aan sturen dat ik 7 nov vrij houd.... waar wordt het gehouden dit keer vrijdag gaan we roosteren tot april, wel handig mag veel zelf bepalen
karina klinkt wel heftig zo´n depressie, der was laatst een vrouw op ons cb en die wilde daardoor niets van der baby weten, dat vond ik vrij heftig
Karina, welkom terug. Helemaal niet erg dat je nu zo binnen valt hoor, alleen maar leuk dat je er weer bent. Fijn dat het goed gaat met Jade, mooi meisje hoor. Vervelend dat je waarschijnlijk een postnatale depressie hebt gehad, hopelijk herstel je snel. Daffie, een positief gesprek zo te lezen. Fijn dat jullie weer terug op de wachtlijst staan en ook positief dat het met de volgende ICSI gewoon gedaan kan worden tijdens je natuurlijke cyclus! Kan me indenken dat je man zich zo schuldig heeft gevoeld, maar jullie hebben een pracht dochter en zullen vast een brusje voor Myrthe maken Iggy, wat is Levi toch een lekker wijs mannetje, leuke foto's hoor! Noralien, dank je voor de link over koorts, is toch wel fijn om even te lezen. Hoe gaat het nu met Anne? Married, broekje in maatje 80 al, wat is het toch een lekker beertje he! Ik heb net even de mand tevoorschijn getoverd waarin ik grotere maatjes had opgeborgen. Nou er zitten echt stapels in die Boaz nu al weer aan kan. Hoef voorlopig echt niks nieuws te kopen. Misschien een enkel broekje, maar ook dat denk ik niet. Ik heb een paar broekjes van Noppies waarbij je in de taille het elastiek kunt aanpassen, maar ja dat is alleen maar strakker te maken (net als een positiebroek), dus daar heb je dan eigenlijk niks aan. Dan kom je al gauw in een maatje groter uit denk ik. Maka, fijn zeg dat Vera het nu zo goed doet met slapen. En wat een leuk jasje, is deze ook van Noppies? Je bent verder ook goed geslaagd zeg, lekker geshopt dus! Ik denk ook dat Boaz nog een klein virusje in zijn lichaam heeft, anders krijgt hij geen koorts. Als we weer zo'n ellendige nacht hebben dan gaan we naar de VU en laten dan een KNO arts kijken hoor. Even geen ha dan maar. Die zegt dan toch dat we een zetpilletje moeten geven en dat hij moet uitzieken. Mijn schoonzusje had bij 10 maanden al buisjes en mijn vriend en andere schoonzusje hadden ook best vaak last van oorontsteking vroeger. Boaz doet 2 tot 3 slaapjes overdag. Van gemiddeld 2 uur. Sofie, je kunt margerine of appelstroop of geprakte banaan op een boterham doen en deze in hele kleine stukjes snijden. Dan geef je stop je gewoon een klein stukje in Lili haar mondje, met een plastic vorkje kan het ook. Boaz zit nu ook op 3 flessen en soms krijg hij die niet eens op. 1 fles is een bordje pap. Miireii, ha daar ben je weer. Vervelend dat je wat last hebt van kramp, hoort er denk bij. Spannend dinsdag je eerste echo! Succes vast. Esther, ook lekker geshopt dus in Rosada. Vond ik zelf erg tegenvallen daar! Hoef ik niet meer naar toe. Ik vind Villa Happ sowieso niet zo veel soeps hebben eigenlijk. Kuoan, zo hee Morris zeker een goeie nacht gemaakt zeg, hopelijk vanaf nu iedere nacht, hihi. Maatje, klopt ook wel hoor. Je spieren en klachten worden natuurlijk behandeld en normaal gesproken wordt dit nooit op die manier gedaan en gebruikt dus dan voel je dat daarna behoorlijk. Hopelijk gaat het snel weer beter. Slofjes van Lieve Voetjes kwamen gister binnen, vond het erg tegenvallen en ga ze terug sturen, ook vond ik de maand 12-18 maanden wel errug groot. Vond nog leuke slofjes in die mand die we van mijn s-ouders hadden gekregen, soort UGGS slofjes, hihi. of nou ja eigenlijk soort spaanse slofjes, suede met wol van binnen, dus die kunnen ook prima. Boaz net in badje gedaan, temp loopt tegen de avond dus op. Hij had 38,7. Hopelijk een rustig avondje/nachtje. Ga de uiensoep in de oven doen, heb ik vandaag weer lekker staan maken.
