Ik ben vandaag nog een dagje aan het bij komen en dan ga ik morgen weer werken. Eet ondertussen ook wel weer normaal hoor. Fijn dat ik weer beter ben. Vanochtend wilde ik hier al komen lezen, maar toen kon ik er niet op?Haha iedereen helemaal onthand omdat we niet op het forum konden! Hoezo verslaafden!? @Married: dat was een drukke dag gisteren. Wij zijn hier thuis ook tv verslaafd hoor en van sommige series kan ik geen genoeg krijgen. Ben weer blij dat Mcleod's daughters weer herhaald wordt! Je bent dus zeker niet de enige. Ook Yannique heeft net als Thije de laatste dagen al een overvolle luier. Met als gevolg: pyama nat en vaak ook de slaapzak. Mooi dat je cursus leuk was gisteren. En nu al mama zeggen? Hij is er vroeg bij hoor! Op het werk denken ze vast: die meid gaat toch weg, dus maar vast weghalen die elektra. @Mieke: de boterham bij Yannique zat er hier vanmiddag echt in no time in hoor. Hoe vindt Boaz stukjes in zijn eten? Yannique moet daar nog niet echt veel van hebben. Had net een peertje geraspt ipv fijn gemaakt en dan gruwelt ze helemaal. En volgens mijn man kan ik dat nog niet geven omdat ze nog maar 2 tandjes heeft! En was het lunchen gezellig vandaag? @Axioma: gewoon rokjes aan doen hoor. Ik deed dat toen ik nog dik was ook nooit. En lang leve de leggins nu, want anders loop ik mijn benen kapot. En ik vind een rokje heel goed kunnen ook al ben je wat steviger. Maak ff een foto van jezelf met een rokje aan! Zal je vast heel goed staan. Doet me goed te horen dat je moeder zich alweer een beetje beter voelt. Dat heeft gewoon veel tijd nodig, maar met jullie liefdevolle verzorging gaat dat helemaal goed komen denk ik! GA= Grey's Anatomy! Josanne ook al verkouden. @Vaam: er zijn veel mensen ziek hoorde ik wel. Ik voel me iig weer een stuk beter. Jammer dat Daan zijn boterham nu niet goed eet. Misschien is het maar even een fase. Yannique heeft moeite met het bovenste korstje van het brood (leg ik het zo goed uit!!?). Het is net ofdat dat toch nog wat te taai is en dan spuugt ze het uit. De onderste korstje eet ze hartstikke goed. Ow ja.....5 uur is wel een beetje vroeg he? Daan mama wil graag dat jij een beetje langer slaapt 's ochtend?! Hopelijk helpt het haha! @Corry: en ben je nog foto's gaan maken vandaag met Dewi? @Maka: qua eten mix ik nu nog alles door elkaar hoor en dan krijgt ze toch de verschillende smaken mee. Ik vind de groentepotjes erg vies smaken (nou ja.... ik mis smaak haha). Knap dat Vera vooruit tijgert/ kruipt. @Dinkie: ach gossie.... kleine Sanne een urineweginfectie+ nierbekkenontsteking! Daar kun je echt goed ziek van zijn. En ook nog in het ziekenhuis opgenomen daardoor. Kan me voorstellen dat je je meisje niet graag zo ziek ziet. Besterschap en sterkte meid. @Deesje: zeker een snif- uitzending van GA! Haha een party animal vannacht in jullie bed. Is ook heel gezellig hoor bij papa en mama in bed. Jammer dat ze waarschijnlijk last heeft van tandjes. Wat een mooie meid en wat een bos haar heeft ze toch! @Kuona: knap dat Morris zo lang zonder drinken gedaan heeft. Beetje jammer van je accu en dan zijn er onze mannen om ons te redden natuurlijk! Ow leuk verkoopster in de bakkerij. Gewoon bellen hoor en vragen wat je wil weten. Bijv. werktijden, hoe die 20 uur verdeeld zijn, wat je werkzaamheden inhouden etc. @Bbelly: wij hebben een Miele cats and dogs. Is dus speciaal voor mensen met huisdieren en ik ben er heel tevreden over. @Suske: knap dat Silje al een kado voor mama had gekocht. Met centjes uit haar eigen spaarpot?! @Anita: met tijden is Yannique ook eenkennig hoor. Dat was vooral na die 3 weken vakantie! Fijn om te horen dat het goed gaat met Martijn. @Daffie: kan Myrthe niet een beetje van dat uitslapen doorgeven aan Yannique? Die vind wakker worden tussen 6:30 en 7 uur heel gewoon (ook in het weekend)! Fijn dat de ALS goed gegaan is. @Maatje: beterschap met Justin en heel kanp dat Zoey zich al op kan trekken op haar knietjes! Nou ben weer bij gelezen. Heb voor vanavond voor Yannique aardappels met wortels en witvis op het programma staan. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. X Esther
Pfff dacht dat Boaz wel moe zou zijn, vanmorgen heel kort geslapen en pas weer laat vanmiddag naar bedje, maar nee 1,5 uur is dus voldoende voor meneertje. We zijn wezen lunchen bij een vriendin, zij heeft een zoontje die 10 wk jonger is dan Boaz. Nou die was dus steeds heel erg hoog en schel aan het gillen van plezier en dat vond Boaz absoluut niet fijn. Die schrok er zo van dat hij er steeds heel erg door moest huilen, met van die verdrietige halen in zijn huiltje. Tot wel 10x aan toe, had ik hem net getroost en begon hij weer. Misschien dat zijn oortjes nog heel gevoelig zijn door de oorontsteking?? Zou dat kunnen? Ze heeft Salomon toen maar in zijn bedje gelegd, maar vond ik ook zo sneu. Dus maar snel gegeten en toe weer weggegaan. Even Uggs gepast, de lage zwarte, maar ik heb toch het idee dat het niks voor mij is hoor, hihi. Ze zaten wel heeeeeerlijk, maar ik vind het zulke lompe dingen als ik ze aan heb. Is misschien ook wel iets waar je aan moet wennen hoor. En ik denk dat ik hoge leuker vindt, misschien is zwart wel niet de kleur of zo. Toen liep ik langs een nieuwe kidsoutlet winkel, dus even binnen gekeken, rare dure merken... maar zag daar zulke schattige baby Uggs dus ik heb toch Uggs gekocht, hahaha. Beige schoentjes, met bont en een hard zooltje en vetersluiting. Zo schattig. Nou probeer nog even te reageren, maar verwacht ook dat ik zo nog wat werk moet afronden. Kuona, ik zou ook gewoon even bellen en informeren, gewoon vragen wat Married ook al schreef. Ik denk niet dat je een hele soll. brief hiervoor hoeft te maken hoor. Anita, Boaz is niet zo heel erg eenkennig, maar is ook niet zo heel erg enthousiast wanneer hij bij een ander op schoot zit hoor. Is liever gewoon lekker bij papa of mama. Martijn vandaag 8 maanden, gefeliciteerd. Married, dus toch met Uggs thuis gekomen, hihi. Oh Thije dus net even te vroeg wakker vanmorgen. Wij jonge ouders blad, mis ik nu nummer 9 of ging het van nr. 8 naar 10? Daffie, heeft je schoonvader een rara hoed... kun je met die hoed goochelen dan, hihi sorry beetje flauw lekker dat je morgen overdag kunt werken ipv de avond en fijn dat je mams weer wilt oppassen. Suske, lekker verwend dus. Wat heb je van Silje gekregen? Hier ook zo'n aanstellerig hoestje af en toe en dan nog even overdreven na hoesten als je kijkt hoor. En zelfs na doen als wij het doen. Maka, hier ook 2 stofzuigers hoor en 4 verdiepingen. Maar goed het huis is vandaag weer lekker gepoetst door mijn hulpjes, dus raak ze zelf weinig aan. 1 sofzuiger is zelfs al ruim 15 jaar oud, van toen ik op mezelf ging wonen, lekker oudje dus. Deesje, leuke foto van Naomi en leuk kleed sneu he als ze zo verkouden zijn, hopelijk is ze er snel vanaf. Axi, och jee Josanne ook al verkouden. Het heerst wel erg onder onze kleintjes he, en ook onder sommige mama's. Hopelijk is ze er ook snel weer vanaf. En dus nog steeds niet van de spruw af, is een hardnekkige he. Hopelijk werkt deze gel nu goed en is het daarna klaar. Nou ik ga mijn lieve kleine apie uit zijn bedje halen. Oja, knippen... vriendlief wil niks knippen hihi die wil zijn matje behouden. We hebben ook besloten dat Boaz wat langer haar mag houden. Dus geen kort koppie, hihi. Geen staartje hoor
