Uk, wow dan is er wel erg veel vanaf! Goed dat je je haar voor een goed doel gebruikt!! Lastig, wij hebben dat oppasprobleem ook, alle opa's en oma's wonen in Brabant! Vaam, idd hopelijk is t een fase en gaat ie hierna voortaan heeeeeeeeuuuul lang uitslapen! Groeicurves zijn weer bijgewerkt voor Bénine, Yannique, Morris, Tijs, Thije en Daan! Laat me weten als ik iemand vergeten ben
@Axi: Ja foto's af laten drukken, dat moet ik ook nog steeds doen. Ik heb ze tot 6 maanden uitgezocht maar dus nog niet af laten drukken. Ik moet eerlijk zeggen dat wij wel véél minder foto's maken dan in het begin. Stom eigenlijk... @Joanjima: Ohoh, ook al niet lekker dus. Beterschap! @Married: Joh komt vast goed met je tafel. Ik ben wel benieuwd wat er onpraktisch kan zijn aan een tafel... Ik zie nu namelijk een schuine tafel voor me waar alles af glijdt En Thije kan dus ook al keukenkastjes opendoen, de slimmerd. Wil je misschien toch weer gaan werken dan? Hahaha en Thije voelde dus klam aan. Zou zo een opmerking van mijn vriend kunnen zijn. Hier is het de laatste dagen ook weer iedere ochtend raak... @Maka: Ja ik begin idd liever vroeg dan dat ik 's avonds te laat thuis ben om Morris nog te zien (pfff alleen van de gedachte word ik al naar...softie die ik ben). Morris slaapt idd best goed in de laatste tijd. Meestal protesteert hij wel even als ik hem weg leg maar als ik zijn speen en knuffel geef is hij vrij snel vertrokken. Soms babbelt hij eerst nog even maar valt dan zelf wel in slaap. Plafond witten... pffff kun je daar je vriend niet lief voor aankijken? Tnx voor de update. Blijft leuk om te zien, al die curves bij elkaar. @Uk: Wow dan is er wel heel veel vanaf. Heb je nu dan echt een kort koppie of is er wel wat over gebleven? @Vaam: Pfff lekker ritme heeft Daan. Doet hij nog een dutje kort voordat hij de nacht in gaat misschien? De bedoeling is dus dat ik binnenkort een paar dagen (2,5) ga werken. Nu zit ik nogal in dubio hoe ik dat aan ga pakken met de borstvoeding... Ik wil eigenlijk niet gaan kolven. Ik geloof dat dat ook maar tot 9 maanden mag onder werktijd. Maar ik wil daar gewoon niet mee aan komen zetten... De ochtend en avondvoedingen kan ik gewoon zelf blijven doen. Maar tussendoor krijgt hij nu nog één a twee voedingen. Zou ik die dan af moeten gaan bouwen en vervangen door een flesvoeding? En geef ik (nou ja mijn vriend dan dus) hem dan 1 of 2 flesvoedingen? Ik vind het wel erg jammer want op het moment gaat het hartstikke goed met de borstvoeding
Nog ff snel, visite staat zo op de stoep Kuona: Nee, heb geen kort koppie hoor! Mijn haar zit nu tot op mijn schouders (krullend), de ondersta laag hangt er net over heen. Ach over 2 jaar zit het weer tot op mijn billen En ik zou die voedingen niet vervangen door flesvoeding, maar door bijvoeding. Dus een schaaltje yoghurt na zijn broodje ipv een fles. Zit de bakker dichtbij? Misschien kun je in je pauze even gaan voeden?? Dan kun je bijv. 's morgens bv, dan tussendoor water en fruit, dan een broodje met yoghurt, dan smiddags wat groenten ofzo en als je thuiskomt bv en 's avonds nog een keer? Ik noem maar even wat.
