Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dinkie, och hemeltje zeg wat onzettend erg voor Sanne maar ook voor jullie. Arm klein meisje zo ziek, bah zeg! Wat een grote schrik. Wat is het toch naar om je kleintje zo ziek te zien zijn he en dat je zelf maar weinig kunt doen. Gelukkig is ze weer aan de betere hand. Doe rustig aan en hopelijk is ze er snel weer bovenop. Heb jij nu zelf ook in het ziekenhuis gelegen ivm je borstvoeding of heb je fulltime gekolfd. Sterkte.

Maka, daarom geef ik Boaz ook de à la carte bakjes van Olvarit, die vindt hij echt heel lekker. Vanavond heeft hij sperzieboontjes, courgette, kip en nog iets op van Etos huismerk, was binnen 5 min. leeg hahaha.
    Oh maar dan is jullie stofzuigerbak (hoe noem je zoiets, stofreservoir of zo?) wel heel klein. Die van ons gaat echt wel langer mee hoor voordat ie vol zit.

Deesje, hihi hier ook wel een beetje hoor, snif snif.

2. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Eppie: Balen dat je nog steeds ziek bent...
    Wat sneu dat Yannique zo moest overgeven van het hoesten. Dat is hier nog niet voorgekomen. Morris hoest juist niet goed door vind ik. Ik hoor dan zoveel slijm zitten maar hij hoest pas als hij er echt niet meer omheen kan. Dan denk ik de hele tijd, hoest nou eens een keer flink, maarja dat snapt hij natuurlijk niet.

@Deesje: Vandaag was het weer wel erg treurig he. Bahbah! hihi ik heb dat met wasvouwen (strijken begin ik al niet aan). Op een gegeven moment is die stapel zo hoog en zijn alle kasten leeg :) (het is wel schoon, dat scheelt al iets he)

@Maka: Je zou ook iedere avond iets vroeger kunnen kolven zodat je tetten eraan wennen? Dat wil ik met de laatste voeding gaan proberen, steeds iets vroeger zodat mijn boobs en Morris er langzaam aan wennen. Maar ik weet niet of dat gaat werken hoor, Morris lijkt nog behoorlijk gehecht aan die laatste voeding.
    Hahaha nee die doekjes lijken me ook niet al te smakelijk :p

@Married: Drukdrukdruk dus, is niet goed voor je hoor meid :p Daar was je dus al achter. Is het nog goed gekomen met je schema?

@Mieke: Ik ben toch wel jaloers op al die opdrachten die bij jou binnenstromen hoor. Zijn dat dan iedere keer nieuwe klanten of heb jij een hoop vaste klanten? Hier is het op het moment behoorlijk rustig en dan krijg ik gelijk de bibbers of we het financieel allemaal wel redden... :)

@Axi: Dan moeten we maar snel weer een meeting in het midden van het land plannen ;)
    Fijn dat het weer beter gaat met je moeder.

@Uk: Hehe eindelijk dus weer beter. Gelukkig maar!

@Vaam: Ojee dan heeft Daan zijn slaapjes niet echt lekker getimed. Ik zal voor je duimen dat hij morgen wat langer blijft liggen.

@Noppie: Ja ik kan me voorstellen dat dat knarsen door spanningen komt. Ik merk dat ik de laatste tijd heel snel mijn kaken heel strak op elkaar geklemd heb als ik gespannen ben. Dat is volgens mij ook niet echt goed...Dat knarsen maakt trouwens ook echt een eng geluid, ik had vroeger een vriendinnetje die dat deed, ik wist echt niet wat ik hoorde :$

@Corry: Er was hier laatst wel iemand die zo'n fotoshoot bij de supermarkt gedaan had. Maar ik weet even niet meer wie dat was. Mink of Nanni, maar beide dames posten hier alleen af en toe...

@Dinkie: Ik moest vandaag of gisteren nog aan jullie denken, ik miste jullie al. Wat een naar verhaal zeg! Wel fijn dat de huisarts jullie doorgestuurd heeft. Volgens mij worden veel mensen ook gewoon weer naar huis gestuurd om het dan maar weer af te wachten. Pfff krijg echt kippenvel van je verhaal. Lijkt me zo schrikken als je kleintje ineens zo ziek is. Arme Sanne. Gelukkig gaat het nu weer wat beter.
    Hoe heb je dat met de borstvoeding gedaan? Toen Morris geopereerd werd mocht ik ook blijven (één nachtje) maar ik weet niet of ik ook 5 nachten had mogen blijven.

Vandaag weer een hectische dag gehad. Vanmiddag naar mijn schoonzusje geweest. Om 12 uur had Morris voor het laatst gedronken en om half 2 nog een boterhammetje op. Om half 6 wilde ik vertrekken (vond ik eigenlijk al laat maar Morris gaf nog geen honger aan, tussendoor dus niet gevoed) maar toen was mijn accu leeg :$ Uiteindelijk is mijn vriend me komen redden. En om 19 uur waren we pas thuis. Toen natuurlijk even flink gedronken (ook links!!) maar toen was het dus al 7 uur geleden dat hij had gedronken, pffff. Morris heeft overigens echt geen kik gegeven.

