@mieke: Tja, moet zo af en toe toch even bijlezen, maar jullie kletsen zoveel bij hihi. We kunnen 1 juli in ons huisje, heb er al helemaal zin in. Met mij en mijn vriend gaat het supergoed, hij is een echte papa voor Daan. En met mijn ex...tja, zijn gangetje. Hij mag 1 x per week Daan hier komen bezoeken, maar pas geleden heftige ruzie gehad. Hij belde me, want hij wilde ook het ouderlijk gezag en was verontwaardigd dat dit nu alleen bij mij lag. Uiteraard krijgt hij dit dus niet. Hij heeft zich er gelukkig bij neergelegd (nou ja, hij praat er in ieder geval niet meer over). En met mijn ex-schoonmoeder....daar ben ik helemaal klaar mee. Ik heb ze zo vaak gezegd dat ze bij me langs mochten komen, want ze zijn hier nog steeds niet geweest. Weet je wat mevrouw zei? Ik zie Daan wel over 5 maanden (nu inmiddels 4 maanden, mijn ex krijgt vanaf dan een omgangsregeling). Dan breekt mijn klomp toch echt. Mogen ze de kleine zien.....willen ze hem niet zien? Ze wil van de 'dader' het slachtoffer maken en daarin word ik dus duidelijk de dader in haar ogen. Dus ze zoeken het maar uit, dan zijn ze voor mij ook geen opa en oma op dit moment. Maar gelukkig gaat verder wel alles goed hoor . @meeting: Ik kom ook uit Noord-Brabant, Kaatsheuvel
@martientje en Mirreii: ik ben nog niet volledig aan het werk hoor. Gewoon een paar uurtjes per dag en dat ongeveer 4 dagen in de week (dus zo'n 2 a 3 uur). @Uk: hopelijk heeft Ferry dat niet zeg. Vraag het wel even na uiteraard. Verder overigens wel alles goed? @noppie: Bij Daan zie je zijn fontanel vaak helemaal kloppen. Toen ik dit voor het eerst zag schrok ik er ook van. En dan is het inderdaad ook een beetje ingedeukt. @Eppie: oh, dan zal ik maar even er mee wachten, bedankt voor de tip.
Meeting zaterdag 16 mei 2009 Limburg: Angela: Venlo Noord-Brabant: Eppie25: Hoeven Vaamrile: Kaatsheuvel Hummelke Sofie: Deurne / België Enna: Tilburg mamma van Stef (Twinkle) Veghel Zeeland: Deesje? Zuid-Holland: Axioma: Gouda Gelderland: Utrecht: Marriedgirl: Utrecht Noppie: Utrecht Iggylover: Nieuwegein Daffie: Nieuwegein (die gewoon even van het vakantieadres komt ) Caro73: Amersfoort Noord-Holland: Mieke: Amstelveen Uk: Haarlem Flevoland: Overijssel: Miireii: Enschede Sjors75, Portugal in NL: Denekamp Drenthe: Iloiza: Martientje: Assen Friesland: familieveenstra: Drachten Groningen: Seyla, Groningen België: Karina82: Kuona: ************* Maka123: Maatje: Duiven Mobiel: Schiedam Mause: Suske: Dayenne: Arnhem Golfola: Sonya one love: Mirella25: ......
Dames, de meeting wordt wel erg gezellig. Even over de babydozen bij de plus en de c1000. De C1000 moet je aanvragen binnen 2 maand na de geboorte, plus is daar niet zo strak mee. En die van de plus is inderdaad erg leuk. C1000 weet ik niet.
Vaam, wat een schat is die Daan van jou! En wat fijn dat het nu goed met je gaat. Enne die exschoonmoeder, lekker buiten de deur houden hoor. En gewoon zonder hun genieten van je ventje
ja, geweldig he, die lach! . Ik was ook stiekem zo blij dat hij dat deed toen ik foto's van hem, al duimend, aan het maken was en hij dus ineens uitbundig aan het lachen ging. @Sjors:mijn exschoonmoeder komt er nu inderdaad dus niet meer in nee. Laat haar maar in haar sop gaar koken.