Nou, ik heb weer het eea ingevroren voor zoontjelief 2 receptjes uit Opperdepop, eentje met asperge (ook voor vanavond) en een visprutje. Zelf eet ik een pizza! Eet namelijk alleen en vind een pizza eigenlijk ook best lekker een keertje @ Maka, eventueel een dag of ochtend zou ik wel willen werken, vandaar! Gewoon voor de leuk zeg maar en in mn eigen woonplaats Oma's vinden dat ik hun nu een oppasdag door de neus boor, hahaha (zeggen ze als geintje hoor). Thanx voor het bijwerken van de statistieken! Wie is toch dat hoge groene lijntje bij het gewicht @ Uk, wat goed dat je je haar hebt opgestuurd, wist heel niet dat dat kon? Enne, foto van je nieuwe coupe? @ Vaam, ah Daan weer een tandje! Hij had er toch al heel veel? Balen dat ie weer zo vroeg wakker was, joh! @ Kuona, haha een schuine tafel is het niet nee, dat lijkt me wel erg apart trouwens. Het is een houten tafel en nu hebben we een tafel met glasplaat. Qua onpraktisch bedoel ik dan met schoonmaken van Thije zn troep . Maar moet er maar een tafelkleed opleggen als hij gaat eten denk ik. Morris dus ook steeds zon volle luier.. tis hier nu wel extreem moet ik zeggen. Kolfrecht heb je idd maar tot 9 maanden. Maar sommige werkgevers zijn heel schappelijk. Wellicht kun je in je pauze kolven? Op die halve werkdag kun je zonder kolven denk ik? En op de volle dagen kun je kijken of je 1x in je pauze kunt kolven? En anders idd vervangen door flesvoeding. Ow zie nu de reactie van Uk, dat vind ik idd ook wel een hele goeie! Je zou het ook op het BV-forum kunnen vragen, daar krijg je soms ook wel handige tips.
Zo ik ben klaar voor vandaag. Die opdracht is verschoven naar morgen dus morgen volle bak. Maar vandaag ook genoeg gedaan aan andere opdrachten. En mijn ouders hebben genoten van hun tijd met Boaz. Ze hebben hem samen lekker in badje gedaan, broodje gegeven, flesje etc. Mijn mams heeft zijn bedje lekker verschoont en opgemaakt. Ze hebben boodschappen gedaan en mijn mams heeft lekker sudderlapjes gemaakt en dat staat nu nog lekker te pruttelen. Toch wel een voordeel dat onze ouders dichtbij wonen. Mijn schoonouders wonen een hofje naast ons en mijn ouders wonen in Almere, dus dat ik maar een half uurtje rijden. Ik kan me voorstellen dat het heel anders is wanneer ze dus ver weg wonen en je dus niet bevoorrecht bent met zulke oppassen. Boaz heeft al 2x bij mijn ouders gelogeerd hoor en dat ging heel goed. Maar volgende week zaterdag is het de eerste x bij mijn s-ouders. Dus morgen even een paar uurtjes oefenen en volgende week ook, zodat het niet helemaal vreemd is voor hem. Boaz heeft trouwens nooit zo heel hoog en schel gegild hoor. En ik merk ook dat hij dus wat overstuur kan raken van rare stemmetjes, vooral van mensen die hem niet zo bekend zijn of die hij niet zo heel veel ziet. Hij ligt nu heerlijk te ronken, hihi. He zat ik even lekker voormezelf rustig te zitten, wordt Boaz wakker hihi ga hem maar uit zijn bedje halen dan. Ik reageer later wel even verder.