Oja meiden dit moet is even vertellen ben zo trots op mijn meisje. Zoey kan in de handjes klappen. Als we klap eens in de handjes zingen begint ze te klappen. Oma heeft de hele donderdag zitten oefenen met haar.
Maatje, wat leuk zeg!!! Ik wilde jullie dit filmpje niet onthouden YouTube - Baby Dancing to Beyonce SINGLE LADIES ********HILLARIOUS*****
Ff kort. Hebben een topnacht gehad na alle tandjesellende. Gister van 21.30 tot vanmorgen 8.15. Allemaal heeeerlijk geslapen dus! En vandaag een familiebrunch gehad met heel veel beebs. Erg leuk om te zien, maar ik had t al snel gehad want t was veel te druk voor Silje. Ze was helemaal in dr nopjes en hyperdepieper drvan dus wilde geen slok drinken. Was blij dat ik kon kolven toen ik thuis was. Heb mn eerste muts af, maar hij is nu al te klein!! Silje heeft n dikke kop gekregen... Ze weegt nu trouwens ongeveer 8100 gram en is 69cm lang. Waren donderdag bij het CB geweest. Maar aangezien ze niet in de lijst staat had ik er ff niet aan gedacht t hier te schrijven. Nog lang geen 10 kilo dus. Had t ff gehad over dit forum met de VPK en dat alle beebs veeeel langer en zwaarder zijn, maar volgens haar zit Silje netjes op de middenlijn dus no worries! Ff n paar pics en dan ga ik naar mn nestje! Trusten!
Miireii, krampen zijn wel normaal geloof ik. Mijn s-zusje is ook zwanger (jaja! Nu zo'n 8 weken) en die heeft t ook. Oei, vervelend dat je moeite hebt met niet roken, maar wel heel goed dat t je redelijk lukt! Balen dat je misselijkheid erger wordt, bah. Vera valt ook om als ze zit. Ene keer na een minuutje, dan pas na een kwartier. Dus ikblijf er altijd maar bijzitten. Maar ja, Soraya gaat natuurlijk al zelf zitten, dus dan heb je t niet meer echt in de hand. Married, pff ja zat een beetje te stressen hoor. Vera is gewoon van net boven de gemiddelde lijn bij de geboorte, nu doorgeknald naar de +1 lijn... Maar ze is ook best lang, 72 of 73 cm zoiets, das net iets onder de +1 lijn. Dus dan is ze denk ik toch wel 'in balans'. Gisteren was een tante van mij op visite en haar dochter was altijd mollig/dik (nu zelfs een maagband), dus dan begin ik toch weer te twijfelen... Vera krijgt nu 5 voedingen, zij drink overdag juist veel minder. Vooral die om 11u. Ze wil wel perse drinken dan, maar uiteindelijk neemt ze maar een paar slokjes dan... De late voeding wordt ze zelf nog meestal wel wakker voor. Boterham doe ik ook meestal met alleen boter, doet ze nu best aardig, maar meer dan een halve gaat er niet in (zonder korst). Gisteren voor t eerst een beetje stroop erop, vond ze wel lekker geloof ik! Ik heb vandaag wel geprobeerd de bijvoeding net voor de voeding te doen, dus dat ik zeg maar alleen aanvul met melk. Anders heeft ze zoveel voedingsmomenten, en dan drinkt ze denk ik toch meer. Op deze manier heeft ze meer trek in de bijvoeding denk ik. Ze had haar avondprakje nu ook helemaal op! Zo ff de site van Joanjima opzoeken, ben ook erg benieuwd naar Martijn... Sofie, brood kun je op al die manieren geven die je noemt! Wat jij en Lili fijn vinden. Ik geef meestal met alleen boter in kleine blokjes en die stop ik in haar mondje. 3 flessen is wel normaal hier, zoals ik lees! He Karina, leuk weer wat van je te horen! Natuurlijk mag je af en toe inbreken, graag zelfs. Ik ben heel benieuwd hoe t met de meiden en beebs is die we niet meer zo vaak zien hier. Zo Jade is dus ook een grote dame! Lief schatje hoor!! Wat ontzettend vervelend dat je een (postnatale) depressie hebt (gehad). Maar goed dat je ermee geholpen wordt en dat t beter gaat! Mieke, jasje is idd van Noppies. Ben heeel benieuwd hoe die haar staat! Idd verstandig om ff na te laten kijken bij de KNO arts als ie last houdt, zeker als t veel voorkomt in de familie. Hopelijk toch een goede nacht voor Boazie! haha leuk filmpje! MIjn nichtje is ook altijd aan het dansen als ze muziek hoort. En Vera begint er ook al mee!! Iggy, ja een PND kan idd echt heel heftig zijn, lijkt me verschrikkelijk als je niets wil weten van je kindje. HOrmonen kunnen echt vreselijke dingen met je doen , ik weet er helaas alles van. Maatje, haha wat grappig! Vera vind t ook een geweeeeldig liedje, ligt altijd helemaal dubbel als ik t zing, maar ze kan ze kan nog niet zelf klappen hoor! Knap!!