Jeee, ik ben nog steeds niet helemaal bijgelezen... Ben ook al weer zoveel vergeten. Ik kan volgens mij gewoon beter weer vanaf hier meeschrijven. @ Beebmeeting: Meeting zaterdag 16 mei 2009[/color] Limburg: Angela: Venlo Noord-Brabant: Eppie25: Hoeven Vaamrile: Kaatsheuvel Hummelke Sofie: Deurne / België Enna: Tilburg mamma van Stef (Twinkle) Veghel Zeeland: Deesje? Zuid-Holland: Axioma: Gouda Gelderland: Utrecht: Marriedgirl: Utrecht Noppie: Utrecht Iggylover: Nieuwegein Daffie: Nieuwegein (die gewoon even van het vakantieadres komt ) Caro73: Amersfoort Noord-Holland: Mieke: Amstelveen Uk: Haarlem Flevoland: Overijssel: Miireii: Enschede Sjors75, Portugal in NL: Denekamp Drenthe: Iloiza: Emmen Martientje: Assen Friesland: familieveenstra: Drachten Groningen: Seyla, Groningen België: Karina82: Kuona: ************* Maka123: Maatje: Duiven Mobiel: Schiedam Mause: Suske: Dayenne: Arnhem Golfola: Sonya one love: Mirella25: ..... Las ik nou dat jullie mannen/vrienden ook mee komen? Of heb ik dat mis? Jorik kan nl. zeer waarschijnlijk niet mee, omdat hij echt bijna elke zondag moet voetballen. @ Felicitas: Ik had me ook voorgenomen om me niets aan te laten smeren, maar heb me toch laten verleiden... Heb ook het Hoteldebotel-pakket genomen. Ik was er helemaal verliefd op, kon het écht niet laten! @ Babydozen Plus en C1000: Ja, ik heb ze ook gehaald! Leuke pakketten hoor! Ik vond alleen de luiers die in de Plus-doos zaten echt DRAMA! Heel stug, totaal niet elastisch en als Dyon een plasluier had, zat dat ding helemaal volgezogen. Helemaal opgezwollen en zwaar! Ik ben blij dat die luiers nu op zijn, haha. Ben nu weer de Pampers gaan gebruiken, die bevallen me gewoon het best!
goedemorgen trotse mama´s mijn man komt net thuis uit zijn eerste nachtdienst nog 2 te gaan... hij is nu de 3 honden aan het uitlaten en duikt dan lekker zijn bedje in... wow wat is het een ... weer zeg en ik wilde vandaag nog wel aan de wandel gaan met de kleine levi .... ff naar de supermarkt maar dat kan ik wel vergeten dus.... misschien dat iemand het weet, maar ik heb speciale dure laarsen tijdje terug gekocht voor mensen met dikke kuiten.... 219euro ping nu was ik zo slim geweest ze in de gang te laten staan maar ik dacht kan wel want lucky (onze hond) gaat mee naar boven.... maar joey (1 van de 2 labradors) is ermee aan de haal gegaan en heeft zich kostelijk vermaakt met op de hak kauwen... (doet ie normaal nooit. die 2 slopen nooit iets) weet iemand of je bij een schoenmaker een nwe hak eronder kan zetten?
Goedemorgen lieve februari-mamma's! Daar ben ik weer.... Het lukt me helaas niet meer om zoveel mee te lezen en schrijven hier. Zo druk met van alles, zoontje Guillaume, huishouden, werk (want ik ga maandag al weer cursus geven, maar dan van mijn eigen bedrijfje)! Married: Thanx voor je berichtje via hyves! Lief dat jullie ook aan mij denken voor de meeting....ondanks dat ik nu niet meer zo trouw op het forum kom! Waar wordt de meeting gehouden? Of zijn jullie daar nog niet uit? Ik kom uit Ommen (Overijssel). Ik las even snel iets over felicitas...Ik werd van de week gebeld door iemand van felicitas en ze wilde mij een cadeau brengen en maakte daarvoor een afspraak; maar begrijp ik het nu goed dat ze ook vanalles wil verkopen of zo?
