(Uk) Nou ik ga nog even overleggen vanavond met vriendlief en dan morgen toch denk ik de ha dan bellen om het over het drinken/eten te hebben. Ook even aankaarten dat hij weer zo heeft gespookt en koorts had. Op het kdv is het goed gegaan, geen gejengel en best vrolijk. Lekker zijn slaapje gedaan en een boterhammetje gegeten, maar het drinken lukte niet zo. Net heeft hij 60cc melk op, ook niet echt veel, maar toch weer wat. Hij ligt nu in bedje te ahhaahhhh-en en af en toe hoor ik een kuchje. Daffie, goed zeg die 15 cm en 3 kilo. Vooral zo doorgaan Married, goh toch nog een hele klus dan dat wat je thuis zou doen. Kuona, jij vroeg laatst waarom een kdv zo'n lange (2 mnd) opzegtermijn hanteert. (dat was jij nu wel toch, hihi). De eerstvolgende die aan de beurt is moet op de hoogte gebracht worden, die krijgt 2 weken bedenktijd of ze het aanbod accepteren. Dan volgt er 4 weken voor de plaatsing nog een intake gesprek op het kdv met de leidsters. Dus ik denk daarom. Er gaat toch heel wat aan vooraf en dat is waarschijnlijk niet in een kortere tijd te realiseren. En wanneer de eerstvolgende het niet accepteerd gaat dezelfde procedure in met die daarna. Pfff mijn geduld zou voor zoiets ook niet echt lang zijn hoor. Ik zou dan ook het liefst morgen al weten of je ingeloot zou worden voor een nieuwbouwwoning. Jammer dat het zo ver vooruit geschoven is. Net nog maar even 3 pakken luiers ingeslagen nu de aanbieding er nog is. De nutrilon melk is nooit in de aanbieding he, dat is wel jammer.
Mieke: Misschien heeft hij wel keelontsteking, zo lees ik het tenminste... Omdat het drinken zeer doet. Kan ook met oorontsteking trouwens, dat die ene toch nog sluimert. Gewoon even bellen, dan weet je het tenminste
Kan vandaag niet meer bellen, moet sowieso morgenochtend! Dus dat doe ik dan maar even. Lief dat je zo mee denkt hoor!
Uk, keelontsteking, ook dat nog! En een buikgriepje, jullie zijn goed getroffen Thanx voor jullie reacties over Vera's gewicht. Ik vind haar idd ook niet heel dik, maar als ik vergelijk met andere (zelfs oudere) kindjes is ze toch wel erg groot en stevig. En als ik dan zie hoe die groeicurve gaat, maak ik me toch wel een beetje zorgen. Natuurlijk, ze is nog maar jong en de vetjes gaan er als t goed is wel af, maar aan de andere kant is deze periode wel heel belangrijk voor de rest van haar leven. Bovendien snap ik niet waar t vandaan komt, aangezien wij allebei klein en fijn waren als baby. Nou ja, ze is gezond, das nog veul belangrijker !! Noralien, ach zielig voor Anne! Vera was/is ook een beetje verkouden, niet erg ziek verder. Zo zielig he, dat ze ook niet begrijpen dat ze hun neusje kunnen snuiten of ophalen... O, das leuk, Beekse Bergen! Wanneer gaan jullie? Eppie, Yannique staat op de to-do list voor de groeicurven De strijd tegen de kilo's... he bah, hoeveel moet eraf? Veel succes! Kuona, Vera heeft vannacht weer gewoon doorgeslapen, gisternacht was dus ff een vergissing neem ik aan (kan gebeuren) Morris ook dus?!!! Ze kunnen t wel saampjes! Vanaf nu iedere nacht Balen dat het nieuwbouwproject verschoven is. Ik ben ook niet van het geduld met huizen. Maar ja, aan de andere kant, niemand kan je voor zijn, want iedereen moet wachten, dat scheelt weer!! Dat nee-schudden doet Vera ook sinds de vakantie. Heel grappig he! Ze lijkt steeds 'antwoord' te geven (t antwoord is alleen altijd 'nee' ) En tijdens t voeden kan ze soms ook ja-knikken, maar t is meer een hele wilde specht dan op mijn tiet! Nieuw 'woordje' trouwens is 'tiet', of 'tietie'. Haha, mevrouw weet wat ze wil Mieke, ik had een tijd geleden ook een egel (niet -tje, t was een hele grote) in de voortuin. Maar ik geloof niet dat ik dat hier verteld had. Weet dus ook niet meer precies wanneer t was. Hihi, high five! Die heb ik hier ook wel eens voorbij zien komen Klappen, Vera kan soms wel 2 speeltjes tegen elkaar klappen. Telt dat ook? Haha Gelukkig dat Boaz' koorts weg is. Wel balen dat ie zich kennelijk nog niet helemaal lekker voelt, gezien zijn nachtelijke praktijken O en wat zielig dat hij zelfs moet huilen van het hoesten, das wel heel sneu Vera's voeten waren ook 11cm geloof ik, ik had ze laatst opgemeten. 