Dinkie, jeetje meid, wat zielig, een urineweginfectie . Heel veel beterschap met jullie kleine meid!!! Bbelly, een redelijk goede nacht gehad dus!!! Fijn dat het langzaam beter gaat!! Suske, Ah, ik ben gisteravond nog langs je werk gekomen . Volgende keer beter Leuk, een boek met liedjes van vroeger!!! Blijft toch leuk he!! En zeker rijden we samen naar de meeting! Gezellig. Het zou sowieso gekkenwerk zijn om achter elkaar aan te rijden Married, fijn dat de traphekjes er zijn, geeft toch weer wat rust. Fijn dat de cursus leuk was. En kolven op het toilet, tja, je moet er iets voor over hebben he. Kuona, gewoon bellen joh, het zullen in eerste instantie waarschijnlijk gewoon algemene vragen zijn. Deesje, ook al zon leuke nacht gehad . Gelukkig dat ze na het leeghalen van haar neusje en het bedje omhoog zetten wel ging slapen. Leuke foto. Hier gisteren ook zon leuke avond gehad . We hadden Dani om 22 uur uit bed gehaald voor de laatste fles en daarna wilde meneer niet meer gaan slapen Hij ging dus pas om 1.45 slapen Vervolgens wilde Levy niet meer slapen in zijn nieuwe bed want dat was stom Leuk nachtje dus, want de grootste kabouter is dus bij ons komen slapen . Vanmorgen vertelde hij dan weer wel dat hij heerlijk had geslapen in zijn nieuwe bed .
Hallo meiden, Wij hebben een heerlijk, maar druk weekendje weg achter de rug. Echt lekker om er even tussenuit te zijn, vooral omdat we niet op vakantie zijn geweest en veel te veel ellende van ons oude huis aan ons hoofd hebben. Maar het was dus lekker. Anne vind het eigenlijk overal wel best, maar vooral de efteling en het zwembad vond ze erg interessant. hihi ze vond de deining van het golfslagbad zó lekker dat ze er langzaam door in slaap viel in de babyfloat....snoezig!! Ik heb nog niet terug gelzen, maar zie wel dat Sanne in het ziekenhuis heeft gelegen met een urineweginfectie. Ach gossie!! Veel beterschap nog voor haar! Slapen jullie kindjes ook zo onrustig? Anne heeft altijd erg netjes doorgeslapen, maar op het moment komt ze heel moeilijk in slaap en wordt ze tussendoor regelmatig wakker. Misschien dat het door haar verkoudheid komt, maar vroeg me af of het misschien ook een beetje bij de leeftijd hoort. Oh ja, ik heb me aangemeld bij de meetingclub. Lijkt me leuk jullie allemaal eens te zien.
joehoe hij doet t weer... zegt degene die het al 20.000 keer gecheckt heeft @Noralien, fijn dat jullie weekend weg zo geslaagd was! Wat schattig dat Anne in slaap viel door de golven @Mieke, ja tis zeker een hardnekkige spruw, ff afwachten wat de gel doet. Wat sneu dat Boaz zo schrok door t gillen van Salomon (toevallig allebei bijbelse namen!)! geen idee eigenlijk of zn oortjes extra gevoelig kunnen zijn nu?! @Eppie, fijn dat je langzamerhand opknapt, ga je vandaag weer werken? Hahah nou voorlopig geloof ik nog geen foto van mij in een rokje, maar dat zal wel aan deze rokjes liggen wat vond Yannique van je vis? @Married, nou das lekker zeg, alvast maar de electriciteit weghalen!? @maka, met 4 verdiepingen kan ik me er wel iets bij voorstellen hoor dat je meerdere stofzuigers wil!! Wij hebben een heel kleine stofzuiger, makkelijk te tillen, maar neemt ook weinig plek in aangezien wij weinig bergruimte hebben Zo vannacht hier iets beter geslapen, Josanne lag wel regelmatig even wakker, maar hoefde niet te huilen. Zo eerst maar boodschappen gaan doen voordat t nog harder gaat regenen...