Hoi meiden, Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Was inderdaad erg schrikken en echt zo niet leuk om je kleine hummeltje zo ziek te zien. Denk dat ik het me pas echt beseft heb toen we zo'n beetje naar huis mochten. In het ziekenhuis krijg je een soort van natuurlijke drang om maar door te gaan en maandagavond thuis storte ik echt in. Gelukkig mocht hier in het ziekenhuis 1 van de ouders blijven slapen en de ander mocht ook de hele dag blijven tot 22.30 uur. Dus ik ben alle nachten blijven slapen vanwege de bv en mijn man is iedere dag bijna heel de dag geweest. Vrijdag en maandag heeft hij wel gewerkt en kwam dan daarvoor langs en daarna ook meteen. Gelukkig is het met mijn bv goed gegaan, ondanks dat Sanne wel 8 tot 10 keer dronk per dag. We moesten haar wegen voor de bv en na de bv om te zien hoeveel ze binnenkreeg ivm uitdrogen en er waren voedingen van maar 60 cc bij en zondag begon het weer richting de 100/125 cc per voeding te gaan. Nu thuis drinkt ze weer aardig in haar oude ritme, zo'n 4/5 voedingen per dag met fruithap, boterham en prakkie. Alleen s'nachts komt ze 1 of 2 keer. Zal wel ff duren voordat dat ook weer normaal is. Heb gisteren en vandaag het huis weer aardig op orde gemaakt, nu nog een paar dagen bijkomen en maandag weer aan het werk. De antibiotica gaat erg goed, gelukkig is ze niet aan de diaree gegaan anders moesten we terug. De antibiotica in het ziekenhuis ging via infuus in haar bloedvaten en daar kreeg ze wel de eerste dag diaree van (terwijl dat eigenlijk niet kan) dus was nog even de vraag hoe ze er thuis op zou reageren aangezien het nu wel in haar darmen komt maar gelukkig gaat het goed. Ze vindt het lekker ook dus dat valt reuze mee. Ik probeer snel weer echt bij te lezen en te reageren over de 'normale' perikelen. Liefs van ons
@Uk: Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe coupe. Foto!! Die bakker zit niet echt dichtbij, dus naar huis gaan tussendoor is geen optie helaas. Yoghurt tussen de middag is wel een goed idee ja. @Married: haha ja nu snap ik wat je bedoeld. Een glasplaat is ook wel erg praktisch ja! Morris knoeit nu nog vooral op het blad van de kinderstoel. Misschien dat ik daar in de pauze wel zou kunnen kolven idd. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet zo zie zitten Ik denk dat ik eens na ga denken hoe ik een schema kan maken zonder borstvoeding overdag, misschien met één flesvoeding. Ik heb ook al een topic geopend op het borstvoedingsforum, ik ben benieuwd naar de reacties. @Mieke: Ooooh wat ben je heerlijk verwend door je ouders. Mijn ouders en s.ouders wonen ook relatief dichtbij. Ik zou ook echt niet verder bij mijn ouders vandaan willen wonen (niet alleen vanwege de oppasmogelijkheden hoor ). Ik ben vandaag een beetje aan het kijken hoe ik de borstvoeding overdag wat kan verminderen. Morris heeft nu om 7.00 bv gehad en om 12.00. Daarnet wilde ik hem zijn avondprak geven met een beetje yoghurt en dan om 19.00 weer met bv naar bed. Maar hij wilde zijn avondprak niet Al een paar dagen niet overigens. Ik heb hem wel de yoghurt gegeven en dat ging er wel heel goed in, hij vindt het heerlijk. Hij geeft verder niet aan dat hij bv wil nu. Ik kijk dus even of hij het op deze manier red tot 19.00. Dan heeft hij tussen 7.00 en 19.00 nog één bv, dat is wel genoeg toch? Kan ik trouwens zometeen die avondprak nog een keer aanbieden? Het komt uit de vriezer en ik heb het dus al een keer opgewarmd. Kan ik het dan zometeen nog een keer opwarmen?
@Dinkie: Wat fijn dat jullie zoveel bij Sanne mochten blijven. Goed dat ze geen diarree heeft gekregen. En ze is dus alweer aardig in haar oude ritme. Gelukkig maar. En ze zal vanzelf de nachten wel weer door gaan slapen. Sterkte met bijkomen!