Nu ligt hij er vanaf 21 uur in en wordt hij alweer wakker. Ik was zo blij dat hij de avonden weer zo lekker sliep, even tijd voor ons zelf.

3. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Haaalo meiden:)

Kuona, gek, zo'n sollicitatie als je er dubbele gevoelens over hebt, als je er zin in hebt, zou ik zeggen: bel ze op om te vragen of je brief is aangekomen en wanneer de sluitingsdatum is! ..17 december! hoeveel mensen hebben ze nodig!

En die 5e ziekte, ik weet het niet.. volgens mijn moeder zijn het gewoon vlekjes en heeft hij verhoging door de tandjes. Ik heb een boek over gezondheid bij kinderen gekocht, van ouders van nu. daarin zit een schema met alle vlekjesziektes enzo, ik weet het niet. Eppie, dan wacht ik nog even af, hij heeft 2 dagen verhoging maar vooral vlekjes in zijn gezicht:voorhoofd, oren en de handjes. Het valt tot nu toe wel mee.

Ringsling; het is veel makkelijker nu ze wat steviger zijn! (ik vond het ook 3 keer niks:p) Ik ben trouwens een beetje niet handig, ik krijg het vast wel in elkaar maar niet zo mooi:) ik werk altijd te slordig;) en neem er niet de tijd voor:D. Maar het is wel heeel gezellig op je buik, nog steeds!

Morris drinkt dus weer links! super! Nog geen tandje? Ook geen piepklein streepje???

Vaam, we hebben ook een draaikont op het aankleedkussen, ik word er gek van;) hij blijft inderdaad alleen nog liggen als hij heeel moe is of moet huilen! Ik laat hem eigenlijk steeds meer soort van zitten.

Married, aha, voor de rugdrager moeten ze dus zelf kunnen zitten.. nee dat lukt hier ook nog niet. ;)
    Ik kolf wel wat als hij veel eet, maar ik heb de vriezer ook nog vrij leeg. En het wisselt nogal, nu hij niet lekker is wil Robin toch weer vooral melk drinken, meestal heeft hij nu liever fruit of warm eten, en een klein toetje melk. (dus stiekum vind ik het nu wel gezellig, veel voeden:)) Ik wil binnenkort wel wat gaan afbouwen, zodat hij me wat makkelijker kan missen. En dan in de ochtend en avond voeden, overdag opvolgmelk.

Maka, lastig hoor dat de temeratuur zo wisselt, elke keer aanpassen.. Robin slaapt aan de noordkant, dat wordt nog wel koud! Wat super die geluidjes! dat mamamamadama herken ik(dan zeg ik JAA?, en moet hij heel hard lachen:D), de rest komt nog denk ik!
    Trouwens, de voedingen gaan dus ook hetzelfde!

JEUUEJHAHAHAGOEDGEDAANVERA!!APPLAUS! Doorslapen, super!

Seyla, gecondoleerd met het verlies van je schoonzus, wat verdrietig dat het zo liep, sterkte! Ik heb geen ervaring met spugende kindjes, maar ik weet wel dat er meer zijn die nog niet zoveel anders drinken, meer een spelletje ervan maken, ik heb er ook zo 1. Hij vindt thee heel lekker maar meer dan 30 cc gaat er niet in, ik denk dat dat nog wel komt, als ze wat ouder worden.

Noppie, nee, dan zou ik ook niet laten trekken denk ik.. waardeloos voor je zeg, gen gek dat ze de meest ingewikkelde dingen kunnen, maar niet je pijn vinden! :( Ging het werken weer gewoon? Behalve dan zeurmensen?

Mieke, logisch dat je klem zit met wat je allemaal moet en wilt, en als je erop rekent dat Boaz er niet is.. het blijven (de allerliefste)handenbindertjes! JE hoeft je niet schuldig te voelen!

suske, gefeliciteerd! Ik eet een stroopwafel op je verjaardag;)

Deesje, wat lastig dat het zo droog is, een dagje regen doet daar niks aan he!

Maatje, wat leuk, gastouder worden! Kan je ook in 2010 doorgaan? Want dan schijnt het dat de regels strenger worden..

Dani gaat stiekum zitten:D grappig!
    Eppie. goed zo, goed uitzieken meid! Best goed even zonder je kleine meid he, dan heb je wat meer rust!

Wat handig, al die info over stofzuigers en draagdingen! Ik ben weer op de hoogte, stofzuiger wil ik ook een andere hebben, beetje luxeprobleem.. hij doet t goed, 6 jaar oud maar een heel kort snoer, ik heb een heel systeem van stopcontakten om het huis door te komen... de trap in 2 delen enzo, echt irritant!

Dinkie, poeh! wat eng, dat ze opeens zo ziek werd! gelukkig gaat het weer beter, maar jullie hebben wel wat achter de rug ! Arme jullie allemaal.

