@Twinkel: Och meid toch . Hopelijk onderneemt de ha echt direct actie en laat hij je niet dagen wachten. Volgens mij moeten jullie gewoon meteen naar het ziekenhuis en hem daar eens goed laten onderzoeken. Sterkte ermee. @CB: Daan is goed gegroeid! zo'n 4,5 cm en zit nu op 74cm en weegt 8900 gram. Er is blijkbaar een lijst met dit soort gegevens, wie houd dat eigenlijk bij? Daan's gegevens: 0 maanden, 3740 gram, 53cm 1 maand + 1 week, 4150 gram, 57,5cm 2 maanden, 4790 gram, 60cm 3 maanden, 5730 gram, 64cm 4 maanden, 6600 gram, 66cm 5,5 maanden, 7460 gram, 69,5cm 8 maanden, 8900 gram, 74cm
Vanochtend naar het CB geweest. Meneer weegt nu 10880 gram en is 74 cm lang (voor de statistieken, Maka ) Ze vond het super dat ik nog BV gaf, altijd leuk om te horen. Heb ook nog ff de arts naar zijn ruisje laten luisteren en dat hoorde ze nog steeds iets. Daar baalde ik eigenlijk wel van, hoopte dat dat nu niet meer te horen zou zijn maar ja. Fietsen mag al wel hele kleine stukjes (bijv naar mijn schoonmoeder een straat verderop). Bijvoeding vond ze volgens mij wel goed gaan. @ Twinkle, pfff.. wat heftig allemaal joh! Succes zo bij de HA! @ Vaam, jij al naar het CB geweest? Hoe was het? >> ah zie nu je bericht! Onze boys zijn dus even lang, hihi.. Maka houdt de statistieken bij, staat in haar onderschrift.
Aha, Maka dus. Op het CB zeiden ze dat hij het echt heel erg goed doet. Zowel zijn groffe motoriek als de fijne zijn heel erg goed. Ook het eten is prima zo. Ze moeten inderdaad nog 500cc hebben eigenlijk. Als je daar iets onderkomt moet je vit.D bij gaan geven. Daan krijgt nu nog voldoende want hij drinkt nog zo'n 600 á 660cc per dag. Ik moet hem wel na de maaltijd een toetje geven in de vorm van bijvoorbeel yoghurt. En een vast moment op de dag in de box. Dit is blijkbaar goed om te leren dat ze het af en toe ook met wat minder ruimte moeten doen en tevens om een geborgen gevoel te geven. Ook is het handig als je kindje ouder wordt dat ze al gewend zijn om in de box te moeten, anders krijg je een krijsend kind.
@ Vaam, bij mij keek ze dus helemaal niet naar zijn motoriek enzo, ze vroeg of het goed ging, of ie al kruippogingen deed enzo. Maar verder zei ze er niks over. Testen ze dat echt bij Daan dan? Die box-tip is wel een goeie! Deed ik eigenlijk al wel, maar goed te horen dat zoiets dus ook echt nuttig is, hihi
Axi, dank voor de uitnodiging. Het is dus Insiderssssss met een s, vandaar dat ik het niet kon vinden Nou voortaan dus maar niet meer de pan op tafel zetten dus, of eigenlijk nog beter, er komt gewoon geen volgende keer, hihihi. De brutale vlegel. Vaam, zoooo Daantje doet het goehoed. Lekker hoor! Ik leg Boaz ook geregeld nog in de box hoor, want ik wil graag dat hij daar aangewend blijft voor straks idd. Married, zo hee, die Thije weegt 2 kg zwaarder als Daan. Hihi mama's witte goud doet wonderen! Maar dus ook helemaal goed. Bij Boaz contateerde zo ook nog steeds het ruisje, had toen ook gehoopt dat het weg zou gaan, misschien bij het volgende artsenbezoekje. Twinkle, oh meissie toch jullie hebben wat te stellen met Tijs en voor Tijs is het ook zo vreselijk sneu. Ik hoop echt dat je een doorverwijzing gaat krijgen want dit kan toch zo niet langer, sterkte en een dikke knuffel. Deesje, zie je straks wel weer, haha. Nou met Boaz gaat het wel beter, wel blijft hij erg jengelig en dat zijn we helemaal niet van hem gewend. Daardoor erger ik me wel eens aan hem en dan schaam ik me weer diep dat ik dat doe. Maar ik begrijp gewoon niet waarom hij het doet? Uiteraard is hij nog niet beter dat begrijp ik ook wel, maar toch? En hij was al voordat hij ziek werd erg uit zijn ritme. Gelukkig heeft hij vanmorgen rond 7.30 wel al een grote fles leeggedronken, die is iig binnen. Ben wel maar VitD bij gaan geven voor de zekerheid.
