Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

spierpijn valt nog mee hier hahaha, zal nog wel komen. Wel heb ik last van mijn ongi, das dan wel weer erg jammer!

Mobiel; zag dat je in Schiedam woont. Ik ga daar met een vriendin in april naar de sauna. Is het aan te raden if ben je er nog nooit geweest. We gaan met de optimelactie. We maken er een heel beautydagje van :D Heb er nu al zooooo'n zin in!

Enna; wat fijn dat je man weer thuiskomt vandaag, genniet er maar van. En ik kan me voorstellen dat het in je ééntje zwaarder is als met zijn 2-en hoor.

Mireii; dat gebeurt mij ook heel vaak. Als ik Myrthe hoor, ga ik een flesje maken en dan kom ik boven en dan ligt mevrouw gewoon te maffen en kreunt ze alleen heel hard in haar slaap :( ;)

Myrthe heeft ook weer een goede nacht gemaakt. Van 00:00-7:00. Als we het zo vol houden, hoor je mij niet klagen hahaha.

Vanavond heb ik een afscheidsetentje van een collega'tje. Heb er ook weer veel zin in. Gaan tapas eten in utrecht....heb ik echt nog nooit gedaan, dus ben benieuwd.

Zometeen komt die mevrouw van de felicitasdoos, dus moet even sterk zijn en niets aanschaffen. Ik ben altijd erg snel over te halen hoor...

2. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mieke, flinke jongen hebbeb jullie! Fijn dat alles weer OK was!

Beebmeeting, 16 mei wordt lastig,maar als we niet te laat op de middag afspreken gaat he wel lukken denk ik! Dierentuin is op zich leuk, maar ik vind de prijzen vaak erg hoog, zeker als je net echt gaat voor de beestjes..... Of ligt dat aan mij?

Hier de verjaardag weer achter de rug. Is altijd leuk, maar ook erg druk. Ik heb eindelijk de armband van Ti Sento gekregen van mijn mannetje die ik al heel lang mooi vond. Hebben alle hints toch nut gehad ;) .
    Net alles weer gepoetst, dus is het weer helemaal schoon in huis! (nou ja, de kamer dan...)

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Daffie: Ik ben nog nooit in de sauna geweest daar, dus kan het je niet vertellen sorry :(

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Slijm spugen, hier ook! Het spugen is vaak gewoon waterig wit of (dik) gelig slijm snel na een voeding. Later na een voeding idd brokkelig wit of brokkelig geel slijm! En als ik haar op dr buik leg komt er ook vaak wat van dat gelige slijm uit. En daarna ligt ze dan soms nog wat te pruttelen, maar verder is ze niet benauwd.
    Ja, tis echt een spugertje hier, dus ik ken geloof ik alle vormen ;) Maar vroeg me idd ook al af hoe dat gelige dikke slijm nu komt. Waterig en brokkelig begrijp ik...

Deesje, pukkeltjes heeft Vera ook (gehad). Die acne vooral op haar kinnetje, maar is nu zo goed als weg. En uitslag had ze een weekje op haar hele gezicht, nek en borst. Is nu ook helemaal weg. Heb gehoord dat uitslag er ook een beetje 'bijhoort'. Zal wel vaker komen en gaan...:( (Ik vond t er iig niet uitzien!)

Daffie, haha ja conditie heb ik ook helemaal niet meer ben ik bang! Maar zou ook best wel zin hebben om weer te gaan volleyballen. Alleen is ons team helemaal uit elkaar gevallen, stuk of 4 zwangeren, paar om andere reden gestopt, dus... Volgend jaar maar weer ff kijken.
    Ow, lekker tapas! Ben ik dol op :D

Pfff, moest vannacht 2x voeden :confused:, om 2 uur en om half 5. Daarna heeft ze wel doorgeslapen tot half 10, maar ja... Ik hoop niet dat dit het nieuwe ritme is, overdag houdt ze t nu steeds 3,5 uur uit tussen voedingen.

Ik las net in het 'oei ik groei'-boek dat hele intelligente of hoogbegaafde kindjes vaak veeleisend of huilbaby's zijn geweest, omdat ze te snel uitgekeken zijn. Dus voor de huilbaby's hier... dat is misschien de reden :)!

5. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ daffie, ik vind de sauna in Schiedam erg fijn, kom er regelmatig, nu ff niet maar wil ook volgende maand ook weer eens een relaxdagje plannen. Je hebt ook heerlijke sauna's buiten dus een hele dag vermaak je je prima.

Hier ligt die kleine op schoot, weet niet wat ze wil geloof ik, wel slapen, niet slapen, wel drinken, niet drinken, huilen of toch weer niet... Ohhh ze lijkt zich toch aan de slaap toe te geven, kan ik even wat spullen pakken en broodje eten, ga vanmiddag naar mijn ouders. Ik moet de belastingaangifte nog invullen voor mijn ouders en broertje dus blijven ook eten daar, gezellig!

Fijne dag iedereen.

6. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    @Maka: hahaha NATUURLIJK is Vera een hoogbegaafde baby ;) Dat is ook de reden waarom ze zoveel huilt uiteraard hihi ;) Logische verklaring toch? ;) Zo moeder, zo dochter?

@Angela: ik ben het wel met je eens hoor, over de prijzen. Het moet wel toegankelijk zijn voor iedereen en leuk blijven, toch? Ik ben nu rond aan het neuzen voor iets Den Bosch en omgeving wat gewoon leuk is voor iedereen. Maar best lastig, aangezien ik zelf niet uit Den Bosch kom!

Dus.. Oproep: Komt er hiero iemand uit Den Bosch en weet diegene direct iets te noemen wat gewoon leuk en toegankelijk is voor alle dames hiero? (Den Bosch staat niet vast hoor) Dat zou het wat makkelijker maken ;)

@Enna: lekker hè, als je menneke weer thuiskomt.. Dan kan jij even rusten! Smakelijk voor de tapas!

@Miireii: haha dat had ik ook straks! Ik was mn auto (EINDELIJK NA MAANDEN TIJD) aan het stofzuigen en wassen, hoor ik dr huilen. Ikke naar boven, ligt madame lekker te slapen! Of soms ga ik kijken en dan huilt ze gewoon met dr oogjes dicht :( ... Dan laat ik dr maar lekker liggen..
    Duurt een flesje opwarmen bij jou zo lang dan?

@Mobiel: je man meenemen? Ik heb even niet alles gelezen denk ik, dus sorry als t iets anders was ;) Als ik naar NL kom, gaat menneke altijd mee, aangezien het maar 1 keer per maand is.. Dus ik moet ook nog even kijken hoe ik dat aanpak! :) Ik ben benieuwd offie thuis zou blijven en ik in mn eentje met Bolletje naar NL zou gaan: kan hij dat wel aan, een weekend zonder zn meisje? ;)

Dames, iedereen wil graag weten wie er bij hen in de buurt woont.. zouden we ergens een lijstje kunnen maken wie waar woont per provincie ofzo? Lijkt mij best handig voor iedereen.

Ik moet gaan, cu laterz dames! Sofie

7. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Ik neem mijn man niet mee. Hij moet ons een weekje missen.

Lijstje maken lijkt me een goed idee.
    ik zal beginnen:
    Sjors75 Portugal in Nl Overijssel Denekamp

@Enna, veel genieten hoor dit weekend

En volgens mij hebben wij allemaal gewoon hoogbegaafde beebjes!

Ik ga nu even lekker het zonnetje in. Daan ligt al sinds 10 uur vanmorgen in de kinderwagen buiten. Hij lacht volop. Is nu al een buitenkindje

8. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Volgens mij had Yannique gisteren haar 5 weken sprong. Ze wilde echt bij me zijn en vaker drinken. We hadden haar om 20 uur op bed gelegd. Mijn man en ik waren ook heel moe en wij zijn om 21 uur al naar bed gegaan en ik had zoiets van: ik zie wel wanneer ze wakker wordt om te eten. Om 0:30 schrok ik wakker, want ze was nog niet wakker geworden. Ikke in de wieg gaan kijken: ja ze ademde nog. Een uurtje later werd ze wakker. Had ze gewoon bijna 6 uur geslapen. En vanmorgen kwam ze weer rond 7 uur. Heerlijke nacht gehad dus en ook lekker uitgeslapen zelf.

