Nee toen had je dus al die rookpalen op de stations, hij stond op het metroperron hier liggen de metro en trein naast elkaar zeg maar en de rookpaal staat op het treinstation.. Hij stond dus op het metroperron in de buurt van die rookpaal op het treinperron en dat mocht dus niet hij moest maar van het metroperron af en op het treinperron gaan staan, dus toen zei hij: ja dan mis ik zo me metro En daarom dus die boete Hier idem hoor, gaat ze als een wilde schudden met haar hoofdje vaak laat ik haar dan ff boeren en droog mijn tepel ff af zodat hij wat stroefer aanvoelt, vaak kan ze daarna dan wel weer aanhappen Maar ik had dit eerst dus ook voorafgaand aan de spruw, de spruw is nu weg, maar ze doet het wel weer zeg maar @ Deesje: Hier gewoon in de koelkast, niet in de deur bewaren, daar is teveel temperatuurschommeling Hier ook de Avent handkolf @ Noppie: Ik schiet het voor en hun betalen me als het goed is terug @ Poepluiers: Hier eens in de 3 dagen @ Iggy: Als de honden hier de kans krijgen gaan ze er ook met de volgepoepte luiers vandoor hoor Blijkbaar vinden ze dat erg lekker ale: @ maatje je hebt pb @ Tirtilisko: In welk ziekenhuis ligt Batuhan nu? Verdorie meid het zit nog steeds niet helemaal mee hè? sterkte @buik liggen: Hier slaapt Lisa dag en nacht op haar buik Ze weigert te slapen op d'r rug Behalve in het babynestje dan @ Familieveenstra: ook hier een spugende Lisa, of ik nou wel of niet Infacol geef het maakt niets uit ze spuugt standaart wel wat terug en meestal is dat meer dan een mondje.. @ compressen: Hier gebruik ik gewoon maandverband in me bh, knip 'm gewoon overmidden zodat ik voor allebei de borsten er 1 heb is goedkoper dan die pads ook @ Weekendje weg: Volgens mij ga ik een complete volksverhuizing houden we gaan natuurlijk met z'n 7enen en 2 honden en dan dus 2 kinderen die in de luiers zitten Kan volgens mij beter een bus huren
goedemorgen meiden ga zo weer met levi naar de huisarts hij is zo benauwd en verkouden... ff nog een vraagje ik ben sinds 5 dagen ofzo weer aan de pil is ie nu alweer wel veilig of niet?
@daffie, wat een moppie zo te zien is Myrthe blond ofniet? leuke malliot! t jurkje wat josanne aanheeft is 62... @iggy, geen idee eigenlijk... misschien ff aan de ha vragen? succes trouwens! hoera josanne heeft voor t eerst 7 uur achter elkaar geslapen....alleen helaas niet vannacht maar van 18:00- 01:00 eerst stil wakker en toen geslapen.. en ik maar wachten tot 22:00 voor de fles
Goeiemorgen dames! Hehe, weer ff tijd.. @Iggy: waaw, wat een heerlijk compliment! Relaxte baby, relaxte ouders: bravo! En heel goed van je meid dat je nu lekker voor jezelf kiest; doet je goed, niet? You go girl! Enne de kaartenslinger hangt hier nog hoor! lekker gezellig! Geboortebord heb ik maar wel voor de raam weggehaald, want iedereen probeerde hier naar binnen te kijken! haha (net als ik BV zat te geven ) @Noppie: melk invriezen wilde ik eerst ook in zakjes doen, maar toen kreeg ik een pakket van Avent-bekertjes en die kan je ook gewoon in de vriezer zetten! Wel zo handig en je kunt ze ook in elkaar klikken, dan spaar je weer plaats uit. Maar dat die vrouw je de zakjes af wilde raden haha Als je niet wist dat ze voor Medela werkte, zou je het direct geloven! Nu kan je er zelf even over nadenken of je het als waarheid neemt... @Martientje: je ouders krijgen oppas-vergoeding (haha doet me denken aan mn zakgeld van vroeger hihi)? Krijgen ze dat van jou of van de staat? vind het idee wel interessant! Oppassen IS al leuk voor ouders (voor bijna iedereen dan ), maar zo wordt het NOG leuker! @Tir: potverdikkie, nou lees ik de berichtjes via je buddy.. Een heeeele dikke knuffel meid! Dat je beeb maar snel mee naar huis mag en van papa en mama mag genieten! @Noralien: ow, hier komt ze ook gewoon elke 3 uur hoor! Ze begint tegenwoordig zelfs na 2,5u al te roepen.. Maar 's nachts is wel een ander verhaal: de