uk: mooie banner hoor! zal wel fijn zijn voor je moeder als die osteopaat iets voor haar kan betekenen.. ook al is het maar een klein beetje! @beebmeeting: hihi, hier wordt het niet wat. manlief is het er serieus niet mee eens. ga dr ook maar niet meer over beginnen om een ruzie te voorkomen.. vind het wel jammer want ik had het echt wel leuk gevonden.
Uk Jeetje dat is heftig voor je moeder. Lekker dat Ferry in zijn bedje ligt te slapen. Zoey heeft een half uurtje liggen jammeren en slaapt nu ook heerlijk. Mooie banner wat een lekker snoetje heeft hij toch. Dinkie Leuk dat het douchen geslaagt is. Hebben we nog niet gedaan met Zoey. Is wel leuk om van het weekend te doen. Zoey heeft ook nog haar neusje vol. Ik heb zoutoplossing van Daro en een spuitje. Ik spuit aardig wat in haar neusje en het snot komt er gelijk uit. Werkt hier super goed. Hebben weer een super nacht gehad. Om 22:30 laatste fles van 150 helemaal op. Om 3 uur hoorde ik haar heb haar speentje gegeven en sliep ze tot 6:30. Ben zo trots op mijn meisje. Net lekker mijn haar geverft zag er gewoon niet meer uit. Wordt al aardig grijs. Sofie Haarverlies is bij elk kindje anders. Hebben er bij Justin nooit iets van gemerkt en denk dat het bij Zoey ook niet echt gaat gebeuren. Leintje Hoe is het nu met Mik? Nog last van het prikje? HJ Lekker he zo lui in de pyama Doen wij meestal op de zondag. Ongesteld Ben nu met de 1e strip van de pil klaar. Ben een klein beetje ongi. Ben benieuwd als ik de nieuwe stip neem of het dan weg is. Ben vanaf de bevalling nog aan het vloeien. Foto bij de tekst plaatsen krijg het niet voor elkaar zet wel een nieuwe in mijn album.
Miireii: Jammer dat je man dat niet wil, de meeting. Wat zijn de beweegredenen? Maatje: jeetje! Wat is Zoey al veranderd zeg! Wat een knappe meid. Volgens mij lijkt ze nu al op haar broer
net een 1,5 uur durende huilsessie gehad met Soraya. ze begon om 12 uur met huilen en nu is ze eindelijk rustig. ze lag heerlijk te slapen en zo uit het niets begon ze te krijsen. heb alles geprobeerd en uiteindelijk viel ze in slaap met haar speentje in dr mond.. naja nu moet ik dr weer wakker maken want ze mag eten. weet nog steeds niet wat er aan de hand was....
hij geloofd heel erg in het 'boze oog'. onbekende mensen die zeggen dat ze een mooi meisje is, dat ze bijvoorbeeld mooie ogen heeft, en vervolgens krijgt Soraya ontstoken ogen.. ik noem maar wat. bij het Islamitische geloof speelt dat gewoon een grote rol. en hij ziet het daarom echt niet zitten dat ik met haar weg ga om vervolgens jullie te ontmoeten.. vind het echt jammer hoor!
Maar geld dat dan ok niet voor foto's? Want je meisje zien we hier toch ook? *sorry als ik teveel vraag nu hoor *
Felicitas, vond t ook erg irritant hoe zij werken. Ik heb dan ook (expres) niets gekocht! Bedankt voor de doos en doei! Misschien dat ik nog gebruik ga maken van de korting voor Center Parks. Vera heeft ook nog steeds erg veel poepluiers per dag. Gisteren was ik bij mijn zusje en tilde Vera op. Getsie een natte plek, zat t tot haar nekje vol! Gelukkig had ik nog een pakje bij (had haar 's middags bij mijn ouders ook al verschoond, omdat ze haar rug onder gespuugd had)... Axioma, ach zo schattig dat jurkje bij Josanne! Gisteren ook weer heerlijk meidenpakjes geshopt bij de V&D in 62. Zal ze binnenkort wel inkomen. Er waren wat mexx kleertjes in de aanbieding en mijn moeder heeft me nog een heel leuk jurkje van de nieuwe collectie cadeau gedaan. Oooh, wat zal ze weer mooi zijn . Wasmachine draait alweer! Hihi, die Anne, ook een lekker ding! En flinke wenkbrauwen al zeg! Iggy, ik dacht dat je pas kunt beginnen met de pil als je voor t eerst ongesteld bent geworden...? Kan t ook mis hebben hoor, maar had zoiets gehoord. Kraamslingers... Vandaag worden onze nieuwe kozijnen geplaatst (dus zit nu in een ijskoude open kamer), dus vanaf vandaag is de raamsticker weg! Een slinger had ik vorige week al weggehaald, de ballonnen hangen er nu ook slap bij. Dus ws morgen alles eraf halen. De kaarten hangen wel nog. Haal ze dr wel af als ik zin krijg om ze in te plakken! Sofie, ja volgens mij