Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal,

gisteren had ik mijn nacontrole bij de verloskundige, stelt helemaal niks voor, we hebben eht alleen gehad over hoe het met martijn gaat, en heb haar de bult laten voelen, wat de verloskundige zei dat deze met 6 weken wel weg zou zijn, maar is dus niet het geval. was een kort bezoekje, en heb met haar afgesproken dat ik haar via de mail op de hoogte hou van martijn zijn ontwikkelingen en onderzoeken en dergelijke.

vandaag zijn we met martijn bij de kinderarts geweest vanwege de bult op zijn hoofd. dit blijkt dus vaker voor te komen bij kinderen en trekt vanzelf weg, tit kan maanden tot een jaar duren voordat het weg is, het is een onderhuidse bloeduitstorting die verkalkt is, (zo noemen ze het, is geen kalk maar gewoon verhard) doordat martijn zijn hoofd groeit trekt het vanzelf weg, heeft dus echt tijd nodig.

verder vroeg ze nog hoe het verder ging, heb dus verteld over zijn spugen en over het vele in de diarree zijn de laatste 2 weken.
    ze vind dat martijn wel erg veel verschijnselen heeft van een reflux. de voeding die we gebruiken was verder prima en daar gewoon mee doorgaan, wel moet ik zijn bedje nog wat schuiner doen, had wat handdoeken onder zijn matrasje gelegd, maar dit was neit goed omdat hun rug dan niet goed in bed ligt, dus heb nu de wieg in het ledikant gezet met daaonder handdoeken, zodat het hele wiegje schuin omhoog staat, dus we wachten af. heb ook gevraagd of we over moeten stappen op andere voeding en dat vond ze niet nodig, hij moet eroverheen groeien, als het erger wordt kunnen we altijd terug komen. over de diarree kon ze alleen maar zeggen dat het vanzelf over gaat, komt van het johannesbroodpitmeel dat in de voeding zit, daar moeten zijn darmen aan wennen. ze raad aan om over 2 weken even langs het cb te gaan om te kijken of ie wel goed groeit, hij komt door het vele spugen en in de diarree zijn soms iets vaker voor de voeding, niet sneller als 3 uur na de fles hoor, dus we overvoeren hem niet. we wachten dus dit ook maar af.

we kregen nog een brief dat onze afspraak van 27 april bij de kindercardioloog neit door kon gaan en deze werd verzetnaar 15 juni, dit vond ik echt te laat, dus heb meteen gebeld en nu kunnen we 5 mei terecht, het gaat erg goed, maar wil toch dan wel kijken en horen hoe het nu gaat.

verder gaat het erg goed, martijn ligt ingebakerd in zijn eigen bedje te slapen, zowel overdag als snachts, en hij is veel rustiger dan eerst, weel ontspannender.

zal nu even reageren op andere dingen:

@ Seyla:
    heb je even een pb gestuurd over je bericht wanneer jullie naar de kindercardioloog gaan.

@karina 82:

bedankt voor je lijstje,
    martijn spuugt niet na elke voeding, maar wel geregeld en dan soms tot de volgende voeding toe.
    wij gerbruiken de friso comfort met de difrax speen nummer 2, martijn is zo'n 20-30 minuten met de fles bezig, en dan het boeren tussendoor meegerekend. nu dus het bedje meer omhoog gedaan en hoop dat het helpt. hebben met onze dochter nutrilon omneo gehad, maar vond dit vreselijk stinken dat wij als papa en mama over onze nek gingen, dus snel van afgestapt. vind je het niet vies spul?

@ vloeien:
    na de bevalling heb ik 5 weken "gevloeid" eerst veel toen kleine beedjes op een dag, en sinds een week is alles over, dus nog geen echte ongesteldheid gehad.

