HELP! Ligt bij jullie t nieuwe forum er ook uit? Kan er al de hele avond niet op. Database probleem? Wilde ik jullie net de mooie pics van Vera op haar knietjes van vanmiddag showen...
ahum... ik dacht al dat ik iets fout had gedaan. Maar volgens mij ligt het aan de server of weet ik veel hoe dat heet. De helpdesk doet het ook niet. Zul je zien dat dit om de haverklap gaat gebeuren he Bbelly, ik ga je pben hoor, maar nu kun je er dus niet op.
Zal wel meevallen, toch... Zo te zien ligt idd die hele server/db met alle fora plat. Had jij datzelfde vanmiddag ook, want zoiets schreef je toch??
Ja dat zijn helaas dingen die vaak voorkomen bij de gratis servers.. Ze kunnen ook zo gehacked worden en dan heb je dus geen back up ook Dat was destijds precies de reden waarom ik van gratis naar betaald over gestapt ben...
Dat zou kunnen maka, hoeft niet natuurlijk, maar als hun server crashed, moet je maar hopen dat er een recente back up is.. Vaak zijn ze niet scheutig met back ups omdat dat veel server ruimte inneemt en wij er als het ware niet voor betalen...
Hmz, ja klinkt logisch. Zou idd niet mooi zijn als dit vaker gebeurt... Ff checken dan hoe vaak zij back-uppen?
Ja is een optie.. Ik weet nog wel dat destijds, (praat ik over 3 jaar geleden) toen ik zelf nog een gratis forumpje had hij om de haverklap eruit lag en heel erg sloom was.. en regelmatig een hoop berichten weg waren...
Maar wat betaal jij dan voor jouw forum? Bij dit forum kunnen we ook kiezen voor reclamevrij en dan maken ze geloof ik ook backups.
Ik betaal jaarlijks 30 euro, Dat reclame vrij, is ook maar voor een x aantal klikken hoor Daarna staat er ook weer gewoon reclame op Ik heb er ook reclame opgezet, met de hoop dat ik de kosten eruit kan halen voor het forum
Kunnen wij dan ook nit naar een bretaald forum overstappen? Hebben we dan ook nog last van die bots? ofzo iets. Ik denk dat het met zn allen niet eens 1.50 zou kosten? Als anderen dat ook willn?
Nou het onderhoud van je site zeg maar, software aanschaffen om nieuwe dingen erop te zetten enzo.. Buiten dat moet ik natuurlijk in de sanering dalijk, en als ik dan een betaalde site heb die niets 'opleverd' en dus alleen maar geld kost als het ware dan zal ik hem op moeten doeken misschien, dus vandaar mijn keuze om er reclame op te zetten @ Tir: Je kan op een betaalde site de bots van bepaalde onderdelen blokken zeg maar.. Ik heb zo bv op mijn pagina privé hoekjes, die beveiligd zijn met een wachtwoord, waar de leden die niet in die gebruikersgroep thuishoren dus ook niet bij kunnen en dus ook de bots niet omdat daar nogal gevoelige info kan staan die niet voor iedereen zichtbaar hoeft te zijn.. De google ads (reclame) die daar neergezet worden, worden dus op basis van de rest van de site neergezet
@Candijtje: Lief dat je het begrijpt. Ik hoop dat je wel gezellig op een ander topic kunt meekletsen. Liefs Vaamrile @Corry: meid, ik hoop dat ook jij het begrijpt, want jij was net begonnen met ons mee te kletsen. We hopen op je begrip. Liefs Vaamrile
Hallo Allemaal , Ik ben ook een feb.mama. Heb hier een beetje zitten te scrollen ik begrijp hieruit dat de meeste van jullie inmiddels besloten zitten, das pech voor mij Maar mijn vraag is, word deze topic nog wel actief gehouden door overige leden die net als ik ook hier net komen binnen wippen en in feb mama zijn geworden of pis ik echt zwaar naast de boot. Nou ik merk het snel genoeg...
Tuurlijk kun je zelf het topic lekker levendig houden en kletsen met andere februari mama's die hier nog willen blijven want volgens mij zijn er nog wel wat mama's die hier willen kletsen of meelezen.
ja hoor ik ben ook nog te vinden op dit forum meiden.... zullen we het levendig houden met zijn allen