afgelopen nachten heeft ze minsten 8u geslapen telkens! Vannacht zelfs 9u.. Dus dan hoeft ik overdag niet bij te slapen; ben helemaal uitgerust! Enne veel succes (en plezier) a.s. zaterdag voor je huisje! Lijkt me wel speciaal de mensen zelf rond te leiden, maar wie kan zn huis beter aanprijzen dan jij zelf inderdaad! @Dayenne: Shit zeg, dat je zo moe bent.. Als ik dichterbij had gewoond, was ik je wel even af komen lossen, zodat je even naar Dromenland kon! Het vervelendste lijkt me voor jezelf: je voelt dat je gewoon prikkeliger bent en dat is echt niet leuk! Dikke knuff meid, respect! ps: binnenkort wel een keer babyzwemmen he! Mn bikini wacht nog steeds... @Axioma: wat een heerlijke foto! waaw! (ik ga ook een poging wagen.. Wedden dat het niet lukt?) Enne HOERA voor Josanne en dr reuzenslaapje! Poging 1: Lili Rose in zondagse kleertjes Hier alles verder rustig, crematie van nichtje van Fabrice was erg mooi.. Maar wel vermoeiend zulke dagen.. We waren werkelijk doodop naderhand.. Zeg dames, verliezen sommige beebjes ook hun haar? Ik heb het gevoel dat Lili Rose nu wat kalere plekken heeft! Maar niet achter op dr hoofd, maar meer voor. Vanaf wanneer kan haarkleur veranderen? Ben wel heeel benieuwd welke kleur het wordt hoor! Ik ben als heel donker geboren en was met 1 jaar al superblond.. (wish wish wish ) Ik heb hier voor ons meisje toch een leuk cadeau gekregen! (meer voor mama hahaha) een cadeaukaart van de HEMA! hahaha Ze weten dat ik verzot ben op "een beetje nederland" in België Gisteren heerlijk in een hagelbui terecht gekomen met ons meisje, dus ben maar een winkel ingeschoten. Was het een sigaarwinkel! Bleerg! Heb er 10 minuten gestaan en toen hield ik de geur niet meer uit en ben ik snel naar de buren (schoenenwinkel!) gegaan! haha @Volksverhuizing als je gaat logeren: ja, dat kennen we hier ook als we naar NL gaan! Vandaag maar eens een poging doen tot boodschappen doen, maar is zo lastig als je grote boodschappen meot doen met de maxi cosi erbij: meteen geen plaats meer Ach, we gaan een poging wagen! Ow ja: YES! ik mag weer in bad! en weer sexen hihi knuffs en fijne dag dames, Sofie
Foto-poging 2... http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=68987 Alsie nou niet lukt, stop ik wel met proberen hoor.. 8)
Hoi allemaal, Mik heeft gisteren zijn prikjes gehad. Hij was superstoer tijdens en na het prikken, maar de rest van de dag was hij niet in zijn hum...huilen, huilen en huilen. Wilde alleen bij mij zitten...zelfs papa was niet goed genoeg... Nu weer wakker en lekker vrolijk! Hij is heerlijk aan het lachen en aan het kletsen. Zooo leuk! Zometeen lekker op pad met een vriendin. Heb er erg zin in! Daarna boodschappen doen. Omdat ik veel nodig heb, doe ik Mik in de draagdoek denk ik...Daar moet ik nog even handig in worden... Nou, tot later! Liefs, Leintje
@ Noralien: tjee, jouw Anne ook al zo;n flinke haardos. En ook al zón leukerd! @ Daffie: aaaah, ook een lief beebje zeg. Ebbie had ongeveer net zoveel haar als Myrthe, maar nu wordt ze kaal bovenop... @ Iggy: weet ik niet van de pil en of ie nu al veilig is. Ff apotheek bellen? @ Axioma: mooi dat Josanne zo lang heeft geslapen! @ Hummel: ja, onze Ebbie dus inderdaad ook kaal bovenop. Ik denk dat Ebbie ook wel blond zal worden. Ik was superblond en mijn vriend blond/rossig, dus ben benieuwd. Nou, helaas toen we gister naar bed gingen kwam Ebbie alsnog een keer voor een voeding....om 23.00. Daarna weer redelijk stipt om 02.50 en om 06.45. Nu ligt ze ook af en toe al een huiltje te geven. Dus ik denk dat ik zo maar weer even ga voeden. Toch pakt ze echt die tepel slordiger de laatste dagen, ze hapt gewoon steeds kleiner. Heb toch weer pijn aan de tepels hoor. Hoe leer ik haar dat nou af? Na deze voeding ga ik voor het eerst weer met de auto zelf rijden en dan Ebbie achterin. Hopelijk maak ik geen brokken met dat duffe hoofd van mij! Fijne dag!