@ anticonceptie:

geen idee nog wat ik zou moeten, onze dochter is door de pil heen gekomen en martijn was er in de eerste keer "oefenen". dus ben redelijk vruchtbaar en wil eigenlijk geen kinderen meer (je weet nooit wat je gevoel zegt over 3/4 jaar) wij vinden dus een condoom helemaal niks, maar ja soms meot je wel eens, mijn man zegt nu resuluut dat ie geen kinderen meer wil, maar als ik neit aan de pil ga wil die ook niks doen, en condoom vind ie echt niks. dus ben nog in dubio wat het beste is.

@ eerste lachje:
    die is hier vant weekend voor het eerst door papa en mama waargenomen, martijn was toen 6 weken oud.

@ meeting:
    lijkt me wel leuk maar ook erg ver weg, woon in drachten dus een heeeeeeeeeeel eind rijden.

@ babysleep:lijk me ind erg handig, martijn heeft ook tijden op zijn zij geslapen maar vond het een eng idee dat hij naar zijn buik kon rollen, jildou is een buikslaper, maar martijn vind het dus helemaal niks. dus nu ligt ie ingebakerd op zijn rug te slapen, speen in en dekens net over de speen in zodat de speen blijft zitten.

@speen:

houden al jullie kindjes de speen goed vast,martijn niet echt laat hem vaak uit de mond vallen, daarom doe ik meestel net de rand van zijn jasje er over als we weg gaan, en de dekens er ook overheen, want anders is ie de speen ook weer kwijt, als ie goed slaapt is het goed, maar soms moet ik 2 keer axtra naar hem toe om de speen erin te doen. neit erg maar toch

nou heb redelijk wat gereageerd, wordt nu moe van het lezen, en we zijn 1,5 uur verder.

iedereen een fijne avond en tot morgen

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Zoals beloofd hier nog mn reacties!

@ slingers etc, hier vorige week vrijdag weggehaald, Thije was toen precies 1 maand.

@ ongesteld, hier niet, geef volledig BV, dus verwacht dat het nog wel een tijd duurt. (weet dat ik wel vruchtbaar ben, condooms zijn in huis)

@ LilyPadz, ik heb hetzelfde als jij, Mieke! Die van mij plakken nog amper, ook al maak ik ze - zoals in de gebr.aanw staat - schoon in een sopje.

@ haar verliezen, Thije is net als Boaz zo'n oude mannen kraag aan het kweken :)

@ Axioma, wat een scheetje is jullie Josanne!

@ Noralien, Anne is ook al zo'n mooie meid!

@ Sjors, mooie foto's van Daan!
    Leuk als je bij de meeting bent!

@ daffie, leuke foto zeg! Schattig hoor!
    En wat een leuke cadeautjes heb je gekregen!
    Hoe was je eerste training vanavond?

@ Noppie, hoe was je eerste autorit?
    Ik moet zeggen dat het mij steeds makkelijker afgaat die hele volksverhuizing.

@ Iggy, wat kun je doen aan die luchbel in Levi zn keeltje?
    Veel laten boeren?

@ Uk, wat heftig zeg dat ze bij je moeder te lang zijn doorgegaan met de bestralingen. Het is al geen pretje en als het dan ook nog eens verkeerd gaat, pff... Is ze wel genezen van de kanker? (voor zover ze dat kunnen zeggen). Hoop dat de osteopaat iets voor haar kan doen!
    Mooie banner!
    Ferry is lekker gegroeid zeg!

@ snotjes, hier ook echt grote mensen snot, sta er weleens van te kijken dat dat uit zo'n mini-neusje kan komen!

@ Suske, fijn dat je kabouter zo goed groeit! Leuke foto!

@ melk invriezen, ik heb van die medela zakjes. Ze kunnen idd ook direct aan de kolf bevestigd worden, maar dan vind ik de hoeveelhied lastig af te lezen.

@ Heimwee naar zwanger zijn, heb ik ook :oops:
    Ik zag vandaag een zwangere vrouw en werd er bijna emo van...