We hebben afgelopen nacht weer een goeie gehad, van7.00 tot 22.30 en 12.15 tot 5.30. Toen heeft mijn man getroost tot 6.30 en toen heb ik gevoed. Wel gezeur vanaf 22.30 om hem in slaap te krijgen, maar toen hadden we ook echt wat. Al is het maar een nacht per week, het komt langzaam iets beter.
    Groetjes Bbelly
    Oh, ik spam binnenkort wel een foto van mijn meneer tand! Kan het niet laten eigenlijk:D

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kuona, ik heb veel vaste klanten. Van sommigen hoor ik een tijd niets en dan in eens hebben ze weer wat nodig en voor anderen ben ik veel aan het werk. Het zijn bedrijven die rechtstreeks contact met mij hebben maar ik werk ook wel voor een paar reclamebureau's die geen dtp'ers in dienst hebben thuis. Maar ik heb ook vaak die onzekerheid hoor, helemaal in deze tijden.
    Ik denk dat het helemaal niet zo'n gek idee is van dat kolven 's avonds. Mocht Morris het ritme te pakken hebben om altijd 's nachts door te slapen, dan wennen jouw 'tetten' zoals jij het noemt ;) daar aan. Toen Boaz niet lekker was vroeg hij ook niet echt om zijn voedingen en zat er ook wel wat langer tussen, misschien is dit bij Morris ook het geval?

Bbelly, volgens mij gaat het echt de goede kant op zo, vannacht toch een redelijk goede nacht zo. Fijn hoor en met de voedingen gaat het nu ook wat beter zo te lezen. Leuk om een foto van Robin te zien :)

5. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Heeeeej allemaal! Heel erg bedankt voor aale felicitaties! Vooral de zang van Vaam deed me goed! :D
    Heb een hele leuke avond gehad met mn vrouw en Silje (ook Silje had een kado uitgezocht, boek met liedjes van vroeger) en nu zit ik weer in de nachtdienst.

@Noppie
    Je bent weer terug! En een hele leuke vakantie gehad lees ik. Jammer dat Ebster er niet zo goed aan was, maar zo te lezen hebben jullie van de nood een deugd gemaakt en toch genoten. Fijn dat je moeder mee was en ook n oogje op jullie meisje kon houden.
    Maar wel shit van je kies zeg. En wat gek dat het zo moeilijk te localiseren is! Frustrerend man!

@Seyla
    Jeeee, wat een schrik van je schoonzus. Kan me goed indenken dat jullie dat een plekje moeten geven.
    Qua voeding kan ik je niets adviseren, wij gebruiken niet de voeding die jullie gebruiken. Maar ik lees dat je daar al wat tips voor hebt gekregen. Ik hoop dat jullie de oplossing vinden want als Silje moet spugen vind ik dat ook altijd vervelend en sneu.

@Angela
    Je had gerust kunnen komen hoor, voor een stukkie vlaai. Naar t buro aan de Rijnbeekstraat en dan op de bovenste verdieping. Maarja, ik leef op het moment dus wel 's nachts hè... ;):p
    En wat goed dat Dani zelf is gaan zitten! Knap hoor. En leuk dat je man je is gaan roepen. Zijn toch speciale momenten hè, die eerste keren van iets.

@Married
    Silje drinkt ook wel minder live sinds ze bijvoeding krijgt. Ik blijf daarom een beetje extra kolven ernaast zodat ik wat extra heb. In de praktijk gaat dat echter toch meestal op. ;)
    En de haartjes van Thije geknipt! Spannend is dat de 1ste keer hè! Silje had ook van die zij-spoilers en ik mocht ze van mn vrouw niet knippen, maar t zag er hier ook echt niet meer uit op een gegeven moment. :D

@Mieke
    Boaz is vast wel snel weer beter. Fijn dat je een nieuwe klus in het vooruitzicht lijkt te hebben. Vind t toch altijd wel knap hoor, zzp'er zijn. Zou voor mij teveel stress opleveren denk ik.
    Veel plezier met lunchen morgen!

@Axioma
    Wat een enorm verschil, die foto's! Ik had eigenlijk niet geschat dat je zo zwaar zou zijn op die eerste foto, maar ik vind het enorm knap dat je zoveel afgevallen bent!
    Jammer dat je niet komt naar de meeting.

@Corry
    Heeeej! Ook nachtdienst!? Had je bericht niet gezien want ging er niet vanuit dat er iemand wakker zou zijn. Maar wat doe jij dan voor een werk dat je nachtdiensten draait?

@Uk
    Wat fijn om te lezen dat het met jou en Ferry zo goed gaat. Werd tijd dat je je weer wat beter zou gaan voelen hè!? En dat Ferry opeens zo'n sprong heeft gemaakt! Toppie!

@Maatje
    Zou leuk zijn, als je de knoop doorhakt en gastouder wordt. Volgens mij is dat heel leuk om te doen als je gek bent met kinderen. Wel druk als je zelf ook nog van die kleintjes hebt denk ik, maar das ook wel heel gezellig volgens mij voor je eigen ukkies.