@ Miek, ah bij jullie ook nog dat ruisje dus. Dat wist ik niet. Tja, het zit me toch niet helemaal lekker moet ik zeggen, had liever dat het weg was natuurlijk. Maar maak me ook geen echte zorgen hoor. En idd Thije 2 kilo meer dan Daan bij hetzelfde gewicht. Tja.. hij is zwaar, maar ik maak me eigenlijk niet druk, bij het CB zei ze ook dat ie super groeide, maar niks over dat ie te dik zou zijn. En zoveel eten krijgt ie ook niet, komt vast goed. Zou het jengelige met tandjes te maken kunnen hebben bij Boazje? @ Maka, babyproofers komt maandag bij ons langs, ben benieuwd!
@Mieke: maar Daan zit met zijn gewicht op de middellijn en met zijn lengte zit hij tegen de bovenlijn aan. Ik denk dat Thije de juiste lijnen volgt qua gewicht en lengte. En ik ken dat gevoel van boos worden van binnen als ze zo jengelig zijn. Daan heeft dat zo'n 2 weken gedaan en ik werd er soms helemaal gek van. Hij was alleen nog maar aan het 'zeuren'. Zodra hij wakker werd totdat hij naar bed ging. Gelukkig is dat nu over, maar ik begrijp dus goed het gevoel. Lijkt met ook wel logisch dat het op je zenuwen werkt hoor.
@ Vaam, aha kijk daar zit t verschil hem dus idd in! Thije zit met zijn gewicht op/boven de bovenste lijn en met zijn lengte is hij wel bovengemiddeld, maar niet zo extreem als met zijn gewicht.
Hoi meiden Ja ik leef ook nog, schaam me diep ben echt wel 1 1/5 week niet geweest. moet zeggen dat het me ook wel wat rust geeft om niet altijd opo het forum te kijken, merk dat ik me meer zorgen maak om Fuad als ik lees wat jullie kindjes allemaal al eten en drinken. zal af en toe nog wel mee lezen maar denk niet dat ik zo vaak meer langs kom. We kunnen gelukkig 27 oktober al naar het UMCG. verder gaat het hier wel zijn gangetje we heb net alles ingepakt want we gaan straks op vakantie naar Noordwijk (beetje jammer van de weersvoorspelling) ik was gister jarig en vier het morgen met in haarlem samen met mijn tweelingzus. Sorry heb ook niet alles mee gelezen, hopelijk gaat het goed met jullie en de kindjes, ik las wel dat Martijn weer thuis is. Groetjes Martine
@ martientje, allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En een hele fijne vakantie! Snap wel een beetje wat je bedoelt hoor, dit forum is super fijn, maar zodra je kindje een beetje afwijkt van de rest ga je je toch sneller wat zorgen maken. Maar Fuad doet het toch hartstikke goed? Bij hem moet je alles veel rustiger opbouwen door zijn allergie, dus het is niet zo gek dat ie nog geen hele hoeveelheden eet. Ik hoop dat je nog wel regelmatig laat weten hoe het met jullie gaat hoor! Even ter geruststelling: Thije eet ook nog helemaal niet zoveel hoor en qua drinken krijgt ie alleen nog BV. Succes alvast in het UMCG!