@ Mieke, wat een beer is jullie bollie :D Bijna 6 kilo zeg :confused: Je BV doet dus goed zn werk!
    Lekker dat ie zo lang geslapen heeft!

@ Mause, nog zo'n gegroeid beebje, lekker hoor!
    Hoezo vermoedde je dat Luuk spruw had? Witte tong?

@ Karina, jammer van de BV, maar als het ze zelfs bloed eruit zuigt kun je idd maar beter stoppen lijkt me.
    Vervelend dat je zo'n terugval hebt gehad, maar gelukkig gaat het nu beter met je.

@ Iloiza, lekker hoor van die baan. 3 om 4 zou een mooie oplossing zijn.

@ familieveenstra, Thije laat de fopspeen hier ook erg vaak vallen. Ik bliojf soms heen en weer lopen. Soms laat ik het dan ook maar zo hoor.

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dan nog even ego
    Thije had net een hele vette poepluier, jeeee!

Maak(te) me toch best zorgen om het slechter drinken / slechter tepel pakken van Thije en ben om raad gaan vragen op het borstvoedingsforum. Daar zitten oa veel mensen van Borstvoeding Natuurlijk enzo. Zij dacht dat het idd met tepel/speenverwarring te maken kon hebben (wat ik dus zelf denk). We gaan nu dus even wat minder oefenen met het flesje, die pakt hij toch wel.

Maarre, vond het wel erg BV-maffia daar zeg.. inbakeren is niet goed, 6-7 voedingen per dag is te weinig, je moet de hele dag bij je kindje in de buurt zijn etc..

Komop zeg! Ik geef graag BV, maar het moet wel leuk blijven. Thije heeft niks aan een oververmoeide mama lijkt me...

Ik heb er dus maar even uitgepikt wat ik denk dat voor mij van toepassing is en voor de rest laat ik het maar langs me heen gaan. Je zou er (weer) onzeker van worden zeg!

Moest ik even kwijt ;)

Heb zin in de meeting hoor! Maar zal idd wel moeilijk zijn om een leuke plek te vinden waar we met zn allen terecht kunnen.. Is een dierentuin oid geen optie? Kunnen we lekker wandelen met de beebjes.

4. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Eppie: ben al 2 weken bezig met smeren tegen spruw. Dat hielp erg goed, maar nu gaat het toch weer meer zeer doen. Terwijl ik eigenlijk officieel dit weekend mag stoppen met smeren. Hmmmm....
    Ik leg Ebbie ook met enige regelmaat in zijligging met knuffels. Mijn vriend niet, die durft het niet aan.

@ Uk: wat erg dat je moeder zoveel beperkingen heeft over gehouden aan die rotbestraling. Ik hoop dat de osteopaat wat voor haar kan betekenen.

@ Mieke: fijn dat Boaz weer is goedgekeurd en wat groeit hij bizar hard zeg! Ebbie is in 4 1/2 week ook 820 gram aangekomen en dat was prima volgens de CB-arts, maar die van jou dus ook zoveel maar dan in 2 weken :confused: . Tsja, die huiluurtjes schijnen er toch wel echt bij te horen is wat ik van veel mensen begrijp. Ik denk zelf niet dat er echt iets mis is hoor.

@ Mause: hier ook Nystatine voor Ebbie. Ik smeer het met mijn pink in haar mondje, een heel gedoe vind ik het. Ik smeer miconalcreme op mijn tepels.

@ 16 mei: count me in! Goed idee van Married: de dierentuin!

@ famveenstra: hoe kan je nou weten of je beeb diarree heeft? Ebbie heeft bijvoorbeeld echt van die gele dunne bv-poep, maar wanneer is het dan diarree? Echt gewone poep hebben ze toch nog niet?