Zo hee dat is afkicken he, ik heb ook regelmatig gecheckt gister. Maar met Kuona maar even via hyves gechat, haha. Ik heb alleen geen idee meer wat en hoe. Married, hoe was je cursus, heb er denk ik overheen gelezen, maar kan dat dus niet meer terug vinden Noralien, leuk dat je ook naar de meeting komt! En heerlijk weekend gehad dus, nog een beetje droog gehouden. Ah wat lief zeg dat Anne zo lekker lag te soezen in het zwembad. En hoe staat het met je prijsvraag ik heb er wel wat neergezet maar had niet zo veel inspiratie helaas, hihi. Axioma, ja toevallig 2 bijbelse namen. Tja als je weinig bergruimte hebt moet je creatief daarmee omgaan, maar volgens mij ben jij daarin wel heel creatief. Hoe gaat het met Josanne? Angela, hihi die Levy, hoe kan hij zijn nieuwe bed nou stom vinden zeg! Lekker onrustig nachtje gehad dus. Hier werd Boaz ook nog even wakker rond 00 u, beetje ontroostbaar dus maar een klein troostflesje gemaakt en daarna was het goed en heeft hij heerlijk tot 8.30 vanmorgen geslapen. We hebben de box verplaatst en nu hebben we veel meer ruimte in de woonkamer, hihi en staat hij ook dichter en gezelliger bij de bank. Mijn moeder (vader misschien ook) komt straks oppassen, of zich bezig houden met Boaz en wat andere dingen doen in huis. Dan kan ik me op mijn werk richten. We hebben toch maar besloten Boaz vandaag nog niet naar het kdv te brengen, maandag wel weer. Morgen gaat hij dan een paar uurtjes bij mijn s-moeder spelen en slapen, samen met zijn nichtje Liv. Even oefenen voor volgende week zaterdag, dan blijft hij daar logeren.
hey meiden even een vraagje, wat doen jullie de kleintjes aan als ze naar buiten gaan? Ik weet het echt niet meer. Vestje lijkt mij zo koud, jasje weer te warm? Mieke nog bedankt van je pb ik heb er een gevonden
Tir, Boaz krijgt een vestje met capuchon aan! Lijkt me nog wel voldoende. En slofjes/schoentjes aan, scheelt ook natuurlijk. Fijn dat je geslaagd bent voor een jasje, welke is het geworden?
Married, nou gelukkig maar dat je ook batterijen bij je had voor je kolf! Idd beetje voorbarig van ze om de elektra vast weg te halen ! Ja, ik kom ook naar de meeting! Eppie, een Miele cats en dogs?! Goh wat grappig dat zoiets bestaat! Mn vriend heeft gisteren eeeeindelijk de wasmachine en droger besteld! En hij heeft er ook een nieuwe magnetron en stofzuiger bijgedaan... Was allemaal erg nodig hoor. Ik ben heeeul benieuwd!! Vooral de wasmachine word ik gek van, ik centrifugeer nu al een aatal weken op 400 toeren?!! MIeke, 1,5uur slapen is toch best netjes? Ach wat sneu dat Boaz zo schrok van zijn vriendje!! (maar wel een beetje grappig ook weer ) Tja, kan zijn oortjes nog wat gevoelig zijn maar dat gegil is gewoon ook iets om van te schrikken!! Ik schrik er zelfs nog wel eens van en krijg tutende oren als Vera dat doet. Leuk baby-Uggs! En wat kostten die nou eigenlijk? En geen staartje voor Boaz?!! Goh Goh, Yannique en Dani krijgen dus ook nog een avondfles om 22u? Of is dat maar af en toe? Angela, ow niet zo'n heel prettig avondje dus... Noralien, leuk dat jullie t fijn gehad hebben. Haha, viel Anne in slaap in t zwembad!! Ik vind juist dat Vera momenteel geweldig slaapt, het beste van de afgelopen maanden. Af en toe een dagje wat minder, maar dat trekt zich steeds toch wel snel weer bij. Ik heb juist het idee dat t nu wat stabieler wordt, dat ze zichzelf meer onder controle heeft/dingen begrijpt, hoe moet ik t zeggen. Maar kan natuurlijk ook best maar een fase zijn (en dat t strax weer heeeeeel erg wordt, maar ik geniet er nu maar even van ). Tirtilisko, ik doe Vera nu meestal haar bodywarmer aan! Zelf heb ik ook maar een dun jasje aan, dus een vestje zou ook best nog wel kunnen hoor. GIsteren heeft Vera voor t eerst kip op! Ik had sperziebonen, maar geen aardappels meer in huis . Dus maar een berg kookvocht erbij en een paar scheppen rijstebloem, toch t 'groente-vlees-aardappels(/rijst)' idee . Met dat beetje kip zat er toch meteen al wat meer smaak aan dat prutje, vond ik, ook al zit er dan geen zout in!! Ze heeft gewoon 210g schoon opgegeten !!! Dus ik dacht dat ze wel zonder voeding naar bed kon en dan om 21u laatste voeding Ze had namelijk om 1630u nog een voeding gehad en om 18u t prutje dus. Maar daar was Vera t niet mee eens. Ging niet slapen zonder die voeding hoor! Daarna wel, maar toch is ze de hele avond erg onrustig geweest. Vannacht om 5u begon ze ook nog even te huilen, maar na een paar minuutjes toch weer in slaap gevallen tot 8u. Ik had gedacht dat als Vera maar 2 slaapjes zou doen, we wat meer tijd zouden hebben om overdag dingen te kunnen doen buitenshuis, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo! 's Ochtends is t voeding - even bij mama op bed spelen - in de box - dan kan ik ontbijten - fruithapje en weer naar bed Dan kan ik douchen en aankleden. Vervolgens is het badje om de dag - boterham - voeding - nog heel even spelen, maar alweer snel moe en naar bed Dan kan ik nog wat huishoudelijke klusjes doen etc. Ondertussen is het 1530 of 16u dat ze wakker wordt en alweer voedingstijd. Daarna pas kunnen we echt iets gaan doen Natuurlijk kan het wel eerder, maar dan komen haar 'natuurlijke' slaapjes toch wel in de war.
