Miiriie: Is ook wel knap ja, om in een ander land zo vast te houden aan je geloof omdat we hier toch heel anders leven, mijn man woont hier sinds zijn 13e zonder ouders, hij heeft heel veel dingen niet zo mee gekregen, daarom doet hij ook niet zo aan zijn geloof. Angela: ja leuk ben benieuwd wanneer we het binnen krijgen lijkt me erg leuk. Mieke: denk het ook niet vond het wel lekker. 6 kilo jeetje wat een ventje al. Heb ik iets gemist over een bijeenkomst. Lees iets over De Bosch, jeetje dat is wel heel ver weg, zou er wel graag bij willen zijn maar dan liever in het midden van het land, den Bosch is echt te ver voor mij. Karina: fijn dat je, je zelf weer wat beter voelt, en dat Jade minder spuugt Bbelly: hoera, leuk he.
Hey meiden! Ik leef nog hoor! Jeetje, ik heb een hele drukke week gehad en heb dus nog helemaal niets bijgelezen. Vanavond weer kraamvisite, dus ik zal morgen eens een begin maken met bijlezen. Vandaar dat ik dus even ook niet op jullie reageer. Ik wou jullie even laten weten hoe mijn sollicitatiegesprek vanmiddag is gegaan. Ik heb echt nog nooit zo'n gemakkelijk tweede gesprek ergens gehad! Het was niet eens een echt sollicitatiegesprek, maar meer een gesprek om te kijken hoe ik de bevalling heb doorstaan, hoe ik me nu voel na de bevalling en of ik nog steeds positief sta tegenover 4 dagen per week. Ik heb gezegd dat ik graag met 4 dagen per week zou beginnen, zodat ik mijn nieuwe werkzaamheden snel kan oppakken, en dat ik misschien later terug zou willen naar 3 dagen per week. Toen heb ik de optie gekregen om de ene week 4 dagen te gaan werken en de week daarop 3 dagen, en dat steeds afwisselend. Er was namelijk al een collega die zo'n dienst heeft, en dan kan ik met haar wisselen. Wanneer zij 4 dagen werkt, werk ik die week 3 dagen, en andersom. Ik heb nog niet zwart op wit dat ik ben aangenomen, maar het klonk allemaal wel heel positief. Volgende week hoor ik meer! Wat las ik nou vluchtig over 16 mei, Den Bosch? Hebben we een beebmeeting?! LEUK! Ik ben van de partij hoor! 16 mei kan ik wel. Den Bosch is wel een beetje ver voor mij (woon in Drente), maar als iedereen Den Bosch okay vindt, dan pas ik mij maar aan. Misschien kunnen we met meer meiden uit het Noorden samen rijden? Dat we ergens afspreken in Hoogeveen of Meppel ofzo? Nou meiden, ik ga snel ff koken. Tot morgen!
Ohw, ik lees net dat Martine Den Bosch ook ver vindt en liever ergens in het midden van het land afspreekt. Ik wil niet zeuren ofzo, maar op zich heb ik dat ook liever. Dan is het voor ons ook niet zo mega-ver...
hmmm, oké, anders doe ik wel de helft via m'n vinger en dan de rest in z'n wangzakje spuiten. Ik geloof dat Luuk het wel een lekker smaakje vind, ik zelf vind het naar bitterkoekjes ruiken en das niet mijn favoriet! Hoe snel was Ferry er vanaf bij jou? Esther, ik heb het driehoekskussentje gehaald bij een Babyzaak, geloof Babyplanet oid. Het heet Baby Sleep van Deltababy. Je kan het ook op diverse online webshops bestellen! Het ziet er zo uit:
Tjee wat zeuren jullie zeg Martine en Iloiza Waarom Den Bosch... Sofie woont in Belgie dus vandaar, maar er staat nog niets vast. We zijn juist aan het begin van plannen hoor.
@Iloiza: jeej! fijn een goed sollicitatiegesprek! nu maar hopen dat je aangenomen wordt! maar het ziet er goed uit @Bbelly: heerlijk he die lachjes! ik smelt ook weer iedere x! @Karina: fijn dat je weer van je laat horen. Balen dat je je zo verrot voelde! ik hoop dat je er snel bovenop komt.. en BV heb ik ook niet kunnen geven. en vond het zelf ook heel erg jammer. maar het is niet anders...
Tuurlijk kan dat! Maar eerst maar eens kijken wanneer, waar en wie... niks is nog zeker We zitten trouwens op pagina 100! Joehoee!
Damn, heb zo'n zin om mee te gaan he..... heb nog 1,5 maand om em over te halen toch? ga het gewoon proberen haha!