Vandaag een leuke dag gehad bij die vriendin van mij. Het autorijden en de kinderwagen in-uitklappen ging goed. Ebbie sliep direct in de maxicosi! Bij die vriendin heb ik haar even in de kinderwagenbak gehad, maar ze ging snel huilen en toen dus in de draagdoek gedaan. Ging ze heerlijk uren liggen slapen. Heb haar wakker gemaakt om te voeden! Thuisgekomen heeft ze ook nog in de box liggen slapen, want wilde haar niet teveel wakker maken door naar boven te gaan. Prima dus. De laatste paar uurtjes wel weer wat huilerig en een paar keer heel kort gevoed. Maar dan viel ze steeds na 4 minuutjes weer in slaap.
    Heb toch wel weer veel pijn aan mijn tepels dus ga weer even heeeel consequent smeren met die minonazoltroep. Vraag me af of ik ooit van die spruw-ellende af kom eigenlijk. Ebbie spuugt volgens mij heel vaak die Nystatine-zooi weer uit namelijk...

5. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

diarree omdat wij flesvoeding geven en ik wel weet hoe gewone poep er bij hem uit ziet, en dit is diarree (heeft de kindearts ook kunnen zien, en noemde het echt diarree) echt ook waterig, en vaak is het met borstvoeding meestal waterig.

we horen martijn van te voren echt knorren en dan in 1 keer drukt ie alles eruit met als gevolg dat soms zijn hele rug eronder zit en soms zijn benen ook.

voor iedereen:

welk merk luiers gebruiken jullie?
    hier kruitvat luiers, bevalt prima maar toch te poep erbij langs elke keer.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Even ego hoor!

Boaz geeft steeds mondjes terug, beetje met klontjes melk en veel slijm.
    Dat slijm is echt nieuw voor mij. Volgens mij blijft het ook in zijn keeltje steken waardoor hij soms wat benauwd is en dus jengelig en niet goed kan slapen.
    Tips voor het slijm? maak een beetje zorgen namelijk.

Enne, Den Bosch was een suggestie hoor! hoeft niet natuurlijk.
    Dat van de dierentuin lijkt me ook leuk. Mei zou mooi weer moeten/kunnen zijn en ze hebben daar vast een lekker buiten terras.
    Misschien de dierentuin bij Amersfoort of zo, dat is toch ook in het midden.
    Laat iedereen even een suggestie doen of zo.

Maar zullen we de datum dan op 16 mei houden!

Ik ga naar bed, het 6e zintuig kijken.
    Truste.

PS. Nog een tip van mijn zus. Misschien weten sommigen het al.
    Op de verpakking van Nutrilon (misschien ook op andere merken) staat een telefoonnummer vermeldt waar je terecht kunt met al je vragen over de Nutrilon voeding.
    En als er iets is sturen ze je zo een nieuw pak op of proefpakketjes.

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mieke: Dat slijm heeft Ferry ook! Soms maak ik me er ook zorgen over. Hij geeft best vaak mondjes terug. Dat de voeding dan wat korrelig is betekent dat het lichaam het vocht wel heeft opgenomen, maar niet de voeding zeg maar. Dus dat is niet zo heel erg. Maar soms zit dat slijm er dus bij :(
    Ik ga ook het zesde zintuig kijken ;)

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Mieke,
    Dat slijm herken ik niet. Klontjes/stukjes heeft Thije ook weleens als ie iets teruggeeft. Maar dat is dan meestal wat later na de voeding, denk dat het dan al een beetje aan het verteren is.
    Succes ermee!

Amersfoort is idd leuk! In Rhenen zit ook een dierentuin (Ouwehands Dierenpark). Is redelijk centraal.. Weet niet of en waar in het Zuiden des lands eventueel dierentuinen zitten? Eppie, dat weet jij vast wel? :D

Ik ga ook naar mijn mandje zo. Eerst even douchen voor zover dat lukt. Heb namelijk vanochtend een moedervlek op mn bovenarm weg laten snijden en die plek mag 48 uur niet nat worden. :(

Slaap lekker en tot morgen!

9. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    ff kort:
    Mij lijkt een meeting leuk!
    Ouwehand is erg leuk, vind ik...
    Ik kan helaas niet ver rijden, omdat ik dan migraine krijg, maar dat zou nog net kunnnen!
    (den bosch is nog beter hahaha)
    maar kijk maar wat het merendeel wil, dan kijk ik wel of ik het kan rijden!

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

ik heb de eerste handbaltraining erop zitten hoor :confused: :confused: Dat viel echt vies tegen hahaha. Na een aantal keer heen en weer sjokken over het veld had ik geen adem meer over :( :) :) :)
    Gelukkig daarna wat meer doelgericht getraind en dat was wel weer erg leuk moet ik zeggen....
    Ga morgen echt wel vergaan an de spieroijn ben ik bang :( :( :(

Married; de BV maffia hahaha, heb ooit ook wel eens in een ander forum gezegd dat ik flesvoeding ging geven. Het commentaar daarop was niet van de lucht en ik had niet het beste met mijn kindje voor enz enz.....Het is dat ik zo nuchter ben van mezelf, want anders ga je je toch echt schuldig voelen door die lui....
    Iedereen moet toch lekker doen waar hij zich goed bij voelt. En inbakeren niet goed?! Het werkt hier geweldig en we hebben een supertevreden meisje die ons elke dag een heerlijke lach schenkt! In heel veel landen doen ze het standaard, dus zou niet weten waarom het niet goed is om je kindje de rust te gunnen die het nodig heeft. ;)

16 mei zou ik heel leuk vinden, maar wij zijn zeer wrs dan een weekje weg. We gaan wel in nederland, dus als het niet te ver ligt van waar het gehouden wordt, dan ga ik er nog effies over nadenken ;)

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Kun je niet vragen of hij anders zelf ook meegaat? Misschien dat hem dat een 'veiliger' gevoel geeft?

@ dierentuinen, in Rotterdam heb je Blijdorp ;)

@ Meeting: lijkt mij hardstikke leuk, maar naar Den Bosch afreizen met de trein is mij te ver met 2 kids, en buiten dat waarschijnlijk financieel niet haalbaar voor mij :(

12. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Goeie morgen dames

Dierentuin Emmen is ook erg leuk :) ;) :) ;)

of een of ander overdekte speeltuin, bij ons heb je Ballorig.
    daar hebben we van de zwangerschapsgymnastiek ook een keer afgesproken, was genoeg ruimte kan er ook lekker buiten zitten.
    en kost maar 4 euro.

Als het wel de dierentuin word neem ik Jasmin ook mee, ik had haar al beloofd een keer naar de dierentuin te gaan.

Maried: leuke banner.

Noppie: fijn dat Ebbie zich zo goed gedragen heeft gisteren.

Slijm: melk slijmt altijd wat, mijn dochter heeft astma, die geeft altijd heel veel slijm over (halve afwas teil vol) zo lang ze niet kortademig klinken kan het geen kwaad.

symptomen benauwd kind: de borstkas trekt helemaal in en de neusvleugels trekken in bij ademhalen en ze piepen en hoesten.

Anita: fijn dat de bult om Martijn zijn hoofd niets ernstigs is.

Moet vanmiddag werken, nou ja heb een cursus ergo couche aangezien ik de enige op onze locatie ben de ergo couche is en ik eind mei hierover een vergadering moet leiden voor mijn collega's lijkt het me wel handig om er heen te gaan. ben benieuwd.

Het zonnetje schijnt hier nog lekker, hopelijk blijft het zo.

martine

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    emmen vind ik echt veel te ver weg...

wat marriedgirl zei met een dierentuin vind ik een toppie leuk idee!
    denk dat amersfoort het meest centrale ligt he?

@ married die luchtbel is echt niets aan te doen, en mannetje heeft er zelf geen last van alleen ik vind die geluidjes zo doodeng.... vanacht deed ie weer van die vreemde geluidjes maken...
    zat tegen hem te praten en hij lag me echt aan te kijken van: hallo je ziet toch dat ik slaap?

14. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Tip: als je bij Etos wat koopt dan krijg je een etos attractie cheque.
    voor 2e kaartje gratis.

In te leveren bij verschillende attracties:

Ouwehands dierenpark Rhenen 18,50 p.p

Kidszcity: utrecht 9,50 p.p

Billybird park hemelrijk Volkel( Uden in de buurt) 9,50 p.p

Vogelpark avifauna alphen aan den rijn 12,50 p.p

speelpark oud valkeveen: Naarden 9,50 p.p

Sea life scheveningen 11,50 p.p

Koningin juliana toren Apeldoorn 19,50 p.p

De babytjes zijn gratis en natuurlijk als we de prijs delen omdat we een 2e kaartje gratis hebben van de etos ( moeten er nog wel een aantal mensen iets bij etos gaan kopen
    :) :) :) :)

15. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    iggy was een grapje hoor Emmen woon ik namelijk vlak bij, snap ook wel dat niet iedereen naar het noorden van het land komt :D :D :D :D

16. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Goeiemorgen Dames!

Weer een heerlijke nacht achter de rug! Al schrik ik wel van mn wallen als ik de spiegel tegenkom.. :(

Ik heb even de VVV in Den Bosch en omgeving gemaild, om te kijken of zij een aanrader weten die voldoet aan onze criteria: groep met kinderwagens, wandelen en niet veel kosten. Ben benieuwd wanneer ik wat terugkrijg.

Dames, dit is niet omdat ik per sé in Den Bosch wil hoor, (wel t fijnst ivm de al 300 km die ik naar NL moet rijden) maar misschien hebben ze een erg leuk en goedkoop idee! You never know. 8)

@Mieke: dat slijm zegt me niet echt iets, al twijfelde ik wel een beetje, want mijn melk lijkt soms ook wat slijmerig. Maar ik herken het dus helaas niet direct.

Sofietje

17. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Goeiemorgen,

Eindelijk even tijd om wat te lezen, maar vooral te schrijven. In je eentje is het echt onzettend druk, of ik maak het te druk dat kan ook nog :)
    Ik heb voor Katie een afspraak gemaakt bij de osteopaat, ik lees er zulke goeie dingen over. Ik hoop dat het haar gaat helpen bij haar ontlasting. Dit blijft echt een probleem. Verder las ik op zijn site dat het ook goed is voor kindjes die met een keizersnee zijn geboren. Dinsdag kunnen we al terecht!

Ik lees hier iets over een meeting? Lijkt me echt superleuk! Ik hou de datum, 16 mei toch?, vrij in mijn agenda. Kan ik wel gebruiken een leuk uitje in het laatste weekend van mijn verlof...

Iemand raade het boek 'wat je baby verteld' aan. Dat heb ik gelezen en ik probeer het nu toe te passen. Echt gemakkelijk gaat het me niet af, raar he? Maar ik doe mijn best. Ik ben nu in ieder geval begonnen met een slaapdagboekje van Katie bijhouden en ik probeer een vast slaapritueel aan te houden.
    Misschien hebben jullie het hier al over gehad, maar hebben jullie een slaapritueel?
    Fijne dag en alvast een fijn weekend!
    yeah, papa Rob komt weer thuis *o*

18. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Even een paar dagen niet op het forum geweest (alleen bijgelezen), had nogal drukke daagjes. Visite gehad, manlief zijn oma is woensdag overleden ... oma was al wel 97, heeft een mooi leven gehad, maar toch! Leuk is het niet. Maandag de begrafenis, pff.

Ik doe ff int algemeen reageren, weet het allemaal niet meer wat iedereen heeft verteld!

@slijm, hier geen slijm bij Naomi. Spugen doet ze ook amper, fijn hoor!