@Deesje: Wij dachten vorige keer ook dat Morris last had van een doorkomend tandje. Hij was toen ook allemaal aan het spoken 's nachts. Maar uiteindelijk lag het toch aan zijn verkoudheid (ondertussen dus nog geen tandje). Nu is hij weer verkouden en slaapt hij ook weer slechter (gelukkig wel de nachten door). Wat een mooie meid is Naomi!! @Joanjima: Wat jij omschrijft is volgens mij niet echt eenkennigheid. Het klinkt meer alsof hij heel veel geborgenheid nodig heeft. Dat is denk ik ook niet gek, gezien wat hij allemaal mee heeft gemaakt de laatste tijd. Fijn dat het verder allemaal goed met Martijn gaat. @Daffie: Wat lief van Myrthe dat ze je uit heeft laten slapen. De eerste keer dat Morris ineens zo lang sliep schrok ik ook zo. @Axi: Agos, Josanne ook al zo verkouden. Daar hebben ze veel last van he. Morris dus ook al, maar deze keer heeft hij er 's nachts gelukkig niet zo'n last van. En wat vervelend dat jullie maar niet van die spruw afkomen! Als dit ook niet werkt is er ook zo'n natuurlijk middeltje, maar daar wordt dan wel heel haar mondje paars van. Ik zou even op moeten zoeken hoe het heet. @Maka: Ja vaag he, dat hij zo lang zonder voeding kon. Scheelt denk ik wel dat we van huis waren, thuis gaat hij dan toch eerder mopperen. Het leek me wel een idee omdat ze die laatste voeding eigenlijk niet meer nodig zouden hebben, om die dan telkens wat te vervroegen. Mja ik weet het ook niet hoor, nu slaapt hij gewoon goed door en vanmorgen om 7.00 (na laatste voeding om 23.00) had hij echt wel honger. Ik denk dat ik het nog maar even zo laat. Morris had nog wel geslapen hoor, tussendoor. Om 12 uur met voeding naar bed gedaan en toen heeft hij tot 2 uur geslapen (lang voor zijn doen). Daarna dus nog wel een boterhammetje op. Wat goed dat ze zich naar voren werkte!! Go Vera! @Married: Haha, ja er moet natuurlijk wel plek blijven voor pizza's Morris had eergisteren idd 4 voedingen, dat hebben we nu al een paar keer gehad. Dan kreeg hij om 12.30 voeding en dan tussendoor boterham en avondprak en dan om 19.00 weer een voeding. Maar gisteren had hij er weer gewoon 5, het scheelt dus per dag. Lekker dat ze de elektra weggehaald hebben... staat je bureau er nog wel ;P? @Eppie: En hoe vond Yannique haar witvisje? @Mieke: Ach arme Boaz. Hij was even vergeten dat hij 2 maanden geleden ook zulke mooie geluidjes produceerde (of deed Boaz dat niet?) Geen idee of ze na een oorontsteking gevoeliger zijn voor geluid. Uggs zijn ook niks voor mij hoor. Ik kan me wel voorstellen dat ze héééél lekker zitten, maar echt mooi vind ik ze niet Ik ga Morris zijn haar voorlopig ook nog niet knippen. Ik heb foto's gezien van mijn vriend vroeger en die had echt een schattig koppie witblond haar. Hier voorlopig dus ook nog geen schaar er in. Maar zo gauw mensen hem als meisje aan gaan spreken denk ik dat er toch de schaar in gaat hoor @Angela: Pfoe, lekker nachtje heb je gehad. Heeft Levy vannacht wel weer in zijn eigen bed geslapen? @Noralien: Leuk dat je ook naar de meeting komt! Fijn dat jullie weekendje zo is bevallen. En wat schattig dat Anne in slaap viel in het zwembad <3 Morris slaapt op het moment voor 's avonds erg onrustig door zijn verkoudheid. 