@Maka
    Dat klinkt wel grappig, de ene tiet meer hangerig...:D Maar dat is het natuurlijk eigenlijk helemaal niet! :)
    En das wel een goeie, dat luiers dus kennelijk minder vol zijn als die ukkies vaster slapen. Silje slaapt al een tijdje minder goed 's nacht en heeft dan ook echt drijfnatte luiers. Ik dacht dus dat ze mede daardoor wakker werd, maar dat kan dus kennelijk ook juist andersom zijn.

@Dinkie
    Jeetje wat een verhaal! Ik zou me rot schrikken als onze sillepil opeens zo'n hoge koorts zou hebben en ik zou er echt heel veel moeite mee hebben als ik het advies zou krijgen om het af te wachten, maar kennleijk si dat dus gebruikelijk? Kan me voorstellen dat het hele ritme nu een warboel is. Hoop voor jullie dat jullie dat snel weer op de rit hebben!

@Kuona
    Die Morris! Niet willen hoesten! Moettie ns met Silje komen praten want die maakt er de hele tijd een hele show van. Als ze een kriebeltje in de keel heeft gaat ze kuchen en kijkt dan of we dr wel horen en dan gaat ze nog meer kuchen en steekt daarbij dr tong zover mogelijk uit dr mondje om nog eens een paar flinke nep-kuchjes er achteraan te gooien. Ik vind dat altijd wel vermakelijk, met onze showpik! :D

@Bbelly
    Wij hebben om dezelfde reden een ieuwe stofzuiger gekocht. Zo'n gedoe met t snoer en gesjouw om de bovenverdieping te doen. Dus wilde we een zuigert voor drbij zodat we er 1 boven en 1 beneden hebben (luiuiuiuiui! :D:)). De andere zuigert is bij ons ook nog prima, pas 4 jaar oud en ook een erg goeie, maar de nieuwe zuigt toch iets beter, dat dan weer wel.
    Fijn dat de nachten beter lijken te gaan! En ben benieuwd naar de foto van meneer tand.

Ben weer n btje bij gelezen.
    Owja, vwb de meeting. Het lijkt erop dat ik kan want het is dan mn vrije weekend. Dus Angela, tegen die tijd maar eens moeten kortsluiten hoe en wat. Als je nog mee wil rijden tenminste!

Ik ga me weer op het werk storten. Tis best druk voor een maandagnacht.
    Grtz, Susan

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemiddag (inmiddels) allemaal!

Jemig, wil je even een bericht posten, kom je niet op zwangerschapspagina! :$ Lastig hoor, t zit zo ingebakken in mn systeem, haha.. Had Lotte gemaild en blijkbaar was de database gecrashed, oeps!

Gistermiddag heeft Thije lekker lang geslapen, hij haalde de gemiste uurtje van de ochtend dus duidelijk in, heel fijn! :)
    De traphekjes zijn gemonteerd! Ze hadden alleen niet de juiste kleur (zwart) bij zich, dus dat wordt nog nagestuurd.

Mijn cursus gister was heel erg leuk, heb het idee dat ik al veel heb geleerd!
    Heb in de pauze op het toilet zitten kolven, ging prima. Me and my kolf, een onafscheidelijk duo, ahum. ;)

Thije had wel een beetje moeten huilen bij de oppas (vriendin van s-moeder/onze ‘werkster’), denk dat ie een beetje eenkennig aan het worden is, wel vervelend, maar weinig aan te doen denk ik. Gelukkig heeft ie goed zn flesje gedronken en is lief gaan slapen.

Ow en Thije heeft mama gezegd! Wel bij toeval, haha, maar dat mag de pret niet drukken :p

@ Mieke, wat fijn een nieuwe opdracht!
    Ben benieuwd of je nog met Uggs thuis gaat komen :p

@ Axioma, echt heel jammer dat je niet komt hoor!!! Vind eigenlijk wel dat je t verplicht bent, hahaha.. we moeten natuurlijk wel even in real life zien hoe goed je eruit ziet! :D >> Ik vind het niet erg hoor om zelf te rijden, rij maar lekker met Noppie mee joh! :D Of niet, kijk maar ;)
    Fijn dat je moeder zich wat beter voelt!
    En die Josanne, wat is ze lang wakker geweest joh!

@ Uk, ik miste je al! Toch gewerkt dus ondanks dat je ziek was! Je lijkt Iggy wel :p
    Is dat zo van die plasluiers? Thije slaapt (vrijwel) altijd door, maar heeft toch ook wel altijd een volle luier ’s ochtends hoor. Tis gewoon een zeikerdje, hihihi
    Fijn dat het zo goed gaat met Ferry!