kunnen de haartjes uitvallen. Vera krijgt nu ook al wat blonde haartjes ertussen...misschien wordt ze wel blond! Wat een leuk pakje heeft Lili Rose aan! Auw, ik heb weer behoorlijke stuwing door die regeldagen sinds zondag. Vanmgen zelfs een natte plek in mijn shirt. Gisteren was Vera super relaxed. Ik heb haar steeds wakker gemaakt voor een voeding want ze bleef maar slapen en dronk ook niet veel. Zij moest er zeker ook ff van bijkomen! Vandaag doet ze het tot nu toe weer normaal, dus hopelijk drinkt ze strax mijn rechterboob ook goed leeg... Want zit hier nu dus met een pijnlijk gestuwde borst in de kou...oeieoi. Ik ben gisteren alleen met de auto met Vera naar mijn ouders en zusje gereden (100km). Ik heb al veel met haar gereden, maar nog niet zo ver. De A2 (Utrecht-Eindhoven) was een drama: veeeel vrachtverkeer, enorme regen en dan ook nog al die wegwerkzaamheden daar, vreselijk. Suzan, Silje is ook een knappert zeg! Uk, wat heftig dat de chemo zoveel schade heeft aangericht... Is de kanker wel helemaal weg? Wat leuk zeg trouwens, al die zittende beebjes! Zo leuk om al die ontwikkelingen te zien .
ja dat klopt, hij vindt het ook al erg genoeg dat ik dat doe.. gelukkig heeft hij geen verstand van computers, anders had hij ze eraf gehaald hoor
Miireii: ok, dus dat zit zo. Ik 'snap' het wel hoor, ik ken ook Marrokanen die zo in elkaar steken. Het is gewoon iets wat bij ze (de cultuur) hoort. Klinkt misschien gek, maar ik vind het wel mooi hoor, hij wil ook zijn meisje beschermen van het kwaad. Niets mis mee
nee precies! zo denk ik er dus ook over. maar er zijn vaak mensen die zich dan gelijk aangevallen voelen, of zeggen: denk je dat ik jaloers ben ofzo? naja dan heb ik dus ook geen zin om het verder uit te leggen.. wij dragen ook allebei een ketting met een hangertje die ons daar tegen beschermt.. de hand van Fatima noemen ze het ook wel. op den duur krijgt Soraya er ook 1.
Hoi meiden: Iggy: wat leuk dat die man dat noteerde. Heb de slingers weg gehaald na dat bijna al het bezoek geweest was na zon 6 weken de kaarten hangen nog wel. De pil is de eerste strip niet veilig, succes bij de huisarts. Fam Veenstra: Fuad spuugt ook heel veel gebruik Johannes broodpitmeel en nu gaat het goed. Axioma: wat een schatje. Noralien: hopelijk word je huis snel verkocht. Anne is een scheetje wat een donkere haartjes heeft ze. Daffie: mooie foto ook al zon schatje. Leuk al die cadeautjes Sofie: mijn ouders zijn aangesloten bij een gastouder bureau voor oppas opas en omas het is een ingewikkelde formule ik betaal hun officieel,(doen we niet) maar krijg dan geld terug van de belasting dienst mijn ouders houden daar voor 2 kinderen dan 190 euro per maand aan over dit gaat via het gastouder bedrijfje Via vila. Haar: meestal valt het eerste haar allemaal uit en krijgen ze rond een jaar hun haar weer terug. Leitje: gynaecoloog zei tegen mij dat het wel een half jaar kan duren voor je eerste menstruatie weer krijgt. Sjors: leuke fotos en heerlijk dat weertje daar. UK: mooi banner. Wat een verhaal van je moeder ik hoop dat ze er iets aan heeft, zo fijn dat Ferry er al ze door is veranderd. Miiriie: dat wist ik helemaal niet van het boze oog, mijn man is ook Moslim maar die doet er eigenlijk vrij weinig aan.(eet alleen geen varkensvlees) Lijkt me wel vervelend dat jij daardoor niet overal heen kan met je meisje. We zijn nog steeds bij mijn ouders heerlijk even in bad geweest net (heb ik thuis niet) en mijn haar geverfd, zie er nu weer een beetje normaal uit. Fuad ligt hier bij mij op de kamer, heb zo slecht geslapen, hij snurkt de hele tijd en af en toe kreunt hij heel erg, denk ik steeds hij heeft honger, lamp aan ligt meneertje nog heerlijk te slapen. Had dinsdag nog even op het CB gevraagd hoe lang ze door mogen slapen, vanaf 3 maand mag het 12 uur per nacht nu, nu moet ik heb zeker na 9 uur wakker maken (jammer) Vanmorgen sliep ik uiteindelijk om 5 uur weer ben ik hem vergeten wakker te maken om 6 uur werd ik pas om 7;30 wakker toen ik Jasmin hoorde. OEPS heeft hij 10 ½ uur geslapen. Volgende keer maar weer de wekker zetten. Groetjes Martine