@Maatje: wat lief dat je man je wil brengen en halen naar/van de meeting!

@familieveenstra: Yannique laat de speen ook heel vaak los hoor.
    En maar goed dat je de afspraak bij de kindercardioloog hebt verzet. Anders duurde het wel weer heel lang.
    Hopelijk helpt het met het wiegje in het ledikantje!
    Ik heb nu maat 2 van de Kruidvat luiers, maar die sluiten niet goed rond Yannique haar benen, dus moet straks toch even anderen halen. Zit zelf ook nog te denken van welk merk?

@Daffie: kun je nog opstaan en bewegen :D ;) ?
    Ow lekker tapas eten! En heb je je in kunnen houden om niks te kopen.

@married: :D: BVmaffia. 6 of 7x per dag drinken ik echt genoeg hoor. Als Thije daar toch genoeg aan heeft. Yannique drinkt normaal gesproken ook niet vaker dan 6 of 7x hoor.
    Dierentuin is ook een leuke optie! Hier in het zuiden heb je de Beekse Bergen!
    Ow heb je een moedervlek laten wegsnijden? Heb je nog veel last van je arm?

@Noppie: we hebben nu voor zolang even een badhanddoek opgerold en zo om haar heem gelegd. Dat is ook wat steviger. De kapster heeft dat kussentje al naa rmijn moeder gebracht, dus zo gauw ik mijn moeder weer zie kan ik dat gan gebruiken.
    Toch niet goed dat je tepels nog steeds zo'n pijn doen. Misschien opnieuw naar de HA?
    Je uitstapje met de auto is goed gegaan dus?

@Mieke: heel frapant is dus dat als Yannique een mondje terug geeft, ze dan ook de hik krijgt. Er zitten hier soms ook wel wat stukjes in, maar geen slijm.

@mamavanstef: of misschien kijken of je met iemand mee kan rijden?
    Waar woon jij?

@Sofie: denk niet dat je de enige bent met wallen hoor!

@Enna: het is ook druk in je eentje hoor. Je hebt nu ook nooit dat je even aan je man kan vragen of ie Katie even pakt enzo. Kun je idd een uitje wel gebruiken. Mag je man definitief naar huis of weer alleen het weekend? Dat wordt dat lekker genieten met zijn drieën.

@Deesje: gecondoleerd met de oma van je man. Dat worden drukke dagen voor jullie. Ik woon in Hoeven (richting Roosendaal/ Bergen op Zoom).
    Yannique heeft nu echt heel veel last van pukkeltjes. Maar volgens de verpleegkundige op het CB hoort dit erbij. Dus herkenbaar.
    Ik had dat ook hoor, dat ikw at emo was na de na controle. Je sluit toch een hele bijzondere periode af.

@Angela: nog gefeli met je verjaardag! Eindelijk de armband gehad. :D: die van mij moet ik altijd nog even instrueren wanneer ik jarig ben, want dat vergeet ie gewoon hoor!
    Ik heb ook alweer gepoetst beneden en ben aan het wassen (ook de kleertjes die we gehad hebben)

Meeting Den Bosch/ of ergens anders? op 16 mei:
    Mieke
    Eppie25 :Hoeven Noord-Brabant
    Marriedgirl
    Uk
    Iloiza
    Hummelke Sofie
    Iggylover
    Maka123
    Maatje
    Noppie
    Sjors75 :portugal in Nl Overijssel Denekamp
    Enna
    familieveenstra?
    Martientje?
    mamma van stef?
    Daffie? (die gewoon even van het vakantieadres komt :D: ;))
    Mobiel?
    Deesje?
    Angela?

X Esther

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Sjors: heb je gegevens al toegevoegd aan het lijstje!

Ik ga nu even de hond uitlaten en eten, voordat mijn meisje wakker wordt.

X Esther

10. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Hey dames, ik bekijk de foto's wel weer van de meeting, haha!
    Ik heb overdag geen auto en met twee kindjes met de trein is geen doen.

Verder alles oké hier. De jongens liggen even een tukkie te doen in de box.