Kuona, ik dacht idd tzelfde als Married, evt je pauze gebruiken om te kolven. De voeding van 15/16u kun je denk ik nog wel 'bewaren' tot thuis? Idee van Uk is ook misschien wel iets, maar ik weet niet of Morris daar tevreden mee is? En anders idd een voeding afbouwen, wel jammer maar ja. Ik kan mijn vriend wel lief aankijken, maar dan is t over 3 jaar nog niet gedaan! Ik vind t niet erg hoor, maar wanneer??? o o die kids, doen ook nooit mee aan wat je voor ze verzint . Uk, groeit jouw haar zo snel dan?!! Married, oja een dag of ochtend per week zou ik ook wel willen! En dan de oma's om de beurt oppassen, dat zouden ze denk ik ook wel willen. Wij hebben ook een houten tafel, gewoon droog, soms nat doekje erover, klaar!? Maar t is wel donker hout, kweet niet wat jullie krijgen? Vera ging vanmiddag een paar keer op handjes en voetjes staan! Niet heel hoog, maar toch! En ze gaat steeds meer vooruit tijgeren! Echt ver komt ze dr nog niet mee, maar t begin is er!! Ze was vandaag wel een beetje spugerig, een paar keer een klein golfje, vooral vanmorgen. Heeft ze al een tijd niet meer gehad. Zou dat een reactie van de kip kunnen zijn geweest?
@ Axioma: okay, prima, dan ga ik gezellig met Married. @ Maka: ik prak al het eten nog helemaal door elkaar en geef het nog niet zo apart als jij doet. Misschien wel een idee ja. Oei, centrigugeren op 400 toeren lijkt me inderdaad drama. Fijn dat je vriend al die nieuwe apparaten heeft besteld! Hmm, Vera wat spugeriger dan anders. Ik weet eigenlijk niet of het de kip kan zijn geweest? Was de eerste keer he, tsja, zou kunnen? @ Dinkie: wat zielig dat Sanne zo'n erge urineweginfectie had zeg. En dan ook nog 5 dagen ziekenhuisopname . Een hele nare ervaring lijkt me. Afgelopen week had Ebbie de zesde ziekte. Dan wel geen ziekenhuisopname, maar wel erg ziek het arme kind. Heel rot om te zien ja. Gelukkig gaat het nu weer goed met Sanne. Het ritme komt ook vast gauw weer goed. @ Kuoontje: hmm, jij dus ook aan het kaakklemmen, lastig he, het gebeurd zonder de je het dan in de gaten hebt eigenlijk. Oei, een lege accu, gelukkig kon je vriend jullie komen redden. Dat is 1 van mijn angstscenarios: dat ik dan ergens stil kom te staan met Ebbie, terwijl ik geen voedingen heb ofzo. Over dat bellen met solliciteren: als ik de baan wil hebben bel ik ALTIJD. Ga ik vragen stellen over wat de functie nu precies inhoud, wat voor type ze zoeken en ga ik gewoon doorvragen op wat ze dan zeggen. Zodat zij een beetje enthousiast kunnen doen en ik er enthousiast op in kan haken. Daar had ik altijd veel succes mee moet ik zeggen. De banen waar ik op reageerde waren van die banen waar honderden brieven op kwamen, dus dan moet je je echt onderscheiden. Bovendien kom je door zo'n telefoontje ook echt meer te weten en kan je eventueel alsnog beslissen niet te schrijven/mailen. Ow, zie nu dat je binnen bent gelopen, goed van je. Ben benieuwd! Whoahahahahah, nou dat kan niet meer misgaan met jouw achternaam, hihihihihi. @ Bbelly: klinkt wel als de vijfde ziekte ja. Hoe gaat het nu met Robin? Fijn dat Robin weer een nacht beter sliep. @ Married: hihihi, you and your kolf! Leuk, dan rijden we dus vanaf echt samen! Leuk dat de cursus zo inspirerend was. Voel je je al wat beter inmiddels? Die tafel is vast prachtig joh. Hier ook een piesje in een slaapzakje vanmorgen . @ Deesje: en? Was afgelopen nacht beter met Naomi? @ Anita: af en toe een signaaltje van eenkennigheid van Ebbie, ze moest laatst keihard huilen toen de schoonmaakster binnenkwam. En wordt nu soms savonds wat huilerig wakker in bed. Maar ik denk dat Martijn nu even een soort regressie doormaakt vanwege die operatie en de tijd dat hij van jullie gescheiden was. Wordt ie even weer een heel klein beebje dat alleen nog bij mama wil zijn. Geef er maar even wat aan toe zou ik zeggen. Hij heeft echt wat in te halen. Ow sterkte met je keel en je kiezen. @ Mieke: wat fijn dat je moeder vandaag met Boaz kon komen helpen. Wij hebben de box ook bij de bank staan. @ Uk: wat geweldig dat je je mooie lange haar gedoneerd hebt aan zieke kinderen, heel lief van je. Ga ff nieuws kijken ladies.