12-18mnd was dus te groot? Feb10-mama's, onee wat verschrikkelijk . En idd dat je dan wel nog moet bevallen, vreselijk. Maar wel met ruggenprik neem ik aan. Bah bah bah. Anita, meid wat heeeerlijk voor jullie dat Martijn weer thuis is. Wat zullen jullie opgelucht zijn dat alles achter de rug is! Martijn, WELKOM THUIS!!! Daffie, wow goed bezig met je curves! Ik moet ook nodig weer eens gaan sporten, ik heb echt geen conditie meer ben ik bang. Ja, das wel balen dat jullie elkaar zo afwisselen met werken. Maar heeft wel zo zijn voordelen met Myrthe. Ben jij trouwens nog bezig met een nieuwe baan zoeken/minder werken of ben je daar mee gestopt? Mieke, hoeveel drinkt Boaz nu nog dan? En plast ie wel nog redelijk? Vandaag goed bezig met een nieuw soort schema: - half 7 voeding - doorgeslapen tot half 9. - half 10 fruit en wat water uit een tuitbeker (denk dat er ook wel een paar slokjes zijn binnengekomen, de rest lag ernaast) - slapen - half 1 boterham en voeding - 15u slapen (helaas werd ze na een half uur wakker) - 1615 warme prak en voeding - gelukkig ging ze daarna weer slapen - en dan strax nog 2 voedingen. Zo zijn er wat minder voedingsmomenten. Echt veel drinkt ze overigens niet ernaast, want ik heb wel megastuwing. Maar dan heeft ze dus 3 grote voedingen ('s ochtends, 's avonds en vóór de nacht) en nog 2x voedinkje ter aanvulling op de maaltijd.
Jaahoor, kreeg ik net een mailtje dat het toch allemaal niet zon haast had! Dat werk-ding bedoel ik, grrr .. Ondertussen heb ik weer 2 recepten uit Opperdepop gekookt en ingevroren voor Thije @ meeting, ik heb er al wel zin in hoor dames! Binnenkort maar ff kortsluiten wie wat maakt/meeneemt. @ Mieke, weet je al of je komt, je vond het best een eindje zei je laatst?.. Ik hoop echt dat je erbij bent! @ Mieke, volgens mij mogen ze kunstvoeding niet in de aanbieding doen toch? Daar zijn iig bepaalde regels voor, er mag bijv ook geen reclame gemaakt worden voor KV (wel voor opvolgmelk). Thije wordt wakker, vanaf half 4 liggen maffen!
@Daffie: Dat hebben wij gisteren ook zitten kijken. Ik had het nog niet eerder gezien eigenlijk. Je moet er maar zin in hebben he, om een kinderidool te worden. Lijkt me echt verschrikkelijk Wat goed dat je al zoveel centimeters kwijt bent! Lijkt me echt vervelend om elkaar zo weinig te zien... @Married: Ik denk het ja. Hij slaapt tegenwoordig op zijn buik en als hij dan een beetje wakker wordt slaapt hij volgens mij makkelijker verder. Of het is gewoon toeval vandaag, en dan valt het morgen weer tegen @Mieke: Zo zie je maar weer dat ik daar totaal geen idee van heb Nu je het zo schrijft klinkt het wel logisch. Maar van de andere kant ook weer zo onhandig... vooral die 4 weken na dat intakegesprek lijkt me zo lang. Mja... het zal allemaal wel een reden hebben. Ik ben net met de hond naar de dierenarts geweest. Weer ruim 100 euro armer... Het arme beest heeft last van zijn ogen, oren en van zijn huid. (Het had een naam maar ben ik alweer vergeten) Nu moeten we dus zijn oren en ogen druppelen en antibiotica geven. Vooral dat druppelen is altijd een ramp Morris ligt alweer te knorren. Ik ben benieuwd of hij vanavond dan ook nog goed gaat slapen, normaal is hij rond deze tijd altijd gewoon wakker.