Enna, Katie is toch ook veel te vroeg geboren? Mij werd aangeraden om dan niet te veel in ontwikkelingsboekjes te lezen, aangezien bij een prematuur de ontwikkeling vaak anders loopt. Vanaf een gecorrigeerde leeftijd van 6 a 7 weken kan een kindje pas patronen herkennen en zelfs dan duurt het een aantal weken voordat ze zich dit helemaal eigen hebben gemaakt. Wel heel fijn dat Rob weer thuis komt. Zie je het zelf wel zitten? Gaat het weer helemaal goed met hem?

Uk, ik ben het trouwens niet helemaal met je eens wat betreft dat een lang hoofd een prematurenhoofdje is. Ik heb natuurlijk vergelijkingsmateriaal en Lex heeft een heel mooi rond bolletje! Ik vraag me wel af waar het dan wel aan ligt. Wij hebben trouwens voor Midas zo'n doomooseat. Kun je lekker een holletje in maken voor zijn hoofd. Voor Lex hebben we er ook 1 hoor, maar dat is gewoon omdat hij graag een beetje rechtop zit.

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

HJ: Dat werd mij verteld door de neuroloog, dat dat een typisch prematurenhoofdje is... Hahha, ach ze zeggen allemaal maar wat ;)
    En alsof de duvel ermee speelt, nadat ik gisteren had geplaatst dat hij nooit op zijn achterhoofd ligt, heeft ie sindsdien al 6 x op zijn achterhoofd gelegen :( hahaha

Enna: Wat fijn dat Rob weer thuis komt? Definitief?
    Kun je af en toe Katie even uit handen geven.

Mieke
    Marriedgirl
    Uk: Haarlem Noord-Holland
    Iloiza
    Hummelke Sofie
    Iggylover
    Maka123
    Maatje
    Noppie
    Enna
    familieveenstra?
    Martientje?
    mamma van stef?
    Daffie? (die gewoon even van het vakantieadres komt Very Happy: Wink)
    Mobiel?
    Deesje?
    Angela?

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    hoi dames!

ik heb wel weer een deel bijgelezen, maar aangezien ik ook weer een beetje aan t werk ben helaas geen tijd om op iedereen te reageren.

Wel even over de meeting :D! 's-Hertogenbosch vind ik natuurlijk een superidee ;), lekker dicht in de buurt, hihi. Waarschijnlijk kan ik wel, maar moet nog wel even mijn agenda thuis checken.

@pukkeltjes: Daan heeft ook last van pukkeltjes. Ik hoorde dat dit veroorzaakt wordt door onze hormonen die onze beebjes gedeeltelijk hebben meegekregen. Trekt inderdaad vanzelf weg.

@Deesje: gecondoleerd met de oma van je man. Ook al is iemand al op een hele mooie leeftijd, afgeven doe je ze nooit graag natuurlijk. Veel sterkte.

@Angela: lees net dat je jarig bent geweest, van harte gefeliciteerd!

@nachtrust: weinig hiero :(. Daan krijgt zijn laatste voeding rond 23:00 uur a 23:30 uur en slaapt dan 4 a 4,5 uur en daarna slaapt hij vaak wat onrustig en kort.
    Hij eet wel steeds beter en doet gelukkig ook steeds korter over zijn flesje.
    Overdag slaapt hij wel goed gelukkig en hij huilt niet echt veel.

@lachen: lachen jullie beebjes ook zo heerlijk overtuigend! Daan is soms echt aan het schaterlachen maar dan zonder geluid ;) natuurlijk....nou ja, wel een beetje geluid, echt zo lief.

@vloeien: hier gelukkig al weken niet meer

@babyzwemmen: gaan meer van jullie babyzwemmen? en zo ja, vanaf welke leeftijd is dat t beste?

@conditie: valt me niet tegen. ik probeer elke dag zo'n half uur te wandelen en dan stevig door te stappen. gaat me eerlijk gezegd goed af.

13. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    @Sofie: hihi ga ik tapas eten? jeetje, das een verassing. Wat gezellig :D Ik denk dat je Daffie bedoelde.

Mijn man komt alleen voor het weekend thuis, hoe het er nu naar uitziet moet hij tot Juli elke week daar zijn. Hij zou doordeweeks op woensdagavond ook thuiskomen, maar dat lukt hem niet. Is nog te zwaar voor hem. Dus voorlopig is hij alleen de weekenden thuis.