Nou, de warme hap was een groot succes! Recept uit Opperdepop: witte asperges met aardappel en ei. Eigenlijk heel simpel dus. En heb een beetje yoghurt toe gegeven, dat is steevast een succes. Ei was vandaag voor het eerst, is best allergiegevoelig natuurlijk, dus hopelijk krijgt hij er geen last van Ik zie ook weer 2 tandjes erbij! Ze zijn volgens mij zo goed als door, ik voel ze nog niet met mijn vinger, maar de opening is er wel. Rechterboventand en tand naast linkerboventand, in totaal heeft ie er dan alweer 5! Zijn jullie heel consequent met poetsen? Ik vergeet t tot mijn schande best vaak, ik doe het meestal in bad. Moet er eigenlijk ff een handiger moment voor zoeken. @ Mieke, owww wat relaxt joh dat je ouders zo heerlijk hebben geholpen! Ben zelf idd ook erg verwend dat beide ouders super dichtbij wonen. Wij hebben wieltjes onder de box en rijden hem dus de hele kamer door @ Dinkie, toch ingestort dus, kan het me indenken, vind het om te lezen alleen al super heftig! Ah vanwege de BV bleef je bij Sanne slapen dus. Fijn dat het goed is gegaan met de BV. Gelukkig raakt ze nu weer steeds meer in haar oude ritme. En ze vindt de AB lekker dus.. fijn, dan krijg je het er tenminste in! @ Kuona, snap dat je het kolven daar niet ziet zitten hoor. Ik ben er ook echt klaar mee op mn werk, pff.. ik kolf nog 2x, rond 11 en rond 15 uur. Het lijkt me dat het wel kan hoor met 1 BV tussen 7 en 19. Hij krijgt voor de rest veel bijvoeding. Gewoon uit proberen de komende dagen? Eventueel kun je dan wel kolven, zodat je borsten het nog ff niet merken Heb je gelijk een voorraadje voor als je gaat werken. Volgens mij mag het officieel niet, 2x opwarmen, ligt er ook aan wat het is? @ Maka, oh gelukkig, wij krijgen ook donker hout. T zal ook wel loslopen allemaal hoor, maar ik kan me dan ineens weer zo druk maken Wat goed dat Vera op handen en voetjes stond!!! Zou best een reactie kunnen zijn denk ik? Soms weet ik niet meer waardoor er ineens meer gespuugd wordt, koud buikje, bepaald eten, te gulzig gedronken, te druk gespeeld @ Noppie, oke dan, dan gaan we gezellig samen! We PBen/mailen wel ff over hoe en wat. Lees nu pas over dat kaakklemmen, dat heb ik ook denk ik! Dat je kaak ineens op slot schiet bedoelen jullie dan? Dan heb ik ook, heel vervelend en op de meest irritante momenten! Ik voel me al wel wat beter, heb vanmiddag een paracetamolletje genomen en dat heeft wel geholpen denk ik.
@ Married: okay, gezellig. Nee, kaakklemmen is meer dit: door spanning je kiezen op elkaar zetten en kracht blijven zetten en het dan niet doorhebben. Maar het opslot springen van je kaak lijkt me ook erg pijnlijk .
@ noppie, ahhh ebbie dus de zesde ziekte. Lijkt me ook zeker geen pretje nee. In feite hetzelfde begin als wij hadden, hoge koorts toch? Dokter had ons gezegd dat zoiets er misschien aan zat te komen maar aangezien er geen vlekjes kwamen zijn wij verder gaan onderzoeken. Hopelijk is Ebbie weer helemaal opgeknapt. Het zou verboden moeten worden, die zieke kleine kindjes, is echt niet leuk!!
