Vaam, wij hebben ee Romer KIng, deze kun je ook goed "onderuit" zetten. Bevalt erg goed. Maar ik ken er ook verschillende die de opvolgstoel van MC hebben en die bevalt ook goed. Trouwens fijn dat het bij de mediator in ieder geval niet tegen was gevallen!! Geweldig hoe je schoonouders reageren!! Axioma. fijn dat het met je moeder beter gaat!! Vervelend dat de spruw nog niet over is.... Beterschap voor iedereen! Leuk jurkje!! Sofie, lekker even vakantie!! Geniet er van! Married, helaas nog steeds niet vwb mijn eigen werk, maar een de mailing van mijn collega gaat dalijk de deur uit en daar zijn we dus nog de hele ochtend druk mee geweest Trouwens, de mango van Friso??? Daar is Dani helemaal gek op! Ik heb trouwens de knoop doorgehakt!!! (klinkt heel zwaar zoals ik het nu schrijf, hihihi) Ik ga toch 8 november naar de JOnge Gezinnenbeurs. Heb het er met manlief over gehad en hij had ook zoiets van lig nou niet te zeiken, ga gewoon gezellig!!! Dus zaterdag meteen een vriendin meegevraagd, treinkaartjes bij de kruidvat gehaald en tegen de mannen gezegd dat ze dan niets mogen plannen
Axi, is dat het jurkje wat je zelf gehaakt/gebreid hebt, knap hoor. Leuke kleurtjes ook en volgens mij vind Josanne het ook erg mooi want ze straalt helemaal. Oh geweldig nieuws als dat doorgaat voor Jos, betekent dat dan dat dat andere van de baan is... weet even niet meer hoe of wat, maar zijn baas wilde hem daar eerder plaatsen of zo? Zit er bij jou een Dirx drogist in de buurt... de Friso is daar in de aanbieding, 2 pakken voor 15 euro. En ze hebben bij Dirx ook die leuke slofjes voor 10 euro in de aanbieding. Even er doorheen scrollen: Dirx Drogisterijen Married, maar mango is ook heel erg lekker, dat vond Thije vast ook!! Goed hoor. Ik smeer Boaz eigenlijk in met bepanthen creme of vaseline lanette creme, dit nog steeds voor zijn eczeem, wat gelukkig nog steeds heel weinig is. Maar hij heeft hier en daar nog wel wat plekjes. Soms smeer ik hem heerlijk in met bodylotion, van dat insmeren kan hij wel lekker genieten hoor. Je hebt speciale creme van zwitsal volgens mij voor de wangetjes, is geloof ik voor als het guur buiten is of zo. Oja, nog even over de voeding en in de aanbieding... we zitten nu aan de opvolgmelk dus die mogen ze dan toch wel in de aanbieding doen? Friso heeft wel altijd aanbiedingen maar Nutrilon maar weinig. Sofie, hihi zwemmanneke, dat heet nou een badmeester, hihihi Hier worden ook veel liedjes gezongen en dan mee bewegen en zo. Ook oefenen met een balletje die je dan voor je uit gooit en die ze dan moeten volgen en gaan pakken. Dus een beetje een stille boel daar in het zwembad, saai hoor! Goed dat je er zelf een feestje van maakt met Lili. Oh die Fab toch, hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd. Vaam, oh fijn hoor dat ze Daan dan als hun eigen kleinkind zien, leuk ook hoe 'opa' op dat mailtje reageerde. Angela, hihi eindelijk de knoop doorgehakt!!! leuk toch om toch te gaan. Eigenlijk zouden we de meeting dan daar moeten doen he heb je 2 vliegen in 1 klap! Nou schoonmoeders kwam net langs met nichtje Liv, had gevraagd of ze zetpillen wilde halen bij de drogist, dus die kwam ze even brengen.