@ Vaam, je moeder knipt het vast wel goed joh! Ben benieuwd, hihi
    Was Daan vanochtend later wakker? Thije lag vanaf 6 uur te party’en, hmm.. Manlief heeft hem maar bij hem in bed genomen om half 7, kon ik me ff aankleden etc. pas na 7 uur is de bar (lees: mijn boobs :p) open namelijk ;)

@ Noppie, haha jij dus ook Uggs-fan!
    Ik wil heel graag dat Axioma komt, dus als ze met jou mee kan rijden graag, ik vind t niet erg om dan zelf te komen hoor.

@ Maka, gelukkig dat jij niet zo’n groot verschil in grootte tussen je boobs hebt, bij mij lijkt het steeds duidelijker te worden, manlief zag het ook, de rechter stond toen echt op knappen. :( Ow, bij jou de ene kant hangeriger… das ook niet fijn!!!
    Ik prak het vlees door het prakje heen.
    Wtf is raapzaadolie???!!! Klinkt idd vies!

@ Dinkie, oh jeetje zeg dat is heel heftig zeg! Wat een rottijd zal dat zijn (geweest)!
    Heel veel sterkte en beterschap voor Sanne!!! Logisch dat je uitgeput bent! Moest jij ook naar het zkh dan ivm je BV?
    Sterkte!

@ Kuona, wat kan Morris lang zonder een voeding dan joh, best goed hoor! Of heeft ie het vannacht ingehaald?

@ Bbelly, wat fijn dat de nacht met Robin wat beter is gegaan joh! Het begin is er!
    Ben erg benieuwd naar een foto van je tandjeskanjer! :)

@ Suske, fijn dat je zo’n leuke verjaardag hebt gehad!!
    Zijspoilers is idd het juiste woord voor dat maffe haar over de oren :p :D
    Ik kolf niet meer teveel extra, heb echt al een enorme voorraad in de vriezer, manlief zeurt dat zijn spullen er niet meer in kunnen :$, haha
    Wat leuk dat je ook naar de meeting komt!

7. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Zo daar zijn we weer. Waren we zomaar ineens de hele ochtend uit de lucht. Moest ik ineens iets anders verzinnen om te doen tijdens mijn ontbijt ;)

@Bbelly: hihi nee, nog geen tandje. Hoe kan dat nou he? Je had het nog wel voorspeld! ;)
    Fijn dat jullie weer een goede nacht hebben gehad! Ik ben benieuwd naar de foto!

@Mieke: Scheelt ook wel dat jij al heel wat jaar bezig bent, jij hebt al een heel netwerk opgebouwd. Maar het zal idd altijd onzeker blijven. Wat dat betreft zou ik het ook niet erg vinden als mijn vriend gewoon ergens een vaste baan zou hebben. Alleen jammer dat dat soort bedrijven bijna allemaal in de randstad zitten. En het is natuurlijk ook wel fijn dat hij nu veel thuis is (vindt hij zelf dus ook).
    Ik ga 's avonds niet kolven hoor ;) Ik krijg er niet genoeg uit voor een voeding. Ik wil alleen die laatste voeding (live dus) steeds iets vroeger gaan doen om te kijken of dat werkt. Maar voorlopig voelt Morris zich nog niet helemaal fit dus wacht ik daar nog even mee. De kolftip was meer een idee voor Maka omdat Vera dus wel echt doorsliep.

@Suske: Fijn dat je zo'n leuke avond gehad hebt. Wel zuur dat je dan daarna moet gaan werken... Wat attent van Silje dat ze een cadeau voor d'r mams gekocht had :p
    Hihi Silje houdt dus wel van hoesten. En dan vooral van de aandacht :D
    Jeej leuk dat je ook naar de meeting komt!

Net een vacature gevonden voor verkoopster in een bakkerij voor 20 uur. Er stond dat ik bij interesse kon mailen of bellen. Zouden ze dan bedoelen dat ik een sollicitatie moet mailen? En als ik bel, wat vraag ik dan? Haha wat een nerd ben ik zeg...

8. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @married: Hahaha wat moet jouw man dan allemaal kwijt in de vriezer?
    En Morris heeft het gelukkig niet vannacht ingehaald. Hij heeft gewoon om 19.00 en om 23.00 een voeding gehad en daarna weer om 7.00.
    Jij al geprobeerd om die 23.00 voeding eraf te halen? Morris werd daar gister zelf voor wakker, anders had ik ook een poging gewaagd. Hij drinkt dan overigens ook nog wel echt veel.

9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    he he, ben ik es een dagje vrij, doet het forum het niet meer :( Ach ja, zul je altijd zien, hihi.