Zijn jullie ook zo verliefd Married, klinkt goed dus je cursus. Tja je kunt heel veel met Indesign en daarbij heb je idd nog andere programma's nodig, of iig bestanden die daarin gemaakt zijn om je opmaak mee mooi te maken tot een eindproduct. Donkere houten tafel, is ie bewerkt of onbewerkt. Wij hebben lichte onbewerkte houten tafels en onze hulp maakt deze schoon, dus vetvlekken/kringen en zo, door het oppervlak in te smeren met groene zeep en dat later met een vochtige doek te verwijderen. Misschien een handige tip. Oja dat boekje 'Opperdepop', ik heb het nog steeds niet opgezocht, maar jij bent er zo enthousiast over, moet ik toch even gaan doen. Boaz zit 's avonds tussen ons in op de bank wanneer wij eten, en dan kijkt hij echt het eten van onze borden, terwijl hij zelf al gegeten heeft. Dan kijkt hij je aan en dan naar je bord en weer terug, soort van gebarentaal met zijn ogen, hahaha. Vandaag aten wij zuurkoolstamppot met suddervlees, heb hem een paar hapjes gegeven en hij vond het echt smullen. Dus misschien kan hij vers nu toch wat meer waarderen en stukjes ook. Ook heeft hij gister voor het eerst yoghurt geproeft, daar gaat hij helemaal van shacken en grommen zo lekker vindt hij het, haha! Hier ook een box op wieltjes hoor. Maar onze woonkamer/keuken is niet zo groot, dus niet zo veel plek en mogelijkheden om hem naar toe te rollen. Noppie/Married, he niet zo gezellig doen hoor, dat jullie samen rijden, hihihi. Ik wil ook Noppie, is Ebbie weer helemaal beter van de 6e ziekte? Dat is toch besmettelijk en krijgen ze toch via een ander kindje? Dan zeker bij de gastouder opgelopen, of krijgen ze dit op een andere manier? Kuona, zo goed zeg dat je gewoon even de bakkerij/winkel ingelopen bent, dat kunnen ze denk ik wel waarderen hoor! Zien ze gelijk initiatief. En de dagen en tijden lijken me idd wel goed te doen en te combineren omdat je vriend dus ook vanuit huis kan werken/werkt. Qua voeden, ik kan me goed voorstellen dat je het kolven daar niet ziet zitten, daarbij kolf je ook niet zo vaak toch? Misschien kun je (hihi we denken al helemaal mee alsof je de baan al hebt), de voeding midden op de dag afbouwen, deze vervangen door een flesvoeding of 's ochtends of 's avonds wel kolven en deze bewaren voor die voeding. Je boops zullen er dan toch ook aan wennen dat ze overdag niet hoeven te werken Ik denk niet dat je productie er daardoor heel erg door achteruit zal gaan toch? Yoghurt zou ook een optie kunnen zijn, maar dan moet Morris wel min. 100cc yoghurt naast zijn boterhammetje eten denk ik. Ik had idd gezien (hyves) dat je Bakker heet, hahaha wel toepasselijk hoor. Maka, wat leuk dat Vera op haar handjes en voetjes ging staan en dus ook steeds beter vooruit tijgert. Hier nog niets van dit alles hoor, haha. Ach hij doet het op zijn manier en alles op zijn tijd. Ik maak me er niet druk om. Lekker hoor dat het slapen steeds beter gaat bij Vera en zelfs zo veel beter dan het een paar maanden geleden ging. Dinkie, volgens mij is het toch meestal wel zo dat 1 van de ouders mag blijven slapen als er plek is. Fijn dus dat je lekker dicht bij Sanne kon blijven en haar dus ook zo kon voeden. Tjee, 8-10 voedingen, maar ja die kleine beetjes vullen ook niet zo en als ze zo ziek zijn willen ze ook niet zoveel in 1x. Gelukkig gaat het beter met Sanne. Boaz vond de AB ook lekker, die smaakte naar sinaasappel. Moet je het ook met een spuitje in haar wangetje spuiten? Zo ben weer bij. Boaz ligt heerlijk vanaf 20 u te knorren, is volgens mij als een blok in slaap gevallen in de houding zoals ik hem in zijn bedje heb gelegd, hahaha. Ben benieuwd of hij nog een keertje wakker wordt vanavond. Gister wel. Dit zijn de mini Uggs-jes! Bekijk bijlage 20405