@ Angela, nope, zelf gepureerde mango Wist heel niet dat er van Friso ook potjes bestonden? Ken alleen olvarit en eigen merk eigenlijk, haha Leuk dat je naar de beurs gaat! Ik ga do of vr, dus ik zal je op de meeting vast tips geven waar je naartoe moet, hihi @ Axioma, schattig, knap hoor! En wat een goed nieuws voor Jos ( en jou!) als dat doorgaat! @ slofjes, heb bij ons in de woonplaats errug leuke slofjes gescoord voor Thije! 5 euro!!! Echt super snoezig! Zal er thuis ff foto van maken. Winkel heet Ter Stal, misschien zit het ook wel ergens anders nog? @ Mieke, opvolgmelk mag dan idd wel in de aanbieding, geldt vast alleen voor nr 1 voeding. Zal eens kijken voor die zwitsal crème. Ik heb crème van Lief! Dat is ook wel hele fijne. Vaseline is ook wel een goed idee.
Mieke, dat is inderdaad ook een goed idee, maar dan ben ik bang dat we weinig van de beurs zien Marries, Friso heeft een paar soorten waaronder dus mango. Dani is daar helemaal wild van. De rest van de potjes eet meneertje overigens niet, hij wilt vers...... Hier ook vaseline lanette voor de droge wangetjes.
Angela, ja dat is zo haha, dan maar ergens daarna samen komen na de beurs Boaz slaapt al 3 uur Married, leuk topic zeg!!! daar kom je echt dingen tegen die zo herkenbaar zijn.
Suske, hahaha dat wordt nog lastig om van Silje strax een die-hard veggie te maken! Als ze nu al HAM wil En wat ontzettend knap dat ze al Hmplhumpl kan zeggen! Das echt heel vroeg hoor Ik had laatst ook zoiets irritants. Een vriendin - zónder kinderen - zei een week of 2 geleden NEE? Kan Vera nog niet kruipen?? Zucht... Maar bleek dat ze niet eens wist wat tijgeren was. Laat dat soort mensen aub hun mond houden over dat soort zaken haha Mieke, gelukkig dat Boaz weer een hele fles heeft opgedronken vannacht. Hopelijk knapt Boaz vanzelf weer snel op dan. Wel erg vervelend dat ie nu toch al twee keer flink oorontsteking gehad heeft. Zielig! Idd leuke slofjes. Zien er alleen uit alsof je daar nooit ofte nimmer een babyvoetje in gefrummeld krijgt! Married, zal idd wel te maken hebben met haar situatie die ze wil verdedigen ofzo. Nou ja, niet persoonlijk opvatten dus. Wat raar dat Thije alleen bij je s-vader gaat huilen? Zal vast wel weer overgaan (voor hij 16 is )...? Vera heeft nu ook een schraal rood plekje op dr wangetje, lijkt een beetje uitslag.. Even in de gaten houden. Ik smeer altijd overal bepanthen creme op. Verder gebruik ik eigenlijk helemaal niets als t niet nodig is. Gel ook niet meer, helpt toch niets ! Bibberen, doen jullie beebs dat ook wel eens als ze het écht niet koud hebben? Vera doet dat best vaak, zo raar. Ik denk dat ze t leuk vind ofzo? Al bibberend iets gillen is ook weer iets nieuws? Owjee zit er weer een sprongetje aan te komen ofzo? Vera huilt weer meer met inslapen... Nou ja, zolang ze 's nachts blijft doorslapn overleef ik t ook wel weer Pff nu is ze eindelijk rustig. Ben maar ff op dr kamertje gaan rommelen en toen was ze opeens stil (na 3 eerdere pogingen). Vaam, wij hebben onze traphekjes gekocht en laten plaatsen door Babyproofers traphekjes aan huis. Wel 'mooie', overigens, antraciet. Wij hebben 2 erg moeilijke trapopeningen, dus een hele 'stellage' nodig helaas. Maar als je gewoon een standaard trapopening hebt, kun je gewoon bij de bekende babywinkels terecht hoor. Fijn dat de mediation iig niet tegen is gevallen, hopelijk gaat t zo lukken. En spannend dat je ex Daan binnenkort voor t eerst een dag meekrijgt. Zie je er erg tegenop? Kuona, haha patatekes?!! Wat is dat nou voor een rare aanname van die vpk?? Hoe komt ze daaaar nou bij? Wat was haar reatie dan dat t nog 5x is?!! Morris is dus weer goed gegroeid sinds de vorige keer! Axioma, vervelend dat de spruw nog niet weg is. En wat erg voor je moeder, dat t vaker voor kan gaan komen. Wel fijn dat ze nu iig weer is opgeknapt. Wat fijn dat Jos is aangenomen. It's your lucky day!! Sofie, eh nee dat was Vera niet hoor! Die kan nog niet kwispelen op handjes en knietjes Hier gaat het zwemmen continu met liedjes zingen. We beginnen en eindigen altijd met hetzelfde liedje. En dan onder de liedjes een soort waterdansje . Verder doen we meestal 'klap es in de handjes', kindjes zitten op de rand en dan op t einde in t water glijden. En halverwege gaan we naar t ondiepe, op t trapje zitten/staan en dan gaan we iets doen met een speeltje. Dan nog in een kringetje lopen. Ehhh, dat was t wel zo'n beetje. Je hoeft nooit iets te doen als je niet wil (heel even kopje onder water bv). Angela, goed zo dat je de knoop hebt doorgehakt Gewoon lekker doen! Vera vindt die mango uit potje van friso ook erg lekker. Maar ik vind t maar een waterige substantie hoor (verdikt met rijstebloem). Ik geloof dat maar krap de helft van t potje mango is!