@Miireii... Ow wat gaaf.. een kloppend hartje, krijg toch wel een beetje kriebels weer hihihi @Twinkle, kan me helemaal voorstellen dat je je zorgen maakt, hierzo wil de kleine man al vanaf 6 maanden geen fles meer en weet nog hoe hopeloos ik me voelde en dacht wat nou.. En goed zo gewoon op je strepen blijven staan hoor! @Married hihi in een pashokje wel leuk voor later om dan te herinneren waar jij Thije allemaal wel niet gevoed hebt. @Mieke... MANNEN pfff hihi ze denken dat we alle tijd van de wereld soms hebben. Fijn dat Boaz zijn temperatuur eindelijk is gezakt en hopelijk knapt het mannetje heel snel op. @Joanjima... slik.. kippevel, rond draaiende maag en een brok in mijn keel kreeg ik van de foto's jeetje ben dr gewoon stil van. Gelukkig las ik daarna dat hij alweer kan lachen. Sterkte voor jullie en de kleine man. @sjors.. jij wil regen en ik heb net voor het eerst de verwarming weer aangezet hihi. Gelukkig dat het met je man en jou weer beter gaat. En wat een leuk mannetje zie ik het goed dat hij ook al boventandjes heeft? @Mieke & Married, ik werk nu ook op de zaterdag en dan heeft mijn vriend papa-dag en ik vind het alleen al heerlijk dat hij dan ook inziet hoeveel tijd je met de kleine bezig bent en zo weinig tijd voor jezelf hebt. (En danmaak, leg en zet ik nog wel alles voor hem klaar) @Maka.. auw een harde tiet, weet niet hoe dat voelt maar het lijkt me geen pretje En een lekker slaapkopje Vera zeg! Ooooow lees nu dat de explosie is geweest hehe wat een opluchting. Nou nog niet tot de laatste blz kunnen lezen maar de tijd vliegt voorbij dus misschien straksies meer
Martine, nog gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne vakantie! Idd jammer van het weer, maar ach als het maar gezellig is met elkaar toch. Fijn dat jullie deze maand terecht kunnen in het UMCG, hou ons op de hoogte. Married, Boaz zit met zijn gewicht op +1 en lengte op +2 volgens mij. Zeggen ze verder ook niks van hoor, alles groeit goed in verhouding en dat is belangrijk. Hey Patriessie!!!!! Zucht, hoop maar dat Boaz snel beter wordt hoor. Vanmorgen banaantje met appel gemaakt, 3 happen en klaar en dan wil ik hem zijn AB geven, verslikt hij zich en kotst alles weer uit. Hij zat helemaal onder, wat frustererend toch. Ik kan me nu goed voorstellen hoe het voor de mama's moet zijn met kleintjes die zo vaak moeten spugen. Hij heeft lekker met papa gedoucht en ik legde hem even in zijn bedje omdat ik mijn handen vrij moest hebben, draait hij zich om en gaat lekker slapen, mijn kleine schatje.
Maried: Fuad kan nu dus helemaal geen eten meer verdragen eerst nog wel worteltjes en boontjes, hij drinkt alleen nog maar Neocate melk, als we iets anders testen is hij gelijk weer een week ziek (benauwd, eczeem, krampen) ik me soms wel zorgen hoe dit in de toekomst gaat of hij ooit normaal zou kunnen eten en drinken. Mieke: Boaz ook al weer ziek, wat sneu toch voor die kleintjes.