Net met Katie bij het cb geweest. Ze was weer bijna 300 gram aangekomen! Ze weegt nu 4380 gram, in de lengte groeit ze niet zo hard. Ze is zo'n 52 cm schat ik. Een klein dikkertje wordt ze :)

@uk en HJ: Katie is 9 weken te vroeg en ze heeft ook geen lang hoofd, maar juist een heel rond bolletje. Maar in het ziekenhuis zeiden ze toen ook dat prematuurtjes wel een lang smal hoofdje konden krijgen door het liggen en zachte botjes enzo.

@HJ: dat kindjes pas vanaf 6-7 weken gecorrigeerd patronen leren kennen wist ik niet. Dat betekent dat Katie dat dus ook nu pas gaat doen? Haha, dan heb ik haar iig nog niet verpest! :)
    Ik weet dat ik eigenlijk geen ontwikkelingsboekjes moet lezen, het klopt toch niet. Vergelijken heeft ook geen zin, maar toch doe ik het en maak ik me dan weer zorgen dat ze het niet goed doet... :rolleyes:
    Eigenlijk loopt Katie nu ongeveer gelijk met de beebjes hier. Je zou toch zeggen dat ik dan nu wel moet weten hoe en wat, maar das dus echt niet zo. :oops:

@lachen, Katie kan dat nog niet zo goed. Soms doet ze het per ongeluk, heerlijk om te zien. Ze is wel kampioen gekke bekken trekken!

@nachtbraken: hier nog een. Meestal slaapt ze tot een uur of 5 en dan is ze heel onrustig.

@Deesje: sterkte volgende week.

Mieke
    Marriedgirl
    Iloiza
    Hummelke Sofie
    Iggylover
    Maka123
    Maatje
    Noppie
    Enna : Tilburg Noord Brabant
    familieveenstra?
    Martientje?
    mamma van stef?
    Mobiel?
    Deesje?
    Angela?

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    O, haha. Nee hoor, zo bedoelde ik het niet! Vera huilt helemaal niet veel. Meer om de mama's van de huilende beebs een hart onder de riem te steken!

15. seyla

seyla Actief lid

29 aug 2008
    173
    0
    0
    Hallo allemaal,

Daffie:
    hier werkt nutriton gelukkig niet als nutribeton :)
    Ze poept nu juist makkelijker dan voorat we het gebruikten.

Noralien:
    Lekker he die frustrerende opdrachten waar alles scherp moet ;)
    Bij mij in de groep (in groningen) duurde het echt eeuwen voordat we dat portret allemaal goed scherp hadden.
    Mijn ogen zijn trouwens ook tijdens de zwangerschap flink slechter geworden; had hoop dat het direct weer over zou gaan na de bevalling, maar ik heb er nog steeds last van. Heb jij je scherpte al weer terug?

Mieke:
    Boaz alweer 6 kilo :confused:! Ben al trots dat mijn uk bijna 4 kilo is.
    Voeding: Wij gebruiken het etos eigen merk. En het bevalt prima.
    Bij onze oudste gebruikten we Nutrilon, maar dat was niet beter of anders.
    Volgens mij maakt het niet erg veel uit (behalve dan in prijs :confused:); gewoon kiezen en dan kijken of Boaz het lekker vindt en er goed tegen kan.
    Alleen voeding van de Kruidvat is trouwens wél echt anders van samenstelling.

Uk:
    Mijn moeder is ook bestraald en heeft daar nog tijden last van gehad. En ze heeft ook verdikt littekenweefsel op haar rug en onder haar borst aan over gehouden. Maar gelukkig heeft ze er niet zoveel pijn aan als jou moeder. Gewoon vreselijk die borstkanker. Het heet dan goed te behandelen, maar vraag soms niet hoe.

Elke week verjaardag vieren voor Ferry: leuk! Zo'n positief moment kon je in die tijd ook vast érg goed gebruiken lijkt me.