@Mieke: Hmmm Boaz heeft dus nog steeds last van zijn oortjes. Sneu hoor! En nu ligt hij dus al 3 uur te knorren. Daar zal hij wel lekker op bekomen. Ja Morris is gewoon gegroeid op mijn 'witte goud' Aan die 3 papflessen zal het niet gelegen hebben iig. hihihi dat zie jij wel zitten he, de meeting op de jgb, dan hoef je niet zo ver te rijden @Axi: He wat fijn dat nu alles weer even lekker meezit. Vreemd is dat he, zo heb je tegenvaller na tegenvaller en dan ineens draait alles weer om. Super dat je moeder morgen weer naar huis mag. En dat Jos waarschijnlijk toch gewoon die andere baan krijgt! Alleen balen nog dat Josanne nog steeds last heeft van de spruw! Wat een leuk jurkje!! Zit dat kleurverloop al in de wol zelf? @Sofie: Wat lekker dat jullie op vakantie gaan! Wij zijn ondertussen gestopt met babyzwemmen. Ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Maar bij ons was het ook nogal saai. Er werd niks met de groep gedaan dus het was iedere week een beetje poedelen en dat was het dan wel weer. Eerst vond ik dat wel fijn, maar op den duur dus nogal saai. Geweldig trouwens dat jij daar gewoon Nederlandse liedjes gaat zingen @Vaam: Wat leuk dat je schoonouders zo leuk zijn met Daan! Fijn dat ze nu toch nog opa en oma zijn @Married: Supergoed van Thije dat hij zijn fruit helemaal op heeft gegeten! Ik gebruik eigenlijk geen verzorgingsproducten voor Morris Ja, zeep om hem te wassen. Héél soms gebruik ik ook zeep voor zijn haar, maar meestal doe ik dat met alleen water. Verder geen bodylotion ofzo. Op plekjes doe ik eventueel bepanthen. Voor schrale wangetjes zou ik denk ik een beetje vaseline gebruiken. @Angela: hihi goed dat je de knoop doorgehakt hebt. Gewoon gaan hoor! Kom je dan wel ook nog naar de meeting? Morris heeft nog best lang liggen slapen in de mc. Had ik niet verwacht eigenlijk. Nu ligt hij ook alweer lekker te tukken, fijn hoor! Ik moest net even langs onze verzekeringsmaatschappij om mijzelf over te laten schrijven op de polis van mijn vriend (omdat ik nu dus geen inkomsten heb). Blijkbaar moest mijn vriend dit ook ondertekenen. Zegt die man: "Of weet jij ongeveer hoe hij tekent?" Ik: (wederom, haha) Ik heb maar gezegd dat ik dat niet wist...ik ga toch niet zijn handtekening vervalsen . Gekke Belgen
@Maka: Ja daar reageerde ze niet echt op. Het kwam er op neer dat 2 voedingen ook genoeg zou zijn. Ik heb maar niet gevraagd hoe dat dan verder met vocht e.d. zat want ik had niet het idee dat ze veel verstand van bv had. Volgens mij had ze zoiets van met kv krijgen ze nu ook nog 2 flessen dus met bv ook?? En kan Vera nog niet kruipen joh?? Sjongejonge Máánden geleden vroeg mijn zwager (vriend van s.zusje) dat ook al. Morris was toen volgens mij een maand of 3/4. En een maand later vroeg hij dat alweer. Wel grappig hoe weinig kinderloze mensen van baby's weten. Op een feestje laatst vroeg een vriendin van mijn s.zusje of Morris nu ook al woordjes kon zeggen
Boaz ligt nog steeds te slapen al bijna 4 uur! Wat een slaapkopje zeg. Kuona, haha maffe belg zeg die verzekeringsman. Dan kun je er wel van uit gaan dat dat dus vaker gebeurt. Hihi hier nog niet gebeurt hoor dat iemand dat vroeg die niks van baby's weet. Hihi je hebt me door, wat jammer nou Maka, degene waarvan ik de link voor die Dirx-slofjes heb gekregen die zei dat ze echt heerlijk zijn en vergelijkbaar met die van LieveVoetjes. Nou ga eens kijken want voor 10 euro wil ik ze wel proberen hoor. Nou ik hoor wat gestommel en gezucht, volgens mij is hij aan het ontwaken uit zijn winterslaapje, onee het is nog geen winter, hihi.