@Maka: Vera is dus ook de lades aan het ontdekken. Niks is veilig meer voor onze kleintjes haha en voor de mama's! Nou na dat uur met die boterham had ik het ook echt wel gehad hoor. Toen was mama's geduld op! Ze heeft toch een halve boterham op en dat vind ik mooi meegenomen. Ow..... en je afspraak bij het CB gemist! Gewoon een nieuwe maken. @Axioma: die mannen kunnen toch eten he? Wel heel aso om meteen maar 2 gehaktballen op te scheppen! Dat mensen dat niet vragen. Beetje jammer, omdat je de rest in de vriezer wilde doen. Goed dat je man hem toch mee uit genomen heeft dan. Deze mama is heel gemeen om Yannique haar speeltjes af te pakken. Yannique huilen en toen zei de lerares: je mag de bal ook meenemen hoor. Heel goed van dat afvallen. Ben echt trots op je, want ik weet zelf hoe moeilijk het is. Maar ik zit nu ook wel weer in een goed ritme. Vind dat op de één of andere manier toch makkelijker als ik aan het werk ben. Fijn dat je moeder weer thuis is. Aansterken kun je toch het beste thuis doen. Hopelijk is ze weer snel opgeknapt. Haha die foto met Koekiemonster en Elmo blijft ook leuk. Misschien daarmee binnenkort weer eens een nieuwe maken. Ik ben zelf echt een vesten mens en zeker in de winter, dus heb er voor Yannique ook al een aantal gekocht. Leuk dat jij er voor Josanne zelf 1 aan het breien bent. @Married: fijn dat de papadag goed gegaan was. Jeetje die Thije kan ineens ook lekker groente eten. Sohee, Thije al bijna 11 kg. Hoop dat Thije over dat ruisje heen groeit. Ik vind het ook knap hoor dat je nog steeds BV geeft (en ook alle andere meiden die dat nog doen hoor). Zal ik je eens wat vertellen: mijn vriendin haar zoontje is nu 3 maanden is 64 cm en weegt rond de 6800 gram. Die arts op het CB vond dat ze maar 4 flessen moest gaan geven ipv 5, want hij was te dik (nou geloof mij, alles is gewoon in proporties hoor). Dus belt ze mij op, want ze wordt daar een beetje onzeker van. Ik zeg: een kindje van 3 maanden nog maar 4 flessen geven? Komt hij er naast zitten dan als ie huilt van de honger? Hij mag ook nog geen bijvoeding natuurlijk. Ik zeg tegen haar: lekker 5 flessen blijven geven en dan komt de rest wel van zelf! Vond het zo sneu voor haar. Dat was haar eigen gevoel ook, maar dan wil ze meestal toch even bevestiging. @Mieke: is Boaz nu wel weer beter? Nog niet helemaal lees ik nu net. Yannique is ook echt een tijdje niet in haar hum geweest, want wij hielen nog steeds het gapen = slapen ritme aan. Dat werkte dus niet, want dan lag mevrouwtje te keten in haar bed. Als ik haar dan uit bed haalde, was ze jengelig omdat ze niet geslapen had. En dan kun je wel eens boos worden ja. Nu hebben we meer een schema van 's ochtends een slaapje van ongeveer 9:00/9:30 tot 11 uur en dan 's middags gaat ze weer slapen van 13:00/ 13:30 tot ongeveer 16 uur en dan is ze wakker totdat ze 's avonds naar bed gaat. Nu is ze ook weer een stuk vrolijker! Jammer dat het zwemmen er steeds niet van komt. Ik probeer echt elke week te gaan en Yannique gaat het ook steeds leuker vinden. Wat een leuke site van die shirtjes! @Topics: ik zat ook op het NOD topic. Ik tempte niet en gebruikte ook geen Ovu testen! @Vaam: haha die Daan is een