Ah nog ff dit @ Maka, maak je niet druk meid! Ik ben ook gestopt met me zorgen te maken over Thije zn vetjes. Ik ben absoluut niet dik en Thije zn papa ook niet (op een bierbuikje na ), dus ik kan me niet voorstellen dat Thije zomaar dik zou worden. Ik geef hem geen frikandellen oid, dus het komt vast goed. En das met Vera net zo. Ik ken jouw vriend niet, maar ik weet wel wat voor bouw jij hebt Ik heb Thije vanochtend gewogen, op onze eigen weegschaal, dus niet echt nauwkeurig, maar daar woog ie al 11 kilo.. of dat echt klopt weet ik natuurlijk niet (denk zelf dat ie wat minder weegt hoor), maar hij groeit iig nog steeds erg hard. Tja, so be it. Wat lachen dat ze tiet zegt, haha.., Thije zegt voornamelijk wawawa of mamama (jaja ikke blij!) @ Kuona, arme Massi! Duur he die dierenartsen!
Was ik blij dat ik er 60cc en daarna nog 30cc melk in gekregen had en was bezig met zijn avondhapje. Na een paar happen schiet er wat in zijn keel en kotst hij alles weer uit met 1 grote boog, alles onder. Dit gebeurde van het weekend ook al. Nu heeft hij dus helemaal niets in zijn maagje zitten. Slokje water wil hij ook niet. Baal ik zo ontzettend van. Het gekke is dat hij dus ook helemaal niet om eten vraagt. Maka, plasluiers, tja niet zo vol als anders. Soms wel en soms kan ik dus veel langer met een luier doen. Ja de slofjes waren iets van 3 cm te groot, nou op zulke kleine voetjes is dat wel veel hoor. Toen ik Boaz nog bv gaf was hij ook veel molliger hoor. Nu hij over is op kv is hij een stuk slanker geworden, dus ik denk dat het bij jullie beeps toch aan de bv ligt hoor! Geen zorgen maken hoor. Ze zeggen toch niet voor niets dat ze van bv gewoon onbeperkt kunnen drinken. Married, zucht... zo gaat dat dus bij mijn werk ook vaak. Balen is dat dan he, doe je je best en steek je er je tijd in, op je vrije dag notabene, en dan heeft het in eens toch minder prioriteit. Weer lekker staan koken dus, oja dat kookboekje, dat moet ik nog eens even op internet opzoeken. Alleen is vers nog niet echt aan Boaz besteed, maar ja misschien dan wel, hihi. Net zoals die pasta receptjes van Noppie. Jaja ben druk aan het wikken en wegen hoor over de meeting. Gelukkig heb ik nog even. Vind het natuurlijk super leuk. Misschien kunnen we carpoolen of zo. Dat de een heen rijdt en de ander terug. Of de kosten dan delen of zo (niet dat het me daar nou eigenlijk om te doen is hoor)! Kuona, och arme Massi, hopelijk helpt het snel wat je hebt gekregen. En lukt het druppelen, lastig is dat toch altijd bij dieren he wanneer je ze iets moet toedienen. Nou ik ga koken, lekker tagiatelle met een roomsaus van boursin, champies en zalm.