Wij hebben ook een gekke trap, dus dit lijkt me ideaal! Ben je er tevreden over? @ Kuona, haha maffe Belgen! Hier vroeg laatst een collega of Thije al liep Uhh... ik ben al blij dat ie zich omrolt! @ Mieke, wat een slaapkoppie!
@Angela, nou veel plezier alvast op de beurs, ik vond het vorig jaar erg leuk! Neem vooral een tas op wieltjes mee als je van plan bent om beursaanbiedingen te kopen... want anders sjouw je je een ongeluk! @Mieke, inderdaad t jurkje wat ik zelf gebreid heb. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van een Drix drogist gehoord.. zal eens kijken. maar bedankt voor het doorgeven! Jos zn oude baas had het gesprek met jos zn nieuwe baas verknald waardoor het niet zeker was dat zn nieuwe baan door zou gaan, het gaat nu dus hoogst waarschijnlijk wel door maar dan wel met een clausule dat hij zijn eigen salaris moet terugverdienen.. Enne inderdaad opvolgmelk mag dus wel in de aanbieding, nu je het zegt heb ik nutrilon ook nog nooit in de aanbieding gezien... Fijn dat Boaz zolang slaapt nu! @Maka, oh nou hopenlijk even geen sprongetje voor jullie! haha ik dacht precies hetzelfde over t potje mango van friso! @Kuona, haha ja apart he, op mn ouderlijk huis hing een bordje "de lawine" had mn zus ooit op school gemaakt. Vroeger was er bij ons thuis ook altijd wel wat... dacht van t weekend even dat ik de "vloek" mee naar gouda had genomen. Jeps dat kleurverloop zit in de wol, heb hier op de markt een kraam ondekt en die man koopt restpartijen op van goede wolmerken en verkoopt die dan voor de helft van de prijs Ideaal!! Ahum das wel vreemd inderdaad dat die verzekeringsmeneer dat voorstelde!
Haalde Boaz net uit zijn bedje, en ging hem tempen... nou die schoot in 1x flink omhoog naar 40,6. Schrok me rot. Heb gelijk de ha weer gebeld, zijn ze dicht vanmiddag, dus via het spoednummer bij een andere praktijk de situatie uitgelegd, nu ligt er straks een AB kuurtje klaar en haald vriendlief deze op. Zucht, hopelijk is het na het kuurtje over hoor. Vind dit maar niks.
@ Mieke, he gets nee toch, das idd wel heel erg hoog. Fijn dat de AB klaar ligt voor jullie, sterkte! @ Axi, alweer -12,8 kilo?? Wow!