Hey lieve Mamma's! Hier ben ik weer even! Ik kreeg van de week zo lief berichtjes van Marriedgirl en van Angela! Dus ik kom tocg graag weer even buurten op het forum! Even heel snel: Het gaat super! Julian is nu ruim 7,5 maand. Een kleintje in vergelijking met andere baby's van zijn leeftijd, wat ik net snel even heb gelezen.: Julian is nu 7,4 kg en 67,5 cm. Twee ondertandjes. Maar hij kruipt als een speer door de woonkamer en gaat soms al staan als je zijn handjes vasthoud of als hij een hoge drempel op wil klimmen. Hij is supergezond en heerlijk vrolijk! Hij krijgt nog steeds borstvoeding en eet lekker brood, fruithapje, groentehapjes en dergelijke! Ik geniet enorm van dit heerlijke kereltje! Ik kwam er de afgelopen maanden echt niet meer aan toe om regelmatig op het forum te komen. Twee kinderen is toch wel veel drukker dan één kind. Daarnaast ben ik ook nog gastouder, dus er vragen nog meer kinderen mijn aandacht. Verder ben ik druk bezig met het uitbreiden van mijn bedrijf Moedergevoel. Binnen een maand openen wij onze webshop met onder andere babydragers / draagdoeken en nog wat andere producten. Kortom: druk, druk, druk! Ik mis het best wel hoor, ik vroeg me vaak af hoe het met jullie zou gaan! Ik hoop dat ik het nu weer een klein beetje kan bijhouden, maar ik kan niet beloven dat ik veel schrijf. Ik doe mijn best! Hele dikke virtuele knuffel!!!!! Tot snel!
Golfola, wat leuk dat je even komt buurten en vertellen hoe het met jou en de kids gaat! Zo te lezen idd erg druk, maar wel met heel veel leuks. Voel je niet verplicht om weer 'ouderwets' mee te doen hoor, als je af en toe even langswipt is dat toch heel gezellig! Succes met je website, spannend ook wel. Goh Julian ook al lekker aan het kruipen en tandjes, hij gaat lekker snel.
Goeiemorgen meiden! Open ik vanmorgen nu het forum!? Komt ook niet vaak voor, hihi. Vanmiddag weer werken, dus vanmorgen beetje rommelen in huis (wasje is al aant draaien). Moet ff nog bijlezen van gisteren wat jullie allemaal nog hebben beleefd, hihi. Hier is de verkoudheid van Naomi bijna over, ze knort alleen af en toe nog een beetje. Slapen ging na die rampzalige nacht ineens weer helemaal goed, ze sliep gewoon weer door, heerlijk! Dan merk je wel dat je daar echt wel aan gewend bent geraakt! Gisteren is ze weer naar het KDV geweest, daar waren alle kindjes zowat verkouden, dus het zal wel erg heersen blijkbaar. Of het nu ook door de tandjes kwam, kweet niet, van één boventandje zie ik nu een gleufje, dus misschien toch? Al zat die er al wat langer, maar hij 'groeit' nog niet echt zeg maar. We wachten maar af! Oh ja, voor mijn werk is nu eindelijk de kogel door de kerk, ga nu vanaf januari officieel (misschien december) 2 dagen werken! Wel twee lange van 9 uur (van 8 tot half 6), maar ik woon hooguit 10 min van mijn werk vandaan (met auto), dus das goed te doen. HEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK! 5 van de 7 dagen kroelen met mijn meisje, jippie!! @Mieke, geweldig, die baby-uggs!!! En ik zag nog een leuke foto voorbij komen van iemand (sorry weet ff snel niet meer wie het nu was?!) met een superlief gehaakt mutsje! WIL IK OOK! Waar had je die vandaan (had ze op de LIEF site gezien, maar die was helaas al uitverkocht ). Oh, mijn meisje roept om aandacht, ff gaan kijken! Misschien tot later!
