Waxientje, herstel hier gaat wel goed hoor! Kan nog niet stad en land af winkelen zeg maar, dan ben ik wel uitgeput en last van het onderkantje. Maar verder voel ik me oke, ook ondanks de nachtvoedingen en dat ik weer aan het werk ben. Goh was het even stil, ligt ie weer te jengelen, wat zou het nou toch zijn. Wil eigenlijk even kolven, maar denk dat dat niet gaat lukken wanneer ik eventueel naar boven moet.
Zo ben ik een dagje naar mijn moeder en dan kletsen jullie meteen 10 pagina's vol :. Ga dus proberen om bij te lezen en te reageren. De kapster kwam vandaag bij mijn moeder. Echt heerlijk dat mijn haar weer fatsoenlijk zit zeg. Was al 10 weken niet geknipt en gekleurd en liep er voor mijn gevoel een beetje verslonsd bij (qua haar dan he ). Vind dat ik nu weer een hip- net- mama-kapsel heb . Verder bij mijn moeder weer lekker aan het knutselen geweest. Yannique heeft dus ook voor het eerst bij mijn moeder in het ledikantje geslapen en dat ging eigenlijk heel goed. Gezellig was ook, dat mijn schoonzusje met mijn nichtje (nu 6 maanden oud) langs kwam. Nu hebben we echt wel meer contact nu we allebei een kindje hebben. Voorheen kletsen we wel wat, maar hadden we niet echt een band met elkaar. Zij is ook 5 jaar ouder en had ook andere intresses en hobby's als ik. Vind ik dus echt helemaal leuk nu, dat het zo goed gaat! We bleven maar kletsen vanochtend! Ze vertelde trouwens ook dat er Vit D druppels zijn, zonder anijs smaak! Daar ga ik dus maar even op uit! Ook nog even langs het Kruidvat geweest, want daar hadden ze leuke dingen in de aanbieding! Zoals hoeslakentjes voor het ledikantje, hydrofiele luiers, sokjes, rompertjes etc. (dat is dan wat ik heb gekocht he). Owkee, nu dus echt even bijlezen . @Mieke: ik moet bh's ook altijd passen hoor! Zou dat niet zo even via internet kopen! Yannique begint ook een voorkeurshouding te ontwikkelen heb ik het idee,. En als ik haar hoofdje de andere kant op draai, draait ze hem gewoon lekker weer terug (hoezo eigen willetje :d! Nou had de kapster iets (denk dat je het een soort van kunt vergelijken met een voedingskussen), zodat je de beebjes op hun zij kan leggen en dat ze dan niet op de buik kunnen rollen en dat mag ik lenen! Ik kook mijn schelp niet iedere keer uit hoor. Spoel hem dan af onder de hete kraan! : Sorry, hoor, maar ik zie het al voor me dat Boaz onder het mandje ligt! @Leintje: : de hond die met Mik mee huilt! Wat sociaal ! En hoe was je babygroepje vandaag? @Iggy: mooi dat bij Levi de spruw weg is en dat jij iets voor je darmen gekregen hebt van de huisarts. Neem toch aan dat luiers niet over de datum gaan?! Yannique huilt ook bijna niet hoor. Ook meestal alleen als ze honger heeft. @Dinkie: mooi dat Sanne zo goed gegroeid is! Hopelijk is de infectie snel over bij haar. @Uk: dat klinkt goed hoor, wat de osteopaat bij Ferry heeft gedaan. Hopelijk gaat het hem echt helpen. Fijn dat Ferry zo'n goede nacht heeft gehad! @Daffie: mooi dat jullie allebei goedgekeurd zijn door de gyn en kinderarts. Op naar de crosstrainer dus ! @Suske: je moet zeker je hart volgen wat Silje betreft en het CB geeft adviezen! Geldt voor de meeste