kleine draak dan. Mama zegt nee en daar moet ik heel hard om lachen, want ik heb toch lekker mijn eigen wil! Jeetje kan ie ook al staan in de box. Dat heeft Yannique nog niet uitgevonden hoor. Die is nog druk bezig met op haar knietjes zitten of ze gaat het acrobaatje uithangen: op het puntje van haar tenen en op haar hoofd leunen. Is ze echt zo'n soort bruggetje. @mamavanstef: kan me voorstellen dat je daar zelf ook niet vrolijk van wordt als Tijs pijn heeft en daardoor zo verdrietig is. Ik hoop dat je wordt doorgestuurd ofzo, want zo kan het toch ook niet verder. Sterkte meid. @Martientje: je eigen niet schamen als je niet kunt lezen hier. Het is gewoon vrijblijvend! Nog gefeli met je verjaardag en hoop dat jullie een fijne vakantie hebben. Fijn dat jullie 27 oktober naar het UMCG kunnen. Iemand de laatste tijd nog iets van Golfola gehoord? Dacht laatst aan haar namelijk. Zo ben weer bij. Vanmorgen heb ik lekker tot 9:30 in bed gelegen. Daarna ontbeten en een half uurtje op de crosstrainer geweest. Nu weer alle tijd om mee te lezen en straks mag ik gaan werken. Ow de laatste dagen moet ik toch zo lachen om mijn meisje. Als ze dan in de box ligt duwt ze haar gezichtjes tegen de spijltjes aan en dan likt ze met haar tong de spijltjes af. En dan is ze heel verontwaardigd als ik moet lachen. En toen ik haar woensdag op ging halen op het KDV zat ze in de stoel en was ze aan het meedansen op K3. Lees regelmatig dat jullie kindjes jullie uit de slaap houden, nou bij ons is dat dus de hond. Joepie had het de laatste dagen voor een handje om te gaan blaffen zo gauw wij naar boven gingen om te slapen. Dat hield hij dan gerust 2 uur vol. Wij snapten niet echt waarom en heb daarom ook maar 1 nacht bij hem op de bank geslapen. Wij gisteren nacht een lampje aan gelaten, maar toen blafte hij ook nog. Was me echt een beetje ten einde raad. Gisteren had mijn man een gedragen shirt van hem in de hondenmand gelegd en Joepie is zowaar de hele nacht stil geweest! Misschien toch een vorm van verlatingsangst ofzo. Wij zijn allang blij dat het zo weer opgelost is. Sorry hoor, maar dit is volgens mij een heel lang bericht geworden! X Esther
Mama van Stef, jeetje meid wat een nacht weer.... Hopelijk gaat het vandaag wat beter! Sterkte meid en een hele dikke knuffel!!!! Vaam en Married, jullie mannetjes ook weer goed gegroeid!! Martientje, Gefeliciteerd!! En als het je ongerust maakt moet je het niet doen, maar ieder kindje ontwikkeld zich toch op zijn eigen manier! Je bent evengoed altijd welkom!!!! Wat vervelend dat hij overal zo op blijft reageren.... Hopelijk kunnen ze in het UMC iets voor hem doen, Heel veel sterkte meid!! Laatste dagje werken voor het weekend!! Manlief heeft de halve nacht de wc liggen knuffelen en wilde vanmorgen gewoon gaan werken.... Die heb ik dus maar terug naar bed gestuurd... De kleine mannetjes zijn op het kdv, dus heeft hij ook lekker rust.
Eppie, balen dat de hond je dan wakker houdt.... Ik wist niet dat honden dat ook zo erg konden hebben ineens?? Heeft hij toch eerder geen last van gehad, of wel? Ik zal Golfola anders vanavond eens via hyves een berichtje sturen. Als ik me niet vergis heb ik haar daar bij staan.