oh das mooi dat ik het hoor van die felicitas doos want daar heb ik niet zoveel trek aan nou mijn vriendin der baby is nu 3 maanden en zij heeft toen ik haar het zei ook bij c1000 nog een doos gehaald en ze deden absoluut niet moeilijk hoor
@Married: : Stalker! @Iggy: je kunt je toch geen leven meer voorstellen zonder Levi he? Lijkt ook net of Yannique al heel lang bij ons is! @Vaam: wat een mooie foto's van Daan! En hij lacht al zo lekker ! Leuk dat jullie 1 juli in jullie huisje kunnen D: dat is wel heel vaak jullie/juli in 1 zin!). Jeetje wat een gedoe met je ex-schoonmoeder! Lekker links laten liggen. Gewoon lekker van Daan en je vriend genieten. @Iloiza: de meeting is op een zaterdag en de mannen gaan echt niet mee hoor! Die worden toch gek van ons gekakel @Iggy: Als de onderkant van rubber is gaat dat denk ik niet, maar anders kan de schoenmaker er denk ik wel een nieuwe hak onder zetten hoor. @Golfola: jij ook alweer zo snel aan de slag. We zijn er nog niet aan uit waar de meeting wordt gehouden. Dus als je een leuk idee hebt? Zo we zijn weer vroeg op vandaag. Yannique wilde om 7 uur eten en toen heeft ze echt maar 5 minuutjes aan de borst gegeten en nu ligt ze weer te slapen. Er is geen pijl op te trekken de afgelopen dagen en wat ze dan wil. Leuk zo'n sprongetje ! Vanmiddag ga ik er met Yannique en manlief opuit om een nieuwe digitale camera te kopen, want die van ons nu is echt bagger. We hebben daardoor van net na de bevalling ook een aantal onscherpe foto's en dat is echt balen. X Esther
Meeting zaterdag 16 mei 2009 Limburg: Angela: Venlo Noord-Brabant: Eppie25: Hoeven Vaamrile: Kaatsheuvel Hummelke Sofie: Deurne / België Enna: Tilburg mamma van Stef (Twinkle) Veghel Zeeland: Deesje? Zuid-Holland: Axioma: Gouda Gelderland: Utrecht: Marriedgirl: Utrecht Noppie: Utrecht Iggylover: Nieuwegein Daffie: Nieuwegein (die gewoon even van het vakantieadres komt ) Caro73: Amersfoort Noord-Holland: Mieke: Amstelveen Uk: Haarlem Maka123: Bussum Flevoland: Overijssel: Miireii: Enschede Sjors75, Portugal in NL: Denekamp Golfola: Ommen Drenthe: Iloiza: Emmen Martientje: Assen Friesland: familieveenstra: Drachten Groningen: Seyla, Groningen België: Hummelke Sophie: ************* Karina82: Kuona: Dayenne: Arnhem Maatje: Duiven Mobiel: Schiedam Mause: Suske: Sonya one love: Mirella25: ......
Zo heb even voor 10 euro het 'Oei, ik groei' boek gekocht via marktplaats en het is vlakbij mij, dus kan het zo ophalen! En dan zal ik eens wat gaan lezen over dat sprongetje van 5 weken :! X Esther
Goeiemorgen meiden, Myrthe heeft weer heel goed geslapen vannacht. Van 00:00-8:00. Om 6:00 begon ze een beetje te jengelen, maar ze is toch weer in slaap gevallen, geweldig doet die meid van ons het Nu ligt ze net weer lekker in haar bedje. Broodjes zitten in de oven en dan straks lekker uitgebreidt douchen Gisterenavond was het etentje errug gezellig met alle collega's . Was blij er een avondje uit te zijn en we hebben echt zoooo gelachen De tapas waren ook erg lekker, alhoewel er ook echt dingen bij zaten waarvan ik dacht "dat ga ik dus echt niet eten"...hihi. Kreeg nog een kado'tje van een collega'tje. Nog een zwembroekje hihi. heb er nu al 3, dus hoop dat het een prachtige zomer wordt. Weet iemand eigenlijk hoe dat met babyzwemmen gaat...moeten de beebjes een luier aan of alleen een zwembroekje? Zit er al een tijdje over na te denken hoe dat toch in zijn werk gaat hihi. Vandaag is het kl#$%$weer hier, maar las net in de krant dat het vanaf morgenmiddag op gaat knappen en dat we volgende week prachtig weer krijgen, dus dat wordt wandelen volgende week dames!