Married, noooo! Ben je de hele dag bezig geweest, is t toch niet nodig Fijn dat je dat dan achteraf weer hoort. Nee, ik moet me ook niet druk maken, maar ja Kuona, arme Massi! Klinkt niet erg prettig. Wat een slaapkop die Morris Mieke, gewoon doorzetten hoor met vers! Vera at/eet fruit ook vaak makkelijker uit een potje. Maar volgens mij is het uit een potje gewoon veel wateriger, dus slikt makkelijker ofzo. 3 cm te groot, haha, dan zijn t net clownsschoenen! Als mijn schoenen 3cm te groot zijn ziet t er al niet uit, lijkt me!! Morgen toch maar ff de HA bellen voor Boaz? Ik zou m gewoon steeds proberen wat water aan te bieden... Haha, Vera was het kennelijk niet eens met 'mijn' nieuwe schema! Na t groentehapje en slokje melk om 1615u, had ze om 18u alweer schreeuwende honger. En toen ik haar in bed wilde leggen gaf ik haar in eerste instantie maar 1 borst, leek me wel genoeg. Nee hoor, ze ging niet slapen, voordat ze die ander ook had gehad!! Dusss... voortaan toch maar een volledige voeding om 16u en prakje om 18u
Zeker irritant van mn werk, maar ja.... scheelt me morgen weer werk zal ik maar denken... @ Mieke, wil best carpoolen hoor! Had in de club bij het meeting topic ook al gezegd dat ik met Noppie wilde meerijden, haha komen we vast uit met zn allen! Kan me wel voorstellen dat je t een eindje weg vindt hoor! Maar ik blijf hopen dat je komt, hihi Vers is ook niet altijd aan Thije besteed hoor, vandaag ook maar 20 gram op van mijn kookkunsten .. wel was ie erg enthousiast spaghettislierten aan het rapleyen daarna Als ik een potje geef, geef ik in principe altijd 8+ ivm de stukjes, dat lijkt qua structuur het meeste op vers. @ Maka, haha die Vera, wat een eigenwijsje! Ik maak me soms ook wel druk hoor , maar moeten we gewoon niet doen, komt best goed met die kids van ons! Ben net ff langs schoonzus geweest met Thije. Domme actie, dacht snel terug te zijn, maar ben weer te lang blijven hangen, daardoor was het te laat om Thije nog in bad te doen en was ie redelijk oververmoeid. Hmm hij slaapt nu wel. Ff klagen hoor, vind het soms wel een beetje lastig dat haar zoontje overal mega snel mee is, hij is bijna 4 wk ouder, maar kruipt al tijden en staat nu zelfs al continu. Dat doet Thije over 4 wk echt nog niet! Vind ik ook niet erg, maar ik kan er soms gewoon ff niet tegen als zij of s-moeder zegt: Ow, Nick doet al dit of dit. Ook is ie met eten natuurlijk sneller, maar zij zijn al ruim voor de 6 mnd begonnen, dus wat wil je. Krijg er soms een beetje een naar gevoel van, maar dat ligt helemaal aan mijzelf.
Maka, vers fruit gaat er wel in hoor bij Boaz, maar het is meer de avondprak waar hij dan moeite mee heeft. Vooral stukjes, hihihi. Maar ja hij zal er toch aan moeten wennen en in de 8+ potjes zitten toch echt stukjes. Ik bied hem zo vaak zijn flesje water of diksap aan, maar helaas trekt hij dan gelijk zijn hoofd weg. Soms prop ik de speen dan wel even in zijn mondje maar hij wil dan echt niet en ik wil niet te veel pushen want straks ben ik die mama die zo pushed en dat lijkt me ook niet fijn. Vanmiddag tijdens zijn avondpotje wilde hij dus ook niet echt en keek hij steeds heel zielig naar papa, zo van... help me dan!!! Bevrijd me van die pusherige mama, help!! Voor hij naar bedje zou gaan nog een bordje pap gemaakt, maar ook dat wilde hij echt niet. Gelukkig wilde hij toen wel diksap en heeft hij 130cc gedronken. Heb hem ook maar VitD gegeven. Oh het is je schoonzusje die zwanger is, nou dat is toch ook heel leuk! hihihi niet goed gelezen dus. Haha die Vera die was het er dus niet mee eens. Tja het leken idd clownsschoenen ja. Echt zooooo stom. Miireii, succes en veel plezier bij de echo morgen!!! Hopelijk een hele mooie. Hoe gaat het met Soraya?