@Vaam Jij kon het ook niet laten dus! @Kuona Tja, de VPK bij ons CB begon ook direct over natuurlijk afbouwen van de BV toen ik daar de laatste keer was. Toen dacht ik ook; afbouwen? Was ik nog helemaal niet van plan. Dus toen zei ik dat voorzichtig en daar was ze geloof ik van onder de indruk. Ze reageerde iig wel heel enthousiast dat ik het nog een tijd vol wilde houden dus dat vond ik dan wel een erg leuke reactie. En wat is Morris gegroeid! Fijn man! @Angela Toch naar de JG beurs. Leuk hoor! @Maka Silje bibbert ook een paar keer per dag. Een rilling over de hele lijfje. En daar trekt ze dan ook een gek hoofdje bij. Geen idee waarom ze dat doet, maar ze doet het vooral als ze bv het eerste hapje van dr fruit/groente krijgt... @Married Voor schrale wangetjes gebruik ik Balneum voor baby's. Dat droogt niet uit en laat ook geen vetlaagje op de huid, maart rekt snel in. Werkt als n tierelier! @Axi Tjeeeeee! Wat knap man, die jurk! @Mieke 40,6!! Hopelijk krijg je snel een arts te pakken! Kga ff snel weer Silje entertrainen want die is er niet zo goed aan.
@Married: nee, kon het echt niet laten . Je moet ook niet allemaal van die topics 'aanprijzen', want dan ga ik kijken, hahaha en dus reageren. Ik smeer overigens niks bij Daan. In het begin wel, maar hij heeft nu nooit geen schrale huid. Na het badderen overigens wel sudocreme preventief op zijn billetjes. Ben jij trouwens ook zo nieuwsgierig naar de lengte en het gewicht van Thije? @Axi: een drankje lijkt me ook niet echt handig. Die gel was makkelijk omdat die dus aan de tut kon en dan komt dat natuurlijk ook meteen op de tong. Ach ja, hopelijk helpt het nu dus wel. En heb je dat jurkje helemaal zelf gemaakt?? En wat een goed nieuws voor jullie dat Jos toch wordt aangenomen. @Angela: en gelijk heb je! lekker gaan naar die beurs! @Mieke: Heeft Boaz nog een beetje redelijk gegeten vandaag? En hoe is het nu met de koorts? @Maka: Daan doet dat ook. In ieder geval zoiets. Hij spant dan zijn armpjes en gaat dan ook met een trillerige stem gelijkt maken, net een spookkie. Vind het erg grappig klinken ook . @Kuona: en Morris weer lekker gegroeid joh! Ja, dat witte goed doet het echt heel goed . Toch maar volhouden dus he .
@Kuona: en wat zei je...ja: dada, blabla, wawa etc haha. Tja sommige mensen zijn echt ontwetend. Al moet ik zeggen dat ik bijna zou zeggen dat Daan praat, hij klinkt af en toe net als een buitenlander, dan brabbelt hij en lijkt het ook net een taaltje, zo grappig. Maar meestal is het: blablablablablablawawawa. @Axi: wow, knap hoor. Ik kan niet eens een muts breien (worden bij mij handschoenen.... ). @Mieke: Zielige Boaz . Ik zou ook erg schrikken van zo'n hoge temperatuur. Gelukkig ligt er nu wel AB voor hem klaar. @Suske: nee, kon het echt niet laten hoor.
@Mieke, tjonge ik kan me voorstellen dat je schrok, he wat vervelend zeg! Dat kleintjes hoge koorts kunnen krijgen maar ineens 40,6 is wel erg hoog. fijn dat je toch een ab kuurtje hebt kunnen krijgen! Nou ik hoop dat Boaz er snel bovenop is! @Married, hihi ja we gaan vrolijk door hoor... @Suske, haha nou zo moeilijk is zo''n jurk niet hoor... zo lang ik t maar "uit m'n hoofd" mag breien! @Vaam, zo'n gel klinkt inderdaad wel handig. T drankje is volgens mij ook heel vies, t ruikt naar hele sterke bitterkoekjes, en volgens t pakje moet t naar druiven smaken!? Ik heb t jurkje zelf gemaakt ja... vrij simpel gevalletje hoor!
@Axi: tja, jij noemt dat simpel, ik noem dat een hele grote uitdaging . Ik doe het je dus echt niet na. Mocht de spruw hierna nou nog niet weg gaan (ik hoop natuurlijk echt van wel), vraag dan of ze ook een gel hebben.
@Vaam, ach jij hebt vast weer dingen die ik niet kan... gelukkig zijn we allemaal verschillend! Die gel he weet je toevallig nog hoe die heet? en had je daar een recept voor nodig?