hier denk ik: het ene oor in en het andere oor weer uit :! Maak jij niet regelmatig foto's vanje vagina? Ik moet morgen op nacontrole bij de VK. Is toch idd weer afsluiten van een bepaalde periode. Kan me voorstellen dat je daar wat emo door was. @Noppie: fijn dat alles goed was met Ebbie bij het CB! @Maatje: en wat zeiden ze over het hoesten en niezen van Zoey? @Miireii: lekker BV geven als jij dat wil en er schijt aan hebben wat je schoonfamilie daar van denkt. @Deesje: ik laat de hond altijd snel even een plasje doen als Yannique ligt te slapen en mijn man laat hem dan 's avonds weer langer uit. @Kouna: wat vervelend dat Morris waarschijnlijk een abces heeft. Wel fijn dat je zo snel bij de arts terecht kan! @familieveenstra: ik zie eerlijk gezegd wel op tegen Yannique haar eerste prikjes hoor! @Bbelly: Robin ook door de keuring gekomen lees ik?! @Married: ohoh, durf jij Thije zomaar monstertjete noemen ? Ben echt blij voor jullie dat de paccodoek zo'n uitkomst is! Ik kom niet bij gelezen vandaag en ga nu toch nog even relaxen op de bank. Tot morgen meiden. X Esther
Volgens mij ben ik vandaag weer ongi geworden Heb ik echt totaal niet gemist dat ellendige gevoel in mijn onderbuik....
Eppie Die kussen heb ik ook. Is echt super fijn. In het ziekenhuis had ik hem zelf voor Zoey meegenomen. Nu thuis ligt ze weer op haar rug. Maak nu elke keer als ik haar bedje verschoon de andere kant op. (hoofd einde wordt voeteinden en weer andersom) Hoop dat dat duidelijk is. Helpt bij haar ook goed. Hoesten kan nog wel een paar maanden aanhouden, zelf eerder terug komen omdat ze rs heeft gehad. Is ze eerder ziek/verkouden dan een ander kind. Als ze gaat piepen dan kan ik ventalien van de kinderarts krijgen. Consultatie bureau Wel aanhoren maar doen wat je zelf denkt dat het het beste voor je kindje is. Je kent je eigen kindje het beste natuurlijk. Married Monstertje hihi. Justin noemen wij kleine roode draak. 1e prikje zalf van vsm voor kneuzingen halen. Weet niet meer hoe het heet. Gelijk na het prikje met aankleden pleister eraf en smeren. Veel bewegen waar het prikje gegeven is dan wordt het niet eventueel stijf. Kruidvat aanbiedingen morgen even kijken. Zag net op tv iets van een slaapzak met ritsmouwen in de aanbieding.
Hoi meiden, Het is echt onmogelijk om alles bij te houden, dan moet ik de hele dag achter de computer hangen haha... Maar ik lees wel iedere dag bij hoor, soms tussendoor even of s'avonds. Nu ligt Sanne heerlijk bij papa op schoot, met ogen open te kijken, zo'n lekker gezicht en net zelfs onze kat erbij met zijn pootje over haar voetje. Zo liefff... smolt helemaal! Zal van de week eens kijken hoe ik foto's hier op de site kan zetten. De infectie bij Sanne wordt al minder, na 1 dag smeren is het duidelijk minder rood, gelukkig maar, hopelijk is het snel over. @ kolven, meiden kolven jullie ook uit de ene borst meer dan uit de andere borst. Ik echt 2 x zoveel uit rechts dan uit links! ong. 80 om 40 cc dus in totaal zo'n beetje 125 cc @ eerste keer, hier is het al gebeurt, afgelopen weekend, hadden al veel gekroeld zal ik maar zeggen en wilden het nu toch proberen, wel