Ik heb met het ziekenhuis gebeld en er wordt van alles onderzocht en gedaan op 1 mei, onder andere de echo. En het mooiste is: we krijgen direct de uitslag!
    Blij dat het nu gepland staat, maar ik vind het nu toch ook wel behoorlijk spannend moet ik zeggen.

Hummelke:
    we hebben de tweede maanddag gisteren niet eens gevierd. Nu is het hier gelukkig vandaag wél mooi weer dus misschien straks even de stad in lopen en daar een lekker gebakje eten :) Heb er nu al zin in.

Nystatine:
    Gewoon in de mond 'gespoten' en daarna met m'n vinger goed door het mondje en ook onder de tong verdeeld. En gelukkig was het met een kuurtje over, want wat een vies spul is het. (vond Bénine ook! Ze wist het ook altijd weer érg goed naar buiten te wurmen :))

Bbelly + familieveenstra:
    gefeliciteerd met het 1e lachje!

Intelligente huilbaby's:
    Mijn oudste was een echte huilbaby, scoorde superhoog op haar cito en gaat in september naar het gymnasium ... hier lijkt het dus te kloppen (alhoewel ... ze is slim maar niet hoogbegaafd ofzo). Maar ik denk zelf eigenlijk dat het een non-verband is.

Beebmeeting:
    Ik hou 16 mei alvast vrij.

Een dierentuin lijkt me een leuk idee. En die in Emmen is inderdaad erg leuk ;) !
    (vanuit het noorden naar Den Bosch is trouwens net zo ver als vanuit het westen/zuiden naar Emmen :) )
    Maar het meest centraal lijkt me een locatie ergens tussen Apeldoorn en Zwolle in. Koningin Julianatoren misschien? Ik heb in ieder geval 1 kortingsbon van de Etos.

En anders een mooi natuurgebied met theehuis ofzo (flink goedkoper); bijv paviljoen de Posbank in Nationaal park 'De veluwezoom'? Ligt in de buurt van Arnhem.

16. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Eppie, lief dat je ernaar vraagt. mn moeder moet helemaal afbouwen met de predinson, ze reageerd er te sterk op. en het heeft niets geholpen, alleen de ontstekingen zijn deze periode onderdrukt. Na t afbouwen krijgt ze een ander medicijn, maar dat heeft ook weer veel nadelen oa de afbraak van de rode bloedcellen ( vind ik dus raar, want ze is al benauwd...)
    We zijn samen naar t tuincentrum geweest, heb een appelboompje gekocht :D

@suske, fijn dat alles goed was op t cb!

@maatje, geweldige foto van zoey!

@Maka, heerlijk he al dat geshop :D hihi mn moeder is ook al druk aan t naaien voor de kleine meid!

@Martine, oooh lekker in bad :D heb van de week ook mn haar geverfd... tjonge wat een verschil! de verf paktte nu ook veel beter dan in mn zwangerschap!
    En hoe was de cursus?

@daffie, nutribeton :D Hoe is t met de spierpijn? Oh t valt mee lees ik nu.. wel ongi pijn... sterkte daarmee!

@Mieke, tjonge Boaz groeit lekker zeg! 6 kilo... dat zul je wel merken met optillen ofniet?
    Wij hebben hier friso, prima spul. al wordt er gezegd dat het sneller klonterd dan nutrilon... ik vind dat reuze meevallen!

@uk, zo Ferry is ook weer goed gegroeid! Mooie nieuwe foto's trouwens!

@bbelly, heerlijk he zo'n lachje!

@karina, he meid wat naar dat je zo'n moeilijke periode hebt gehad! fijn dat t nu weer wat beter gaat... moooi meisje is jade zeg!

@iloiza, fijn dat je sollicitatiegesprek zo positief verlopen is! zal voor je duimen!

@married, haha ja die organisaties zijn wel erg probv he... ik heb er hulp gevraagd toen t bij ons niet zo lekker liep en ik deels overstapte naar fv... nou volgens hen was dit de grootste fout die je kon maken als moeder...

@Noppie, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad bij je vriendin!

@Familieveenstra, ik heb momenteel kruidvat en bumblies, en heb eergisteren bij de etos een pak maat 2 meegenomen!