@Daffie: je hebt tegenwoordig van die zwemluiers.. daar kunnen ze gewoon in plassen enzo, maar dan blijft het wel in luier wat doet Myrthe het goed zeg! Soraya kwam vannacht om 4 uur en daarna om 9, dus eigenlijk mag ik ook niet klagen! Ze heeft trouwens gisteravond 90cc in het flesje laten staan, vannacht liet ze 40cc staan en nu zit er weer 70cc in, en ze wil echt niet meer! Gisteravond was ze heel erg huilerig en wilde alleen maar bij mij slapen.. Ze was wel 8 weken gisteren, zou dit met een sprongetje te maken hebben? Ik maak me er wel een beetje zorgen om, want ze drinkt gewoon minder dan dat ze normaal doet!
Fontanel inzakken: hier nog nooit gezien. Sowieso de fontanel nog nooit gezien (alleen gevoeld). Hij is heel klein (vlgs de CB-arts) en er zit natuurlijk een berg haar overheen! Baby dozen: o, es ff kijken op hun website dan. Er zit hier een Plus in de straat, C1000 kom ik nooit. Maar moet je dan gewoon daar heen gaan en je geboortekaartje geven...? Schoenzolen: ja daar is een schoenmaker voor! Zonde van je dure laarzen zeg! Iggy, knap trouwens dat je nu zo stevig staat in het afhouden van je moeder. Je komt er een stuk zekerder in over. Je bent echt veranderd he, nu je moeder bent geworden...? Vaam, wat een leuk mannetje is Daan! En raar hoor, die ex-schoonmoeder van je. Raar mens. Wat leuk dat jullie in juli t huis al hebben en goed te horen dat het zo goed gaat met je vriend! Gelukkig weer een goede nacht gehad. Laatste voeding 22u, eerste voeding 5u! Hm, echt regelmaat is er nog steeds niet in te ontdekken bij ons meisje. De tijden tussen voedingen lijken wel iets langer te worden nu, en 's avonds is t nog steeds veel clusteren, zo tussen 20 en 22u. En dat spugen begrijp ik ook niet hoor. De ene dag spuugt ze bij bijna iedere voeding een paar keer flink, dan weer een dag alleen 's avonds een keer en soms ook een hele dag vrijwel niets...!
Goeie morgen meiden: Miiriie: fijn dat je mee mag. Sofie: klopt tot 6 maanden mag er geen reclame voor FV gemaakt worden, maar als je naar de winkel gaat hebben ze wel stap 1 van 0/6 maand. Deze voeding schijnt het zelfde te zijn als de Friso. Heb de c 1000 doos wel gehaald inderdaad erg leuk. Vaam: geweldige fotos van Daan Eppie; handig is marktplaats toch, hopelijk heb je er wat aan. Daffie: fijn dat het gezellig was gister avond. En zwemmen, in de meeste zwembaden ben je verplicht een zwemluier om te doen, als ze nog schoon zijn kun je ze oplaten drogen en dan best nog een keer gebruiken. Dames vannacht word de tijd verzet, alle kindjes morgen dus van slag .
Goedemorgen! Wat een prut weer zeg bah bah bah! Nou de lijst wordt al lekker lang. Gaan de meiden die er op staan allemaal mee, afhankelijk van de locatie natuurlijk Maka, hihi nee die fontanel kun je door de haartje bij Vera niet zien Ik voel hem wel en zie hem ook hoor bij Boaz. Die wordt al redelijk kaal bovenop, hopelijk is dit niet een voorteken voor hoe hij later er uit gaat zien Golfola, het is al leuk dat we weer even een berichtje van je lezen hoor meid! Hoe gaat het nu verder met je. Daffie, gezellig hoor die tapas hmmm maar ja er kunnen wel eens dingen tussen zitten waarvan je denkt..... Boaz heeft het weer keurig gedaan gister hoor! Hij ging zo rond half 8 naar bed en kwam pas weer om half 1, daarna 4.15 en 7 uur en half 10. Heb dus heerlijk in de tussenliggende uurtjes geslapen. Ik slaap de laatste tijd ook heerlijk vast en word niet meer van ieder zuchtje wakker.