@ Dinkie: ja, het begon met hele hoge koorts ja, 40.2.... Het zou inderdaad verboden moeten worden. @ Mieke: ja, Ebbie is er weer helemaal bovenop. Het is niet bekend of het besmettelijk is die zesde ziekte. Maar dat zal dus haast wel. Hihihi, misschien moeten we gewoon een bus huren en dan met ons allen tegelijk naar Kuona . @ Golfo: veel succes met je webshop meid, leuk hoor! @ Deesje: fijn dat Naomi weer beter sliep en top dat je nu 2 dagen gaat werken! Ik heb vandaag personeelsdag en ga me zo melden bij Artis. Over de meeting: heeft iedereen wel een paspoort voor haar beebje? We gaan namelijk naar het BUITENLAND .
Goedemorgen allemaal! We hadden weer een doorweekte luier, slaapzak en pyjama vanochtend en hij was vroeg wakker (6 uur), daardoor? Of door de tandjes? Geen idee! Vandaag is het blijkbaar filevrije dag in en om Nieuwegein, nou het zal mij benieuwen of ik vanmiddag wat korter over de terugweg doe (laten we het hopen ).. ik werk zelf dus niet echt mee, want ben gewoon met de auto! Kan ook bijna niet anders, mijn woonplaats heeft geen station (en nee ik woon niet in de bush bush ), dus met het OV doe ik er al helemaal uuuuuren over! Vandaag komt de tafel dus . Heb er gelukkig wel van kunnen slapen , maar vind het wel spannend! @ Noppie, ah wat anders dus dat kaakklemmen. Vervelend lijkt me dat hoor! Dat wat ik heb is idd ook niet echt handig.. als het gebeurt terwijl ik aan het eten ben is het vooral lastig Vind het wel een goeie van je hoor, de paspoort! Thije staat bijgeschreven bij mij, maar ik moet hem dan dus niet vergeten mee te nemen, hihi Veel plezier in Artis! @ Mieke, jaaaa heel verliefd!!! Als ik s ochtends bij Thije zn bedje kom en hij schenkt zon lieve lach, smelt ik echt. Opperdepop is te koop bij de Appie, met airmileskorting geloof ik. Wat leuk dat Boaz de hapjes van je zuurkool lekker vond. Hopelijk gaat ie je kookkunsten nu wat meer waarderen, hihi Maf he dat die kleintjes yoghurt zo lekker vinden?! Wat een leuke Uggjes zeg! Ik heb hele andere! Zal daar ook eens een foto van maken @ Golfola, hee meid daar ben je!!! Super leuk dat je weer ff wat schrijft hier, want we misten je echt wel! Fijn dat alles zo goed gaat met Julian! Super dat je ook nog steeds BV geeft . Een snelle qua ontwikkeling zo te lezen, leuk joh! Wat goed dat je je bedrijf aan het uitbreiden bent! Geef je ook nog cursussen? @ Deesje, leuk he het forum openen, hihi.. Wat fijn dat je er uit bent gekomen met je werk! Lekker joh, en zo dicht bij je werk wonen, ben jaloers!!! Fijn dat het beter gaat met de verkoudheid van Naomi!
Een goeiemorgen! Nou hier weer een heerlijk nachtje gehad, Boaz werd even 'wakker' rond 23 uur. Niet echt wakker, dus speentje er in en weer verder slapen. En ik heb ook heerlijk geslapen. Volgens mijn vriend zei Boaz gister echt mama, hihi heb er gelijk van gedroomd dat hij het nog een paar keer zei. Deesje, he gelukkig gaat het beter met Naomi. Tja volgens mij heerst het ook echt onder de kleintjes. Die muts heeft Suske zelf voor Silje gehaakt Lekker hoor dat je straks 2 dagen gaat werken, liever 2 lange dagen dan verdeeld over meer dagen toch. Noppie, veel plezier in Artis, leuk hoor. Married, jij hebt toch van die mini laarsjes voor Thije (denk ik). Mij benieuwe of dat werkt zo'n filevrije dag. Zal eens opletten bij AH dan voor dat boekje. Kom niet zo veel meer bij AH voor de boodjes eigenlijk. Nou ik moet ook weer aan de slag. Boaz zo eerst maar even in bedje leggen. Na zijn tukje gaat hij naar oma en Liv.