valt wel mee hoor. mijn man doet echt veel aan het geloof en dat respecteer ik ook. Vind het juist erg knap omdat er tegenwoordig nog weinig Moslims zijn die zoveel aan het geloof doen. Als we ergens met zn drieeën naartoe gaan, en dr is toevallig iemand die iets zegt over Soraya, dan is mijn man degene die er altijd 'Tbarkallah' achteraan zegt. ik kan niet de exacte betekenis vertellen maar het komt erop neer dat hij Allah ervoor bedankt.. Ik vind het ook erg bijzonder dat hij zich zo vast kan houden aan een geloof. Het enige wat hij buiten het Islamitische geloof om heeft gedaan is mij zwanger maken voordat we getrouwd waren.. Maar goed, de perfecte Moslim vind je ook nergens.... Niemand is perfect toch?
@Bbelly Ik vries de melk in in speciale zakjes met kleine vakjes. Die zijn eigenlijk best duur dus ben nu ook begonnen met gewoon de melk in een stevig vrieszakje te gieten zodat dat in de koelkast ontdooid kan worden als ik het nodig heb. Idd met stift de datum erop en klaar! @Noppie Je zou eens kunnen proberen om ipv met de schelp te duwen de schelp ritmisch steviger en minder stevig op je borst te duwen (in het ritme van het zuigen van de kolf). Dat schijnt te helpen voor de hoeveelheid die je afkolft en je bent bewuster bezig met de druk die je uitoefent. Bij mij werkt dat prima. Hoop iig voor je dat het minder pijnlijk gaat worden met de tips van de lactatiekundige. @happen naar de borst en loslaten Heb ik vanmorgen overlegd met de CB arts. Silje doet dat vaak na 10 minuten drinken. Volgens de arts komt dat waarschijnlijk doordat haar buikje vol genoeg zit, maar ze nog wel zuigbehoefte heeft. Maar door het zuigen krijgt ze weer melk binnen en eigenlijk wil ze dat dan niet meer dus laat ze los en dat gaat dan zo door. Daarnaast kon het ook nog zijn dat er een boertje dwars zat zoals al iemand anders schreef. Tja, ik denk dat het hiero allemaal weinig gaat helpen aan dat gesabbel van dr. Boertje tussendoor doen wordt ze altijd heel pissig van. @Angela Goh. Kan mij heel goed voorstellen dat je daar wat verdrietig van kunt worden. Als 3 ukkies altijd een grote wens van je is geweest dan is dit wel een flinke drempel. Hoop dat je het een plekje kunt geven of dat er een oplossing voor komt. @Minder poepluiers bij BV Silje heeft iedere twee dagen ongeveer een poepluier. Heb soms wel t gevoel dat ze daar wat last van heeft want ze zit heel vaak flink te drukken zonder dat er wat komt. Ja, lucht ja! Hele erge stink-windjes laat ze dan! @Esther Heb dat ook wel een beetje hoor, die heimwee naar het zwanger zijn. Het voelen van zo'n kleintje in je buik. Ze zat daar ook zo lekker veilig! Ach, wie weet, over een jaartje gaan wij voorzichtig weer eens met de donor babbelen... We doen hier wel vaak het raam open als Silje beneden is. Ook wel eens als ze gewoon in bed ligt en het buiten niet zo koud is trouwens. Beetje frisse lucht kan denk ik geen kwaad. Toch? @Anita Af en toe spuugt Silje wel n klein beetje, maar dat is niet veel en ik denk dat het er n beetje bij hoort? @Leintje Ik dacht ff; hèh!? 8 weken en nog niet ongesteld, das toch niet gek!? Maar je bedoelde natuurlijk jezelf! Ik dacht ff dat je Mik bedoelde! Zal wel bij het ontzwangeren horen. @Uk Hoorde vandaag dat kleine kindjes vaak pas met 3 maanden op hun achterhoofd blijven liggen. Silje doet dat nu al wel af en toe, maar is niet gek dus als Ferry dat nog niet doet. Mooie banner trouwens hoor! Vind voorla die linker foto met dat lachje erg lief! @Dinkie Jah! Balen hè, van het weer. Sombere bedoening opeens met die wolken en die regen. Echt n dag om binnen te zitten. Ach, komt er misschien nog eens iets van het huishouden terecht! @Maka Erg hè, als die poep uit het luiertje geschoten is! Vooral als je dan het "pakketje" open maakt en het je al tegemoet komt qua geur! Zow! Weer helemaal bijgelezen. Om t af te leren nog 1 foto van onze lolbroek en dan ga ik poetsen hiero. Hoogste tijd! Grtz, Susan
Martientje, ik heb Hoteldebotel drie jaar geleden gekocht bij de geboorte van Levy. Zitten echt hele leuke dingen bij! De rest lees ik later bij, er komt bezoek! Tot later!