@ Iloiza: zo te horen hebben ze in gedachte je al aangenomen. Het klinkt i.i.g. allemaal erg positief! En 3 om 4 werken lijkt mij ideaal! Ik moet (wil ik mijn huidige functie behouden) min. 4 dagen terugkomen. Dat ga ik dus ook proberen vanaf juni. Mijn moeder komt 1 dag per week oppassen, ik ben dan zelf 1 dag p/w thuis en dan gaat Luuk 3 dgn p/w naar het KDV. Ik ga kijken of het me allemaal bevalt op die manier, zo niet, dan moet ik andere keuzes maken. @Bbelly, geweldig he, de eerste lachjes! Sinds een dag heb ik het idee dat Luuk zichzelf kan zien als ik hem voor de spiegel van onze kast houd, grijnzen dat ie dan doet, dan smelt ik ook helemaal!
Den Bosch, voor mij ook ok. Maar midden vh land ook. Mieke, wauw 6 kg al! Ik ben ook wel benieuwd of Vera alweer veel is aangekomen... Iloiza, nou die baan heb je in the pocket! Jeuj, Bbelly! De lachjes zijn zooo mooi en bijzonder Karina, fijn dat t weer wat beter met jou en Jade gaat. Ik heb ook gelezen dat visolie capsules mogelijk een pnd kunnen voorkomen, zou je misschien ook nog kunnen slikken... Nou, hier zitten de nieuwe kozijnen er al in. Morgen komen ze nog een uurtje terug om nog wat af te werken. Maar t ziet er al prachtig uit hoor! Eindelijk weer schone ramen (glas was lek) en ook dubbelglas nu op Vera's kamertje. Was wel gek toen ze wegreden met het raam met de sticker erop. Vera reed weg, idd een soort afscheid nemen van de eerste babytijd... slik. Ik heb een foto gemaakt!
: Er had er hier net 1 zo haar broek vol geladen dat er echt niks meer bij kon hoor . En stinken dat ze deed! Daarom mocht ik haar verschonen van papa ! @Sofie: lachen die PSV slofjes en het lijk me trouwens erg leuk en gezellig als je ook naar de meeting komt! @Mieke: Den Bosch is idd een leuke optie voor de meeting. Dat is ook een erg gezellige stad! En de vorige keer was het al ergens in het midden van het land, dus zo zuidelijk lijkt me prima! @Mause: nou Luuk doet het ook prima op mama's melkie dan? Ik denk dat dat dan zo'n soort kussentje is wat ik van mijn kapster mag lenen. @Married + Uk: gezelli dat jullie ook mee gaan naar Den Bosch. @Karina: jeetje wat vervelend van die terugval zeg. Fijn dat je dan zo'n baat hebt bij de vitamine-preparaten. @Bbelly: wat leuk dat Robin naar je gelachen heeft. Daar word blij van he? @Iloiza: wat goed dat je tweede gesprek zo goed gegaan is . Het klinkt idd erg goed. Leuk dat je ook naar de meeting wil komen. Het wordt al een hele lijst! @Miireii: gewoon proberen over te halen. Anders kun je toch ook nooit ergens naar toe? Meeting Den Bosch/ of ergens anders? op 16 mei: Mieke Eppie25 Marriedgirl Uk Iloiza Hummelke Sofie Iggylover Maka123 En als we ergens een meeting hebben wat willen we dan doen of waar afspreken? Weet niet of ieder cafe/restaurant op al die moeders met kinderwagens zit te wachten namelijk? Iemand een idee? X Esther
hmm.. ik zou trouwens ook niet weten hoe ik er zou moeten komen, mocht ik wel gaan.. ik ga dat stuk dus echt niet rijden! dat durf ik helemaal niet!
Karine, oei wat vervelend dat je zo'n moeilijke start hebt gemaakt. Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op. Denk maar goed aan jezelf hoor. Het heeft allemaal de tijd nodig. Maka, lekker dat de ramen/kozijnen zijn vervangen. Oei en bye bye sticker Iloiza, klinkt goed hoor zo om en om 4-3 dagen werken. Vast een kleine felicitatie.
Iloize: ik woon in Assen, Mieke: vanuit hier is het zeker ook wel 3 uur reizen, met de trein nog wel langer ik kan niet met de auto en met de trein zie ik zo ver niet zitten met zo'n kleintje. maar zie net dat Iloize ook uit Drenthe komt. Denk er nog even over na of ik mee ga lijkt me wel erg leuk. Groetjes Martine
He Dames, de meeting, in principe ben ik ook van de party al vind ik Den Bosch ook wel erg ver. Midden in het land zou mij ook beter uit komen. Maar we zien wel. Iloizo, van mij ook een kleine felicitatie. Miireii, als ik mee ga en jij ook zou je eventueel wel met mij meekunnen denk ik. Ik kom dan namelijk uit Denekamp