Silje dr nieuwe speeltje (ze is er best blij mee hoor, al kijkt ze dr niet al te happy bij op de foto... )
Suske, leuke muts!!! Ik vind t knap hoor! Er zijn ook veel kleinere beebjes op t forum hoor! Kijk maar in de groeicurven. Haha, zo heeft iedereen weer dr eigen onzekerheden Wat fijn dat Martijn naar huis mag, YEAH!!
@Maka Tja, ik maak me dr maar niet te druk om. Tis tenslotte ook n kabouter hè!? Zou wat zijn als ze dan te groot zou worden, dan past ze niet meer in dr paddestoel! Wel grappig hè? Die verschillen in lengte en gewicht. Kvind t ook altijd leuk om ff naar die curves te kijken. @Mieke Geweldig filpmpje!!! Net oftie echt mee probeert te dansen.
Suske, hihi een kabouterslaapmuts, dat is het gewoon. Hij staat haar geweldig en ik vind het super knap van je hoor!!! Lekker ding is Silje toch! Anita, wat heerlijk dat je lieve kleine mannetje lekker naar huis mag. Maka, wat leuk dat je zusje zwanger is, nog gefeliciteerd? Of had je dat hier al gemeld en heb ik daar overheen gelezen Net Boaz uit bedje gehaald, had lekker 3 uurtjes geslapen. Geen koorts gelukkig 38,1. Hij wil alleen helemaal niets drinken, geen melk en maar een paar slokken diksap, zucht, het is juist zo goed en lekker wanneer hij veel drinkt voor zijn keel. Nou ja hij ligt nu weer op bed en zal hij straks wel heel hongerig zijn. Ik duik er ook in, truste.
Mieke, mijn schoonzusje is zwanger (niet mijn zusje dus ), had t nog niet verteld nee. Maar ze heeft t nu toch al aan iedereen verteld, dus dan kan t wel
goedemorgen allemaal, zoals een aantal al hebben gelezen op de site mag ik waarschijnlijk vandaag martijn mee naar huis nemen. eindelijk. gisteren rond 6 uur was de morfine afgelopen en mocht zijn infuus eruit, en ook de bewakingsplakkertjes mochten van zijn buik af, ik mocht man de zuster met hem naar beneden naar het winkeltje, en daarna heb ik hem na 2 weken weer lekker in bad kunnen doen, heerlijk gewassen en getobt in bad. hij vond het geweldig. wel stikt zijn handje nu heel erg, vanwege zijn inpakwerk voor het infuus, dat is plastci met verband en stinkt naar zweetvoeten, hihi, komen we ook wel weer overheen. ik breng rond 8 uur jildou weg, en ga dan naar martijn toe, als ik thuis ben laat ik het jullie zeker weten, ons huisje is al gezellig versierd door mijn ouders, dus komt allemaal goed. groetjes anita en bedankt voor al jullie medeleven, foto van voor de operatie
oh zie dat mijn banner ook neit werkt, vanavond maar even een nieuwe maken. foto's van nu komen nog, pagina doet een beetje raar. ga nu jildou uit bed halen anita