Ff ego:
    Hier echt een wat mindere nacht gehad. Naomi heeft/had (denken we) last van doorkomende tandjes. Ze ging gisteravond gewoon rond 8 uur slapen, no problemos, maar ze werd rond 0.00 jengelend wakker. Effe aangehoord, maar dat bleef maar aanhouden. Ernaartoe geweest en haar goedgelegd in bedje, kwartiertje later weer jengelen. Zo ging het tot half 3 door :$ Toen waren we het wel beu, dus haar eruit gehaald en tussen ons in gelegd, dacht mevrouw natuurlijk dat het ochtend was, dus ze ging volop partyen, haha! Was ook niet de bedoeling! Haar neusje zat dicht en doordat ze door haar mondje ademde, hoestte ze zichzelf steeds wakker. Zielig ... afijn, er kwam ook een berg kwijl naar buiten (tesamen met de snottekokers), dus we wisten genoeg. Neusje met een peertje leeggehaald, matrasje wat omhoog gelegd, en hoppakee! Gelukkig was ze toen zelf ook zo moe van het wakker liggen dat ze in slaap viel tot vanmorgen 7 uur (had gehoopt dat ze dan wat langer zou slapen, maar helaas, hihi). Ze heeft nog wel snottekokertjes en kwijl, maar voor de rest is ze de vrolijkheid zelve! Heb ze net weer op bedje gelegd, mama gaat ook nog ff plat (of op de bank met een boekje), ben ook erg moe. Morgen/do en vrijdag weer werken, dus nu het er ff nog van nemen!

Ff nog een fotootje van ons poppetje, ze kruipt achteruit de hele kamer door, totdat ze een keertje ergens onder zit, hihi.

10. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal,

zijn jullie kindjes ook allemaal zo eenkennig,
    sinds we met martijn utit het ziekenhuis zijn, wil hij alleen maar bij ons zijn, neit zelf in slaap komen, net ook is ie bij mij op choot in slaap gevallen, heb hem nu weer op zijn bedje, maar zelf slapen ho maar.
    vant weekend ook al eens, gelukkig niet elke dag,

zijn er meer?

ook is ons mannetje elke morgen om half 6 wakker, ohohoh
    ben helemaal op nu, ga lekker bankhangen.

dinkie, vreselijk verhaal, gelukkig gaat het nu met sanne de goede kant op.

liefs anita

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Joanjima, hier niet bekend met eenkennig. Al was ik een paar weekjes geleden op het CB waar ze dat ook vroegen, hoort er schijnbaar bij op deze leeftijd. En misschien komt het wel dat Martijn natuurlijk best iets heftigs heeft meegemaakt?
    Hoe gaat het voor de rest met hem? Had nog vergeten te reageren op je foto's vh ziekenhuis, heftig hoor. Was er wel stil van met tranen in mijn ogen ...!

12. Zeilboot

update van hier:

het gaat prima, op de korte nachtjes na.
    martijn doet het super, je merkt eigenlijk niks aan hem, als je hem ziet, zie je niks, ja als ie bloot is, zie je zijn litteken maar dit geneest ook weer erg mooi. wel merken wij dat het litteken hem wel jeukt, hij probeerd er constant naar de grijpen, maar ja betekend ook weer dat het heelt.
    ook hebben we het idee dat hij lekkerder in zijn velletje zit als voor de operatie, hij brabbelt heel veel, lacht erg veel, is gewoon de vrolijkheid zelfe.

fotos indd erg, maar we zijn het eingelijk allemaal "vergeten" we gaan gewoon weer heerlijk verder, met 1 litteken meer.

heb martijn nu lekker op bed, bij mij op schoot in slaap laten gaan en toen op bed leggen, nu wachten tot hoelaat ie slaapt.

iedereen een fijne dag, ga lekker tv kijken,

anita

13. Zeilboot

hoor hem alweer boven,

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey allemaal,

Myrthe heeft vanmorgen uitgeslapen tot 9:00:$ Ze lag gisteren al om 19:30 op bed, was helemaal uitgeteld. Ik werd zelf om 8:50 wakker vanmorgen en schrok me rot hahaha. Ben gelijk gaan kijken, maar ze was echt nog in rust....Heerlijk!!!

Straks komt mijn mams oppassen, want ik moet werken om 15:30 en manlief is naar cursus. Belde mijn leidinggevende ook nog op of ik morgen een dagdienst wilde ipv een avonddienst omdat er zieken zijn. Mijn moeder maar even gebeld of ze nog een dagje wilde oppassen (3 dagen achter elkaar hahaha), maar dat vond ze geen probleem. Mag gelukkig wel om 10:00 beginnen ipv 7:30, want vanavond moet ik toch tot 23:45 werken;)

éénkennigheid; heeft Myrthe ook, maar niet dat ze niet wil gaan slapen ofzo. Alleen als we bij anderen komen, dan moet ze echt eerst mega acclimatiseren voor ze bij een ander wil zitten. Alleen bij mijn ouders heeft ze dat niet, maar die ziet ze natuurlijk best veel en zijn ook heel vertrouwd voor haar. Bij mijn schoonvader begon ze het weekend echter keihard te huilen, maar die komt zodra ie binnenkomt direct in haar aura met zijn jas nog aan en een rara hoed op...zou ik ook van gaan huilen:p Dus maar weer uitgelegd dat ze eerst even de kat uit de boom moet kijken. Schoonmoeder snapt dat wel, maar schoonvader niet al te best geloof ik. Ze zien haar ook veels te weinig om vetrouwd te kunnen raken. één keer per maand is veel en dat is jammer voor Myrthe (mij hoor je niet klagen:D).