Goeiemorgen! Wat hebben wij een shitnacht gehad zeg! Ieder uur wakker geweest omdat Silje lag te jammeren.Hadden geen idee wat er aan de hand was, maar vanmorgen zag ik dat ze weer gestoken is door iets. Ik geloof niet zo in die bedwabts, maar er is wel een ander beestje in dr kamer (geweest). Mn vrouw gaat straks de hele kamer saneren met onze nieuwe stofzuiger. Zijn gister naar Roermond geweest. Daar is ook een soort Bataviastad, maar dat heet dan de designer outlet. Voor onszelf uiteraard weer niets gekocht, maar wel een leuke jas voor Silje en een voetenzak voor in de buggy. Later bij de mediamarkt een nieuwe stofzuiger gekocht. Khad me helemaal ingelezen en de philips FC9172 zou het gaan worden. Zegt mn vrouw in de winkel; zullen we niet die kopen!? Wijst ze naar een Miele Black Pearl. Kon me niet herinneren wat ik daar precies over gelezen had bij kieskeurig, maar ze heeft dr zin gekregen. We hebben nu dus zo'n zwart zuigmonster hier staan en die gaat vast alle prikbeestjes op Silje dr kamertje killen! :x Baal nl als n stekker dat t arme muisje nu weer overal jeuk heeft en ligt te jammeren ipv lekker te kunnen slapen. @Ongesteldheid Ook nog steeds niet weer ongesteld. Baal dr wel van ergens, omdat ik ook al niet meer de jongste ben en graag wil weten of het er nog in zit om voor een 2de te gaan. Moet ik natuurlijk weer eerst weer n beetje een ritme in mn periodes hebben anders wordt dat zo gissen met de donor vragen te... euhm... doneren... @NOD toppic Heb toen geloof ik bijna alleen maar meegelezen. Kan mij eigenlijk ook geen namen herinneren van meiden. @Anita Tjeeee! Ziet er erg heftig uit! Zo'n kleine Martijn en nu al zo'n dapper mannetje! Fijn dat hij weer lekker thuis is en nu kan gaan herstellen met jullie hulp. @Vaam Ooooh! Ging hij uit zichzelf staan?! Knap hoor! @MamavanStef Voor jullie ook al zo'n afschuwelijke nacht! Maar bij jullie is het wel wat heftiger hè? Kan mij voorstellen dat je af en toe wanhopig wordt hoor, met dat spugen van jullie ventje. Ik hoop dat jullie er achter gaan komen waar het door wordt veroorzaakt! @Axioma Wat een lullo die vriend van je man! 4 gehaktballen weggeschranst!? Dattie dr maar flink last van heeft gekregen daarna! @Married 74cm alweer en over de 10kg, goed man! Balen van het ruisje. Maar gelukkig heeft hij nergens last van! En top dat ze enthousiast was over de BV. @Mieke Een jengelige Boaz? Kan ook het sprongetje zijn hè. Dat kan beginnen met 34 weken. Volgens mij heeft Silje dat ook gelezen en ns op de kalander gekeken en zich bedacht datze ook al 34 weken is dus die is ook heeeeel veeeeel aan het jengelen. @Martine Kan me voorstellen dat je af en toe tureluurs wordt als je hier leest wat er allemaal al gegeten wordt. Silje krijgt ook heel veel dingen nog niet en kan ook nog niet veel (behalve vet lachen en luilekkeren...) en dan vraag ik me ook wel eens af of ze niet al aan de diksap en liga's moet en of ze niet al moet gaan tijgeren of panteren. Maar voor jou is dat natuurlijk dubbel, omdat Ferry het echt voor zn gezondheid nog niet mag eten. Ik hoop voor jullie dat hij over een tijd helemaal over zn allergien heen is gegroeid hoewel je je daar nu waarschijnlijk nog geen voorstelling van kunt maken. Zou leuk zijn om wel af en toe iets van jullie te horen! Kga snel douchen. Silje ligt nog te tukken (zonder gejammer eindelijk) dus nu kan t nog ff. Kmoet straks werken . Niks geen zin in! Had trouwens nog een muts gehaakt met mooiere wol. Ben best trots. Silje iets minder....