met condoom gedaan voor infectiegevaar want ik vloei nog steeds een heel klein beetje, echt minimaal maar durfde het niet aan om zonder condoom te vrijen. Ben wel al aan de pil, die ook bij borstvoeding kan dus zou in principe al wel veilig zijn. Ik vond het erg spannend en was wel een beetje pijnlijk. Ik denk dat dat kwam door de hechtingen, had 5 interne hechtingen en denk dat dat nu nog soort littekentjes zijn maar was erg fijn om het weer te kunnen doen. Hopelijk gaat het de komende keren beter en kan ik er binnenkort weer volop van genieten. Maar die opmerking van glijmiddel vooral bij BV snap ik niet helemaal? Volgens mij was ik toch vochtig genoeg hoor.... @ borstvoeding en vocht, nog een vraagje meiden, hebben jullie nog last van vocht vasthouden? Ik kan helaas nog steeds mijn trouwring niet om mijn rechterhand, wel sinds een week om mijn linkerhand maar heb nog steeds wat dikke handen. Heb zelf het idee dat het nog vocht is maar kunnen ook de laatste 3 kilo zijn die er nog aanzitten maar las eens dat je nog vocht vast kan houden als je borstvoeding geeft? Kent 1 van jullie dat. @ regelmaat en slaapplek, ik lees regelmatig over jullie meningen met slaapplekken. Bij ons slaapt Sanne al vanaf de 3de nacht in haar eigen kamertje in een ledikant. Ook vanwege onze katten die bij ons in de slaapkamer mogen en die niet bij haar mogen slapen natuurlijk. Dat gaat super en overdag slaapt ze ook wel eens een slaapje in haar ledikant maar ook wel eens een slaapje in de box of lekker op schoot. Nu lees ik in de boekjes van consultatiebureau dat het slapen in de box wordt afgeraden en je eigenlijk voor ieder slaapje een vast ritueel moet hebben. Doen jullie dat wel of is het een beetje anders bij iedereen. Je doet toch wat jezelf fijn vindt of goed lijkt? @ draagzak, ik heb ook al eens gelezen dat het niet zo goed is voor het ruggetje en het hoofdje maar heb hier een draagzak, niet van baby born maar van een ander merk en daar mag ze vanaf 3 weken al in, heb het vorige week een keer geprobeert maar vond haar nog te klein, ze zat soort van gevangen erin maar wil het zeker binnenkort weer proberen. Of ik het zelf fijn vindt weet ik niet, vond het eigenlijk nu al best zwaar maar moet er nog even handigheid in krijgen. Lijkt mij dat ze niet zoveel verkocht en gebruikt worden als het echt heel slecht is hoor. En ze zitten er toch geen uren/dagen in? @ zonnebank en BV, ik las dat iemand schreef dat het niet mocht? Is dat zo? Vindt zelf ook echt dat ik erg bleek ben en wilde ook een keertje bijkleuren binnenkort. Maar hoopte eigenlijk dat het zonnetje zou blijven en dan iedere dag stukje lopen levert ook wel een kleurtje op natuurlijk. Nou meiden, ik ga nog even mijn hyves checken en straks kijken of ze goed wil drinken voor de nacht, dan hopen we weer op 6 uur doorslapen (heeft ze al 2 nachten gedaan..... maar na de nachtvoeding wil ze dan niet echt makkelijk opnieuw gaan slapen, maar ja wat wil je als je al zo lang heb geslapen) Tot morgen.
Hmmm moet bekennen dat het me wéér niet gelukt is om het bij te houden hier. Plaats nu dit bericht als nieuwe start om het bij te gaan houden .