Ga nu even mijn haar en make-up doen, Myrthe slaapt lekker. Daarna nog een bakkie thee en dan aan de arbeid!
    Gisteren ging trouwens best goed met de ALS...maak me er altijd heel nerveus voor, maar uiteindelijk valt het wel mee en leer je weer veel van elkaar.

15. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Mieke, oh dan is GA inderdaad leuk :D

@Dinkie, zo meid wat erg. Wat zullen jullie geschroken zijn zeg. Gelukkig dat de AB zn werk goed doet en dat jullie weer naar huis mochten. Nou inderdaad goed uitrusten nu!! Veel sterkte!

@Kuona, he balen van je accu! Wel knap van Morris dat hij het zo lang heeft volgehouden zeg!

@Bbelly, nou ik moet bekennen dat ik nog steeds geen fan ben van de ringsling. Ik krijg er toch last van dat a symetrisch dragen. Geef mij mn doek maar :D

@Suske, hoeveel nachtdiensten draai jij eigenlijk wel niet achter elkaar? Zwaar lijkt me dat hoor!

@married, fijn dat je traphekjes geregeld zijn! En de cursus en t kolven is dus ook gelukt :D
    whaha verplicht om te komen dus... nou bij de volgende meeting goed ;)

@Deesje, ach ook al een zware nacht. Arme Naomi! En arme jullie ;)
    vervelend hoor dat ze zo verkouden is. Leuke foto!! ook al zo'n enorme bos haar he!

@Joanjima, hier weinig eenkennigheid, alleen huilen als ik bv naar de keuken loop. fijn dat het alweer een stuk beter gaat met Martijn zeg!

Zo hier ook een wakker nachtje, Josanne is ineens snotverkouden en hoest zichzelf steeds wakker. Moet dan weer huilen...
    Vandaag was de laatste dag van de spruwmedicatie, maar helaas zitten er nog steeds vlekken in haar mond. Dus weer de huisarts gebeld, mocht meteen langskomen. Nu inderdaad een gel gekregen (dankzij jou tip Vaam!!) Hopenlijk zijn we er nu snel vanaf!

16. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Axi, Josanne ook dus ineens snotverkouden? Hier Naomi ook!
    We hebben dus dezelfde nacht gehad vannacht, hihi.
    Hopelijk komende nacht beter ...!

17. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hoi hoi

Even snel vertellen. Zoey trek zich op op haar knietjes. Justin zag het opeens. Kom van de week even bijlezen. Justin ligt ziek op de bank de arme schat.

Groetjes Maatje

18. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Deesje, ja vreemd he zo ineens, heb haar bedje inderdaad ook omhoog gezet met t hoofdeinde, heb net nog luuf gehaald misschien dat het nog wat helpt.. en met neusspray hoop ik inderdaad dat we aankomende nacht allemaal wat meer slapen :)

@Maatje, ach beterschap voor Justin dan maar, en wat goed van Zoey!!!

19. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Dinkie, jeetje heftig!! Moet er niet aan denken, je arme kindje :(
    Gelukkig gaat het nu stukken beter (zucht van opluchting). Heel veel sterkte nog en doe lekker rustig aan!
    Ja, idd hoe hebt je t met de voedingen gedaan?

Mieke, o dan ligt t echt aan onze stofzuiger dus!

Kuona, steeds iets vroeger voeden? Zodat ie dan minder drinkt, omdat t dichter op de vorige zit?? Is Morris t daar wel mee eens denk je ;)?
    Apart dat Morris zo lang zonder voeding kon overdag?! Vera moet toch wel minimaal om de 4 uur haar melkvoeding en tegenwoordig heeft ze ook 'trek' als t prutjestijd is!! Ik hoop voor je dat ie t vannacht niet is komen inhalen!!!
    Hej, wel goed dat ie links ook gedronken heeft. Ja als ze honger hebben kan t opeens wel he!
    Ehh, sprongetje?? Had Morris trouwens ook helemaal niet geslapen tussen 12 en 21????

Nou, hier gisteravond weer gevoed hoor :). Om 2230u werd ze zelf heel zielig huilend wakker. Had net Dinkies verhaal gelezen, dus moest er echt naartoe om even te knuffelen! Uiteraard wil ze dan drinken en ze heeft een hele grote voeding afgenomen. Ik denk dat ik haar voortaan gewoon laat slapen als ze niet zelf wakker wordt, en anders gewoon voeden... Es kijken hoe dat gaat.

Tanden knarsen, volgens mij heb ik dat nog nooit gehoord?!

