@ Uk80: ooooh? Dat is interessant! Ik wacht eerst die kinderarts morgen nog maar af en breng het daar ook maar eens ter sprake dan! Ben benieuwd of die ook iets zien bij haar. Het is natuurlijk wel een vacuumverlossing geweest en het ging best heftig. Misschien dat er toch ergens iets niet lekker zit. Maar overdag lacht ze nu ook best veel hoor! Dus het is niet zo dat ze totaal niet in haar hum is. Het is vooral in de avond. Maar bedankt voor je reactie, ik ga het even terugzoeken! Fianne heeft net een fles gehad en ligt nu even in de box. Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat zonder huilen!
Ik probeer Fianne nu eerst een poosje te laten huilen ipv te troosten, wil 15 min proberen maar ik vind het nu na 5 min al vreselijk!
Ze was na 10 minuten stil en is dat nu nog steeds... het is de eerste keer dat ik haar zo heb laten huilen en daarna heb ik net zelf ook ff een potje zitten janken. Ben nu wel heel benieuwd hoe lang ze stil BLIJFT! Manlief is ondertussen thuis gekomen en is even bij haar gaan kijken...ze lag helemaal knock out in de wieg...diep in slaap. @ Iggy: ja leuk is ze, he? Jouw kleine is ook een dotje hoor! Grappig dat je toch echt het leeftijdsverschil wel kunt zien hoeveel scheelt het nou helemaal. Wat gaat dat dan hard he die ontwikkeling.
oooh ik ben weer gezwicht... Soraya wou niet in haar bedje slapen.. nu ligt ze bij mij op schoot te slapen met haar speentje in dr mond..
waxientje ja gaaf he dat verschil nu al om te zien gaat erg hard he mireii ik zwicht de hele dag door.... kan het niet laten hem in mijn armen te nemen
is het normaal dat ik geen kraam/bloed meer heb? maarre de hechtingen zijn genezen maar ik durf nog steeds niet te kijken laat staan wat anders te doen ben ik de enige die zo'n schijterd is
Waxientje, succes morgen bij de KA, ik hoop dat hij/zij veel van je vragen kan wegnemen. En wie weet is een osteopaat dus misschien de oplossing. En wat een bos haar heeft Fianne zeg Hoe gaat het met jouw herstel? Uk, ik denk dat Boaz ook snel uit de kinderwagenbak is gegroeid. Hij was 2 weken geleden al 59 cm en donderdag mogen we weer meten en wegen. Ik heb een Mutsy en daar kon je een groot mandje bij nemen, die hebben wij dan ook genomen. Het lijkt op een winkelmandje en kan echt heel veel in. Maar wanneer de kinderwagenbak er op zit dan kom je er minder goed bij dan wanneer de maxicosi er op zit. Maatje, jeempie bah dat is niet leuk dat het zo lang kan aanhouden het niezen en hoesten en dat ze dus vatbaarder is. Maka, geen idee vwb de breedte van het wiegje. Boaz ligt in een rieten wiegje en hij stootte steeds zijn koppie. Ik heb er nu een rolletje handdoek in gelegd, misschien zoiets? Noppie, als Boaz langer op is en zit ook al weer bijna tegen de voeding aan dan voed ik hem ook eerder hoor, kan hij daarna lekker gaan slapen. Nou ik ga koken. Mannetje gaat met zijn moeder naar het theater. (Javier Guzman) Ik heb geen zin om weer mee te gaan en weg te zijn van Boazie. Ga lasange maken.
Mieke: welke Mutsy heb je? Wij hebben de transporter. Denk dat ik voor de leuk donderdag ook Ferry even laat wegen. Heb ik gelijk een flinke wandeling. Ligt wel aan het weer, maar ik ben reuze benieuwd!
is dat zo, dat er beweerd wordt dat de Baby Bjorn niet goed zou zijn voor de baby? Hmmmm, heb er net 45 minuten mee rondgewandeld door de buurt. En gedeelde smart is halve smart zeggen ze toch? Ik heb exact hetzelfde gehad met een mandje op de reiswieg in de appiehappie....