goede morgen! Soraya heeft gister van 22.30 uur tot 03.30 uur geslapen en daarna weer tot 09.30 uur! vind dat het best redelijk gaat.. @iggy: veiligheid van de pil, de gyn zei tegen mij dat wanneer je op de 1e dag van je menstruatie begint met slikken dat hij dan gelijk veilig is. ik neem niet aan dat jij al ongi bent geweest? dan vraag ik me namelijk af of hij veilig is nu.. denk het eerlijk gezegd niet.. @Noppie: ik durfde helemaal geen auto meer te rijden! en vooral niet met haar! op een gegeven moment heeft mijn man mij er zowat in geschopt, dus ik moest wel zodra ik in de auto reed was ik ook niet duf meer.. maar hou je koppie er wel bij he! @leintje: goed van Mik hoor! @Axioma: wat fijn dat Josanne 7 uur achterelkaar heeft geslapen! dan voel je jezelf ook gelijk beter he! @Sofie: Fijn dat de crematie mooi was.. kan me voorstellen dat je kapot bent na de tijd.. en qua haar: Soraya verliest dr haar niet, heb het idee dat het alleen maar meer wordt! nog even en dan kan ik met haar naar de kapper @Daffie: geweldige foto!
mijn mannetje heeft een luchtbel in zijn keel.... daardoor lijkt ie zo benauwd... en zoutoplossing voor zijn snotneusje en een ui heb het gevraagd voor de pil hij is de eerste strip tot ongesteld zijn niet veilig
Hoi dames, Nog even een vraagje...Mik is inmiddels 8 weken oud, maar nog niet ongesteld...hebben daar meerdere 'last' van? Liefs, Leintje
Myrthe is inderdaad van bruin naar donkerblond gegaan Axioma. Mijn man en ik zijn allebei bruin, maar mijn man was vroeger blond, dus ik denk dat Myrthe dat ook krijgt hihi. Ze zit er inderdaad wel parmantig he....wel gestut met een klein kussentje hoor, zo'n wonderkind heb ik ook weer niet dat ze nu al kan zitten Noppie; ik hoop dat Myrthe haar haartjes houdt, zie nog niet dat ze ze verliest en ze is nu bijna 2 maanden....Heb eerder het gevoel dat het meer wordt.... Met BV en tepels kan ik je niet helpen Ik heb vorige week ook voor het eerst alleen met Myrthe in de auto gezeten...was ook zenuwachtig, maar ging hartstikke goed. Mireii; vindt ik ook best een goede nact van Soraya... Leintje; wat een kanjer die Mik van je met zijn prikjes... Sofie; lukt niet echt he Een Hema kadokaart, kan niet beter he! Ik heb eergisteren maar weer eens de website bezocht en wat broekjes besteld haha en gisteren kwam een pakje van de H&M binnen met een rokje en shirtje van hello kitty...so cute! Iggy; een luchtbel in zijn keel....hoe komt Levi daar nou weer aan Hier weer een redelijk goede nacht gehad. Alleen werd ze wel wakker toen mijn man eruit ging voor zijn werk. Heb haar gewoon laten liggen (huilde niet, alleen wat kreunen) en toen om 7:00 een flesje gegeven. Nu is ze steeds wakker en slaapt weer even, wakker en slapen haha. Ga haar zo lekker in bad doen en dan weer een flesje geven. Oh ja, heel veel kado'tjes gekregen gisterenavond. Mijn collega's hadden de kraammand meegenomen van het werk en er waren echt veel mensen die er wat in hadden gedaan. Diverse voorleesboekjes, knuffels, rammelaars, badeentjes, eerste emmer met schepje en gietertje enzo.., dominospelletje met dieren, een houten trekrups, een heel mooie fleecedeken van winnie de Pooh, een muts voor de winter, een pyjamapakje, rompertjes, elastiekjes voor in het haar..... Was echt verbaasd te zien dat mensen zo attent zijn! Tafel staat dus weer vol, terwijl ik net een beetje opgeruimd had hahaha. Nu ga ik echt mijn meisje badderen...
ik heb trouwens wel gehoord dat wanneer je met een keizersnede bevalt, je eerder ongi wordt dan wanneer je een gewone bevalling hebt....