's Nachts slaapt hij gelukkig wel door. @Tir: Ik doe Morris ook een vestje met capuchon aan naar buiten. Dat vind ik nu nog wel warm genoeg hoor. Als het straks kouder wordt heb ik een winterjasje en ook nog een voetenzak, dus opties genoeg. @Maka: Dat trucje wilde ik gisteren ook uithalen. Morris had om 17.00 bv gehad daarna nog een beetje avondprak maar niet veel. Om 18.30 nog een beetje joghurt en om 19.00 naar bed. Hij ging wel slapen maar werd om 20.00 alweer wakker voor een voeding. Toen dus om 23.00 ook nog maar wakker gemaakt voor een voeding (hij was al half/half wakker) En dat is dan het voordeel van Morris' korte slaapjes. Wij kunnen wel veel dingen doen 's middags. @All: Tnx voor jullie adviezen over de bakkerij. Ik heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en ben even de bakkerij binnengegaan. In eerste instantie om even de sfeer te proeven (ik ken ook een bakkerij waar ontzettend chagerijnig personeel staat). Er hing daar ook een blaadje dat ze iemand zochten dus ik heb er maar gewoon naar gevraagd. Het is voor dinsdag van 8.00-13.30 en dan vrijdag en zaterdag heel de dag (zaterdag van 7.00 -16.00) Best veel uur dus. Maar op deze manier is het qua opvang wel goed te doen. En omdat mijn vriend ook thuis werkt zitten wij niet persé aan het weekend vast vwb leuke dingen doen. De persoon die erover ging was er gisteren niet dus ik ga straks even bellen voor een afspraak. Spannend!!
@Mieke, Zozo gaat Boaz logeren Hihi ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden! Fijn dat je vader vandaag op kan passen. @Tirt, als het echt heel hard waait geef ik Josanne wel een dikker jasje aan, en inderdaad ook iets van slofjes. Want ze zitten toch stil. Maar vandaag alleen een vestje of zomerjasje @maka, ja vlees of vis scheelt een heleboel qua smaak! Hihi maar dus toch nog een voeding willen... jammer dat ze zo onrustig was 's nachts! @kuona, ach morris dus ook al verkouden. Ik kan aan Josanne echt merken dat ze er last van heeft, niet t verstopte neusje, maar ze is echt een beetje gammel geloof ik. Ik weet wat voor middeltje je bedoeld hoor iets met gentiaan ofzo geloof ik! Goed dat je toch naar de bakkerij bent gegaan. Fijn dat de uren je aanstaan! Nou succes met bellen Zo net boodschappen wezen doen, kwam ik mn oude collega tegen. Bleek dat ze flink moesten bezuinigen, ern moesten meerdere mensen weg. En de sfeer was erg slecht! Ben blij dat ik er al weg ben zeg!
@Axi: Je idd, het is iets met gentiaan! En jij blij dat je daar dan weg bent. Dan mis je iig niks. Beter dat je op eigen initiatief weg gaat dan dat je weg bezuinigd wordt. Ik heb net gebeld naar de bakker en ik ga vrijdag op gesprek. Spannend hoor. Mijn achternaam heb ik alvast mee, ik heet namelijk Bakker met mijn achternaam Oja..mijn accu is trouwens kapot. Gisteren zaten we in mijn auto, veel gedoe met kinderwagen in stromende regen, startte hij weer niet... Mijn accu is dus lek. Balen!
@Kuona, inderdaad, en al die spanningen rondom de bezuinigingen... niets voor mij! Oh spannend zeg! wel fijn dat je vrijdag al kunt komen!! Hihi die baan past perfect bij je! Balen zeg van je accu! nou hopenlijk kan het snel gemaakt worden.. en heb je niet teveel kosten! zeg waar is iedereen gebleven!?!?!?