Suske, haha dat doet Vera ook wel eens, zo heeeel overdreven hoesten :D
    Stofzuigers, uhmm wij hadden er dus 3! Toen we dit huis gingen kopen, zag ik er wel een beetje tegenop dat t 4 verdiepingen heeft. Dus toen zei ik tegen vriendjelief, "ok, maar dan wil ik wel voor iedere verdieping een stofzuiger!!". Die zakloze heb ik toen ik er genoeg van kreeg dat ie zo snel vol raakte omgeruild met die van boven. Maar pas geleden heb ik die gemold ;). Stofzuiger nr 3 heeft erg weinig zuigkracht, dus eigenlijk hebben we nu alleen nog maar die zakloze. Dus ik wil een nieuwe!!! :D (kom ik zo een beetje verwend over?? :p)

Married, nou ik vind dat Thije t dan enorm goed gedaan heeft! Én zn flesje gedronken én lief gaan slapen. 2 dingen die Vera dus altijd erg slecht doet als er wordt opgepast!
    Raapzaadolie, ja geen ide, maar t staat op die potjes. En alle potjes waar dat inzit smaken tzelfde, dus ik neem aan dat die vieze smaak daarvan komt?!

Deesje, oeps das minder als Naomi 's nachts gaat party-en... (hihi, snottekokertjes...?!)
    Wow, Naomi lijkt zo echt op Vera!! (hihi vooral die haartjes)

Anita, nee Vera is niet eenkenniger dan ze altijd al geweest is! Gelukkig maar, want t is al erg genoeg dat ze bijna alleen maar gaat slapen als ík haar naar bed breng... Maar wat niet is, kan nog komen. Wel heeft ze een tijd terug gehad dat ze wel eens ging huilen als een onbekende tegen dr ging praten, maar das alleen als ze moe was. Nu laat ze gewoon weer haar liefste glimlach zien aan vreemden.
    Klinkt ook wel een beetje als een sprongetje, dan wil Vera ook altijd meer in slaap gevoed/gewiegd worden...?
    He, ik zie dat Martijn vandaag 8 maanden is! Gefeliciteerd!!
    Fijn dat t eigenlijk allemaal heel goed gaat en super dat jullie er ook zo goed mee omgaan!

Axioma, wat vervelend dat de spruw nog niet weg is! Hopelijk gaat de gel wel snel werken.

Maatje, beterschap met Justin!

Vera ging vanmorgen op bed vooruit kruipen/tijgeren! Ze trok haar knietjes op en schopte/zwom zich naar voren om iets te pakken! Zo knap!!! :D
    Oei, ik hoor haar nu bibberend wakker worden, snel ophalen!

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ging vanmiddag kolven op het werk, hebben ze de elektra weggehaald daar, handig, maar niet heus! Gelukkig heb ik ook batterijen in mn kolf zitten, maar tis toch wel ff handig dat ze wachten tot ik daadwerkelijk vertrokken ben he ;)

@ Kuona, zn pizza’s enzo :p
    Ik zou gewoon bellen naar die bakkerij als ik jou was, gewoon heel open vragen wat de functie precies inhoudt, om welke dagen het gaat etc. Je bent echt geen nerd hoor, :p
    Wat goed dat Morris het niet heeft ingehaald zeg! Hoeveel voedingen had je dan gister? 4 maar? Ik ga het van de week idd proberen om 23 uur, is er nog niet van gekomen…

@ deesje, hmm.. tandjes, vervelend! Jengelen tot half 3, das geen pretje nee! En dat snotteren (snottekokertjes, prachtig woord :D) en hoesten klinkt ook niet fijn, gelukkig ging het later beter en sliep ze nog tot 7.
    Rustze vandaag!
    Naomi is echt een knapperd hoor, leuke foto! Lachen he dat achteruit gaan, heel bekend! Thije kan inmiddels naar voren tijgeren, maar hij doet het alleen als er echt iets interessants voor hem ligt, liever lui dan moe denk ik ;)

@ Joanjima, ik heb het idee dat Thije ook eenkennig aan het worden is. Bij mijn schoonvader moet hij steevast huilen en gister bij de oppas ook. Hoort een beetje bij de leeftijd denk ik, dus ik doe er verder niet zoveel tegen (kun je ook niet volgens mij). Bij Martijn heeft de afgelopen tijd er denk ik ook wel ingehakt, niet zo vreemd dat ie lekker bij jullie wil zijn.
    En Martijn is vandaag alweer 8 maanden zie ik? Gefeliciteerd!!!
    Bankhangze!

@ Daffie, lekker hoor uitslapen tot 9 uur, wow!
    Fijn dat je mams zo flexibel is joh!
    Werkse zo!

@ Axioma, bij de volgende meeting is ook goed, hihi
    Hopelijk helpt de gel bij Josanne!

@ Maatje, wat goed van Zoey!!
    Beterschap voor Justin!

@ Maka, jij komt toch ook naar de meeting? Heb je naam even laten vallen in de club bij de carpoolvragen ;)
    Denk dat ik het ook zo ga doen als jij rond 23 uur, wakker worden = voeden, slapen = slapen :D
    Thije heeft het ook enorm goed gedaan hoor, had het een beetje raar opgeschreven. Maar dat huilen vind ik gewoon zo typisch, toch echt eenkennigheid volgens mij.
    Wat knap dat ze vooruit tijgerde/kroop!!!!

Deel Deze Pagina