Miireii heel veel succes morgen! Kom je nog even vertellen?? Mieke: misschien wil Boaz wel wat slokjes drinken uit een bekertje? Gewoon om even leuk te doen en dan krijgt hij misschien toch wat binnen? Succes morgen met overleg met de huisarts. Married: Kan me voorstellen hoor. Ik vind het ook moeilijk dat Ferry soms niet eens met jullie beebjes meedoet, kun je nagaan met zijn eigen leeftijd. Maar aan de andere kant... Wat maakt het uit? Als ze 4 zijn moeten ze allemaal naar de kleuterschool hoor! En als ze 16 zijn zal het wel over zijn Maka: Tja, het is allemaal uitproberen he? Geen idee wat wel en niet werkt, de enige manier om daar achter te komen is door het te doen Nou ik duik mijn bedje in!
Uk, doen we ook hoor met een bekertje en dat vindt hij dan echt fantastisch en wil hij wel, wordt alleen zo'n knoeiboel en het meeste gaat er naast, hihi. Maar dan krijg hij iig wel iets binnen ja. Slaap lekker, hopelijk morgen een betere en wat fittere dag. Married, kan me heel goed voorstellen hoor dat je je daar wat naar door voelt. Snap ook wel een beetje dat ze Thije en Nick met elkaar vergelijken omdat ze maar een maandje schelen, maar ja in een maand kan er een hoop veranderen en de een is nu eenmaal sneller dan de ander. Laat je niet gek maken hoor! En desnoods zeg je er iets van. En je moet maar zo denken, straks doet Thije iets wat Nick (nog) niet kan!!!!! Carpoolen: het is natuurlijk gezelliger om samen in de auto zo'n lange rit af te leggen dan alleen! Net heerlijk GA gekeken. En nu Waar is de Mol, ook altijd leuk.
@Maka: Ik denk ook dat je nu nog zo weinig kunt zeggen over hoe Vera er later uit gaat zien. Ik was bijvoorbeeld een baby die beneden het gemiddelde zat. En toen ik een paar jaar ouder was was ik bovengemiddeld en dat ben ik altijd gebleven (even qua lengte). Mijn vriend zat ook altijd beneden het gemiddelde en is pas op zijn 17de gaan groeien (gelukkig ). Dit gaat dan over lengte, maar het lijkt me dat dit ook wel een beetje voor gewicht geld. Ja, haha dus ze kunnen het wel samen, gelukkig maar Hahaha dat Vera al tiet kan zeggen. Gebruikt ze het ook al in de juiste context? Ik heb de laatste dagen trouwens ook weer wat meer stuwing, Morris drinkt dus ook minder de laatste dagen. Jammer he, dat het sleutelen aan het eetschema niet altijd het gewenste effect heeft... @Married: Sjongejonge...lekker handig van je werk. Zul je altijd zien he Ik kan me voorstellen dat dat irritant is ja. Dan lijkt het misschien ineens niet meer zo superstoer (wat het dus wel is ) dat Thije al vooruit kan tijgeren. Zoals je het schrijft lijkt het me ook wel een vervelend toontje waar het dan op gezegd wordt. @Meeting: Ik heb er ook al zin in. Het komt nu iig wel dichterbij. Een tijdje geleden leek het nog zo lang te duren . Mieke, wel komen hoor! Ik ben nu wel erg benieuwd naar Boazje, vorige keer hebben we hem al moeten missen @Mieke: Hè... zat er eindelijk wat in, komt het er allemaal weer uit. Sja..als hij het niet wil zou ik idd niet te veel pushen (niet omdat je anders een push-mama wordt, wel om geen negatieve vibe aan het drinken te geven ) Lukte een bordje pap ook niet? Oh, lees nu dat hij dat ook niet wilde. Gelukkig heeft hij wel een behoorlijke hoeveelheid diksap binnen! Morgen naar het cb. Ik ben zo benieuwd hoeveel Morris nu weegt! (omdat hij vorige keer dus niet zoveel aangekomen was) Ik ga voor de 9kg
@ Uk, maar Ferry kan toch juist al superveel??? Als ze 16 zijn, zal het idd wel over zijn, haha Slaap lekker! @ Mieke, ik snap ook wel dat er vergeleken wordt hoor, doe ik zelf (al dan niet onbewust) ook. Thije had bijvoorbeeld eerder tandjes Succes bij het CB! Ben ook erg benieuwd!! Go Morris! Wij mogen vrijdag weer op komen draven Dr is trouwens weer een nieuw oorbelletjes topic.. pfff... Ik denk dat ik Thije maar een tattoo ga geven http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/165964-oorbelletjes-7.html
Nog even snel: Maka: Schoot me te binnen dat ik bij een aflevering van het consultatiebureau (herhalingen te zien bij RTL-gemist) dat de verpleegkundige of arts zei dat de uiteindelijke groei (dus dik, dun, lang, kort) vanaf 2 jaar pas begint en je nu nog niets kunt zeggen. Married: Vind je dat Ferry superveel kan? Hij zat onderaan de curve met wat hij moet kunnen, dus dat is dan niet superveel he Maar ach, waar hij vandaan komt is het juist fantastisch vind ik. Maar toch ben je dan onzeker... Nu ga ik echt naar bed..!