@beebsmeeting, lijkt me leuk! Voor mij is het alleen altijd ver rijden (behalve Den Bosch, dat gaat nog wel), dus als het richting Amersfoort ga, dan zal ik er niet bij zijn denk ik. Moet vanuit Zeeland komen, das dan nogal ver weg ...! Maar ik wacht het allemaal wel af. Zijn er trouwens nog meer meiden die uit Zeeland komen?

@pukkeltjes, even een vraagje. Hebben sommige beebjes van jullie daar ook last van? De ene x meer dan de andere. Had het al opgezocht, schijnt soort babyacne te zijn dat vanzelf weer verdwijnt. Naomi heeft soms ook ineens rode vlekjes int gezicht en daarna zijn ze weer weg! Herkenbaar?

@poepluiers: Naomi heeft ze soms iedere dag en nu was het dinsdag alweer voor het laatst. Dus dat verschilt enorm.

@kolven, ga het toch maar weer es proberen van het weekend. Even wat voorzichterig pompen denk ik ... kreeg er de eerste x al wel meteen 60 cc uit en er kon nog meer uit, maar ben toen gestopt vanwege het pijnlijke gevoel. Ga denk ik toch ook maar voor een elektrische kijken ...

Gisteren de nacontrole bij de vk gehad. Alles was goed. Ik vloei nog steeds een klein beetje, maar dat kan dus. ALs het over twee weken echt niet over is, dan moet ik weer ff bellen. We wachten dus af ... voor de rest zag alles er 'netjes' uit beneden :) Mag vanaf dat ik echt niet meer vloei zwemmen (ze denkt volgende week) en sporten ook langzaamaan weer. Alleen de rechte buikspieren nog niet. Ze heeft ook even naar Naomi gekeken, was ook alles prima mee!
    Was wel een beetje emo toen ik weg ging, je sluit dan die periode toch ook weer af ... hadden jullie dat ook?

Met Naomi gaat alles super! Gisteravond sliep ze rond kwart voor elf tot half 4. En toen kwam ze rond 7 uur weer. Dus heerlijk! De nacht daarvoor sliep ze zelfs tot half 5 vanaf tien uur! Heerlijk voor ons! Maar moet ook zeggen dat ik redelijk gewend raak aan de gebroken nachten en het ritme.
    Ben benieuwd of het ritme niet zal veranderen nu van het weekend de klok achteruit gaat ...!

Nou, ik ga ff bij mijn poppetje kijken, die ligt te kraaien van plezier naar een knuffeltje, hihi! Zo weer voeden.

Tot lees meiden en ik lees het wel van de beebsmeeting!

19. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Woooow! Soraya heeft van half 11 gisteravond tot vanmorgen 6 uur geslapen!

nu ligt ze te huilen in haar bed haha dus ik ga dr maar ophalen.

tot straks!

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    oke dat was raar. kom ik boven, ligt ze te slapen :(

nou ja, ik heb maar vast een flesje in de warmer gedaan. duurt toch altijd redelijk lang voordat hij warm is...

@Slijm: hier ook een klein beetje, maar niet erg. ik denk zelf dat het komt doordat ze nu al een tijdje verkouden is. ik hoor haar ook rochelen. misschien toch ff naar de huisarts hiervoor want ik vind het nu vrij lang duren..

@Daffie: ik hoop dat je geen spierpijn hebt! wat raar is dat he, dat je conditie zo hard terug kan lopen...

@Mobiel: haah ja dat is wel een idee. al weet ik al wat voor antwoord hij gaat geven: 'denk je nou echt dat ik de hele dag tussen al die dames ga zitten?" hahha en gelijk heeft ie :)

@Martientje: succes met werken vanmiddag. hahaha en idd Emmen is ook leuk! :)

@Deesje: fijn dat het goed was bij de vk. ik was niet echt emo bij de laatste keer. had ook op het laatst van mijn zwangerschap een gyn haha :p die mis ik toch echt niet :)

nou, ik hoor haar nog steeds niet :( ze mag toch om half 11 haar flesje alweer hebben....

Deel Deze Pagina