@mieke, ja sorry ik had echt in mn hoofd dat het insiderz was... Maar goed je hebt de uitnodiging.. kan me je irritatie wel voorstellen, maar zoals vaam al zei kan t niet met tandjes te maken hebben. Josanne was toen ook 1,5 week enorm jengelig! Ach en dan ook nog spugen.. arm kereltje! @Married, Zo het witte goud doet goed zn werk zeg!! Hihi. Maar fijn dat alles goed was. @Martientje, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! he wat naar dat Fuad telkens zo ziek wordt als je andere dingen probeerd. Fijn dat jullie binnenkort naar t UMCG kunnen! Fijne vakantie!!! @eppie, hihi en heb je de bal ook daadwerkelijk meegenomen? Wat lastig zeg dat Joeppie jullie zo wakker gehouden heeft. Fijn dat het shirt geholpen heeft! Goed zeg een half uur crosstrainen, das toch hartstikke zwaar?! Haha ik vind afvallen zonder werk makkelijker Maar wij aten met de clienten mee, luchen koffiepauzes ed... dan is het toch verleidelijker allemaal. Maar ik vond het wel moeilijk om weer in het juiste ritme te komen hoor. Maar ik baal gewoon zo onwijs van al die kilo's extra. Voor mn gevoel heb ik echt gefaald, eerst zo veel afvallen en dan weer zoveel aankomen tijdens de zwangerschap. En om me weer een beetje happy te voelen met mn lichaam wil ik gewoon afvallen. Weet jij al hoeveel kilo je nog kwijt wil? Maar t gaat ons zeker lukken he, tis al eerder gelukt! He werk ze vanmiddag/vanavond! @Angela, groots gelijk dat je je man teruggestuurd hebt. Beterschap voor hem en jij succes met werken! @Suske, tjee weer zo'n rotnacht. Zwaar hoor. Tja zo'n wants zou je toch ook moeten zien, tis nou ook weer niet een heel klein beestje.. Hebben jullie ook een klamboe om haar bedje hangen? Leuke muts hoor!! hihi vooral met dat gezicht van Silje erbij
@Angela: blijkbaar kunnen honden daar dus ook last van hebben. Ben blij dat het nu weer opgelost is, want ik zag het zo ff niet meer zitten hoor met een blaffende Joepie de hele nacht en dan de volgende dag gewoon om 5:45 mijn bed uit moeten om weer te gaan werken. Fijn dat je Golfola ff een berichtje op hyves stuurt. Beterschap met je mannetje. Wat zijn het toch ook bikkels he: doodziek, maar wel willen gaan werken. @Suske: wat naar dat jullie kabouter door een of ander naar beest gestoken is. KILL KILL KILL, met jullie nieuwe zwarte monster! Wat een mooie muts heb je voor Silje gemaakt zeg. Ze kijkt niet erg vrolijk op de foto hoor! Wat dacht ze: ownee, daar komt mijn moeder weer aan met zo'n geval voor op mijn hoofd? Kan ik die ook bij je bestellen voor Yannique haha? @Axioma: ja ik heb de bal toen ook daadwerkelijk meegenomen, want iedere keer als ze hem los liet was het jengelen. Crosstrainen doe ik meestal een halfuurtje. Dan heb ik dat ook echt wel gehad hoor. En ik voel me ook niet blij met mijn gewicht nu, dus dan moeten we er weer iets aan doen he. Als ik aan het werk ben, heb ik meer ritme en meer de neiging om te gaan snoepen enzo, omdat ikd an bezig ben. Heb deze week op het werk al taart en Bossche bollen weerstaan (en het waren de echte bossche bollen). Vond het zo knap van mezelf. Ik wil zeker een kilo of 15 kwijt en dan kijken we wel weer verder. We steunen elkaar gewoon, afgesproken?! X Esther
@Eppie, ik begrijp wel dat het op jouw werk natuurlijk flink aanpoten is, dan heb je ook weinig tijd om te snoepen! Knap hoor dat crosstrainen... niets voor mij hihi! Wow bossche bollen weerstaan is heeeeel erg moeilijk! hartstikke goed van je!! Ik mag van mezelf 1 snoepmoment per week, wij kijken elke zaterdagavond 1 aflevering midsommer murders en dan mag een klein zakje schepsnoep van de kruidvat... en daar kijk ik ook echt naar uit toevallig, ik wil nu ook nog zo'n 15 kilo kwijt... eigenlijk daarna nog wel 10. Maar ik zou voorlopig al heel tevreden zijn met die 15! hihi we gaan er gewoon voor toch!