Hoi meiden, Kan het echt niet bijhouden hoor, dacht dat ik deze week wel meer tijd zou hebben omdat mijn man weer naar zijn werk is. Dat klopt ook wel maar ben ook lekker in huis aan het rommelen. De cadeaus aan het opruimen, moesten nog wat dingen regelen voor een familieweekend en had nog iedere dag afspraken of visite staan dus misschien komt er volgende week nog meer van. Sanne is ineens verkouden geworden, echt zielig, vanochtend zat haar neusje dicht en was ze net een varkentje zo aan het snurken. Heb gelukkig 2 grote groene snotjes eruit kunnen krijgen en nu maar even kijken of het doorzet of niet. Anders maar even maatregelen nemen. Ze had geen koorts gelukkig. @ veiligheid pil, ik ben aan de pil die bij borstvoeding mag en die moest ik gaan slikken het liefst tussen dag 21 en 28 na de bevalling en dan is hij na 7 dagen veilig @ slingers, hier hangt er nog een slinger in huis en de kaarten hangen aan een lijntje door het hele huis, ook hangt er nog een ooievaar door het raam maar die wilde ik wel deze week weghalen, binnen vind ik het nog wel erg gezellig staan eigenlijk. Ik ga zo eerst even een was wegstrijken, nu ligt de kleine nog lekker te slapen. Wil straks met haar voor het eerst in de douche, eens kijken wat ik ervan vindt. Fijne dag iedereen en ik probeer vanmiddag weer bij te lezen en te reageren, dan is het makkelijker dan als je een hele dag niet leest
Liggen jullie beebjes ook wel eens op hun achterhoofd? Of alleen op de zijkant? Ferry ligt altijd op de zijkanten van zijn hoofd, nooit op de achterkant. Ik vraag me af of dat wel goed is. Ik leg hem af en toe wel even op zijn achterhoofd, maar dan draait hij hem gelijk door naar de zijkant. Is dat wel goed?
tjah bij Soraya is dat echt verschillend.. ze draait zelf met haar hoofdje maar ze ligt inderdaad ook wel eens op haar achterhoofdje..
Leintje: Ik werd bij precies 2 maanden weer ongesteld. Iggy: Een luchtbel? Hoe komt dat dan? Moet ie boeren ofzo? Ik zal ook maar even uien kopen, want Ferry is al een week of 2 á 3 verkouden. De ene dag erger dan de andere, maar ja. Als een ui helpt Mireii: Jouw meisje slaapt ook al aardig he? Knap hoor van alle beebjes! Ik ben allang blij dat we niet hele nachten op zitten met Ferry Ferry heeft gisteren vanaf 14:45 - 17:15 uur geslapen van 18:00 - 21:00 uur en van 21:45 - 0:00 en toen van 00:45 - 04:20 en van 05:00 - 07:30 uur... Omdat hij de hele middag had geslapen had ik nooit verwacht dat hij vannacht ook zou slapen! Maar hij kwam gewoon elke 4 uur. Wel jammer, vorige week sliep hij zo'n 5 á 6 uur achter elkaar, maar na het bezoekje aan de osteopaat is dat weer helemaal anders hahhaha. Ach ja, hij huilt nog steeds veel minder als daarvoor dus dat is helemaal goed! Nu ligt hij ook weer te maffen, kan ik ff lekker zitten... Sofie: Kost altijd heel veel energie he? Zo'n crematie. Maar ook heel belangrijk voor het verwerken of voor de nabestaanden dat je er bent. Ferry verliest nu wat haren op de achterkant van zijn hoofdje, door het schuren denk ik. Hij doet steeds zijn hoofdje van rechts naar links... En wat een schatje in die mooie kleren! Echt een mooi beebje is Lili! Daffie: ahwwww wat een lieffie!