Esther, Heerlijk he als je weer even geknipt en gekleurd bent, voel je je weer een ander mens! (hier is de kapster vanmorgen ook geweest!) ik heb ook ingeslagen bij de kruidvat. Kon het ook niet laten liggen! Vanmorgen ook de nacontrole bij de gyn gehad. Heb het ook nog over anticonceptie gehad met hem en hij raadde de Mirenaspiraal aan. Dus denk dat ik dat toch maar ga doen... Heb het ook met hem gehad over de bekkenklachten en dat ik daar sinds de bevalling eigenlijk geen last meer van heb. Hij gaf aan dat ik dit keer geluk heb gehad, waarop ik iets zei in de richting van een derde kindje. Hij werd toen heel serieus en raadde het me met klem af. Medisch gezien is er geen bezwaar, maar gezien de heftigheid waar ik er beide zwangerschappen last van heb gehad is de kans dat het veel erger wordt heel groot. Hij zei letterlijk: ik denk niet dat je kinderen er iets aan hebben ls jij de rest van je leven met krukken moet lopen...... Ik ben daar echt heel erg van geschrokken.... Stiekem heb ik de wens voor een derde kindje namelijk heel erg. Mijn man weet dat ook, maar nu zie ik dat dus echt niet meer gebeuren Zit er best heel erg mee......
Een vraagje: Anne is nu ruim 5 wkn en komt nog steeds stipt iedere 3 uur voor een voeding (bv). Op regeldagen (?) nog vaker. Zijn er meer kindjes hier die nog zo vaak komen? Het begint mij nu wel op te breken, max 2,5 uur slaap achter elkaar. Vannacht neemt mijn vriend daarom de voedingen over door afgekolfde melk met een flesje te geven. Dan kan ik weer eens doorslapen.
@Uk, balen dat je de afspraken door elkaar haalde, al dat gedoe voor niets! Zou mij ook kunnen overkomen, mn geheugen is momenteel een zeef! Hihi we kijken al een tijdje elke zaterdag een engelse detective serie, en sinds de bevalling moet ik erg goed opletten om de aflevering te snappen @Mieke, ach joh dat kan iedereen overkomen! Ik doe mn boodschappen onderin, maar eerlijk gezegd vind ik dat wel een gedoe! @stofzuigen, 2 keer per dag!? respect hoor, ik doe het om de dag! @Maka, oei arme vera, aan haar eigen haar trekken, tja dan is lang haar idd niet zo handig! @Waxientje, wat een prachtige meid die Fianne! @Maatja, heftig hoor dat Zoey nog zo lang last kan houden! hopenlijk voelt ze zich snel weer beter! @Leintje, heb Josanne wel eens 30 cc + 1 schepje extra gegeven, maar toen kwam ze gewoon na 3,5 uur weer. Maar uitproberen kan natuurlijk geen kwaad! @Mause, als je bv geeft schijn je minder vochtig te worden waardoor de seks pijnlijk kan zijn. Vertelde de vk hier toen ze de laatste keer kwam. @Eppie, oh lekker dat je haar gedaan is, ik heb t al wel zelf geverfd. Maar zou ook wel ff naar de kapper willen...en lekker geshopt lees ik @Daffie, he bah... dat mis ik ook totaal niet... @Angela, oei dat is inderdaad moeilijk nieuws... heftig als de gyn zoiets meldt. Kan me voorstellen dat je ermee zit... moeilijk hoor! @ eerste keer, afgelopen weekend is het ervan gekomen... vond het wel spannend, maar het deed geen pijn! Ahum alleen is alles wat "wijder"... Gisteren weer een cadeautje gehad, van de masseuse van mn mans werk, een roze tshirt van rainbow babies met Josanne haar naam erop Vandaag nog de buuf op kraamvisite gehad, die bracht ook een cadeautje mee, maar had niet zo'n kijk op kledingmaten.. hihi maatje 84 Ik hoop wel dat Josanne zo na haar fles om 22:30 in slaap valt want ze is al vanaf 5 uur vanmiddag klaarwakker... hihi terwijl ik dit typ kijk ik even naast me in de kinderwagen ligt ze te slapen ze hebben trouwens deze week bij de etos 6 pakken billendoekjes van hun eigen merk voor 6 euro in de aanbieding! milde of lavendel... ohwja, was vorige week bij de ha geweest voor josanne haar heupjes. De huisarts kon niet echt merken dat er iets mis was. maar wilde me toch doorsturen, een echo maken doen ze hier niet, dus ik moet halverwege volgende maand een afspraak maken voor een rontgenfoto. Dus we wachten rustig af!