Married, owja herkenbaar! Mijn moeder zegt dat ook, maar andersom doet ze dat ook en ze bedoelt t helemaal niet kwaad, of dat de ander achterloopt ofzo En ze vertelt ook de mindere dingen. Mijn neefje van 2 weken jonger dan Vera kan al kruipen en begon al veel vroeger met rollen. Maar ja, Vera was eerder met lachen en pakken en zitten. En met tanden. Ach ja, ik vind t ook heel leuk voor hun hoor, dat hij al kan kruipen. Sommige dingen vind ik dan ook weer helemaal niet erg, zoals wanneer tandjes of meer/beter eten ofzo. Komt allemaal wel, kun je toch niets aan doen. Ontwikkeling trouwens ook niet natuurlijk, en zegt ook niet zoveel. Maar ja, dat voelt toch net weer anders ofzo Als ze iets (eerder) kan ben je toch een soort van trots, bij tandjes of eten heb ik dat niet zo. En die opmerkingen over een tweede, das gewoon pure jaloezie hoor. Ik zeg dat ook wel eens, sorry daarvoor dan trouwens, ik heb zelf dus ook niet door dat ik daar anderen mee kwets. Ik ben natuurlijk ook zwaar jaloers op meiden die een zwangerschap aan kunnen/durven naast hun kleine baby en sowieso iedereen die een heerlijke zwangerschap heeft (gehad). Mijn broer heeft dus 2 kids snel op elkaar gekregen en zij hebben t idd heel erg zwaar gehad, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Voor mij is dat wel een fijne gedachte dat het een voordeel is dat onze eventuele tweede pas komt als ik er helemaal de tijd voor heb... Maar als ik niet zo'n verschrikkelijke zwangerschap had gehad zou ik ook al veeel sneller voor een tweede gaan, ik ben echt niet bang voor een tweede baby erbij. Dan zou ik misschien zelfs wel 5 kinderen ofzo willen, een baby hebben is zoooo geweldig . Maar ja dat zit er gewoon niet in voor ons. Mieke, idd zoals Kuona zegt, Boaz moet geen negatieve associaties krijgen met drinken. Maar als het zo door blijft gaan, moet je echt ff aan de bel gaan trekken hoor. Baby's drogen veel sneller uit toch? Kuona, succes morgen bij t CB! Ik hoef pas half oktober weer. Gaat t bij jullie allemaal nu om de 2 maanden? Ik ben met 4 mnd, 6 mnd geweest en nu hoeven we met 8mnd pas weer... Haha, nee tiet gebruikt Vera niet in de juiste context. Alhoewel, tiet is natuurlijk wel het allerbelangrijkste in haar leven, dus logisch dat ze t dan te pas en de onpas gebruikt
Uk, o thanx! Dat is fijne informatie ! Ik vind ook dat Ferry t super geweldig doet met oog op zijn verleden!! :dikkeduimsmiley: En 'onderaan de ontwikkelingscurve' dat begrijp ik niet helemaal hoor? Want voor zijn gecorrigeerde leeftijd doet hij het toch ook helemaal niet slecht?