Iggylover, ik had ook geen bloeding meer na ongeveer 3 weken, enkel wat gekleurde afscheiding. Dus denk dat dat best kan / normaal is. En voor wat betreft je tweede vraag.... ik heb alleen mijn man een keer laten kijken, omdat ik vermoede dat de inwendige hechtingen er nog inzaten en die heeft dat bevestigd. Over 2 weken moet ik naar de gyn. voor nacontrole, en zijn oordeel wacht ik even af, voordat wij ook maar íets daar beneden 'ondernemen' Zie erg op tegen de 'eerste' keer seks na de bevalling.....
dames, ff een vraagje,, ik heb net Soraya de fles gegeven maar ze heeft van de 150 maar 60 cc gedronken. ik ben al een tijdje begonnen met haar voor de voeding aan te leggen, maar ik neem niet aan dat ik nu alweer zoveel melk heb dat ze zomaar 90cc laat staan.. nu ligt ze voor pampus bij mij op de arm en ik krijg die 90cc er echt niet meer in... nu weet ik zeker dat ze vanavond niet meer komt, zo moe is ze. moet ik haar dan wakker maken tegen een uurtje of 12? ik raak een beetje in de war van haar rare ritme hoor..
Hoi allemaal, Wat is er weer veel geschreven! Kan het niet allemaal bijhouden... Uk, wat fijn dat Ferry er zo goed op reageert! Iggi, bij mij was het bloedverlies ook al snel over, maar nog wel wat vochtverlies gehad. Wat betreft de activiteiten daarbeneden...Dat heeft bij ons ook nog wel even geduurd... Denk wel om de anticonceptie, want je kunt alweer vruchtbaar zijn... Hier gaat het prima! Gisterenavond yoga gehad, waar we alle bevallingsverhalen hebben verteld. Vandaag naar de babygroep van het CB geweest, was ook gezellig en morgen naar het CB voor 2 mnd controle en zijn prikjes.... Mik heeft gisteren geslapen van 21.30 tot 5.45u vanmorgen....lekker hoor! Ik was helemaal blij en voel me vandaag al minder gaar....hopelijk houdt hij dit vol! Vandaag is het een lekker vrolijk mannetje! Alleen net...toen weer huilen...maar hij ligt nu in de draagdoek lekker te tukken... Straks om 21.00u een fles, dan in bad en dan lekker slapen... Zou het zin hebben om bij zijn laatste voeding iets meer te geven? Heeft iemand dat al eens geprobeerd? Liefs, Leintje
Meiden die opzien tegen de eerste keer...het viel hier mee...zag er ook wel wat tegenop... Misschien is het een idee om wat glijspul te halen...helemaal als je bv geeft....
leintje: ik probeer haar meestal bij de laatste fles ook wat meer te geven, maar soms is ze zo bekaf dat ze helemaal niets drinkt.. en de ene x komt ze om 3 uur (maar met een klein flesje van 60cc is ze gauw tevreden) en de andere x komt ze pas tegen 5 uur, half 6.. dus of het echt zin heeft dat weet ik niet hoor!
hoi even snel, was vandaag een hectische dagje. vanmorgen dus eerst cb en toen dokter. vanmiddag om 2 uur kon ik bellen. wist de assistente nog niks, en dokter was weer met het spreekuur begonnen. moest iets voor 3en weer bellen , maar ondertussen had ze mijn man al gebeld en ze vertelden dat de kinderarts ons vanmiddag zou bellen, kinderarts belde mijn man rond half 5 en nu kunnen we a.s donderdag al terecht, wat ze gaan doen heb geen idee, maar ben al snel aan de beurt, had ik neit verwacht. voor iedereen een fijne avond, ga bankhangen en vroeg op bed, ben kapot. anita
Miireii: Als kleintjes aan de borst gaan kost dat HEEL VEEL meer energie dan gewoon uit het flesje drinken. Ik denk dat ze gewoon erg moe is geworden van de borst. Als ze zo weinig blijft drinken zou ik donderdag bij het cb gaan wegen en eventueel een tijdje eerst de fles en dan de borst. Ik denk dat het gewoon een beetje uitzoeken is.