Angela, dat is dan zeker jammer wanneer je wens niet meer waar gemaakt kan worden. Maar je eigen gezondheid is natuurlijk ook belangrijk en ik geef de arts wel gelijk wanneer het gaat om de zorg om je kindjes. DIe hebben niets aan hun mama wanneer die niet veel kan. Maar ondanks dat is het natuurlijk niet leuk om te horen. Noralien, Boaz komt ook meestal om de 3 uur, ook 's nachts. Soms iets eerder en soms wat langer. Esther, heerlijk zo'n dagje bij je moeder en wat heeft Yannique het dan goed gedaan. Goed om haar vast te laten wennen aan slapen bij je moeder, kan altijd van pas komen later. Dinkie, jullie ook al lekker geknuffeld. Daffie, waarom worden wij vrouwen nou ongi he. Ja omdat het zo geregeld is, maar het mag van mij ook wegblijven hoor! Maatje, is Zoey wel helemaal genezen van het virus, ik bedoel dat is helemaal uit haar systeem? Ondanks dat ze dus nog lang kan na hoesten. Oh Axioma ook al, hihihi... Wat een leuke cadeautjes heeft Josanne weer gekregen zeg. Nou er zat dus een flinke boer dwars bij Boaz en hij heeft op het moment ook wat last van wat slijm wat hij opgeeft. Nu slaapt hij heerlijk na weer even wat gedronken te hebben bij mama en daarna nog even lekker op mijn borst te hebben gelegen. En de consulente voor de babydoos... of wat is het belde vanavond. Zucht, had me voorgenomen dat ik haar niet wilde laten komen, maar kon geen smoes bedenken en vond het ook zo rot eigenlijk. Nu komt ze dus morgen!
@Noralien, hier ook hetzelfde ritme hoor. Al zit er nu ook sinds vorige week vaker 4 uurtjes tussen. Maar Naomi komt toch altijd nog wel 's nachts 1x. Nu heeft ze om 9 uur nog lekker gedronken en ligt weer heerlijk onder zeil. Vandaag is ze zo lief, heerlijk! @glijmiddel bij BV? Heb ik ook nog nooit gehoord? Maar hier ook nog geen sex gehad ... vloei nog steeds, vorige week nog twee stolsels gehad. Nu zwakt het vloeien weer af. Moet donderdag voor de nacontrole, dus ben benieuwd. Ben wel van plan om de pil weer te gaan slikken (die stipte pil ivm de BV). @Esther, leuk dat het zo gezellig was! Als je kindjes hebt, dan trek je toch meer naar elkaar toe he? Heb ook een vriendin die twee kindjes heeft, we groeiden wat uit elkaar, maar vanaf dat ik zwanger was is het contact weer intensief. Leuk hoor! @Angela, wat heftig nieuws ... zeker als de wens toch best groot is. Maar de gyn zal het niet voor niets zeggen. Sterkte ermee meis! @regelmaat en slaapplek, ik probeer Naomi wel op dezelfde momenten op dezelfde slaapplek te laten slapen. 's Ochtends altijd in haar bedje, meestal na de voeding 's middags in de reiswieg (dan wilt ze nooit in haar bedje slapen). Zodra wij naar bed gaan (of ik heb ze s avonds gevoed) gaat ze ook in haar bedje. Maar ik denk ook dat je gewoon je eigen gevoel moet volgen! @Maatje, fijn dat toch alles goed was en het er nog bij hoort. Wel oppassen met verkoudheden. De rest lees ik morgen wel bij, ben best moe nu! Net kraamvisite gehad, was erg leuk! Naomi doet het heel goed vandaag, ze slaapt veel, is lekker rustig (en slaapt 4 uur na elkaar!). Net gevoed om 9 uur, ze ligt meteen weer in coma. Manlief is naar een vergadering, als die thuiskomt om half 12 ofzo, dan ga ik naar nog maar voeden, wie weet slaapt ze dan een ruk door vannacht. Slaap lekker meiden, hopelijk hebben we allemaal een goede nacht!