Goeiemorgen! Heb vannacht bijgelezen, maar moet heel eerlijk bekennen dat ik het meeste alweer kwijt ben. Tijdens de nachtdienst neem ik opmerkelijk weinig op geloof ik... @Married Bahbah, dat vergelijken vind ik ook zooo irritant. Ik heb n schoonzus en dat is n btje n... tja... wat is daar nu een goed woord voor...? Neulerd zeggen we bij ons! Maar die heeft een zoontje is trouwens t zoontje van onze donor) en die wordt binnenkort al twee, maar ze vergelijkt Silje heeel vaak met hoe hij was toen hij zo oud was als Silje nu is. Zo van; Ooooow? Maar hij deed toen al zus en hij kon toen al zo. Zum kotsen vind ik dat!!! Dan denk ik altijd bij mezelf; wat wil jenu van me horen, owjee, Silje is misschien wel een dombo of tjeetje wat een loser van een kind heb ik dan!? Of wilzo iemand aplaus horen voor een prestatie geleverd door een baby van een paar maanden oud waar ze zelf 0,0 invloed op hebben? Als Silje iets heeeel knaps kan zoals hmplmumpl brabbelen, ben ik natuurlijk ook retetrots, maar ik ga niet tegen de moeder van een kindje dat alleen maar hmpl kan mompelen zeggen; Tjeeeee, Silje kan al 4 lettergrepige woorden brabbelen! Thnx voor de link naar het oorbellentopic. Heb me weer uitstekend vermaakt tijdens de nachtdienst. @Miireii Ach! Ik lees dat je vandaag je echo hebt!? Leuk man! En spannend! Veel plezier hoor. @Uk Ging je nu vandaag naar de HA? Ben benieuwd. Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen! @Maka Met die sit-ups van Vera gaat het straks helemaal goedkomen met de lijn van je meisje! Silje is ook n beetje een spekkie, maar ik maak me dr niet druk over. Komt straks allemaal goed. En zo niet, dan toch! En ze kan al tiet zeggen!? Waar het hart vol van is!! Silje zegt tegenwoordig vaak HAM! Alsze ergensenthousiast over is. Vooral met eten. Ik zeg dan telkens, nee, HAP! En dan zegt Silje weer HAM! En dat is voor ons vega's niet zo makkelijk te verkroppen.... @Kuona Ben benieuwd hoe het was met Morris bij het CB. En ja, dat mutsje zit echt behoorlijk strak. Kan nu nog wel, maar mn vrouw zei direct; Leuk mutsje, maar zet die maar af als je niet wilt dat de bloedtoevoer naar dr hersenen wordt afgekneld... Kga zo lekker naar huis. Slapen!! Fijne dag dames!
Goedemorgen de gewone griep lijkt weg, de buikgriep lijkt nog aanwezig Heb geen keelpijn meer, maar veel slijm (gatver, sorry). Nou ja, even afwachten maar. Suske: Nee, ik had gisteren al gebeld naar de HA Hoefde niet langs te komen, kreeg zo een AB-kuurtje mee Ferry zei een tijdje geleden ook steeds Ham Inderdaad vooral bij eten, hihi! Nu is het steeds wawawawabababajaja afgewisseld met gilletjes. Dat is best leuk wakker worden Slaap lekker!! Maka: Nee, voor de gecorrigeerde leeftijd zat hij onderaan de ontwikkelingscurve. Maar 1 week later kon hij de dingen wel die zij aankaartte die hij zou 'moeten' kunnen. Maar ja, als ik goed in mijn vel zit vind ik het allemaal niet zo erg, maar als ik niet lekker ben dan maak ik me (veel te) snel zorgen. Wij hoeven trouwens ook niet vaak naar het cb hoor. Ik lees soms hier dat ze naar het cb gaan en dan denk ik alweer?? Nou ja, het zal wel. Wij hadden wel al weer gemoeten, maar toen konden we niet, nu staan we gepland in oktober. Married: whoehahaha! Dan wel een tattoo met 'Moeder' en dan een roos...