Ja dat hoop ik ook. Ik vroeg me ook al af waar iedereen is. Misschien heeft die ontwenningskuur van gisteravond zijn werk wel gedaan?
haha zou best kunnen! Al zijn er wel telkens mensen aan t meelezen heb eindelijk mn foto's binnen, ik kwam erachter dat ik geen enkele foto van de kraamhulp had laten afdrukken.. Dus nu de ontbrekende foto's laten afdrukken, en kunnen we eindelijk verder met t fotoalbum!!
goedemiddag allemaal, hier vandaag niet helemaal fit, lat van verstandkiezen, kan mijn mond haast neit open doen, du heb de tandartsafpraak voor morgen ook maar verplaatst. ook erge keelpijn, is helemaal rood, en verkouden , ohohoh heb al wel vast ons huis winterproof gemaakt, even de bank en tv omruilen van plek, zodat de kachel vrij komt te staan, merk het gelijk. vanmiddag de auto weg brengen, die moet grondig nagekeken worden, en even lang mijn mams. kuona: vrijdag al op gesprek, super, ben benieuwd. fijne dag allemaal,
Goedemiddag! We hebben er weer uit gelegen gister dus (las ik op hyves ).. erg fijn, maar niet heus. Had zelf geen tijd, moest weer veel te veel series kijken, haha Thije heeft vanochtend maar kort geslapen, dus hopelijk haalt ie dat vanmiddag nog in. Hij lijkt nu al moe te worden, dus wie weet... Heb al wel lekker boodschappen gedaan. Oa even medela-bewaarzakjes gehaald bij het kraamzorg-winkeltje. Kreeg daar even een veer in mn achterste over het feit dat ik nog BV geef Moest wel opletten dat ie me niet op at zei ze Ik voel me trouwens erg verrot, werd wakker met hoofdpijn en ook in mn buik zit het niet helemaal lekker, een beetje het gevoel alsof je de avond ervoor veels te veel gezopen hebt . Hoop niet dat ik ziek ga worden. Zit me ook weer druk te maken hoor. We hebben een tijdje geleden een nieuwe eettafel besteld, morgen komt ie.. maar ik twijfel nu ineens heel erg of ie wel bij ons interieur past en of ie wel praktisch is enzo.. krijg echt een punthoofd van mezelf!!! Heb weer allerlei groenten etc in huis, dus ga straks weer even wat potjes voor Thije koken! Thije is nu bezig om de keukenkastje open te doen, ahum @ Mieke, de cursus was heel erg leuk, heb het idee dat ik al veel heb geleerd. De docent deed het erg leuk, de groep was vrij gemêleerd. Het is 8 avonden. Hij begon met uit te leggen hoe de diverse programmas met elkaar in verhouding staan en dat verduidelijkte voor mij al een heleboel. Wat een aparte naam Salomon, wel erg leuk moet ik zeggen! Vervelend dat Boaz van hem moest huilen joh! Maar die kids kunnen soms harde geluiden maken he (denk aan Soraya, hihi) Ah baby Uggs dus, leuk!! Heb ik voor Thije (zoals je miss nog wel weet) ook, gekregen uit Australië. Boaz dus een rocker met zn lange haar? En spannend dat ie gaat logeren! @ Maka, schema van jullie lijkt wederom op dat van ons. Als ik weg wil, probeer ik dat na de boterham te doen, dat komt hier meestal het beste uit. Of na BV2 en voor de boterham. Tis wel een heel geplan he Fijn dat ze je kip lekker vond! En toch niet slapen zonder die voeding dus hmm good to know, want denk dat dat hier ook zo zou gaan eigenlijk. @ Kuona, super dat je het gevraagd hebt! Klinkt wel goed moet ik zeggen hoor! Ik zag hier net in een kledingwinkel ook dat ze verkoopsters zochten, dus ben ff gaan vragen. Maar was voor meerdere vestigingen en rare uren, dus dan heb ik alsnog de reistijd die ik niet wil. Heb je al gebeld inmiddels? > Oww leuk, vrijdag op gesprek!! Mevr. Bakker, kan niet missen dus! Fijn dat Morris het zo goed doet op 4 BV, wij komen toch meestal wel op 5 eigenlijk. Haha, mn bureau staat er nog wel (gister nog wel althans ) Balen van je accu, zal wel weer wat kosten dus @ Eppie, haha, jij dus ook al serieverslaafd? Pyjama/slaapzak was hier vanochtend alweer nat! Hij voelt een beetje klam zei mijn man.. uhh schat, dat is gewoon pies! Hahahaha Hoe vond ze de vis? Welke witvis had je gehaald? Ik heb net pangasius gehaald, wilde ik voor Thije iets mee maken uit Opperdepop. @ Angela, owjee Levy vindt zn nieuwe bed stom? Nog steeds, of is ie er inmiddels wel weer blij mee? @ Noralien, fijn dat je weekend weg leuk was. Lekker hoor slapen in het golfslagbad . Super leuk dat je naar de meeting komt! Vanaf deze leeftijd kunnen kindjes gaan dromen, misschien dat ze daardoor wat onrustiger slaapt? @ Tirti, ik doe Thije meestal een vestje aan buiten. Heb ook een erg leuke winterjas en die heb ik al 2x aan gedaan hoor. En ook schoentjes of slofjes. @ Axioma, zeker fijn dat je daar al weg bent dan ja!!! Veel plezier met je fotoalbum! @ Joanjima, beterschap! Leker hoor je huis winterproof!