Meiden, ik kan jullie echt niet bijhouden Zeker nu mijn laptop al een ruime week weg is voor reparatie en vriendlief zelf achter zijn pc wil als hij thuis is.. Lees dingen over sex hebben, hier ook al gehad nu zo'n 2 weken geleden.. Was er nog niet echt aan toe, maar vriendlief wilde gewoon heel erg graag dus heb ik me er wat overheen proberen te zetten en het ging best aardig al zeg ik het zelf @ kolven: Ik gebruik zelf een handkolf van avent en gaat op zich goed, kolf maar 2 momenten van de dag, dat is voordat ik naar bed ga en als ik uit bed kom.. Wat ik 's morgens kolf gebruik ik als nachtfles voor Lisa, dit omdat die melk wat voller is en dus meer vult, met als resultaat een kind wat doorslaapt 's nachts En wat ik 's avonds kolf gebruik ik de volgende ochtend als toetje na de ochtendborst.. Ik kolf 's ochtends maar 1 borst en krijg er dan zo'n 120 cc uit.. Verder gaan wij a.s. vrijdag een weekendje weg met z'n 7enen naar een Roompot-park in Mierlo.. Even weg van hier en de sleur.. Even proberen te ontspannen, word wel een heel gedoe want de honden gaan ook mee.. Dennis gaat met Mike ( zijn oudste zoon) en de honden alvast vooruit rijden, hij heeft een caddy van zijn werk en dus maar 2 zitplaatsen en ik rijd later op de dag met Tim en Lisa met mijn schoonouders mee in de auto. Mijn schoonmoeder moet namelijk werken tot half 4 en het is ook nog wel een eindje rijden ook, dus we zullen wel in de file belanden denk ik.. Ach ik zit achterin bij de kids, en kan Lisa dus zo uit de maxicosi wurmen als ze honger mocht krijgen onderweg Voor Tim een broodje en een sapje mee in de auto en dan is hij ook tevreden Ik hoop dat als mijn laptop dalijk weer terug is dat ik weer wat meer tijd heb om te reageren hier, want ik lees me nu rot en weet vaak de helft niet meer van wat ik gelezen heb
ik was dat, die dat zei over de zonnebank en BV. Mijn kraamhulp heeft me dat gezegd, dat je beter niet onder de zonnebank kan gaan zolang je BV geeft, de warmte zou niet goed zijn op je borsten. Vroeg me af of meerdere mensen dat gehoord hebben / weten?
poeh, dat is heftig! Kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent van zijn advies...! Wat vond je man van dit bericht?
Luuk is nog niet ruim 5 weken, maar ruim 4 weken en die zit wel ook nog steeds op 3 uur (stipt!), ook 's nachts. Heel soms lukt het ons om iets te rekken 's nachts naar 3,5 a 4 uur, maar dat zijn meer uitzonderingen dan regel. Volgens mij zitten we nu weer midden in de regeldagen, want hij is enorm huilerig en wil vaker drinken. Zit nu al weer aan de 8 a 9 voedingen p/d ipv 7 voedingen. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat het aantal voedingen wat af gaat nemen en we in de nacht ook wat langer kunnen doorslapen... : De een zegt na 6 weken, de ander zegt dat het soms pas na 3 maanden is... Dat vind ik nog wel erg lang wachten hoor! Hoop dat ik dat vol houdt!