Slingers/kaarten: De slingers zijn een paar weken geleden weggehaald. De kaartjes staan er nog (alle kaartjes in 1 grote boekenkast); véél te leuk om nu al op te ruimen. Miireii: Jammer dat je niet naar een beebmeeting kan komen. Ik snap het wel van je man, maar het lijkt me niet altijd even leuk voor jou. Hoe gaat het trouwens met je zwager en vriendin? Wanneer krijgen ze de uitslag van de test? Uk: Super dat Ferry nog steeds veel rustiger is na het bezoek aan de osteopaat. En ik hoop dat het ook voor je moeder gaat werken! Mijn moeder heeft twee jaar geleden zelf ook borstkanker gehad en haar lymfeklieren zijn weggehaald vanwege beginnende uitzaaiingen. Maar bij het weghalen is er iets mis gegaan waardoor ze nu nog steeds vreselijk last heeft van haar arm. Ze kan daardoor ook heel veel dingen niet meer jammergenoeg. Mooie nieuwe banner heb je. Leintje: Hier na twee maanden ook nog niet weer ongesteld. Behalve dan die kleine beetjes bloed door de afscheiding van de afgelopen dagen. Maar dat is nu weer gestopt, dus ik wacht maar even voordat ik de vk ga bellen. Blijf het wel vreemd vinden. Babyfoto's: Mooi om al die baby's te zien. En wat zijn/lijken ze allemaal al groot! Bénine is een echt klein hummeltje. Mensen zijn altijd verbaasd dat ze al zo oud is, want het is nog zo'n popje. Nou was mijn oudste ook al zo klein, maar Bénine is dan ook nog es drie weken te vroeg geboren. Dubbelop dus. Ik zal gauw weer wat nieuwe foto's ,maken; schiet er helemaal bij in de laatste tijd. Noralien: Succes zaterdag met de open dag. Ik was trouwens degene die ook aan de foac studeert. Ik ga in september beginnen aan de tweede helft vh tweede jaar.Maar dag ipv dagdeel dus moeilijk met elkaar te vergelijken. Heb jij de opdrachten doos, appel en bloempot al gehad ? Gelukkig worden de opdrachten verderop in de studie flink leuker, alhoewel deze opdrachten wél heel zinvol zijn (zeker acheteraf bekeken) Ben jij nu eigenlijk al weer bezig met de foac? Of begin je ook weer in september (volgens mij had je het al verteld, maar ja zwangerschapsdementie helpt niet echt ). Stofzuigen: Hier in principe elke dag, want anders liggen de rollen haar van de honden echt overal. Moet zegen dat het er na de bevalling nog wel eens bij inschiet. Spugen: Bénine heeft ook veel gespuugd, maar we gebruiken nu nutriton (johannesbroodpitmeel) en sinds we dat doen gaat het een stuk beter. Het voordeel van nutriton tov comfort is dat je zelf kan doiseren hoeveel je wilt toevoegen. In de comfortvoeding zit maar een vrij kleine dosering. Helpt comfort niet, dan is wat extra nutriton misschien een idee. *** Wat een naar weer is het vandaag. Kan ik slecht tegen, want ik ben echt een zonliefhebber. Ik was van plan om vanmiddag of vanavond even lekker te gaan winkelen, maar dat wordt nu toch maar een andere keer. Vandaag maar even wat in huis opruimen enzo. Wordt ook wel weer tijd. Fijne dag allemaal
@Seyla: mijn zwager dacht dat hij de uitslag vorige week al kreeg, maar dat had hij verkeerd begrepen. vond het ook al zo raar.. maar als het goed is komt het volgende week. en inderdaad de tijd gaat zeker snel!
Esther, je hebt ook van die driehoekskussentjes waar ze in kunnen liggen op hun zij, wat het op-de-buik-rollen tegengaat!