@Mieke, herken het niet van t slijm, maar misschien ff rondlopen met Boaz in een douche vol met stoom ( douche aanzetten met heet water) dan kan hij t slijm makkelijker ophoesten!?

@Deesje, gecondoleerd met de oma van je man! En sterkte maandag!
    Hier ook pukkeltjes, ik had ook al gevonden dat t babyacne was, schijnt vanzelf weer te verdwijnen...

@Miireii, zo lekker dat Soraya zo lang geslapen heeft!

@Eppie, zo Yannique ook al zo lang geslapen.. lekker hoor!

@Vaam, tjonge alweer aan t werk... logisch dat je dan minder tijd hebt om te reageren!

@Babyzwemmen, mn schoonzusje vertelde dat als je met jonge baby's in chloorwater gaat zwemmen, er meer kans is op astma na verloop van tijd! Aangezien er in mn mans familie veel astma voorkomt, ga ik dus voorlopig niet zwemmen met de kleine meid!

@Enna, tjonge meid wat heftig dat je man nog zoveel weg moet! Zal voor jou niet gemakkelijk zijn!
    Wat goed dat Katie zo goed groeit!

@Babymeeting, t ligt er een beetje aan waar we heen gaan (ik moet namelijk met openbaar vervoer)
    Maar ik kna 16 mei wel... mn schoonmoeder is dan wel jarig.. maar dan heeft ze pech :D
    Mieke
    Marriedgirl
    Iloiza
    Hummelke Sofie
    Iggylover
    Maka123
    Maatje
    Noppie
    Enna : Tilburg Noord Brabant
    familieveenstra?
    Martientje?
    mamma van stef?
    Mobiel?
    Deesje?
    Angela?
    Axioma: Gouda, Zuid Holland

Vandaag al naar de stad gelopen, alle ramen beneden binnen en buiten gezeemd, en gestofzuigd en gedweild! Heerlijk! hihi josanne begint nu geluidjes terug te maken als je tegen haar praat.. ook prutteld ze tegen een knuffeltje. zo schattig :D

Maar heb nog wel een vraagje... vooral aan de meiden die ook flesvoeding geven.
    Sinds 2 dagen komt Josanne vaker voor de fles! Eerst kwam ze om de 4 uur, maar nu begint ze na 2,5 a 3 uur te huilen van honger. nu krijgt ze 6 keer bijna 100 cc water en 3 schepjes..
    zouden dit regeldagen kunnen zijn of zou ze gewoon meer voeding willen?
    ze weegt nu denk ik zo rond de 5 kilo..

17. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    @Axioma: Katie weegt 4380gram en krijgt 6 keer per dag een fles van 135cc 4 schepjes. Ze drinkt de ene keer 100, andere keer 135. In totaal drinkt ze gemiddeld 650cc per dag.
    Misschien dat je de voeding iets kunt ophogen voor Josanne? Bij 5 kilo mag ze al 750cc per dag!

18. Kim84

Kim84 Niet meer actief

@Axioma: Isa krijgt 6 flessen van 150 cc water en 5 schepjes voeding.
    Ze woog 4 weken terug 4780 gram, nu zal ze ongeveer 5300 gram zijn.
    Net zoals Enna zegt, je mag best de voeding ophogen naar 6x 120 cc met 4 schepjes voeding.

19. seyla

seyla Actief lid

29 aug 2008
    173
    0
    0
    @ Axioma:
    Bénine krijgt nu sinds een paar dagen ongeveer 5 x 150cc (5 schepjes). Ze drinkt dit niet helemaal op, maar komt in de buurt van de 700 a 720 cc voeding per dag.
    Ze weegt nu ongeveer 4 kilo.

Gewoon even proberen of Josanne ook meer wil en kan opdrinken? Qua gewicht mag ze al meer hebben dan ze nu drinkt, dus dat is geen probleem.

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hey meiden,

Dennis is al onderweg met Mike naar het vakantiehuisje met al een hoop spullen, ik zit nog thuis met de 2 andere kids en me schoonvader.. Nu wachten tot me schoonmoeder klaar is met werken en dan gaan wij ook die kant op, als mijn schoonvader zo tenminste ook nog terecht kan bij een tandarts want zijn wang is megadik :confused:

Deel Deze Pagina