Mooi 8) Ik ben alvast aan het knutselen geslagen. Het lijkt niet al te moeilijk dus daar komen we wel aan uit. Het gaat er maar om dat het besloten is en dat we er kunnen kletsen toch?
@Iggy: haha, volgens mij wilde hij gewoon niet alleen de boodschappen doen . @Axi: leuk dat je buuf dat aan je gegeven heeft. Altijd mooi meegenomen he . @Mieke: snap wat je bedoelt, ik kreeg echt een heel naar gevoel van binnen toen ik het bericht van Married las. Ben zo gewend aan haar leuke en grappige verhalen. Jammer dat het hierdoor ineens voor haar zo moet veranderen. Ik hoop dat we haar binnenkort toch weer terug zien komen. @Suske: hihi, das liefffffff! @Uk: die Ferry...wist precies wat hij moest doen op het CB . En je zat er qua gewicht niet ver langs, de centimeters daarentegen....haha @Anita: Je hebt gelijk dat ze beide een heeeeeeeele mooie leeftijd hebben en blijkbaar ook veel moois hebben meegemaakt, maar iemand 'afgeven' is nooit niet leuk, hoe oud ze ook zijn. En fijn te horen dat het zo goed gaat met Martijn. @Kuona: zo'n gesloten forum lijkt me best een goed idee, maar is dat hier op dit forum mogelijk of moeten we ergens anders heen dan? En het is zo te horen dus erg leuk geweest in de Efteling. Heb je me nog zien zwaaien !! De bootjes vind ik saai, maar om te voeden zijn ze juist ideaal ja!! Dan kun je EN eten geven EN toch nog wat om je heen zien.
@Kuona: zo is het!! Vind het een heel goed idee van je. Op die manier kunnen we ook zelf uitkiezen wie er op mag.
Dan sturen we de link alleen per pb en niet hier op het forum zetten. Dan kunnen we tenminste ook leuk foto's plaatsen enzo 8)
Ja het is zeker heel jammer. Maar toch ook wel een fijn idee. Af en toe vond ik het toch wel een raar idee dat er mensen mee lezen (zie je soms onderin) die je niet kent. Zeker omdat het soms wel heel persoonlijk is. En ik zou het echt heel jammer vinden als Married niet meer mee kletst. Maar dat had ik geloof ik al gezegd Hoe moet ik nou een jaar bv volhouden zonder ons bv-maffiosietje 8)
Ik ben ook enorm geschrokken. Helemaal natuurlijk omdat Married een van de harde kern forummers is!! Bovendien hebben we haar nodig als steun bij de (BV) dipjes!! Ik hoop echt dat ze het normaal kunnen uitpraten... Ik ga ook zeker mee naar een besloten forum... een andere hyves aanmaken?? Volgens mij zijn de topics in 'de club' trouwens ook besloten? Maar die werken niet zo lekker met email-notificaties, vind ik. Suske, wat een enorm schattige foto zeg, hahaha!! Uk, wat goed dat Ferry zich van zijn beste kant liet zien op t CB!! Haha, en mooie cijfertjes. Kuona, fijn dat het leuk was in de Efteling. En wat mooi dat je gevoed hebt in een bootje! Das best wel een bijzondere herinnering, lijkt me . Ik heb trouwens vandaag Vera's haar geknipt Alleen het plukje dat voor haar ogen hing hoor, ze kan nog steeds een staartje . Dat ze maar niet zo sneu voor dr ogen hangen als ze geen staart of speldje heeft (in bed). Uiteraard heb ik t plukje bewaard. En we zijn vanmorgen samen onder de douche geweest. Vera in de badring, met haar rug naar de straal, erg handig! Een paar badspeeltjes erbij en klaar! Terwijl ik me afdroogde heb ik haar nog onder de straal gelaten, zodat ze het niet koud kreeg.
Anita, fijn dat je opa en oma nog zoveel moois hebben kunnen meemaken. 93, wow das een hele leeftijd. Dat is heel goed dat iedereen er vrede mee heeft. Super dat Martijn alweer in een ritme komt. Het is een sterk mannetje hoor! Axi, wat leuk, gratis mooie nieuwe kleertjes!!
Maka, goed idee zo. Wij hebben Boaz ook al zo onder de douche gezet, maar zo kan het ook. Volgens mij is de 'club' niet besloten. Ik schrijf mee bij een topic in de club maar zie ook altijd gasten en anderen meelezen.
Ik ben nu een forum in elkaar aan het knutselen. Ik ben natuurlijk automatisch de moderator 8). Ik ga straks de link sturen in een pb. Mensen kunnen zich dan aanmelden en dan kan ik jullie goedkeuren (voel me best machtig, haha). Op die manier kunnen mensen dus alleen meelezen als ze geregistreerd zijn. Het is overigens helemaal niet moeilijk hoor, daar zijn gewoon standaard templates voor. Waarschijnlijk herkennen een aantal het wel. En daar zijn ook meer smilies 8)
Hai meiden, Zo eerste werkdagje zit er weer op en wat lees ik hier nou weer.... @ married, wat verschrikkelijk jammer dat je weg gaat van het forum. Zoals je inmiddels wel hebt gelezen willen we jou helemaal niet missen!! Juist nu je net mijn bv-dipje hebt verholpen!! Lees dat Kuona bezig is met een besloten forum, hopelijk blijf je dan gewoon van de partij? @ kuona, ik sluit me wel aan bij een besloten forum hoor, wil wel met jullie blijven kletsen!! @ diverse meiden, wederom bedankt voor jullie complimentjes. Zal de andere foto welke we op canvas hebben besteld ook nog even spammen: Bekijk bijlage 21255 Hier is ze echt een boeffie. Gelukkig de eerste werkdag er weer opzitten. Was ff behoorlijk druk na 1 week thuis te zijn geweest dus heb genoeg te doen. @ autostoeltje, ik heb vandaag de maxi cosi axiss besteld bij prenetal met mamamaandag korting. Duurt wel ong. 4 weken voordat hij er is in het ROZE!! maar Sanne past er toch nog niet in dus hebben nog niet zo'n haast. Ik ga nog even kolven, kleine meid slaapt bij opa en oma omdat ze daar morgen ook is. Is voor haar stuk rustiger maar mis haar dan altijd wel hoor. Nog 1 keertje dan vanaf 1 november gaat ze 2 dagen naar kdv. Tot morgen meiden en hou me op de hoogte van een besloten site.
Ik heb een aantal meiden al de link gestuurd. Er zijn er ook een aantal van wie ik de gebruikersnaam niet precies wist, omdat we hier vaak afkortingen gebruiken of omdat er een getal achter hoort. Stuur mij even een pb, dan stuur ik de link.
@ Ander forum: Ik kan ook op mijn forumpje een besloten deel maken met een wachtwoord Is een soort zw pagina alleen dan net anders