Kuona, he goed van je dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken! Lijkt me best gezellig, een bakkerij! Al zal t wel vermoeiend zijn, veel staan natuurlijk. Maar das in alle winkels. Idd behoorlijk vroege werktijden , maar zo heb wel nog lekker rustig de tijd 's avonds om Morris zn prakje te geven en in bed te leggen... Mooi, vrijdag op gesprek, succes alvast!! Grappig, Bakker . Kannie missen! Ah, Morris gaat dus wel slapen zonder voeding 's avonds! Morris is sowieso ook niet zo moeilijk met inslapen toch? Ow, accu lek. Nou ja, gelukkig is t je accu, niet een of ander megaduur ding ! Anita, he bah vervelend, verstandskiezen en ook nog grieperig! Hihi huis winterproof. Ik moet de tuin nog winterproof maken... bahbah Axioma, oja foto's afdrukken, moet ik ook weer gaan doen... Zucht, en ik moet ook nog het plafond in de badkamer witten. Married, haha, ja kijk maar uit dat ie je niet opeet Jij ook al ziekjes, enneuh niet te druk maken hoor. Wacht eerst nu maar eens af hoe ie staat! Wil je toch weer een baantje gaan zoeken dan Hier ook eigenlijk bijna altijd 5 voedingen. Maar Vera heeft natuurlijk ook heel lang nog op 6-8 gezeten. Net nog even voor t middagslaapje naar t postkantoor geweest, issie dicht. Had in mijn hoofd dattie vanaf 1230u weer open was, maar is 1330u . Heb ik weer. Grr! Had ik net een keer wat tijd tussendoor. Nou ja, gaan we zo nog wel even na t slaapje.
Hoi meiden ben er even snel, moet zo Ferry ophalen en dan krijgen we visite. Mijn vriendin met haar meisjesbeeb komt langs. Heb ze al een tijdje niet gezien dus ben benieuwd! Ben vanmorgen naar de kapper geweest en er is echt heel veel af! Heerlijk licht voelt het nu weer! Heb de staart in een vlecht gedaan en zo af laten knippen. De vlecht stuur ik op zodat ze er een pruik van kunnen maken voor kindjes met kanker. Kuona: Je bent gewoon geschikt voor die baan! 8) Alvast heel veel succes vrijdag! Married: Je bent nog niet eens vrij en nu alweer op zoek naar een baan? Ben je bang om je te vervelen? Mieke: wat spannend dat Boaz volgende week gaat logeren! Is dat de eerste keer? Ferry is nog niet uit logeren geweest en ik zie het er voorlopig ook niet van komen. Ook is er pas 3 x op hem gepast terwijl wij even weg moesten... Mijn ouders zijn fysiek niet in staat om op te passen (maar mijn moeder wil wel heel graag) en mijn schoonouders wonen in Friesland. Dat is ook wel jammer! Nou wij gaan Ferry ophalen!
Hoi meiden, Wilde gisteren uitgebreid bijlezen en reageren, maar forum lag eruit, dussssssssss. Heb wel globaal bijgelezen, maar weet eerlijk gezegd niet meer wie wat heeft gezegd. Was wel iemand wiens kindje in het ziekenhuis was beland. Bah meid dat moet verschrikkelijk zijn geweest. Gelukkig is ze nu weer opgeknapt. Verder was Daan gisteren en vanmorgen weer gezellig om 5:30 wakker . hopelijk is het maar een fase. En zijn brood....vergeet het maar, lippen stijf op elkaar. Maar ik denk dat ik weer een tandje eraan zie komen, dus dat zou het kunnen zijn. Ik geef het nog maar even, want voor de rest eet hij wel goed. Nou, ik ga weer aan het werk. Liefs Vaam