Heej meiden Ik probeerde alles bij te lezen maar dat lukt echt niet (zijn zo'n 27 pagina's). @Mamasim ik smeer bij Naomi de zalf die ik voor mijn tepels gebruikte. Daktarin had ik inderdaad ook voor Naomi's mondje, maar die kan dus niet op haar billetjes. Ben echt helemaal kapot . Naomi is de laatste dagen vreselijk onrustig. Vandaag heeft ze serieus de hele dag gehuild . Ze heeft bij elkaar zo'n 30 min max. geslapen (hazeslaapjes). Zelfs in haar slaap is ze heel onrustig. Inbakeren helpt niet. Heb vandaag de hele dag met haar op de arm rondgelopen. Gelukkig is vriendlief nu thuis (kwam pas om 22u thuis) en die heeft haar op de arm. Kon ik eindelijk naar de toilet, eten en drinken! Denk dat ik morgen even de dokter bel, want dit is niet normaal meer. Ik trek dit zelf ook niet meer. 's Nachts wilt ze alleen maar aan de borst, dus mijn vriend kan het ook niet overnemen. Ik merk zelf ook dat ik door het slaapgebrek ontzettend kortaf wordt en snel aangebrand. En dat wil ik helemaal niet. Sorry dat ik niet reageer op jullie, maar ik kan het echt niet bijhouden .
Lees net dat jullie het over de eerste keer seks hebben.... Wij hebben een paar dagen terug weer een poging gedaan, maar zijn daar snel mee gestopt! Auw dat deed pijn! Door de knip ben ik een stuk strakker geworden (voor vriendlief niet erg ) en daar waar het litteken zit kan de huid niet opgerekt worden. Het voelde net alsof het open ging scheuren . Ik hoop dat het littekenweefsel wat soepeler wordt, anders ben ik bang dat het nog een hele klus gaat worden eer we weer 'normaal' kunnen seksen.
Kan het niet laten, ga toch even reageren. @Kolven, hier ook moeite mee. Naomi drinkt 2 borsten leeg, en komt vaak (vooral de laatste dagen) na 2 uur weer. Dan zijn mijn borsten nog lang niet gevuld, dus kan echt niks kolven dan. Alleen 's nachts kan ik soms kolven, omdat ze dan om de 4 uur komt. @Daffie he bah alweer ongi....Balen! Denk dat het voor mij ook flink tegenvalt hoor, die eerste ongi. Dat heb ik echt niet gemist! @Eppie heerlijk, naar de kapper! Moet ik ook echt weer heen gaan . Lijkt net alsof ik een dode kat op mijn kop heb . @Angela wat erg . Lijkt me echt heel moeilijk . Kan me voorstellen dat je er erg mee zit! Zou het ook niet over een paar jaar kunnen? Ik bedoel, worden je bekken steeds beter of blijft het op dit niveau? Sterkte! @Noralien, Noami komt ook nog steeds om de 2/3/4 uur. Het breekt me ook enorm op, hopelijk slaapt ze snel door! @Babydoos, die vrouw daarvan heeft me al 2x gebeld (voicemail ingesproken). Ik had mijn nummer niet ingevuld, dus hoe ze daar nu aankomt?! Heb er helemaal geen zin in, maar ben bang dat die vrouw niet opgeeft . Zo klonk ze tenminste. @Douchen, vandaag voor het eerst met Naomi gedoucht. Heerlijk! Ze werd er helemaal rustig van. Vriendlief heeft er prachtige foto's van gemaakt. Toen ik haar er onderuit haalde was ze helemaal rustig en loom, maar met het aankleden begon ze weer te huilen *zucht*. Ik weet niet hoe ik dat moet veranderen...Ik bedoel, ze moet toch echt een luier en pyjamaatje aan... @Libido man....men o men ik word er knettergek van. Hebben jullie daar ook zo'n last van? Hij zit elke dag te zeuren en wordt van alles hitsig *zucht*. Erg vermoeiend. Hij was dan ook ontzettend teleurgesteld toen het laatst niet lukte (hij was wel super lief tegen mij omdat ik pijn had). Ik hoop dat ons seksleven snel weer goed loopt want dit is erg vermoeiend.... Nou...heb ik toch een beetje kunnen reageren . Ik ga nu maar weer op de bank liggen! Hopelijk hebben jullie allemaal een goede nacht!